Η αφάνταστη υποκρισία του μητρ. Κυθήρων Σεραφείμ! Σχολιασμός της νέας τοποθέτησής του.

Ὁ μητρ. Κυθήρων Σεραφεὶμ (τὸν ὁποῖο τὰ ἀντιοικουμενιστικὰ ἱστολόγια παρουσιάζουν σὲ φωτογραφία μέσα σὲ φῶς λὲς καὶ εἶναι ἅγιος!!!) στ παρακάτω ἄρθρο του ἐκφράζει τὴν ἀνησυχία τοῦ σχετικὰ μὲ ὅσα συνέβησαν στὴν συνάντηση Πάπα καὶ Βαρθολομαίου στὴν Νίκαια καὶ τονίζει ὅτι σήμερα «εἶναι ἀπαραίτητη μία νέα «Ἔκδοσις ἀκριβής τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως» διά νά καταδειχθῆ τί εἶναι Ὀρθόδοξο καί τί δέν εἶναι, τί εἶναι Ἐκκλησιαστικό καί τί δέν εἶναι, τί εἶναι Ἱεροκανονικό καί τί δέν εἶναι, τί εἶναι Ὀρθόδοξος Παράδοσις καί Παρακαταθήκη καί τί δέν εἶναι καί τέλος τί εἶναι «ὑγιαίνουσα διδασκαλία» καί τί εἶναι αἵρεσις, κακοδοξία καί ἑτεροδιδασκαλία». Κι ἐμεῖς ὡς ἀφελεῖς ἀλλὰ ἀποροῦντες πιστοὶ ρωτᾶμε: 
Α) Δὲν γνωρίζετε σεβασμιώτατε, ἀπὸ τοὺς . Κανόνες, τὶς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν καὶ Τοπικῶν Συνόδων, τὶς διδαχς τῶν Ἁγίων καὶ τὴν Ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία τί εἶναι ὀρθόδοξο, ἐκκλησιαστικὸ ἱεροκανονικὸ καὶ τί δὲν εἶναι; Ὅταν δώσατε τὶς ὑποσχέσεις σας ὡς ἐπίσκοπος, δὲν γνωρίζατε τί πρέπει νὰ ὑπερασπίσετε; Δὲν ξέρετε ἀπὸ τοὺς Ἁγίους τί εἶναι ὑγιαίνουσα διδασκαλία, τὴν ὁποία ὡς ἐπίσκοπος παραλάβατε, καὶ τί εἶναι αἵρεση καὶ κακοδοξία; Δὲν γνωρίζετε ὅτι ὅλοι οἱ Ἅγιοι τῶν τελευταίων 500 αἰώνων καταδίκασαν τὸν Παπισμὸ ὡς αἵρεση, τὸν δὲ Οἰκουμενισμὸ ὡς Παναίρεση καὶ προειδοποίησαν γιὰ τὴν προδοσία τῶν κληρικῶν ποὺ βιώνουμε σήμερα; Δὲν γνωρίζετε ὅτι κανεὶς Ἅγιος δὲν εἶχε κοινωνία οὔτε μὲ τὴν ὅποια αἵρεση, οὔτε μὲ τοὺς Ὀρθόδοξους ποὺ αἰρέτιζαν καὶ κακοδοξούσαν; Τότε πρὸς τί ὁ σχολιασμός σας; Μήπως γιὰ νὰ δικαιολογήσετε τὴν δειλία σας ρίχνοντας στάχτη στὰ μάτια τοῦ ποιμνίου; 
Β) Μιλᾶτε λὲς καὶ αὐτὰ γίνονται γιὰ πρώτη φορά. Αὐτοὶ δὲ ποὺ σᾶς ἁγιοποιον  κάνουν ὡσὰν νὰ μὴν γνωρίζουν ὅτι συνέχεια λέτε τὰ ἴδια καὶ τὰ ἴδια, γνωρίζετε ποιοί εἶναι οἱ αἱρετικοὶ καὶ οἱ κακοδοξοῦντες, ἀλλὰ δὲν κάνετε τίποτα. Σᾶς ξαναθυμίζουμε λοιπόν: Γιὰ τὶς σχέσεις Βαρθολομαίου καὶ τοῦ προηγούμενου Πάπα Φραγκίσκου ἀπαντήσατε σὲ ἐρώτηση ποὺ σᾶς ἔγινε:
« Ποιά εἶναι ἡ ἄποψή σας γιά τούς διαχριστιανικούς διαλόγους καί τίς συχνές ἐπαφές τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη μέ τόν Πάπα;
Ἀπάντησις : Ὁμολογουμένως, οἱ διαχριστιανικοί διάλογοι, τόσο μέ τούς Ρωμαιοκαθολικούς, πού ἐπιμένουν στήν διατήρησι τῆς Οὐνίας καί τίς αἱρετικές τους ἀποκλίσεις ἀπό τά ὀρθόδοξα δόγματα καί τήν ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία, ὅσο καί μέ τούς Ἀγγλικανούς, μέ τήν χειροτονία γυναικῶν σέ «ἱερεῖς» καί «ἐπισκόπους» καί τίς διάφορες αἱρέσεις τους, διέρχονται βαθειά κρίσι καί καρκινοβατοῦν, ἐπειδή, προφανῶς, δέν γίνονται ἐν φόβῳ Θεοῦ καί ὡς κατενώπιον Κυρίου Παντοκράτορος… Δέν τολμοῦν νά ἀποπτύσουν τίς αἱρετικές τους θέσεις καί διδασκαλίες καί νά ἀσπασθοῦν τά ὀρθόδοξα δόγματα καί τήν κοινή ἀνόθευτη ὀρθόδοξη παράδοσι τῶν 9 πρώτων χριστιανικῶν αἰώνων.
Οἱ ἐπαφές τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου μέ τόν Πάπα… Ὅταν, ὅμως, ἐξελίσσονται σέ συμπροσευχές, ὄχι ἁπλῶς σέ ἕνα σπίτι -πού κι' αὐτό καταδικάζει ὁ 10ος Ἀποστολικός Κανών, ὁρίζων ὅτι «εἴ τις ἀκοινωνήτῳ κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται, οὗτος ἀφοριζέσθω»-, ἀλλ' εἴτε κατά τήν Θρονικήν ἑορτήν τοῦ Ἀποστόλου Ἀνδρέου τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως ἤ σέ λατρευτική ἐκδήλωσι τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν στή Ρώμη, προεξάρχοντος τοῦ Πάπα, ὑπάρχει σοβαρό κανονικό πρόβλημα, διότι αὐτές οἱ ἐκδηλώσεις εἶναι κάτι περισσότερο ἀπό συμπροσευχή, καί ὑπολείπονται, βεβαίως, τῆς πλήρους συλλειτουργίας, πού προϋποθέτει τό κοινόν ποτήριον.
Ὅμως, οἱ ἐν ὥρᾳ λατρείας συμπροσευχές ἐγγίζουν τά κράσπεδα τῆς συλλειτουργίας, ἀφοῦ ὁ Πατριάρχης εὐλογεῖ τόν ρωμαιοκαθολικό διάκονο πρός τῆς ἀναγνώσεως τοῦ Ἱεροῦ Εὐαγγελίου καί ὁ Πάπας τόν Ὀρθόδοξο. Εἰσέρχεται ὁ ἡγέτης τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν διά τῆς Ὡραίας Πύλης στό Ἱερό Βῆμα. Εἰρηνεύουν ἀμφότεροι τό ἀλλότριο γι΄ αὐτούς ποίμνιο, ἀνταλλάσσουν τόν λειτουργικό ἀσπασμό καί συμπροσευχόμενοι ἀπαγγέλλουν στό ἀλλότριο χριστιανικό πλήρωμα τό Σύμβολο τῆς πίστεως καί τήν Κυριακή προσευχή. Καί ταῦτα, ἐνῷ ὑφίστανται ἀβυσσαλέες δογματικές καί ἐκκλησιολογικές διαφορές καί γίνονται ἑκατέρωθεν προσπάθειες νά γεφυρωθοῦν μέ τήν «ἀγαπολογία» καί ὄχι μέ τήν ἀκραιφνῆ θεολογία καί ἐκκλησιολογία, τήν Ἀποστολική καί Ἁγιοπατερική καί τά δεδομένα τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως.» (Εδώ). 
