Γερμανία: Αυξητικές οι τάσεις των καρδιολογικών ιατρικών επισκέψεων για υποψία μυοκαρδίτιδας μετά τον εμβολιασμό COVID-19

 

E.Y.E

Επιστήμονες για την Υγεία και την Ελευθερία

Εικόνα 1

Στη Γερμανία, ο εμβολιασμός κατά της COVID-19 εγκρίθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2020 και ο πρώτος ασθενής υποβλήθηκε σε γονιδιακή θεραπεία στις 26 Δεκεμβρίου. Στις 7 Μαΐου 2021, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA) ανακοίνωσε ότι ξεκινάει επίσημη έρευνα για αναφορές περιστατικών μυοκαρδίτιδας σε διαχρονική σχέση με τον εμβολιασμό COVID-19 [1,2,3], η οποία επικαιροποιήθηκε στις 11 Ιουνίου [4].

Έκτοτε, παρατηρήθηκαν αυξανόμενα αιτήματα από Γενικούς Ιατρούς για επείγουσα καρδιολογική συμβουλή ασθενών με υποψία μυοκαρδίτιδας μετά τον εμβολιασμό για τη COVID-19. Για όλους τους ασθενείς δρομολογήθηκαν εντός των 2 επόμενων εργάσιμων ημερών και υποβλήθηκαν σε τυποποιημένη καρδιολογική αξιολόγηση, που περιελάμβανε ηλεκτροκαρδιογράφημα (ΗΚΓ), υπερηχοκαρδιογράφημα και προσδιορισμό του NT-proBNP και της υψηλής ευαισθησίας τροπονίνης Τ. Μαγνητικός τομογράφος καρδιάς (CMR) διενεργήθηκε κατά την κρίση του θεράποντος καρδιολόγου. Η στατιστική ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του IBM SPSS Statistics 27.0. Οι συνεχείς μεταβλητές παρουσιάζονται ως μέσος όρος και 95% διάστημα εμπιστοσύνης [CI] και οι κατηγορικές μεταβλητές ως συχνότητες και ποσοστά. Οι συγκρίσεις πραγματοποιήθηκαν με τη δοκιμασία t του Student και με τη δοκιμασία Chi-square για τις κατηγορικές μεταβλητές. Μια αμφίπλευρη τιμή p 0,05 θεωρήθηκε στατιστικά σημαντική.

"Συγχώρεσέ με πατέρα, είχες δίκιο". Η φωνή ενός αρχίατρου από την Γερμανία που πρέπει να ακουστεί από όλους.

Συγκρίνετε την επιχειρηματολογία, την τόλμη, το ήθος, τον τρόπο επικοινωνίας, την απαίτηση αληθείας και την ετοιμότητα πληρωμής του αναλόγου τιμήματος του ιατρού αυτού με τους τηλεαστέρες π.χ. κ. Παγώνη, κ. Βασιλακόπουλο.

Ο ProfDrThomas Sarnes, τώρα συνταξιούχος, υπήρξε ἀρχίατρος χειρούργος και για αρκετά έτη, διευθυντής τμήματος των νοσοκομείων Oranienburg και Gransee στο Βρανδεμβούργο της Γερμανίας.

Ο ιατρός αυτός μας εξηγεί απλά αλλά και ξεκάθαρα  και με μία αξιοθαύμαστη ηθική και επιστημονική λογική και σκέψη, για την οποία είναι έτοιμος να πληρώσει το ανάλογο τίμημα, γιατί η κατάσταση που αντιμετωπίζουμε είναι απάνθρωπη, αντιδημοκρατική, ανήθικη και γιατί ο ίδιος δεν θα εμβολιαστεί κατα της covid-19.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

E.Y.E

Επιστήμονες για την Υγεία και την Ελευθερία

«Αγαπητοί φίλοι, για άλλη μια φορά είμαι μόνο εγώ.

Αυτό δεν ήταν πραγματικά το σχέδιό μου, αλλά έλαβα πολλές επιστολές πρόσφατα. το κυρίως περιεχόμενο: “Γιατί δεν κάνετε πάλι κάτι που να μας βοηθάει;”.

