ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ 




Το να ομολογούμε τα αμαρτήματα μας, αυτό είναι που ευχαριστεί στον Θεό

 Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος



Να γίνεστε απρόσκοποι, σε κανένα να μην παρέχεται αφορμή διότι εάν είμαστε φως και ζύμη και φωστήρες (άστρα) και άλας πρέπει να φωτίζουμε και όχι να σκοτίζουμε.

  Να μην ντρέπεσαι όταν μετανοείς, αλλά όταν αμαρτάνεις.

Ο ωκεανός έχει όρια μα η θεία ευσπλαχνία του Θεού είναι απεριόριστη και άπειρη.

Η αμαρτία είναι τραύμα, η μετάνοια το φάρμακο… και όπως συμβαίνει στο σώμα τραύματα και φάρμακα, έτσι και στην ψυχή αμαρτήματα και μετάνοια.

Κανείς δεν πρέπει να απελπίζεται για τη σωτηρία του…

Δεν υπάρχει καμία κακία που να μη λύνεται με την μετάνοια.

Τα γνωρίσματα δε της αληθινής μετανοίας είναι:

α) Στο στόμα εξομολόγηση,

β) στην καρδιά συντριβή,

γ) στην ζωή διόρθωση.

Η εφημερίδα Bild ζητάει δημόσια συγγνώμη "για την πολιτική και μιντιακή κάλυψη"για προπαγάνδα σχετικά με covid19 !!

 ✔️ Η ώρα που θα μαζέψουν τα πειραματικά/εκβιαστικά μπόλια θανάτου είναι κοντά.

⚠️ Δια των απωλειών νέων ανθρώπων δυστυχώς...
😪 Πόσο λυπούμαστε  που δεν τα καταφέραμε με άλλο τρόπο.

 

Η Γερμανική εφημερίδα Bild με το μεγαλύτερο τιράζ στη χώρα μέσω του αρχισυντάκτη της Julian Reichelt ζητάει συγγνώμη δημοσίως για συνεργασία με την κυβέρνηση κατά τη διάρκεια αυτής της σοβαρής κρίσης υγείας. Ομολογία γι αναπαραγωγή προπαγάνδας ατεκμηρίωτης επιστημονικά προς διαμόρφωση κλίματος φόβου και κατατρομοκράτησης πολιτών και κυρίως παιδιών….

Καταγγελία για μεροληπτική υγειονομική διαχείριση με αποκλεισμούς επιστημόνων που διαφωνούν. Σαφέστατα διατύπωση έμμεσα θέσης κατά μαζικού εμβολιασμού παιδιών. Aιχμές κατά lockdown κατηγορώ κατά καθήλωσης κι απομόνωσης νεολαίας και σφραγίσματος σχολείων…

Το οικουμενιστικό δηλητήριο εκ στόματος Ιερομονάχου


Δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ ὁ ἱερομόναχος Ἀντύπας χύνει τὸ οἰκουμενιστικό του δηλητήριο. Τὸ ἔχει ξανὰ διαπράξει (Δεῖτε ἐδῶ). Καὶ γιατί ὄχι; Παρόμοια δὲν λέγει καὶ ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος; Ἂς τὰ βλέπουν αὐτοὶ ποὺ συνεχίζουν τὴν κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἢ ἐκεῖνοι ποὺ δήλωναν ὅτι ἡ «Σύνοδος τῆς Κρήτης ἀπέθανε καὶ ἐτάφη»!


Ὁ Ιερομόναχος Ἀντύπας ὑπὲρ τῆς ἐκκλησιαστικῆς «subordinatio»!

Κατάπληξιν προκαλον σα ες συνέντευξίν του δηλώνει ερομόναχος π. ντύπας, Γέρων το ερο βηριτικο Κελλίου γίας ννης Καρυν γίου ρους, ες τν στοσελίδα «παρχ» τς 23ης Μαΐου 2021. 

