«Όσο περισσότερο ανάξιο θεωρούμε τον εαυτό μας, τόσο πιο άξιο τον κάνει ο Θεός...»

Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ

“Αρχή του φωτισμού της ψυχής και τεκμήριο της υγείας της είναι το να βλέπει ο νους τα σφάλματά του, που είναι σαν την άμμο της θάλασσας” λέει ο όσιος Πέτρος ο Δαμασκηνός.

 Και ο άγιος ιεράρχης του Βορονέζ, Τύχων μας προτρέπει: “Ας γνωρίσουμε τα αμαρτήματά μας. Αυτό είναι η αρχή της μετάνοιας…Ας μετανοήσουμε, ας παραδεχτούμε ότι ο εαυτός μας δεν έχει καμία αξία.

Όσο περισσότερο ανάξιο θεωρούμε τον εαυτό μας, τόσο πιο άξιο τον κάνει ο Θεός, που είναι αγαθός και πολυέλεος. Τι είναι δικό μας; μόνο η αδυναμία, η φθορά, το σκοτάδι, η κακία, η αμαρτία”.

Ας φυλαχτούμε από τη θανάσιμη πλάνη. Ας φοβηθούμε την αποκοπή από τον Χριστό, η οποία ακολουθεί την πλάνη. 

Ας φοβηθούμε τη βέβαιη απώλεια της σωτηρίας από την αποδοχή λογισμών απατηλών που εναντιώνονται στην πίστη. 

Η προσοχή είναι απαραίτητη ιδιαίτερα στην εποχή μας καθώς τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά εξαίρονται και προβάλλονται επίμονα οι υψηλές δήθεν αρετές και η πρόοδος της πεσμένης ανθρωπότητας, προφανώς για να ελκυστούν όλοι στον χώρο αυτής της προόδου. 

Απεναντίας το άγιο χριστιανικό αγαθό εμπαίζεται, περιφρονείται, πολεμείται.

Πηγὴ ἐδῶ.

Κατάντια! --H επίσημη Εκκλησία κι εδώ απούσα!

 Κύπρος - Eurovision: Απειλούν να κάψουν το ΡΙΚ για το τραγούδι 'El Diablo'  - Κόσμος | News 24/7 

 

ΠΡΟΣ:

info@cybc.com.cy  (ΡΙΚ) με κοινοποίηση

info@presidency.gov.cy  (Πρόεδρος)

registry@cm.gov.cy  (Υπουργικό)

vouli@parliament.cy  (Βουλή)

Εκκλησιά: Αρχιεπισκοπή, Μητροπόλεις Κύπρου, Πατριαρχεία, Ενορίες. Συλλόγους, και αντίστοιχα μέσα μαζικής ενημέρωσης Μ.Μ.Ε. της Ελλάδος.

 

Αγαπητοί/ες κύριοι/ες,

Με αίσθημα βαθιάς θλίψης, απογοήτευσης, και ντροπής πληροφορήθηκα την επιλογή του τραγουδιού της Eurovision "El diablo" από το ΡΙΚ.

(Βλέπε:

Κύπρος καί eurovision '21!  Σατανισμός καί ψυχή τς τραγουδίστριας στόν Διάβολο! Βίντεο-Φωτό)

Είναι αδιανόητο το Διοικητικό Συμβούλιο του ΡΙΚ να έχει επιλέξει να εκπροσωπηθεί η Κύπρος στο διαγωνισμό EUROVISION με ένα τραγούδι που φέρει τον τίτλο «Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ» και που οι στίχοι του ανάμεσα σε άλλα απαράδεκτα αναφέρουν: Έδωσα την καρδιά μου στο διάβολο, την έδωσα την έδωσα…, μου λέει (ο διάβολος) είμαι ο άγγελός του, είμαι ο άγγελός του…, αγαπώ τον διάβολο.

Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης: «Πόσο στενή είναι η συνάφεια μεταξύ των ψυχών!»

