Εκκοσμίκευση, Οικουμενισμός, αντιΟικουμενιστές!








Ἕως ποῦ φτάνει ἡ ἐκκοσμίκευσή μας;

ἐπικοινωνία μετὰ τοῦ Παπισμοῦ, τοῦ Προτεσταντισμοῦ καὶ ὅλων τῶν ἄλλων αἱρέσεων, ἐσχάτως δὲ καὶ τῶν ἄλλων θρησκειῶν, ὁδηγεῖ στὴν ἐκκοσμίκευση. Καὶ ἡ ἐκκοσμίκευση μὲ τὴ σειρά της ἐκκολάπτει αἱρέσεις και κακοδοξίες, εἶναι ἡ ἴδια μιὰ αἵρεση.
Ὅλο αὐτὸ τὸ κακόδοξο καὶ ἀντί-Χριστο πνεῦμα, αὐτὸ τὸ σύμπλεγμα ἐκκοσμικεύσεως καὶ αἱρέσεως, ἔχει εἰσχωρήσει στὸ χῶρο τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ὥστε πλέον ὁ κάθε πιστός, ἡ κάθε ὁμάδα, τὸ κάθε ἱστολόγιο, ἡ κάθε ἐνορία, ἡ κάθε Μητρόπολη νὰ κουβαλάει ἢ νὰ ἀνέχεται τὶς πρακτικὲς καὶ τὶς πλάνες τῶν ἐκκοσμικευμένων καὶ αἱρετικῶν διδασκάλων καὶ «ποιμένων» (ἀδιακρίτως ἂν αὐτοὶ εἶναι Οἰκουμενιστὲς, Παπικοὶ ἢ Προτεστάντες). Καὶ συμβαίνει πολλὲς φορές, ἐμεῖς ποὺ στηλιτεύουμε τοὺς ἄλλους, νὰ πάσχουμε οἱ ἴδιοι σὲ σημεῖα ποὺ οὔτε κἀν τὰ ἀντιλαμβανόμαστε.
Ἡ σύγχυση τῶν ἐσχάτων!
Ἀποχώρησε ἢ στέρεψε ἡ ἀδελφοσύνη, ἀγάπη, ὁμόνοια ἀπὸ τοὺς Ὀρθοδόξους (δὲν συνυπολογίζουμε ἐδῶ τοὺς Οἰκουμενιστές). Οἱ σύγχρονοι πατέρες κράτησαν τὸ ἐξουσιαστικὸ καὶ ἀπέβαλαν τὸ πατρικό-θυσιαστικὸ πνεῦμα. Ἀντὶ νὰ «παρακαλέσουν» τὰ μακρὰν καὶ ἐγγὺς παιδιά τους, τὰ ἀποκλείουν, τὰ συκοφαντοῦν, τὰ λοιδοροῦν, ὅταν ἀντιληφθοῦν ὅτι δὲν ἐξυπηρετοῦν-ὑπακούουν, τὸ ἐξουσιαστικό τους θέλημα, ὅταν μάθουν ὅτι τόλμησαν νὰ ἐλέγξουν ἐπιλογές τους! Ἐπιλογὲς ἐξοφλάλμως ἀντι-πατερικές, χωρὶς μάλιστα κάποια δικαιολόγηση μὲ στέρεο ἁγιοπατερικὸ λόγο!
Καὶ τὰ παιδιὰ ἀνταποδίδουν τὰ ἴσα!
Δὲν μποροῦμε νὰ συνυπάρξουμε, νὰ συναχθοῦμε μὲ ταπείνωση καὶ μετάνοια, γιὰ νὰ ζητήσουμε ἀπὸ τὸν Κύριο μονιασμένοι, λύση τῶν κρίσιμων καὶ ἐπειγόντων θεμάτων τῆς Πίστεως, τῆς ἀντιμετωπίσεως τῶν αἱρέσεων· οὔτε κἀν μποροῦμε νὰ συμφωνήσουμε θεωρητικά, παρότι ἔχουμε πλούσια, ἀδιαμφισβήτητη, καταγεγραμμένη τὴν Παρακαταθήκη τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ ποιά εἶναι ἡ διαχρονικὴ στάση ἀπέναντι στὴν αἵρεση.
Καὶ ἡ Παναίρεση τῶν «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν», τῶν πολλῶν «βαπτισμάτων» καὶ τῆς «διηρημένης Ἐκκλησίας», διηρημένους μᾶς καταπίνει.
«Ἀγαπήσωμεν ἀλλήλους, ἵνα ἐν ὁμονοίᾳ ὁμολογήσωμεν»· γιατὶ ὅπου ἀπουσιάζει ἡ ἀγάπη καὶ ἡ ὁμόνοια, ἀπουσιάζει καὶ ἡ Πηγή τους!
Ἀγάπη, μετάνοια, ταπείνωση στοὺς Ἁγίους Πατέρες, γιὰ νὰ προσελκύσουμε τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, πρὶν εἶναι πάρα πολὺ ἀργά!
Σημάτης Παναγιώτης

Ιδιοτέλεια και ...απόκτηση του Αγίου Πνεύματος!

Είμαστε θύματα των συστημάτων της κοινωνίας. Μας πετάνε το δόλωμα της ιδιοτέλειας (χρήμα-δόξα-ηδονή-εξουσία) και εμείς το χάφτουμε και πιανόμαστε στα δίχτυα του συστήματος. Είμαστε δέσμιοι αυτού. Δεν είμαστε ελεύθεροι. Τα κίνητρά μας τα ξέφτισαν, τα ταπείνωσαν.
Κανείς δεν μας έμαθε να έχουμε ως κίνητρο στον αγώνα, τη διατήρηση της Θεϊκής φλόγας στην καρδιά, αλλά αλλότρια κίνητρα, γεώδη. Μας χαμήλωσαν τον πήχη.
Στόχος στη ζωή μας έγινε η απόκτηση πλούτου, ηδονής, δόξας και εξουσίας και όχι η απόκτηση του Αγίου Πνεύματος.
π.Αρσένιος Κωτσόπουλος
Εφημέριος Ι.Ν.Προφήτη Ηλία Παγκρατίου.
Πηγή: "Τρελογιάννης"

Άμεσες και έμμεσες βολές κατά του Γέροντα Παΐσιου και του λαού που τον τιμά!

Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος:
Ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, μὲ ὅσα γράφει δίνει τὴν ἐντύπωση ὅτι ἀρνεῖται τὴν ἁγιότητα τοῦ γέροντος Παϊσίου.
 Μιλάει γιὰ «"ευσεβείς" ἀφιονισμένους» οἱ ὁποῖοι ἐκβιάζουν γιὰ «αγιοκατάταξη των "δικών τους" γερόντων»!  Ἀρνεῖται ὅτι ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ τιμᾶ τὸν γέροντα ὡς Ἅγιο καὶ μιλάει γιὰ «πρεμούρα» κάποιων ποὺ ἐπείγονται γιὰ τὴν ἁγιοποιήσή του! 
Συνεπῶς, ὑποβαθμίζει τὸν χαρισματικὸ λόγο καὶ τὶς πράξεις τοῦ γέροντα Παϊσίου μέχρι ἐξαφανίσεως, χαρακτηρίζοντας ὡς «ἐξαλλοσύνες» καὶ «γελοιότητες» κάποια ἀπὸ τὰ θαυμαστὰ ποὺ ἀποδίδονται στὸν Γέροντα, χωρὶς νὰ μᾶς συγκεκριμενοποιεῖ πόσα καὶ ποιά εἶναι αὐτά (ποὺ πιθανὸν νὰ ὑπάρχουν, ἀφοῦ ἀπὸ στόμα σὲ στόμα κάποια γεγονότα παραποιοῦνται). Πρὸς τοῦτο χρησιμοποιεῖ καὶ τὸν ὑβριστὴ ἱστολόγο τοῦ Γέροντα Παΐσιου, ποὺ ἀπασχόλησε πρὸς μηνῶν τὸ πανελλήνιο.
Μὲ τὸν τρόπο γραφῆς του, ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, οὐσιαστικὰ σπέρνει τὴν ἀμφιβολία καὶ φοβοῦμαι ὅτι ὑβρίζει ἐνέργειες τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ποὺ διὰ τοῦ Γέροντος ἐνήργησε.
Δὲν θὰ περίμενε κανεὶς κάτι διαφορετικὸ ἀπὸ τὸν κ. Ἀνδριόπουλο. Χαρακτηρίζει τὴν εὐσέβεια τοῦ λαοῦ ὡς "...Αγιολαγνεία...", γιατὶ ἄλλες ...λαγνεῖες τὸν ἐκφράζουν. Ὅπως π.χ. ἡ «τεχνολαγνεία», ἡ «ψαλτολαγνεία», ἡ «μουσικολαγνεία», ἀπὸ τὶς ὁποῖες γέμει τὸ ἱστολόγιό του.
Σημάτης Παναγιώτης
 

Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014


ΠΟΙΟΣ ΛΑΟΣ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ; ΟΙ ΑΦΙΟΝΙΣΜΕΝΟΙ;

Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
 http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2014/07/blog-post_1683.html
Φίλος της Ιδιωτικής Οδού με πληροφόρησε για σχόλιο ανωνύμου τινος στο ιστολόγιο Θρησκευτικά και στην ανάρτηση "ναβάλλεται γιοκατάταξις το μακαριστο Γέροντος Παϊσίου;", με αφορμή το κείμενό μου "...Αγιολαγνεία..."
Ο ανώνυμος σχολιαστής γράφει:
Προ ημέρων, την 1η Ιουλίου, ο γνωστός φίλος του Πατριαρχείου Παναγιώτης Ανδριόπουλος έγραφε μεταξύ άλλων στο ιστολόγιό του: 
"Οι δε "ευσεβείς" κάθε μέρα ζητούν και από ένα άγιο! Δεν τους φτάνει το "περικείμενον ημίν νέφος μαρτύρων" και προσπαθούν να εκβιάζουν καταστάσεις με διάφορες μεθόδους,
προκειμένου να γίνει η αγιοκατάταξη των "δικών τους" γερόντων. 
Η Εκκλησία προχώρησε πρόσφατα στην διακήρυξη της αγιότητος του μακαριστού Γέροντος Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου και αμέσως ζητάνε τον επόμενο άγιο: τον γέροντα Παϊσιο, τον αρχιμ. Φιλόθεο Ζερβάκο, τον π. Γερβάσιο Παρασκευόπουλο, μέχρι και τον Αυγουστίνο Καντιώτη κ.α.
Κι αυτοί να γίνουν, την επομένη θα ζητούν κι άλλους. Επιδιώκουν μια "βιομηχανία" αγίων, αν είναι δυνατόν! Και μετά τους φταίει το Βατικανό, που κάνει την ίδια δουλειά στο θέμα της αγιοποίησης".
Προφανώς κάποια περισσότερη πληροφόρηση έχει από το Φανάρι. Διότι αν γνώριζε ότι επίκειται άμεσα η αγιοκατάταξη του Γέροντος Παϊσίου δεν θα έγραφε τα ανωτέρω σχετικά. 
Δεν θα ασχοληθώ με τη λογική του ανωτέρω ιστολόγου. Διότι ο ορθόδοξος τρόπος αγιοκατάταξης αυτός είναι: Ο λαός ζητά και η Εκκλησία απλώς αγιοκατατάσσει επισήμως. 
Είναι σημαντικό ωστόσο να μάθουμε ποιοι λόγοι "φρέναραν" την τελική απόφαση του Οικουμενικού Πατριαρχείου για αγιοκατάταξη του Γέροντος Παϊσίου. 
Και κάτι ακόμη. Ο Γέρων Παΐσιος είναι ένας από τους μεγαλύτερους αγίους της εποχής μας. Και ασφαλώς δεν περιμένει ούτε εκείνος ούτε ο λαός του Θεού, που ήδη τον τιμά ως άγιο, τις αποφάσεις καμίας Συνόδου. 
11 Ιουλίου 2014 - 10:28 π.μ.
Το ως άνω σχόλιο μου δίνει μιαν αφορμή για να επανέλθω στο θέμα επισημαίνοντας τα εξής:
1. Καμία πληροφόρηση δεν είχα από το Φανάρι διότι δεν με ενδιαφέρει το θέμα. Δεν "διψάω" για αγιοποιήσεις. Και να ήταν "επί θύραις"  η αγιοκατάταξη του Γέροντος Παϊσίου ή όποιου άλλου τα ίδια θα έγραφα.
2. Μας κάνει μάθημα ο ανώνυμος σχολιαστής γράφοντας: "ο ορθόδοξος τρόπος αγιοκατάταξης αυτός είναι: Ο λαός ζητά και η Εκκλησία απλώς αγιοκατατάσσει επισήμως". 
Αν η Εκκλησία "απλώς αγιοκατατάσσει" τότε ποια η πρεμούρα τους για τον Γέροντα Παΐσιο; Κι αφού "ασφαλώς δεν περιμένει ούτε εκείνος ούτε ο λαός του Θεού, που ήδη τον τιμά ως άγιο, τις αποφάσεις καμίας Συνόδου", τότε ποιος ο λόγος να μάθει ο ανώνυμος "ποιοι λόγοι "φρέναραν" την τελική απόφαση του Οικουμενικού Πατριαρχείου για αγιοκατάταξη του Γέροντος Παϊσίου"; 
Ας μη γελιόμαστε. Ποιος λαός τιμά; Εδώ είναι το μέγα ερώτημα. Οι αφιονισμένοι; Αυτοί που είναι οι ηθικοί αυτουργοί του "Γέροντα Παστίτσιου"; Αυτοί που γεμίζουν τα σκουπιδοέντυπα (χαμηλής και ακροδεξιάς υποστάθμης) με "προφητείες" και κάθε λογής ανοησίες τις οποίες αποδίδουν στον Γέροντα  Παΐσιο; 
Ποιος λαός; Αυτοί που έχουν καταντήσει την Ορθοδοξία ανυπόληπτη στον κόσμο με τις εξαλλοσύνες τους που συχνά αγγίζουν τα όρια της γελοιότητας; 
Αυτούς - είμαι σίγουρος - ούτε ο Γέροντας Παΐσιος δεν θα τους ήθελε υμνητές του. 