Ἡ ὁριζομένη ἀπὸ τὸν π. Ἀντύπα σχέσις μεταξὺ Ὀρθοδοξίας καὶ Ἐκκλησίας εἶναι παντελῶς ἐσφαλμένη. Ἂν ἡ Ὀρθοδοξία ὑπόκειται εἰς τὴν «Ἐκκλησίαν», ὅπως τὴν ἀντιλαμβάνεται ὡς Ἱεραρχικὴ δομή, τότε ἐφόσον ὡς «Ἐκκλησίαι» ἀναγνωρίζονται πλέον καὶ αἱ αἱρέσεις, καταλήγει κανεὶς νὰ δεχθῆ ὅτι Ὀρθοδοξία καὶ αἱρέσεις συνυπάρχουν ὑπὸ τὴν ἰδίαν σκέπην! Αὐτὰ ἀκριβῶς ποὺ λέγουν οἱ Οἰκουμενισταί! Διὰ τοῦτο, ἐπίσης, ἀμνηστεύει πλήρως τὰς συμπροσευχάς! Ἡ μόνη ὀρθὴ σχέσις μεταξὺ Ὀρθοδοξίας καὶ Ἐκκλησίας εἶναι ἡ σχέσις ταυτότητος, δηλ. ἂν ἡ ἱεραρχικὴ δομὴ ἀποκλίνει πρὸς τὴν αἵρεσιν, παύει νὰ εἶναι Ὀρθόδοξος, παύει νὰ εἶναι Ἐκκλησία. Εἰς τὸ ἐρώτημα «ποῖος θὰ μᾶς τὸ πεῖ» ὑπάρχει ἀπάντησις. Ποῖος κατέδειξε τὰς αἱρέσεις τῶν ἀρειανῶν, πνευματομάχων κ.λπ.; Οἱ Ἅγιοι Πατέρες πρὶν κἄν συν­έλθουν Σύνοδοι, αἱ ὁποῖαι κατεδίκασαν τοὺς αἱρετικούς, εἶχον ἤδη ὑποδείξει τὰς αἱρέσεις ὡς ἀλλοτρίους τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοὺς Ἐπισκόπους τους ἀκολουθοῦντες αὐτὰς ὡς ἀλλοτριεπισκόπους! Σήμερα, δόξα τῷ Θεῶ, ἔχομεν ἐκτὸς ἀπὸ τὸ Ἱ. Εὐαγγέλιον καὶ τὰς συγγραφὰς τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τὰς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ ὅποιος ἀποκλίνει ἐξ αὐτῶν, διακυβεύει τὴν σωτηρίαν του καὶ μαζὶ καὶ τὴν σωτηρίαν ὅλων μας!

Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος εναντίον όσων δεν "υπακούουν στη Σύνοδο"

 

Άγγελος Νικολάου

   Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε με το κήρυγμά του ο σεβασμιώτατος Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος την Κυριακή της Πεντηκοστής 20 Ιουνίου, καθώς επιτέθηκε λεκτικά με σφοδρότητα ενάντια σε όσους δεν μπορούν να υπακούσουν στη σύνοδο των επισκόπων χαρακτηρίζοντάς τους ως “σκληροτράχηλους, απερίτμητους και πωρωμένους στην καρδιά”. Μάλιστα τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές οι άνθρωποι δεν έχουν μέσα τους Χάρη Θεού έστω και αν παρουσιάζονται ότι είναι πνευματικοί άνθρωποι, ακόμη και αν είναι κληρικοί, μοναχοί ή λαϊκοί.

Δείτε απόσπασμα εδώ (από 15:20-17:05)

Και επειδή προφανώς ο σεβασμιώτατος δεν εννοούσε με το λόγο του τον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, το μυαλό όλων πήγε ότι πιθανά αναφέρεται στις περιπτώσεις των συνεπισκόπων του Αιτωλίας κ Κοσμά και Κυθήρων κ Σεραφείμ: Υπενθυμιστικά, με την κριτική στάση που κράτησαν ενάντια στις αποφάσεις της Συνόδου σχετικά με τον εορτασμό του φετινού Πάσχα, ενόχλησαν πολλούς στη Σύνοδο και μάλιστα κινήθηκε και πειθαρχική διαδικασία εναντίον τους από τη ΔΙΣ.

Η αίρεση επαινείται! --Η δι-αίρεση θεωρείται «ευάρεστη τω Κυρίω» και αποκαλείται ενότητα! --Κι ο Λαός ακολουθεί!

Οικουμενικός Πατριάρχης: Το Φανάρι δεν θα παύση να εκπέμπη φώς και να διακηρύττη την Αλήθειαν προς πάσαν κατεύθυνσιν

Στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας, οι εργασίες της οποίας ξεκίνησαν τη Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος, πριν από πέντε χρόνια, το 2016, αναφέρθηκε ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, ο οποίος χοροστάτησε σήμερα, Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος, 21 Ιουνίου 2021, στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος της Μεγαλωνύμου Κοινότητας Σταυροδρομίου.

Με αφορμή το κεντρικό σύνθημα της Μεγάλης Συνόδου, «εις ενότητα πάντας εκάλεσε», ο Παναγιώτατος επισήμανε ότι αυτή την ενότητα διετράνωσε η Σύνοδος του 2016, παρά την απουσία τεσσάρων Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών.

"Ηξιώθημεν και εφέτος να έλθωμεν εις τον καλλιμάρμαρον τούτον Ναόν της Παναγίας Τριάδος, έργον και αυτό της ευσεβείας των πατέρων μας, διά να τιμήσωμεν το παράκλητον Πνεύμα και να ακούσωμεν «τι εστιν ευάρεστον τω Κυρίω». Και αυτό το οποίον, υπέρ παν άλλο, μας διδάσκει η σημερινή μεγάλη εορτή ως «ευάρεστον τω Κυρίω» είναι η ενότης. Έχομεν δε το πρότυπον της ιδανικής ενότητος εις τον Τριαδικόν μας Θεόν: τρία πρόσωπα – μία Θεότης. Δι᾽ αυτό ακριβώς και εορτάζοντες σήμερον το Πανάγιον Πνεύμα, το ομοούσιον και ομότιμον και ομόδοξον τω Πατρί και τω Υιώ, εορτάζομεν αυτήν ταύτην την Αγίαν Τριάδα.

Διαπράττουν ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ!!!

