Κυριακή Ε’ Λουκά: Του πλουσίου και του Λαζάρου

               (†Μητροπολίτης Σουρόζ Αντώνιος Bloom)

Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Ὅπως κάθε παραβολὴ τοῦ Κυρίου ποὺ μιλάει γιὰ τὴν κρίση, ἡ σημερινὴ παραβολὴ εἶναι πολὺ ἁπλὴ ὡς πρὸς τὸ νόημά της καὶ ταυτόχρονα θὰ πρέπει νὰ τὴν ἐξετάσουμε βαθύτερα.

Τὸ ἁπλὸ νόημά της εἶναι τοῦτο: Εἴχατε στὴν γῆ ὅ,τι ἦταν καλό, ὁ Λάζαρος δὲν εἶχε τίποτα· ἑπομένως ἀποκτᾶ στὴν αἰώνια ζωὴ ὅλα τ’ ἀγαθὰ ποὺ τοῦ εἶχαν λείψει στὴ γῆ καὶ ἐσεῖς τὰ στερῆστε. Ἀλλὰ αὐτὸ δὲν συνιστᾶ τὸ ἀληθινὸ καὶ βαθύτερο νόημα τῆς παραβολῆς.

Ποιὸς εἶναι ὁ πλούσιος; Εἶναι ὁ ἄνθρωπος ποὺ δὲν κατεῖχε μόνο ὅλα τὰ ἀγαθὰ ποὺ ἡ γῆ μποροῦσε νὰ τοῦ προσφέρει: πλοῦτο, καλὸ ὄνομα, κοινωνικὴ θέση ἀνάμεσα στοὺς συμπολίτες του· ἦταν ἕνας ἄνθρωπος ποὺ δὲν λαχταροῦσε κάτι ἄλλο. Ὅ,τι ἤθελε, ὅ,τι χρειαζόταν ἦταν ὁ ὑλικὸς πλοῦτος, μιὰ καλὴ θέση ἀνάμεσα στοὺς ἀνθρώπους, τὸν θαυμασμό, μιὰ δουλικὴ ὑπακοὴ ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἦταν κατώτεροί του.

Ερωτήματα που χρώνται απαντήσεων


      Παρατηρούμε τον τελευταίο καιρό, ότι ιστολόγια που ανήκουν στον αντιαιρετικό/αντιοικουμενιστικό χώρο, «τας θύρας» κ.α., αναρτούν κείμενα του κ. Ν. Μάννη (γνωστός και ως «δάσκαλος») από το γοχικό ιστολόγιο «Κρυφό σχολειό». Ως εκ τούτου και εις χάριν της αληθείας αναγκαζόμαστε να θέσουμε σε όλους αυτούς, που τα αναρτούν, τα ακόλουθα ερωτήματα, που αν δεν απαντηθούν, τότε καθιστούν τους υπεύθυνους των ιστολογίων αυτών συνυπεύθυνους στην αύξηση της σύγχυσης και της παραπληροφόρησης που ήδη επικρατεί στο ταλανιζόμενο ποίμνιο:

Α) Ο κ. Μάννης, ως γνωστόν, ανήκει στην γοχική παράταξη Καλλινίκου και έχει μάλιστα ρόλο κατηχητού και προπαγανδιστή στην παράταξη αυτή. Οι υπεύθυνοι των ιστολογίων δεν το γνωρίζουν αυτό; Πώς δημοσιεύουν τα κείμενα αυτού του ανθρώπου και του ιστολογίου του καθώς και τα σχόλια των Γ.Ο.Χ. αναγνωστών του; Δεν φοβούνται τον κίνδυνο, ότι πιστοί μπορούν να παρασυρθούν και να ενταχθούν στις τάξεις τους; Ξεχνούν ότι τελευταία, λόγω της ασυνεννοησίας που επικρατεί στο χώρο των αντι-Οικουμεστών, ακόμα και μοναχοί προσχώρησαν με αναμύρωση στους Γ.Ο.Χ.;

Όσιος Δαβίδ ο Γέρων, ο εν Ευβοία: Πάτερ μου, μη στενοχωριέσαι, διότι η μεγαλύτερη αρρώστια για τον άνθρωπο είναι η στενοχώρια

 

Όσιος Δαβίδ ο Γέρων, ο εν Ευβοία

Εορτάζει στις 1 Νοεμβρίου

Ο όσιος πατήρ Δαυίδ γεννήθηκε στις αρχές του 16ου αιώνα στο παραθαλάσσιο χωριό Γαρδινίτζα, αντίκρυ της νήσου Ευβοίας. Ο πατέρας του ήταν ευσεβής και ενάρετος ιερέας. Μόλις τριών ετών, ο Δαυίδ είδε μια νύκτα να του φανερώνεται ο άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος και να τον οδηγεί στην γειτονική εκκλησία που ήταν αφιερωμένη στο όνομά του. Έμεινε εκεί, όρθιος και ανυπόδητος για έξι ημέρες, βυθισμένος στη θεωρία, ενώπιον της εικόνας του Προδρόμου. Αναθρεμμένος από την πιο τρυφερή του ηλικία με τις αρχές της υπακοής απέναντι στους γονείς του, της ασκήσεως και της αδιαλείπτου προσευχής, άφησε το πατρικό του σπίτι σε ηλικία δεκαπέντε χρονών, προς αναζήτηση ενός πνευματικού πατέρα. Τον βρήκε στο πρόσωπο του ιερομονάχου Ακακίου, ονομαστού για τις αρετές του και το ευαγγελικό κήρυγμά του στα χωριά της περιοχής.

Που οφείλονται οι καινοτομίες των Επισκόπων

 π. Φιλόθεου Ζερβάκου


Μόρφου Νεόφυτος: Εδώσαμε εμείς αφορμή για τις συμφορές που μας βρίσκουν!

Εκπληκτικό και πρωτάκουστο για πνευματικό άνθρωπο!

 

    Μας χαροποιεί ότι ο μητροπολίτης Μόρφου (στο ΒΙΝΤΕΟ που ακολουθεί) ομολογεί αυτό που από καιρό έχει καταλάβει, και λέγει ότι η Κολυμπάριος Σύνοδος έλαβε κακόδοξες αποφάσεις! Λέγει με έμφαση ότι

   «κολυμπούμε μέσα στις ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ του Κολυμπαρίου»!

Μας στενοχωρεί όμως το ότι ζεί, συμπροσεύχεται, κοινωνεί με όλους εκείνους που αποδέχτηκαν στην πράξη τις κακοδοξίες που εκεί ψηφίστηκαν ΣΥΝΟΔΙΚΑ!!! Ασφαλώς, δεν βρίσκει ωραίο, αυτό το κολύμπι στις βρωμιές της αίρεσης. Δυσανασχετεί! Γιατί όμως δεν απομακρύνεται; Κι όχι μόνο βρωμιές είναι η Παναίρεση, αλλά και κάτι χειρότερο, σύμφωνα με άγιο Εφραίμ τον Κατουνακιώτη που είπε ότι, «ο Οικουμενισμός έχει πνεύμα πονηρίας και κυριαρχείται από ακάθαρτα πνεύματα»! (εδώ). 

 Ας ενθυμηθεί αυτά που διάβασε στους Αγίους Πατέρες, στο Ευαγγέλιο, που λέγουν ότι «ούτε χαίρετε δεν λέμε» σε όσους αιρετίζουν, πόσο μάλλον αν την αίρεσή τους την περιβάλλουν με ΣΥΝΟΔΙΚΟ μανδύα και έτσι την επισημοποιούν.



Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος:

Η Σύνοδος του Κολυμπαρίου της Κρήτης


Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος: ''Το 2016 έγινε η Σύνοδος της Κρήτης στο Κολυμπάρι και από τότε κολυμπούμε μέσα στις ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ του Κολυμπαρίου. Εκεί στο Κολυμπάρι ποια ήταν η ΜΕΓΑΛΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ; Ό,τι υπάρχουν και ετερόδοξες εκκλησίες που είναι εκκλησίες..!!''

Κυριακή Ε΄ Λουκά: Η παραβολή του πλουσίου και του φτωχού Λαζάρου (Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς)

 Λουκ. ιστ΄ 19-31)


        Οι άνθρωποι αγωνίζονται για τα υπάρχοντά τους εδώ στη γη. Οι εξαντλητικοί και ανώφελοι διαπληκτισμοί τους δεν έχουν τέλος. Αχ, άνθρωποι! Πού ανήκετε; Είστε κοπάδι που μάχεστε για ένα βοσκοτόπι. Ο ιδιοκτήτης τόσο του κοπαδιού όσο και του λιβαδιού στέκεται και κοιτάζει με έκπληξη το κοπάδι του να διαπληκτίζεται για τη βοσκή του, όταν τόσο το κοπάδι όσο και η βοσκή ανήκουν σ’ εκείνον. Οι άνθρωποι θυμούνται πολλά πράγματα. Ένα μόνο πράγμα δε θυμούνται ποτέ, όσο συχνά και να τ’ ακούνε: πως έρχονται γυμνοί σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να κουβαλάνε τίποτα μαζί τους, και γυμνοί ξαναφεύγουν. Οι άνθρωποι μοιράζουν τη γη αυτή, αν και ποτέ σχεδόν δεν καταφέρνουν να το κάνουν σωστά. Προστατεύουν τα όρια της γης τους με τη ζωή τους. Και παρ’ όλα αυτά, τα σύνορα μετακινούνται. Το πιο φτηνό πράγμα συνήθως καταλήγει πολύ ακριβότερο. Οι άνθρωποι δε διαφωνούν σ’ αυτό, αλλά δίνουν στο τρομερό κόστος τα επίθετα «δικαιοσύνη» ή «πατριωτισμός» ή κάποιο άλλο βολικό όνομα. Το μόνο που δε λένε ποτέ, είναι πως συνιστά παραφροσύνη να πεθαίνουν πρόβατα για μια αγκαλιά χόρτα, όταν τα χόρτα είναι εκεί για να στηρίξουν τη ζωή, όχι για άλλο λόγο. Το ζήτημα της ιδιοκτησίας, σε τελευταία ανάλυση, είναι ζήτημα χόρτου. Όλα όσα τρώνε και ντύνονται οι άνθρωποι είναι χορτάρι ή κάτι πιο νεκρό από το χορτάρι.

Οι ελάχιστοι θάνατοι του Κορωναϊού, σε σχέση με τις εκατοντάδες άλλων θανάτων.

Στόχος η ακύρωση της θεόσδοτης ελευθερίας. 

Γι' αυτό το θέμα είναι και θεολογικό!


ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΑΓΚΑΣ, 29/10/2020, ΜΕΡΟΣ Α

Μόρφου Νεόφυτος: Ὀνούφριος ὁ κανονικὸς Μητροπολίτης Κιέβου

 Ὁ Μόρφου ἀπαντᾶ στὸ ἐρώτημα: Ἀναφορικὰ μὲ τὴν κανονικότητα τοῦ Μητροπολίτου Κιέβου Ὀνουφρίου

 Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴ ΙΑ΄ Πνευματικὴ σύναξη διαλόγου μὲ τὸν Πανιερώτατο Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτο «Ἀνάβοντας τὸν ἀναπτήρα τῶν ἁγίων», ποὺ πραγματοποιήθηκε στὶς 28 Ὀκτωβρίου, 2020 στὸν ὑπαίθριο χῶρο τῆς πίσω αὐλῆς τοῦ ἱεροῦ ναοῦ τῶν Ἀγίων Κυπριανοῦ καὶ Ἰουστίνης στὸ χωριὸ Μένικο τῆς μητροπολιτικῆς περιφέρειας Μόρφου. Στὶς πνευματικὲς αὐτὲς συνάξεις ὁ Πανιερώτατος ἀπαντᾶ σὲ ἐρωτήσεις τῶν πιστῶν ποὺ τοὺ ὑποβάλλονται εἴτε γραπτῶς εἴτε προφορικῶς, ἐπώνυμα ἢ ἀνώνυμα.

Πηγή.

Ὅσιος Παΐσιος: «Σᾶς κούνησε γερά δηλαδή! Σᾶς ξύπνησε ὅμως;»

 

Ἀπὸ τὸ βιβλίο: «Ὁ Πατὴρ Παΐσιός μοῦ εἶπε»,
τοῦ Ἀθανασίου Ρακοβαλῆ


– Γέροντα, στὴν Πάτρα πρὶν ἀπὸ 2 μῆνες ἔκανε σεισμό! Δυνατὸ σεισμό, ράγισαν καὶ οἱ ἐκκλησίες!
– Σᾶς κούνησε γερὰ δηλαδή! Σᾶς ξύπνησε ὅμως;
– Μᾶς ξύπνησε, μᾶς ξύπνησε γέροντα!
– Ὅμως πάλι θὰ κοιμηθεῖτε.
– Ναί, ναί, γέροντα.
– Καὶ ΄δῶ βλέπει κανεὶς τὴν εὐσπλαχνία τοῦ Θεοῦ. Γυρίζει τὸ κουμπὶ μέχρι τὸ πέντε, δὲν τὸ γυρίζει παρὰ πάνω, θὰ... μποροῦσε νὰ πάει μέχρι τὸ δώδεκα καὶ δὲν θά ἔμενε τίποτα ὄρθιο. Γυρίζει τὸ κουμπί, μέχρι ἐκεῖ ποὺ θὰ ὠφελήσει.
Ὁ Θεὸς θὰ μποροῦσε νὰ κάνει ὅλους τούς ἀνθρώπους μέσα σὲ τρία λεπτὰ νὰ μετανοήσουν, ἂν γύριζε ἂς ποῦμε τὸ κουμπὶ καὶ ἔκανε σεισμὸ σὲ ὅλη τὴν γῆ. Ἀμέσως θὰ φώναζαν ὅλοι «ἥμαρτον, ἥμαρτον» καὶ θὰ ΄καναν προσευχὲς καὶ τάματα. Μετὰ ἀπὸ μία βδομάδα ὅμως… θὰ τρεχαν πάλι στὰ μπουζούκια.
Πηγή.

Μεθ' ημών ο Θεός, γνώτε έθνη και ηττάσθε...

 


Μεθ' ημών ο Θεός, γνώτε έθνη και ηττάσθε " Η Σάμος άντεξε" δήλωσε ο πρωθυπουργός... Όχι κ. Μητσοτάκη! "Ο Θεός έσωσε την Σάμο από τα χειρότερα" είναι η σωστή δήλωση! Και με την δική Του δύναμη το χάσμα που άνοιξε ο σεισμός θα γεμίσει άνθη.

Παιδιά σε ποιόν ακριβώς Θεό κάνουμε τον σταυρό μας, όταν τιναζόμαστε τρομαγμένοι από τον σεισμό;

Ποιόν Θεό παρακαλούμε, σε ποια Παναγία κραυγάζουμε "Παναγιά μου", την ώρα του πανικού;

Ποιούς Αγίους επικαλούμαστε;

Όλοι Αυτοί δεν είναι που τους απαξιώνουμε, χλεύαζοντας την βεβαιότητα του θαύματος, μιλώντας για σκοταδισμό όταν κάποιος υπερασπιστεί τα όσια και ιερά μας και παλεύοντας εναντίον της θείας Κοινωνίας που...."μολύνει";

Τώρα λοιπόν τί θέλουμε και ποιά βοήθεια ζητούμε από Αυτούς όλους που τους υποβιβάζουμε στο φυσιολογικό (και κάτω απ' αυτό μάλιστα), περιπαικτικώς ομιλούντες για το υπεφυσικό, το υπέρλογο και το υπέρλαμπρο της θείας Χάρης;

Τουλάχιστον ας είμαστε έντιμοι!

Ο Ιερός Χρυσόστομος για τον έλεγχο της συνειδήσεως

 


Για ποιον λόγο ο Θεός έβαλε μέσα στη διάνοιά μας τη συνείδηση, δηλαδή έναν κριτή που αγρυπνά και προσέχει ακατάπαυστα; Διότι δεν υπάρχει, δεν υπάρχει κανένας δικαστής τόσο άγρυπνος μεταξύ των ανθρώπων, όπως είναι η συνείδησή μας. Καθόσον οι κοσμικοί δικαστές και από χρήματα διαφθείρονται, και από τις κολακείες εξαπατούνται, και πολλά άλλα υπάρχουν που δεν τους αφήνουν να εκφέρουν σωστή κρίση· το δικαστήριο όμως της συνειδήσεως δεν γνωρίζει να υποχωρεί σε τίποτε από αυτά· αλλά και αν δώσεις χρήματα, και αν κολακέψεις, και αν  απειλήσεις, και αν οτιδήποτε άλλο κάνεις , θα βγάλει δίκαιη την απόφαση εναντίον των αμαρτωλών λογισμών· και αυτός που έκανε την αμαρτία καταδικάζει ο ίδιος τον εαυτό του, και ας μην τον κατηγορεί κανείς άλλος.

     Και δεν το κάνει μια ή δύο φορές, αλλά πολλές φορές και σε όλη τη ζωή κάνει το ίδιο· και αν περάσει πολύς χρόνος, ποτέ δεν θα ξεχάσει αυτά που έχουν γίνει, αλλά και όταν γίνεται η αμαρτία και πριν γίνει και αφού γίνει, στέκεται απέναντί μας σαν σφοδρός κατήγορος και μάλιστα μετά τη διάπραξη της αμαρτίας· εφόσον όταν κάνουμε την αμαρτία μεθυσμένοι από την ηδονή, δεν την αισθανόμαστε τόσο· όταν όμως γίνει η αμαρτία και ολοκληρωθεί, τότε μάλιστα, όταν σβήσει όλη η ηδονή, υπεισέρχεται το πικρό κεντρί της μετάνοιας, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει στις γυναίκες που έχουν ωδίνες τοκετού· διότι στην περίπτωση εκείνων πριν από τον τοκετό είναι πολύς και αφόρητος ο πόνος και ωδίνες δριμύτατες τις τρυπούν με ανυπόφορους πόνους· αλλά μετά τον τοκετό νιώθουν ανακούφιση, επειδή μαζί με το βρέφος βγήκε έξω και ο πόνος. Όμως εδώ δεν συμβαίνει το ίδιο, αλλά όσο μας περιζώνουν οι ωδίνες και συλλαμβάνουμε τις διεφθαρμένες επιθυμίες, ευφραινόμαστε και χαιρόμαστε· όταν όμως γεννήσουμε το πονηρό παιδί, την αμαρτία, τότε πονούμε, επειδή βλέπουμε το αίσχος που γεννήσαμε, τότε βασανιζόμαστε από την οδύνη πιο φοβερά και από τις γυναίκες που πρόκειται να γεννήσουν.