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ: Θέλουμε να επιστρέψει ο Πατέρας μας!


Επιστολή των Ορθόδοξων πιστών
της Αγίας Ορθόδοξης Επισκοπής
Congo-Brazzaville και του Γκαμπόν.

Προς Τον Ορθόδοξο Πάπα και Πατριάρχη
της Αλεξάνδρειας και Πάσης Αφρικής
κ. Θεόδωρο ΙΙ
Θέμα: Αίτημα της επιστροφής του ιεραποστόλου και αρχιτέκτονα πατέρα Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου στην Ορθόδοξη Επισκοπή του Κονγκό (Brazzaville) - Γκαμπόν.

Με τη χάρη και την αγάπη του Κυρίου μας και Σωτήρα Ιησού Χριστού,

Εμείς οι ορθόδοξοι πιστοί των διαφόρων ενοριών του Κονγκό-Brazzaville, απευθύνουμε με σεβασμό αυτή την επιστολή στον Πάπα και Πατριάρχη Αλεξάνδρειας, ζητώντας την επιστροφή του ιεραποστόλου αρχιτέκτονα πατέρα Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου.

Μακαριότατε, με πολλή θλίψη και πικρία διαπιστώνουμε και παρατηρούμε τη δυσλειτουργία της τοπικής εκκλησίας μας, έπειτα από τα γεγονότα σχετικά με την αναχώρηση ή απέλαση του πατέρα ιεραπόστολου αρχιτέκτονα Θεολόγου.

Eπιθυμούμε να σας ενημερώσουμε για ορισμένα πράγματα και να σας παρακαλέσουμε να ακούσετε τη φωνή μας. Οι νέοι μας σας είχαν στείλει επιστολές, στις οποίες σας ανέφεραν ορισμένα πράγματα  για τη ζωή του Επισκόπου, πράγματα, που ένας επίσκοπος πραγματικά δεν μπορεί να κάνει λόγω  του αξιώματός του. Δεν απαντήσατε στις επιστολές και προτιμήσατε
να αφήσετε στην Επισκοπή μας ένα πρόσωπο άπειρο, ανίκανο να διοικήσει μια εκκλησία.
Πέρασε ένας χρόνος που ο νέος επίσκοπος είναι εδώ και η μόνη διαπίστωση που κάνουμε από την άφιξή του είναι:

1. Να προσπαθεί να διαλύσει όσα με τόση αγάπη για την εκκλησία μας έκανε ο π. Θεολόγος. Θέλει να πουλήσει ένα μέρος της κληρονομιάς της Εκκλησίας, που οι δωρητές από την Ελλάδα και τον κόσμο ολόκληρο αγόρασαν για τις ανάγκες της εκκλησίας.

2. Δεν λειτουργούν τα ιδρύματα όπως πρέπει, το Σχολείο και το Ορφανοτροφείο, τα ορφανά δεν έχουν τα απαραίτητα, ρούχα και όσα χρειάζονται για το σχολείο τους.

3. Δεν πραγματοποιούνται έργα και όσα είχε ξεκινήσει ο π. Θεολόγος έχουν μείνει ημιτελή. Ξεκίνησε να κτίζει μια εκκλησία στο Impfondo, αλλά είναι πολύ φτωχή σε σχέδιο και σε εκτέλεση. Η σύγκριση με τα έργα που έχουμε είναι αδύνατη.

4. Όσοι εργάζονται στην ιεραποστολή δεν παίρνουν το μισθό τους, οι ιερείς πληρώνονται με  δυσκολία. Αντί για πληρωμή απειλεί να αφορίσει τους νέους, γιατί αυτοί συνεχίζουν να έχουν στην καρδιά τους τον π. Θεολόγο, πράγμα που δεν του αρέσει καθόλου.
5. Στη Θεία Λειτουργία απειλεί τους πιστούς και τους κατηγορεί ότι ασχολούνται με την ιδιωτική και σεξουαλική του ζωή. Η ζωή ενός επισκόπου δεν πρέπει να αφορά τους πιστούς; Αφορά μόνο τον επίσκοπο; Πρώτη φορά ακούμε τέτοια πράγματα, πολλοί πιστοί έχουν φύγει από την εκκλησία. Αντί να αυξάνεται ο αριθμό των πιστών, αντιθέτως μειώνεται εξαιτίας της συμπεριφοράς του επισκόπου.

6. Έπειτα από πολλά γεγονότα που έχουν συμβεί και βλέπουμε την εκκλησία μας να διαλύεται και εξαιτίας αυτού σας παρακαλούμε να μας στείλετε τον π. Θεολόγο, για να συνεχίσει το ιεραποστολικό έργο του και να απομακρυνθεί ο επίσκοπος, γιατί μόνο καταστρέφει και σκανδαλίζει τους πιστούς με τη ζωή του.
Βλέποντας κάθε φορά τα έργα  του θυμόμαστε τον πολύ αγαπητό πνευματικό μας πατέρα Θεολόγο και προσευχόμαστε στο Θεό να του δώσει τη δύναμη, το κουράγιο και κυρίως να τον συνοδεύει πάντοτε σε όλη του τη ζωή.

Ελπίζοντας ότι το αίτημά μας θα προσελκύσει την προσοχή σας,

Παρακαλούμε να μας χορηγήσετε την ευλογία σας.

Συντάχθηκε στο Κονγκό-Brazzaville, στις 25 Ιουνίου 2014



Συνημμένα:

Οι υπογραφές των πιστών.



Επικυρωμένα αντίγραφα:

-Ιερά Επισκοπή του Κονγκό-Brazzaville- Γκαμπόν.

 -Ιερά Μητρόπολη Κεντρικής Αφρικής.

- Ιερά Μητρόπολη Καμερούν.

- Ιερά Επισκοπή Κατάγκας.

-Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας.

-Υπουργείο Εσωτερικών του Κονγκό.

-Ιεραποστολικός Σύλλογος Πρωτόκλητος.

-Ορθόδοξη Ιεραποστολική Αδελφότητα-Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος «Κοσμάς ο Αιτωλός».
 Μερικὰ ἀπὸ τὰ ἔγγραφα καὶ τὶς φωτογραφίες ποὺ μᾶς ἐστάλησαν:













Αφαίρεση τατουάζ: Η νέα χρυσοφόρα επιχείρηση, που έχει σημειώσει άνοδο 440%, την τελευταία 10ετία

 


«Καὶ ἐντομίδας οὐ ποιήσετε ἐπὶ ψυχῇ ἐν τῷ σώματι ὑμῶν καὶ γράμματα στικτὰ οὐ ποιήσετε ἐν ὑμῖν  ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεὸς ὑμῶν».

Τον 8 μ.Χ. αιώνα η Εκκλησία καταδίκασε την αποτύπωση οποιουδήποτε συμβόλου επί του σώματος των πιστών ως ειδωλολατρικό έθιμο και ως πρακτική των βαρβάρων!

Τατουάζ ή δερματοστιξία,
 επιτρέπεται;
ή είναι πρόγονος του χαράγματος του αντιχρίστου;...

Πηγή: "Τρελογιάνης"

Η ηθοποιός Melanie Griffith βιώνει ένα οδυνηρό διαζύγιο. Ωστόσο, η αφαίρεση του τατουάζ της με το όνομα του πρώην- πλέον- συζύγου της, Antonio Banderas, θα είναι ενδεχομένως ακόμη πιο οδυνηρή. Και δεν είναι η μόνη που περνάει αυτή τη...δοκιμασία. Τα έσοδα από την αφαίρεση τατουάζ έχουν εκτοξευτεί 440%, στα 75,5 εκατομμύρια δολάρια, την τελευταία δεκαετία.
Οπως μεταδίδει το Marketwatch, η βιομηχανία αφαίρεσης τατουάζ αναπτύσσεται συνεχώς και εκτιμάται ότι θα “χτυπήσει” τα 83,2 εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ανοίγοντας το δρόμο για ανάπτυξη ολόκληρης της βιομηχανίας τατουάζ, σύμφωνα με στοιχεία  της εταιρείας ερευνών IBISWorld.
Τα έσοδα της βιομηχανίας συνολικά εκτιμώνται στα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2014, με ετήσιο ρυθμό αύξησης 2,9%. Πάντως, υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για συγκεκριμένα τατουάζ, όπως τα περίπλοκα σχέδια ή τατουάζ τριών διαστάσεων, όπως αναφέρει ο επικεφαλής αναλυτής της IBISWorld  Andy Brennan.
Τα περισσότερα άτομα, που αποφασίζουν να αφαιρέσουν τατουάζ, έχουν περάσει τα 30 και τα 40, καθώς, “αυτό που ήταν ελκυστικό στα 20 δεν είναι πλέον στα 30”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά πλαστικός χειρουργός στο διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο. To κόστος ξεκινάει από 500 δολάρια και ποικίλει ανάλογα με το χρώμα και το βάθος του μελανιού στο δέρμα.
Παράλληλα, οι χωρισμοί και η αναζήτηση εργασίας αποτελούν δύο από τους συνηθέστερους λόγους για την αφαίρεση μιας ανεξίτηλης -και ξεπερασμένης πια- ανάμνησης.
Εξάλλου, η ανάπτυξη της τεχνολογίας όσον αφορά στην αφαίρεση τατουάζ διευκολύνει επίσης τη σχετική απόφαση, καθιστώντας την όλη διαδικασία λιγότερο τρομακτική.