Και σε αυτό το σημείο μιλάω γιατί πρέπει να πω σε όλους: “Δεν μπορώ να το κάνω αυτό”. Πολλοί κάθονται στο σπίτι και διαβάζουν, ευχαριστούν και σχολιάζουν. Όλα καλά. Αλλά δεν μπορώ να αναλάβω τίποτα για τους άλλους. Αυτό πρέπει να το κάνουν οι ίδιοι. Ξέρω ότι πολλοί περιμένουν από τους δικηγόρους να κάνουν κάτι, πότε τελικά θα κάνουν μήνυση. Αγαπητοί μου φίλοι, οι δικηγόροι δεν κάνουν μηνύσεις. Αυτό θα πρέπει να το κάνετε μόνοι σας. Οι δικηγόροι “μόνο” σας εκπροσωπούν, δηλαδή το “μόνο” σε εισαγωγικά. Και πιστεύω ότι αυτή η ελπίδα για τους άλλους είναι το πρόβλημα. Όπως όλοι παρατηρούμε, ο τόνος χειροτερεύει. Φαίνεται να συνεχίζεται το ίδιο ανίκανα, ακανόνιστα και άσκοπα όπως και πριν.

Αυτό μπορεί σίγουρα να θεωρηθεί ως καλό σημάδι. Τα πράγματα στενεύουν για τους ανθρώπους που θέλουν να μας επιβάλλουν την υγεία μας. Οι συνομιλίες στα μέσα ενημέρωσης είναι σκέτη φρίκη. Οι δημοσιογράφοι, με λίγες εξαιρέσεις βέβαια, δεν μαθαίνουν τίποτα, το αντίθετο μάλιστα. Αλλά, νομίζω, αυτό είναι ένα ουσιαστικό χαρακτηριστικό της προπαγάνδας. Εμείς στην πρώην Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας το ξέρουμε καλά αυτό και γι’ αυτό ίσως το κοιτάμε λίγο πιο προσεκτικά.

Αλλά πριν προχωρήσω παρακάτω, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω την προσωπική μου θέση. Απλά και μόνο για να συνεχίσουν οι άνθρωποι να με ακούνε, εφ΄όσον δεν με γνωρίζουν. Φυσικά, πρόκειται για το μεγάλο μας θέμα.

Επειδή δεν θέλω να σας αναγκάσω να με τοποθετήσετε στη “(ακρο)δεξιά γωνία”, μαζί με τους “παραμυθάδες”, τους “αντιρρησίες”, τους “αρνητές του κορονοϊού” και τους “αντεμβολιαστές”, σας ενημερώνω εδώ για το εξής:

Είμαι συνταξιούχος γιατρός και επί 40 χρόνια κλινικής δραστηριότητας γνωρίζω με ακρίβεια την ύπαρξη του κορονοϊού, του ιού της γρίπης, του αδενοϊού, του ρευματοϊού και πολλών άλλων ιών και τις κλινικές τους εικόνες. Εγώ ο ίδιος έχω εμβολιαστεί στην επαγγελματική μου ζωή από πεποίθηση και είμαι εμβολιασμένος κατά του τετάνου, της διφθερίτιδας, του κοκκύτη, της πολιομυελίτιδας, της ευλογιάς, της φυματίωσης, της ηπατίτιδας Β, του τύφου, της χολέρας, του κίτρινου πυρετού και της λύσσας. Το τελευταίο λόγω της εργασίας μου σε τροπικές χώρες.

Και τώρα δείχνω ξανά το πρόσωπό μου και εξηγώ γιατί δεν είμαι εμβολιασμένος κατά των λοιμώξεων του SARS-CoV-2.

Ποτέ στην ιστορία δεν υπήρξε μια κατάσταση, στην οποία οι άνθρωποι μιας χώρας ή πολλών χωρών επιβλήθηκαν, ακόμη και εξαναγκάστηκαν, σε ιατρική περίθαλψη από την κυβέρνηση με τέτοια απερίγραπτη επιθετικότητα και αδίστακτη συμπεριφορά.

Ἐρώτηση πρὸς ὅλους τοὺς ἀγωνιζομένους ρασοφόρους καὶ ὑπὲρ καὶ κατὰ τῶν τοῦ Κορονοϊοῦ μέτρων

Πρὸς "λέοντες" καὶ "ὁμολογητὲς" "φιλάνθρωπους" καὶ "φιλοπατερικοὺς" γέροντες, ἱερεῖς καὶ ἐπισκόπους:

Ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι αἵρεση; 

Κι ἂν εἶναι αἵρεση μολύνει θανάσιμα;

Κι ἂν μολύνει, ἐσεῖς ποὺ εἶστε φιλάνθρωποι, πρέπει νὰ ἀπομονώσουμε τοὺς αἱρετικούς, καὶ παράλληλα, ἐσεῖς ποὺ εἶστε ὁμολογητές, πρέπει νὰ ἀκυρώσουμε αὐτὰ ποὺ προωθοῦν;

Ἂν τιμᾶτε τὸν ἅγ. Ἰωάννη τὸν Δαμασκηνό, τὸν μιμεῖσθε;


«”Μυστήριον ἀνομίας” τὰς τῶν αἱρέσεων διδασκαλίας εἶναί φησι καὶ τὰ ψευδῆ αὐτῶν δόγματα. Ἐκείνου γὰρ προβαδίζουσιν ὁδοποιοῦντες αὐτῷ καὶ καιρὸν ἀπάτης παρεχόμενοι· ἐξεληλύθεισαν δὲ ἤδη ἀπὸ τοῦ καιροῦ τῶν Ἀποστόλων αἱ αἱρέσεις» (ΕΠΕ 12, 282).

