Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ, ΓΕΡΟΝΤΩΝ
ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ

  «Ὁμολογία Πίστεως» κατὰ τῆς σύγχρονης παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐντὸς τῶν κόλπων τῆς Ὀρθοδοξίας, προκάλεσε ἀμηχανία καὶ σπασμωδικὲς ἐνέργειες στοὺς ἡγετικοὺς κύκλους τοῦ Φαναρίου καὶ τοὺς ἐντοπίους οἰκουμενιστές. Ἕνα μειονέκτημα τῆς «Ὁμολογίας» εἶναι πὼς δὲν κατονομάζει τοὺς —ἐντὸς τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας— ἡγέτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τοῦτο μπορεῖ νὰ ἔχει κάποιες δικαιολογίες, ὅπως ὅτι αὐτὸ θὰ τὸ ἔκαναν οἱ κατ’ ἐξοχὴν ἁρμόδιοι ἐπίσκοποι, καθόσον μάλιστα ὑπῆρχαν πολλὲς προσδοκίες ὅτι θὰ ὑπέγραφαν τὴν «Ὁμολογία» ἀρκετοί, περισσότεροι ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ τελικὰ τὴν ὑπέγραψαν.
«Φιλορθόδοξος νωσις “Κοσμς Φλαμιᾶτος”», πο συμμετεῖχε νεργ στὴν προσπάθεια ατή, μ κείμενά της στὸ Internet πευθύνθηκε στὴν ερ Σύνοδο κα σ συγκεκριμένους Μητροπολίτες, πως τν Ναυπάκτου, τν Πειραις (κα προσωπικ στὸν Ατωλοακαρνανίας), θέτοντάς τους τ θέμα:
Εἶναι Οκουμενισμς αρεση κα μάλιστα παναίρεση, πως τν κατονομάζει σύγχρονος γιος ουστῖνος Πόποβιτς;
—Ἂν εναι αρεση (κα δεδομένου τι αρεση δὲν χει μόνο δεολογία κα νομα,  λλ κα γέτες κα παδούς,  δὲν εναι δηλαδ σαρκη,) ρωτούσαμε νὰ μὰς ποῦν ο νωτέρω ναφερόμενοι πίσκοποι, ποοι εναι ο ρχηγο κα ο γέτες ατς τς αρέσεως, διότι, ς γνωστόν, εναι ποχρέωση τν πισκόπων νὰ ποκαλύπτουν κα νὰ κατονομάζουν τος αρετικούς, φο τσι καναν ο γιοι κα ατ δίδασκαν νὰ κάνουμε κι μεῖς, στε νὰ τος γνωρίζουν ο πιστο κα νὰ μ πέφτουν στὰ δίχτυα τους.
Κα ταν στὶς πρτες μας νύξεις ρνήθηκαν ο πίσκοποι νὰ παντήσουν μετέθεσαν τς εθύνες στὴν ερ Σύνοδο, τος πισημάναμε τι για πολ μικρότερες αρέσεις —μερικν δεκάδων παδῶν— κατονομάστηκαν ο αρέσεις κα ο αρετικο κα π τν ερ Σύνοδο κα π τς π μέρους μητροπόλεις· γιατί δὲν κάνουν τ διο κα γιὰ τν παναίρεση το Οκουμενισμοῦ;
φ’ σον, λοιπόν, ερ Σύνοδος συστοιχεῖται μ τν Οκουμενικ Πατριάρχη κα ρνεται νὰ τν κατονομάσει γιὰ τν συμμετοχή του στὴν αρεση το Οκουμενισμοῦ, τοτο πρέπει νὰ κάνουν ο διοι ο πογράψαντες τν «μολογία» πίσκοποι, καθόσον μάλιστα διάχυτη εναι ντύπωση π τς καταγγελίες κα τος λόγους κα τ ργα το δίου, λλ κα τν μοφρόνων του, τι πατριάρχης Βαρθολομαος κα συγκεκριμένοι λλαδικο πίσκοποι εναι οκουμενιστές.
