Πείτε μας, τί πιστεύετε π. Θεόδωρε Ζήση, π. Γεώργιε, π. Σαράντη;

Πείτε μας, τί πιστεύετε π. Θεόδωρε Ζήση, π. Γεώργιε, π. Σαράντη;





Πιστεύετε  αὐτὰ ποὺ ἄλλοτε λέγατε καὶ ὑπογράφατε καὶ διδάσκατε π. Θεόδωρε Ζήση, π. Γεώργιε Μεταλληνέ, π. Σαράντη Σαράντη, π. Διονύσιε Τάτση;
Ἂν ναί, γιατί δὲν τὰ ἐφαρμόζετε καὶ ἀφήνετε τὴν μολυσματικὴ νόσο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νὰ ἐπεκτείνεται καὶ νὰ ἐπιδεινώνεται; Γιατί –ἀντίθετα– «διώκετε», ἀποκλείετε καὶ διαβάλλετε μὲ τὸν τρόπο σας, ὅσους τὰ ἐφαρμόζουν;
Ἂν δὲν τὰ πιστεύετε, βρεῖτε τὸ θάρρος νὰ διαψεύσετε τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ» καὶ ὅσες ἄλλες δημοσιεύσεις κάνατε, ἀφοῦ μὲ τὶς πράξεις σας τὶς ἀναιρεῖτε!
Καὶ σεῖς π. Ἰωήλ Κωνστάνταρε  –ποὺ ξεκινήσατε τὴν ἀντιπαράθεση καὶ ποὺ σᾶς ἐκφράζουν οἱ ἀνωτέρω–  γιὰ δεῖτε τὰ παρακάτω κείμενα, καὶ πεῖτε μας: γιατί δὲν ζητᾶτε τὸ λόγο γιὰ ἀσυνέπεια ἀπὸ τοὺς ὡς ἀνωτέρω φημισμένους δασκάλους σας, ἀλλὰ ἀπευθύνεται τὰ φαρμακερὰ καὶ συκοφαντικά βέλη σας μόνο σὲ μᾶς τοὺς λίγους, μικροὺς καὶ ἀσήμαντους ποὺ ἐφαρμόζουμε ἐκεῖνα ποὺ μᾶς δίδασκαν;
 Παραθέτουμε, λοιπόν, δυό-τρία κείμενά τους γιὰ νὰ τὰ ἀναγνωρίσουν οἱ πρῶτοι (τὰ κείμενα αὐτὰ εἶναι πνευματικά τους «παιδιά») καὶ νὰ τὰ θυμηθεῖτε ἢ νὰ τὰ μάθετε κι ἐσεῖς π. Ἰωήλ:
Στν «Διακήρυξη κληρικν κα μοναχν», τν ποία προσυπογράφετε, πατέρες, μαζὶ μὲ δεκάδες ἄλλους Ἱερεῖς καὶ Μοναχούς, διαβάζουμε:
«Τ θέμα τς κοινωνίας μ τος αρετικούς, ς κα τς ν συνέχει κοινωνίας μ τος κοινωνοντες (δηλ. τοὺς Οἰκουμενιστές), ο ποοι μ τν πράξη τος ατ ποβαίνουν κοινώνητοι, εναι τ μεζον κα πεγον θέμα στν σημεριν κκλησιαστικ ζωή. Τ κκλησιαστικ σμα νοσε πικίνδυνα· πεύθυνοι γι τν νόσο εμαστε λοι, χι μόνον ο κοινωνοντες μ τος τεροδόξους, λλ κα σοι κοινωνομε μ τος κοινωνοντες· κτροπ κα παράβαση μοιάζει μ τ συγκοινωνοντα δοχεα…» («Μαρτυρία ποστασία; Σκέψεις κα κτιμήσεις μετ τ Ραβέννα», "Ὀρθόδοξος Τύπος", φ. 1466, 12.7.2002).
