Οικουμενιστές, ζηλωτές, Γ.Ο.Χ., αποτειχισμένοι, βουλευτές που πουλούν επιστολές του Ιησού για την Εκκλησία χωρισμένοι, για τις ταυτότητες ενωμένοι! Υπενθυμίζουμε και πάλι σε αυτούς που βλέπουν τον διάβολο στις ταυτότητες, αλλά στην αίρεση και στην εκκοσμίκευση εθελοτυφλούν και συμμαχούν με αυτούς που κατηγορούν ότι υπηρετούν τον διάβολο!
Άρθρο από το 2017
Δεν υφίσταται Ευχαριστίαχωρίς Επίσκοπο
-Μύδροι Διονύσιου για «φανατικούς» & «Παλαιοημερολογίτες».
Μεγάλη ανησυχία έχει προκαλέσει η «αγία ανυπακοή» στους κόλπους των Δεσποτάδων και δεν χάνουν την ευκαιρία να «ευλογούν» τα γένια τους….
Με την καθιερωμένη τελετή του Αγιασμού, που τέλεσε ο Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος, ξεκίνησαν για τρίτη συνεχή χρονιά, οι συνάξεις πνευματικής οικοδομής της Ιεράς Μητροπόλεως Κορίνθου, την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017.
Προσκεκλημένος του κ. Διονυσίου ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας ανέπτυξε το θέμα: «Ο Επίσκοπος στην Εκκλησία και η Εκκλησία στον Επίσκοπο». Ο κ. Ιερεμίας με τον θεολογικό του λόγο, κατόρθωσε με απλές σκέψεις και παραδείγματα να ομιλήσει για την εκκλησιολογία του Αγίου Κυπριανού Καρχηδόνος, αναλύοντας τον θεσμό της Εκκλησίας, που στην βάση της είναι, όπως είπε, η υπό τον Επίσκοπο τέλεση της Θείας Ευχαριστίας.
Χρησιμοποιώντας παράλληλα και άλλους Αποστολικούς Πατέρες, όπως τον Άγιο Ιγνάτιο τον Θεοφόρο και τον Κλήμεντα Ρώμης υποστήριξε ότι το κατεξοχήν έργο του Επισκόπου είναι η Θεία Ευχαριστία και ότι από αυτήν πηγάζει όλη η εξουσία του Επισκόπου όχι μόνον η αγιαστική αλλά και η ποιμαντική και διοικητική. Παρουσίασε δε, ένα κείμενο του Αγίου Διονυσίου Κορίνθου, στο οποίο αποτυπώνεται το βαθύτερο θεολογικό νόημα, για το οποίο όλα στην Εκκλησία γίνονται με την ευλογία του Επισκόπου, σημειώνοντας ότι δεν υφίσταται Ευχαριστία χωρίς Επίσκοπο, καθώς και Επίσκοπος χωρίς Ευχαριστία.
Από την πλευρά του ο Μητροπολίτης κ Διονύσιος, αφού ευχαρίστησε με θερμούς λόγους τον κ Ιερεμια έκλεισε την εσπερινή αυτή σύναξη τονίζοντας ότι στις μέρες μας το πρόσωπο του Επισκόπου καθίσταται τραγικό, όχι τόσο εκ της μη αναγνωρίσεως του έργου του, όσο εκ των σοβαρών εκκλησιολογικών εκτροπών, όπως από τους φερομένους και αλληλοσπαρασσομένους Παλαιοημερολογίτες ή και «ζηλωτές», οι οποίοι με φανατισμό καταστρατηγούν, αποδομούν και παραπλανούν, την υπό τον κανονικό και νόμιμο Επίσκοπο, λογική ποίμνη του Χριστού.
Απόσπασμα της ομιλίας
Μητρ. Κορίνθου Διονύσιος: ...Γι’ αὐτὸ πρέπει νὰ εἴμαστε πολὺ προσεκτικοὶ καὶ καθόλου βιαστικοί. Καὶ θὰ διαπιστώσατε ὅτι πολλὲς φορὲς ἔκανα ὑπαινιγμούς, ἀλλὰ στὴν οὐσία τοῦ θέματος δὲν μπῆκα ποτέ. Ἔκανα μιὰ ἀναφορά, ἔφευγα. Ἀλλὰ γιὰ καθεῖστε· ἐγὼ δὲν ἔχω λόγο καὶ ἔχουν οἱ καλόγεροι, οἱ ζηλωτές, οἱ ἄγνωστοι ποὺ βγῆκαν ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὄρος (εδώ μιλάει για τον π. Σάββα Λαυριώτη και άλλους Αγιορείτες με τους οποίους στο θέμα των ταυτοτήτων τώρα συμφωνούν), καὶ ἦρθαν ἐδῶ καὶ παραπλάνησαν ἀνθρώπους, καὶ βγήκανε καὶ βρίζανε ἐν ἀγνοίᾳ τοῦ τοπικοῦ Ἐπισκόπου τὴν Ἱεραρχία καὶ τὸν ἴδιο τὸν Ἐπίσκοπο; Ποιοί εἶναι αὐτοί; Καὶ τί θέση ἔχουν στὴν Κόρινθο αὐτοί; Κρύβονται, ὡς Ἁγιορεῖτες, πίσω ἀπὸ τὸ ζηλωτισμό τους καὶ ἀπὸ ἄλλες αἱρέσεις ὀρθοδόξου πλέον χαρακτῆρος καὶ δὲν μίλησαν γιὰ τὰ ὑπόλοιπα. Ἡ ἐκκλησιολογία τους, ἐπὶ παραδείγματι, ποῦ εἶναι; Κι αὐτὸ δὲν εἶναι αἵρεση; Δὲν ἄκουσα κανέναν ἀπ’ αὐτοὺς τοὺς μεγαλοπατέρες, καὶ τοὺς μεγαλοθεολόγους νὰ διαμαρτυρηθοῦν καὶ νὰ ποῦν, τί λέτε; Ἐδῶ εἴμαστε. Γιατί, ἐν πάσει περιπτώσει, ἀφοῦ δὲν μὲ ἀκούσατε νὰ μιλάω ἐγώ, γιὰ ὁποιοδήποτε θέμα ποὺ ἀναφέρεται στὴ Σύνοδο, ὡς ὁ κατ’ ἐξοχὴν ὑπεύθυνος, πῶς ἀκοῦτε τοὺς ἄλλους; Πῶς τοὺς φωνάζετε; Ποιοί εἶναι αὐτοὶ ποὺ τοὺς φωνάζουν; Καὶ τί ρόλο παίζουν αὐτοί; Διερωτηθήκατε; Ἡ Ἁγία Γραφὴ λέει, τὴν φωνὴ τοῦ Ποιμένα γνωρίζουν τὰ πρόβατα. Καὶ οἱ ἄλλοι «κλέπτες εἰσι καὶ λησταί, ἀλλ’ οὐκ ἤκουσαν αὐτῶν τὰ πρόβατα. Ἀλλοτρίῳ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσι, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ’ αὐτῶν, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν»; Ποιός εἶναι αὐτός, λοιπόν, (χτυπᾶ τὸ χέρι στὸ τραπέζι καὶ ὑψώνει ἀκόμα περισσότερο τὴν φωνή) ποὺ ἦρθε στὴν Κόρινθο, νὰ μοῦ κάνει τὸν μεγάλο καὶ τὸν τρανό γιὰ θέματα Πίστεως; Ἂν ἔχω καταδικαστεῖ ἀπὸ Σύνοδο ὡς αἱρετικός, νὰ μοῦ τὸ πεῖτε. Ἂν δὲν ἔχω (καταδικαστεῖ) ποιός σᾶς ἔδωσε τὸ δικαίωμα νὰ μοῦ ἀμφισβητήσετε τὶς πνευματικὲς ἐξουσίες ποὺ μοῦ χορηγεῖ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον καὶ ἡ Ἐκκλησία; Ποιός σᾶς τὄδωσε; Τί εἶστε; Ἀντιλαμβάνεστε ποῦ πᾶμε; Ὕψωσα λίγο τον τόνο τῆς φωνῆς.