Δυστυχς, κανες πίσκοπος δὲν δέχτηκε να παντήσει. Κα χι μόνον δὲν πάντησαν, λλ ποκαλύφθηκε, τι ρχιεπίσκοπος κα πολλο μητροπολίτες, λλ κα ο ρωτηθέντες πίσκοποι, τιμον ποικιλοτρόπως τν καταγγελλόμενο ς ρχηγέτη τς αρέσεως το Οκουμενισμο πατριάρχη Βαρθολομαο, καλώντας τον στις παρχίες τους κα πλέκοντάς του τ γκώμιο, ναρτώντας μάλιστα μαρμάρινες πλάκες (πως στὴ μητρόπολη Ναυπάκτου) π τ ναμνήσει το περάσματός του ες τν μητροπολιτικ τους περιφέρεια· ποκριτικ πογράφοντες μν τν «μολογία Πίστεως» κα ναθεματίζοντες τν Οκουμενισμ τν Κυριακ τς ρθοδοξίας (πως Πειραις), λλ σ λλες εκαιρίες παρουσιάζοντες τν καταγγελλόμενον π αρέσει Πατριάρχη ς «φρυκτωρ τς πίστεως» κα πεφωτισμένο οακοστρόφο τς ρθοδοξίας!
νεκα ατς τς διγλωσσίας κα τς παμφοτερίζουσας συμπεριφορς τους, δημιουργεται θέμα συνειδήσεως γιὰ σους χουμε πογράψει τν «μολογία Πίστεως»:
Εναι δυνατν π τ μία μερι «μολογία» νὰ γκαλε τν πατριάρχη π Οκουμενισμ (πργμα ποὺ ντελήφθη κα διος κα γι’ ατ προσπάθησε νὰ κινήσει διαδικασία τιμωρίας τν συγγραψάντων τν «μολογία») κα π τν λλη, κόμα κα κενοι ο πίσκοποι ποὺ πέγραψαν τν «μολογία», νὰ πικοινωνον κα νὰ παινον κα νὰ θεωρον τν πατριάρχη μολογητ κα νὰ τν νομάζουν φύλακα τς ρθοδόξου Πίστεως; Κα μπορον ατο νὰ μᾶς «ναπαύουν», νὰ μᾶς ποιμαίνουν κα νὰ μᾶς καθοδηγοῦν;
ν δὲν ποτελε ατ σχιζοφρένεια, τότε τί εναι;
Γι’ ατ παρακαλομε τος γήτορες κα τος συντάκτες τς «μολογίας τς Πίστεως» (κα τος συμφωνοντες πνευματικούς, μοναχούς, ρθόδοξες δελφότητες) νὰ ξεκαθαρίσουν τ πράγματα. Νὰ πάρουν τν εθύνη κα νὰ κατονομάσουν τος αρετικος οκουμενιστς κα νὰ πληροφορήσουν τος πιστούς, ποιά κατ τος γίους Πατέρες πρέπει νὰ εναι στάση μας πρς τος διδάσκοντες τν αρεση, κα κυρίως, νὰ τν φαρμόσουν ο διοι, στε μ σιγουρι κα μπιστοσύνη νὰ τος κολουθήσουμε.
Τ περιθώρια στενεύουν, ο καιρο ο μενετοί. αρεση ξαπλώνεται ραγδαίως. Ο διωγμο χουν ρχίσει στ Σερβία κα σύντομα θ πεκταθοῦν ες τ καθ’ μς κα λλο στὸν ρθόδοξο κόσμο.
Φοβούμαστε τι, ν κα ταν ποφασίσουν νὰ ντιδράσουν ο ποιμένες, ο πιστο δὲν θ δείξουν καμι διάθεση νὰ τος κολουθήσουν. Ετε γιατ δὲν θ τος μπιστεύονται πλέον, ετε γιατ αρεση θ χει πιτελέσει τ σκοπό της: θ χει ξουδετερώσει πλήρως τ ρθόδοξο φρόνημα κα τ ναπομείναντα ρθόδοξα ντανακλαστικ κλήρου κα λαο.
Κα εθύνη (ση ναλογε στὸν καθένα μας) θ μᾶς βαρύνει λους κα αωνίως.

«Φιλορθόδοξος νωσις “Κοσμς Φλαμιᾶτος”» κα
Ὀρθόδοξος Χριστιανικὸς Ἀγωνιστικὸς Σύλλογος «Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης