Ὁ «ἀκραῖος» π. Σεραφεὶμ Ρόουζ
τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
Ἐδῶ καὶ καιρὸ ἔχουν
πληθύνει οἱ φωνὲς καὶ τὰ σχόλια «ἀντιοικουμενιστῶν» ἱστολόγων καὶ ἄλλων ποὺ
χαρακτηρίζουν ὡς «ἀκραίους», ὅσους παρουσιάζουν τὴν ἀνάγκη διακοπῆς
ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς πάσης φύσεως καὶ ἰδιαίτερα ἀπὸ
τοὺς Οἰκουμενιστές (μάλιστα τὸ κάνουν αὐτὸ μὲ μία πρωτοφανὴς δειλία,
χαρακτηρίζοντας ἀλλὰ μὴ ὀνομάζοντας). Εἶναι φαινόμενο και αὐτὸ τῶν νεοορθοδόξων
νὰ μιλοῦν γιὰ «ἀκρότητα», ὄντες οἱ ἴδιοι γεμάτοι ἀπό «ἀγάπη», ὅπως οἱ
Οἰκουμενιστές.
Ὅλοι αὐτοὶ δὲν ἔχουν νὰ ἐπιδείξουν καμία ἁγιοπατερικὴ ἀπόδειξη τοῦ ὀρθοῦ τῆς στάσεως τους, δηλ. τῆς συνέχισης ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μὲ τὴν αἵρεση καὶ τῆς ἀτέρμονης Οἰκονομίας μὲ τὸ ἕωλο ἐπιχείρημα ὅτι περιμένουν νὰ ἐπέμβη ὁ Θεός(!), διαγράφοντας τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία, ἡ ὁποία ἐναργῶς μᾶς διδάσκει ὅτι ὁ Θεὸς δὲν πραγματοποιεῖ ὅ,τι μποροῦμε νὰ κάνουμε ἐμεῖς (καὶ δὲν τὸ κάνουμε), ἢ ὀρθότερα ὅτι ὁ Θεὸς ἐντέλλεται τὴν ἄμεση ἀπομάκρυνσή μας ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντας γιὰ νὰ ἐπέμβη κι Αὐτὸς τότε καταλυτικά.