Από που έρχεται και που πηγαίνει ο δρόμος της ζωής;

Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς

Τι υπήρχε στην αρχή; Τι θα γίνει στα έσχατα; Δεν είναι τα ερωτήματα αυτά αδελφοί, το ίδιο δύσκολα με το ερώτημα: Τι γίνεται τώρα; Όσο και να προσπαθεί ένας σκεπτόμενος άνθρωπος να καταλάβει τι συμβαίνει τώρα με τον εαυτό του και γύρω του, τόσο πιο απροσμάχητα του επιβάλλονται τα ερωτήματα: τι υπήρχε στην αρχή, τι θα γίνει στα έσχατα;

Ξεκινήστε απλά τη συζήτηση με τους ανθρώπους, για τα μεγάλα ερωτήματα της ζωής, και θα παρατηρήσετε ότι σε καμιά δεκαριά λεπτά ο νους κάποιου ήδη θα χτυπήσει στους τοίχους της αρχής και του τέλους, και το στόμα κάποιου άλλου θα φωνάξει: Τι υπήρχε στην αρχή; Και τι θα συμβεί στα έσχατα;

Δύσκολα, μπορούμε να πιστέψουμε ότι ζούσε κάποτε στη γη έστω και ένας μόνον άνθρωπος με μάτια και μυαλό, με ψυχή και καρδιά, ο οποίος παρατηρώντας αυτόν τον κόσμο, και τον εαυτό του μέσα στον κόσμο, να μην αναλογίστηκε πάνω στην αρχή και το τέλος όλων αυτών, αφού ο κόσμος και ο άνθρωπος είναι σφραγισμένο γράμμα ανάμεσα σε ένα σωρό από σφραγισμένα γράμματα.

BOMBA από τ. Ανώτατο Δικαστικό της Βρετανίας:

Τα μέτρα covid θα μείνουν ως μνημείο συλλογικής υστερίας και τρέλας.

Η κυβέρνηση προκάλεσε σκόπιμα φόβο για κορωνοιό, και συμπεριφέρεται σαν ένα αυταρχικό καθεστώς με τακτικές αστυνομικού κράτους.

 

Bόμβα από τ. Ανώτατο Δικαστικό της Βρετανίας: τα μέτρα Covid θα μείνουν ως μνημείο συλλογικής υστερίας και τρέλας. Η κυβέρνηση προκάλεσε σκόπιμα φόβο για κορωνοϊό,και συμπεριφέρεται σαν ένα αυταρχικό καθεστώς με τακτικές αστυνομικού κράτους... Η νομική εκτίμηση του Ανώτατου Δικαστικού λειτουργού φέρνει τα πάνω κάτω…

«Είσαι άγιος»... «Δεν θα σωθείς»...

 Να θυμάσαι και να φοβάσαι δύο λογισμούς. Ο ένας λέει: «Είσαι άγιος»· και ο άλλος: «Δεν θα σωθείς»   

Ἁγίου Σιλουανοῦ τοῦ Ἀθωνίτη

Κι οἱ δύο αὐτοὶ λογισμοὶ προέρχονται ἀπὸ τὸν ἐχθρό, καὶ δὲν ἔχουν ἀλήθεια μέσα τους. Ἐσύ, ὅμως, νὰ σκέφτεσαι: «Ἐγὼ εἶμαι μεγάλος ἁμαρτωλός, ἀλλὰ ὁ Ἐλεήμων Κύριος ἀγαπᾶ πολύ τούς ἀνθρώπους καὶ θὰ συγχωρέσει καὶ σ΄ ἐμένα τὶς ἁμαρτίες μου».

 Πίστευε ἔτσι, καὶ θὰ γίνει σύμφωνα μὲ τὴν πίστη σου: Θὰ σὲ συγχωρήσει ὁ Κύριος. Μὴ βασίζεσαι, ὅμως, στοὺς προσωπικούς σου ἀγῶνες, ἔστω καὶ ἂν εἶσαι μεγάλος ἀσκητής. Ἕνας ἀσκητής μου ἔλεγε: «Βεβαίως θὰ ἐλεηθῶ, γιατί κάνω τόσες μετάνοιες τὴν ἡμέρα». Ὅταν, ὅμως, ἦρθε ὁ θάνατος, «διέρρηξε τὰ ἱμάτιά του».

Ὄχι, λοιπόν, γιὰ τὶς ἀσκήσεις μας, ἀλλὰ δωρεάν, κατὰ τὴ χάρη Του ἐλεεῖ ὁ Κύριος. Ὁ Κύριος θέλει τὴν ψυχὴ νὰ εἶναι ταπεινή, ἄκακη, καὶ νὰ συγχωρεῖ τοὺς πάντες μὲ ἀγάπη· τότε καὶ ὁ Κύριος συγχωρεῖ μὲ χαρά. Ὁ Κύριος τούς ἀγαπᾶ ὅλους, καὶ ἐμεῖς ὀφείλουμε νὰ Τὸν μιμούμαστε καὶ νὰ ἀγαποῦμε τοὺς πάντες, καὶ ἂν δὲν μποροῦμε, τότε πρέπει νὰ Τὸν παρακαλοῦμε, καὶ ὁ Κύριος δὲν θὰ ἀρνηθεῖ, ἀλλὰ θὰ βοηθήσει μὲ τὴ χάρη Του. 

Ὅταν ἤμουν ἀκόμα ἀρχάριος, γνώρισα τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, ποὺ εἶναι ἀπερίγραπτη. Ἡ ψυχὴ αἰσθάνεται σὺν Θεῷ καὶ ἐν Θεῷ, καὶ τὸ πνεῦμα χαίρεται γιὰ τὸν Κύριο, ἔστω καὶ ἂν τὸ σῶμα ἀποκάμνει ἀπὸ τὴν ἀγαθότητα τοῦ Θεοῦ. Μπορεῖς, ὅμως, νὰ χάσεις αὐτὴν τὴν χάρη καὶ μὲ ἕναν κακὸ λογισμό.
Μὲ τὸν κακὸ λογισμὸ εἰσέρχεται μέσα μας μία ἐχθρικὴ δύναμη, καὶ τότε σκοτίζεται ἡ ψυχὴ καὶ τὴ βασανίζουν κακὲς σκέψεις. Τότε ὁ ἄνθρωπος αἰσθάνεται τὴν ἀπώλειά του καὶ καταλαβαίνει ὅτι ὁ ἴδιος, χωρὶς τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ, εἶναι μόνο «γῆ καὶ σποδός».

