Και μετά αναρωτιέται κανείς, γιατί συμβαίνει, ό,τι συμβαίνει!


Το Παναιρετικό Π.Σ.Ε. το οποίο έχουν καταδικάσει ΟΛΟΙ οι Άγιοι και φωτισμένοι γέροντες των τελευταίων 70 χρόνων, συνεδριάζει στην Αθήνα με την φιλοξενία και συμμετοχή της Εκκλησίας της Ελλάδος και τα εκκλησιαστικά ιστολόγια, που υποτίθεται τιμούν τους Αγίους, το ονομάζουν (με το αζημίωτο) «ιστορικό συνέδριο για την ενότητα της Εκκλησίας» (εδώ). Έτσι λειτουργεί η προπαγάνδα. Όμως το ίδιο ιστολόγιο σε παλαιότερο άρθρο, που είχε δημοσιεύσει έγραφε: «Η δε συμμετοχή στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών επέτεινε την οικουμενιστική νοοτροπία πολλών ορθοδόξων, ώστε πια να θεωρείται «απόλυτος προορισμός» η ένωσή μας με την ετεροδοξία! Μάλιστα πολλοί φανατικοί θιασώτες της «Οικουμενικής Κινήσεως» έφτασαν στο σημείο να θεωρούν ως «επιβίωση της Ορθοδοξίας» την «ένωση των εκκλησιών»!»(εδώ). Μπορεί να μας πει το εν λόγω ιστολόγιο, τί τελικά ισχύει; 

Άλλα ιστολόγια απενοχοποιούν για λόγους, που μόνο αυτά γνωρίζουν, τον κεκοιμημένο πια Αλβανίας Αναστάσιο αναφέροντας ως δικαιολογία συμμετοχής του στο Π.Σ.Ε. «ότι εγώ δεν πήγα µόνος µου, αλλά έκανα υπακοή στην απόφαση της Εκκλησίας» (εδώ)!!!  Κι αυτό μάλιστα όταν το ίδιο το ιστολόγιο σε νεότερο άρθρο του καταδικάζει το Π.Σ.Ε. ως «ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΕΚΚΛΗΣΙΩΝ» (εδω). Δηλ. Ο Αναστάσιος πήγε και παρέμεινε κα έγινε μάλιστα και πρόεδρος του «Παναιρετικού Συμβουλίου Ψευδοεκκλησιών» από υπακοή και χωρίς να γνωρίζει; Αν τότε είναι έτσι γιατί ο Αναστάσιος είχε πει «Δεν χρειάζεται να συγκρίνετε τις δικές μας κορυφές με τις χαράδρες των άλλων (οι μη ορθόδοξοι). Ο άλλος δεν είναι αναγκαστικά ο εχθρός ή ο κίνδυνος. Μπορεί να είναι για μας εμπλουτισμός (δηλ. η Ορθοδοξία χρειάζεται εμπλουτισμό)» (εδώ). Αυτά τα είπε από υπακοή στην Εκκλησία; Γιατί (εδώ) το Π.Σ.Ε λέει για τον Αναστάσιο: «Με την προσέγγιση της θρησκευτικής διπλωματίας, για την οποία πολύς λόγος γίνεται στις μέρες μας, ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος αποδείχτηκε άριστος διπλωμάτης  της relationaldiplomacy»; Συμβαδίζουν αυτά με την διδασκαλία και την στάση των Αγίων; Δηλαδή η σημερινή Εκκλησία της Ελλάδος και ο κεκοιμημένος πια Αλβανίας Αναστάσιος έχουν δίκιο και ο π.χ. αγ. Ιουστίνος Πόποβιτς, ο άγ. Παΐσιος, ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος που καταδίκασαν ξεκάθαρα το Π.Σ.Ε. ως κέντρο της μεγαλύτερης αίρεσης στην ιστορία της Εκκλησίας έχουν άδικο; Συλλειτούργησε ο άγ. Ραφαήλ το 1453 από υπακοή στην Εκκλησία με τους Λατίνους; Αποδέχθηκε ο άγ. Μάξιμος ο Ομολογητής από υπακοή στην Εκκλησία τον αιρετικό τόμο; Υπέγραψε ο άγ. Μάρκος ο Ευγενικός από υπακοή στην Εκκλησία την ένωση στην Φερράρα Φλωρεντία; 

Μάλιστα το ίδιο ιστολόγιο που απενοχοποιεί τώρα τον Αναστάσιο το 2022 τον καταδίκαζε ως αρχιοικουμενιστή και αιρετίζοντα κληρικό (εδώ) γράφοντας: «Ὁ κ. Ἀναστάσιος εἶναι φανερός προωθητής τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ πνεύματος. Διετέλεσε Πρόεδρος τοῦ προτεσταντικοῦ καί εἰκονομαχικοῦ λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν». Εἶναι ὑπέρμαχος τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, στήν ὁποῖα ζήτησε νά καταδικαστεῖ ὁ ἀντιοικουμενισμός ὡς αἵρεση. Ἔχει συμμετάσχει σέ οὐκ ὁλίγες ἀντικανονικές συμπροσευχές μέ αἱρετικούς καί ἀλλοθρήσκους. Διοργανώνει συμπόσια… προκειμένου νά καλλιεργήσει τήν ἀρχή τῆς «εἰρηνικῆς συνυπάρξεως τῶν θρησκειῶν» καί τήν διαθρησκειακή ψευδοενότητα... Συμμετέχει, ὡς διαθρησκειακός συγκρητιστής, σέ πλείστα ὅσα παγκόσμια διαχριστιανικά καί διαθρησκειακά forum, διαμηνύοντας τήν ψευδοένωση τῶν πάντων στὀ ὄνομα πάντα τῆς ἀγαπολογίας, πού εἶναι ὅμως ψευδοαγάπη... Μέ αὐτήν τήν ἀγαπολογία, στά πλαίσια τῆς ὁποίας καταπατοῦνται τά δόγματα, ἡ πατερική παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας, οἱ θείες ἐντολές καί τό ἱερό Πηδάλιο». Μπορεί να μας πει το εν λόγω ιστολόγιο, τί τελικά ισχύει και πως απενοχοποιεί αυτόν που το καταδικάζει ως αιρετικό, αφού το ίδιο ομολογεί πως ο Αναστάσιος «ζήτησε νά καταδικαστεῖ ὁ ἀντιοικουμενισμός ὡς αἵρεση»; Από υπακοή στην Εκκλησία το ζήτησε αυτό;

Όταν βλέπει κανείς τις κυβισθήσεις των ορθοδόξων, τότε καταλαβαίνει κανείς πως φθάσαμε εδώ που φθάσαμε και πως συμβαίνει ό,τι συμβαίνει.

Εκ του ιστολογίου