Ομιλία π. Αθανασίου Μυτιληναίου
«Πῶς ἐπιδείξῃ δια τῶν ἔργων την πίστιν; Ἐάν καταφρονῇς θανάτου»
Ιωάννης Λίτινας
Εσχάτως τέθηκε το ερώτημα:
"Γιατί είναι αμαρτία το να φοράμε μάσκα μέσα στο ναό και δεν είναι αμαρτία το να φορέσουμε μία ζακέτα στην Εκκλησία, για να προφυλαχθούμε από το κρύο;"
Πάνω σε αυτό το προβληματισμό θα θέλαμε να καταθέσουμε κάποιες ταπεινές σκέψεις.
Η χρήση μάσκας μέσα στο ναό και μάλιστα κατά την τέλεση και συμμετοχή στην κοινή λατρεία, με πρόσχημα την προφύλαξη από τον κορονοϊό, ως πρωτοφανής στη δισχιλιετή ιστορία της Εκκλησίας με πείρα πολύ φονικότερων ιών, συνιστά σαφέστατη εισαγωγή καινοτομίας που αθετεί την εκκλησιαστική παράδοση κατά την οποία η προσευχή και η λατρεία τελείται με ακάλυπτο πρόσωπο.
Κάθε καινοτομία όμως και αθέτηση της Ι.Παραδόσεως καταδικάζεται από την Z' Οικουμενική Σύνοδο με βαρύτατες τιμωρίες στους επινοούντας και εφαρμόζοντας αυτές κληρικούς με καθαίρεση, στους λαϊκούς και μοναχούς δε με αφορισμό.[1]
Aπαιτούμε επιστροφή στη Δημοκρατία.
O ιστορικός λόγος του Robert F. Kennedy, Jr στο Βερολίνο (29/8/20)
Αγάπη και ανεξικακία στον εχθρό, αλλ΄ όχι φιλία
Τὸν ἐχθρό σου, ποτὲ μὴν τὸν κάνεις φίλο
π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου
Ἀπὸ ὁμιλία εἰς τὴν Σοφία Σειράχ, ἀρ. 160
[Κι αν αυτά ισχύουν για οποιοδήποτε εχθρό, τι συμβαίνει με
τους αιρετικούς που είναι εχθροί μας, αλλά που είναι πρωτίστως εχθροί του Θεού;].
«Μὴ πιστεύσεις τῷ ἐχθρῷ σου εἰς τὸν αἰῶνα» (Σοφία Σειράχ ιβ΄ καὶ ιθ΄).
Ποτὲ μὴν ἐμπιστευθεῖς εἰς τὸν ἐχθρόν σου, ὅταν σοῦ ἐμφανίζεται ὡς φίλος· ποτέ, εἰς τὸν αἰῶνα, ποτέ. Ἄλλο πρᾶγμα βέβαια νὰ φαίνεσαι ὅτι εἶσαι ἀνεξίκακος ἀπέναντί του· καὶ ἐκ βαθέων μάλιστα ἀνεξίκακος, καὶ εὐεργετικὸς μάλιστα. Αὐτὸ εἶναι ἄλλο πρᾶγμα, καὶ ἐντελλόμεθα νὰ τὸ κάνουμε αὐτό, καὶ ἄλλο πρᾶγμα εἶναι νὰ ἐμπιστευθεῖς ὅ,τι ἀφορᾶ σὲ σένα, τὰ μυστικά σου, τὰ προβλήματά σου, τὴ ζωή σου. (Αὐτὸ) ποτέ. Καὶ νὰ γνωρίζετε ὅτι ποτέ, παλαιὸς ἐχθρός, δὲν γίνεται φίλος. Αὐτὸ νὰ τὸ ξέρετε. Μπορεῖ νὰ τὰ φτιάξουμε, νὰ λέμε καλημέρα, νὰ λέμε ἐγκαρδίως καλημέρα, ἀλλὰ νὰ γίνει φίλος μας, (αὐτὸς μπορεῖ νὰ δείξει ὅτι θὰ ἤθελε νὰ γίνει φίλος μας), ἐμεῖς οὐδέποτε θὰ ἐμπιστευθοῦμε. Θὰ ἐπαναλάβω: «Μὴ πιστεύσεις τῷ ἐχθρῷ σου εἰς τὸν αἰῶνα».