Στ Πορίσματα το Συνεδρίου γι τν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ: «Γένεσις–Προσδοκίαι–Διαψεύσεις» κα στν § 8 διαβάζουμε:
«Ν διατρανωθε πρς τς κκλησιαστικς γεσίες τι σ περίπτωση πο ξακολουθήσουν ν συμμετέχουν κα ν νισχύουν τν παναίρεση το Οκουμενισμο, διαχριστιανικο κα διαθρησκειακοῦ, πιβεβλημένος (σ.σ. τί σημαίνει "ἐπιβεβλημένος": δυνητικός, λοιπόν, ἢ ὑποχρεωτικός;) σωτήριος, κανονικς κα γιοπατερικς δρόμος τν πιστν, κληρικν κα λαϊκν, εναι κοινωνησία διακοπ δηλαδ το μνημοσύνου τν πισκόπων (σ.σ. καὶ ἀποτείχιση), ο ποοι καθίστανται συνυπεύθυνοι κα συγκοινωνο τς αρέσεως κα τς πλάνης. Δν πρόκειται περ σχίσματος (σ.σ. πάτερ Ἰωήλ), λλ περ θεαρέστου μολογίας, πως τ πραξαν παλαιο Πατέρες, λλ κα στς μέρες μας μολογητα πίσκοποι, μεταξ τν ποίων γεραρς κα σεβαστς μητροπολίτης πρώην Φλωρίνης Αγουστῖνος, κα τ γιον ρος…» (σ.σ. εἶναι σαφεῖς οἱ ἑκατοντάδες Σύνεδροι ποὺ ὑπέγραψαν τὰ Πορίσματα, π. Ἰωήλ;).
Αὐτὰ λοιπόν, ποὺ τότε διακηρύσσατε, Πατέρες, ποῖος σᾶς βάσκανε καὶ τὰ ξεχάσατε; Μήπως –ὡς ἐκ τούτου– ταιριάζουν τώρα σὲ Σς, τὰ παρακάτω δικά σας λόγια,  λόγια ποὺ πευθύνατε τότε σες στος Οκουμενιστές; (Καὶ δὲν εἶναι τὰ μοναδικά, ἂν θέλετε θὰ σᾶς θυμήσουμε κι ἄλλα). Τὰ παραθέτουμε:
«ς μς ξεκαθαρίσουν λοιπν μερικο κκλησιαστικο γέτες τι χουν προσχωρήσει σ' ατν τν «προοδευτικ» ποψη, γι ν καθορίσουμε κα μες τν στάση μας πέναντί τους, τν ποία οτως λλως εμαστε ποχρεωμένοι ν καθορίσουμε (σ.σ. ἀλλά, δυστυχῶς,  δὲν τὸ κάνατε), διότι διαφορετικά, ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ κα μες «τος ργοις ατν τος πονηρος» (Β' ω. 11). μες πιθυμομε (σ.σ. τί ἅγια ἐπιθυμία εἴχατε τότε!) ν χουμε κοινωνία χι πρς τος κοινωνήτους, λλ πρς τος γίους κα πιστος λων τν ποχν, ν πιστεύουμε πως πίστευαν λοι ο πρ μν γιοι Πατέρες, στος ποίους πειθόμεθα κα πακούουμε» (π. Θεοδώρου Θ. Ζήση, Διαθρησκειακς Συναντήσεις, ρνησις το Εαγγελίου κα προσβολ τν γίων Μαρτύρων».
Κα π. Διονύσιος Τάτσης, γνωστς γωνιστς ρθρογράφος  το «ρθόδοξου Τύπου, (22/9/06), γράφει:
«Ὁ ρθόδοξος λαός μας πρέπει ν κάνει να κόμη βμα. πως ντιδρ στς παπικς αρέσεις  κα πορρίπτει  τν πάπα τσι πρέπει νά κάνει κα στος παπόφιλους ρθοδόξους”»  (σ.σ. δηλαδή, τοὺς Οἰκουμενιστές).