Όποιος ακόμα νομίζει, ότι οι σημερινοί Επίσκοποι είναι αληθινοί ποιμένες, τότε, αν έχει γερό στομάχι δεν έχει παρά να ακούσει τον αρχιεπ. Κρήτης και να φρίξει!

 

Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος για ομόφυλα ζευγάρια: «Είναι αδέρφια μας. Και εμείς οι πνευματικοί δεν είμαστε άγγελοι». Αν κάποιος όμως τολμήσει να τον ελέγξει ή να μην τον μνημονεύει, τότε ο λόγος περί αδελφών σταματάει και τότε όχι μόνο άγγελοι γίνονται, αλλά αλάθητοι και αδίστακτοι κριτές.

Οι δηλώσεις του και ο σχολιασμός μας


      

 

«Θα πω πρώτα για τους ομόφυλους ανθρώπους. Για να περάσουμε σε αυτό που ονομάζεται γάμος. Να μιλήσουμε για τα πρόσωπα. Με τα ομόφυλα πρόσωπα δεν έχουμε κανένα προβληματισμό στην ανοιχτή μας αγκαλιά προς αυτά (σσ. Άρα η Αγία Γραφή, οι Απόστολοι, οι Άγιοι είχαν άδικο που τους θεωρούσαν βαριά και ανήκουστα αμαρτωλούς. Ο ίδιος ο Κύριος ήταν σκληρός λέγοντας «φεύγετε απ’ εμού οι εργαζόμενοι την ανομίαν». Ο Παύλος είχε άδικο λέγοντας «φεύγετε από παντός αδελφού ατάκτως περιπατούντος» και ο αρχιεπ. Ευγένιος έχει μεγαλύτερη αγάπη απ΄ αυτούς). Είναι αδέρφια μας, είναι άνθρωποι που έχουν έναν προσανατολισμό  , που εγώ δεν είμαι άξιος να κρίνω κανένα από αυτούς. Γιατί ο Χριστός μου είπε μην κρίνεις ίνα μην κριθείς» (σσ. Θαυμάστε πονηριά: ο Κρήτης Ευγένιος ονομάζει την αμαρτία, την ανυπακοή στο θέλημα του Θεού «προσανατολισμό» και έτσι διαστρεβλώνει κάθε εκκλησιαστική διδασκαλία. Μόνο η ανυπακοή στο πρόσωπό του δεν είναι γι’ αυτόν «προσανατολισμός», αλλά σχίσμα. Εκεί ο αρχιεπ. Ευγένιος και κρίνει, και κατακρίνει, και καταδικάζει και ως άλλος Καλέκας «βγάζει» εκτός Εκκλησίας).

«Όποιος λοιπόν εκφράζεται κατηγορηματικά εναντίον αυτών των προσώπων που έχουν ανάγκη περισσότερο από όλους αγάπης, που δεν στάθηκε ούτε ένα λεπτό στη σκέψη πώς έχουν γίνει αυτό που είναι, τι παιδική ζωή είχαν, τι τραύματα κουβαλούν... Ισχύει όχι μόνο για τα ομόφυλα πρόσωπα, αλλά για όλα τα πρόσωπα που βγάζουν βία στην κοινωνία», είπε  (σσ. Και οι παιδεραστές, και οι βιαστές, και οι σοδομιστές, και οι σατανιστές βία στην κοινωνία βγάζουν, άρα για τον Κρήτης Ευγένιο χρειάζονται αγάπη, γιατί αυτός είναι ο προσανατολισμός τους, και πρέπει να αντιμετωπίζονται ως αδέλφια).

«Η ετερότητα δεν είναι αμαρτία» τόνισε κατηγορηματικά.«Αγαπούμε τον αμαρτωλό, αλλά δεν δεχόμαστε την αμαρτία», διευκρίνισε ωστόσο. Σε άλλο σημείο τόνισε πως «έχω πολλούς ομόφυλους που έρχονται σε μένα και εξομολογούνται, και γνωρίζω την ευαισθησία τους και γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα και αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους». «Κι εμείς οι πνευματικοί δεν είμαστε άγγελοι και αρχάγγελοι», είπε ακόμα ο Αρχιεπίσκοπος.  (σσ. Πράγματι, πόση «αγάπη» έχει ο Αρχιεπ. Ευγένιος. Ξεπερνάει και τον Θεό που μέσω του Παύλου είπε  (Α΄ Κορ. 6, 13-15) ότι μαζί με αμετανόητους πόρνους, μοιχούς, κλέφτες, μέθυσους κλπ. και «οι αρσενοκοίται βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσιν». Κανείς σωστός Χριστιανός δεν αρνείται ότι ο αμαρτωλός (και είμαστε όλοι λίγο πολύ αμαρτωλοί) χρειάζεται την αγάπη των αδελφών του. Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι χωρίς την μετάνοια, σωτηρία δεν δύναται να υπάρξει. Και μετάνοια σημαίνει αναγνώριση, απάρνηση και μη επανάληψη της αμαρτίας. Μετάνοια δεν σημαίνει ιδιαιτερότητα που οφείλει ο άλλος να αποδεχθεί. Η εμμονή στην αμαρτία χαρακτηρίζεται από τους Πατέρες ως δαιμονική και όχι ως άξια αγάπης. Εάν δε, μακαριώτατε, δεν είστε άγγελοι και αρχάγγελοι, τότε πως απαιτείτε ως επίσκοποι μία τυφλή και αδιάκριτη υπακοή στο πρόσωπό σας και διώκετε όσους δικαίως δεν σας υπακούουν).

«Βοηθούμε τους ανθρώπους αυτούς, λέγοντάς τους πως αυτό που κάνουν τους οδηγεί στα ζητήματα της πνευματικής τους αδυναμίας και καταστάσεως. Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο. Ούτε τους κατακρίνουμε, ούτε τους κατακεραυνώνουμε, ούτε τους βλέπουμε στην άκρη του γκρεμού και τους δίνουμε μια σπρωξιά να πάνω κάτω. Έχουν ανάγκη την αγάπη μας», τόνισε.  (σσ. Κανείς δεν καταδικάζει κανέναν, μακαριώτατε. Δεν είδαμε όμως την ίδια αγάπη και την έλλειψη κατάκρισης και κατακεραυνώσεως εκ μέρους σας, όταν καθαιρέσατε π.χ. τον π. Εμμανουήλ. Στο θέμα αυτό παρόλο που οι Ι. Κανόνες δικαιώνουν τον π. Εμμανουήλ και τον κάθε αγωνιζόμενο κατά της αιρέσεως ιερέα, όχι μόνο δεν αγαπάτε, αλλά ως γνήσιοι αιρετικοί και τους Ι. Κανόνες καταπατείτε και διώκετε τον κάθε ομολογούντα ορθόδοξο).

Σχετικά ειδικά με την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια μίλησε για απαραίτητες διαδικασίες, που θα πρέπει να σχετίζονται και με την ανατροφή των παιδιών και την πνευματική και ψυχολογική τους κατάσταση. «Θα ήθελα πριν από οτιδήποτε να μελετήσω και να ακούσω απόψεις ειδικών ανθρώπων. Θέλω να με φωτίσουν άνθρωποι που ασχολούνται με την παιδική ψυχολογία. Αν είναι να κάνουμε παιδιά τραυματισμένα, όχι κατ΄ ανάγκη που θα πάρουν τον προσανατολισμό των γονέων, των ομόφυλων, αυτό δεν το συζητώ. Αλλά παιδιά τραυματισμένα που δεν θα έχουν ξεκαθαρίσει ποια είναι η οικογένεια πραγματικά, ποιος είναι ο ρόλος του καθενός στην οικογένεια, αν υπάρχουν διακριτοί ρόλοι των δύο γονέων, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα. Η εκκλησία μπορεί να ταυτίζει την φωνή με αυτών των παιδιών»  (σσ. Απίστευτο! Ο αρχιεπ. Κρήτης δεν εμπιστεύεται το Ευαγγέλιο και την διδασκαλία των Αγίων και ζητάει την γνώμη ψυχολόγων για το θέμα της τεκνοθεσίας από ομοφυλόφιλους. Δηλώνει μάλιστα ότι δεν είναι έχει πρόβλημα, αν η τεκνοθεσία αφορά παιδιά, όχι κατ΄ ανάγκη που θα πάρουν τον προσανατολισμό των γονέων, των ομόφυλων!!! ).

 

«Όσοι επιχειρούν με διλήμματα ή ψευτοδιλήμματα να μας διχάζουν με τέτοια πράγματα, δεν προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες», πρόσθεσε ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης (σσ. Υπηρεσίες σε ποιόν; Ποιόν υπηρετείτε; Σίγουρα όχι τον Χριστό, τον Οποίο, όπως είπε ο αγαπημένος σας Χριστομάχος Καζαντζάκης, εσείς ξανασταυρώνετε καθημερινώς. Κάνετε αυτό, που είχε κάποτε παρακαλέσει ο μακαριστός Φώτης Κόντογλου: Πετάξτε επιτέλους την δορά του προβάτου, την οποία επιμελώς φορείτε. Δεν την χρειάζεστε πια!).

Α.Τ.

Το βίντεο της ομιλίας και η συνέχεια του άρθρου εδώ