πηγή

Τατουάζ ή δερματοστιξία,
 επιτρέπεται;
ή είναι πρόγονος του χαράγματος του αντιχρίστου;...
http://www.zougla.gr/assets/images/400x300/49677.jpg
 
  • Γιατί τόσο πολύ εξαπλώθηκε παγκοσμίως η μόδα των τατουάζ; 
  • Γιατί σε κάθε γωνιά των μεγάλων πόλεων, ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια μαγαζιά που κάνουν δερματοστιξία και ψάχνουμε άνθρωπο με το ματοκυάλι που να μην έχει τατουάζ;
  • Γιατί κάποτε το τατουάζ ήταν "στίγμα" για αυτόν που το είχε και μάλιστα ήταν μικρό και σε κρυφό σημείο του σώματος ( το έβλεπες σπάνια, όπως σε ναυτικούς, φυλακισμένους και τοξικομανείς ), ενώ τώρα βλέπουμε ακόμη και μεγάλα τατουάζ, τόσο, που πιάνουν και όλο το σώμα ( σε ανθρώπους κάθε ηλικίας, φύλου και κοινωνικής τάξεως ) ;
  •  Γιατί προβάλλονται επιδεικτικά και με καμάρι σε όλον τον κόσμο, από κει που ήταν σε κρυφό σημείο του σώματος και μόνο ο κάτοχός τους το γνώριζε;
Πόσο τυχαία είναι όλα αυτά;... 

Τατουάζ ή δερματοστιξία



       Το σημάδεμα στην αρχαιότητα λεγόταν «στίξη» (χτύπημα) ή «κατάστιξη» και η πράξη στιγματισμός. Το σημάδεμα του σώματος λεγόταν δερματοστιξία. Η λέξη όμως που χρησιμοποιείται ευρέως είναι η λέξη τατουάζ και από την οποία είναι γνωστή η όλη διαδικασία. Η λέξη «Τατουάζ» προέρχεται από τη λέξη «Tattoo», όρος που βρίσκεται στη πρώτη δεκάδα των αναζητήσεων στο διαδίκτυο από το 1999! Η λέξη «Tattoo» είναι παράφραση της λέξης Tattawing των Μαορί (Νέα Ζηλανδία). Στην Πολυνησιακή διάλεκτο η λέξη «Τα» σημαίνει σχέδιο και «Ατουάζ» δηλώνει «αυτόν που δίνει πνοή στα πλάσματα της γης»! Με άλλα λόγια, Τατουάζ σημαίνει «το σχέδιο που σου δίνει τη προστασία των θεών»! Επιπλέον έχει τις έννοιες «ανεξίτηλο σημάδι», «σχέδιο στο δέρμα», «μαρκάρω κάτι», «κεντώ πάνω στο δέρμα»!
Στα μέσα της δεκαετίας του 1960 με τις αρχές της δεκαετίας του 1970 το τατουάζ εμφανίζεται σε μουσικούς της ροκ μουσικής. Το τατουάζ έγινε συνώνυμο της ροκ και μάλιστα της πανκ μουσικής. Το 1963 ο Μπρούνο ντέ Πιγκάλ ανοίγει στο Παρίσι το πρώτο Στούντιο Τατουάζ. Ως και φεστιβάλ διοργανώνονται σε τοπική αλλά και διεθνή βάση όπως αυτό του Σίδνεϊ, της Φρανκφούρτης, ενώ από το 1999 διοργανώνεται και στη χώρα μας Πανελλήνια Έκθεση Tattoo Art! Η Ένωση Επαγγελματιών Τατουάζ των Η.Π.Α. δηλώνει ότι έχουν κάνει τατουάζ σε 39 εκατομμύρια άτομα από το 1990 ως το 2004! (δηλαδή 1 στους 7 Αμερικανούς)!! Στην ίδια κατεύθυνση διάδοσής του δραστηριοποιούνται διάσημοι αστέρες, αθλητές, ηθοποιοί, μοντέλα αλλά και τα ΜΜΕ. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αστέρων που διαφήμισαν το τατουάζ είναι ο Μάρλον Μπράντο ως μηχανόβιος με τατουάζ στις ταινίες του, στις αρχές της δεκαετίας του 1980 τα supermodels όπως η Στέφανι Σέιμουρ και η Κάρε Ότις αλλά και οι σταρ του Χόλλιγουντ όπως η Ντρίου Μπάριμορ και ο Μίκι Ρούρκ.

Σήμερα πολλοί ηθοποιοί, βραβευμένοι μάλιστα με όσκαρ πολλοί από αυτούς, είναι στιγματισμένοι με τατουάζ: Λόγου χάρη Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Τζούλια Ρόμπερτς, Τζόντι Φόστερ, Σόν Κόνερι, Τζέσικα Λαγκ, Νίκολας Κέιτζ, Τζίνα Ντέιβις, Σον Πεν, Μπίλι Θόρτον, Μαρίσα Τομέι, Αντζελίνα Τζολί, Σαρλίζ Θέρον, Μπεν Άφλεκ κ.α.
Το τατουάζ είναι πράξη που είχε πάντοτε μαγικό χαρακτήρα. Στις περισσότερες κοινωνίες αναγνωριζόταν μαγική δύναμη σε εκείνους που επιδίδονταν στο τατουάζ. Συνήθως το τατουάζ αποτελεί δοκιμασία μυήσεως ή αναγνωρίσεως του φύλου, του αξιώματος κλπ. Γίνεται όμως περισσότερο για τη μαγική, προφυλακτική, και θεραπευτική αξία του!
Γενική Παγκόσμιος Εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος Λαρούς