Ο κοροναϊός μετατρέπεται σε μια νέα θρησκεία...
Δρ. Sergio Resta - ογκολόγος
(σύντομη μετάφραση από τα Ιταλικά)
"Ο κοροναϊός είναι η μόνη ασθένεια όπου οι γιατροί αναζητούν τους ασθενείς και όχι το αντίστροφο. Ένα ανεξήγητο θαύμα".
Οι άνθρωποι χρειάζονται σιγουριά και παρηγοριά, κάτι για να πιστέψουν. Ο κοροναϊός αντιπροσωπεύει τη νέα τους πίστη, η οποία ενώνει και συγκεντρώνει όλους τους απελπισμένους και τους κάνει ίσους στην ίδια μοίρα.
Ο κοροναϊός περιέχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός κοσμικού και γήινου θεού:
Πώς μπορούμε να ανυψώσουμε τους ανθρώπους με λόγο στοργικό και ευχάριστο
Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς
Στον αντιγραφέα Νάρκισσο Π. για την επαναφορά των αμαρτωλών.Γράφεις πως πάντοτε έλεγες στον καθένα την αλήθεια κατάματα και πως γι’ αυτό είχες πολλές δύσκολες καταστάσεις στη ζωή σου. Αυτό δεν με παραξενεύει. Σπανίζει ένας ασθενής να αγαπά τον γιατρό που με ιδιαίτερο τόνο του ανακοινώνει ανίατη και θανατηφόρο νόσο. Η αγάπη απέναντι στους αδελφούς μας βρίσκεται όχι στο να τους επιπλήττουμε πάντοτε αυστηρά, αλλά να τους λέμε εκείνους τους λόγους που θα τους χρησιμεύουν υπηρετώντας τη σωτηρία τους. Θυμήσου πως ο σωτήρας μας δεν κατακεραύνωσε την αμαρτωλή γυναίκα που οι Φαρισαίοι οδήγησαν στον λιθοβολισμό, αλλά στοργικά της είπε: «Πήγαινε κόρη, και μην αμαρτάνεις άλλο».
Τί γνωρίζουμε για την Τίμια Ζώνη τῆς Παναγίας;
Στὶς 31 Αὐγούστου ἑορτάζουμε τὴν Κατάθεση τῆς Τιμίας Ζώνης τῆς Θεοτόκου. Ἀποτελεῖ τὸ μοναδικὸ ἱερὸ κειμήλιο ποὺ σχετίζεται μὲ τὸν ἐπίγειο βίο τῆς Θεοτόκου καὶ διασῴζεται μέχρι σήμερα στὴν Ἱερὰ Μονὴ τοῦ Βατοπαιδίου στὸ Ἅγιο Ὅρος, στὸ Περιβόλι τῆς Παναγίας. Ἡ ἴδια ἡ Θεοτόκος τὴν ὕφανε ἀπὸ τρίχες καμήλας.Οἱ πληροφορίες γιὰ τὸν ἐπίγειο βίο τῆς Θεοτόκου εἶναι λιγοστὲς καὶ προέρχονται ἀπὸ τὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ ἀπὸ τὴν παράδοση ποὺ διασώθηκε ἀπὸ τοὺς ἀποστολικοὺς ἀκόμη χρόνους. Ἡ Θεοτόκος μέχρι τὴν Κοίμησή της παρέμεινε στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ ἦταν μέλος τῆς πρώτης Ἐκκλησίας. Τὴ φροντίδα τῆς εἶχε ἀναλάβει ὁ ἀγαπημένος μαθητὴς τοῦ Κυρίου, ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης. Οἱ τελευταῖες στιγμὲς τῆς ἐπίγειας ζωῆς τῆς εἶναι θαυμαστὲς καὶ συγκινητικές.
Ἐπιτέλους, τέλος στα κρατικά και παρακρατικά fake news.
ΔΕΝ ΜΟΛΥΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
Η ΜΑΣΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ ΣΤΟΝ Ι.
ΝΑΟ!