Ἡ ψυχὴ ποὺ γνώρισε τὸν Κύριο, μαθαίνει ἀπὸ τὴ μακροχρόνια πείρα της, ὅτι, ἂν ὁ ἄνθρωπος ζεῖ σύμφωνα μὲ τὶς ἐντολές, τότε αἰσθάνεται, ἔστω καὶ λίγο, τὴ χάρη μέσα του κι ἔχει παρρησία στὴν προσευχή. Ἄν, ὅμως, ἁμαρτήσει μὲ κάποιον λογισμὸ καὶ δὲν μετανοήσει, τότε κρύβεται ἡ χάρη καὶ ἡ ψυχὴ θρηνεῖ καὶ ὀδύρεται ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ.

Ἔτσι ἡ ψυχὴ διέρχεται ὅλη της τὴ ζωὴ στὸν ἀγώνα μὲ τοὺς λογισμούς. Ἐσύ, ὅμως, μὴ μένεις στὴν ἀκηδία ἐξαιτίας τοῦ ἀγώνα, γιατί ὁ Κύριος ἀγαπᾶ τὸν ἀνδρεῖο ἀγωνιστή.

Πονηροὶ λογισμοὶ καταπονοῦν τὴν ὑπερήφανη ψυχή, καὶ ἂν δὲν ταπεινωθεῖ, δὲν θὰ βρεῖ ἀνάπαυση ἀπὸ αὐτούς. Ὅταν ἁμαρτωλοὶ λογισμοὶ σὲ πολιορκοῦν, φώναζε πρὸς τὸν Θεὸ σὰν τὸν Ἀδάμ: «Κύριε, Ποιητή μου καὶ Πλάστη μου, βλέπεις ὅτι ἡ ψυχή μου τυραννιέται ἀπὸ τοὺς λογισμούς… Ἐλέησέ με». Καὶ ὅταν στέκεσαι ἐνώπιόν τοῦ Δεσπότου, νὰ θυμᾶσαι πάντα ὅτι Αὐτὸς θὰ ἐκπληρώσει ὅλα τὰ αἰτήματά σου, ἂν εἶναι ὠφέλιμα σὲ σένα.

Ἦρθαν σύννεφα, κρύφτηκε ὁ ἥλιος καὶ σκοτεινίασε. Ἔτσι γιὰ ἕνα λογισμὸ ὑπερηφάνειας στερεῖται ἡ ψυχὴ τὴ χάρη καὶ τὴν καλύπτει τὸ σκοτάδι. Ἀλλὰ καὶ πάλι μὲ ἕναν ταπεινὸ λογισμὸ ἐπανέρχεται ἡ χάρη. Αὐτὸ τὸ γνώρισα ἐκ πείρας.

Νὰ ξέρεις ὅτι, ἂν ὁ λογισμός σου συνηθίζει νὰ παρατηρεῖ ἀνθρώπους, πῶς ζεῖ ὁ ἕνας ἢ ὁ ἄλλος, αὐτὸ εἶναι ἔνδειξη ὑπερηφάνειας.

«Πρόσεχε τὸν ἑαυτό σου». Παρατήρησε τὸν ἑαυτό σου καὶ θὰ δεῖς: Μόλις ἡ ψυχὴ ἀποκτήσει ἔπαρση ἔναντι τοῦ ἀδελφοῦ, ἀμέσως ἀκολουθεῖ κάποιος λογισμὸς ὄχι εὐάρεστος στὸν Θεό, καὶ αὐτό, γιὰ νὰ ταπεινωθεῖ ἡ ψυχή.

Ἄν, ὅμως, δὲν ταπεινωθεῖ, τότε ἔρχεται ἕνας μικρὸς πειρασμός.

Καὶ ἂν πάλι δὲν ταπεινωθεῖ, ἀρχίζει ὁ πόλεμος τῆς σαρκός.

Καὶ ἂν πάλι δὲν ταπεινωθεῖ, τότε πέφτει πάλι σὲ κάποιο μικρὸ ἁμάρτημα.

Ἂν καὶ τότε δὲν ταπεινωθεῖ, θὰ ἔλθει μεγαλύτερη ἁμαρτία.

Κι ἔτσι θὰ ἁμαρτάνει, ὡσότου ταπεινωθεῖ.

Μόλις, ὅμως, ταπεινωθεῖ, ἀμέσως θὰ δώσει ὁ Ἐλεήμων Κύριος στὴν ψυχὴ εἰρήνη καὶ κατάνυξη, καὶ τότε θὰ περάσουν ὅλα τὰ κακὰ καὶ θὰ ἀπομακρυνθοῦν ὅλοι οἱ ἐχθρικοὶ λογισμοί. Ἔπειτα, ὅμως, πρέπει νὰ κρατᾶς μὲ ὅλες σου τὶς δυνάμεις τὴν ταπείνωση, ἀλλιῶς θὰ ξαναπέσεις στὴν ἁμαρτία.

Βλέποντας ὁ Κύριος ὅτι ἡ ψυχὴ δὲν εἶναι στερεωμένη στὴν ταπείνωση, ἀπομακρύνει τὴ χάρη, ἀλλὰ ἐσὺ μὴ φοβᾶσαι: Ἡ χάρη εἶναι μέσα σου, ἀλλὰ κρυμμένη. Μάθε νὰ σταματᾶς ἀμέσως τοὺς λογισμούς. Ἄν, ὅμως, ξεχάσεις καὶ δὲν τοὺς διώξεις ἀμέσως, τότε πρόσφερε μετάνοια. Κοπίασε σὲ αὐτό, γιὰ νὰ ἀποκτήσεις τὴ συνήθεια. Ἡ ψυχὴ ἀποκτᾶ συνήθεια, ἂν τὴν διδάξεις, καὶ ἐνεργεῖ ἔτσι σὲ ὅλη της τὴ ζωή.

Ὁ ἀγαθὸς ἄνθρωπος ἔχει ἀγαθοὺς λογισμοὺς καὶ ὁ πονηρὸς πονηρούς. Ὅλοι, ὅμως, ὀφείλουν νὰ μάθουν τὸν πόλεμο μὲ τοὺς λογισμούς, καὶ νὰ μάθουν νὰ μετατρέπουν τοὺς κακοὺς λογισμοὺς σὲ ἀγαθούς. Αὐτὸ εἶναι σημάδι πεπειραμένης ψυχῆς.
 