 Ο άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης

Συμβουλές ωφέλιμες αγίου Ιωάννου της Κροστάνδης

Η κακία είναι μεταδοτική. Πριν την εκφράσουμε με λόγια ή με έργα, κατοπτρίζεται στο πρόσωπό μας, στα μάτια μας και μεταδίδεται στην ψυχή του ανθρώπου, εναντίον του οποίου την τρέφουμε. Αν ξερριζώσης μέσα σου το πάθος που έχεις εναντίον του αδελφού σου, ξερριζώνεις το ίδιο πάθος και μέσα του. Αν ειρηνεύσεις, θα ειρηνεύση και εκείνος. Πόσο στενή είναι η συνάφεια μεταξύ των ψυχών! Είχε δίκιο ο Απόστολος να λέγη: «σμν λλήλων μέλη» (Εφεσ. δ’ 25). «εις άρτος έν σώμα οί πολλοί έσμεν» (Α’ Κορ. ι’ 17). «ποίησέ ξ νς αματος πν θνος νθρώπων» (Πράξ. ιζ’ 26). Έτσι ο Κύριος εντέλλεται: «Αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν» (Ματθ. κβ’ 39).

Γι’ αυτόν τον λόγο, η συνάφεια και η αλληλοκατανόησις των ψυχών είναι η βάσις της επιτυχίας ή της αποτυχίας του κηρύγματος. Αν ο διάκονος του άμβωνος δεν μιλά μες από την καρδιά, αλλά υποκριτικά, οι ακροαταί, σαν από ένστικτο, καταλαβαίνουν την ασυμφωνία ανάμεσα στα λόγια του και στην καρδιά του, στη ζωή του. Και δεν τα δέχονται, όπως θα τα δέχονταν αν εκείνος εφήρμοζε όσα διδάσκει. Αληθινά, τι στενή επικοινωνία υφίσταται ανάμεσα στις ψυχές! Αυτός είναι ο λόγος που η αγαθή, καλοπροαίρετος και χριστιανική διάθεσις, ιδίως δε τα καλά έργα, έχουν αντίκτυπο στις ψυχές των άλλων.


(Η εν Χριστώ ζωή μου – Αγ. Ιωάννου της Κροστάνδης, εκδόσεις Παπαδημητρίου, σελ. 40)

Πηγὴ ἐδῶ.

Άρχισαν τα όργανα!

Βασιλικότεροι του βασιλέως οι Έλληνες πολιτικοί!

Έλληνας πολιτικός ζητά να υπάρξει παγκόσμια διακυβέρνηση: «Ποτέ πριν δεν τη χρειαζόμασταν περισσότερο» – ΒΙΝΤΕΟ

 Ο γνωστός για τις…διασυνδέσεις του στο εξωτερικό, Γιάνης Βαρουφάκης, μίλησε στο «Doha Dabates» (Διάλογοι στη Ντόχα) που το φθινόπωρο του 2020 λόγω της πανδημίας διοργανώθηκε διαδικτυακά.

Ο πρώην Υπουργός Οικονομικών και αρχηγός του ΜέΡΑ25, μια αμφιελεγόμενη προσωπικότητα που για πρώτη φορά σε κορυφαίο πολιτικό επίπεδο έφερε στο προσκήνιο την κάρτα του πολίτη στην Ελλάδα, αναφέρθηκε στις παγκόσμιες προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν.

Μάλιστα ανέτρεξε στην πρόσφατη ιστορία ευχόμενος η ανθρωπότητα να μη χρειαστεί να ξαναζήσει μία παγκόσμια καταστροφή (βλ. Παγκόσμιος Πόλεμος) προκειμένου να δημιουργήσει διεθνείς οργανισμούς:

«Ποτέ πριν δεν χρειαζόμασταν παγκόσμια διακυβέρνηση περισσότερο από σήμερα που πολλοί βλέπουν τα Ηνωμένα Έθνη ως δυσλειτουργικά Ξεκάθαρα εμείς, και οι κυβερνήσεις που ισχυρίζονται ότι μας εκπροσωπούν έχουμε καθήκον να επαναφανταστούμε τα διεθνή ιδρύματα.

«ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΞΙΣ» (Αθανασίου Μυτιληναίου)

ΚΥΡΙΑΚΗ TΟΥ ΑΣΩΤΟΥ (Α΄Κορ. 6,12-20)


Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου 

 
«Πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ᾿ οὐ πάντα συμφέρει· πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ᾿ οὐκ ἐγὼ ἐξουσιασθήσομαι ὑπό τινος. 
 