Μάλιστα τὸ 2014 ὄχι μόνο εἴχατε πεῖ τὰ ἴδια, ὄχι μόνο ξεκάθαρα δείξατε ὅτι γνωρίζετε, τί διδάσκει ἡ Ἐκκλησία μας (ἄρα δὲν χρειάζεται ἀνανέωση διδασκαλίας Της), ποιός εἶναι αἱρετικός, ἀντικανονικός, ἀντιεκκλησιαστικὸς καὶ ἐκτὸς Ἐκκλησίας ἀλλὰ δηλώσατε ξεκάθαρα, ὅτι ἐπιβάλλεται ἡ διακοπὴ ἐκκλησιαστικὴ κοινωνίας μὲ ὅλους αὐτοὺς ποὺ δὲν λαμβάνουν ὑπόψη τὰ παραπάνω δηλ. τοὺς Οἰκουμενιστές:  « Γιά το πολύ σοβαρό αυτό θέμα των συμπροσευχών με τους ετεροδόξους και τους ετεροθρήσκους προστρέχουμε και αναζητούμε την θέσι της Αγίας μας Εκκλησίας, η οποία διατυπώνεται και εκφράζεται από τους Θείους και Ιερούς Κανόνας της Αγιωτάτης ημών Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Οι Άγιοι και Θεοφόροι Πατέρες μας απεφάνθησαν διά των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων, ως και διά των υπ’ αυτών αναγνωρισθεισών Τοπικών (Συνόδων) και Κανόνων Αγίων Πατέρων, διά τα σπουδαία αυτά κανονικά και εκκλησιολογικά θέματα και η συμμόρφωσις προς τις επιταγές των Ιερών αυτών Κανόνων είναι υποχρεωτική και ανυπέρθετη.
Κατά τους Θείους και Ιερούς Κανόνας οι ακοινώνητοι, οι αιρετικοί και οι εθνικοί θεωρούνται ότι είναι εκτός της Μιάς Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Με αυτούς δηλ. δεν επιτρέπεται η εκκλησιαστική κοινωνία.
διότι εάν εκκλησιάζωνται με τους πιστούς οι τοιούτοι και υπάρχει εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς, χωρίς προηγουμένως να ανανήψουν και να αποπτύσουν την αίρεσι, την πλάνη και την κακοδοξίαν των, τότε, κατεχόμενοι από το πνεύμα της πλάνης, της αιρέσεως και της κακοδοξίας, δεν θα αφυπνισθούν ποτέ πνευματικά και ημείς οι Ορθόδοξοι πιστοί, λαικοί και κληρικοί, έχουμε μεγάλη ευθύνη γι’ αυτό και κοινωνούμε εν προκειμένω «αμαρτίαις αλλοτρίαις.
Οι παπικοί, για να απαντήσω στην ερώτησί σας, κατά τους Ιερούς Κανόνας, τις αποφάσεις Πατριαρχικών συνόδων της β’ χριστιανικής χιλιετίας και την διδασκαλία Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας (όπως του Μ.Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού κ.λπ., θεωρούνται ακοινώνητοι και αιρετικοί
Γιά τους ακοινωνήτους και αιρετικούς οι Ιεροί Κανόνες, ενδεικτικώς, ορίζουν τα εξής: Όποιος συμπροσεύχεται με ακοινώνητο, ακόμη και σε ένα σπίτι, ας αφορίζεται (10ος Αποστολικός). Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ή Διάκονος εάν συμπροσευχήθηκε μόνο με αιρετικούς, ας αφορίζεται. Αν όμως επέτρεψε σ’ αυτούς να κάνουν κάτι (να ιερουργήσουν) ως κληρικοί, ας καθαιρείται (45ος Αποστολικός). Να μην επιτρέπεται στους αιρετικούς να εισέρχωνται στον οίκο του Θεού, εφ’ όσον επιμένουν στην αίρεσι (6ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου).
Εκείνους που επιστρέφουν από τις αιρέσεις, είτε ήσαν κατηχούμενοι, είτε πιστοί κατ’ αυτούς, να μην τους προσδέχεσθε, πριν αναθεματίσουν κάθε αίρεσι, και κατ’ εξοχήν αυτήν (την αίρεσιν), στην οποία ήσαν αιχμάλωτοι (7ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου). Δεν πρέπει να παίρνουμε ευλογίες από τους αιρετικούς, οι οποίες είναι αλογίες μάλλον, παρά ευλογίες (32ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου). Καί ότι δεν πρέπει με αιρετικούς ή σχισματικούς να συμπροσευχόμαστε (33ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου).
Όσο για τις συμπροσευχές με τους αλλοθρήσκους οι Ιεροί Κανόνες διατάσσουν τα εξής : Όποιος Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος, ή γενικά από τον κατάλογο των Κληρικών, νηστεύει με τους Ιουδαίους, ή εορτάζει μαζί τους, ή δέχεται από αυτούς τα της εορτής των (δηλ. άζυμα) ή κάτι παρόμοιο ας καθαιρείται. Αν δε είναι λαικός, ας αφορίζεται (7ος και 70ος Αποστολικός, 37ος και 38ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου). Δεν πρέπει με τους εθνικούς (ειδωλολάτρες) να συνεορτάζουμε και να κοινωνούμε με την αθεότητά τους (39ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου). Καί, αν κάποιος Χριστιανός μεταφέρη λάδι σε ιερό εθνών (μη χριστιανικό ναό), ή σε συναγωγή Ιουδαίων, στις γιορτές τους, ή ανάβει λυχνάρια, ας αφορίζεται (71ος Αποστολικός).
Μετά την δειγματοληπτική παράθεσι των ως άνω Ιερών Κανόνων είναι προφανές το τι πρέπει και τι δεν επιτρέπεται να γίνεται μέσα στον εκκλησιαστικό χώρο. Οι συμπροσευχές και η είσοδος ακοινωνήτων και αιρετικών από την Ωραία Πύλη του Ορθοδόξου Ναού δεν συγχωρούνται, ούτε φυσικά κάτι το περισσότερο από αυτό π.χ. η ευλογία του ορθοδόξου ποιμνίου από αυτούς, η ανάγνωσις του Ιερού Ευαγγελίου εν ώρα Θ. Λατρείας από διάκονο των παπικών κ.λπ.). Ούτε πρέπει να γίνωνται συμπροσευχές με ετερόδοξους και ετεροθρήσκους, σαν κι αυτές που έγιναν στους κήπους του Βατικανού ανήμερα της Πεντηκοστής του λήγοντος έτους 2014…» (Εδώ).
Ἐπαναλαμβάνεστε συνέχεια, σεβασμιώτατε, καὶ λέτε τὰ ἴδια καὶ τὰ ἴδια, χωρὶς νὰ κάνετε ἀπολύτως τίποτα. ἀντιθέτως συγκαλύπτετε μὲ τὴν στάση σας τοὺς ἐνόχους.  Σταματῆστε, λοιπόν, τὴν ὑποκρισία εἰς βάρος τοῦ ποιμνίου. Κι ἂν δὲν πρόκειται γιὰ ὑποκρισία, τότε πρόκειται γιὰ δειλία ποὺ κι αὐτὴ δὲν ἁρμόζει σὲ ὀρθόδοξο ἐπίσκοπο καὶ ἀποτελεῖ μεγάλη ἁμαρτία. Ἡ πίστη καὶ οἱ δηλώσεις ἐπισκόπου δὲν εἶναι μέσο ἀκροαμματικότητας καὶ δημοφιλίας ἀλλὰ ὁμολογία Πίστεως καὶ πιθανότατα ἐπιφέρουν κόστος, τὸ ὁποῖο ὅμως πράγματι τότε ἴσως σᾶς ὁδηγήσουν στὴν ἁγιότητα! 
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ: “ἐπιχειρεῖται νά καταρριφθῆ τό ἀσάλευτο δόγμα τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας.”