Ρωτᾶς πῶς γίνεται αὐτό;

Νά! Ὅπως ὁ ζωντανὸς ἄνθρωπος αἰσθάνεται πότε κρυώνει καὶ πότε ζεσταίνεται, τὸ ἴδιο καὶ ὅποιος γνώρισε ἐκ πείρας τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ἀκούει πότε ὑπάρχει στὴν ψυχή του ἡ χάρη καὶ πότε ἔρχονται τὰ πονηρὰ πνεύματα.

Ὁ Κύριος δίνει στὴν ψυχὴ τὴ σύνεση νὰ ἀναγνωρίζει τὴν ἔλευσή Του καὶ νὰ Τὸν ἀγαπᾶ καὶ νὰ κάνει τὸ θέλημά Του. Ἐπίσης ἡ ψυχὴ ἀναγνωρίζει τοὺς λογισμοὺς τοῦ ἐχθροῦ ὄχι ἀπὸ τὴν ἐξωτερική τους μορφή, ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἐπενέργειά τους στὴν ψυχή.

Οἱ ἐχθροὶ εὔκολα ἐξαπατοῦν ἐκεῖνον ποὺ δὲν ἔχει τὴν πείρα αὐτή. Οἱ ἐχθροὶ ἔπεσαν ἀπὸ ὑπερηφάνεια καὶ μᾶς παρασύρουν στὴν ἴδια πτώση, ὑποβάλλοντας λογισμοὺς ἐπαίνου. Καὶ ἂν ἡ ψυχὴ δεχθεῖ τὸν ἔπαινο, τότε ἡ χάρη φεύγει, ἐφόσον δὲν ταπεινώνεται ἡ ψυχή. Καὶ ἔτσι σὲ ὅλη τὴ ζωὴ ὁ ἄνθρωπος θὰ μαθητεύει στὴν ταπείνωση τοῦ Χριστοῦ. Ἂν δὲν τὸ μάθει αὐτὸ ἡ ψυχή, δὲν θὰ γνωρίσει ἀνάπαυση ἀπὸ τοὺς λογισμοὺς καὶ δὲν θὰ μπορέσει νὰ προσευχηθεῖ μὲ καθαρὸ νοῦ.

Πηγή.

Η ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ ΕΙΣ ΝΕΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΝ

   «Ἐπίκειται ἡ παραίτηση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου κ. Χρυσοστόμου, ἀφοῦ ἤδη μνημόνευσε τόν σχισματικό Ἐπιφάνιο»;


  Ἡ φαναριώτικη πολιτική ἕνα σκοπόν ἔχει, νά συμπαρασύρη εἰς τήν προδοσίαν τῆς Πίστεως ὁλόκληρον τήν Ὀρθοδοξίαν!

Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἀνάπτων τὸν πανθρησκειακὸν κηροστάτην (20.10.2020)!
“Ἡ πίστις ἀπόλλυται, οἱ Κανόνες τοῦτον ἐκβάλλουσι, 
τοῦτον ἔξω βάλε” (8.10.451 μ.Χ. Δ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος) 

Η ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ
ΕΙΣ ΝΕΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΝ


Νά εὐχηθῶμεν ὁ Κύριος νά μή ἐπιτρέψη
ἕνα νέον σχίσμα εἰς τήν Ἐκκλησίαν τῆς Κύπρου,
διότι τό τίμημα αὐτήν τήν φοράν θά εἶναι πολύ βαρύτερον

Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, θεολόγος

Τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως ἦταν κάποτε τό κέντρο τῆς Ὀρθοδοξίας καί οἱ Πατριάρχες του ἀγωνίζονταν νά διατηρήσουν ἀνόθευτη τήν Ὀρθόδοξη Πίστη. Τόν ἀγώνα τους αὐτόν τόν πλήρωναν πολύ συχνά ἀκόμα καί μέ τήν ζωή τους. Τά παραδείγματα πάμπολλα, τό κορυφαῖο ὅμως ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ὁ ὁποῖος παρέδωσε τήν τιμία ψυχή του, ὁδηγούμενος πρός τήν ἐξορία. Γιά τόν λόγο αὐτό τό Πατριαρχεῖο ἦταν ὁ φάρος τῆς Ὀρθοδοξίας, πού φώτιζε ὅλη τήν οἰκουμένη.

Σήμερα ὅμως ἡ κατάσταση εἶναι διαφορετική. Ἀπό τήν ἐποχή πού στόν πατριαρχικό θρόνο τῆς Κωνσταντινουπόλεως ἀνέβηκε ὁ Μελέτιος Μεταξάκης, μέ ἐξαίρεση τόν Πατριάρχη Μάξιμο Ε΄, μία ὁμάδα προδοτῶν τῆς πίστεως λυμαίνεται τό Πατριαρχεῖο. Ὅμως ὁ μασῶνος Πατριάρχης Ἀθηναγόρας, ὁ ἐξ Ἀμερικῆς, ἦταν ἐκεῖνος πού στιγμάτισε τό Πατριαρχεῖο καί τό ἐγκλώβισε στά γρανάζια τῶν σκοτεινῶν στοῶν. Δυστυχῶς μετά τόν θάνατό του δέν βρέθηκε κάποιος ἄνθρωπος νά σταματήση τόν ὀλισθηρό δρόμο πού εἶχε πάρει. Ἔτσι, σήμερα τό Πατριαρχεῖο περιστοιχίζεται ἀπό ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι ὄχι μόνον εἶναι ἐντελῶς ξένοι πρός τήν Ὀρθόδοξη Πίστη, ἀλλά εἶναι ἀμφίβολο, ἐάν πιστεύουν καί σέ αὐτόν τόν ἴδιο τόν Θεό.

Ἡ σημερινή φαναριώτικη πολιτική ἕνα σκοπό ἔχει, νά συμπαρασύρη στήν προδοσία τῆς Πίστεως ὁλόκληρη τήν Ὀρθοδοξία, ἀφοῦ αὐτό ἄλλωστε ἐπιδιώκουν καί οἱ πάτρωνες του. Σκοπός τῆς ὁμάδας πού ἔχει αἰχμαλωτίσει σήμερα τό ἔνδοξο Πατριαρχεῖο τῶν Χρυσοστόμου, Μεγάλου Φωτίου, Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, Γρηγορίου Ε΄, Ἰωάννου τοῦ νηστευτοῦ εἶναι, ἀφοῦ διάβρωσαν τό ἴδιο, ἀνέλαβαν νά διαβρώσουν καί τίς ἄλλες Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες. Αὐτοί εἶναι οἱ Φαναριῶτες σήμερα, χωρίς Πίστη, χωρίς φραγμούς, ἱκανοί γιά κάθε προδοσία τῶν Πατερικῶν Παραδόσεων.