«Παραγγέλλομεν ὑμῖν, ἀδελφοὶ, ἐν ὀνόματι τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ, στέλλεσθαι ὑμᾶς ἀπὸ παντὸς ἀδελφοῦ ἀτάκτως περιπατοῦντος, καὶ μὴ κατὰ τὴν παράδοσιν, ἣν παρέλαβον ἐξ ἡμῶν.» Βλαβεραὶ αἱ πρὸς τοὺς κακοὺς συνουσίαι, ἐπειδὴ νόμος αὐτὸς φιλίας, δι' ὁμοιότητος πεφυκέναι τοῖς συναπτομένοις ἐγγίνεσθαι. Ὡς γὰρ ἐν τοῖς νοσοποιοῖς χωρίοις, ὁ κατὰ μέρος ἀναπεμπόμενος ἀὴρ, λανθάνουσαν νόσον τοῖς ἐνδιαιτωμένοις ἐναποτίθεται, οὕτως ἡ πρὸς τοὺς φαύλους συνήθεια μεγάλα κακὰ ταῖς ψυχαῖς ἐναφίησιν, κἂν τὴν παραυτίκα αἴσθησιν τὸ βλαβερὸν διαφεύγῃ.

  Φασὶ τὸν λοιμὸν οἱ περὶ ταῦτα δεινοὶ, ἐπειδὰν ἑνὸς ἀνθρώπου, ἢ κτήνους ἅψηται, κατανέμεσθαι ἐπὶ πάντας τοὺς ἐγγίζοντας. Φύσιν γὰρ εἶναι τῆς νόσου ταύτης, τὸ ἐξ ἀλλήλων πάντας ἀναπιμπλάναι τῆς ἀρρωστίας. Τοιοῦτοι δή   τινές εἰσι καὶ οἱ ἐργάται τῆς ἀδικίας. Ἄλλος γὰρ ἄλλῳ τῆς νόσου μεταδιδόντες, συννοσοῦσιν ἀλλήλοις καὶ συναπόλλυνται. Φεῦγε τὰς μιμήσεις τῶν κατεγνωσμένων. Ῥᾷον κακίας μεταλαβεῖν, ἢ ἀρετῆς μεταδοῦναι· ἐπεὶ καὶ νόσου μετασχεῖν μᾶλλον ἢ ὑγείαν χαρίσασθαι.

  Δεῖ μὴ μόνον ἀπέχεσθαι τῶν κακῶν, ἀλλὰ καὶ τοὺς τὰ τοιαῦτα πράττοντας ἀποστρέφεσθαι. Τὸ συνεῖναι τοῖς φαύλοις ἀπηγόρευτο τοῖς ἐξ Ἰσραὴλ, νόμου τοῦ διὰ Μωσέως καὶ τοῦτο θεσπίζοντος. Προσέταττεν γὰρ ἐναργῶς τῶν ἐν φαυλότητι καὶ ἀκαθαρσίᾳ ζωῆς ἀποφοιτᾷν ἐπείγεσθαι τοὺς ἡγιασμένους. Ἡ τῶν κακῶν ἀπαλλαγὴ σωτηρία ἐστὶ ψυχῆς; Τρία προέβαλεν ἡμῖν τὰ φυλακῆς ἄξια, μὴ πορευθῆναι ἐν βουλῇ ἀσεβῶν, μὴ στῆναι ἐν βουλῇ ἁμαρτωλῶν, καὶ μὴ καθεσθῆναι ἐπὶ καθέδραν λοιμῶν.

(TLG, Joannes Damascenus Scr. Eccl., Theol., Sacra parallela (recensiones secundum alphabeti litteras dispositae, quae tres libros conflant) (fragmenta e cod. Volume 96, page 353, line 34).

Συνήλθαν, μίλησαν και αποφάσισαν να... μη μιλήσουν.