Οι λόγοι αυτοί, αγαπητοί μου, του Αποστόλου Παύλου στους Κορινθίους, είναι βαρυσήμαντοι. Η Εκκλησία μας καταλλήλως τοποθέτησε την σημερινήν αποστολικήν περικοπήν παράλληλα με την παραβολή του ασώτου υιού. Για να δείξει, με διδασκαλία μεν λόγων, ότι όλα τα πράγματα επιτρέπονται, αλλά δεν συμφέρουν. Ο ευαγγελιστής Λουκάς μάς παρουσιάζει το ίδιο πράγμα, το ίδιο θέμα με μία εικόνα. Με την εικόνα του ασώτου υιού. Ο άσωτος υιός μπορούσε να μένει, μπορούσε και να φύγει. Αλλά δεν συνέφερε να φύγει. Αυτό ακριβώς θέλει να πει ο απόστολος Παύλος, αγαπητοί μου, εδώ σήμερα. 

Αντισυνταγματική η Υπουργική Απόφαση για την υποχρεωτική δήλωση στις αρχές κάθε κίνησης του πολίτη!

Κωνσταντίνος Βαθιώτης-Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΔΠΘ

Ας φρεσκάρουμε την μολυσμένη μνήμη μας με όσα λέει όχι μόνο ο Αριστόβουλος Μάνεσης αλλά και ο Πρόδρομος Δαγτόγλου, ομότιμος καθηγητής Διοικητικού Δικαίου Νομικής Σχολής Αθηνών, σχετικά με την α ν τ ι σ υ ν τ α γ μ α τ ι κ ή υποχρέωση δ η λ ώ σ ε ω ς στις αρχές κάθε κ ι ν ή σ ε ω ς του πολίτη.

Ντροπή σας κ. Πιερρακάκη, ντροπή σας κ. Μητσοτάκη, αλλά πρωτίστως ντροπή σας κύριοι συνταγματολόγοι που έχετε ραμμένα τα χείλη σας!

Ομιλία εις την Κυριακήν του Ασώτου (Αγ. Ιουστίνος Πόποβιτς)


      Ιδού ευαγγέλιο που αφορά στο νου και το σώμα του καθενός μας. Είναι το ευαγγέλιο της ευσπλαχνίας. Είναι η θαυμαστή παραβολή του Σωτήρος, στην οποία απεικονίζεται ολόκληρη η ζωή μας. Η δική μου, η δική σου, του καθενός ανθρωπίνου όντος επάνω στην γη. Όλους τους αφορά το σημερινό άγιο Ευαγγέλιο. Όλους.

Ο άνθρωπος! Αυτός ο θεϊκός πλούτος επάνω στην γη! Κύτταξε το σώμα του, το μάτι, το αυτί, την γλώσσα. Τι θαυμαστός πλούτος. Το μάτι! Υπάρχει τίποτε πιο τέλειο που να ημπορή ο άνθρωπος να επινοήση σ’ αυτόν τον κόσμο; Κι όμως, το μάτι αυτό το εδημιούργησε ο Κύριος, όπως και την ψυχή και το σώμα. Η ψυχή μάλιστα είναι ολόκληρη εξ ουρανού. Οποίος πλούτος! Το σώμα! Θαυμαστός θείος πλούτος που σου δόθηκε για την αιωνιότητα και όχι μόνο για την πρόσκαιρη αυτή γήινη ζωή. Και ψυχή δοσμένη για την αιωνιότητα.

Γιά τά πρῶτα γενέθλια τοῦ κορωνοϊοῦ

  Κώστας Καραΐσκος

Σήμερα κλείσαμε ἕναν χρόνο ἀπό τό πρῶτο κροῦσμα covid στή χώρα μας κι ἄς δοῦμε ἐν ὀλίγοις τί συνέβη στό ἀπίστευτο αὐτό δωδεκάμηνο. Μετά τόν πρῶτο αἰφνιδιασμό καί ἔχοντας πλέον γνώση ὁρισμένων πραγμάτων, μποροῦμε νά ποῦμε ὅτι:

1) τό διεθνές καθεστώς παίζει τά ρέστα του σέ βάρος τοῦ (δυτικοῦ) ἀνθρώπου, ἀξιοποιώντας μιά συνδημία ὕποπτης προέλευσης στήν κατεύθυνση τοῦ Great Reset.

