Το «Sound Of Freedom», που προμοτάρει με πάθος ο Μελ Γκίμπσον, προκαλεί σεισμικές δονήσεις για το απάνθρωπο σκηνικό σωματεμπορίας ανηλίκων
Το Χόλιγουντ λάτρευε τον Μελ Γκίμπσον. Τουλάχιστον μέχρι κάποια χρόνια πριν. Το 2004 στρογγυλοκάθισε στο Νο1 της λίστας των 100 κορυφαίων διασήμων του «Forbes». Από το 1989 έως το 2002 πρωταγωνίστησε σε 10 χρυσοφόρες ταινίες που απέφεραν κέρδη πάνω από 100.000.000 δολάρια καθεμιά στο αμερικανικό box office και μπήκε στην ελίτ των σούπερ σταρ του σινεμά.
- Από τον Βασίλη Γαλούπη
Ωσπου όλα άρχισαν να αλλάζουν το 2004. Ο Γκίμπσον αποφάσισε να γυρίσει μια ταινία για τα Πάθη του Χριστού, με σκοπό να καταδείξει τις εφιαλτικές τελευταίες ώρες του Θεανθρώπου μέχρι τη Σταύρωση. Ηθελε να κάνει το κοινό να αισθανθεί ότι αυτές οι 12 ώρες βασανιστηρίων ήταν ό,τι πιο φρικτό μπορούσε να συμβεί σε κάποιον.
Ομως, ο Γκίμπσον δεν πίστευε ότι κάνει κάτι αμφιλεγόμενο, ούτε ότι θα δυσαρεστούσε μερίδα της βιομηχανίας του Χόλιγουντ. Η ταινία κυκλοφόρησε, γυρισμένη μάλιστα στα αραμαϊκά, χωρίς να εξωραΐζει τις σκηνές βαναυσότητας, κάνοντας τον Γκίμπσον πλουσιότερο κατά 600.000.000 δολάρια. Αλλά, ξαφνικά, το χαϊδεμένο παιδί της βιομηχανίας έγινε «ντροπιασμένος». Η ταινία κατηγορήθηκε για αντισημιτισμό, επειδή παρουσίαζε τους Εβραίους ιερείς και το πλήθος που καταδίκασαν τον Χριστό ως σκληρούς, διεφθαρμένους και βίαιους. Τι κι αν ο παραγωγός της, Εβραίος ο ίδιος, δήλωνε πως δεν έβρισκε τίποτε αντισημιτικό; Η λέξη-στίγμα είχε βγει απ’ το μπουκάλι.