SOS-SOS-SOS!!!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

ΕΧΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΜΑΘΕΥΤΕΙ !! ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΜΑΣ!!! Διαπράττουν ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ!!! 

Διαπράττουν ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ!!!  
Ο ιατρός Αντωνίου και το Δίκτυο Ελληνισμού, ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΑΠΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ PFISER!Το mrna του εμβολίου, πάει στα αγαπητικά κύτταρα του ανθρώπου, όπως αναφέρει η ίδια εταιρεία!

 

Σύμφωνα με την απόρρητη έρευνα της Pfiser, το 90% του rna του εμβολίου πάει στα σπερματοζωάρια (άνδρες) ή τα ωάρια (γυναίκες) και ένα μικρό ποσοστό στη σπλήνα.

Οι Ουκρανοί σχισματικοί που αναγνώρισε το Φανάρι συνεχίζουν τις καινοτομίες -τέλεση κηδειών σε Παπικούς!

 


Η Oυκρανική εθνικιστική-σχισματική εκκλησία που αναγνώρισε το Φανάρι χωρίς καθυστέρηση φρόντισε να διακρίνει τον εαυτό της ως την πιο «προοδευτική» εκκλησία στην Ουκρανία, αποκηρύσσοντας τις συντηρητικές θέσεις της κανονικής Ουκρανικής Εκκλησίας. 

Στα τέλη Δεκεμβρίου ο σχισματικός προκαθήμενος «Μητροπολίτης» Επιφάνιος Ντουμένκο δήλωσε: «Φυσικά, είμαι υπέρ της έναρξης μεταρρυθμίσεων στην εκκλησία για να μην υπάρχει συντηρητισμός, για να απομακρυνθούμε από την Ρωσική παράδοση και για να είναι η εκκλησία ανοιχτή και ένας πνευματικός οδηγός για τον Ουκρανικό λαό». 

Και «Καίσαρας» και «Πάπας»

Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης 

   Κυριάκος Μητσοτάκης: Και «Καίσαρας» και «Πάπας» – Απαίτησε από Μητροπολίτη να λέει στο κήρυγμά του πως «δε θέλει κανέναν ανεμβολίαστο»! 

          «Δεν θέλω ανεμβολίαστους στον Οίκο του Θεού, όπως και δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να πει: δεν θέλω εδώ μέσα όσους έχουν γρίπη, δεν θέλω όσους έχουν AIDS, δεν θέλω τυφλούς, δεν θέλω παράλυτους, δεν θέλω αλκοολικούς, δεν θέλω χαρτοπαίκτες, δεν θέλω μοιχούς». 

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ανάμεσα σε πολλά πρωτοφανή που βιώνουμε τα τελευταία δύο χρόνια, ζήσαμε για να δούμε και αυτό: Έλληνα Πρωθυπουργό να ορίζει επιτακτικά σε Μητροπολίτη το τι θα πει προς το εκκλησίασμα, στο «επόμενο του κήρυγμα».

O Καισαροπαπισμός σε ολόκληρο το μεγαλείο του. Απροκάλυπτος, γυμνός, αποκρουστικός, εξοργιστικός. Ένας υπερφίαλος πολιτικός, που ενώ αγνόησε, ενέπαιξε, προσέβαλλε, ακόμα και εκδίωξε τους χριστιανούς και την Εκκλησία τους, τώρα έχει το πολιτικό θράσος να ΑΠΑΙΤΕΙ να περάσει η εμβολιαστική καμπάνια του, ακόμα και μέσα απ’ εκκλησιάσματα.

Εκκλησιάσματα, απέναντι στα οποία ασέβησε και ασεβεί ποικιλοτρόπως, εδώ και 16 μήνες.

Γέροντας Πορφύριος: Πως έγινε η επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος

 


Όταν η θεία χάρις τους επεσκίαζε, τους ετρέλαινε όλους -με την καλή έννοια- τους ενθουσίαζε. 

Την Πεντηκοστή εξεχύθη η χάρις του Θεού όχι μόνο στους αποστόλους, αλλά και σ’ όλο τον κόσμο που βρισκόταν γύρω τους. Επηρέασε πιστούς και απίστους. Πώς το λένε οι Πράξεις;…

Ενώ ο Απόστολος Πέτρος μιλούσε τη δική του γλώσσα, η γλώσσα του μεταποιούνταν εκείνη την ώρα στο νου των ακροατών. Με τρόπο μυστικό το Άγιο Πνεύμα τούς έκανε να καταλαβαίνουν τα λόγια του στη γλώσσα τους, μυστικά, χωρίς να φαίνεται. Αυτά τα θαυμαστά γίνονται με την επενέργεια του Αγίου Πνεύματος. 

Παραδείγματος χάριν, η λέξη «σπίτι» σ’ αυτόν που ήξερε γαλλικά θα ακουγόταν «la maison». Ήταν ένα είδος διοράσεως· άκουγαν την ίδια τους τη γλώσσα. Ο ήχος χτυπούσε στο αυτί, αλλά εσωτερικά, με τη φώτιση του Θεού, τα λόγια ακούγονταν στη γλώσσα τους.