                        

Όχι του μητρ. Σφακιων στην πρωτοφανή «εξορία» που του επέβαλε ο Βαρθολομαίος!

Όταν όμως ελάχιστοι ιερείς από τα Σφακιά, προειδοποιούσαν για το τι εστι Βαρθολομαίος, οι τώρα διαμαρτυρόμενοι κληρικοί λοιδορούσαν και τόνιζαν την «αγιότητα» του οικουμενικού πατριάρχου.

«Όχι» του Μητροπολίτη Ειρηναίου στην πρωτοφανή απόφαση του Οικουμενικού Πατριάρχη

«Δεν υπάρχει ανάλογο προηγούμενο τους τελευταίους αιώνες» λένε εκκλησιαστικοί κύκλοι – Εντείνεται η ανησυχία για αδιέξοδο – Ποια θέση θα πάρουν οι υπόλοιποι Ιεράρχες

Της Ευαγγελίας Καρεκλάκη

Πλήρως αρνητικός να αποδεχθεί τη μετάθεση του-επί της ουσίας την παύση του- από τη Μητρόπολη Λάμπης και Σφακίων είναι ο Μητροπολίτης Ειρηναίος που φέρεται να «πλήρωσε» το τίμημα για τις «παλινδρομήσεις» και κωλυσιεργίες στις διαδικασίες εκλογής νέου Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου. Μετά και την 31η Οκτωβρίου που η Σύνοδος αποχώρησε άπραγη και διασπασμένη από το κτίριο της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, ο Οικουμενικός Πατριάρχης φέρεται να πήρε αποφάσεις για δραστικά μέτρα, στέλνοντας, όπως βλέπουμε σήμερα πια, σαφές μήνυμα ότι εκείνος έχει την εξουσία και δεν θα ανεχθεί άλλη ανυπακοή, μη διστάζοντας να προχωρήσει και σε άλλες μετακινήσεις.

Ο Μητροπολίτης Λάμπης ήταν εκείνος που επιλέχθηκε από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ως το καταλληλότερο λόγω ηλικίας και προβλημάτων υγείας πρόσωπο να επιτελέσει, χωρίς όμως τη δική του θέληση, την αποστολή για την κάθοδο της Εξαρχίας στην Κρήτη ώστε άμεσα να «τρέξουν» οι διαδικασίες για την πλήρωση των δύο πλέον κενών Μητροπόλεων. Και η αλήθεια είναι, για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο, ότι υπήρχε ανησυχία όλο το προηγούμενο διάστημα για την υγεία του, τουλάχιστον αυτό εξέφραζαν ανεπίσημα εκκλησιαστικοί κύκλοι, και το κατά πόσο ακόμα θα μπορεί να ασκεί επιμελώς τα καθήκοντα του.

