ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΣΤΗΝ ''ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙ'' ΤΟΥ Κ. ΣΗΜΑΤΗ



γαπητέ κ. Σημάτη,

Θά
παντήσω δι λίγων στήν ''ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ'' σας.
1. Κατ
ρχάς, ξεκιν μέ ατό καί ξεκαθαρίζω τήν θέση μου. Γράψατε, πευθυνόμενος πρός μένα, τήν φράση «σες πάτερ, πο ναλάβατε τν περάσπισή της», τς ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥ.
Ξεκαθαρίζω τήν θέσι μου, δηλώνοντάς σας
περίφραστα τι δέν εμαι καί δέν πρξα ποτέ, οτε περασπιστής κείνης, οτε περασπιστής κάποιου λλου. παναλαμβάνω, δέν εμαι περασπιστής κανενός καί διευκρινίζω καί τονίζω τι κφέρω μόνον τήν προσωπική μου γνώμη καί ποψη γιά τό θέμα τό ποο σχολιάζω. Δέν εναι στό θος μου καί στίς ρχές μου νά ναλαμβάνω χρέη περασπιστο κανενός. Σς τά τονίζω ατά, πειδή μο προσάπτετε τό ναληθές, τι εμαι περασπιστής της.
Τήν ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟ τήν συνάντησα δύο φορές σέ κάποιο μοναστήρι
δ καί κάποια χρόνια καί τς μίλησα τηλεφωνικά λίγες φορές κείνην τήν περίοδο.
Πολλές φορές, σέ διάφορα θέματα πού
ναρτνται στό Διαδίκτυο, καταθέτω τήν γνώμη μου, ν κρίνω τι πρέπει νά τήν καταθέσω. πως π.χ. τήν χω καταθέσει στήν περίπτωσι τς θεωρίας το δροχοϊσμο το Παναγιώτη Τραϊανο (βλέπε http://www.scribd.com/doc/150462634/-δροχοϊσμός-το-Παναγιώτη-Τραϊανο) καθώς καί σέ λλες περιπτώσεις.
2.
ς πρός τά ναφερόμενα τώρα στήν ποσημείωσι (2α), πού μπεριέχεται στήν ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ σας, χω νά σς π τά ξς:
Φάσκετε καί
ντιφάσκετε... ταυτότητα το φύλου τς ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥ φαινόταν πό τήν πρώτη μέρα δημιουργίας το στολογίου της, μέσα πό τό προφίλ το διαχειριστο το στολογίου. ρα ταν γνωστή ταυτότητά της π ρχς σέ λους τούς ναγνστες το στολογίου της, καί μεταξύ ατν καί σέ σς καί στό φιλικό σας πρόσωπο, φο δέν ταν κάτι τό κρυφό.
Παρ
λα ατά σες λέτε τι φιλικό σας πρόσωπο σς εχε ποκαλύψει τήν ταυτότητά της καί σες δθεν γιά νά μήν ''προδώσετε'' τήν μή κρυφή ταυτότητά της, γράψατε ατά πού γράψατε. λλά στω τι δέν τό γνωρίζατε καί τι σς τήν πεκάλυψε τό φιλικό σας πρόσωπο. φο λοιπόν γνωρίζατε τήν ταυτότητά της πο τότε, πό τό φιλικό σας πρόσωπο, καί τήν στιγμή πού δέν εναι κρυφό τό φύλο της, γιατί δέν χρησιμοποιήσατε τό ρθρο '''' πρίν τό ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ, λλά γράψατε («λαϊκός κληρικός, γυνακα νδρας»); Μέ ατά τά δικά σας λόγια εναι λίου φαεινότερον τι δέν καλύπτετε κάποιον λλά κάνετε παινιγμούς καί φήνετε πόνοιες... Πς σες λέτε τι τό γράψατε τσι δθεν ''... γιά νά μή προδώσετε τήν ταυτότητά της''; Μάλιστα, τήν στιγμή πού δια ναφέρει στήν ρχική σελίδα το στολογίου της, κάτω ριστερα, '' διαχειρίστρια το στολογίου'';
3. Σχετικά μέ τά γραφόμενά σας στήν
ποσημείωση (2β) χω νά σς π τά ξς:
Γράφετε «
ν εχα παρανοήσει θ πρεπε ν μς ξηγήσει δια, σες πάτερ,....... τί κριβς ννοε». ν πιθυμτε νά σς ξηγήση δια, πευθυνθετε στήν δια νά σς δώση πεξηγήσεις Τό τί ννοε ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ στό ρθρο της εναι σαφές καί ξεκάθαρο ''τος νον χουσι''. Γιατί λοιπόν νά σς ξηγήσω γώ κάτι τό ποο εναι ξεκάθαρο;
Τό τί
ννοετε σες στά γραφόμενά σας ξηγστε το σες πού τό γράψατε καί μή ζηττε νά σς τό ξηγήσουν λλοι. Τό σίγουρο εναι πάντως, τι μέχρι τώρα δέν χετε καταλάβει τί ννοε τό ρθρο της, ν δέν ποκρίνεστε τι δέν καταλάβατε.
(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)
 
ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ1/7/14 - 7:47 μ.μ.
4. σον φορ στά γραφόμενά σας τς ποσημειώσεως (2γ) πάντησίς μου εναι ξς:
Γράφετε
τι « ... οδόλως μφισβητ τι εναι ντι-Οκουμενιστής, γι’ ατ κα χουμε ναρτήσει στ στολόγιό μας να ξιόλογο ρθρο της...». Σέ ατό τό ρθρο της, πού σες τό ποκαλετε ''ξιόλογο'', δέν γράψατε ''λαϊκς κληρικός, γυνακα νδρας'', λλά γράψατε στό τέλος, δεοντολογικά σωστά, ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ. νον νοείτω.
Στήν συνέχεια
ναφέρεσθε στήν Σύναξή μας, στήν ποία καί σες λαμβάνατε μέρος. γώ, μως, στό μήνυμά μου πρός σς δέν ναφέρθηκα οτε σέ ''Σύναξη'', οτε σέ συνάξεις, οτε σε λλα πρόσωπα. πευθύνθηκα μόνο σέ σς καί γιά τό συγκεκριμένο ρθρο. Σς πληροφορ μως τι στίς συνάξεις ατές χω νά πάω πάνω πό δύο χρόνια, λόγ προβλημάτων γείας.
πευθυνόμενος σέ μένα, μμεσα στήν συνέχεια πευθύνεσθε καί στούς μετέχοντες στήν Σύναξη ατή, πιδιώκοντας ατοδικαίωσι. γώ δέν θά παντήσω κ μέρους τρίτων.
5. Σάν
πάντηση στά γραφόμενά σας στήν ποσημείωση (2δ) χω νά σς παναλάβω ατά πού σς γραψα δη στό προηγούμενο μήνυμά μου, τι δηλαδή τά κκλησιολογικά πλαίσια περί διακοπς μνημοσύνου καθορίζονται πό τόν ρο το 15ου Κανόνος τς Πρωτοδευτέρας, πως τόν φήρμοσε τό γιον ρος πί τριετίας χωρίς νά διακόψη κκλησιαστική κοινωνία μέ τούς μή μνημονεύοντες.
Τό
τι διά τς παντήσεώς σας στό μήνυμά μου πευθύνεσθε μεσα πλέον στά μέλη τς Συνάξεως, ς γώ νά μουν κπρόσωπός της, ατό δέν σς τιμ. ν θέλετε κάτι νά τούς πτε, πευθυνθτε στούς ρμοδίους, χι σέ μένα. Διότι γώ δέν θά μεταφέρω τίποτε π σα λέτε, φο γώ δέν νέπλεξα κανέναν λλον στά γραφόμενά μου καί δέν κφέρω γνώμη γιά λλους, πως δη σς τόνισα.
Σέ κάποιο σημε
ο λέτε γιά μένα: ''Γράφετε: «Ο Πατέρες δέν γωνίσθησαν ναντίον τν αρέσεων μέσα πό σχίσματα, λλά μέσα πό τήν κκλησία πολέμησαν ναντίον τν αρέσεων»''. Καί στήν συνέχεια, πευθυνόμενος σέ μένα, λέτε: «Δηλαδή κατ τν τοποθέτησή σας, ποτείχιση σοται μ σχίσμα;»
Στό μήνυμά μου δέν μίλησα γιά ''
ποτείχιση'', οτε πενόησα τι ''ποτείχιση'' ταυτίζεται μέ τό ''σχίσμα''. ποιος θέλει νά μάθη τί στί ''ποτείχιση'' ς μελετήση τόν 15ο Κανόνα τς Πρωτοδευτέρας.
Μέ τό
ς νω γραφόμενό μου θελα νά τονίσω τι γνας ναντίον τν αρέσεων τελεται μέσα στήν κκλησία, διαρκούσης δηλαδή τς κκλησιαστικς κοινωνίας.
Λέτε
τι « Οκουμενισμς θριαμβεύει, χει περβε τ νηπιακ βήματα το θηναγόρα, κατ το ποίου, τότε, ο γιορετες προχώρησαν σ «ποτείχιση» κατόπιν προτροπς το γέροντος Παϊσίου· χει νδρωθε κα σέρνεται γερασμένος σ κάθε γωνι τς λληνικς πικράτειας· χει λώσει κα τ γιον ρος (πως προσφιλής σας Χριστοΰφαντος περιγράφει) κα δν κάνετε τ ατονόητο, δηλαδή τν Διακοπ Μνημοσύνου, ατ πο κανε προηγούμενη γενι γιορειτν».
πάνω σέ ατό, σς παντ, χι κ μέρους τς ''προσφιλος'' ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥ, πού σες τήν ποκαλετε τσι, καί σς καταθέτω μόνον τήν προσωπική μου γνώμη: Τότε, ο γιορετες διέκοψαν μέν τό μνημόσυνον, οδέποτε μως διέκοψαν τήν κκλησιαστική κοινωνία μέ κείνους πού δέν μνημόνευαν.
πιλέγοντας θεωρ τι νον χετε καί θεολογικές γνώσεις χετε καί γνωρίζετε τί ναφέρει 15ος Κανών. γώ δέν χω κάτι περισσότερο νά σς προσφέρω. Σς τονίζω τι δέν θά πανέλθω πί το θέματος ,τι καί νά γράψετε, διότι σς δωσα τήν πάντησί μου.
Μετά τιμς

Δαμασκηνός μοναχός γιορείτης