
Η αφάνταστη υποκρισία του μητρ. Κυθήρων Σεραφείμ! Σχολιασμός της νέας τοποθέτησής του.

Όχι του μητρ. Σφακιων στην πρωτοφανή «εξορία» που του επέβαλε ο Βαρθολομαίος!
«Δεν υπάρχει ανάλογο προηγούμενο τους τελευταίους αιώνες» λένε εκκλησιαστικοί κύκλοι – Εντείνεται η ανησυχία για αδιέξοδο – Ποια θέση θα πάρουν οι υπόλοιποι Ιεράρχες
Της Ευαγγελίας Καρεκλάκη
Πλήρως αρνητικός να αποδεχθεί τη μετάθεση του-επί της ουσίας την παύση του- από τη Μητρόπολη Λάμπης και Σφακίων είναι ο Μητροπολίτης Ειρηναίος που φέρεται να «πλήρωσε» το τίμημα για τις «παλινδρομήσεις» και κωλυσιεργίες στις διαδικασίες εκλογής νέου Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου. Μετά και την 31η Οκτωβρίου που η Σύνοδος αποχώρησε άπραγη και διασπασμένη από το κτίριο της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, ο Οικουμενικός Πατριάρχης φέρεται να πήρε αποφάσεις για δραστικά μέτρα, στέλνοντας, όπως βλέπουμε σήμερα πια, σαφές μήνυμα ότι εκείνος έχει την εξουσία και δεν θα ανεχθεί άλλη ανυπακοή, μη διστάζοντας να προχωρήσει και σε άλλες μετακινήσεις.
Ο Μητροπολίτης Λάμπης ήταν εκείνος που επιλέχθηκε από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ως το καταλληλότερο λόγω ηλικίας και προβλημάτων υγείας πρόσωπο να επιτελέσει, χωρίς όμως τη δική του θέληση, την αποστολή για την κάθοδο της Εξαρχίας στην Κρήτη ώστε άμεσα να «τρέξουν» οι διαδικασίες για την πλήρωση των δύο πλέον κενών Μητροπόλεων. Και η αλήθεια είναι, για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο, ότι υπήρχε ανησυχία όλο το προηγούμενο διάστημα για την υγεία του, τουλάχιστον αυτό εξέφραζαν ανεπίσημα εκκλησιαστικοί κύκλοι, και το κατά πόσο ακόμα θα μπορεί να ασκεί επιμελώς τα καθήκοντα του.
Ο Μαρξ για την εξωτερική πολιτική επί Καποδίστρια

Ο Άγιος Νικόλαος ενάντια στην αυθαιρεσία και τον αυταρχισμό της κρατικής εξουσίας!
Το παρακάτω γεγονός αποδεικνύει την τεράστια σημασία του αξιώματος του επισκόπου, του αληθινού επισκόπου. Πόσο τεράστια είναι η διαφορά του Αγίου με τους σημερινούς επισκόπους που σπεύδουν να επιδείξουν την φιλία τους με τους διεφθαρμένους και εις βάρος του λαού σκανδαλοποιούς πολιτικούς.