Πρωτοπρεσβύτερος Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
Α. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κρήτης
Εἰρηναῖος, ἐπίσκοπος ἐγνωσμένου ἤθους καὶ κύρους, ποὺ ἀπολαμβάνει μεγάλου σεβασμοῦ
καὶ τιμῆς στὶς συνειδήσεις τῶν πιστῶν, σὲ ὁμιλία του στὸν πανηγυρίζοντα
Μητροπολιτικὸ Ναὸ Ἀποστ. Τίτου Ἡρακλείου στὶς 25.8.20 προέτρεψε τοὺς
πιστοὺς νὰ μὴ χρησιμοποιοῦν τὴ μάσκα μέσα στοὺς Ἱ. Ναοὺς διότι, δὲν
εἶναι δυνατὸν κατὰ τὴ διάρκεια τῆς Θ. Λειτουργίας νὰ ὑπάρξει διασπορὰ τοῦ ἰοῦ,
διότι δὲν εἶναι οἱ Ναοὶ μας ἑστίες μολύνσεως καὶ μεταδόσεως τοῦ κορωνοϊοῦ.
Μάλιστα σὲ δήλωσή του σὲ τοπικὸ τηλεοπτικὸ σταθμὸ μετὰ τὴ Θ. Λ. ἐπέμεινε στὴν
προτροπὴ του δηλώνοντας: «εἴμαστε ἐλεύθεροι στὴν Ἐκκλησία, δὲν εἴμαστε
σκλαβωμένοι. Τουλάχιστον μέσα στὸ ναὸ νὰ μὴ φοροῦμε. Ἔξω ἀπὸ τὸ ναό, ἐντάξει»[1].
Ὅπως ἦταν ἀναμενόμενο, τά κρατικά καὶ παρακρατικά στελέχη καὶ ἡ μισθωμένη
ἀργυρώνητη δημοσιογραφία ὅρμησαν ἐναντίον του[2],
διότι τόλμησε νὰ διαφοροποιηθεῖ καὶ νὰ χαρακτηρίσει οὐσιαστικὰ ὡς fake news τὸν
ἰσχυρισμὸ ὅτι μολυνόμαστε μέσα στὴν Ἐκκλησία κατὰ τὴ διάρκεια τῶν ἱ. Ἀκολουθιῶν.
Όλα τα είχαμε, οι μαζορέτες μας έλειπαν!
Προβληματισμοί για την ταλαιπωρημένη Ελληνική Παιδεία.
Πού
οδηγούνται τελικά τα παιδιά μας;
Προβληματισμοί για την ταλαιπωρημένη Ελληνική Παιδεία.
Πού
οδηγούνται τελικά τα παιδιά μας;
Όλα τα είχαμε, οι μαζορέτες μας έλειπαν!
- Ελευθέριος Ανδρώνης
Να τα λέμε όλα.
Η Ελληνική Παιδεία βρίσκεται σε top επίπεδο. Όλοι το γνωρίζουν αυτό. Ειδικά επί των ημερών της κυρίας Κεραμέως, η ποιότητα οργάνωσης και σχεδιασμού της δημόσιας εκπαίδευσης έχει εκτιναχθεί σε ασύλληπτα επίπεδα…
Μπορεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα να άγγιζε μεν την τελειότητα, αλλά το Υπουργείο Α – Παιδείας δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Δεν είχε βάλει το κερασάκι στην τούρτα. Τώρα το έβαλε όμως. Ποιο είναι αυτό το κερασάκι;
Μα φυσικά να γνωρίσουν οι μαθητές μας το cheerleading! Δεν θα μπορούσαν όμως οι κυβερνώντες να φέρουν την τέχνη της μαζορέτας στα σχολεία, αν δεν είχαν λύσει πρώτα όλα τα άλλα θέματα της παιδείας. Έτσι δεν είναι;
Και ο Ι.Σ.Κ.Ε. παραδίδει τα όπλα: συνεφώνησαν με τους εργοδότες τους Πολιτεία και Σύνοδο!