Οι Πατέρες της Εκκλησίας αυτή την ερμηνεία της Πεντηκοστής δεν την αποκαλύπτουν πολύ φανερά, φοβούνται τη διαστρέβλωση. Το ίδιο συμβαίνει και με την Αποκάλυψη του Ιωάννου. Οι αμύητοι δεν μπορούν να καταλάβουν το νόημα του μυστηρίου του Θεού.

Παρακάτω λέει: «εγένετο δε πάση ψυχή φόβος…» (Πράξ. 2,43), δηλαδή κατέλαβε φόβος την κάθε ψυχή. Αυτός ο «φόβος» δεν ήταν φόβος. Ήταν κάτι άλλο, κάτι ξένο, κάτι ακατανόητο, κάτι, κάτι που δεν μπορούμε να το πούμε.

ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ

Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων

ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΙΖ΄ (παράγραφοι Ε΄- ΛΗ΄)

 

«Καί εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον»:

 


ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ

[Μέρος πρώτο]

     Ε΄. Το Άγιο Πνεύμα έχει βέβαια διάφορες ονομασίες, Ένα όμως και το Αυτό είναι το Πνεύμα το Άγιο, αυτοζωή, αυθυπόστατο και πάντοτε παρευρίσκεται με τον Πατέρα και τον Υιό. Και όχι πως από το στόμα και τα χείλη του Πατέρα ή του Υιού λαλείται ή αναπνέεται, ούτε πως στον αέρα διαχέεται, αλλά είναι ενυπόστατο. Λαλεί και Αυτό και ενεργεί και διακυβερνά πάνσοφα και αγιάζει ταυτισμένο βουλητικά και ενεργητικά με τον Πατέρα και τον Υιό, αλλά χωρίς να χάνει τη δική Του ξεχωριστή υπόσταση. Δηλαδή η σωτήρια οικονομία προς εμάς είναι συνεχής, σύμφωνη και μία. Και προέρχεται από τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα, όπως ήδη έχουμε εξηγήσει. Θέλω δηλαδή να θυμάστε όσα τελευταία είπαμε. Και εκείνο να ξέρετε καλά, ότι δεν είναι άλλο το Πνεύμα στον μωσαϊκό Νόμο και στους Προφήτες και άλλο στα Ευαγγέλια και στους Αποστόλους, αλλά είναι Ένα και το Αυτό το Πνεύμα το Άγιο και στην Παλαιά και στην Καινή Διαθήκη, το Οποίο μίλησε στις θείες Γραφές.

Άγιος Παΐσιος: «Για να κατοικήσει στον άνθρωπο το Άγιο Πνεύμα χρειάζεται πολύ αυταπάρνηση, πολύ φιλότιμο, ταπείνωση, αρχοντιά, θυσία»


 Άγιος Παΐσιος Το μήνυμά του για όλους εμάς… (Χαρακτηριστικά σημεία της διδασκαλίας του Γέροντα)

 

Μερικά χαρακτηριστικά σημεία της διδασκαλίας του Αγίου Παϊσίου τα οποία συμπεριλαμβάνονται στο βίντεο: «Πρώτα πιστεύουμε στον Θεό και ύστερα αγαπάμε τον Θεό και την εικόνα Του, τον άνθρωπο. Η πίστη αυξάνει με την προσευχή. ‘‘Πρόσθες μν πίστιν’’». «Όλο το κακό προέρχεται από την απιστία». «Ο άνθρωπος πρέπει να συλλάβει το βαθύτερο νόημα της ζωής, ότι αυτή η ζωή είναι να ετοιμαστούμε για την άλλη». «Πρέπει να αγωνιστούμε με φιλότιμο να σωθούμε, για να μη λυπήσουμε τον Χριστό».

«Ο κάθε άνθρωπος πρέπει να βρει και να αγιάσει την κλίση του».  «Να προτιμούμε τις θλίψεις και να τις δεχόμαστε καλύτερα από τις χαρές. Η πραγματική χαρά γεννιέται από τον πόνο». «Σήμερα ήρθε η εποχή να διαχωριστούν τα πρόβατα από τα κατσίκια, οι πιστοί από τους απίστους. Αργότερα θα έρθει καιρός που θα δώσουμε εξετάσεις, θα υποστούμε και διωγμούς για την πίστη μας, και τότε θα φανεί το μπακίρι από το χρυσό».

Υπάρχει η αγάπη –ως καρπός του Αγ. Πνεύματος– στους αντι-Οικουμενιστές;

Ἑορτάζουμε μὲν τὴν Πεντηκοστή, φέρουμε ὅμως τοὺς καρποὺς τοῦ Ἁγ. Πνεύματος; 

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

 

ρθότατα καὶ δίκαια ἐπαναλαμβάνεται στοὺς σημερινοὺς καιροὺς τῆς ἐπικράτησης τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἡ διδαχὴ τοῦ ἁγ. Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ:

