Φωνές ἁγιοπατερικής αντιστάσεως κατά του Βαρθολομαίου, του νέου Βέκκου της Εκκλησίας!

ν ερ Μον Μεγίστης Λαύρας 19-5/1-6-2014
Κυριακή τν γίων Πατέρων
Πολλές φορές σέ παρελθόντα φύλλα το ρθοδόξου Τύπου, χει κφραστε γωνία γιά τήν φωνία το γίου ρους σέ τι φορᾶ τήν προδοσία τς Πίστεως πού συντελεῖτε στίς μέρες μας.
να χαρακτηριστικό πό ατά εναι στό φύλλο το ρθοδόξου Τύπου τς 12ης ουλίου 2013, μέ ριθμόν 1983 καί πικεφαλίδα: ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ. κτοτε γράφτηκαν καί λλα ετε πό σεβαστούς πατέρες λαϊκούς. Διαβάζοντάς τα, νιώθουμε πόνο καί πικρία, διότι τά αρετικά φρονήματα καί νοίγματα το Πατριάρχου Βαρθολομαίου, καί χι μόνο, διότι τώρα καί ντιοχείας, καί λεξανδρείας καί εροσολύμων συμπλέουν στόν οκουμενιστικό κατήφορο, δέν λέγχονται πό τούς γουμένους το γίου ρους, οτε πό τήν ερά Κοινότητα, λλά ντιθέτως τόν ποδέχονται σμένως, μέ συλλείτουργα, καί φιέστες παράδεκτες γιά τόν γιώνυμο τόπο. Μέ ποκορύφωμα τήν συνάντηση Πατριάρχου καί Πάπα στά εροσόλυμα, τήν συμπροσευχή, τούς σπασμούς, καί τήν πόσχεση γιά κοινό ποτήριον. Τό διο γινε καί πρίν 50 χρόνια, λλά τότε ο γιορεῖτες ντέδρασαν, κόβοντας τό μνημόσυνο, καί δείχνοντας τήν γάπη τους πρός τόν Χριστό καί τήν κκλησία του, χωρίς νά πολογίσουν τυχόν «ποινές» μᾶλλον ντίποινα πού θά δεχόταν πό τό Πατριαρχεῖον, πως καί γινε.
Σήμερα, ο γούμενοι καί τά Μοναστήρια, καί πρωτίστως ερά Κοινότης, χι μόνον σιωποῦν, λλά καί δικαιολογούν τά δικαιολόγητα, λέγοντας πώς δέν πρέπει νά ποκοποῦμε πό τήν κκλησία, λές καί κκλησία εναι κάθε Πατριάρχης, καί δὴ ταν ατός χει αρετικά φρονήματα, πως νν.
Καί ντί νά πάρουν τό παράδειγμα πό τούς γιορεῖτες Πατέρες μας, τούς μάρτυρες πί το λατινόφρονος Βέκκου, καί νά καταλάβουν τι περισσότερον Βέκκου χουμε σήμερον, καί νά διακόψουν τό μνημόσυνο, λέγχοντάς τον διά τά κοράνια πού μοιράζει, πού ξισώνει τήν κκλησία το Χριστο μέ τίς «κκλησίες» το Σατανᾶ, πού δέχεται τά βαπτίσματα τν αρετικν, πού σωτηρία κατορθώνεται σέ λες τίς «κκλησίες», πού συμπροσεύχεται μέ αρετικούς, Ἑβραίους, μέχρι καί πνευματιστές, καί γενικά γιά τήν προδοσία του στήν κκλησία καί τόν Χριστό, τόν προσφωνοῦν καί τόν ποδέχονται ς πατέρα τους. Νά τόν χαίρονται.
μως πρέπει νά μάθει ρθόδοξος λαός πώς τό γιον ρος, δέν εναι ο γούμενοι οτε ερά κοινότης, πού φοβοῦνται μήν χάσουν τήν θεσούλα τους καί τήν βόλεψή τους, λλά πρωτίστως εναι Παναγία πού γιά χάριν της νόμασαν τό ρος γιον, ο γιοι Πατέρες μας, πού γιάστηκαν καί γίασαν τά χώματα τοῦτα μέ τήν σκησή τους καί τό αμα τους, καί σήμερα, ο μοναχοί, πού δέν συμφωνοῦν μέ τήν στάση τν οκουμενιστν, λέγχουν εκαίρως καίρως, καί γωνίζονται νά κρατήσουν ψηλά τήν σημαία τς ρθοδοξίας, χωρίς νά δημιουργούν σχίσματα, καί νά ποκόβονται πό τήν κκλησία. Ατοί ὅμως δέν φαίνονται, διότι δέν τούς δείχνουν, λλά δείχνουν ατά πού θέλουν.