Ὁ θεόκλητος ἅγ. Νικόλαος καὶ οἱ «ἀλλαχόθεν», ἐξ Οἰκουμενιστικῶν χειρῶν σύγχρονοι Ἐπίσκοποι!
Μισθωτὸς ποιμήν, ἄρα ψευδοεπίσκοπος, εἶναι ἐκεῖνος ποὺ δὲν γίνεται Ἐπίσκοπος καλούμενος ἀπὸ τὸν Θεό (Θεόκλητος), οὔτε ἐπιλεγεὶς ἀπὸ τὸν Λαό (Λαόκλητος), ἀλλὰ ἐκεῖνος ποὺ ἐπαιτεῖ γλοιωδῶς τὴν ἀνακήρυξή του σὲ Ἐπισκοπο· εἶναι ὁ σύγχρονος διαπλεκόμενος Ἐπίσκοπος.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟΝ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ
Προστάτης θερμότατος, τῆς Ἐκκλησίας Χριστοῦ, ἐδείχθης Νικόλαε, τὰ τῶν αἱρέσεων, διδάγματα ἄθεα, λύων σὺν παρρησίᾳ, καὶ κανὼν ἀνεδείχθης, πᾶσιν ὀρθοδοξίας, ὑπὲρ πάντων πρεσβεύων, τῶν ἐφεπομένων σου θείαις, διδασκαλίαις καὶ εἰσηγήσεσι.
Ταχὺ δέξαι Δέσποινα, τὰς ἱκεσίας ἡμῶν, καὶ ταύτας προσάγαγε, τῷ σῷ Υἱῷ καὶ Θεῷ, Κυρία πανάμωμε, λῦσον τὰς περιστάσεις, τῶν εἰς σὲ προστρεχόντων, σύντριψον μηχανίας, καὶκατάβαλε θράσος, τῶν ὁπλιζομένων ἀθέων, Πάναγνε κατὰ τῶν δούλων σου.
Λόγῳ τὸν Λόγον ἀπεκύησας, τὸν τῷ λόγῳ πᾶσαν πρὸς ὕπαρξιν, παραγαγόντα λογικήν, φύσιν ἅμα καὶ ἄλογον, ἀλογίας ἐκλυτρούμενον, βροτοὺς παντευλόγητε.
ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΟΥ ΟΡΘΡΟΥ
Εἶπεν ὁ Κύριος πρὸς τοὺς ἐληλυθότας πρὸς αὐτὸν Ἰουδαίους· Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὁ μὴ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας εἰς τὴν αὐλὴν τῶν προβάτων, ἀλλὰ ἀναβαίνων ἀλλαχόθεν, ἐκεῖνος κλέπτης ἐστὶ καὶ λῃστής· ὁ δὲ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας ποιμήν ἐστι τῶν προβάτων... Ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ’ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν. Ταύτην τὴν παροιμίαν εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἐκεῖνοι δὲ οὐκ ἔγνωσαν τίνα ἦν ἃἐλάλει αὐτοῖς. Εἶπεν οὖν πάλιν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Ἐγώ εἰμι ἡ θύρα· δι’ ἐμοῦ ἐάν τις εἰσέλθῃ, σωθήσεται, καὶ εἰσελεύσεται καὶ ἐξελεύσεται, καὶ νομὴν εὑρήσει.