Ο Μαρξ για την εξωτερική πολιτική επί Καποδίστρια


Γράφει ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΣ

(Από την αποκήρυξη του Υψηλάντη… στο Καποδιστριακό τελεσίγραφο στον Σουλτάνο.(18/7/1821).Το πολεμικό τελεσίγραφο που έσωσε την επανάσταση και έμεινε στην ιστορία ως τελεσίγραφο Στρογγάνωφ. )

Οι θέσεις του Μαρξ για την Ρωσική εξωτερική πολιτική και την Ελληνική επανάσταση παραμένουν αναξιοποίητες από τους μελετητές του 21.

Παραμένουν θαμμένες στην λήθη ιδιαίτερα από τους παραδοσιακούς Έλληνες Μαρξιστές ( Σκληρό, Κορδάτο, Ζεύγο) αλλά και σύγχρονους Μαρξίζοντες μελετητές του 21 γενικά και του Καποδίστρια ιδιαίτερα. . Παραβλέπονται συνειδητά από τους καλλιεργητές του αφηγήματος του «αντεπαναστάτη», και «αυταρχικού» Καποδίστρια .

Στο βιβλίο των Μαρξ-‘Εγκελς <Η Ελλάδα η Τουρκία και το Ανατολικό ζήτημα.>(Εκδόσεις Γνώση 1985, Εισαγωγή μετάφραση, υπομνηματισμός Παναγιώτη Κονδύλη), στο κείμενο 118 με τίτλο «Η Εξωτερική πολιτική του Ρώσικου Τσαρισμού», παρουσιάζεται αυτή η πολιτική «διαβολικά» υποστηρικτική των επαναστατικών κινημάτων στην Ευρώπη αλλά και φιλελληνική με τα ακόλουθα λόγια.. 

«..Για να στηριχτεί η Ελληνική εξέγερση έπρεπε να εμποδιστεί η ανάμειξη της Δύσης. Έπρεπε δηλ η Δύση να παραμένει απασχολημένη με τα εσωτερικά της προβλήματα. Για τον σκοπό αυτό είχε προσφέρει λαμπρή προεργασία ο κούφιος λόγος για την νομιμότητα. Οι νόμιμοι κύριοι είχαν γίνει παντού μισητοί, πέρα για πέρα.

Ο Άγιος Νικόλαος ενάντια στην αυθαιρεσία και τον αυταρχισμό της κρατικής εξουσίας!

Το παρακάτω γεγονός αποδεικνύει την τεράστια σημασία του αξιώματος του επισκόπου, του αληθινού επισκόπου. Πόσο τεράστια είναι η διαφορά του Αγίου με τους σημερινούς επισκόπους που σπεύδουν να επιδείξουν την φιλία τους με τους διεφθαρμένους και εις βάρος του λαού σκανδαλοποιούς πολιτικούς.

                                    

Ο Άγιος Νικόλαος βρισκόταν σε ένα απομακρυσμένο τμήμα της επισκοπής του, όταν κάποιοι κάτοικοι από τα Μύρα του μετέφεραν άσχημα νέα.
Ο κυβερνήτης της πόλης, Ευστάθιος, είχε καταδικάσει τρεις αθώους άντρες σε θάνατο.
Μόλις άκουσε τα νέα αυτά, ο Νικόλαος αποφάσισε να επιστρέψει αμέσως.
Φτάνοντας στα περίχωρα των Μυρών, ρώτησε κάποιους διερχόμενους αν γνώριζαν την τύχη των κρατουμένων και τον ενημέρωσαν ότι η εκτέλεση τους επρόκειτο να πραγματοποιηθεί εκείνο το πρωί.
Ο Νικόλαος έσπευσε στον τόπο που πραγματοποιούνταν οι εκτελέσεις, όπου συνάντησε μεγάλο πλήθος ανθρώπων και τους τρεις θανατοποινίτες γονατισμένους, έτοιμους να δεχτούν το θανατηφόρο χτύπημα.

Ὁ θεόκλητος ἅγ. Νικόλαος καὶ οἱ «ἀλλαχόθεν», ἐξ Οἰκουμενιστικῶν χειρῶν σύγχρονοι Ἐπίσκοποι!

Μισθωτὸς ποιμήν, ἄρα ψευδοεπίσκοπος, εἶναι ἐκεῖνος ποὺ δὲν γίνεται Ἐπίσκοπος καλούμενος ἀπὸ τὸν Θεό (Θεόκλητος), οὔτε ἐπιλεγεὶς ἀπὸ τὸν Λαό (Λαόκλητος), ἀλλὰ ἐκεῖνος ποὺ ἐπαιτεῖ γλοιωδῶς τὴν ἀνακήρυξή του σὲ Ἐπισκοπο· εἶναι ὁ σύγχρονος διαπλεκόμενος Ἐπίσκοπος.

                                            

ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟΝ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ

Προστάτης θερμότατος, τῆς Ἐκκλησίας Χριστοῦ, ἐδείχθης Νικόλαε, τὰ τῶν αἱρέσεων, διδάγματα ἄθεα, λύων σὺν παρρησίᾳ, καὶ κανὼν ἀνεδείχθης, πᾶσιν ὀρθοδοξίας, ὑπὲρ πάντων πρεσβεύων, τῶν ἐφεπομένων σου θείαις, διδασκαλίαις καὶ εἰσηγήσεσι. 

Ταχὺ δέξαι Δέσποινα, τὰς ἱκεσίας ἡμῶν, καὶ ταύτας προσάγαγε, τῷ σῷ Υἱῷ καὶ Θεῷ, Κυρία πανάμωμε, λῦσον τὰς περιστάσεις, τῶν εἰς σὲ προστρεχόντων, σύντριψον μηχανίας, καὶκατάβαλε θράσος, τῶν ὁπλιζομένων ἀθέων, Πάναγνε κατὰ τῶν δούλων σου.

Λόγῳ τὸν Λόγον ἀπεκύησας, τὸν τῷ λόγῳ πᾶσαν πρὸς ὕπαρξιν, παραγαγόντα λογικήν, φύσιν ἅμα καὶ ἄλογον, ἀλογίας ἐκλυτρούμενον, βροτοὺς παντευλόγητε. 

ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΟΥ ΟΡΘΡΟΥ

Εἶπεν ὁ Κύριος πρὸς τοὺς ἐληλυθότας πρὸς αὐτὸν Ἰουδαίους· Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὁ μὴ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας εἰς τὴν αὐλὴν τῶν προβάτων, ἀλλὰ ἀναβαίνων ἀλλαχόθεν, ἐκεῖνος κλέπτης ἐστὶ καὶ λῃστής· ὁ δὲ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας ποιμήν ἐστι τῶν προβάτων... Ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ’ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν. Ταύτην τὴν παροιμίαν εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἐκεῖνοι δὲ οὐκ ἔγνωσαν τίνα ἦν ἃἐλάλει αὐτοῖς. Εἶπεν οὖν πάλιν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Ἐγώ εἰμι ἡ θύρα· δι’ ἐμοῦ ἐάν τις εἰσέλθῃ, σωθήσεται, καὶ εἰσελεύσεται καὶ ἐξελεύσεται, καὶ νομὴν εὑρήσει.

Γιατί προσευχόμαστε στραμμένοι πρὸς ἀνατολὰς;

 


Α. Ἐπειδὴ ἔχουμε διπλὴ φύσι, προσφέρουμε διπλὴ προσκύνησι

Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός (1) μᾶς διδάσκει, ὅτι δὲν προσκυνοῦμε πρὸς ἀνατολὰς ἁπλῶς καὶ ὡς ἔτυχε, ἀλλὰ ἐπειδὴ ἡ φύσις μας εἶναι σύνθετος, δηλαδὴ ὁρατὴ καὶ ἀόρατος, νοητὴ καὶ αἰσθητή, προσφέρουμε στὸν Δημιουργὸ διπλὴ καὶ τὴν προσκύνησι: ἡ ψυχὴ εἶναι στραμμένη νοερὰ πρὸς τὸν Θεὸ καὶ ταυτόχρονα τὸ σῶμα προσκυνεῖ πρὸς ἀνατολάς.

Αὐτὸς ὁ διπλὸς τρόπος, νοητὸς καὶ αἰσθητός, τῆς ἀναφορᾶς μας πρὸς τὸν Κύριο φαίνεται καὶ σὲ ἄλλες περιπτώσεις: ψάλλουμε μὲ τὸν νοῦ μας, ἀλλὰ ταυτόχρονα καὶ μὲ τὰ σωματικὰ χείλη μας• βαπτιζόμεθα καὶ στὸ ὕδωρ καὶ στὸ Ἅγιο Πνεῦμα, δηλαδὴ ἐνούμεθα μὲ τὸν Κύριό μας μὲ δύο τρόπους: μετέχοντες στὰ Ἱερὰ Μυστήρια καὶ στὴν Χάρι τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Β. Ὁ Χριστός μας ὀνομάζεται «Ἀνατολὴ»

Ὁ Κύριός μας καὶ Θεὸς μας εἶναι τὸ νοητὸ Φῶς: «ὁ Θεὸς φῶς ἐστιν» (2)• ἐπίσης εἶναι ὁ «ἥλιος τῆς δικαιοσύνης» (3)• εἶναι τὸ «φῶς τοῦ κόσμου» (4), τὸ «μέγα φῶς» (5) καὶ ἡ «Ἀνατολὴ» (6), ἡ ὁποία «ἐπεσκέψατο ἡμᾶς ἐξ ὕψους» (6) καὶ μὲ τὴν Χάρι καὶ τὴν Ἀλήθειά Του ἐφώτισε τοὺς ἀνθρώπους, ποὺ ἦσαν καθήμενοι «ἐν σκότει» ἀγνωσίας, «ἐν χώρᾳ καὶ σκιᾷ θανάτου» (5) τῆς ἁμαρτίας.

Μετά το συλλείτουργο με τον Πάπα άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου: Ο επόμενος Μητροπολίτης που σπεύδει να δείξει την υποταγή του στον "Πρώτο"!

Ο Μητρ. Ιταλίας Πολύκαρπος σε οικουμενιστικές εκδηλώσεις για την 60ή επέτειο της αμοιβαίας άρσης των αναθεμάτων μεταξύ της Ρώμης και της Κωνσταντινουπόλεως

                

Ο Μητροπολίτης Ιταλίας Πολύκαρπος μετά την συνάντηση με τον Πάπα Φραγκίσκο είχε δηλώσει: Η συνάντηση με τον Πάπα Φραγκίσκο πήγε πολύ καλά. Ήταν μια πολύ εγκάρδια συνάντηση, ενός υιού με τον αγαπημένο του πατέρα…..

            

                        

Και παρόλα αυτά εδώ στην Ελλάδα οι πνευματικοί λένε δεν έγινε ακόμα η ένωση.

Σκάνδαλο στη Μαδρίτη: Ο «διάλογος αγάπης» έγινε ασπασμός αίρεσης.


Να λοιπόν, άλλη μια «στιγμή διαλόγου» — όπως την ονομάζουν όσοι βαριούνται να διαβάσουν τους Ιερούς Κανόνες αλλά ενθουσιάζονται μόλις δουν παπικό άμφιο να γυαλίζει κάτω από τα φώτα ενός καθεδρικού.
Ο Μητροπολίτης Ισπανίας Βησσαρίων, όχι απλώς παρευρέθηκε στην παπική “Θεία Λειτουργία”, αλλά πήρε θέση… θρόνου. Θρόνου, δίπλα στην Τράπεζα των Λατίνων. Όχι στο τέλος του ναού, κάπου διακριτικά — δίπλα στην Τράπεζα. Όπως ακριβώς απαγορεύουν όσοι Πατέρες μάτωσαν για να μας παραδώσουν Πίστη και όχι πανθρησκειακές αγκαλιές.

Δεν είναι σημεία των καιρών, άλλα σημεία της λανθασμένης στάσης και της λάθος ερμηνείας της λέξης ανοχή.

 

Τι να πει κανείς.. Σημεία των καιρών!!!