2) τό ἑλληνικό σύστημα ἐξουσίας, ἀπό ἀχρηστία καί ἀχρειότητα, μεταφέρει τήν κορωναϊκή φούσκα στόν τόπο μας μέ τόν πιό αὐταρχικό καί καταστροφικό τρόπο.

3) ὁ ἑλληνικός λαός μοιράζεται πλέον μεταξύ ὅσων ὑποτάχθηκαν (εἴτε ἀπό φόβο εἴτε ἀπό ἄγνοια) καί ὅσων ἀντιδροῦν (μᾶλλον χλιαρά).

4) ὁ καθεστωτικός χῶρος εἶναι μασίφ ὑπέρ τοῦ κυβερνητικοῦ ἀφηγήματος, ἀντιθέτως ὁ πατριωτικός χῶρος διχάστηκε γιά ποικίλους λόγους πού σύν τῶ χρόνῳ (ἐλπίζουμε ὅτι) ἐκλείπουν.

Κυριακή του Ασώτου

  Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ [:Α΄Κορ. 6,12-20]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


   «Πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ᾿ οὐ πάντα συμφέρει· πάντα μοι ἔξεστιν, ἀλλ᾿ οὐκ ἐγὼ ἐξουσιασθήσομαι ὑπό τινος (:ας επανέλθω τώρα στο ηθικό ζήτημα. Όλα έχω εξουσία να τα κάνω, δεν συμφέρουν όμως όλα. Όλα είναι στην εξουσία μου, αλλά εγώ δεν θα εξουσιαστώ και δεν θα γίνω δούλος σε τίποτε)» [Α΄Κορ.6,12].

    Εδώ υπαινίσσεται τους λαίμαργους. Επειδή δηλαδή πρόκειται πάλι να στραφεί κατά του πόρνου- καθώς η πορνεία προέρχεται από την τρυφηλότητα και την έλλειψη μέτρου στη ζωή- καταδικάζει με σφοδρότητα το πάθος. Και ούτε λέγει αυτό για τα απαγορευμένα τρόφιμα – διότι εκείνα δεν επιτρέπονται- αλλά και για εκείνα που θεωρούνται ως ουδέτερα. Εννοώ το εξής περίπου: «μου επιτρέπεται», λέει, «να φάω και να πιω, αλλά δεν συμφέρει να τα κάνω με ασωτία». Και το πλέον θαυμαστό και παράδοξο, το οποίο, ως γνωστό, σε πολλές περιπτώσεις συνήθιζε να κάνει στρέφοντας τον λόγο στο αντίθετο, αυτό το κάνει και εδώ, και αποδεικνύει ότι το δικαίωμα να κάνει κανείς κάτι, όχι μόνο δεν συμφέρει, αλλά ούτε καν δικαίωμα είναι, αλλά δουλεία. Και κατά πρώτον μεν τους αποτρέπει χρησιμοποιώντας το επιχείρημα ότι είναι ασύμφορο και λέγοντας: «δεν συμφέρει»· δεύτερον χρησιμοποιεί και το εκ του αντιθέτου επιχείρημα λέγοντας ότι «εγώ δεν θα εξουσιαστώ από τίποτε».

Οι Επίσκοποι σκέφτηκαν ότι είναι δυνατόν να στέλνουν τα πνευματικά τους παιδιά στο θάνατο;

 


Ὁ Πατριάρχης μὲ τὸ παράδειγμά του, ὁ κ. Γερμανὸς με Ἐγκύκλιο ὑπὲρ τοῦ ἐμβολίου

      Δυστυχῶς κάποιοι Ἐπίσκοποι ἀποδεικνύουν ὅτι εἶναι συνειδητὰ ὄργανα τῆς Ν. Τάξεως. Γι' αὐτὸ λαμβάνουν ὑπ’ ὄψιν τους μόνο τὴν Νεοταξικὴ Κυβέρνηση, καὶ ἀγνοοῦν α) τὶς προειδοποιήσεις ἐπιστημόνων ποὺ ὁμιλοῦν γιὰ τὴν ἐπικινδυνότητα τῶν ἐμβολίων, β) τὶς πραγματικὲς παρενέργειες καὶ γ) τοὺς ἑκατοντάδες ἢ χιλιάδες θανάτους ποὺ ἔχουν ἐπισυμβεῖ μὲ τὸ ἐμβόλιο ποὺ δὲν ἔχει ἐλεχθεῖ ὅπως ἔπρεπε;

