Ω, της απελπισίας. Ο αρθρογράφος παραδέχεται, ότι για τους Αγίους ο Οικουμενισμός έχει δαιμόνια, αλλά συνεχίζει να κοινωνεί με τους Οικουμενιστές, που τελούν υπό την επίδραση των δαιμονίων. Και τι συμβουλεύει τελικά ο κ. Χαραλάμπους να πράξουν οι πιστοί, αφού οι επίσκοποι
προδίδουν; Να συνεχίσουν την μνημόνευση τους ως ορθοτομούντες, όπως ο κ. Χαραλάμπους,
αρθρογραφόντας από την μία εναντίον τους και από την άλλη κοινωνώντας μαζί τους
κάνοντας το κορόϊδο;
Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Οι αιρετικοί ‘’Πεντηκοστιανοί’’ ως γνωστό συμμετέχουν ενεργά στο καλούμενο Π.Σ.Ε., με την «Πεντηκοστιανή εκκλησία της Χιλής» και την «Πεντηκοστιανή Αποστολική εκκλησία». ‘’Άνδρες (εισί) λαλούντες διεστραμμένα του αποσπάν τους μαθητάς οπίσω αυτών’’ (Πραξ. 20,30).
Οι απολογητές της Συνόδου της Κρήτης, πως δικαιολογούν τη λεγόμενη ‘’εκκλησιολογική προϋπόθεση’’ της ‘’Δήλωσης του Τορόντο’’, η οποία αναφέρει ότι ‘’οι εκκλησίες-μέλη (του Π.Σ.Ε.) εισέρχονται σε πνευματικές σχέσεις για να οικοδομηθεί το Σώμα του Χριστού και να ανακαινισθεί η ζωή των εκκλησιών’’*;
Με τους αιρετικούς Πεντηκοστιανούς μέλη του Π.Σ.Ε., θα ‘’οικοδομηθεί το Σώμα του Χριστού’’, εισερχόμενοι σε πνευματικές σχέσεις με αυτούς τους πλανεμένους; Άπαγε της βλασφημίας.
‘’Τι γλωσσολαλιές; Ασυναρτησίες είναι αυτά που λένε· ούτε οι ίδιοι τα καταλαβαίνουν…Και βλέπεις ενώ είναι κάτι το δαιμονικό, αυτόν τον δαιμονισμό τον θεωρούν ενέργεια του Αγίου Πνεύματος και λένε πως ζουν ό,τι έζησαν και οι Απόστολοι την ημέρα της Πεντηκοστής. Είναι βλασφημίες αυτά που πιστεύουν, γι’ αυτό δαιμονίζονται», έλεγε ο Όσιος Παΐσιος**. ‘’Από δαιμονική ενέργεια είναι’’**, τόνιζε ο Όσιος Παΐσιος.
‘’Ο Οικουμενισμός έχει δαιμόνια’’, είπε ο Άγιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης μετά από προσευχή. Ο Επίσκοπος στην Κύπρο, ο οποίος απαξίωσε τα λόγια αυτά του Αγίου Εφραίμ προσπερνώντας τα, ευαρέστησε τον Κύριο;
Είναι αυτός τρόπος αντιμετώπισης της αίρεσης των Πεντηκοστιανών; «Όταν η Εκκλησία αντιμετωπίζει μια αίρεση, το κριτήριο ότι είναι αίρεση, είναι ότι ανατρέπει την εμπειρία της Πεντηκοστής που απεκαλύφθη η πάσα αλήθεια και ανακόπτει την πορεία των ανθρώπων προς την θέωση»***, αναφέρει ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης.
Με τέτοια βλάσφημη ‘’εκκλησιολογική’’ προϋπόθεση – στρέβλωση, πως αντιλαμβάνονται οι υπέρμαχοι των λεγομένων εκκλησιολογικών προϋποθέσεων της ‘’Δήλωσης του Τορόντο’’, το ‘’δυνάμεθα αεί Πεντηκοστήν επιτελείν’’, του Αγίου Ιωάννη του Χρυσόστομου; (Ομιλία Β΄, Εις την Αγίαν Πεντηκοστήν).
*«Η συμβολή της Ορθόδοξης Εκκλησίας και θεολογίας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών» (Στυλιανού Χ. Τσομπανίδη).
**«Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου λόγοι Γ΄- Πνευματικός αγώνας», (Ιερόν Ησυχαστήριον ‘’Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος’’ – Σουρωτή Θεσσαλονίκης)
***Από το βιβλίο του Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου «Εμπειρική Δογματική της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας κατά τις προφορικές παραδόσεις του π. Ιωάννου Ρωμανίδη. Τόμος Β΄».