Το θαύμα της Αγίας Μαρίνας και το ψευδοβάπτισμα των παπικών

«… Ἡ Ἁγία Μαρίνα τήν θεράπευσε, ὅπως τῆς ὑπεσχέθη καί τῆς ὑπέδειξε ὅτι τό μυστήριον τοῦ “Βαπτίσματός” της, ὡς Ρωμαιοκαθολική, εἶναι ἄκυρον-ἀνυπόστατον… »


                    

«Ἦταν ἡμέρα Σάββατον, τήν 15ην Αὐγούστου τοῦ 2020, ἡμέρα τοῦ Πανορθοδόξου ἑορτασμοῦ τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου. Εὑρισκόμεθα εἰς τήν νῆσον Κυρά Παναγία, Μετόχι τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεγίστης Λαύρας τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀπό τό ἔτος 993, στίς Βόρειες Σποράδες, βορείως τῆς νήσου Ἁλοννήσου, 3 ὧρες διαδρομή μέ τό ψαροκάϊκο, ἀπό τό Πατητήρι ‒πρωτεύουσα τῆς Ἁλοννήσου‒ ἕως τήν Ἱεράν Μονήν Γενεσίου τῆς Θεοτόκου, στά ἀνατολικά τῆς νήσου Κυρά Παναγιά.
Τό νησί Κυρά Παναγιά εἶναι ἀκατοίκητον ἀπό λαϊκούς, εἶναι ἕνα ἀμιγές «Καλογερονήσι» ἐδῶ καί 1030 ἔτη! Ὅμως τήν ἡμέρα αὐτῆς τῆς ἑορτῆς, τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου, προσέρχονται ἀρκετοί προσκυνηταί μέ τά ἰδιωτικά των σκάφη, ἱστιοφόρα καί ταχύπλοα, καί ἄλλα καΐκια, διά νά προσκυνήσουν στήν Ἱερά Μονή τήν «Κυρά Παναγιά», τήν ἐφέστιον εἰκόνα της καί νά προσευχηθοῦν.
Αὐτή δέ τή χρονιά, στό μικρό προαύλιο τῆς Μονῆς εἶχαν συγκεντρωθῆ περίπου 110 προσκυνηταί. Μετά τήν ὑπαίθριο ψαλμωδία τοῦ Παρακλητικοῦ Κανόνος, τήν παράθεσιν τοῦ παραδοσιακοῦ κεράσματος τῆς Μονῆς καί τήν σύντομον ξενάγησιν, ἕνα ζευγάρι μοῦ ζήτησε νά μέ ἀπασχολήση, εἰ δυνατόν, ἰδιαιτέρως. Ἔτσι ἀπομακρυνθήκαμε καί οἱ τρεῖς ὀλίγον ἀπό τό ὑπόλοιπον πλῆθος, διά νά τούς ἀκούσω. Ἐκεῖ, λοιπόν, μοῦ λέγει ἡ Ἰωάννα:
‒«Πάτερ, ἐγώ καί ὁ Ἰωάννης εἴμεθα μαζί ‒ζευγάρι‒ καί θέλουμε νά παν­τρευθοῦμε, ἀλλά ὁ Ἰωάννης εἶναι ἀβάπτιστος. Θέλουμε νά βαπτισθῇ ἐδῶ στήν Ἱ. Μονή, διά νά κάνουμε μετά τόν γάμο μας. Μπορεῖτε, εἶναι δυνατόν;»
Ἐγώ, βλέποντας τόν Ἰωάννη, ὁ ὁποῖος ἦταν ψηλός καί εὔσωμος, ἐσχημάτησα τήν ἐντύπωσιν περί τοῦ ὁρίου τῆς ἡλικίας του, τόν «ἔκοψα» διά «45άρη», κατόπιν, εἶδα στήν ταυτότητα, ὅτι ἦτο 46 ἐτῶν, καί μέ ἔκπληξη τόν ἐρώτησα:
‒Καλά, Ἰωάννη, σ’ αὐτήν τήν ἡλικία εἶσαι ἀκόμη ἀβάπτιστος;
Μοῦ ἀπαντᾶ:
‒Ὄχι πάτερ, εἶμαι βαπτισμένος, ἀλλά Καθολικός.
Καί ἐγώ μέ ἀπορία καί ἐνδιαφέρον τόν ἐρωτῶ:
‒Καί πῶς τώρα, διά ποιόν λόγο θέλης νά γίνῃς Ὀρθόδοξος;

Δοκιμασμένες Απαντήσεις σε Πέντε Κοινές Μουσουλμανικές Αντιρρήσεις

 

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ

ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΚΟΙΝΕΣ 

ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ


DAVID WOOD

    Οι Χριστιανοί καλούμαστε να «κάνουμε μαθητές όλα τα έθνη» (Ματθ. 28:19). Επειδή οι Μουσουλμάνοι αποτελούν περισσότερο από το ένα πέμπτο του παγκόσμιου πληθυσμού, η υπακοή στη Μεγάλη Εντολή συνεπάγεται την παρουσίαση του ευαγγελίου στους Μουσουλμάνους. Ωστόσο, το μήνυμα του Ισλάμ έρχεται σε αντίθεση με τις διδασκαλίες του Χριστού σε πολλά βασικά δόγματα, οπότε οι Μουσουλμάνοι έχουν, εύλογα, σημαντικές αντιρρήσεις για τον Χριστιανισμό. 

Παρόλα αυτά, επειδή η απολογητική στην Αμερική και την Ευρώπη έχει δώσει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στον αθεϊσμό παρά στο Ισλάμ, πολλοί Χριστιανοί γνωρίζουν λίγα για το Ισλάμ και δεν αισθάνονται έτοιμοι να συμμετάσχουν σε διάλογο με Μουσουλμάνους. Θα πρέπει, ωστόσο, να είναι ενθαρρυντικό να μάθουμε ότι η επιτυχής υπεράσπιση του ευαγγελίου έναντι των μουσουλμανικών αντιρρήσεων είναι μια μάλλον εύκολη δεξιότητα για να την αναπτύξουμε.

Το Ισλάμ απαιτεί από τους Μουσουλμάνους να συμφωνούν με τη χριστιανική διδασκαλία με τρόπους που οι ίδιοι οι Μουσουλμάνοι συχνά αγνοούν. Αυτά τα σημεία υποχρεωτικής θεολογικής συμφωνίας μπορούν να αναδειχθούν και να χρησιμοποιηθούν για να υπονομεύσουν ή να μπλοκάρουν σχεδόν όλες τις μουσουλμανικές αντιρρήσεις στο ευαγγέλιο. Επιπλέον, λόγω της επιμονής του Ισλάμ στην (α) πίστη στον Ιησού ως αγγελιοφόρο του Θεού και (β) την πίστη στη χριστιανική Γραφή ως αποκάλυψη από τον Θεό, οι Μουσουλμάνοι έχουν σχετικά λίγες κριτικές που μπορούν να διατυπώσουν. Οι προκλήσεις προς την ιστορική αξιοπιστία των Ευαγγελίων, τη θεότητα του Χριστού, την Ενσάρκωση, τη δικαιοσύνη της πληρωμής του Ιησού για τις αμαρτίες και τις πρακτικές επιπτώσεις της χριστιανικής διδασκαλίας θα πρέπει επομένως να θεωρούνται εξαιρετικές ευκαιρίες για να μοιραστούμε το ευαγγέλιο, παρά ως απειλές για το ευαγγέλιο.