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3hph4T_UdLAZOyUcxAyDDEnRnWnD8Gt741dsVJT5TQ0U0OI5gSAYAnJNg8PRku_SwebBzqmZbRYmQVb7qOH1gQsmlOwwbjkrgGrzrzKelkP5uSaxnd5Al_YwP_0hKkFkCRo-uBpH-hRI/s1600/GW281H300.jpegΠρόγονος των τατουάζ εικάζεται πως είναι η παράδοση εκδήλωσης πένθους των πρωτόγονων φυλών. Χάραζαν το σώμα τους και έτριβαν κάρβουνα μέσα στις τομές, με αποτέλεσμα μετά τη θεραπεία τους, τα αδιάλυτα μόρια του κάρβουνου να παραμένουν μέσα στο δέρμα. Οι παλαιστές και οι μονομάχοι στην αρχαιότητα έφεραν τατουάζ σε ένδειξη αδελφοσύνης. Πολλές φυλές το χρησιμοποιούσαν σαν ένδειξη πένθους ενώ σε άλλες υποδήλωναν τη κοινωνική τους θέση και το αξίωμα. Σε άλλες δήλωναν πως τα άτομα που τα έφεραν ήταν ώριμα για κοινωνική ζωή.
Για τους Μαορί ακόμη και σήμερα, τα τατουάζ είναι κομμάτι της ιστορίας τους, πολύ «ιερό»! Και όπως αναφέρθηκε στη Πολυνησιακή διάλεκτο σημαίνει το σχέδιο που σου δίνει τη προστασία των θεών!
Στη Δύση εμφανίζεται το τατουάζ αρχικά στους Σταυροφόρους και το 1691 από τον Γουΐλιαμ Ντάμφερ εξερευνητή θαλασσών στην επιστροφή του στο Λονδίνο μετά τα ταξίδια του στην Πολυνησία και στα νησιά του Ειρηνικού.  Στα τέλη του 17ου αιώνα το τατουάζ μεταφέρεται ουσιαστικά στην Ευρώπη από τον Κάπτεν Κούκ, ο οποίος φέρνει μαζί του ειδικούς τεχνίτες από την Πολυνησία με σκοπό τη διάδοσή του. Στις αρχές του 18ου αιώνα το τατουάζ γίνεται μόδα στις αριστοκρατικές τάξεις της Ευρώπης και ύστερα εγκαταλείπεται. Τον 19ο αιώνα γίνεται πάλι μόδα στην Αγγλία και σε κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες.
Στην αρχαία Αίγυπτο τατουάζ είχαν οι βασιλικοί ακόλουθοι και οι ιερείς των ειδώλων για να διακρίνονται. Οι αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν τη τεχνική της δερματοστιξίας ήδη από τη Μυκηναϊκή εποχή, ωστόσο δεν έπαυαν να την θεωρούν ως συνήθεια των βαρβάρων! Χαρακτηριστικό δουλείας, υποτέλειας και υποταγής!

Ο Πλούταρχος αναφέρει πως οι Συρακούσιοι μετά τη συντριβή των Αθηναίων στις Συρακούσες της Σικελίας, έβαλαν ένα άλογο με τη μορφή τατουάζ στα μέτωπα των αιχμαλώτων! Οι Ρωμαίοι σημάδευαν με τατουάζ τους σκλάβους και τους εγκληματίες και με το γράμμα D τους λιποτάχτες! Αργότερα, το 750 μ. Χ. το ίδιο έκαναν και οι Κινέζοι στους εγκληματίες! Στη Νέα Γουινέα και στην Βιρμανία χρησιμοποιούταν ως διακριτικό των φυλών ενώ στη Νέα Ζηλανδία αποτελούσε έμβλημα τιμής! Οι Ινδιάνοι Τόμσον έλεγχαν το κουράγιο τους, κυρίως των νέων, εφαρμόζοντας τον οδυνηρότερο τρόπο τατουάζ! Στην Παραγουάη ήταν σύμβολο της εφηβείας ενώ κάποιες φυλές στην Ινδία το χρησιμοποιούσαν σαν μέσο καλλωπισμού και σεξουαλικής διέγερσης!
Στα νεώτερα χρόνια ήταν ταυτισμένο με τους περιθωριακούς, τους μηχανόβιους και τους φυλακισμένους αλλά και διάφορα επαγγέλματα όπως ναυτικούς, εργάτες κλπ. Στις ταινίες ήταν χαρακτηριστικό των βαρυποινιτών και των μηχανόβιων μαζί με τα μακριά μαλλιά και τα δερμάτινα ρούχα. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, με τη διαφήμιση που του γίνεται, εμφανίζεται από τους πεζοναύτες του Αμερικανικού στρατού ως τους Χίπις! Τατουάζ έχουν οπωσδήποτε τα μέλη συμμοριών ως δείγμα ταύτισης συμμετοχής και παντοτινής τους αφοσίωσης σε αυτές! Παρόμοια και σε οπαδούς μουσικών ρευμάτων όπως ροκ, Χέβυ Μέταλ, πανκ μέχρι και στις κινήσεις των νέο Ναζί!


   Σε όλους τους λαούς είναι συνδεδεμένα με παγανιστικές αντιλήψεις!

     https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgni0K7du8Z7kAeig9UkTp0LD7FAVue1hoA2U9p4M_Xh6gX8Qyez_9N9WmSxEjak0jNGLt7weL3oSvTTnjUw9JzXolwdP0Dx_ZOc98tygjbSQy3xkGsuHNhAstRU3TFJBtP5zoC4ycUcjM/s1600/%CE%9C%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%99%CE%91.jpg Στην αρχαία Αίγυπτο έχουν βρεθεί μούμιες της 6ης Δυναστείας (2000 π. Χ.) με τατουάζ! Θεωρούσαν το τατουάζ ως ιερό σημάδι και απαγορευόταν να το έχει κανείς πάνω του εκτός από τον Φαραώ. Το ταύτιζαν με τη γονιμότητα και την αρχοντιά. Με τατουάζ κοσμούσαν τους νεκρούς τους πιστεύοντας ότι ασκούσε μαγικές ευεργετικές επιδράσεις. Τα τατουάζ με σκούρα χρώματα που φέρουν στη κοιλιά, στα χέρια και στα πόδια οι μούμιες τις 6ης Δυναστείας θεωρούνται από τους επιστήμονες θρησκευτικής σημασίας! Πολλά από τα τατουάζ που κυκλοφορούν σήμερα περιέχουν αρχαία αιγυπτιακά σύμβολα! (όπως το ΑΝΚΗ)
Από την Αίγυπτο μεταδόθηκαν σε γειτονικές χώρες και πολιτισμούς μέσω του εμπορίου (Μεσογείου, Περσίας, Αραβίας) φθάνοντας το 2000 π.Χ. μέχρι την Κίνα.  Ο Ιπποκράτης είχε παρατηρήσει πως οι Σκύθες έκαναν τατουάζ στα χέρια και στα στήθη τους με σκοπό να γίνουν πιο δυνατά!