Σς καταθέτω λοιπόν τι μεγάλο μέρος το γίου ρους ποτελείται πό ατούς τούς πατέρες, πού θά διναν καί τήν ζωή τους γιά τήν φίλη ρθοδοξία, καί, ν καί νάξιως νά συγκαταλέγομαι μεταξύ ατν, συντάσσομαι μαζί τους. Καί ατό χι χάριν πιδείξεως, λλά διότι σιωπή κατά τόν Μέγα Γρηγόριον τόν Παλαμ εναι τό τρίτο εδος θεας.
μως καί ο λοιποί ντιοικουμενιστές πατέρες τς λλαδικς κκλησίας ς κόψουν τό μνημόσυνο τν μή ρθοτομοντων τόν λόγο τς ληθείας, νά σταματήσουν τά συλλείτουργά τους μέ τούς οκουμενιστές, καί μετά νά μιλοῦν καί γιά τό γιον ρος.
Σέ ατά τά χρόνια τά ποκαλυπτικά, δέν περιμένουμε καμμία σύνοδο νά καθαιρέσει τόν Βαρθολομαῖο καί τό συνάφι του, γιά ατό καί καθένας μας πρέπει νά πάρει τήν εθύνη τς μολογίας του, καί νά συνταχθεί ετε μέ τόν Χριστό, ετε μέ τόν ντίχριστο χωρίς διπλωματίες, να ν μονοί μολογ Πατέρα, Υἱὸν κα γιον Πνεμα, Τριάδα μοούσιον κα χώριστον.

Μετά τιμ
ς
Γέρων Σάββας Λαυριώτης.

Στὴ συνέχεια ἀναρτοῦμε ἄλλη Ἐπιστολὴ Ἁγιορειτῶν ποὺ δημοσιεύτηκε στὰ ἱστολόγια τὴν προηγούμενη ἑβδομάδα.
Κραυγή ἀγωνίας Ἁγιορειτῶν Πατέρων
Εμεθα μι μάδα π γιορετες Πατέρες, πο κατοικομε κτς ερν Μονν σ ξαρτήματα, πως συχαστήρια, Κελλιά, Καλύβια κα ρημητήρια. Τν πιστολ ατ τν δημοσιεύουμε, ς διαμαρτυρία γι σα συμβαίνουν
στν Πατρίδα μας κα στ γιον ρος, τ «Περιβόλι τς Θεοτόκου». Ξεκαθαρίζουμε τς θέσεις μας τι δν συμφωνομε μ σα γίνονται τν τελευταο καιρ κα κυρίως οκουμενιστικ κα νεοεποχίτικα. Τ θέματα, μ τ ποα δν συμφωνομε εναι τ κάτωθι:
• Οκουμενιστικς ποδοχς Πατριάρχου χωρς καμι διαμαρτυρία τν ερν Μονν, τν ερν Σκητν κα λλων Σεμνείων. ποδοχ Οκουμενιστν σημαίνει κα ποδοχ τν αρετικν φρονημάτων τους. Κα τ χειρότερον, χι μόνον ποδοχ λλ κα συλλείτουργα μετ ατν τν γνωσμένων Οκουμενιστν γίνονται.
• Πλήρης διαφορία τν ερν Μονν γι τ θέματα Πίστεως κα ερς Παραδόσεως.
• Κοσμικοποίησις, τουριστικοποίησις π τ κακ στ χειρότερο, μαγαζιά, καφενεδάκια μ παραδοσιακ λλ κα νεοεποχίτικα σκευάσματα κα ποτ μ καλαμάκι. Μόνο σουβλάκια δν ψήνουν (κόμη) στς Καρυές.
• Πολλο προσκυνητς ξαπατνται γοράζοντας ργόχειρα π τ μαγαζάκια, νομίζοντας τι εναι γιορείτικα κα δν εναι. Τ περισσότερα εναι π ξω, π Κίνα, Ρουμανία, λβανία, κόμη κα π μουσουλμάνους ς κούσθη. (Μαγαζάκι στς Καρυς πωλοσε εκόνες τς  γίας Οκογένειας, ωσφ μνηστρος, Παρθένου Μαρίας κα το Παιδς Χριστο, προτεσταντικο τύπου).
ποδοχ κοσμικν ρχόντων, Πρωθυπουργν, βουλευτν, πολιτικν, γνωσμένων γι τος ντίχριστους κα νθελληνικος νόμους, πο ψηφίζουν.
παγγέλλουν ο τοιοτοι τ Σύμβολο τς Πίστεως κα τν Κυριακ προσευχή, μασόνοι ντες, στν . Να το Πρωτάτου στς Καρυές.
• Τος ποδέχονται τ μοναστήρια μ τιμς κα δόξες, ατος πο πίνουν τ αμα το λαο μ τς φορολογίες κα τς περικοπές.