Η χριστιανική απολογητική στη Δύση συχνά στοχεύει στην αναίρεση του αθεϊσμού και άλλων σκεπτικιστικών θέσεων. Οι πιστοί που αναζητούν μια φιλοσοφική ή ιστορική υπεράσπιση του ευαγγελίου δεν θα βρουν λοιπόν έλλειψη βιβλίων και βίντεο για την ύπαρξη του Θεού, την ανάσταση του Ιησού και το πρόβλημα του κακού. Ωστόσο, οι Χριστιανοί αντιμετωπίζουν όλο και περισσότερο μια ιδεολογία που δεν προβάλλει αντιρρήσεις στην ύπαρξη του Θεού ή στην πραγματικότητα των θαυμάτων, μια ιδεολογία που δεν βλέπει καμία σύγκρουση μεταξύ της ανθρώπινης δυστυχίας και της καλοσύνης του Δημιουργού μας. Αναφέρομαι, φυσικά, στο Ισλάμ.

Οι Μουσουλμάνοι συμφωνούν με τους Χριστιανούς ότι ο κόσμος είναι το προϊόν ενός παντοδύναμου, παντογνώστη, απολύτως καλού Όντος που έχει στείλει πολυάριθμους προφήτες στην ανθρωπότητα και που τελικά θα κρίνει τον κόσμο. Όσον αφορά τον Ιησού, οι Μουσουλμάνοι αναγνωρίζουν ότι γεννήθηκε από παρθένο, ότι έκανε πολλά θαύματα και ότι είναι ο Μεσσίας. Παρά μια τόσο σημαντική συμφωνία, ωστόσο, το μήνυμα του Ισλάμ επιτίθεται στην ίδια την καρδιά του ευαγγελίου, αρνούμενο τον θυσιαστικό θάνατο και τη θεία φύση του Ιησού.

Όποιος δεν πείθεται σήμερα με αυτά που βλέπει και ακούει, ας προσέξει τα παρακάτω που ειπωθηκαν πολλές δεκαετίες πριν και ας καταλάβει τί διδάσκει η Εκκλησία και τί οι σημερινοί ψευδοποιμένες, όπως ο σημερινός Φλωρίνης!

              

https://www.youtube.com/watch?v=gv9jnaveABE&t=1s

Ἅγιος Πορφύριος: Τὸ διορατικό του χάρισμα


                  


«Μὲ τὰ μάτια τοῦ σώματος βλέπεις περιορισμένα, ἐνῶ μ’ ἐκεῖνα τῆς ψυχῆς μπορεῖς νὰ “βλέπεις” καὶ πίσω ἀπ’ τὸ φεγγάρι… Ἐσεῖς βλέπετε ἐξωτερικά, ἐγώ… “βλέπω” καὶ “διαβάζω” τὴν ψυχὴ τοῦ ἄλλου».[1]

Μὲ αὐτὰ τὰ λόγια περιγράφει ὁ ἴδιος ὁ Ἅγιος Πορφύριος τὸ διορατικὸ χάρισμα ποὺ τοῦ ἔδωσε ὁ Θεός, γιὰ νὰ ὑπηρετεῖ μὲ αὐτὸ τοὺς ἀνθρώπους. Σὰν νὰ εἶχε μία πνευματικὴ τηλεόραση μπροστά του, “ἔβλεπε” καθαρὰ πίσω ἀπὸ ὑλικὰ ἐμπόδια ἢ “διάβαζε” τὶς σκέψεις τῶν ἀνθρώπων! Μετακινοῦνταν σωματικὰ καὶ ἐπισκεπτόταν πνευματικὰ του παιδιὰ ἀκόμα καὶ στὸ ἐξωτερικό. Ὁ Ἅγιος εἶχε νικήσει ἀπὸ αὐτὴ τὴ ζωὴ τοὺς νόμους τῆς φθορᾶς καὶ ζοῦσε στὴ συχνότητα τοῦ Θεοῦ.

Τὸ χάρισμα τοῦ δόθηκε, σὲ μικρὴ ἡλικία, ὅταν ἦταν στὸ Ἅγιον Ὅρος, γιὰ τὴν ἀπόλυτη ὑπακοὴ ποὺ ἔκανε στοὺς Γέροντές του. Κι ἀπὸ τότε, τὸ χρησιμοποίησε σὲ ὅλη του τὴ ζωὴ γιὰ τὴν πνευματικὴ ὠφέλεια τῶν ἀνθρώπων καὶ πρὸς δόξαν Θεοῦ.

Τὸ χάρισμα ἦταν καταπληκτικό. Μποροῦσε νὰ “δεῖ” τὸ …κρυμμένο κασετοφωνάκι τῆς κυρίας ποὺ ἤθελε νὰ τὸν μαγνητοφωνήσει, ἀλλὰ καὶ …τὸ νερὸ ποὺ ὑπῆρχε ἀρκετὰ μέτρα κάτω ἀπὸ τὴ γῆ, νὰ “δοκιμάσει” τὸ νερὸ καὶ νὰ δείξει τὸ σημεῖο, ὅπου ἔπρεπε νὰ γίνει ἡ γεώτρηση![2] Μποροῦσε ἀκόμη νὰ ὑποδείξει τὴ σελίδα τοῦ βιβλίου, ὅπου θὰ ἔβρισκαν κάτι, χωρὶς προηγουμένως νὰ ἔχει διαβάσει τὸ βιβλίο. Μὲ τὴν ἴδια εὐκολία, ἐπίσης, μποροῦσε καὶ νὰ ἐντοπίσει κακοήθεις ὄγκους καὶ νὰ κάνει ἀπίθανες τηλεδιαγνώσεις χωρὶς μηχανήματα.

O πάπας Λέων μνημονεύθηκε ως ορθόδοξος επίσκοπος ενώπιον του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και των άλλων αρχιερέων! Καi αυτοi που το καταγγέλουν συνεχίζουν σαν να μην συνέβη τίποτα.