Στη Παλαιστίνη πιστεύουν ότι αν κάνουν τατουάζ στο χέρι το προστατεύουν από στραμπούληγμα ή εξάρθρωση! Στο Ιράκ πιστεύουν ότι το τατουάζ φέρνει μακροζωία! Στην Ινδία με τα τατουάζ πίστευαν ότι εξορκίζουν τη κακή τύχη και τις αρρώστιες. Οι Ινδοί της Βεγγάλης μάλιστα, ακόμη πιστεύουν ότι άστικτα πρόσωπα θα γνωρίσουν δυσκολίες στο μεταθανάτιο βίο τους! Στην Ινδονησία θεωρούσαν ότι με τα τατουάζ λάμβαναν δύναμη για να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές δυσκολίες, όπως στο κυνήγι αγρίων ζώων για την επιβίωσή τους. Το 1100 π.Χ το τατουάζ γίνεται γνωστό στην Πολυνησία, στο Βόρνεο, στις Φιλιππίνες, στη Νέα Γουϊνέα και στην Φορμόζα.

Στο Βόρνεο τα τοποθετούσαν γύρω από το καρπό και τα δάκτυλα για προστασία από τις αρρώστιες. Στην Ταϊτή τα χρησιμοποιούν ακόμη ως φυλακτό για την αποτροπή παντός κακού. Εικάζεται ότι από την Πολυνησία μεταφέρεται με τις μεταναστεύσεις σε όλο τον Ειρηνικό. Τον 5ο αιώνα π.Χ. συναντάται στην Ιαπωνία όπως φανερώνουν ευρήματα στην Οσάκα ενώ υπάρχουν στην Κίνα γραπτά στοιχεία σε νομικά έγγραφα από τον 3ο π.Χ. αιώνα. Στο Νεπάλ οι γυναίκες εκτός από τα τατουάζ διακοσμούν τα χέρια τους με περίτεχνα σχέδια χένας κατά τη παραμονή της Βουδιστικής εορτής Eid al Fitr! Στην Βιρμανία ακόμη πιστεύουν ότι αν είναι πάνω από τη καρδιά μπορούν να σταματήσουν το κακό! Τα μαύρα είναι περισσότερο διακοσμητικά ενώ τα κόκκινα τα χρησιμοποιούν για προστασία από τη βασκανία και την αρρώστια! Οι Σαμάνοι ήδη από το 2000 π.Χ. χρησιμοποιούσαν το τατουάζ ως ένα είδος βελονισμού στης θρησκευτικές τους τελετές ίασης ή μύησης! Οι Εσκιμώοι και οι κάτοικοι των νησιών Φίτζι κάνουν τατουάζ για να εξασφαλίσουν ευτυχία στη μέλλουσα ζωή!

Οι Ιάπωνες το χρησιμοποιούν για καλλωπιστικούς αλλά και θρησκευτικούς λόγους πιστεύοντας ότι με τατουάζ με φίδια και δράκους εξορκίζουν τους φόβους και τους εφιάλτες τους. Οι Ινδιάνοι τα είχαν ως φυλακτά θεωρώντας ότι τους προστάτευαν ακόμη και από τον εχθρό στη μάχη! Κάποια από αυτά που κυκλοφορούν ακόμη συμβολίζουν τη μητέρα φύση και τη λατρεία της αιώνιας μητέρας!

Στις φυλές της Αφρικής έχουν πάντοτε σχέση με τη θρησκεία, την φυλή και τις προλήψεις! Στις Φιλιππίνες υπάρχει η δεισιδαιμονία σύμφωνα με την οποία ο νικητής πολεμιστής ή κυνηγός έπαιρνε τη δύναμη του φονευμένου εχθρού ή του θηράματος αν το ζωγράφιζε πάνω στο σώμα του!
Και εντομίδας ου ποιήσετε επί ψυχή εν τω σώματι υμών και γράμματα στικτά ου ποιήσετε εν υμίν. Εγώ ειμί Κύριος ο Θεός υμών.
 Λευΐτικο ΙΘ 28.


Τον 8 μ.Χ. αιώνα η Εκκλησία καταδίκασε την αποτύπωση οποιουδήποτε συμβόλου επί του σώματος των πιστών ως ειδωλολατρικό έθιμο και ως πρακτική των βαρβάρων!
Νιώθουμε θλίψη όταν βλέπουμε ιερούς ναούς μουτζουρωμένους με διάφορα σπρέι... άραγε πως ανεχόμαστε να βάφουμε με ανεξίτηλο τρόπο το σώμα μας που είναι ναός του Αγίου Πνεύματος και ως εκ τούτου εμείς είμαστε ιερότεροι από τους ιερούς ναούς διότι είμαστε έμψυχοι ναοί...
Με το τατουάζ αν μη τι άλλο, σφραγίζεται κανείς με κάτι! Έτσι σαν μόδα οικειοποιείται τη λογική του σφραγίσματος...
 

