Ο ιός του Οικουμενισμού και τα μέτρα εναντίον του


 Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου


  Ἂς φανταστοῦμε ὅτι ἔχουμε μία πραγματικὰ χριστιανικὴ κυβέρνηση, μία κυβέρνηση μὲ ὀρθόδοξη πίστη καὶ ὀρθόδοξες ἀρχές, ὅπως τὸν καιρὸ τοῦ Βυζαντίου. Ἂν ὑπῆρχε μία τέτοια κυβέρνηση τότε θὰ ἔβγαζε ἕνα τέτοιο περίπου διάγγελμα:

       «Ἀγαπητοὶ συμπολῖτες,
Μὲ λύπη ψυχῆς ἀλλὰ καὶ μὲ αἴσθημα εὐθύνης θέλουμε νὰ παραδεχθοῦμε, ὅτι ἀνακαλύψαμε ἕναν ἄλλον ἰὸ παλαιότερο τοῦ κορονοϊοῦ, τὸν ἰὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὁ ὁποῖος εἶναι πολὺ πιὸ ἐπικίνδυνος. Διότι ἐνῶ ὁ κορονοϊὸς ἀπειλεῖ τὴν ἐφήμερη ζωή μας, ὁ ἰὸς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπειλεῖ τὴν αἰώνια. Ὁ ἰὸς αὐτὸς ὑπάρχει ἐδῶ καὶ περίπου ἑκατὸ χρόνια, ἀλλὰ μετὰ τὴν κακόδοξη σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου ἔγινε πολὺ ἰσχυρός. Τὰ συμπτώματά του, τὰ βλέπουμε τὶς τελευταῖες μέρες ἔντονα, γι’ αὐτὸ καὶ θεωρήσαμε σωστὸ νὰ στραφοῦμε μὲ διάγγελμα πρὸς ἐσᾶς: ἐκκοσμίκευση, σύγχυση, προσβολὴ τῶν Θείων, ἀκύρωση τῶν δογμάτων καὶ τῆς εὐσεβείας, ἀναθεώρηση ἢ ἀκόμα καὶ κατάργηση τῆς ὀρθόδοξης λειτουργικῆς ζωῆς, χριστεμπορία, σιμωνία, ἀναγνώριση ἐκκλησιαστικότητας στοὺς αἱρετικούς, σχετικοποίηση τῆς ἀληθείας, φόβος, πνευματικὸς θάνατος.
Ἡ ρίζα τοῦ ἰοῦ αὐτοῦ ἀλλὰ καὶ ὅλων τῶν αἱρέσεων κατὰ τὸν ἅγ. Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο εἶναι, σὲ μορφὴ κλίμακος, ὁ ἐγωισμός ἡ μεγαλομανία καὶ ἡ ἐπιθυμία πρωτείων καὶ ἐξουσίας καὶ γι’ αὐτὸ παραινεῖ: «Διὸ παραινῶ φεύγειν αὐτῶν τὴν μανίαν» (Κατὰ ἀνομοίων λόγος α΄). Αὐτὴ ἡ ἐπιθυμία πρωτείων εἶναι τόσο μεγάλη, ὥστε καταλήγει σὲ μανία, πόρωση, τύφλωση καὶ ἐκδικητικότητα.

Ἀγαπητοὶ συμπολῖτες, ἐφιστοῦμε τὴν προσοχή σας. Ὁ ἰὸς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι ἄκρως κολλητικὸς καὶ μεταδοτικός. Ὁ δὲ κίνδυνος μόλυνσης εἶναι τόσο μεγάλος, ὥστε  κατὰ τὸν ἅγ. Ἰωάννη τὸν Δαμασκηνὸ ἀκόμα καὶ ἡ παρουσία στὸ ἴδιο δωμάτιο μὲ τὸν αἱρετικὸ ἐπιφέρει κίνδυνο μόλυνσης.

Οφείλω μια συγνώμη στο Θεό…

Αρμενιστής: Τι είπε η Παναγία όταν εμφανίστηκε στον πρώτο ερημίτη ... 


      Οφείλω μια συγνώμη στο Θεό για όσα μου χάρισε και δεν τα χάρηκα.
      Για εκείνα που μου έδωσε και δεν τα πήρα. Μα κι γι αυτά που μου ζήτησε και δεν του έδωσα. Πάνω από όλα θέλω να κλάψω στην αγκαλιά Του, για όλες εκείνες τις μέρες που δεν έζησα και απλά επιβίωσα.
       Να πω συγνώμη για όσα σε αγαπώ δεν είπα, σε αγκαλιές που δεν έδωσα, σε πόρτες που έκλεισα, σε τηλέφωνα που δεν σήκωσα, σε μάτια που δεν αντίκρισα και σε προσευχές που δεν ειπώθηκαν…
       Τέλος, εάν βρήκες έναν άνθρωπο να σε νιώσει, να σε καταλάβει, να σε αγαπήσει, κράτα τον, κι ας είναι στην άλλη άκρη της γης. Φτάνει που τον βρήκες…
     Δεν θα σου τύχει πολλές φορές την ζωή. Και να θυμάσαι, ότι στα δώρα λες ευχαριστώ κι ας μην τα ξετυλίξεις ποτέ…
Πηγή: Εδώ.

Έσχατα χρόνια... Απλανής Οδηγός μας οι Άγιοι Πατέρες!