Κληρικοί Ελλάδος: Έκκληση στους εν Χριστώ αδελφούς να σεβαστούν τις αποφάσεις της Εκκλησίας
Ὁ Ἱερός Σύνδεσμος Κληρικῶν Ελλάδος γιά
τό θέμα τῶν μέτρων προστασίας στούς Ἱερούς Ναούς
Σχόλιο: Όλο και περισσότερο τα
πράγματα στον εκκλησιαστικό χώρο σκοτεινιάζουν. Η εκκοσμίκευση και η παναίρεση
του Οικουμενισμού, δεν ήταν δυνατόν να ξεφύγουν –ως προς τα αποτελέσματα– από
τους πνευματικούς νόμους. Δηλαδή όπως μας διδάσκουν οι Άγιοι Πατέρες, άπαξ και
αφεθούμε στα χέρια των αιρετικών, θα πέφτουμε από το ένα κακό στο άλλο. Και
δυστυχώς το σύνολο του Λαού, ακόμα και οι λεγόμενοι αντιΟικουμενιστές, αφέθηκαν
και κοινωνούν με τους αιρετικούς. Και να, λοιπόν, που και «Ὁ Ἱερός
Σύνδεσμος Κληρικῶν» με ανακοίνωσή του, ακολουθεί στην πτώση των
Δεσποτάδων! Αποδέχεται όλες τις απαράδεκτες ρυθμίσεις που οι Δεσποτάδες
αποδέχτηκαν «για το καλό μας», βεβαίως!
Πρέπει,
λένε, «να παραμείνουμε ἑνωμένοι καί νά κρατήσουμε ὅλοι μία στάση, μία
θέση, μία ὁμοιομορφία πρός τίς ἀποφάσεις
τῆς Ἐκκλησίας μας (σ.σ. και Εκκλησία εννοούν τους Δεσποτάδες), ὅσον ἀφορά τά μέτρα προστασίας, γιατί μέ τήν ἀνομοιομορφία καί τήν διαφορετική
στάση μας διχάζουμε τόν λαό τοῦ Θεοῦ καί ἄθελα μας τόν ὁδηγοῦμε σέ ἐσφαλμένες
θέσεις καί ἀπόψεις ὅπως π.χ. ὅτι, αὐτός πού τηρεῖ τά μέτρα εἶναι ὀλιγόπιστος
καί αὐτός πού δεν τά τηρεῖ εἶναι πιστός».
«Ἑνωμένοι», λοιπόν, όχι με τους Αγίους και την εκκλησιαστική μας
παράδοση, αλλά με εκείνους που την ανατρέπουν!
Αρκεί να έχουμε «ὁμοιομορφία»! Διαφορετικά «διχάζουμε τόν λαό τοῦ Θεοῦ»!
Ὁ Ἱερός Σύνδεσμος Κληρικῶν Ελλάδος γιά τό θέμα τῶν μέτρων
προστασίας στούς Ἱερούς Ναούς
Ὁ Ἱερός
Σύνδεσμος Κληρικῶν Ἑλλάδος (Ι.Σ.Κ.Ε.) ἀπό τήν πρώτη στιγμή τῆς ἐμφανίσεως τῆς
νόσου Covid -19 καί τῆς λήψεως μέτρων
προστασίας τόσο ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας ὅσο καί τῆς Ἐκκλησίας γιά τό
πολυτιμότερο ἀγαθό τοῦ ἀνθρώπου πού εἶναι ἡ ὑγεία (ψυχῆς και σώματος) θεώρησε αὐτονόητη τή
φροντίδα καί τήν προστασία τοῦ κάθε ἀνθρώπου ἐκ μέρους τῶν κληρικῶν, φροντίδα
καί προστασία γιά τήν ὁποῖα κάθε κληρικός νυχθημερόν προσεύχεται καί ἐπιμελεῖται
μέσα ἀπό τήν πνευματική καί ποιμαντική του διακονία. Ἄλλωστε ὁ στόχος καί ὁ σκοπός κάθε Ἱερωμένου ἐκφράζεται
μέσα ἀπό τό ἁγιογραφικό χωρίο "ὁ ποιμήν ὁ καλός τήν ψυχήν αὐτοῦ τίθησιν ὑπέρ
τῶν προβάτων" (Ἰω. 10,11).
ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΠΟΔΙΩΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΓΗΪΝΑ ΘΑΡΘΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ
«Ἐκχόησον ἐξ αὐτῆς πάντα τὰ γήϊνα, ἵνα εὕρῃ ἐν αὐτῇ τὴν εἴσοδον…
Ζηλωτὴς γάρ ἐστιν ὁ σὸς νυμφίος Χριστός»
«…Πόθησον ἀξίως τὸν σὲ ποθήσαντα. Ὅλον ἄνοιξον αὐτῷ τὸ ταμεῖον τῆς καρδίας σου, ἵν' ὅλως οἰκήσῃ ἐν σοὶ Χριστὸς σὺν τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Πνεύματι. Ἐκχόησον ἐξ αὐτῆς πάντα τὰ γήϊνα, ἵνα εὕρῃ ἐν αὐτῇ τὴν εἴσοδον. Οἶκος γὰρ γῆν καὶ πνεῦμα ἀέρος ἅμα οὐχ ὑποδέξεται. Ὅσον ἐνοικίσεις τὸν χοῦν, ἀπελάσεις τὸ τοῦ ἀέρος πνεῦμα καὶ ὅσον εἰσοικίσεις ἐν τῇ καρδίᾳ σου τὰ γήϊνα, ἀποικίσεις τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον.
Πόθεν πορνεῖαι; πόθεν μοιχεῖαι; πόθεν ἔριδες, φιλονεικίαι, φθόνοι, φόνοι, καὶ πᾶς ὁ τῶν κακῶν ἐσμός; οὐκ ἐκ τῆς ἐπιθυμίας τῶν γηΐνων; Ἀπέλασον πᾶσαν κενοδοξίαν, τὴν τῆς ἀπιστίας μητέρα. Οὐ γὰρ δύνασθε. φησὶν ὁ Χριστὸς, πιστεύειν εἰς ἐμὲ, δόξαν παρὰ ἀνθρώπων λαμβάνοντες. Ἐξόρισον ἐκ τῆς σῆς καρδίας πᾶσαν οἴησιν, ὑπερηφανίαν, ἔπαρσιν. Ἀκάθαρτος γὰρ παρὰ Κυρίῳ πᾶς ὑψηλοκάρδιος. Ὑπερηφάνοις ἀντιτάσσεται Κύριος, ταπεινοῖς δὲ δίδωσι χάριν. Ἀπάρνησαι πᾶσαν αὐθάδειαν, αὐταρέσκειαν, ἵνα μόνῳ ὑποτάσσῃ τῷ νόμῳ τοῦ Θεοῦ. Καὶ αὐτὸς ὁδηγήσει σε ἐπὶ λιμένα θελήματος αὐτοῦ.
Άγιος Αλέξανδρος, αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και το τέλος του Αρείου (30 Αυγούστου)
Σήμερα η Εκκλησία εορτάζει και τιμά την ιερή μνήμη του αγίου
Αλεξάνδρου αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως. Ο άγιος Αλέξανδρος έζησε στα
χρόνια του πρώτου χριστιανού αυτοκράτορα, του Μεγάλου Κωνσταντίνου.
Είναι από τους ιερούς Πατέρες της πρώτης
Οικουμενικής Συνόδου, που το 325 στη Νίκαια καταδίκασαν την αίρεση του Αρείου.
Αρχιεπίσκοπος τότε Κωνσταντινουπόλεως ήταν ο άγιος Μητροφάνης, αλλ’ επειδή ήταν
πολύ γέρος και άρρωστος, στη Σύνοδο τον αντιπροσώπευε ο Αλέξανδρος, που ήταν
ακόμα πρεσβύτερος. Πολλές φορές για διαφόρους λόγους τους επισκόπους στις ιερές
Συνόδους αντιπροσώπευαν πρεσβύτεροι.