Το βλάσφημο σχέδιο για τη Θ. Κοινωνία ...προχωρεί! Όταν έρθει κι εδώ, μην πείτε ότι δεν γνωρίζατε!


Μία από τις πρώτες κοινότητες, ίσως η πρώτη, που υιοθέτησε τη χρήση πολλαπλών κουταλιών για την Θεία Κοινωνία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας κορωνοϊού ήταν η Κοίμηση της Θεοτόκου στο Southampton της Νέας Υόρκης.

Προϊστάμενος και ο ιδρυτής της περικαλλούς εκκλησίας και του επιβλητικού κέντρο της κοινότητας είναι ο Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου π. Αλέξανδρος Καρλούτσος.

Σήμερα, η αγγλική έκδοση του "Εθνικού Κήρυκα" της Αμερικής, φιλοξενεί ένα άρθρο σχετικά με την ενέργεια αυτή του π. Αλέξανδρου Καρλουτσού, δηλαδή την χρήση πολλαπλών λαβίδων.

Όταν θέλει ο Θεός και ο διάβολος Τον υπηρετεί!

 

 Γεωργίου Δ. Κούβελα

Υπήρχε μια φτωχή γυναίκα, η οποία όλη την ώρα, ό,τι καλό και να συνέβαινε, κοίταζε τον ουρανό και έλεγε: «δόξα τω Θεώ». Αισθανόταν πολύ ευγνώμων για το οτιδήποτε.

Κάπου εκεί κοντά έμενε ένας πλούσιος άνθρωπος. Κάθε φορά, λοιπόν, που περνούσε μπροστά από το σπίτι της γυναίκας, την άκουγε να λέει «δόξα τω Θεώ. Ευχαριστώ, Κύριε».

Στην αρχή δεν έδινε σημασία, αλλά κάποια στιγμή αυτό άρχισε να τον εκνευρίζει. «Πώς μπορεί αυτή η γυναίκα, τόσο φτωχή, να ευχαριστεί συνέχεια τον Θεό;» σκεφτόταν.

Μια μέρα, λοιπόν, όταν ξαναπέρασε μπροστά από το σπίτι της και την άκουσε να λέει πάλι «δόξα τω Θεώ», νευρίασε τόσο πολύ, που είπε στον υπηρέτη του: «Πήγαινε στο παντοπωλείο και γέμισε δυό τσάντες τρόφιμα.

Πήγαινέ τα σ’ αυτή τη γυναίκα και όταν σε ρωτήσει ποιος τα στέλλει, να της πεις ότι ο διάβολος τα στέλλει».

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Ο Μαρμαρωμένος βασιλιάς, δεν υπάρχει

 



 ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΤΟ 4:30 ΚΑΙ ΜΕΤΑ

Πηγή: Εδώ.

Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου εκτίθεται περισσότερο (όπως και όσοι τον ανέχονται)

Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου εκτίθεται περισσότερο

Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

     Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος με την επιστολή του προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, η οποία δημοσιοποιήθηκε την Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020, εκτίθεται περισσότερο στους Ορθόδοξους χριστιανούς για το Ουκρανικό ζήτημα.

    Πρώτον ΟΥΔΕΝΑ λόγον αναφέρει που να δικαιολογεί την πράξη του, να αναγνωρίσει τον σχισματικό επικεφαλής της κρατικής Εκκλησίας στην Ουκρανία κ. Επιφάνιο. Γράφει για το τι έγινε τον 3ο αιώνα με την Εκκλησία της Κύπρου και το Πατριαρχείο της Αντιοχείας, γράφει ότι το Πατριαρχείο της Σερβίας χειροτόνησε δύο Μητροπολίτες στην Ευρώπη, γράφει ότι απαγορεύεται στη Ρωσική Εκκλησία να παρεμβαίνει σε άλλες Εκκλησίες, αλλά για την «ταμπακέρα» ουδεμία εξήγηση.

Ανοικτή επιστολή για την νεοφανείσα δοξασία της μολύνσεως εντός των ιερών ναών και από τα εν αυτοίς.

Πρὸς Τὸν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Κορίνθου κ.κ. Διονύσιον

4/10/2020, Κόρινθος

Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Κορίνθου κ.κ. Διονύσιε,

Ὡς μέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ τέκνα τῆς ἐπισκοπικῆς-ποιμαντικῆς Σας εὐθύνης, ἀπευθυνόμαστε σὲ Ἐσᾶς ὡς πλέον ἁρμόδιο νὰ μᾶς καθοδηγήσετε καὶ νὰ μᾶς ἀναπαύσετε τὴν ἀνησυχία καὶ ἀγωνία μας, γιὰ τὴ νεοφανείσα δοξασία τῆς μολύνσεως τῶν ἱερῶν Ναῶν καὶ τὰ ἐντὸς αὐτῶν. Δὲν παραλείπουμε νὰ σημειώσουμε ὅτι συμμεριζόμαστε καὶ τὴ δικὴ Σας ἀγωνία καὶ τοὺς σοβαροὺς ἐνδοιασμοὺς καὶ τὶς ἐπιφυλάξεις Σας· ἄλλωστε πῶς θὰ τολμούσαμε ν’ ἀπευθυνθοῦμε καὶ νὰ ζητήσουμε τὴν καθοδήγησή Σας;

Μην το χάσει κανείς! Δείτε τα ψέματα των Κρατούντων!

Ας το δουν οι τρομοκρατημένοι, για να καταλάβουν την αλήθεια!

 

Κορωνοϊός:  SOS! SOS! SOS!  – Ο τραγουδιστής Γρηγόρης Πετράκος τα λέει “έξω από τα δόντια” δίχως φόβο.

Όλα τα στοιχεία της έρευνάς μας σε 20 λεπτά

https://www.facebook.com/100001090520131/videos/3511931888853127/

Πηγή: Εδώ.

Οικουμενιστικά ξυλοκέρατα και ψεύδη!

