Απὸ την «εὐφυῆ διπλωματία» του Πειραιώς στα Ευχολόγια του π. Θεοδώρου!

Πάπας καὶ Πατριάρχης ἔθεσαν

εἰς κίνδυνον τὰ Πανάγια Προσκυνήματα
συνεργούντων τῶν Ἁγιοταφιτῶν
Γράφει
Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης,
μότιμος Καθηγητής τς Θεολογικς Σχολς το Α.Π.Θ
ΜΕ λύπη, ργ κα γανάκτηση πληροφορήθηκε τ εσεβς πλήρωμα τς κκλησίας σα πρωτοφαν, πρωτότυπα, σεβ, αρετικ κα βλάσφημα λαβαν χώρα κατ τν συνάντηση πάπα κα πατριάρχου στ εροσόλυμα, τν κοιτίδα κα τ λίκνο το Χριστιανισμο, στος θεοβάδιστους κα γίους Τόπους, που ο δι τν αώνων φύλακες τς ρθοδόξου Πίστεως π τν ποχ τν γίων ποστόλων κα δι σειρς μεγάλων θεολογικν ναστημάτων, πως ο γιοι Σάββας γιασμένος κα ωάννης Δαμασκηνός, καταπολέμησαν τος αρετικος κα ς λύκους βαρες τος ξεδίωξαν μακρν τς ποίμνης το Χριστο, γι ν μ μεταδώσουν τν λύμη τς αρέσεως στος γιαίνοντες πιστος κα ν μ κατασπαράξουν πνευματικ τ πρόβατα.
Ο γιοταφτες δι τν αώνων ξιώνονται π τν Θε ν φυλάττουν τ Πανάγια Προσκυνήματα, μόνον κα μόνον γιατ μέχρι τώρα φύλατταν τν ρθόδοξη Πίστη μόλυντη κα μιγ π αρετικς προσμίξεις, σ μία διαρκ ντιπαράθεση μ τος ποικίλους αρετικος, Μονοφυσίτες (ρμενίους, Κόπτες, Αθίοπες) κα Παπικος.
Ο τελευταοι π τν ποχ τν παίσχυντων σταυροφοριν πάτησαν ς κατακτητα πόδι στος γίους Τόπους, χωρς καμμία κκλησιολογικ βάση κα δικαιοδοσία, λλ μόνο ς σχυρο κοσμικο ρχοντες κα μφανίζονται π ττε ς συνιδιοκτται τν ερν Προσκυνημάτων, μ μόνιμη πιδίωξη, μέσ διπλωματικν κα πολιτικν πιέσεων, ν κδιώξουν τος ρθοδόξους, τν γιοταφιτικ δελφότητα, κα ν ναλάβουν ατο τν φύλαξη τν Παναγίων Προσκυνημάτων. Τ πέτυχαν γι μικρ χρονικ διάστημα, λλ τος κατσχυνε Θες κα τος ξεδίωξε, γι ν πιβεβαιώσει τι δν χει σημασία γι τν Θε τόπος, λλ τρόπος τς λατρείας κα τς προσκυνήσεως.
πως διος Χριστς επε συνομιλώντας μ τν Σαμαρείτιδα, οτε στ ρος Γαριζεν λατρεύεται ληθιν Θεός, πως πίστευαν ο Σαμαρεται, οτε στ εροσόλυμα, πως πίστευαν ο ουδαοι, λλ μόνο στν κκλησία πο δρυσε Χριστός, που ο «ληθινο προσκυνητα» λατρεύουν τν Θε ν πνεύματι κα ληθεί, διότι «Πνεμα Θες κα τος προσκυνοντας ατν ν πνεύματι κα ληθεί δε προσκυνεν» (ω. 4, 23- 24). πως κδιώχθηκαν π τ εροσόλυμα κα π τν περίπυστο ναό τους ο ουδαοι, τσι κινδυνεύουν ν κδιωχθον κα ο γιοταφτες, ν συνεχίσουν τν οκουμενιστικ πορεία τν τελευταίων χρόνων, συμπορευόμενοι, συμπροσευχόμενοι, κα συμφωνοντες μ τος αρετικος, πως πανηγυρικ κα γυμν τ κεφαλ τ πραξαν κατ τν πρόσφατη συνάντηση Βαρθολομαίου κα Φραγκίσκου.