Έσχατα χρόνια. Οι Ποιμένες συμβιβάζονται με την Παναίρεση. Απλανής Οδηγός μας πλέον τα κείμενα των Αγίων Πατέρων

Θαυμαστό όραμα για την αξία των Πατερικών βιβλίων




Πώς οι δαίμονες τρέμουν όταν οι πιστοί μελετούν πατερικά βιβλία

Όραμα του γέροντα Σωφρόνιου (μαθητού του οσίου Παϊσίου Βελιτσκόφσκυ)

Το μοναστήρι του Νιαμέτς ήταν για την Μολδαβία ό,τι και το μοναστήρι της Άγιας Τριάδος στην Ρωσία, ό,τι της Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου για την Ουκρανία, ό,τι το Άγιον Όρος για την Ελλάδα. Για πέντε αιώνες ήταν το κέντρο της θρησκευτικής διαφώτισης στην Μολδαβία. Από εκεί βγήκε ο περίφημος μολδαβός γέροντας Παΐσιος Βελιτσκόφσκυ, ιδρυτής και πατέρας του θεσμού των γερόντων στη Ρωσία στους έσχατους καιρούς.
Εκεί ένας από τους πολλούς μαθητές του οσίου Παϊσίου, ο Σωφρόνιος, που εκείνη την εποχή ήταν ηγούμενος, όντας πνευματικός άνθρωπος και αυστηρός ασκητής, είδε ένα όραμα...
Μία νύχτα, νομίζοντας πως πλησίαζε να ξημερώσει, ο Σωφρόνιος βγήκε από την πύλη του μοναστηριού και κοίταξε προς την εξωτερική πύλη, εκεί που σήμερα βρίσκεται το αγίασμα. Εκεί είδε ένα άνθρωπο που ήταν μαύρος στην όψη και φοβερός στο θέαμα.
Φορούσε στρατιωτικό μανδύα και φώναζε δυνατά, όπως κάνουν οι αξιωματικοί όταν δίνουν διαταγές στους στρατιώτες. Τα μάτια του ήταν κόκκινα και γυάλιζαν σαν φλόγες. Το στόμα του ήταν σαν των πιθήκων και τα δόντια του εξείχαν απ' αυτό. Στη μέση του ήταν περιτυλιγμένο ένα τεράστιο φίδι, του οποίου το κεφάλι κρεμόταν προς τα κάτω κι από το στόμα του έβγαινε η γλώσσα σαν ξίφος.

Τα πιράνχας του Διαδικτύου υπηρέτες στη διαστροφή των Θείων!


Σοκ! Στη Μητρόπολη Αθηνών κοινώνησαν χριστιανούς!
Κυριακή 29.3.2020

      Και αμέσως ξεσηκώθηκαν τα πιράνχας του Διαδικτύου (συγχωρέστε με, πονώ, γι' αυτό μιλάω έτσι) ή οι παρασυρμένοι από τα πιράνχας αφελείς αδελφοί μας (αφελείς μέσα στη βεβαιότητά τους ότι -αυτοί μόνον- είναι "ορθολογιστές" και "ξέρουν την αλήθεια") και έγραψαν με "ιερή" αγανάκτηση:
Απίστευτες εικόνες από την κυριακάτικη Θεία Λειτουργία με τους ιερείς να κοινωνούν πιστούς και να καταλύουν τη Θεία Κοινωνία στη Μητρόπολη Αθηνών.
Τι στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών πειθαρχεί ιερείς της Μητρόπολης Αθηνών κοινωνούν κανονικά τους πιστούς.
Όπως αποτυπώνεται σε φωτογραφίες από την κυριακάτικη Θεία Λειτουργία οι ιερείς δεν ενδιαφέρονται για την πιθανή διασπορά της πανδημίας του κορονοϊού.

Στις φωτογραφίες φαίνονται οι ιερείς της Μητρόπολης Αθηνών να κοινωνούν τους λιγοστούς, πράγματι, πιστούς που είχαν πάει στο ναό. Ιερέας, στο τέλος καταλύει τη θεία κοινωνία, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Ένα μικρό παιδί σκυμμένο προσκυνητικά στην Αγία Τράπεζα με τον ιερέα να ακουμπά, χωρίς καμία προφύλαξη, το κεφάλι του.

Και η ΑΓΙΟΜΑΧΙΑ του " Αμέθυστου" συνεχίζεται, μέσα απο ακατανόητες θολολογίες, που θεωρεί ως το απόσταγμα της Ορθοδοξίας! --Ο μόνος "φωτισμένος"!

  Ο ασεβής «Αμέθυστος» βάζει στην ίδια γραμμή τους «ΣΑΒΟΝΑΡΟΛΑ, ΛΟΥΘΗΡΟ, ΘΕΟΔΩΡΟ ΣΤΟΥΔΙΤΗ  ΚΑΙ  ΚΑΝΤΙΩΤΗ»!!!

Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος σχετικά με την αδιάφορη στάση των Νεοελλήνων απέναντι στον Άγιο Τριαδικό Θεό

Αποτέλεσμα εικόνας για π. Αθανάσιος Μυτιληναίος
Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ
   […]  Εμείς δυστυχώς δεν έχουμε πια κύριο τον Θεό! Εμείς οι Έλληνες δεν έχουμε πλέον για κύριό μας τον Θεό. Έχουμε άλλους κυρίους. Άλλους… Έχουμε τη δύναμή μας! Δεν είναι πια κύριος του λαού μας ο Θεός. Αυτό είναι ένα θλιβερό κατάντημα, που βέβαια εμείς οι Έλληνες σιγά-σιγά το εργασθήκαμε. Και ξέρετε από πότε; 


Από το 1821 μέχρι και σήμερα!...Αυτό είναι κάτι που δεν το διανοήθηκε ούτε το Βυζάντιο, ούτε η ΤουρκοκρατίαΠροσέξτε: ούτε η Τουρκοκρατία δεν το διανοήθηκε να μην είναι κύριος του λαού μας ο Θεός! Αυτό άρχισε να χαλκεύεται από το 1821,όπως σας είπα. Ήλθαν από την Ευρώπη οι λόγιοί μας και κουβάλησαν κι αυτήν την αρρώστια, ότι δεν μπορεί σε έναν λαό να είναι κύριος ο Θεός του, αλλά θα είναι κάποιος κυβερνήτης, θα είναι η Βουλή, θα είναι ο στρατός, θα είναι οι νόμοι... Αυτά θα είναι. Αλλά ότι αυτά τελικά δεν μπορούν να νικήσουν, αποδείχθηκε ιστορικά.
    Το παράδειγμα που θα πω είναι ένα επιχείρημα και εναντίον του ιστορικού υλισμού. Δεν θα κάνω περισσότερη ανάλυση· όσοι έχετε διαβάσει ή όσοι καταλαβαίνετε, θα το ξέρετε. Είναι ένα επιχείρημα και εναντίον του ιστορικού υλισμού, που λέει ότι ανάλογα με τα υλικά δεδομένα κατακτάται και η Ιστορία. Αυτό, θα λέγαμε, είναι μία δογματική θέση του ιστορικού υλισμού. Έρχεται όμως η Ελληνική Επανάσταση του ’21 να απορρίψει αυτό το επιχείρημα, γιατί δεν υπήρχαν καθόλου τα υλικά δεδομένα για να νικήσουν οι Έλληνες μια τουρκική Αυτοκρατορία! Υπήρχε ένας άλλος παράγοντας, που δεν προβλέπεται οπωσδήποτε από τον ιστορικό υλισμό, και αυτός είναι η πίστη στον Θεό· και εκείνη την εποχή, πραγματικά, κύριος του λαού αυτού ήταν ο Θεός! Και ένας καταπέλτης εναντίον του ιστορικού υλισμού είναι ο 143ος Ψαλμός.
    Αλλά πριν πάω στον 143ο Ψαλμό, πηγαίνετε στον στίχο 16 του 32ου Ψαλμού: «Οὐ σῴζεται βασιλεὺς διὰ πολλὴν δύναμιν, καὶ γίγας οὐ σωθήσεται ἐν πλήθει ἰσχύος αὐτοῦ». Δηλαδή: ούτε ο βασιλιάς δεν σώζεται επειδή έχει δύναμη-στρατιωτική-,ούτε ο γίγαντας θα σωθεί επειδή έχει μεγάλη δύναμη σωματική! Όταν λέει «βασιλιάς» εννοεί τον αρχηγό ενός κράτους. Δεν έχει σημασία τι είδους αρχηγός μπορεί να είναι αυτός, τι μορφή και τι σχήμα πολιτικό μπορεί να έχει.
   Και εδώ γίνονται δύο υπαινιγμοί. Ο βασιλιάς με τη μεγάλη δύναμη είναι ο Φαραώ. Ο Φαραώ είχε πολλή δύναμη τότε, όταν ξεκίνησε τον αγώνα εναντίον των Εβραίων. Καταποντίσθηκε όμως. Κι όταν μιλάει για τον γίγαντα-αν είναι Ψαλμός του Δαβίδ- τότε ο υπαινιγμός είναι για τον Γολιάθ. Ο Γολιάθ, ο πολύς, ο σπουδαίος Γολιάθ, δεν κατάφερε τίποτα με την ασύγκριτα μεγαλύτερη σωματική του δύναμη, σε σχέση με τον Δαβίδ!
   Και πιο κάτω, στον στίχο 17, θα πει: «Ψευδὴς ἵππος εἰς σωτηρίαν, ἐν δὲ πλήθει δυνάμεως αὐτοῦ οὐ σωθήσεται». Δηλαδή, ψεύτικη είναι η ελπίδα στο ιππικό για τη σωτηρία, γιατί δεν σώζεται κάποιος με την πολλή του δύναμη.
    Καταρχάς ο ίππος είναι το ιππικό, δηλαδή οι στρατιωτικές δυνάμεις. Στη γλώσσα μας αυτό θα μπορούσαμε να το πούμε στρατιωτικό εξοπλισμό. Ξέρετε, κάποτε τα κάρα τα τραβούσαν τα άλογα, και τα αμάξια και το μαγγανοπήγαδο το γύριζαν τα άλογα. Όταν εφευρέθηκε η ατμομηχανή, που αντικατέστησε τα άλογα, προς τιμήν του αλόγου, που τόσες χιλιάδες χρόνια δούλεψε εκεί στο μαγγανοπήγαδο και στο καρότσι, η ισχύς, η δύναμη ονομάστηκε «ίππος». Ρωτάμε: «Πόσοι ίπποι είναι το μοτέρ;» Ή : «Αυτή η μηχανή πόσο τραβάει;». Και τα λοιπά. Είναι μονάδες δυνάμεως σε ίππους. Λοιπόν, το άλογο αντικαταστάθηκε από τις μηχανές. Έτσι, ωραιότατα και πολύ μαλακά και απλά, σας είπα, όταν λέει εδώ «ίππος», εννοεί τον μηχανικό εξοπλισμό, δηλαδή τα αεροπλάνα, τα τανκς, τα κανόνια, τις βόμβες, τις οβίδες, τους πυραύλους, τους δορυφόρους; Και όλα τα όμοιά τους. Λοιπόν, ««ψευδὴς ἵππος εἰς σωτηρίαν»! Νομίζετε πως θα σωθείτε με τον εξοπλισμό; «ἐν δὲ πλήθει δυνάμεως αὐτοῦ οὐ σωθήσεται»! Δεν θα σωθείτε· ο λόγος του Θεού το λέει.