  Ὅλοι, λοιπόν, αὐτοὶ οἱ Ἐπίσκοποι, εἴτε μὲ τὸ παράδειγμά τους, εἴτε μὲ τὶς Ἐγκυκλίους τους ἔχουν σκεφθεῖ ὅτι εἶναι δυνατὸν νὰ στέλνουν τὰ πνευματικά τους παιδιὰ στὸ θάνατο; 

Ἔκανε καὶ τὴ δεύτερη δόση τοῦ ἐμβολίου ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος …δημόσια!

Ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του ιού Covid-19. 

Η Α.Θ. Παναγιότης ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος έκανε, σήμερα, Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021, τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού Covid-19, στη δημόσια Πανεπιστημιακή κλινική ÇAPA της Πόλεως.

Δείτε τη σχετική ανάρτηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου:

Για τη μητέρα του Οσίου Εφραίμ του Κατουνακιώτη, που ευωδίασε αυτοστιγμεί...

 


Η κυρία Βικτωρία, με το πέρασμα του χρόνου, απέκτησε πρόβλημα στην καρδιά της.

«Η μητέρα μου ήταν καρδιακή» έλεγε ο παπά Εφραίμ ο Κατουνακιώτης, 
«και όταν πέθανε η αδερφή της, πολύ στεναχωρήθηκε και τη χτύπησε περισσότερο η καρδιά και την πήγε ο αδερφός μου, ο αξιωματικός, ο Χαράλαμπος, στο νοσοκομείο». 
Λίγες μέρες μετά, η Βικτωρία εκοιμήθη.

 Η μητέρα του Αγίου είχε την επιθυμία, σχεδόν καθόλη τη διάρκεια της ζωής της, να κουρευτεί μοναχή. 
Η συνεννόηση ήταν ότι θα την κάνουν μοναχή όταν θα κοπιάσει η τελευταία ώρα της, λίγο πριν φύγει από τον κόσμο. 

"Πανδημία Πρόληψη Ψεύδη καί Ἀλήθειες"

2. Πρόλογος Γιώργου Παύλου, "Πανδημία Πρόληψη Ψεύδη καί Ἀλήθειες" | Δίκτυο Ελληνισμού

π. ΠΑΪΣΙΟΣ: «ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ [τοῦ Ἀντιχρίστου] ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ. Ἢ ΤΟΝ ΔΕΧΕΣΑΙ Ἢ ΤΟΝ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΕΙΣΑΙ»

Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο

«Γέρων Παΐσιος – ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ»

Στοιχειοθεσία «ΧΡΙΣΤ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»


         –Γέροντα, τὸν ρώτησα, εἴπατε πρὶν στοὺς ἀνθρώπους ὅτι αὐτὰ εἶναι µακρινὰ γεγονότα. Πόσο µακρινὰ εἶναι; Ἂς ποῦµε, ἐµεῖς θὰ τὰ ζήσουµε;
Ὁ Γέροντας ἔγινε πολὺ σοβαρὸς καὶ µοῦ ἀπάντησε:

–Ἐγώ, ὄχι. Ἐσύ, ναί.

–Ὁ λογισµὸς ὅμως µοῦ λέει κάτι: Ὅτι κάθε φαινόµενο ποὺ προηγεῖται τῆς παρουσίας τοῦ Ἀντιχρίστου ὡς προετοιµασία, χρειάζεται καὶ τὸν δικό του χρόνο γιὰ νὰ ὡριµάσει καὶ νὰ ἐπιβληθεῖ φυσιολογικά, ὡς χρόνο προετοιµασίας θὰ χρειαζόµασταν πολλὲς δεκαετίες. Δὲν εἶν᾽ ἔτσι;

–Ὄχι, ἔκανε αὐτὸς κουνώντας ἀρνητικὰ τὸ κεφάλι του.