πέστρεψαν τ πρόσωπό τους ο ν ορανος γιοι γγελοι κα λοι ο μολογητα κα στλοι τς ρθοδοξίας γιοι, τος ποίους ποτίμησε γι δεύτερη φορ πατριάρχης, λέγοντας τι δν κατόρθωσαν «συνεργί το μισοκάλου», ν πιτύχουν τν νωση π χίλια τη, κα πέστειλε Θες δύο κκλησιαστικος γέτας, τν θηναγόρα κα τν πάπα Παλο τν ΣΤ, ο ποοι ξεπέρασαν τίς «νθρώπινες δυναμίες» κα τν πολεμικ καί «ντίδραση» τν προηγουμένων κα νοιξαν νέα ετυχ κα ελογημένη περίοδο διαλόγου, ερήνης κα γάπης, στ ποα στεροσαν ο γιοι. Ν περιμένουμε τώρα κα γιοκατάταξη το θηναγόρα, πως καναν ο Παπικο γι τος τελευταίους πάπες; Πάλι καλ πο ο προκαλέσαντες τ σχίσμα γιοι Πατέρες δν νομάζονται τώρα «θύματα το ρχεκάκου φεως», πως σ παλαιότερη βλάσφημη πατριαρχικ κτίμηση, λλά «ερο νδρες», χι πάντως «γιοι», φο δν μοιάζουν μ τος «φωτεινούς» θηναγόρα κα Παλο ΣΤ´. Στ θεολογικ τοπήματα μως τν πατριαρχικν μιλιν κα διακηρύξεων στ εροσόλυμα θ ναφερθομε σ πόμενα ρθρα μας.
Στ παρν πιθυμομε ν τονίσουμε τι πατριάρχης, νδιαφερόμενος στ λόγια γι τν διατήρηση κα νίσχυση τν ερν Προσκυνημάτων, τ θέτει σ κίνδυνο, διότι μ τν μεταφορ π τν Κωνσταντινούπολη στ εροσόλυμα τν συμπροσευχν, τν συναντήσεων, τς νταλλαγς δώρων, τν κοινν ελογιν, μεταφέρει τς οκουμενιστικς κτροπς κα στν κοιτίδα το Χριστιανισμο, κα στερε τν Σιωνίτιδα κκλησία κα τ Πανάγια Προσκυνήματα π τν μβρέλλα τς χάριτος κα τς προστασίας το Θεο. ς περιμένει ν τ προστατεύσει «γιώτατος δελφός, πίσκοπος Ρώμης», πως προστάτευσε κα τν Κωνσταντινούπολη, τν ποία πρτος κατέκτησε πρν π τν Μωάμεθ τ 1204, κα πως νοήτως πιστεύει γι τν Κύπρο γεσία τς κκλησίας τς Κύπρου, λιγοπιστοσα γι τν θεία βοήθεια κα προσκυνοσα τν πάπα.
Ποις φέλειες προέκυψαν γι τν κκλησία μετ τν συνάντηση τν εροσολύμων το 1964 μεταξ θηναγόρα κα Παύλου ΣΤ´; πανελήφθη τ διο σφάλμα σόφως, κατ τό «δς ξαμαρτεν οκ νδρς σοφο», κα πιβεβαιώθηκαν ο κτιμήσεις τν πολλν τότε ρχιεπισκόπων, πισκόπων, γιορειτν, ελαβν γερόντων κα λαϊκν τι μόνον δειν πρόκειτο ν προκύψουν, πως κα γινε, τ χειρότερο π τ ποα εναι μβλυνση το ρθοδόξου φρονήματος τν πιστν μ τ ν μ διακρίνουν πλέον μεταξ ρθοδόξων κα αρετικν, ληθείας κα πλάνης. νισχύθηκε τ σχίσμα τν Παλαιοημερολογιτν μ τν ξαρση το Οκουμενισμο, γιατ πολλο πιστο σκανδαλίζονται κα καταφεύγουν στς τξεις τους, διαιρέθηκε τ γιο ρος σ φιλοπατριαρχικς κα ντιπατριαρχικς μονές, μ ποδιοπομπαο τράγο τν Μον σφιγμένου, εναι σ διαρκ συνειδησιακ σύγκρουση πολλο κληρικοί, μοναχο κα λαϊκοί, ταν κούουν ν μνημονεύεται τ νομα το οκουμενικο πατριάρχου στς ερς κολουθίες καί πολλο προβαίνουν σ ποτείχιση π τν πίσημη κκλησία. κόμη κα στ σμα τν προκαθημένων πάρχουν διαφοροποιήσεις κα διαιρέσεις, πως φαίνεται π τν μ συμμετοχ δύο ατοκεφάλων κκλησιν, Γεωργίας κα Βουλγαρίας, στ λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο κκλησιν, κα π τν ξιέπαινη κα ρθή στάση τς μεγάλης κα σχυρς κκλησίας τς Ρωσίας ν μ ποδεχθε σα περ πρωτείου Ρώμης κα Κωνσταντινουπόλεως συσκευάζουν θεολόγητα κα ντικανονικ μεγάλοι κα μικρο φωστρες το Φαναρίου. Ποις τοπικς κκλησίες συνοδικ συνεφώνησαν γι τν συνάντηση πάπα κα πατριάρχου, ποος σχυρίσθηκε τι κπροσωπε τος προκαθημένους κα σύνολη τν ρθοδοξία; πατριάρχης νώνεται μ τος αρετικος κα διαιρε τους ρθοδόξους, πως πραξε κα « γιος δελφός του» τς Ρώμης, ποος καθ λην τν διάρκεια τς δεύτερης χιλιετίας γινε πηγ κα μήτρα σχισμάτων στν Δύση, ν δν συνέβη τ διο στν νατολή, μέχρις του πρχαν ληθιν ρθόδοξοι πατριάρχες πρ το Μελετίου Μεταξάκη κα το θηναγόρα.