Γιατί προσευχόμαστε στραμμένοι πρὸς ἀνατολὰς;
Α. Ἐπειδὴ ἔχουμε διπλὴ φύσι, προσφέρουμε διπλὴ προσκύνησι
Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός (1) μᾶς διδάσκει, ὅτι δὲν προσκυνοῦμε πρὸς ἀνατολὰς ἁπλῶς καὶ ὡς ἔτυχε, ἀλλὰ ἐπειδὴ ἡ φύσις μας εἶναι σύνθετος, δηλαδὴ ὁρατὴ καὶ ἀόρατος, νοητὴ καὶ αἰσθητή, προσφέρουμε στὸν Δημιουργὸ διπλὴ καὶ τὴν προσκύνησι: ἡ ψυχὴ εἶναι στραμμένη νοερὰ πρὸς τὸν Θεὸ καὶ ταυτόχρονα τὸ σῶμα προσκυνεῖ πρὸς ἀνατολάς.
Αὐτὸς ὁ διπλὸς τρόπος, νοητὸς καὶ αἰσθητός, τῆς ἀναφορᾶς μας πρὸς τὸν Κύριο φαίνεται καὶ σὲ ἄλλες περιπτώσεις: ψάλλουμε μὲ τὸν νοῦ μας, ἀλλὰ ταυτόχρονα καὶ μὲ τὰ σωματικὰ χείλη μας• βαπτιζόμεθα καὶ στὸ ὕδωρ καὶ στὸ Ἅγιο Πνεῦμα, δηλαδὴ ἐνούμεθα μὲ τὸν Κύριό μας μὲ δύο τρόπους: μετέχοντες στὰ Ἱερὰ Μυστήρια καὶ στὴν Χάρι τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
Β. Ὁ Χριστός μας ὀνομάζεται «Ἀνατολὴ»
Ὁ Κύριός μας καὶ Θεὸς μας εἶναι τὸ νοητὸ Φῶς: «ὁ Θεὸς φῶς ἐστιν» (2)• ἐπίσης εἶναι ὁ «ἥλιος τῆς δικαιοσύνης» (3)• εἶναι τὸ «φῶς τοῦ κόσμου» (4), τὸ «μέγα φῶς» (5) καὶ ἡ «Ἀνατολὴ» (6), ἡ ὁποία «ἐπεσκέψατο ἡμᾶς ἐξ ὕψους» (6) καὶ μὲ τὴν Χάρι καὶ τὴν Ἀλήθειά Του ἐφώτισε τοὺς ἀνθρώπους, ποὺ ἦσαν καθήμενοι «ἐν σκότει» ἀγνωσίας, «ἐν χώρᾳ καὶ σκιᾷ θανάτου» (5) τῆς ἁμαρτίας.
Μετά το συλλείτουργο με τον Πάπα άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου: Ο επόμενος Μητροπολίτης που σπεύδει να δείξει την υποταγή του στον "Πρώτο"!
Και παρόλα αυτά εδώ στην Ελλάδα οι πνευματικοί λένε δεν έγινε ακόμα η ένωση.

Δεν είναι σημεία των καιρών, άλλα σημεία της λανθασμένης στάσης και της λάθος ερμηνείας της λέξης ανοχή.
Τι να πει κανείς.. Σημεία των καιρών!!!
Το θαύμα της Αγίας Μαρίνας και το ψευδοβάπτισμα των παπικών

Δοκιμασμένες Απαντήσεις σε Πέντε Κοινές Μουσουλμανικές Αντιρρήσεις
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ
ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΚΟΙΝΕΣ
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ
DAVID WOOD
Οι Χριστιανοί καλούμαστε να «κάνουμε μαθητές όλα τα έθνη» (Ματθ. 28:19). Επειδή οι Μουσουλμάνοι αποτελούν περισσότερο από το ένα πέμπτο του παγκόσμιου πληθυσμού, η υπακοή στη Μεγάλη Εντολή συνεπάγεται την παρουσίαση του ευαγγελίου στους Μουσουλμάνους. Ωστόσο, το μήνυμα του Ισλάμ έρχεται σε αντίθεση με τις διδασκαλίες του Χριστού σε πολλά βασικά δόγματα, οπότε οι Μουσουλμάνοι έχουν, εύλογα, σημαντικές αντιρρήσεις για τον Χριστιανισμό.
Παρόλα αυτά, επειδή η απολογητική στην Αμερική και την Ευρώπη έχει δώσει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στον αθεϊσμό παρά στο Ισλάμ, πολλοί Χριστιανοί γνωρίζουν λίγα για το Ισλάμ και δεν αισθάνονται έτοιμοι να συμμετάσχουν σε διάλογο με Μουσουλμάνους. Θα πρέπει, ωστόσο, να είναι ενθαρρυντικό να μάθουμε ότι η επιτυχής υπεράσπιση του ευαγγελίου έναντι των μουσουλμανικών αντιρρήσεων είναι μια μάλλον εύκολη δεξιότητα για να την αναπτύξουμε.
Το Ισλάμ απαιτεί από τους Μουσουλμάνους να συμφωνούν με τη χριστιανική διδασκαλία με τρόπους που οι ίδιοι οι Μουσουλμάνοι συχνά αγνοούν. Αυτά τα σημεία υποχρεωτικής θεολογικής συμφωνίας μπορούν να αναδειχθούν και να χρησιμοποιηθούν για να υπονομεύσουν ή να μπλοκάρουν σχεδόν όλες τις μουσουλμανικές αντιρρήσεις στο ευαγγέλιο. Επιπλέον, λόγω της επιμονής του Ισλάμ στην (α) πίστη στον Ιησού ως αγγελιοφόρο του Θεού και (β) την πίστη στη χριστιανική Γραφή ως αποκάλυψη από τον Θεό, οι Μουσουλμάνοι έχουν σχετικά λίγες κριτικές που μπορούν να διατυπώσουν. Οι προκλήσεις προς την ιστορική αξιοπιστία των Ευαγγελίων, τη θεότητα του Χριστού, την Ενσάρκωση, τη δικαιοσύνη της πληρωμής του Ιησού για τις αμαρτίες και τις πρακτικές επιπτώσεις της χριστιανικής διδασκαλίας θα πρέπει επομένως να θεωρούνται εξαιρετικές ευκαιρίες για να μοιραστούμε το ευαγγέλιο, παρά ως απειλές για το ευαγγέλιο.
Η χριστιανική απολογητική στη Δύση συχνά στοχεύει στην αναίρεση του αθεϊσμού και άλλων σκεπτικιστικών θέσεων. Οι πιστοί που αναζητούν μια φιλοσοφική ή ιστορική υπεράσπιση του ευαγγελίου δεν θα βρουν λοιπόν έλλειψη βιβλίων και βίντεο για την ύπαρξη του Θεού, την ανάσταση του Ιησού και το πρόβλημα του κακού. Ωστόσο, οι Χριστιανοί αντιμετωπίζουν όλο και περισσότερο μια ιδεολογία που δεν προβάλλει αντιρρήσεις στην ύπαρξη του Θεού ή στην πραγματικότητα των θαυμάτων, μια ιδεολογία που δεν βλέπει καμία σύγκρουση μεταξύ της ανθρώπινης δυστυχίας και της καλοσύνης του Δημιουργού μας. Αναφέρομαι, φυσικά, στο Ισλάμ.
Οι Μουσουλμάνοι συμφωνούν με τους Χριστιανούς ότι ο κόσμος είναι το προϊόν ενός παντοδύναμου, παντογνώστη, απολύτως καλού Όντος που έχει στείλει πολυάριθμους προφήτες στην ανθρωπότητα και που τελικά θα κρίνει τον κόσμο. Όσον αφορά τον Ιησού, οι Μουσουλμάνοι αναγνωρίζουν ότι γεννήθηκε από παρθένο, ότι έκανε πολλά θαύματα και ότι είναι ο Μεσσίας. Παρά μια τόσο σημαντική συμφωνία, ωστόσο, το μήνυμα του Ισλάμ επιτίθεται στην ίδια την καρδιά του ευαγγελίου, αρνούμενο τον θυσιαστικό θάνατο και τη θεία φύση του Ιησού.
Ἅγιος Πορφύριος: Τὸ διορατικό του χάρισμα

O πάπας Λέων μνημονεύθηκε ως ορθόδοξος επίσκοπος ενώπιον του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και των άλλων αρχιερέων! Καi αυτοi που το καταγγέλουν συνεχίζουν σαν να μην συνέβη τίποτα.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: η λειτουργική ευχή υπέρ της των πάντων ενώσεως αφορά ΜΟΝΟ τις Ορθόδοξες Εκκλησίες. (βίντεο)
Ο αντιπαπικός αντιοικουμενιστικός αγώνας του π. Κων/νου Παλαιολογόπουλου


Έβαλε φράγμα στους Παπικούς ο Θεός τον Άγιο Σπυρίδωνα. Οι Οικουμενιστές όμως το απέρριψαν!