    Αν ένας λαός δεν έχει την προστασία του Θεού, μην πιστέψετε ποτέ ο λαός αυτός, με το πλήθος της ισχύος του και με την εξυπνάδα και τη στρατηγική των αρχόντων του, ότι θα καταφέρει σπουδαία πράγματα. Τίποτα δε θα καταφέρει! Αυτή τη στιγμή, ας πούμε ότι έχουμε τέλειο εξοπλισμό. Σας ρωτάω: Έχουμε όμως κύριό μας τον Θεό; Κάνουμε την αναφορά μας στον Θεό; «Κύριε, βοήθησέ μας!»;
    Όσοι λόγοι εκφωνούνται προεκλογικά, μετεκλογικά, στη Βουλή, σε συνάξεις, σε δοξολογίες, σε επίσημες ώρες, από τους ανθρώπους που κυβερνούν τον τόπο μας, όποιοι και να είναι αυτοί, κάνουν χρήση του ονόματος του Θεού; Τα τελευταία χρόνια, αγαπητοί μου, λείπει σκανδαλωδώς το όνομα του Θεού! Κι αν το θέλετε, λείπει σκανδαλωδώς το όνομα του Θεού- προσέξτε- όσον αφορά τον Χριστό! Γιατί μπορεί κάποιος να πει «ο Θεός» και να εννοεί τον Μ.Α.Τ.Σ.[Μέγας Αρχιτέκτων Του Σύμπαντος, ο θεός των Τεκτόνων]. Να είναι Μασόνος, και να εννοεί τον Μ.Α.Τ.Σ.! Μπορεί  να λέει «Θεός», και να εννοεί τη Δημιουργία, να είναι ειδωλολάτρης. Να λέει «Θεός», και να εννοεί τον Βούδα. Τότε μόνο θα ήταν σαφής αλλά και η πίστη του αδαμάντινη, αν έλεγε καθαρά το όνομα του Ιησού Χριστού. Ακούσατε εσείς κανένα πρόσωπο να πει «ο Ιησούς Χριστός»; Ούτε καν Θεός δε λένε· όχι Ιησούς Χριστός…
     Άρα πρέπει να κλαίμε! Δεν έχουμε πια κύριό μας τον ΘεόΚι άμα δεν έχουμε κάυριό μας τον Θεό, τότε είμαστε εκτεθειμένοι· δεν έχουμε προστασία! Μπορείτε να φανταστείτε πώς πρέπει να αισθάνεται ο άνθρωπος τη στιγμή που θα ανακαλύψει ότι δεν έχει ασφάλεια και προστασία; Είναι τρομερό!
    Αλλά θα πάρω μια άλλη πλευρά, που πάλι η πατρίδα μας έχει ακολουθήσει, και που πολλοί λαοί τη θέλουν και την επιδιώκουν. Είναι η ευημερία· αλλά μία ευημερία χωρίς τον ΘεόΑν σε ένα σπίτι, σε μια οικογένεια, αναγνωρίζεται ο Θεός ως κύριος, δηλαδή ως αφεντικό, δηλαδή ο Θεός είναι εκείνος που κατευθύνει το σπίτι αυτό, πιστεύετε ότι το σπίτι αυτό οπωσδήποτε θα είναι πλούσιο; Όχι· γιατί το να έχω κύριό μου τον Θεό δε σημαίνει ότι πρέπει να έχω και καλή υγεία ή να έχω γεμάτες τις τσέπες μου. Θα ήταν αδιανόητο πράγμα αυτό. Προσέξτε: αδιανόητο! Σήμερα, όμως, δυστυχώς, εκείνο που θέλουμε και μας ενδιαφέρει δεν είναι τίποτα άλλο από το να έχουμε εξασφαλίσει στον λαό την ευημερία.. Και τότε η επιτυχία μας, ως υπόλογοι απέναντι σ’ αυτόν, θα είναι βέβαιη…
    Χωρίς περιστροφές, σας το λέγω καθαρά: δεν είναι ορθό κριτήριο αυτό. Και δεν είναι ορθό κριτήριο γιατί μπορεί ένας λαός να είναι φτωχός, αλλά να έχει εξασφαλίσει άλλες προϋποθέσεις. Και μια θεμελιώδη προϋπόθεση, μέσα στη φτώχεια του, είναι να  έχει πάντοτε κύριό του τον Θεό. Πάντοτε! Και να είναι φτωχός, δεν πειράζει, δεν έχει σημασία αυτό. Άλλωστε δε βρισκόμαστε πλέον στην Παλαιά Διαθήκη, αλλά στην Καινή, και γνωρίζουμε ότι τα υλικά αγαθά δεν μπορούν να είναι κριτήριο της παρουσίας του Θεού. Έτσι, όταν σήμερα θέλουμε να έχουμε κριτήριο τα υλικά αγαθά, την ευδαιμονία, και στρεφόμαστε προς την Ευρώπη, προς τον Βόρειο Πόλο, προς τον Νότιο Πόλο, στρεφόμαστε προς τον Ειρηνικό Ωκεανό- καταλαβαίνετε τι θέλω  να πω τώρα.. πάμε στα βαθιά και στα ρηχά- για να έχουμε ευδαιμονία υλιστική, κατοχύρωση υλιστική, ασφάλεια υλιστική· άνοδο του βιοτικού επιπέδου, τι λέτε; Θα είμαστε τότε ευτυχείς;  