Όσιος Προκόπιος ο Δεκαπολίτης

     Ο Άγιος Προκόπιος έζησε τον 8ο αιώνα μ.Χ., επί αυτοκρατορίας Λέοντος Γ’ του Ίσαύρου. Ο Άγιος Προκόπιος διακρίθηκε για την θαρραλέα του πίστη στο Θεό. Αν και από νεαρή ηλικία ακολούθησε το μοναχισμό, δεν έμεινε στην απομόνωση του κελιού του, αλλά αγωνίστηκε κατά των εικονομάχων.
      Σκεπτόμενος και ενθαρρυνόμενος, από τον Λόγο του Θεού: “Ανδρίζου και ίσχυε, μη φόβου μηδέ πτοηθης”. Δηλαδή, προχώρησε με αποφασιστικότητα σαν γενναίος άνδρας και έχε θάρρος, μη φοβηθείς και μη δειλιάσεις.
      Κυρίως ο Άγιος Προκόπιος διέπρεψε στον έλεγχο κατά των αιρετικών Μονοφυσιτών, καθώς και στην υποστήριξη στην τιμητική προσκύνηση των Αγίων Εικόνων. Ο αυτοκράτορας Λέων καθώς ήταν εικονομάχος, προέβη σε διωγμούς και βασανιστήρια εναντίον των Χριστιανών.

Δοξαστικό Αίνων Κυριακής του Ασώτου


Οι Πατέρες του Κελιού Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Σκήτης Κουτλουμουσίου ψάλλουν το Δοξαστικό των Αίνων της Κυριακής του Ασώτου, «Πάτερ αγαθέ...», μέλος του Πέτρου Πελοποννησίου, Ήχος πλάγιος του δευτέρου

«Πάτερ αγαθέ, εμακρύνθην από σού μή εγκαταλίπης με, μηδέ αχρείον δείξης τής βασιλείας σου, ο εχθρός ο παμπόνηρος εγύμνωσέ με, καί ήρέ μου τόν πλούτον, τής ψυχής τά χαρίσματα ασώτως διεσκόρπισα, αναστάς ούν, επιστρέψας πρός σέ εκβοώ. Ποίησόν με ως ένα τών μισθίων σου, ο δι' εμέ εν Σταυρώ τάς αχράντους σου χείρας απλώσας, ίνα τού δεινού θηρός αφαρπάσης με, καί τήν πρώτην καταστολήν επενδύσης με, ως μόνος πολυέλεος».

Κάποιο ιστολόγιο συνεχίζει να διαδίσει τις ύβρεις κατά των Αγίων μας

 Υβριστικά βίντεο εναντίον των Αγίων Παϊσίου, Πορφυρίου, Ιακώβου!

πάρχει ἕνα ἱστολόγιο μὲ τὸ ὄνομα «Ἡ ἀγκαλιὰ τῆς Παναγίας» τοῦ ὁποίου ὁ διαχειριστὴς ἀνήκει στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο καὶ ἀποστέλλει (μὲ e-mail) ἀναρτήσεις (κυρίως βίντεο) καὶ σὲ πολλοὺς Ὀρθοδόξους. Ἡ πονηριά του εἶναι ὅτι τὰ βίντεο ποὺ ἀποστέλλει εἶναι καὶ ἀπὸ ὁμιλίες Ὀρθοδόξων ἱεροκηρύκων (ὅπως τοῦ π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου) ἀλλὰ καὶ Γ.Ο.Χ. καὶ ἔτσι προκαλεῖ σύγχυση σὲ ὅσους δὲν γνωρίζουν.