Δείτε πώς κοροϊδεύουν τους πιστούς οι Οικουμενιστές!

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhm4anWd8fvJ25BbrCMhg8H5kSB9Qi49BsZN8McN0EjfhVMUh6YtxhXqxCy_2G7K2yeaZ_qiZ1zYT4DX1k2jZd9t82DOJ82K8lPtkIPe1ypk9zWCP3xeT1FSm_lqEHF4a_v5ofW7GoEPeA/s592/%25CE%2594%25CE%25B7%25CE%25BC%25CE%25AE%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25B9%25CE%25B1.jpg

Δυστυχώς, στους πιστούς προσφέρονται από ρασοφόρους οικουμενιστικά ξυλοκέρατα και ψεύδη!

Του Παναγιώτη Σημάτη

 Μετά τη δημοσίευση (προχθές) αποσπάσματος των απαντήσεων σε ερωτήσεις του Αγιορείτη μοναχού π. Αντύπα, ο οποίος, όπως εγράφη, είδε «Τα “Δημήτρια”, ως βήμα προωθήσεως του Οικουμενισμού!» (Δείτε το βίντεο εδώ επανέρχομαι  με το σχολιασμό των απαντήσεών του.

Στην αρχή, ομιλεί για την προσοχή που πρέπει να έχουμε, ώστε να μη διασπάσουμε την ενότητα της Εκκλησίας. Είναι φανερό όμως ότι ο π. Αντύπας έχει στο μυαλό του άλλη ενότητα από εκείνη που διδάσκει και βιώνει η Εκκλησία, γι’ αυτό απαντά με λάθος βάση. Το μεγάλο πρόβλημα της Εκκλησίας -κατά τον π. Αντύπα- είναι να βοηθήσουμε να παραμείνει η ενότητα, η οποία «σήμερα, αδελφοί μου, δυστυχώς πολεμείται. Και δεν πολεμείται από τους εκτός των τειχών της Εκκλησίας. Δυστυχώς πολεμείται και από τους εντός των τειχών… Θα το πώ κι ας παρεξηγηθώ. Κληρικός που σας αποτρέπει από την ενότητα στην Εκκλησία, θέλει καθαίρεση, μην τον ακολουθείτε… Λοιπόν εμείς θα είμεθα κοντά στην Εκκλησία, μέσα στην Εκκλησία σεβόμενοι τους Αρχιερείς…, για να είμαστε ενωμένοι… Δυστυχώς σήμερα υπάρχουν φωνές που αντί να οδηγούν τους ανθρώπους σε ενότητα, τους οδηγούν σε σχίσματα, λέγοντες ότι πάντες πρόδωσαν, μόνο εμείς δεν προδώσαμε, έτσι νομίζουν κάποιοι, κι ακολουθείστε μας».

Η διαπίστωση ότι η Εκκλησία σήμερα πολεμείται είναι ορθή, όπως ορθό είναι ότι πολεμείται εκ των έσω. Το λάθος του π. Αντύπα, όμως, είναι ότι δεν διακρίνει από ποιούς πολεμείται η ενότης της Εκκλησίας; Ή μάλλον δεν θέλει να το διακρίνει. Γι’ αυτό αντιστρέφει τα πράγματα και διδάσκει ότι η Εκκλησία πολεμείται, όχι από τους αιρετικούς Οικουμενιστές, όχι από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο που δημιούργησε το Ουκρανικό σχίσμα, αλλά από όσους ενδιαφέρονται για να μείνει ανόθευτη η δογματική Αλήθεια της και καταγγέλλουν αυτές τις ενέργειες των Οικουμενιστών! Αυτοί, όμως, τους οποίους κατηγορεί,  δεν πολεμούν την Εκκλησία, αλλά πολεμούν τη μεγάλη πληγή της Εκκλησίας, τον Οικουμενισμό και ελέγχουν τους Οικουμενιστές Επισκόπους, που ξεδιάντροπα ισοπεδώνουν την εκκλησιολογία της, νοθεύουν την δογματική της καθαρότητα, συμπροσεύχονται με τους αιρετικούς, αποδέχονται ότι έχουμε τον ίδιο Θεό με μονοθεϊστικές θρησκείες (Θεόδωρος Αλεξανδρείας, Βαρθολομαίος Κων/πόλεως) και άρα διασπούν την ενότητα Αλήθειας και Πίστεως που ισχύει στην Εκκλησία. Κάθε άλλη ενότητα είναι ψευδεπίγραφη.

“Σχίσμα” στην Κύπρο με την αυθαιρεσία του Αρχιεπισκόπου στο ουκρανικό

Ένας λόχος ολόκληρος, γονατιστός προσευχόταν πάνω στο χιόνι…

 Συγκλονιστικό θαύμα της Παναγίας στο Έπος του '40 | Dogma

Ένα ακόμα άγνωστο θαύμα της Αγίας Σκέπης το 1940

~ Το χιόνι έπεφτε ασταμάτητα και ο βοριάς σφύριζε μανιασμένα.

Μέσα σ’ αυτή τη χιονοθύελλα, ένας στρατός προχωρούσε αποφασιστικά… σκαρφάλωνε σ’ απότομες πλαγιές… Κατέβαινε γκρεμούς… βάδιζε ασταμάτητα και κουβαλούσε στη ράχη του μεγάλο φορτίο.

Ένα μικρό φαρμακείο, μια στρατιωτική κουβέρτα, ένα ζευγάρι κάλτσες, μια φανέλα. Αλλά και τ’ όπλο του με την ξιφολόγχη και τα φυσίγγια… Παρ’ όλο το βάρος, το χιόνι και τις λάσπες… συνέχιζε τη δύσκολη πορεία του και μόνο σαν έβρισκε κάποιο χάλασμα, ή κανένα προφυλαγμένο βράχο, σταματούσε λίγο, για να ξεκουραστεί.

Μέσα σ’ αυτές τις φοβερές συνθήκες τα παλικάρια στον ιστορικό πόλεμο του ’40, έγραψαν αθάνατες σελίδες ηρωισμού και θυσίας, πάνω στα Βορειοηπειρωτικά βουνά.

Αυτοί οι ήρωες σκαρφάλωσαν στις κορυφές του Ιβάν, της Μοράβας… κι ήταν η νίκη τους θρίαμβος! Πολεμούσαν με τις σιδηρόφρακτες στρατιές του εχθρού και… νικούσαν.