    Για να μη λέτε πως τα λέω εγώ αυτά, ακούστε τον 143ο Ψαλμό: «ῥῦσαί με καὶ ἐξελοῦ με ἐκ χειρὸς υἱῶν ἀλλοτρίων, ὧν τὸ στόμα ἐλάλησε ματαιότητα καὶ ἡ δεξιὰ αὐτῶν δεξιὰ ἀδικίας». Δηλαδή: «απάλλαξέ με, γλύτωσέ με από τα χέρια ξένων, που το στόμα τους μιλάει ματαιόδοξα, ειδωλολατρικά- στην Παλαιά Διαθήκη «μάταιον» εννοείται η ειδωλολατρία- και το δεξί τους χέρι είναι χέρι αδικίας, ό,τι κάνουν είναι άδικο».
    Οι μεγάλοι της γης είναι άδικοι. Έχει αποδειχθεί αυτό τρανά και επανειλημμένα. Οι μεγάλοι της γης, για τους μικρούς, είναι πάντοτε άδικοι. Μην ξεχνάτε ότι ποτέ, μα ποτέ, κανένας μεγάλος δεν αγάπησε την Ελλάδα. Αυτό να το ξέρετε πάντοτε. Και για μη νομισθεί πάλι ότι μιλάω εγώ, κάποτε ο Ησαΐας το είπε αυτό και τόνισε ιδιαίτερα να μη συμμαχήσει ο Ισραήλ ούτε με τους Ασσυρίους, ούτε με τους Αιγυπτίους: «Θα μείνετε στις δικές σας δυνάμεις, γιατί εγώ είμαι Κύριος ο Θεός σας[Ησ.31,1-3]». Δεν άκουσαν οι Εβραίοι και στράφηκαν σε συμμαχίες. Ο Θεός τους ελέγχει, αλλά τελικά τους αφήνει και συμμαχούν με τους Αιγυπτίους. Και έρχονται μετά οι Ασσύριοι και τους διαλύουν. Είναι φοβερό!
   Σας έχω πει κι άλλη φορά τι έκανε κάποτε ο Δαβίδ; Μέτρησε τον στρατό, έκανε δηλαδή απογραφή. Θα μου πείτε: Είναι κακό πράγμα να κάνει κανείς απογραφή; Στην Παλαιά Διαθήκη έχουμε πολλές περιπτώσεις απογραφής. Όταν μάλιστα έφυγαν οι Εβραίοι από την Αίγυπτο και βρέθηκαν στην έρημο, ο Μωυσής έκανε απογραφή. Και μας λέει και τους αρθιμούς, που περιέχονται σε ένα βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, και  γι' αυτό το βιβλίο αυτό πήρε το όνομα «Αριθμοί». Ο Θεός τώρα εδώ θυμώνει με τον Φαβρίδ που κάνει απογραφή, γιατί ο Δαβίδ αναρωτήθηκε μέσα του αν μπορεί να κατατροπώσει τους εχθρούς του με τον στρατό που έχει. Αυτό ήταν το λάθος. Η αμαρτία δεν ήταν ότι έκανε απογραφή, αλλά ότι στήριζε τις νίκες του στο πλήθος του στρατού[βλ. Β’Βασ.24,1-10]. Το καταλάβατε;
    Αλλά κι εμείς σήμερα αυτό κάνουμε. Νομίζουμε ότι όταν θα τρέξουμε να κάνουμε συμμαχίες με τους μεγάλους και τα λοιπά, τότε οι εχθροί μας δεν θα μας πειράξουν. Τι φοβερό είναι! Αλλά είναι αδύνατο να γίνει κάτι διαφορετικό·  γι' αυτό τραβάμε τη μοίρα μας, τραβάμε την πορεία της μοίρας μας.
    Τώρα ακούστε μία ωραία περιγραφή αυτών των ξένων λαών που κάνει ο Ψαλμωδός, στους στίχους 12-15(Ψαλμός 143): «ὧν οἱ υἱοὶ ὡς νεόφυτα ἱδρυμένα ἐν τῇ νεότητι αὐτῶν, αἱ θυγατέρες αὐτῶν κεκαλλωπισμέναι, περικεκοσμημέναι ὡς ὁμοίωμα ναοῦ, τὰ ταμιεῖα αὐτῶν πλήρη, ἐξερευγόμενα ἐκ τούτου εἰς τοῦτο, τὰ πρόβατα αὐτῶν πολύτοκα, πληθύνοντα ἐν ταῖς ἐξόδοις αὐτῶν, οἱ βόες αὐτῶν παχεῖς, οὐκ ἔστι κατάπτωμα φραγμοῦ, οὐδὲ διέξοδος, οὐδὲ κραυγὴ ἐν ταῖς πλατείαις αὐτῶν, ἐμακάρισαν τὸν λαόν, ᾧ ταῦτά ἐστι· μακάριος ὁ λαός, οὗ Κύριος ὁ Θεὸς αὐτοῦ».
    Δηλαδή «μακάρισαν αυτούς των οποίων τα παλικάρια, πάνω στη νιότη τους μοιάζουν με βλαστάρια ριζωμένα, οι κόρες τους είναι ωραίες, στολισμένες με διάφορα στολίδια, σαν ομοίωμα ναού, οι αποθήκες τους είναι γεμάτες από αγαθά που ξεχειλίζουν, τα πρόβατά τους είναι πολυτόκα…-και με τεχνητή γονιμοποίηση!- και πολλαπλασιάζονται έξω στις βοσκές τους, τα βόδια τους είναι παχιά, δεν υπάρχει κανένας τοίχος των οικοδομών τους γκρεμισμένος ούτε ρωγμή- δηλαδή έχουν πόλεις ωραιότατα οικοδομημένες· δεν υπάρχουν χαλάσματα και ερείπια-ούτε ακούγονται κλάματα και φωνές στις πλατείες τους. Μακάρισαν τον λαό αυτόν που έχει όλα αυτά· όμως ευτυχισμένος ο λαός εκείνος που Κύριός του είναι ο Θεός!».
    Μακάρισαν λοιπόν τον λαό που είχε όλα τα υλικά αγαθά! Πραγματικά: «Τι ευτυχισμένος λαός που είναι αυτός! Ταμεία, αποθήκες; Γεμάτες! Πρόβατα; Πολυτόκα! Παλικάρια; Λαμπρά! Κορίτσια; Ωραιότατα! Πόνος και θλίψη; Αναπτυγμένη η Ιατρική, αναπτυγμένη η Τεχνική, αναπτυγμένη η Επιστήμη! Όλα ωραιότατα!...». Μακάρισαν τον λαό αυτό, όπως μακαρίζουμε σήμερα την Ευρώπη, την Αμερική,άλλους λαούς πλούσιους και λέμε: «Θα μπούμε κι εμείς μέσα στον συνασπισμό τους!».
     Πραγματικά ευτυχισμένος όμως είναι ο λαός εκείνος που Κύριο έχει τον Θεό Του. Αυτός είναι ο μακάριος λαός· όχι αυτός που έχει ευδαιμονία και πληθώρα αγαθών. Ευτυχισμένος είναι αυτός που έχει κύριο και κυβερνήτη του τον Θεό. Και πάλι ξαναρωτάω, αγαπητοί μου: έχουμε σήμερα στην Ελλάδα κύριο, αφεντικό, τον Θεό μας; Δεν Τον έχουμε!
   Θα κλείσω με ένα αλίμονό μας!... Τίποτα άλλο δεν έχω να προσθέσω. Κι αν δεν έχω τίποτα να προσθέσω στο «αλίμονό μας», θα μου πείτε: «Τότε γιατί μας τα είπατε όλα αυτά απόψε;». Πρώτα πρώτα γιατί είναι κατατεθειμένα στην Αγία Γραφή· και ύστερα για να δοθεί μία μαρτυρία. Μπορούμε να μη δώσουμε αυτήν τη μαρτυρία; Πρέπει να δοθεί η μαρτυρία για να επικυρωθεί το αλίμονοΤίποτα άλλο δεν έχω να σας πω, τίποτα άλλο δεν μπορούμε να κάνουμε· η πορεία μας, ως χώρα, είναι παρμένη. Αλίμονό μας! Τίποτα άλλο…
                                                                                        Δευτέρα, 14-11-1977
                             ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ
            και με απροσμέτρητη ευγνωμοσύνη στον πνευματικό μας καθοδηγητή
                       μακαριστό γέροντα Αθανάσιο Μυτιληναίο,
                           επιμέλεια κειμένου: Ελένη Λιναρδάκη, φιλόλογος
ΠΗΓΗ:
Π. Αθανασίου Μυτιληναίου, Επιλογή Ψαλμών, τόμος Α΄, Ομιλίες απομαγνητοφωνημένες, Εκδόσεις Ορθόδοξος Κυψέλη, Μάιος 2014, σελ. 180-188[ ομιλία 5η, Ψαλμός 32ος]’
ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΗΧΗΤΟΙ. 
ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΧΗΣΗΣ ΠΝΙΓΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΑ. 
ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΗΧΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟ.
Η ΔΙΑΓNΩΣΗ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΟΥΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. 
ΟΥΤΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΕΔΩΣΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΤΗΧΗΣΕΩΣ. ΣΑΝ ΚΑΛΟΣ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ. 
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ ΠΤΥΧΗ ΤΗΣ ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗΣ. Ο ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΥΠΟΥ ΣΑΒΟΝΑΡΟΛΑ, ΛΟΥΘΗΡΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ. ΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ.
Αμέθυστος

Ό,τι κάνει σήμερα η Κυβέρνηση και οι Ποιμένες, αυτά έκαναν οι Ειδωλολάτρες κι όχι οι πιστοί!


Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου


Ὀρθοδοξία καὶ ἐπιδημίες/πανδημίες


Παραδείγματα ἀπὸ τὴν παλαιότερη καὶ νεότερη ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία
  
 ἐπιδημία/πανδημία τοῦ κορονοϊοῦ ποὺ βιώνουμε στὴν ἐποχή μας, δὲν εἶναι ἡ πρώτη στὴν παγκόσμια ἱστορία καὶ στὴν ἱστορία τοῦ τόπου μας. Στὸ παρελθὸν οἱ ἄνθρωποι καὶ συγκεκριμένα οἱ Χριστιανοὶ ἦρθαν πολλὲς φορὲς ἀντιμέτωποι μὲ κάθε εἴδους ἐπιδημίες καὶ πανδημίες. Ὅμως εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ οἱ Χριστιανοὶ ἀντιμετωπίζουν μία ἐπιδημία/πανδημία μὲ κλειστοὺς ναούς, ἀπαγόρευση Θ. Λειτουργιῶν, ἀμφισβήτηση τῆς Θ. Κοινωνίας ὡς σῶμα καὶ αἷμα Χριστοῦ καὶ ἄρα ἄνευ κινδύνου μετάδοσης τῆς ἀσθένειας.
Συμβαίνει μάλιστα τὸ ἀκόλουθο παράδοξο, σημάδι τῆς ἀποστασίας τοῦ σημερινοῦ ἀνθρώπου ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ τῆς ὑπεροψίας ποὺ τὸν διακατέχει: Ὁ φαινομενικὰ πανίσχυρος σύγχρονος ἄνθρωπος, ποὺ πῆγε καὶ πηγαίνει στὸ φεγγάρι καὶ στὸ διάστημα, ποὺ θέλει νὰ δημιουργήσει μόνος του ζωή, ποὺ διασταυρώνει ζῶα καὶ φυτά, ποὺ ἐφευρίσκει φάρμακα κατὰ τῆς γήρανσης καὶ τῶν ρυτίδων, κλείνεται πανικοβλημένος ἀπὸ τὸν Κορονοϊὸ στὰ σπίτια του, δέχεται κάθε ἐπιτήρηση καὶ περιορισμο τῆς ἀτομικῆς καὶ θρησκευτικῆς του ἐλευθερίας. 
Ἀκόμα πιὸ τραγικὸ συμπέρασμα ὅμως ἀποτελεῖ τὸ γεγονός, ὅτι αὐτοὶ ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ ἀπελευθερώσουν τὸν σημερινὸ φοβισμένο ἄνθρωπο, οἱ ποιμενάρχες καὶ οἱ Χριστιανοί, αὐτοὶ ποὺ σὲ λίγες μέρες θὰ ψάλλουν (;;;) τὸ «θανάτῳ θάνατον πατῆσας» κατέχονται ἀπὸ τὸν ἴδιο ἀκριβῶς φόβο.
Γιὰ νὰ γίνουν τὰ παραπάνω πιὸ κατανοητὰ καὶ γιὰ νὰ καταλάβουμε ποιὰ εἶναι ἡ στάση τῶν ἀληθινῶν Χριστιανῶν, φαίνεται πρέπον νὰ πάρουμε παραδείγματα ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία γιὰ τὸ πῶς ἀντιμετώπισαν οἱ Χριστιανοὶ παλαιότερα κάθε εἴδους ἐπιδημία/πανδημία. Ἐπειδὴ χρειάζεται ὁλόκληρο βιβλίο γιὰ νὰ περιγραφοῦν τὰ παραδείγματα αὐτά, θα παρουσιάσω μόνο κάποια χαρακτηριστικά:

Έξαρση του Οικουμενιστικού κορωνοϊού με φρικτές αιρετικές κορώνες! --Πανδημία ζηζιούλειου Οικουμενισμού στο χώρο των Δεσποτάδων!



Απαράδεκτες νουθεσίες Μητροπολίτου Ιλίου    (βίντεο)

Κι όμως ο π. Σαράντης  και οι "ευσεβείς" αντιοικουμενιστές, τον ...μνημονεύουν!


1) 3:45. Ο Ιλίου κατά την παραδοχή του είναι ο εισηγητής της απαγόρευσης της Θείας Λειτουργίας!!
2) 6:10 Οι ακολουθίες κεκλεισμένων των θυρών ήταν αίτημα πολλών ιεραρχών και ιερέων. (τα ουαί, παιδιά, στο τέλος όλοι μαζί)
3) 10:05 Με αφορμή το θάνατο από πανώλη του Αγίου Παχωμίου εμφανίζει το Χριστό να μαλώνει τους Ιεράρχες γιατί δεν Τον άκουσαν που μιλούσε μέσα από τον Μητσοτάκη!!
4) 12:20 Ακούστε τι απαντά σε πίστη γυναίκα που ομολογεί ότι η Θεία Κοινωνία είναι η ζωή μας!!
5) 21:00 και 23:50. Η Θ. Κοινωνία δεν είναι για να θεραπεύσει τις αμαρτίες μας!!!
    Συζητούν για μετάθεση Μεγαλοβδομάδας και Πάσχα!!! [σ.σ: Ό,τι θα κάνει και ο Πάπας!!!]. Από τους βασικότερους κανόνες της Α Οικουμενικής Συνόδου είναι ακριβώς η απαγόρευση αυτή!!!

Αφιερωμένο στους τρομοκρατημένους

καὶ σὲ αὐτοὺς ποὺ νοιάζονται γιὰ τὴν ὑγεία μας...


ΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙΡΟ...

(Βίντεο) 

  

Στρατάκης Νίκος: 
Ποιος είδε άνοιξη καιρό... σοκάκια ερημωμένα με παραθύρια σφαλιχτά κι αυλές δίχως βεγγέρα 

Μαρτσάκης Αντώνης: 
Ποιος είδε άνοιξη καιρό... να μη βλογούνται γάμοι κεριά να μην ανάβουνε, ο Θεός να συγχωρέσει 

Όσο δεν ανοίγουν οι ναοί, τόσο θα παρατείνεται το κακό

Γνωστός ηθοποιός λέει αυτά που δεν λέει η Ιερά Σύνοδος και ο Αρχιεπίσκοπος!

    «Μην δεχόμαστε άλλο το παράλογο. Δεν λύνονται τέτοια προβλήματα και δοκιμασίες χωρίς Χριστό»


   Γνωστός ηθοποιός που γνωρίσαμε μέσα από σειρά του ΑΝΤ1 τοποθετήθηκε μέσω ποστ του στο facebook για τις εκκλησίες που έκλεισαν λόγω κορονοϊού και δήλωσε πως όσο παραμένουν κλειστές όλο αυτό που ζούμε δεν θα σταματήσει.
     Όπως οι υπεραγορές ανοίγουν με κριτήρια, πρέπει οπωσδήποτε να ανοίξουν και οι ναοί για όλο τον κόσμο και όχι μόνο για τους Ιερείς και ψάλτες. Πρέπει να ξυπνήσουμε!!! Ο ίδιος ο Κύριος είπε: “Ουκ επ’ άρτω μόνο ζήσετε άνθρωπος”. Γιατί να υπάρχει μόνο η μέριμνα για τις σωματικές ανάγκες…!!!
     Πρέπει γρήγορα να ξυπνήσουμε!!! Είναι δοκιμασία και έχουμε αποτύχει ως χριστιανοί…!!! Μας κυριεύει ο φόβος του θανάτου που αν το καλοσκεφτούμε είναι αναπόφευκτος για όλους ανεξαιρέτως και θα συμβεί έτσι κι αλλιώς!!! Φοβόμαστε τον θάνατο; Τότε να στραφούμε στο Χριστό που είναι η Ζωή και η θεραπεία όπως και η Ανάστασις των πάντων. Ας Ξυπνήσουμε, ας αντιδράσουμε, ας κάνουμε κάτι.
     Μην δεχόμαστε άλλο το παράλογο. Δεν λύνονται τέτοια προβλήματα και δοκιμασίες χωρίς Χριστό. Φέρουμε ευθύνη όλοι ως Χριστιανοί, ως σώμα της Εκκλησίας, ως σώμα του Χριστού.
     Μόνο ο Θεός μέσω της πίστης μπορεί να σταματήσει όλο αυτό το κακό… Μόνο Αυτός, ο Κύριος μας, ο Θεός μας, ο Δημιουργός και Πατέρας μας!!! Ούτε η επιστήμη, ούτε τα ανθρώπινα (=μέτρα), ΜΟΝΟ Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ. Μόνο Αυτός με τις πρεσβείες της Υπερευλογημένης Θεοτόκου. Αμήν».
                                                          Πηγή: Εδώ.

«Χαίρε, αοράτων εχθρών αμυντήριον»


(Ακάθιστος Ύμνος – Στάσις Β΄)

Η ορθοδοξία σήμερα (εν μέσω κορωναϊού), δέχεται επιθέσεις «ανωτάτου επιπέδου» από τη «Νέα Τάξη» πραγμάτων (και δια των Οικουμενιστών)!

Του Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

Αναμφίβολα, ούτε ο άνθρωπος, ούτε το κοινωνικό σώμα μπορούν να βηματίσουν στη βιωτική βάση χωρίς αίσθημα ασφαλείας. Το αίσθημα αυτό δεν είναι αποκλειστικά φαινόμενο της εγκεφαλικής–λογικής επεξεργασίας. Έχει δοθεί από τον φιλάνθρωπο Τριαδικό Θεό στον άνθρωπο, για την ομαλή–υγιή λειτουργία της ψυχοσωματικής δραστηριότητάς του.
Η διαταραχή του αισθήματος ασφαλείας προκαλεί μεταβολή της προσαρμογής του ανθρώπου στο βιοφυσικό περιβάλλον. Είναι δηλ. οι ανασφάλειες–φοβίες ένα νόσημα, ένα ψυχοσωματικό νόσημα.
Υπάρχει ένα τεράστιο πολυσχιδές πλέγμα αναπάντητων ερωτημάτων, που μπορούν να δημιουργήσουν άγχη, νευρώσεις, ανασφάλειες ή φοβίες. Ποιος μπορεί, άραγε, να γνωρίζει αν αύριο η θερμή πνοή της ζωής εξαφανισθεί από την Γη; Ποιος μπορεί να γνωρίζει το σύνολο των αυριανών (πιθανών) προβλημάτων, προσωπικών ή παγκοσμίων;
Είναι αδύνατο στην ανθρώπινη φύση, ως επιβεβλημένη αδυναμία, να ερευνήσει προνοητικά τις έσχατες αιτίες υπάρξεως της παγκόσμιας και Συμπαντικής πραγματικότητας, οπότε ρυθμίζοντάς τες να αισθάνεται ασφαλής, να έχει δηλ. το κεφάλι του ήσυχο!
Παρ’ όλα αυτά, το αίσθημα ασφαλείας επειδή είναι θεόσδοτο απ’ αρχής, ενώνει τον κύκλο της ζωής, ως βαθύτερη έκφραση της Θείας Πρόνοιας.

«ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ...»


«ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ... Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ»


    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία π. Αθανάσιου Μυτιληναίου 
                                 
       [Έκτακτη ομιλία που εκφωνήθηκε στις 6-3-1988 εξ αφορμής ερωτήσεως του βουλευτού Β. Αγοράστη προς τους Υπουργούς Παιδείας και Υγείας σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο παρέχεται η Θεία Κοινωνία]                                        
      Το θέμα μας, σε μία δευτέρα ομιλία, αναφέρεται πάντοτε στο ότι το Άγιο Ποτήριο, κατά την αντίληψη ενός κ. βουλευτού, αν είναι πηγή μολυσματική,- είδαμε ότι δεν είναι- ότι έρχεται και αυτός ο ιατρικός σύλλογος των Αθηνών, μάλιστα προσετέθη και η χριστιανική ενός επιστήμονος η οποία, μόλις λίγο πριν φύγω το διάβαζα αυτό, που έχει πολλά μέλη ιατρούς, όλων των ειδικοτήτων, να βεβαιώσουν ότι ουδέποτε παρουσιάστηκε στην ιατρική βιβλιογραφία, ασθένεια που να προήλθε από το Άγιο Ποτήριο.