«Ποῖος κλῆρος, ποία μερίς, τίς γνησιότης πρός τήν τοῦ Χριστοῦ ἐκκλησίαν τῷ συνηγόρῳ τοῦ ψεύδους; Ἐκκλησίαν  ἥ "στύλος καί ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας" κατά Παῦλον  ἐστιν, ἥ καί μένει χάριτι Χριστοῦ διηνεκῶς ἀσφαλής καί ἀκράδαντος, ἐστηριγμένη παγίως οἷς ἐπεστήρικται ἡ ἀλήθεια; Καί γάρ οἱ τῆς Χριστοῦ ἐκκλησίας τῆς ἀληθείας εἰσί· καί οἱ μή τῆς ἀληθείας ὄντες οὐδέ τῆς τοῦ Χριστοῦ ἐκκλησίας εἰσί, καί τοσοῦτο μᾶλλον, ὅσον ἄν καί σφῶν αὐτῶν καταψεύδοιντο, ποιμένας καί ἀρχιποιμένας ἱερούς ἑαυτούς καλοῦντες καί ὑπ’ ἀλλήλων καλούμενοι· μηδέ γάρ προσώποις τόν Χριστιανισμόν, ἀλλ’ ἀληθείᾳ καί ἀκριβείᾳ πίστεως χαρακτηρίζεσθαι μεμυήμεθα» (Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ. Συγγράμματα Τόμ. Β’, σελ. 627).

Ἡ ταυτότητα τοῦ κάθε μέλους τῆς Ἐκκλησίας πιστοποιεῖται ὡς πρὸς τὴν γνησιότητά της πρωτίστως ἀπὸ τὴν ὕπαρξη καὶ ὑπεράσπιση τῆς ἀληθείας. Γι’ αὐτὸ καὶ ὅλοι οἱ αἱρετικοὶ καὶ ἰδίως οἱ Οἰκουμενιστὲς ὡς ψεῦτες καὶ ὑπηρέτες τοῦ ψεύδους, ἔχοντας ἀρνηθεῖ τὴν ἀλήθεια, ἀρνοῦνται καὶ τὴν ἐκκλησία καὶ ἔτσι ἀρνοῦνται τὸ Ἅγιον Πνεῦμα καὶ τοὺς καρπούς Του, διότι ἡ ἀλήθεια εἶναι καρπὸς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

 Στὴν ἑορτὴ τῆς Πεντηκοστῆς, καὶ τὴν ἑπόμενη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τονίζονται οἱ καρποὶ Του, οἱ ὁποῖοι κατὰ τὸν ἀπ. Παῦλο -ἐκτὸς τῆς ἀληθείας- εἶναι: «ὁ δὲ καρπὸς τοῦ Πνεύματός ἐστιν ἀγάπη, χαρά, εἰρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, ἀγαθωσύνη, πίστις, πρᾳότης, ἐγκράτεια» (Γαλ. 5, 22-23).

Καὶ ἀλλοῦ γράφει:

«Μὴ γινώμεθα κενόδοξοι, ἀλλήλους προκαλούμενοι, ἀλλήλοις φθονοῦντες» (Γαλ. 5,26).

«Τίς ἀσθενεῖ καὶ οὐκ ἀσθενῶ; Τίς σκανδαλίζεται καὶ οὐκ ἐγὼ πυροῦμαι;» (Β’ Κορ. 11,29).

«Τὸ αὐτὸ λέγητε πάντες καὶ μὴ ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα, ἦτε δὲ κατηρτισμένοι τῷ αὐτῷ νοῒ καὶ τῇ αὐτῇ γνώμῃ» (Α’ Κορ. 1,10).

«Διὰ τοῦτο καὶ ἡμεῖς, ἀφ᾿ ἧς ἡμέρας ἠκούσαμεν, οὐ παυόμεθα ὑπὲρ ὑμῶν προσευχόμενοι καὶ αἰτούμενοι ἵνα πληρωθῆτε τὴν ἐπίγνωσιν τοῦ θελήματος αὐτοῦ ἐν πάσῃ σοφίᾳ καὶ συνέσει πνευματικῇ, περιπατῆσαι ὑμᾶς ἀξίως τοῦ Κυρίου εἰς πᾶσαν ἀρέσκειαν, ἐν παντὶ ἔργῳ ἀγαθῷ καρποφοροῦντες καὶ αὐξανόμενοι εἰς τὴν ἐπίγνωσιν τοῦ Θεοῦ» (Κολ. 1,9-10).

 

Οἱ αἱρετικοὶ δὲν φέρουν τοὺς καρποὺς αὐτούς. Εἶναι ἀλαζόνες, φθονεροί, κενόδοξοι, προκαλοῦν σύγχυση, σχίσματα καὶ διαιρέσεις, ὁδηγοῦν τὶς ψυχὲς στὴν ἀπώλεια. Ἐμεῖς ὅμως, ποὺ ὡς Χριστιανοὶ ἀντιστεκόμαστε καὶ πολεμοῦμε τὴν αἵρεση, εἴμαστε πράγματι φορεῖς τῶν καρπῶν αὐτῶν καὶ τῆς ἑνότητας ποὺ ἐπιφέρουν οἱ καρποὶ αὐτοί; Ἀναγνωρίιζόμαστε ὡς μέλη τοῦ θεανθρώπινου σώματος τοῦ Κυρίου, ἀκριβῶς ἐπειδὴ οἱ καρποὶ τοῦ δέντρου μας δείχνουν καὶ τὸ δέντρο, δηλαδὴ ἐμᾶς; Μήπως τελικὰ πράττουμε τὰ ἴδια μὲ τοὺς αἱρετικούς;

«ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ, Ο ΔΑΚΤΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ»

 ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ [:Πράξεις 2, 1-11]

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα:

«ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ, Ο ΔΑΚΤΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 19-6-1994] (Β299)

       Ζούμε πάλι, αγαπητοί μου, ἐν ἑορτῇ την χαρά της Πεντηκοστής. Είναι η χαρά από την παρουσία του Αγίου Πνεύματος, που υπεσχέθη ο Κύριος εις τους μαθητάς Του, αλλά και σε όλη την Εκκλησία, διαμέσου των αιώνων. Και ο Κύριος είπε: «Ἀπὸ Ἱεροσολύμων μὴ χωρίζεσθαι, ἀλλὰ περιμένειν τὴν ἐπαγγελίαν τοῦ πατρὸς ἣν ἠκούσατέ μου(:«Μη χωριστείτε από τα Ιεροσόλυμα, αλλά να περιμένετε την υπόσχεση του Πατέρα μου, που σας την έχω πει») ὅτι Ἰωάννης μὲν ἐβάπτισεν ὕδατι, ὑμεῖς δὲ βαπτισθήσεσθε ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ οὐ μετὰ πολλὰς ταύτας ἡμέρας (:«Ο Ιωάννης εβάπτισε με νερό, σεις θα βαπτισθείτε με το Πνεύμα το Άγιον, όχι ύστερα από πολλές ημέρες»). Και η υπόσχεσις του Χριστού εξεπληρώθη δέκα ημέρες μετά την Ανάληψή Του. Και για να έρθει το Πνεύμα το Άγιον, έπρεπε να ανέλθει ο Υιός προς τον Πατέρα. Γι΄αυτό ο Κύριος είπε ότι «Συμφέρει ὑμῖν ἵνα ἐγὼ ἀπέλθω (:Σας συμφέρει εγώ για να φύγω). Ἐὰν γὰρ ἐγὼ μὴ ἀπέλθω(:διότι αν δεν φύγω), ὁ παράκλητος οὐκ ἐλεύσεται πρὸς ὑμᾶς (:ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιον, δεν θα έλθει σε σας)· ἐὰν δὲ πορευθῶ, πέμψω αὐτὸν πρὸς ὑμᾶς (:Όταν δε πάω στον ουρανό, τότε εγώ θα σας στείλω τον άλλον Παράκλητον, το Πνεύμα το Άγιον)».

Μητσοτάκης σε Μητροπολίτη Ιωαννίνων: Στο επόμενο κήρυγμα σας να πείτε ότι δεν θέλετε κανέναν ανεμβολίαστο


 Μητσοτάκης: Tη συνδρομή της Εκκλησίας στον εμβολιασμό ζήτησε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Του Γιάννη Παπανικολάου – ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προήδρευσε σε ευρεία σύσκεψη στα γραφεία της Περιφέρειας Ηπείρου στα Ιωάννινα, ολοκληρώνοντας την περιοδεία του στην περιοχή.

Η συζήτηση έφτασε και στα ζητήματα της υγείας, όπου παράλληλα με την αναφορά στο νέο, ΜΕΓΑ εμβολιαστικό κέντρο, ο Πρωθυπουργός απευθύνθηκε στον Μητροπολίτη Ιωαννίνων για το ζήτημα των εμβολιασμών.

Λίγες ώρες μετά την επίσκεψή του στο νέο εμβολιαστικό κέντρο, που σε πλήρη ανάπτυξη θα έχει δυναμικότητα 1.000 εμβολιασμών ανά ημέρα, ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι η πρόκληση που αντιμετωπίζει πλέον η Επιχείρηση «Ελευθερία», «είναι να πείσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας να εμβολιαστούν».

Με κομμένη την ανάσα η ανθρωπότητα ακούει τον διάσημο Ιταλό νανοπαθολόγο Dr. Stefano Montanari να αποφαίνεται…

Από george


Να αποφαίνεται πως στα ψευδοεμβόλια, όπως τα χαρακτήρισε, οι κατασκευαστές (κατόπιν εντολής ποίων άραγε;) έχουν βάλει νανοσωματίδια-μαγνήτες που, εντός κάποιων ημερών μετά το ψευδοεμβόλιο, κυκλοφορούν σε όλο το σώμα, από την κορυφή του κεφαλιού ως την άκρη των πελμάτων, ασφαλώς και στον εγκέφαλο, καθιστώντας τον εμβολιασμένο πομπό και δέκτη “πληροφοριών”. (Εδώ το σχετικό video)

Ο π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ… ΙΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ!

Ὁ «πρωτοπρεσβύτερος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου» Ἀλέξανδρος Καρλοῦτσος μεταδίδει τὴν Θ. Κοινωνίαν εἰς τοὺς ἐκκλησιαζομένους διὰ χρήσεως πολλαπλῶν λαβίδων!

Μέγιστος κίνδυνος! Ταχίστη μετάδοσις μικροβίου πολιτικῆς πανουργίας καὶ θεολογικῆς ἀλογίας!