                        

Κατά τη διάρκεια της εκτενούς δέησης στο Φανάρι, ο διάκονος ανέκραξε: «Έτι δεόμεθα υπέρ του αγιωτάτου επισκόπου και πάπα Λέοντος και αρχιεπισκόπου και Πατριάρχου ημών Βαρθολομαίου».

Στις 29 Νοεμβρίου 2025 στον ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι πραγματοποιήθηκε δοξολογία με τη συμμετοχή του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου και του Ρωμαιοκαθολικού πάπα Λέοντα. Κατά τη διάρκεια της θείας λειτουργίας έγινε ειδική δέηση για την υγεία των δύο εκκλησιαστικών ηγετών, με το όνομα του ποντίφικα να αναφέρεται πρώτο με την ένδειξη «αγιώτατος».

Κατά τη διάρκεια της εκτενούς δέησης, ο διάκονος είπε τα εξής:

«Έτι δεόμεθα υπέρ του αγιωτάτου επισκόπου και πάπα Ρώμης Λέοντος και του Αρχιεπισκόπου και Πατριάρχου ημών Βαρθολομαίου, και υπέρ του κατευθυνθήναι τα διαβήματα αυτών εις παν έργον αγαθόν». Μετά από αυτό, η χορωδία έψαλε τρεις φορές: «Κύριε, ελέησον».

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: η λειτουργική ευχή υπέρ της των πάντων ενώσεως αφορά ΜΟΝΟ τις Ορθόδοξες Εκκλησίες. (βίντεο)

Δεν μπορείς να ενωθείς με τους ρωμαιοκαθολικούς και με τους προτεστάντες. Είναι δυνατόν ποτέ αυτό; Εάν δεν αφήσουν τις κακοδοξίες των, πώς θα γίνει αυτή η ένωσις;

        

σ.σ. Ας επαναλάβουμε τα αυτονόητα επειδή το ποίμνιο έχει αφεθεί έρμαιο και ακατήχητο από τους Μητροπολίτες του και επειδή αυτές τις ημέρες ακούστηκαν στα κανάλια οι αμόρφωτοι και οι κακοπροαίρετοι μισθωτοί να μιλάνε για την ένωση των πάντων, δηλαδή την ένωση με κάθε καρυδιάς καρύδι.

Ομιλεί ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος

Μία πρώτη απορία λέγει: «Σας παρακαλώ θα ήθελα να μου πείτε για την απορία αυτή. Ο οικουμενισμός είναι μία απειλή όπως ξέρουμε για την Ορθοδοξία. Είναι μία αίρεσις. Στην Λειτουργία όμως υπάρχει μία ευχή υπέρ της ενώσεως πάντων των χριστιανών. Τί εννοεί με αυτό; Δηλαδή όλων των χριστιανών – θρησκειών;»

Θέλει να πει, των χριστιανών μαζί με όλες τις άλλες θρησκείες. Μάλιστα. Παιδιά, δεν πρόκειται περί αυτού.

Ο αντιπαπικός αντιοικουμενιστικός αγώνας του π. Κων/νου Παλαιολογόπουλου

«Διὰ τὸν παπισμὸν τόσος δογματικὸς μινιμαλισμός! Τόση ἀθώωσις!»
 
Ἕνα μικρὸ ἀφιέρωμα στὸν ἀντιπαπικὸ καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστῆ ἀείμνηστο ἀρχιμανδρίτη π. Κωνσταντῖνο Παλαιολογόπουλο, γιὰ τὸν ὁποῖο ἀξιόπιστα μαρτυρήθηκε ὑπὸ πολλῶν μαρτύρων μυροβλησία ἀπὸ τὸ ἱερὸ σκήνωμά του!


Παραθέτουμε κάποιες ἐπιστολὲς καὶ ἀγωνιστικὰ ἄρθρα τοῦ ἀείμνηστου παπα-Κώστα κατὰ τῶν Παπιστῶν καὶ Οἰκουμενιστῶν

                                    

Ἡ πρώτη ἐπιστολὴ μὲ ἡμερομηνία 3 Μαρτίου 2006 (τὴν ὁποία ὁ παπα-Κώστας -ὅπως καὶ τὶς ἄλλες ἐπιστολές- μοῦ παρέδωσε νὰ δακτυλογραφήσω) ἐστάλη πρὸς τοὺς Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, μὲ τὴν παράκληση ὅπως παρέμβουν καὶ ἀποτρέψουν τὴν παράδοση ἐκκλησιαστικοῦ χώρου ἢ ὀρθόδοξου ναοῦ εἰς παπικούς. Ἡ ἐπιστολὴ ἐστάλη μετὰ τὴν Σύναξη ἱερέων τῆς Ἱ. Μητρ. Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας, τὴν ὁποίαν συνεκάλεσε ὁ κ. Ἀμβρόσιος μὲ μοναδικὸ θέμα τὴν συζήτηση γιὰ μιὰ τέτοια παραχώρηση.







Ἡ δεύτερη ἐπιστολὴ ἐπιστολὴ μὲ ἡμερομηνία 25 Φεβρουαρίου 2006 ἐστάλη στοὺς ἱερεῖς τοῦ Αἰγίου.

Έβαλε φράγμα στους Παπικούς ο Θεός τον Άγιο Σπυρίδωνα. Οι Οικουμενιστές όμως το απέρριψαν!

Άλλα διδάσκουν οι Άγιοι, άλλα πράττουν και διδάσκουν οι Οκουμενιστές


– Γέροντα, μπορεί ο άγιος Σπυρίδων να ζήτησε από τον Θεό να μείνει άφθαρτο το Λείψανό Του;

– Όχι, πώς μπορεί να γίνη αυτό; Οι Άγιοι δεν ζητούν τέτοια πράγματα…

Ο Θεός οικονόμησε να μείνη άφθαρτο το Λείψανο, για να βοηθιούνται οι άνθρωποι.

Και βλέπετε πως τα έχει οικονομήσει ο Θεός!

Επειδή η Κέρκυρα, η Κεφαλονιά, η Ζάκυνθος είναι κοντά στην Ιταλία, και εύκολα οι άνθρωποι θα μπορούσαν να παρασυρθούν από τον Καθολικισμό…
έβαλε φράγμα εκεί πέρα τον Άγιο Σπυρίδωνα, τον Άγιο Γεράσιμο και τον Άγιο Διονύσιο!

(Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Στ΄, Περί Προσευχής, εκδ. Ιερόν Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θεσσαλονίκης, 2012, σελ. 110)