Κα μ λα ατ διώχνει πατριάρχης τν Χάρη κα τν προστασία το Θεο πό τν κκλησία Κωνσταντινουπόλεως κα θ τν διώξει κα π τν κκλησία εροσολύμων. Πότε θ μάθουν κα θ κατανοήσουν π τέλους τι γιος Μρκος Εγενικς διέσωσε τ κρος τς κκλησίας μετ τν προδοτικ σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας, κα διατηρήθηκε στ Πόλη Χάρις το Θεο, μέχρις του γινε τ προδοτικ συλλείτουργο μ τος παπικος στν γία Σοφία τς Κωνσταντινουπόλεως στς 12 Δεκεμβρίου το 1452, λίγους μνες πρν π τν λωση; Επρεπε προδοσία ν μεταφερθε τώρα κα στν Πανάγιο Τάφο, στν περίλαμπρο να τς ναστάσεως το Κυρίου; Δν θ μείνει τίποτε νέγγιχτο κα μόλυντο π τν παναίρεση το Οκουμενισμο; Γιατ ν πιτρέψει Θες ν ποδοθε γία Σοφία στν ρθόδοξη λατρεία; Γι ν τελονται σ ατν ο οκουμενιστικς συμπροσευχς κα τ συλλείτουργα; Μ ατς εναι κα λόγος γι τν ποο μς τν φήρεσε.
Εχόμαστε ν φωτίσει Θες ληθιν τν πατριάρχη μας, γι ν παύσει ν κολουθε τόν «φωτισμένο» θηναγόρα κα ν εθυγραμμισθε μ τν γραμμ τν ντως φωτισμένων γίων Πατέρων, το Μ. Φωτίου, το γίου Γρηγορίου Παλαμ, το γίου Μάρκου Εγενικο, το γίου Κοσμ το Ατωλο, τν γίων Κολλυβάδων το γίου ρους κα συνόλου τς κκλησιαστικς παραδόσεως, ν ταπεινωθε κα ν ζητήσει συγγνώμη γι τν μέχρι τώρα πορεία του, στε καί τ διαχρονικ κρος τς Μεγάλης κκλησίας Κωνσταντινουπόλεως ν διασώσει, πο ντως ταν «φθαλμός τς οκουμένης», πως επε κατ τν προσφώνησή του στν Βασιλική τς Γεννήσεως στν Βηθλεέμ, λλ τώρα παυσε ν εναι, κα ν διαφυλάξει τν κκλησία, τς ποίας προΐσταται, κα τ Πανάγια Προσκυνήματα π τν θεία γκατάλειψη. ς συγκρίνει τν πρ το θηναγόρα κατάσταση τς κκλησίας Κωνσταντινουπόλεως κα τν μετ ατήν, κα τν πρ τς συναντήσεως θηναγόρα κα πάπα κατάσταση τς κκλησίας εροσολύμων κα τν Παναγίων Προσκυνημάτων π πλευρς ποιμνίου κα στελεχιακο δυναμικο, γι ν βγάλει μόνος του τ συμπεράσματα. ν Θες γκρίνει τέτοια συγκρητιστικ πανηγύρια κα ναμείξεις μετ αρετικν, δν θ πέτρεπε τ θαμα το γίου Φωτς ν πιτελεται μόνον π τν ρθόδοξο πατριάρχη, λλ κα π τος Λατίνους κα τος ρμενίους, τος ποίους πατριάρχης τιμ κα γαπ· εναι γαθς κα φιλάνθρωπος περισσότερο κα π τ Θεό. μαθητεία στν Παπισμ μς πιφυλάσσει κα λλες κπλήξεις.

 Ορθόδοξος Τύπος, 30/5/2014