Εἴχαμε καταγγείλει πρὶν λίγο καιρὸ ὅτι μερικὰ ἀπὸ τὰ βίντεο ποὺ στέλνει περιέχουν πνευματικὰ δηλητήρια καὶ βλασφημίες. Καθυβρίζουν τοὺς τελευταίους Ἁγίους, Παΐσιο, Πορφύριο καὶ Ἰάκωβο, ἀλλὰ ἡ «Ἀγκαλιὰ τῆς Παναγιᾶς» συνεχίζει νὰ ἀσχημονεῖ καὶ νὰ ἀποστέλει τὰ ἴδια βίντεο, γι’ αὐτὸ καὶ πάλι ἐπισημαίνουμε τὸ γεγονὸς καὶ παραπέμπουμε στὴν ἀνάρτηση ἐκείνη ποὺ μπορεῖτε νὰ τὴν δεῖτε την ἐδῶ: https://eugenikos.blogspot.com/2020/12/blog-post_79.html


Στην παραβολή του Ασώτου --Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου

 


Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου

Πνευματικά Γυμνάσματα

Μελέτη ΙΕ΄:  Στην παραβολή του Ασώτου

Α΄: Αυτός αναχώρησε από τον οίκο του πατέρα του

Β΄: Ποια ζωή έζησε μετά την αναχώρηση

Γ΄: Ποια επιστροφή έδειξε.

Α΄

    Σκέψου, αδελφέ, την αναχώρηση, που έκανε εκείνος ο άσωτος υιός από τον οίκο του πατέρα του, όπως διηγείται ο ιερός Λουκάς [Λουκ. 15,11-32], με την οποία αναχώρηση φάνηκε στ’ αλήθεια σαν ένας νέος χωρίς μυαλό και νου, διότι τι του έλειπε, όταν ήταν στο πατρικό σπίτι και βρισκόταν κάτω από την προστασία του γλυκύτατου πατέρα του; Αυτός βρισκόταν κάθε ημέρα μέσα στην πατρική αγκάλη, είχε ό,τι χρειαζόταν, τον υπηρετούσαν όλοι οι δούλοι, είχε τα χάδια και τις τιμές ως κληρονόμος της πατρικής περιουσίας και σχεδόν αναγνωριζόταν ως κύριος και εξουσιαστής κάθε πράγματος, ώστε μπορούσε να έχει κάθε λόγο να λέει εκείνο το ψαλμικό: «Πλησθησόμεθα ν τος γαθος το οκου σου (:θα μας χορτάσουν τα πλούσια αγαθά του οίκου σου)» [Ψαλμ. 64,5]. Αλλά η επιθυμία της πλανεμένης ελευθερίας, από εκεί που ήταν τέκνο και κληρονόμος, τον έκανε να επιθυμεί να γίνει δούλος και μισθωτός.

    Άρχισε, λοιπόν, να ενοχλείται από τη βασιλική και ελεύθερη ζωή, που είχε κάτω από την υπακοή του πατέρα του· άρχισε να επιθυμεί να ζει σύμφωνα με το θέλημά του και να ικανοποιεί τη διάθεσή του, όπως την ικανοποιούν οι άλλοι, και αυτή η ενόχληση και επιθυμία, τον παρακίνησαν να ζητήσει συγκατάθεση από τον Πατέρα του, για να φύγει από τον πατρικό οίκο και τον συμβούλευσαν να ζητήσει το μερίδιο από εκείνη την κληρονομιά που αναλογούσε ολόκληρη σ’αυτόν: «Πάτερ, δός μοι τ πιβάλλον μέρος τς οσίας (:Πατέρα, δώσε μου το μερίδιο της περιουσίας, που μου αναλογεί)» [Λουκ. 15,12]. Ο πατέρας δεν θέλησε να τον εμποδίσει από αυτήν την κίνηση, αλλά τον άφησε να αναχωρήσει, για να μάθει με τη δοκιμή και τη στέρηση, ποια αγαθά απολάμβανε, όταν ήταν στον οίκο του πατέρα του και τα καταφρόνησε, όπως ερμηνεύει ο θείος Χρυσόστομος: «Γι΄ αυτό τον άφησε ο Πατέρας και δεν τον εμπόδισε να μεταβεί στην ξένη χώρα, για να μάθει με την πείρα καλά, πόσες ευεργεσίες είχε μένοντας στο πατρικό του σπίτι» (Λόγ. Α΄περί Μετανοίας). Και επειδή ο πατέρας του δεν μπορούσε να τον πείσει με τον λόγο, για να παραμείνει στον οίκο του, άφησε να τον πείσουν αυτά τα πράγματα και τα παθήματα· «Πολλές φορές ο Θεός, όταν με τα λόγια δεν πείθει, τότε αφήνει τη διδασκαλία στην εμπειρία των καταστάσεων», λέει ο Χρυσορρήμων (ό.π.), «όπως έχει γραφεί: «Παιδεύσει σε ποστασία σου, κα κακία σου λέγξει σε (:η απομάκρυνσή σου από εμένα θα σε καταδικάσει και η ασέβεια θα σε τιμωρήσει) [Ιερ. 2,19], διότι και ο Αδάμ, όταν ήταν μέσα στον παράδεισο, δεν γνώριζε την ευδαιμονία που είχε, από τότε όμως που εξορίσθηκε από αυτόν, τότε τη γνώρισε