Οἱ πάτρωνες τοῦ COVID κύριοι τῶν ἱερῶν μυστηρίων μας;

Ἀπόλυτος ὑπακοὴ εἰς τὴν ἀποδιοργάνωσιν τῆς πνευματικῆς ζωῆς;

«Εἶναι ἐνταγμένα ὅλα αὐτὰ στὸ σχέδιο νὰ πληγῆ ἡ Ἐκκλησία»!

Γράφει ὁ Πρωτοπρ.π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης

Χρεωστοῦμε εὐγνωμοσύνη στόν σεβαστόν καί ἀγαπητόν μας π. Ἰωάννην Κωστώφ, γιά τήν ἐπιμέλεια καί δημοσίευση τοῦ μεγαλυτέρου μέρους τῆς ἐγγράφου καί τῆς προφορικῆς διδασκαλίας τοῦ Μεγάλου Ἐκκλησιαστικοῦ Πατρός τῶν ἡμερῶν μας, τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ πυξίδα καί ὁδοδείκτη, ἰδίως σήμερα, μέσα στό πυκνό πνευματικό σκοτάδι τοῦ σύμπαντος κόσμου, ἀλλά καί τῆς Πατρίδος μας.

Παράλληλα, ὁ π. Ἰωάννης μᾶς ἔχει πλουτίσει μέ δεκάδες δικῶν του βιβλίων, τά ὁποῖα, πέραν τῶν γνώσεων καί τοῦ πνευματικοῦ καταρτισμοῦ, πού προσφέρουν, παρέχουν καί βιβλιογραφικό πλοῦτο.

Ξύπνα Χριστιανέ μου !!!

 🆘 Τώρα μάς φαίνεται ουτοπικό.

⚠️ Το πλάνο τους όμως είναι να μην μπαίνουμε ούτε στους ναούς χωρίς μπόλι.
✔️ Κι αν δεν διαμαρτυρηθούμε, θα γίνει και αυτό
.
Πηγὴ ἐδῶ.

Οι Άγιοι Πατέρες διά την Κυριακήν της Πεντηκοστής – Διδαχές

 


Ὁ ἅγιος Φιλάρετος Μόσχας σὲ ὁμιλία του στὴν Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς λέει: «Μετὰ τὴν πτώση τοῦ ἀνθρώπου, καί, μὴ ὄντας ὁ ἄνθρωπος σὲ θέση νὰ ἀντέξει τὸ ἄκτιστο φῶς, “ἐκρύβη ἀπὸ προσώπου Κυρίου τοῦ Θεοῦ” καὶ ὁ Θεὸς ἀποτραβήχτηκε ἀπὸ τὸν ἄνθρωπο, ἀπὸ φόβο μήπως ἐκμηδενίσει τὸν παραβάτη μὲ τὴν ἁγία παρουσία Του.

Τότε ἦταν ποὺ Ἐκεῖνος ὄντας Ἕνας σὲ Τρία Πρόσωπα, ἀπὸ ἀνείπωτο ἔλεος πρὸς τὸ ἀποξενωμένο ἄνθρωπο τὸν πλησίασε μὲ διαδοχικὲς ἀποκαλύψεις, ὥστε “ἡ χάρις τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καὶ ἡ κοινωνία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος”, νὰ μπορέσει νὰ αὐξηθεῖ καὶ γιὰ ἀκόμη μία φορὰ νὰ ἀνυψώσει τὸν πεπτωκότα ἄνθρωπο…

Πρέπει νὰ δοῦμε τὴν κάθοδο τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὄχι μόνο σὰν ἕνα θαῦμα ποὺ δόξασε τὴν Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ἀλλὰ σὰν ἕνα γεγονὸς ποὺ συνδέεται οὐσιαστικὰ μὲ τὴν σωτηρία μας».


Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς στὴν ὁμιλία του στὴν ἑορτὴ τῆς Πεντηκοστῆς ἑρμηνεύοντας τὸ γιατί τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ἐμφανίσθηκε μὲ σχῆμα γλωσσῶν καὶ, μάλιστα, πυρίνων, σημειώνει ὅτι «Γιὰ νὰ ἐπιδείξει τὴν συμφυΐα του (τὴν ἴδια φύση) μὲ τὸν Θεόν Λόγον, τὸ δεύτερο πρόσωπο τῆς Ἁγίας Τριάδος· διότι τίποτε δὲν εἶναι συγγενέστερο ἀπὸ τὴν γλώσσα πρὸς τὸν λόγο.

Συγχρόνως δὲ καὶ γιὰ τὴν χάρι τῆς διδασκαλίας· διότι ὁ κατὰ Χριστὸν διδάσκαλος χρειάζεται χαριτωμένη γλώσσα. Γιατί δὲ μὲ πύρινες γλῶσσες; Ὄχι μόνο γιὰ τὸ ὁμοούσιο τοῦ Πνεύματος πρὸς τὸν Πατέρα καὶ τὸν Υἱὸ (διότι πῦρ εἶναι ὁ Θεός μας, καὶ μάλιστα πῦρ ποὺ κατατρώει τὴν μοχθηρία), ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν διπλότητα τῆς ἐνέργειας τοῦ κηρύγματος τῶν Ἀποστόλων· διότι μπορεῖ συγχρόνως νὰ εὐεργετεῖ καὶ νὰ τιμωρεῖ, καί, ὅπως τὸ πῦρ ἔχει τὴν ἰδιότητα καὶ νὰ φωτίζει καὶ νὰ φλογίζει, ἔτσι καὶ ὁ λόγος τῆς κατὰ Χριστὸν διδασκαλίας, τοὺς μὲν ὑπακούοντας φωτίζει, τούς δὲ ἀπειθοῦντας παραδίδει τελικῶς σὲ πῦρ».


 ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς γράφει γιὰ αὐτὴν τὴν ἑορτὴ «Τὸ Ἅγιο Πνεῦμα δὲν εἶναι σὰν τό βίαιο ἄνθρωπο, ποὺ μπαίνει ἀπρόσκλητα στὸ ξένο σπίτι. Μπαίνει μόνο στὰ σπίτια ποὺ ἔχουν θεληματικὰ καὶ πρόθυμα τὴν πόρτα τους ἀνοιχτή, ἐκεῖ ποὺ τὸ λογαριάζουν ὡς κάτι τὸ ἀγαπητό, σὰν ἕνα ἐπισκέπτη ποὺ τὸν περιμένουν ἀπὸ καιρό.

Οἱ ἀπόστολοι τὸ περίμεναν μὲ ἔντονη ἐπιθυμία. Καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα κατέβηκε σὲ αὐτοὺς καὶ τοὺς ἔκανε κατοικητήριό Του. Δὲν κατέβηκε κοντά τους μὲ κάποιο ἀπειλητικὸ θόρυβο, μὰ μὲ κραυγὴ χαρᾶς. Ἀδελφοί μου! Νὰ ξέρετε πόσο χαίρεται τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, πόσο εὐφραίνεται μὲ ἀπερίγραπτη χαρὰ, ὅταν βρίσκει ψυχὲς ἁγνές, ποὺ ἔχουν ἀνοιχτὲς τὶς πόρτες τῆς ψυχῆς τους, ποὺ τὸ νοσταλγοῦν! Σὲ αὐτὲς φτιάχνει τὸ κατοικητήριό του μὲ μία κραυγὴ χαρᾶς καὶ τοὺς χαρίζει τὶς πλούσιες δωρεές Του».


Ὁ ἅγιος Νικόλαος Καβάσιλας γράφοντας γιὰ τὴν Θεία Λειτουργία λέει ὅτι «Τὸ ἅγιο Πνεῦμα εἶναι ἡ δύναμις ποὺ ὥπλισε τοὺς Ἀποστόλους ἀπὸ ἄνω, σύμφωνα μὲ τὸν λόγο τοῦ Κυρίου πρὸς αὐτοὺς “καθίσατε ἐν τῇ πόλει Ἱερουσαλήμ, ἕως οὗ ἐνδύσησθε δύναμιν ἐξ ὕψους”. Αὐτὸ εἶναι ἔργο ἐκείνης τῆς καθόδου· διότι τὸ Πνεῦμα δὲν κατέβηκε μία μόνο φορά κι᾽ ἔπειτα μᾶς ἐγκατέλειψε, ἀλλὰ εἶναι καὶ θὰ εἶναι μαζί μας γιὰ πάντα. Καὶ δὲν μᾶς ἔστειλε μόνο τὸ ἅγιο Πνεῦμα ὁ Κύριος, ἀλλὰ καὶ ὁ ἴδιος ὑποσχέθηκε ὅτι θὰ μένει μαζί μας ἕως τῆς συντέλειας τοῦ αἰῶνος. Ἀλλὰ ὁ μὲν Παράκλητος παρίσταται ἀοράτως, ὁ δὲ Κύριος καὶ βλέπεται καὶ στὴν ἁφὴ προσφέρεται μὲ τὰ φρικτὰ μυστήρια».


Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος μιλώντας γιὰ τὸ ἴδιο θέμα ἀναφέρει «Ἀνέβηκε ἡ ἀνθρώπινη φύση πρὶν δέκα ἡμέρες στὸν θρόνο τοῦ Θεοῦ καὶ σήμερα κατέβηκε τὸ Ἅγιο Πνεῦμα σὲ αὐτήν. Γιὰ νὰ μὴ ἀμφιβάλλει κανένας καὶ νὰ μὴ ἀναρωτιέται τί ἔκαμε ἆραγε ὁ Χριστὸς, ὅταν ἀνέβηκε στὸν οὐρανό. Ἆραγε συμφιλίωσε τὸν Πατέρα; Ἆραγε τὸν ἔκαμε νὰ μᾶς συγχωρέσει; Θέλοντας νὰ μᾶς δείξει ὅτι τὸν συμφιλίωσε μὲ τὸ ἀνθρώπινο γένος, μᾶς ἔστειλε ἀμέσως τὰ δῶρα γιὰ τὴν συμφιλίωση. Στείλαμε ἐμεῖς πίστη καὶ πήραμε ἀπὸ τὸν οὐρανὸ δῶρα· στείλαμε ὑπακοὴ καὶ πήραμε δικαιοσύνη».

«Η Αλλη Όψις»