Η Δ.Ι.Σ. συνήλθε αλλά για τα μέτρα απαγόρευσης εισόδου των πιστών χωρίς εμβόλιο εποίησε την νήσσαν.  Για τις διαμαρτυρίες ιερέων και λαϊκών εποίησε την νήσσαν. Για το τι τελικά μέλλει στους ναούς γενέσθαι, εποίησε την νήσσαν. Όμως έκανε κάτι σημαντικό... Ενημερώθηκε από την Ειδική Συνοδική Επιτροπή επί της Ακαδημίας Εκκλησιαστικών Τεχνών για την τρέχουσα Έκθεση "ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΕΧΝΗ". Και γιατί να μην κατεργάζεται τέχνας, αφού όλοι θα συνεχίζουν κατ' οικονομία να την μνημονεύουν;



Συνήλθε χθες και σήμερα, Τετάρτη 1 και Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος της 165ης Συνοδικής Περιόδου, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.

Η Δ.Ι.Σ. αρχικά επικύρωσε τα Πρακτικά της Εξουσιοδοτήσεως.

Κατόπιν σχετικής προτάσεως του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου και της από 3ης Νοεμβρίου 2021 Αποφάσεως της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, προσεκλήθησαν κατά την χθεσινή Συνεδρία της Δ.Ι.Σ. και ανακοινώθηκε επίσημα στους μέχρι πρότινος Θεοφιλεστάτους Επισκόπους Νεοχωρίου κ. Παύλο και Θαυμακού κ. Ιάκωβο ότι ανυψώθησαν σε Τιτουλαρίους Μητροπολίτες και οι οποίοι απεδέχθησαν.

Επίσης η Δ.Ι.Σ.:

- Αποφάσισε, κατά την παρούσα χρονική περίοδο, την θέση της Ιεράς Συνόδου προς τα Μ.Μ.Ε. να εκφράζει μόνον ο εκπρόσωπος Τύπου Αυτής, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος. Προς τούτο θα αποστείλει σχετικό Εγκύκλιο Σημείωμα προς την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις.

- Ενέκρινε την πρόταση της Συνοδικής Επιτροπής επί της Κοινωνικής Προνοίας και Ευποιίας για την έκδοση Συνοδικού Εγκυκλίου Σημειώματος «περί υποβολής Απολογισμού των Δαπανών για την Φιλανθρωπική Διακονία, κατά το έτος 2021, υπό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος».

- Ενέκρινε τον διορισμό του Πανοσιολ. Αρχιμανδρίτου κ. Αγγέλου Ανθοπούλου, ως Πρωτοσυγκέλλου της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου.

- Αποφάσισε, κατά την Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων, να περιαχθεί δίσκος στους Ιερούς Ναούς της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος υπέρ του Προγράμματος ενισχύσεως των χριστιανικών οικογενειών της Θράκης που αποκτούν τρίτο τέκνο.

- Ενημερώθηκε από την Ειδική Συνοδική Επιτροπή επί της Ακαδημίας Εκκλησιαστικών Τεχνών για την τρέχουσα Έκθεση "ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΕΧΝΗ", η οποία περιλαμβάνει έργα καλλιτεχνών από όλη την Ελλάδα που αναφέρονται στους Αγίους Νεομάρτυρες και τους Ήρωες της Ελληνικής Επαναστάσεως. Η Έκθεση είναι επισκέψιμη έως την Κυριακή 5 Δεκεμβρίου, στο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Και ενώ όλοι ασχολούνται αποκλειστικά με το εμβόλιο, ο Πάπας υποτάσσει αυτά που υπάρχει ρητή αγιοπατερική εντολή να μην υποταχθούν.

 



papas kiprou 7


 

Στις 8.30 π.μ. τής Παρασκευής 3 Δεκεμβρίου, αφίχθηκε στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου ο πάπας Φραγκίσκος, ο 266ος Πάπας τής Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.

Τον πάπα Φραγκίσκο υποδέχθηκε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ.κ. Χρυσόστομος Β΄. Στη συνέχεια, ο πάπας χαιρέτισε τα παρευρισκόμενα μέλη τής Ιεράς Συνόδου τής Εκκλησίας Κύπρου.

Ακολούθησε κατ’ ιδίαν συνάντηση τού Αρχιεπισκόπου Κύπρου με τον πάπα στο αρχιεπισκοπικό γραφείο για 20 περίπου λεπτά.

Στη συνέχεια, στην παρουσία μελών τής Ιεράς Συνόδου, κληρικών τής Εκκλησίας Κύπρου, λαϊκών, τής συνοδείας τού πάπα και δημοσιογράφων, ο πάπας Φραγκίσκος μετέβη στον νέο Καθεδρικό Ναό τής Λευκωσίας, όπου έγινε προσφώνηση εκ μέρους τού Μακαριωτάτου Κύπρου και αντιφώνηση από τον προσκεκλημένο.