«Αναμνήσεις από τον όσιο Εφραίμ τον Κατουνακιώτη»

 


Του Νικόλαου Μπαλδιμτσή, ιατρού

Τον όσιο Γέροντα Εφραίμ τον γνώρισα το έτος 1974. Ήμουν τότε τεταρτοετής φοιτητής Ιατρικής. Από τότε πήγαινα τακτικά προσφέροντας στον Γέροντα τις ιατρικές μου υπηρεσίες σχεδόν μέχρι την κοίμησή του.

Ο Γέροντας, όταν τον πρωτογνώρισα, ζούσε μόνος του. Είχαν «κοιμηθεί» και ο Γέροντάς του και οι υπόλοιποι πατέρες μεταξύ των οποίων και ο πατέρας του ο οποίος είχε γίνει μοναχός. Τα γένια του και τα μαλλιά του ήταν ήδη λευκά. Το πρόσωπό του όμως νεανικό και το βλέμμα του διεισδυτικό και ταυτόχρονα πατρικό. Με κράτησε στο κελί του για λίγες μέρες. Η φιλοξενία του ήταν πλούσια αν λάβουμε υπόψιν ότι ακόμα και το γάλα εβαπορέ που πρόσφερε το είχε αγοράσει από τη Δάφνη και το είχε κουβαλήσει με τον τορβά στην πλάτη από την παραλία (από εκείνο το κακοτράχαλο και ανηφορικό μονοπάτι που οδηγούσε στο κελί του). Ακόμη θυμάμαι την αλάδωτη φακή μέσα στην οποία είχε βάλει μερικές κουταλιές ωμό ταχίνι για να την «δυναμώσει» και πως μου έδινε κουράγιο να αδειάσω ένα τεράστιο πιάτο, λέγοντάς μου: Φα’ το παιδί μου. Στην έρημο δεν πετάμε τίποτε. Ο άνθρωπος όταν είναι κουρασμένος και πεινασμένος, πρέπει πρώτα να αναπαυθεί και να φάει. Γιατί το μυαλό του πεινασμένου, είναι στο στομάχι του. Και δεν μπορεί ν’ ακούσει ούτε πνευματικά, ούτε συμβουλές και νουθεσίες.

ΨΑΛΤΗΡΙΟΝ, ΚΑΘΙΣΜΑ 5

Ψαλμοί 32-36

(Βίντεο) Εἰσαγωγικά, ἀρχαῖο κείμενο καὶ ἑρμηνεία κατὰ στίχο

Ολλανδία : 22 Ηλικιωμένοι με Άνοια, Νεκροί Μετά την Λήψη του Πειραματικού Εμβολίου mRNA COVID.

 

Οι μάσκες προσώπου δεν μπορούν να προστατεύσουν τους ανθρώπους από τα εμβόλια COVID.

23 Φεβρουαρίου 2021 Δείτε το άρθρο του Brian Shilhavy εκδότη του Health Impact News εδώ: https://tinyl.io/3atP  [1]

Το RTV Utrecht στις Κάτω Χώρες ανέφερε χθες ότι 22 ένοικοι πέθαναν εντός μιας (1) εβδομάδας στο γηροκομείο St Elisabeth Nursing and Guest House στο Amersfoort στην Ολλανδία, μετά από την λήψη, στις 30 Ιανουαρίου ενός εκ των πειραματικών «εμβολίων» του mRNA COVID.