• Πλήρη συμπόρευσις μ λες τς ξουσίες διακρίτως.
• Συμπεριφορ διαφορίας γι κάθε ξία, θος, παράδοσι, Πατρίδα, Παιδεία κα τ λοιπά, πο δηλώνει μασονικ συνείδησι αχμαλωσία στν Νέα ποχή.
• Κονδήλια - χρμα ργα στ γιον ρος, τν στιγμ πο λας ξω ατοκτονε γι να πιάτο φαΐ. Κα λλοι ψάχνουν ν φνε κάτι π τ σκουπίδια.
παναίρεσις το Οκουμενισμο κα προδοτικ δουλοπρεπς κα μφιρέπουσα στάσι τν ερν Μονν.
διαφορία το γίου ρους γι τν πόνο, τς γωνίες κα τν ξαθλίωσι το λαο. (Μόνον λάχιστοι νδιαφέρθησαν).
• Γι τ γκρέμισμα τς Παιδείας.
• Γι τν κατάκτησι τς Πατρίδος π τος μουσουλμάνους ψευδομετανάστες.
• Κατάργησι το βάτου ν προδιατεταγμέν· μς παραπλανον κα οτε κν νδιαφέρονται γι τν τήρησι το πατροπαραδότου θεσμο.
• Διαφωνομε μ τν πρξι κάποιων . Μονν, πο βαλαν χαρτι στς πόρτες Κελλιν ξ λλοδαπς Μοναχν, γι ν γκαταλείψουν τος τόπους τς σκήσεώς τους κα τ γιον ρος. (Κάποιοι Μοναχο π ρθόδοξες χρες ρχονται κατ καιρος π ελάβεια στ γιον ρος, γι ν μονάσουν. Ο πλστοι προκόβουν στν μοναχικ ζω κα καρποφορον πνευματικά. Μεταξ ατν ρχονται κάπου κάπου κα κάποιοι πρόκοπτοι, μέθυσοι, θεληματάρηδες, νυπάκουοι κα κατάστατοι. Κάποιοι π ατος κοψαν κέδρα στν θωνα κα κατασκεύασαν κελλιά. Κα λλες παρόμοιες ταξίες καμαν). Πρέπει ν ντοπίζωνται ο νοχοι κα ατο μόνο ν κδιώκωνται. χι, λοι γενικ ο λλοδαπο Μοναχοί, ο πλστοι τν ποίων εναι κτήμονες, σκητικο κα νάρετοι πολλς φορς καλύτεροι κα π μς. Τος θέλει Παναγία.
• Ν ξέλθη τ ταχύτερον δυνατν ρθόδοξος κκλησία κα τ Οκουμενικ Πατριαρχεο π τν οκουμενιστικ ργανισμό, πο λέγεται «Παγκόσμιον Συμβούλιον κκλησιν», διότι παγίδευσι τς ρθοδόξου κκλησίας σ ατν κα μμονή της σ ατόν, θ φέρη λέθρια ποτελέσματα. Διότι στόχος ατο το ργανισμο εναι ποταγ λων τν θρησκειν κα πιστν κα «κκλησιν» στν Πανθρησκεία. Διότι πως γραψε κα σιος ουστνος Πόποβιτς, «μ τ ν βρίσκεται ρθόδοξος κκλησία σ ατ τ Συμβούλιο, μόνο κα μόνο ατ ποτελε νήκουστον προδοσίαν».
νησυχία πολλν γιορειτν τι λψις π τν Ερώπη τν χρημάτων γι ναπαλαίωσι τν . Μονν το γίου ρους, δίνει τν εκαιρία στος Ερω-σιωνιστς κα τ δικαίωμα δι τν πιβολ τν οκουμενιστικν τους στόχων κα σχεδίων κα στν ερ τοτο Τόπο.
• Δν εμεθα σύμφωνοι μ τν δικέφαλον δελφότητα τς ερς Μονς σφιγμένου. Ο «θαγενες» εναι ο νόμιμοι. Ν προσέξουν μως κα ο Ζηλωτς Πατέρες κάποιες κρότητες πικίνδυνες. (ναβαπτισμος Νεοημερολογιτν κα προσφυγ γι δικαίωση σ Διεθν Οκουμενιστικ Δικαστήρια).
γράψαμε τ νωτέρω, χι γι ν πικρίνωμε κανένα, λλ γι ν ξυπνήσωμε διανοίας ληθαργούσας, πρ το κινδύνου λλοτριώσεως κα λλοιώσεως τν πατροπαραδότων θεσμν το ερο Τόπου κα τς ερς μν Παραδόσεως.
γιορετες Πατέρες
Ορθόδοξος Τύπος, α.φ. 2025, 6 Ιουνίου 2014