Στο τέλος έγινε ανταλλαγή δώρων. Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου προσέφερε στον πάπα μία αγιογραφημένη βυζαντινή εικόνα τής Παναγίας Οδηγητρίας.

Ο πάπας αντιδώρισε στον Μακαριώτατο μία ομοίωση κώδικα, ο οποίος εκδόθηκε με την ευκαιρία τής 2000ής επετείου από τη γέννηση τού Αποστόλου Παύλου και αποτελείται από 424 φύλλα, διακοσμημένα με μικρογραφίες και επίτιτλα.

Περιέχει διακοσμήσεις φύλλων από διάφορες βιβλικές σκηνές. Το εμπροσθοπισθόφυλλο έχουν διακοσμηθεί με περγαμηνή και 8 σκηνές σε μέταλλο, εμπνευσμένες από τις βυζαντινές θύρες τής βασιλικής τού Αποστόλου Παύλου εκτός των τειχών (extra muros).

Περιέχει τις Πράξεις των Αποστόλων και τις Κανονικές Επιστολές τού Αποστόλου Παύλου, καθώς και απόκρυφες διηγήσεις περί Παύλου.


papas kiprou 1

papas kiprou 23

papas kiprou 1

Πώς θα ωφεληθούμε από τα δεινά που συμβαίνουν

 


Περί των επιτεθέντων ημίν δεινών

και τις ο τούτων σκοπός

ΙΩΣΗΦ ΒΡΥΕΝΝΙΟΥ

 

 Πηγή: ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ 

Οι δυστυχίες που βρήκαν το γένος μας, όπως βλέπομε, είναι εν συντομία οι εξής. Οι καιροί είναι από κάθε εποχή οι πιο δύσκολοι. Πονηρές οι ημέρες, το τέλος του χρόνου, τα γηρατειά του κόσμου, το ξεψύχισμα του σύμπαντος. Η ζωή μας αυτή είναι σύντομη, λανθασμένη και γεμάτη από πικρίες, και τα κακά εκτενέστερα από τις θάλασσες. Και να, οι γείτονές μας είναι εχθροί, όσοι δείχνουν φίλοι είναι άπιστοι, οι συγκάτοικοι μας κλέφτες, οι υιοί μας ανυπάκουοι και οι απλοί συγγενείς χωρίς στοργή.

Αυτοί που καραδοκούν να επωφεληθούν από τις δυσκολίες μας είναι πολλοί, μα περισσότεροι αυτοί που μας επιβουλεύονται. Αυτοί που μας διώκουν και μας πληγώνουν είναι πολλοί και από πολλά μέρη. Κανείς και από πουθενά, τολμώ να πω, δεν υπάρχει που να μας συνοδεύση στη φυγή και να συμπονέση μαζί μας. Διασκορπισθήκαμε χωρισμένοι σε όλες τις βασιλείες της γης. Μας εξουσιάζουν και δεν εξουσιάζομε. Τη χώρα μας ξένοι την κατατρώγουν, και δεν υπάρχει κανείς να μας βοηθήση. Οι νέες και οι νέοι του γένους μας δόθηκαν σε άλλα έθνη. Όλη την ημέρα τα μάτια μας αυτά βλέπουν και το δικό μας χέρι δεν μπορεί να βοηθήση. Σε μας έμεινε μόνο καρδιά θλιμένη, μάτια που σβήνουν και ψυχή που λιώνει, προβλήματα πάνω στα προβλήματα, φροντίδες πάνω στις φροντίδες, και αίματα πάνω στα αίματα παντού. Χάθηκε ο ευλαβής πάνω στη γη, λείπει ο στοχαστής, δεν βρίσκεται ο φρόνιμος.
 

Στα παλαιά παρουσιαζόταν ο σοφός, τώρα δεν υπάρχει αυτός που θα κατανοήσει, αυτός που θα διορθώση, αυτός που θα μας φέρη πίσω. Η πληγή είναι ολόσωμη, η αρρώστια γενικευμένη, φοβερό το τραύμα, η συμφορά απαρηγόρητη και μεγαλύτερη από κάθε παρακλητικό λόγο. Καταφρονήθηκαν τα εκκλησιαστικά πράγματα, σάπισαν τα κρατικά, ανακατεύονται τα μακρυνά, συγχέονται τα κοντινά. Τα πάνω γίνονται κάτω και τα κάτω πάνω. Οι Χριστιανοί διώκονται, οι ασεβείς ευνοούνται. Από εδώ μας καταδιώκουν οι Αγαρηνοί, από εκεί μας λεηλατούν οι Σκύθες, από τα δυτικά οι Ισμαηλίτες θερίζουν τους καρπούς μας, και από τα ανατολικά οι Πέρσες μας εκριζώνουν.

Ούτε πέντε αληθινοί Χριστιανοί… Για να μην ξεχνάμε τον λόγο που συμβαίνει, ό,τι συμβαίνει.


Προειδοποιεί ο Απόστολος Παύλος: «Τούτο δε γίγνωσκε, ότι εν εσχάταις ημέραις ενστήσονται καιροί χαλεποί, έσονται γαρ οι άνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, αλαζόνες, υπερήφανοι, βλάσφημοι, γονεύσιν απειθείς, αχάριστοι, ανόσιοι, άστοργοι, άσπονδοι, διάβολοι, ακρατείς, ανήμεροι, αφιλάγαθοι, προδόται, προπετείς, τετυφωμένοι, φιλήδονοι μάλλον η φιλόθεοι, έχοντες μόρφωσιν ευσεβείας, την δε δύναμιν αυτής ηρνημένοι και τούτους αποτρέπου» (Β  Τιμ. γ  1-5). Δηλ. πλήρης ηθική και πνευματική πτώση. Αυτό ακριβώς συμβαίνει σε κάθε πτώση των ανθρώπων η των λαών. Το ίδιο συνέβη και με την πτώση της Πόλεως. Στην εργασία του για τα αίτια της πτώσεως ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος αναφέρει για τον Ιωσήφ Βρυέννιο, που έζησε λίγα χρόνια πριν την πτώση:

«Στην αρχή του λόγου του ο Ιωσήφ Βρυέννιος εκφράζει την οδύνη του, αφού το γένος περιστοιχίζεται από δεινά, τα οποία, όπως λέγει, «δάκνει μου την καρδίαν, συγχεί τον νουν και οδυνά την ψυχήν». Κάνει λόγο για την «ολόσωμον πληγήν» και την «νόσον καθολικήν». Το γένος έχει περιπέσει σε ποικίλα πάθη και αμαρτίες. Όλοι οι Χριστιανοί έγιναν «υπερήφανοι, αλαζόνες, φιλάργυροι, φίλαυτοι, αχάριστοι, απειθείς, λιποτάκται, ανόσιοι, αμετανόητοι, αδιάλλακτοι». Έγιναν οι άρχοντες κοινωνοί ανόμων, οι υπεύθυνοι άρπαγες, οι κριτές δωρολήπτες, οι μεσίτες ψευδείς, οι νεώτεροι ακόλαστοι, οι γηράσαντες μεθυσμένοι, οι αστοί εμπαί­κτες, οι χωρικοί άλαλοι, «και οι πάντες αχρείοι». Συγχρόνως με την γενική κατάπτωση των ανθρώπων χάθηκε «ευλαβής από της γης, εξέλιπε στοχαστής, ουχ εύρηται φρόνιμος». Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον επέπεσαν εκ δυσμών και εξ ανατολών διάφοροι εχθροί και λυμαίνονται την αυτοκρατορία.

Ο Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης



Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης


εορτάζει 2 Δεκεμβρίου


1. Πρόλογος

 Ένας ακόμη αγαπημένος και λαοφιλής Γέροντας των ημερών μας, μπήκε στο Αγιολόγιο της Εκκλησίας μας. Ας διαβάσουμε τον βίο του κι ας έχουμε τις πρεσβείες του Αγίου Γέροντος. [1]

2. Ο Άγιος Γέροντας Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης ο Διορατικός

Παιδικά χρόνια

«Ο μακαριστός Γέροντας Πορφύριος γεννήθηκε στις 7 Φεβρουαρίου 1906 στο χωριό Άγιος Ιωάννης Καρυστίας Ευβοίας, που είναι κοντά στο Αλιβέρι. Οι γονείς του ήσαν πτωχοί, αλλ’ ευσεβείς γεωργοί. Ο πατέρας του ονομαζόταν Λεωνίδας Μπαϊρακτάρης και η μητέρα του Ελένη, το γένος Αντωνίου Λάμπρου. Ο πατέρας του είχε κλήση μοναχική, αλλά τελικά δεν έγινε μοναχός. Υπήρξε, όμως, ψάλτης στο χωριό του και δίδαξε στο Γέροντα την παράκληση της Παναγίας και ό,τι άλλο μπορούσε από την αγία πίστη μας.

Ο Γέροντας Πορφύριος κατά τη βάπτισή του πήρε το όνομα Ευάγγελος, ήταν δε το τέταρτο από τα πέντε παιδιά των γονέων του. Η φτώχεια ανάγκασε τον πατέρα του Γέροντα να ξενιτευτεί και να πάει να δουλέψει στην κατασκευή της διώρυγας του Παναμά.

Φοίτησε στο σχολείο του χωριού του μόνο για δύο χρόνια. Από οκτώ χρονών εργαζόταν. Έπιασε δουλειά στο ανθρακωρυχείο της περιοχής του και στη συνέχεια σε παντοπωλείο στη Χαλκίδα και στον Πειραιά.

Ο Γέροντας ως παιδί είχε έντονα πρόωρη ανάπτυξη. Όπως διηγήθηκε ο ίδιος, από οκτώ χρονών ξυριζόταν. Από την παιδική ηλικία ήταν σοβαρός, εργατικότατος, επιμελής και έδειχνε πολύ μεγαλύτερος από τα χρόνια του.

Στο Άγιον Όρος - Η μοναχική κλήσις
Διαβάζοντας το βίο του Αγίου Ιωάννου του Καλυβίτη συλλαβιστά, εκεί που έβοσκε τα πρόβατα, αλλά και όταν δούλευε στο παντοπωλείο, αισθάνθηκε τον πόθο να τον μιμηθεί. Αρκετές φορές ξεκίνησε για το Άγιον Όρος, αλλά για διάφορους λόγους γύριζε πίσω. Τελικά, μεταξύ δώδεκα και δεκατεσσάρων ετών, ξεκίνησε με σταθερή απόφαση να φθάσει. Και ο Κύριος ευλόγησε την απόφασή του και έφθασε.
Ο προνοητής των πάντων και κυβερνήτης της ζωής μας Κύριος έφερε έτσι τα πράγματα, ώστε να συναντήσει μέσα στο καράβι, που πήγαινε από τη Θεσσαλονίκη στο Άγιον Όρος, το μέλλοντα Γέροντά του, τον ιερομόναχο και πνευματικό Παντελεήμονα. Αυτός τον ανέλαβε υπό την προστασία του μέσα από το καράβι, τον παρουσίασε ως ανεψιό του και τον έμπασε στο Άγιον Όρος, παρόλον που δεν επιτρεπόταν τότε η είσοδος στα παιδιά.

Μητροπολίτης Δράμας Παύλος: Κόψτε τους μισθούς από αρνητές ιερείς

Δὲν εἶναι ἠθοποιὸς οὔτε ὁπλαρχηγός, ἐπίσκοπος εἶναι μὲ θαυμαστὲς ἱκανότητες ἱππασίας! Δὲν εἶναι φίλμ, πανήγυρη εἶναι! 

Νέος καβαλλάρης τῆς ἐκκοσμίκευσης καὶ τοῦ διωγμοῦ ὁ Δράμας Παῦλος 




Οι φωτογραφίες  στην Ιερά Μονή Εικοσιφοινίσσης  στις 8 Σεπτεμβρίου 2013
Μητροπολίτης Δράμας Παύλος: Κόψτε τους μισθούς από αρνητές ιερείς
«Να καταβάλλονται τα χρήματα στους υγειονομικούς, οι οποίοι αγωνίζονται για να αντιμετωπίσουν την πανδημία»


Ένας ακόμη μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος που λέει το δικό του «No pasaran» στους κληρικούς που έχουν μετατρέψει την πανδημία σε πνευματική και θεολογική υπόθεση με επικίνδυνες έως και θανατηφόρες προεκτάσεις και παίρνει θέση απέναντι στους ιερείς που δεν εμβολιάζονται.

«Πόσοι ιερείς δεν είναι εμβολιασμένοι για λόγους που δεν έχουν σχέση με την υγεία τους; Να μην καταβάλλεται ο μισθός σε αυτούς αλλά στους υγειονομικούς του νομαρχιακού νοσοκομείου Δράμας, οι οποίοι αγωνίζονται για να αντιμετωπίσουν την πανδημία. Τους λεγομένους αρνητές, οι οποίοι παρασύρουν και άλλους ανθρώπους οι οποίοι οδηγούνται στο νοσοκομείο αν νοσήσουν, οπωσδήποτε είναι υπεύθυνοι» είπε ο Μητροπολίτης Δράμας στο δελτίο ειδήσεων του Star.


Ἄν ὁ παπισμός ἀνήκει στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, τότε …



Ἁπλὲς σκέψεις
ἐκκλησιολογικῆς συνέπειας …

Πρωτοπρεσβύτερου
Ἀναστάσιου Κ. Γκοτσόπουλου
Ἐφημέριου Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν

Ὑποστηρίζεται στὸν χῶρο τῆς Οἰκουμενικῆς Κινήσεως ὅτι ὁ παπισμὸς ἀνήκει στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ὅτι εἶναι μία ἀπὸ τὶς Τοπικὲς Ἐκκλησίες ποὺ ὅλες μαζὶ συγκροτοῦν τὴν Ἐκκλησία, τὴ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, τὸ Σῶμα τοῦ Χριστοῦ. Συνέπεια τῆς ἀντιλήψεως αὐτῆς εἶναι ἡ πεποίθηση ὅτι ὁ Πάπας ἔχει πλήρη ἱερωσύνη μὲ ἀδιάκοπη Ἀποστολικὴ Διαδοχή, εἶναι κανονικὸς Ἐπίσκοπος, διάδοχός του Ἀπ. Πέτρου καὶ τελεῖ ἀπολύτως ἔγκυρα μυστήρια ποὺ προσφέρουν τὴν αὐτὴ σώζουσα Θ. Χάρη ποὺ παρέχεται καὶ διὰ τῶν Μυστηρίων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Καρπὸς τῆς ἀντιλήψεως αὐτῆς εἶναι ἡ περὶ «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν» συζήτηση καὶ ἡ ἀπόφαση τῆς Ζ΄ ΄ Συνελεύσεως τῆς Ὁλομελείας τῆς Διεθνοῦς Μικτῆς Ἐπιτροπῆς Θεολογικοῦ Διαλόγου Ὀρθοδόξων καὶ Ρ/Καθολικῶν στὸ Balamand τὴν 17-24.6.1993, γνωστὴ ὡς «συμφωνία Balamand»: «Ἑκατέρωθεν ἀναγνωρίζεται ὅτι ὅσα ἐνεπιστεύθη ὁ Χριστὸς εἰς τὴν Ἐκκλησίαν του – ὁμολογία τῆς ἀποστολικῆς πίστεως, μετοχὴ εἰς τὰ αὐτὰ μυστήρια, κυρίως εἰς τὴν μίαν ἱερωσύνην τὴν τελοῦσαν τὴν μίαν θυσίαν τοῦ Χριστοῦ, ἀποστολικὴ διαδοχὴ τῶν ἐπισκόπων – δὲν δύνανται νὰ θεωρηθοῦν ὡς ἀποκλειστικὴ ἰδιοκτησία μίας τῶν ἡμετέρων Ἐκκλησιῶν. Εἶναι σαφὲς ὅτι ἐντὸς τοῦ πλαισίου τούτου ἀποκλείεται πᾶς ἀναβαπτισμός».

Τί σημαίνει ὅμως «ἐκκλησία»; Ἡ λέξη εἶναι ἐξαιρετικὰ πολυσήμαντη. Ἀρχικὰ ἀναφερόταν στὴν ἁπλὴ λαϊκὴ συνέλευση (π.χ. «ἐκκλησία τοῦ δήμου»). Ἀργότερα περιορίστηκε καὶ σήμερα χρησιμοποιεῖται ἀποκλειστικὰ σὲ θρησκευτικὰ πλαίσια προσδιορίζοντας κάποιες κοινότητες χριστιανικὲς (π.χ. προτεσταντικὲς ἐκκλησίες) ἢ ἀκόμα καὶ μὴ χριστιανικὲς (ἐκκλησία τῶν Μορμόνων), ἢ τέλος καὶ κοινότητες ποὺ χρησιμοποιοῦν τὴ θρησκευτικότητα ὡς προσωπεῖο (π.χ. ἐκκλησία τῆς Σαϋεντολογίας, ἐκκλησία τῶν Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβᾶ). Ἐπίσης, ὑπὸ τὸν ὅρο «ἐκκλησία» πολλὲς φορὲς ἐννοεῖται ὁ κλῆρος, ἢ τὸ σύνολο τῶν θεσμῶν ποὺ ἀνήκουν στὴν ἐκκλησιαστικὴ ζωή, ἢ ἀκόμα καὶ οἱ ἴδιες οἱ ἀκολουθίες. Ὅμως στὴν ἀμιγῶς θεολογικὴ γλῶσσα, στὴν ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία, μὲ τὸν ὅρο «Ἐκκλησία» προσδιορίζεται ἀποκλειστικὰ καὶ μόνο τὸ ἴδιο τὸ Σῶμα τοῦ Σαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου, ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Ἀκριβῶς τὴν ἴδια σημασία ἔχει ἡ λέξη Ἐκκλησία ὅταν συνοδεύεται ἀπὸ τὸ ἐπίθετο Τοπική, γιὰ νὰ προσδιορίσει τὴν σὲ συγκεκριμένο τόπο φανέρωση τῆς Μίας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.