Ο άγιος Αλέξανδρος ήταν πραγματικά
θεοπρόβλητος Ιεράρχης της Εκκλησίας. Μετά τη Σύνοδο και την καταδίκη του
Αρείου, Άγγελος Κυρίου εμφανίστηκε στο γέροντα αρχιεπίσκοπο Μητροφάνη και του
αποκάλυψε τη βουλή του Θεού. Τον βεβαίωσε πρώτα για τον επάξιο τρόπο, με τον
οποίο ο πρεσβύτερος Αλέξανδρος τον αντιπροσώπευσε στη Σύνοδο, κι ύστερα του
είπε πως αυτός θα ήταν ο διάδοχός του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο. Αυτό έγινε
γνωστό και πραγματικά, όταν ύστερα από λίγο καιρό κοιμήθηκε ο αρχιεπίσκοπος
Μητροφάνης, ο Αλέξανδρος εξελέγη και τον διαδέχθηκε στον αρχιεπισκοπικό θρόνο.
Ο Θεός ξέρει τους ανθρώπους; του και τους καλεί στον κατάλληλο καιρό.
Κυριακή ΙΒ’ Ματθαίου: Περί πλούτου και πλουσίων (Αγ. Λουκάς Κριμαίας)
Ακούσατε σήμερα το ευαγγελικό ανάγνωσμα περί του πλούσιου νεανίσκου, ο οποίος δεν ήθελε να μοιράσει την περιουσία του για να γίνει κληρονόμος της Βασιλείας των Ουρανών. Τότε ο Κύριος είπε στους μαθητές του ότι είναι πιο εύκολο να περάσει καμήλα από βελονότρυπα παρά να μπει πλούσιος στην Βασιλεία των Ουρανών.
Πριν δώσουμε ερμηνεία για τον λόγο που είπε ο Χριστός στον πλούσιο νεανίσκο, ακούστε τι λέει ο απόστολος Ιάκωβος για τους πλούσιους: «Άγε νυν οι πλούσιοι, κλαύσατε ολολύζοντες επί ταις ταλαιπωρίαις υμών ταις επερχομέναις΄ ο πλούτος υμών σέσηπε και τα ιμάτια υμών σητόβρωτα γέγονεν, ο χρυσός υμών και ο άργυρος κατίωται, και ο ιός αυτών εις μαρτύριον υμίν εσται και φάγεται τας σάρκας υμών΄ ως πυρ εθησαυρίσατε εν εσχάταις ημέραις΄ ιδού ο μισθός των εργατών των αμησάντων τας χώρας υμών ο απεστερημένος αφ’ υμών κράζει, και αι βοαί των θερισάντων εις τα ώτα Κυρίου Σαβαώθ εισεληλύθασιν΄ ετρυφήσατε επί της γης και εσπαταλήσατε, εθρέψατε τας καρδίας υμών ως εν ημέρα σφαγής, κατεδικάσατε, εφονεύσατε τον δίκαιον ουκ αντιτάσσεται υμίν» (Ιακ. 5, 1-6).
ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ
– Ιταλός γιατρός σοκάρει με τις απόψεις του για
τον Covid-19 – “O ιός είναι είναι ένα δημιούργημα στο όνομα ενός Παγκόσμιου
σχεδίου για τον έλεγχο και την μείωση του πληθυσμού”…
Ο
Ιταλός Γιατρός Dr. Roberto Petrella τολμάει και καταθέτει την άποψή του
τονίζοντας ότι ο Covid-19 είναι ένα κατασκεύασμα, ενώ υποστηρίζει ότι μέσω
αυτού δεχόμαστε ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ …
“Covid 19 σημαίνει ηλεκτρονικό πιστοποιητικό ταυτότητας εμβολιασμού με τεχνητή νοημοσύνη.Το 19 είναι η χρονιά που δημιουργήθηκε.Covid 19 δεν είναι το όνομα του ιού. Είναι το όνομα ενός Παγκόσμιου σχεδίου για τον έλεγχο και την μείωση του πληθυσμού που προετοίμαζαν τις τελευταίες δεκαετίες και ενεργοποίησαν το 2020.Αυτό που ενεργοποιεί τον ιό είναι το ανοσοποιητικό και βρίσκει ανταπόκριση εξαιτίας προηγούμενων εμβολιασμών.Αυτό που θέλουν να εκχίσουν στο αίμα μας (στο σώμα μας) είναι το πιο επικίνδυνο εμβόλιο από όσα υπάρχουν. Είναι η ΔΙΑΔΡΟΜΗ πρός την ΚΟΛΑΣΗ με σκοπό την Μαζική θανάτωση του πληθυσμού στο 80%.” τονίζει μεταξύ άλλων.Πηγή: Εδώ.
ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Τὸ κείμενο περί του Πρωτείου εἶναι ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ καθηγητὴ Στυλιανοῦ Παπαδόπουλου
«Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ» (κεφ. 9ο, σελ. 339-360). Σ’ αὐτὸ ὁ
καθηγητὴς ἀποδεικνύει, ὅτι στὴν Ἐκκλησία ἐπικρατοῦσε πρωτεῖο ἀληθείας καὶ
ὄχι πρωτεῖο ἐξουσίας, ὅπως αὐτὸ φαίνεται στὶς ἐπιστολὲς ποὺ
ἀντήλλαξαν ὁ Πάπας Ρώμης Κελεστίνος καὶ ὁ Ἅγιος Κύριλλος Ἀλεξανδρείας, ἀλλὰ καὶ
ἀπὸ τὴν ὅλη δράση τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου.
Ἐπίσης, στὸ κείμενο ποὺ παραθέτουμε ὁ κ. Στυλιανὸς Παπαδόπουλος, ἐξηγώντας,
γιατὶ ὁ Ἅγιος Κύριλλος ἔπαιξε πρωταγωνιστικὸ ρόλο στὴν ἄμεση καὶ ἀποτελεσματικὴ
καταπολέμηση τοῦ Νεστοριανισμοῦ, θίγει ἕνα σπουδαιότατο θέμα, ποὺ ἀπασχολεῖ καὶ
δημιουργεῖ ἀμηχανία σὲ πολλοὺς πιστούς, οἱ ὁποῖοι σήμερα διερωτῶνται: γιατί
οἱ σύγχρονοι ἐπίσκοποι δὲν ἀντιδροῦν ἀπέναντι στὴν λαίλαπα τῆς παναιρέσεως τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ;
Παραθέτουμε τὸ κείμενο γιὰ γνώση, σύγκριση καὶ προβληματισμό.
ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ «ΙΣΟΤΙΜΩΝ» ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
(Ἀπουσία πρωτείου ἐξουσίας στὸν Ρώμης Κελεστίνο)
Ὁ Κύριλλος εἶχε τὴν κύρια εὐθύνη τῆς θεολογικῆς ἀπαντήσεως
στὸν Νεστόριο —εἶχε πρωτεῖο ἀληθείας
Παρακολουθώντας ὁ ἐρευνητὴς τὰ θεολογικὰ δρώμενα τῆς περιόδου 428-444, ἐπισημαίνει εὔκολα τὸν ἀπόλυτα πρωταγωνιστικὸ ρόλο τοῦ ἁγίου Κυρίλλου. Ἀρχίζουν ὅλα ἀπὸ τὸν Κύριλλο, ἐξελίσσονται μὲ τὸν ἴδιο νὰ κρατάει τὸν πρῶτο ρόλο καὶ τελειώνουν μὲ τὴν εὐθύνη του. Κι ἐνῶ ἡ ἐνάρξη τῶν θεολογικῶν —ἀκριβέστερα, τῶν χριστολογικῶν— συζητήσεων ἀνήκει στὸν Κύριλλο (ὅπως ἀνήκει καὶ ἡ ἀνάπτυξη τῆς σχετικῆς θεολογίας), δείχνοντας εὐελιξία στὴν γλωσσικὴ διατύπωση ἔπεισε καὶ τοὺς Δυτικοὺς καὶ τοὺς Ἀνατολικοὺς γιὰ τὴν ὀρθότητα τῆς Χριστολογίας του. Ἔτσι τὸν ἀκολούθησαν ὅλες οἱ Ἐκκλησίες, πλὴν ἐκπροσώπων ἀκραίων τάσεων, αὐτῶν ποὺ ἔρρεπαν πρὸς τὸν μονοφυσιτισμὸ καὶ αὐτῶν ποὺ ὁδηγήθηκαν στὸν νεστοριανικὸ διοφυσιτισμό.
Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος για την ἀποτομή τῆς ἁγίας κεφαλῆς τοῦ Τιμίου Προδρόμου
«Ἐν ἐκείνω τῷ καιρῷ ἤκουσεν Ἡρώδης ὁ τετράρχης τὴν ἀκοὴν Ἰησοῦ (:ἐκεῖνον τὸν καιρὸ ἄκουσε ὁ Ἡρώδης Ἀντίπας, ὁ τετράρχης τῆς Γαλιλαίας καὶ τῆς Περαίας, τὴ φήμη τοῦ Ἰησοῦ)» [Ματθ. 14,1]· διότι ὁ βασιλιὰς Ἡρώδης, ὁ πατέρας του, ποὺ εἶχε φονεύσει τὰ νήπια της Βηθλεὲμ καὶ τῶν περιχώρων της, εἶχε πεθάνει.
Ὁ εὐαγγελιστὴς δὲν σημειώνει ἁπλῶς καὶ χωρὶς αἰτία τὸν καιρό, ἀλλὰ γιὰ νὰ πληροφορηθεῖς τὴν ἀλαζονεία καὶ τὴν ἀδιαφορία τοῦ τυράννου· διότι δὲν πληροφορήθηκε ἀπὸ νωρὶς τὰ σχετικὰ μὲ Αὐτόν, ἀλλὰ μετὰ ἀπὸ πολὺ χρόνο. Τέτοιοι δηλαδὴ εἶναι αὐτοὶ ποὺ κυβερνοῦν καὶ περιβάλλονται ἀπὸ πολὺ μεγάλη ὑλικὴ δύναμη. Τὰ πληροφοροῦνται αὐτὰ πολὺ ἀργά, ἐπειδὴ δὲν ἀσχολοῦνται καὶ πολὺ μὲ αὐτά. Ἐσὺ ὅμως, σὲ παρακαλῶ, πρόσεξε πόσο σπουδαῖο πράγμα εἶναι ἡ ἀρετή· διότι μολονότι εἶχε πλέον πεθάνει ὁ ἐνάρετος Ἰωάννης, τὸν φοβᾶται, καὶ ἀπὸ τὸν φόβο φιλοσοφεῖ καὶ γιὰ τὴν ἀνάσταση· διότι λέγει ὁ εὐαγγελιστὴς παρακάτω: «καὶ εἶπε τοῖς παισὶν αὐτοῦ· οὗτος ἐστιν Ἰωάννης ὁ βαπτιστής· αὐτὸς ἠγέρθη ἀπὸ τῶν νεκρῶν, καὶ διὰ τοῦτο αἳ δυνάμεις ἐνεργούσιν ἐν αὐτῶ(:καὶ εἶπε στοὺς αὐλικούς του: “Αὐτὸς εἶναι ὁ Ἰωάννης ὁ Βαπτιστής? αὐτὸς ἀναστήθηκε ἀπὸ τοὺς νεκροὺς μὲ νέα ἀποστολὴ ἀπὸ τὸν Θεό. Καὶ γι’ αὐτὸ οἱ ὑπερφυσικὲς δυνάμεις...
ἐνεργοῦν μέσα ἀπ’ αὐτόν”)» [Μάτθ. 14,2].
ἐνεργοῦν μέσα ἀπ’ αὐτόν”)» [Μάτθ. 14,2].
«Ἕνας Χριστιανός ἴσον κανένας».
Ὑπάρχει ἕνα παλιὸ λατινικὸ ρητό:
«Ἕνας Χριστιανὸς ἴσον κανένας».
Κανένας Χριστιανὸς δὲν µπορεῖ νὰ εἶναι
ἀληθινὰ Χριστιανὸς σὰν µονήρης
καὶ ἀποµονωµένη ὕπαρξη.
Ὁ Χριστιανισµὸς δὲν εἶναι πρωταρχικὰ δόγµα ἢ τάξη
ποὺ τὰ ἄτοµα θὰ µποροῦσαν νὰ υἱοθετήσουν
γιὰ προσωπική τους χρήση καὶ καθοδήγηση.
Ὁ Χριστιανισµὸς εἶναι ἀκριβῶς κοινότητα,
δηλαδή, ἡ Ἐκκλησία.