Και επιβάλλει σε όλους, τους μικρούς και τους μεγάλους, τους πλούσιους και τους φτωχούς, τους ελεύθερους και τους δούλους, να δεχθούν στους εαυτούς τους χάραγμα στο δεξί τους χέρι ή στα μέτωπά τους! 
Αποκάλυψη Ιωάννη ΙΓ 16-18. 
πηγή

Η ΝΕΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ (όχι του Κυρίου) ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! (Φωτογραφίες και Σχόλιο του Ν. Χειλαδάκη)

Σύρου Δωρόθεος:

“ Θεωρώ ότι πράττω το σωστό και πραγματικά δεν με ενδιαφέρει το τι λέει και τι γράφει ο καθένας. ”

dorotheos ikonos
Στο ησυχαστήριο του Μητροπολίτη Δωρόθεου
Συνέντευξη του Σεβασμιώτατου από το σπίτι του στη Μύκονο
 
Του ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΛΥΜΙΩΤΗ από cyclades24.gr
 
-Σεβασμιώτατε σας έχουμε δει πολλές φορές, σε διάφορες εκδηλώσεις στη Σύρο, να είστε δίπλα στον Καθολικό Επίσκοπο. Ποιο είναι το μήνυμα με αυτή σας τη στάση τόσο στον λαό της Σύρου, αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδος που δεν γνωρίζουν τι σημαίνει συμβίωση Ορθόδοξων και Καθολικών σε ένα νησί;
 “Δεν θα μιλήσω μόνο για τον εαυτό μου αλλά και για τον Καθολικό Επίσκοπο Φραγκίσκο με τον οποίο συνοδοιπόρησα και αποχώρησε πρόσφατα. Θελήσαμε μαζί λοιπόν να δώσουμε ένα μήνυμα ενότητας και αγάπης, (ΕΔΩ   & ΕΔΩ &ΕΔΩ & ΕΔΩ & ΕΔΩ &ΕΔΩ &ΕΔΩ &ΕΔΩ &ΕΔΩ &ΕΔΩ) αφού ζούμε σε μια μικρή κοινωνία όπου οι διαχωριστικές γραμμές είναι πάντα πολύ επιζήμιες. 


Η παρουσία μου λοιπόν δίπλα στον Επίσκοπο Φραγκίσκο τον οποίο τιμώ και αγαπώ ήθελα να σηματοδοτήσει, ότι μπορούμε να βλέπουμε αυτά που μας ενώνουν και να τα πολλαπλασιάζουμε προς χάρη του λαού μας και να μην αφήνουμε τις όποιες διαφορές υπάρχουν να μας έχουν αντιμέτωπους. Νομίζω ότι αυτό έχει επιτευχθεί στη Σύρο, παρά το γεγονός ότι τόσο εγώ όσο και ο Καθολικός Επίσκοπος έχουμε ακούσει αρνητικές κριτικές, οι οποίες προέρχονταν από ακραίους ευσεβιστές εκτός Σύρου, ο οποίοι θεωρούν ότι το να ομιλείς με τον Καθολικό Επίσκοπο είναι προδοσία της πίστεως σου. Θεωρώ ότι πράττω το σωστό και πραγματικά δεν με ενδιαφέρει το τι λέει και τι γράφει ο καθένας. ( ΕΔΩ &ΕΔΩ &ΕΔΩ &ΕΔΩ)
Οι φανατισμοί και οι μισαλλοδοξίες πρέπει να είναι έξω από την Εκκλησία.”
Πηγή: "Ακτίνες"


ΠΑΠΙΚΩΝ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
ΣΤΗΝ ΣΥΡΟ εἶναι ΓΕΓΟΝΟΣ
ΣΧΟΛΙΟ ἀπὸ τὶς "Ἀκτίνες"

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ είπε...
Η Ορθοδοξία δεν είναι το τσιφλίκι κανενός επισκόπου να κάνει ότι θέλει και ότι θεωρεί αυτός ότι είναι το σωστό. Οι Ιεροί κανόνες είναι για όλους τους επισκόπους, για όλους τους ρασοφόρους όπως για όλο το ποίμνιο.

Τα «όμορφα λόγια» για αγάπη, ένωση και αδελφοσύνη, είναι τα «όμορφα κόλπα» αυτών που θέλουν να κάνουν την Ορθοδοξία διάτρητο ίδρυμα χωρίς αρχές με όμορφες τελετές και φανταχτερές δηλώσεις χωρίς καμία ουσία. Και τελικά να καταστρέψουν το θεραπευτικό της έργο.

Κανείς δεν τον εμποδίζει να έχει καλές και αδελφικές σχέσεις με τον παπικό της Σύρου. Κανείς δεν τον προτρέπει να ανοίξει πόλεμο με τους παπικούς της Σύρου. Ω μη γένοιτο! Είναι δημιουργικό έργο οι καλές σχέσεις σε μια μικρή κοινωνία όπως αυτή της Σύρου. Αλλά άλλο αυτό και άλλο οι συμπρσευχές. Το θέμα που προέκυψε από την εμφάνιση του σεβασμιότατου δεν αφορά μόνο την Σύρο. Εδώ πρόκειται για καταρράκωση της Ορθοδοξίας και θεμελιώδη παραβίαση των αποφάσεων των Οικουμενικών συνόδων χάριν της αίρεσης του Οικουμενισμού.

Αν δεν μπορούν να σταθούν στο ύψος τους υπάρχει και η… κάθοδος. Ο σκανδαλισμός των πιστών είναι το χειρότερο από την εποχή ακόμα της Βυζαντινής αυτοκρατορίας. Ο Στήβεν Ράνσιμαν μας λέει ότι η ευσέβεια και η βαθιά πίστη των Βυζαντινών στην Ορθοδοξία δεν τους εμπόδιζε να ξεσηκώνονται και να καθαιρούν επισκόπους, ακόμα και Πατριάρχες, όταν παρέκλιναν της αποστολής τους.

Το ποίμνιο σε τόσο δύσκολους καιρούς διψά για σωστούς ορθοτομούντες ιεράρχες.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος