«Δεν λέει να ελέγχεις "την αμαρτίαν", αλλά "τους αμαρτάνοντας"»!

Ο Μητροπολιτης Φλωρινης π. Αυγουστινος Καντιώτης απάντα στα ερωτήματα

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, -ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ-  ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ;


      «…Κακὸ ἕνας λύκος νὰ ὑποδύεται τὸ πρόβατο· μὰ τὸ χειρότερο εἶνε, ὅταν ἕνας ποιμένας τῶν προ­βάτων γίνεται λύκος! Τέτοιοι λύκοι εἶ­νε οἱ ποιμένες ἐ­κεῖνοι ποὺ ὄχι «διὰ τῆς θύρας» (Ἰω. 10,1-2) ἀλ­λὰ μὲ ποικίλα ἄτιμα μέσα κατώρθωσαν νὰ καταλάβουν ἀξιώματα στὴν ἐκκλησία καὶ τὴν πο­λιτεία. Κάνεις τὸ λύκο βοσκὸ καὶ περιμένεις προκοπή; Βοσκοὶ λύκοι! αὐτοὶ κατὰ τὸν ἀπόστο­λο Παῦλο εἶνε οἱ φοβερώτεροι ἐχθροὶ τῆς Ἐκ­κλη­σίας, δὲν «φείδονται τοῦ ποιμνίου» (Πράξ. 20,29). Ὁ Δαυῒδ τοὺς ζωγραφίζει (βλ. Ψαλμ. 9,26-33) καὶ πα­ρακα­λεῖ τὸ Θεὸ νὰ προστατεύῃ τοὺς φτωχοὺς ἀπ᾽ αὐ­τούς· «Ἀνάστηθι, Κύριε ὁ Θεός, …μὴ ἐπι­λάθῃ τῶν πενή­των» (ἔ.ἀ. 9,33).

     Ἡ ἀθεόφοβη ἀριστο­κρατία εἶνε ὁ μεγάλος κίνδυνος μιᾶς χώρας, γιὰ τὴν ὁ­ποία ὁ προφήτης θὰ ἔλεγε· «Οἱ ἄρ­χον­­­τες αὐ­τῆς ἐν μέ­σῳ αὐτῆς ὡς λύκοι ἁρπάζον­τες ἁρπά­γματα τοῦ ἐκ­χέαι αἷμα, ὅπως πλε­ονεξίᾳ πλεονεκτῶσι» (Ἰεζ. 22,27).

29 Ιανουαρίου: Ανακομιδή Λειψάνων Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου

Αποφυγή των διαιρέσεων και των ψευδοποιμένων που τις προκαλούν (Άγιος Ιγνάτιος)


Ἀπὸ τὴ διδασκαλία τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου

ἅγιος Ἰγνάτιος, ὁ ὁποῖος γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ ἔγινε τροφὴ τῶν λεόντων, διδάσκει νὰ ἀποφεύγουμε τὶς μεταξύ μας διαιρέσεις καὶ τὶς κακοδοξίες τῶν αἱρετικῶν, ἀπὸ τοὺς ὁποίους προέρχεται πνευματικὸς μολυσμὸς ποὺ ἐπεκτάθηκε σὲ ὅλο τὸν κόσμο.
     Ὁμιλεῖ ἀσφαλῶς γιὰ τὶς περιπτώσεις ἐκεῖνες ποὺ οἱ πιστοί, ἀντὶ νὰ ἀνατρέχουμε στοὺς Πατέρες καὶ νὰ ἀκολουθοῦμε τὴν Εὐαγγελικὴ ὁδὸ ποὺ ἐκεῖνοι μᾶς ὑποδεικνύουν, ἐμεῖς τοὺς παρερμηνεύουμε καὶ ἀκολουθοῦμε τὴν δική μας γνώμη, ἀρνούμαστε δὲ νὰ ἐξετάσουμε ὅποιον μᾶς παρουσιάζει διὰ μέσου τῶν πατερικῶν κειμένων, διαφορετικὴ γνώμη ἀπὸ τὴ δική μας, ὑποτιμώντας τὸν ἐν Χριστῷ ἀδελφό μας, ὡς μὴ ὑπακούοντα στὴν αὐθαίρετη γνώμη μας. Ἔτσι ὅμως δὲν ὁμονοοῦμε ἐν Χριστῷ καὶ προκαλοῦμε διαιρέσεις στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.
«Ὡς τέκνα οὖν φωτὸς ἀληθείας φεύγετε τὸν μερισμὸν τῆς ἑνότητος καὶ τὰς κακοδιδασκαλίας τῶν αἱρεσιωτῶν, ἐξ ὧν μολυσμὸς ἐξῆλθεν εἰς πᾶσαν τὴν γῆν».

«Όταν έλθει ο Χριστός στον άνθρωπο, στην ψυχή μας, η ψυχή γίνεται αλλιώς...»

Άγιος Πορφύριος



     Ο Χριστός –είπε ο άγιος Πορφύριος είναι παντού και όλοι οι Άγιοι είναι παντού. Τώρα αυτό εξηγήστε το και εσείς, εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Μόνο σας λέω, όπου σκέφτεσαι τον Άη-Αντώνη, και τώρα μπορεί να τον σκεφτώμαστε εμείς εδώ, άλλοι τον σκέφτονται στην Θηβαΐδα, άλλοι στην Αίγυπτο, άλλοι στα Ιεροσόλυμα, άλλοι στο Σινά. Αυτήν την ώρα είναι κι εδώ κι εκεί κι εκεί. Τι λέτε; Είναι στον κόσμο τον πνευματικό.
Και ενώ είμαστε χριστιανοί τίποτα δεν ξέρουμε, ρε παιδιά, τίποτα, τίποτα δεν ξέρουμε από Χριστό. Και ζούμε οι καημένοι και διαβάζουμε και κανένα λόγο, ωραίος είναι, ωραία τα είπε και ο πατήρ Αυγουστίνος και ο πατήρ Νικόλαος, πώς τον λένε;… Πολύ ωραία κι όμως μένουμε πιστοί εις την ορθότητά μας, εις την απερισκεψία μας και ζούμε χωρίς Χριστό.
Ο Χριστός είναι άλλο πράγμα. Όταν έλθη ο Χριστός στον άνθρωπο, στην ψυχή μας, η ψυχή γίνεται αλλοιώς, ζει παντού, ζει στ’ άστρα, ζει στον κόσμο τον πνευματικό, ζει στο χάος, ζει στο σύμπαν. Μιλάνε με το τηλέφωνο στην Νότιο Αφρική, στον Ινδικό Ωκεανό και τους λέει (ο χαρισματούχος) για το σπίτι τους, για τα κορίτσια τους, για την οικογένειά τους και αυτός είναι εδώ. Καταλάβατε;

Κυθήρων προς Αλεξανδρείας: «Όσο (οι Κόπτες) βρίσκονται στην πλάνη δεν μπορούμε να τους πούμε ότι αποτελούμε την Μία Εκκλησία»

Μήνυμα Σεβασμιωτάτου Κυθήρων π. Σεραφείμ στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας του Πανελληνίου Χριστιανικού Ομίλου Ορθοδόξου Ιεραποστολής -26.1.2020
      Αυτό το οποίο επιθυμούμε και θέλουμε και επιδιώκουμε και ήταν και η βούλησις του αειμνήστου ιδρυτού, του μακαριστού Κωνσταντίνου, είναι να δοξάζεται το όνομα του Παναγίου Θεού εις όλα τα έθνη, έως εσχάτων της γης. Παντού, ό,τι γίνεται και ό,τι εμείς ταπεινά συμβάλουμε να είναι εις δόξαν Θεού. Δεν είναι το ενδιαφέρον μας απλώς, αγαπητοί μου αδελφοί, να στείλουμε μία οικονομική υλική βοήθεια, αλλά να χαιρόμαστε την πρόοδο την πνευματική και την άνθιση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, Χριστιανικής μας Εκκλησίας, εις τα πέρατα του κόσμου.
       Και αυτό παρακαλούμε, και από αυτό το βήμα έτσι αυτήν την στιγμή στέλνουμε παντού αυτό το μήνυμα, και στον Μακαριώτατο Πατριάρχη Αλεξανδρείας, ο οποίος κάμνει διαρκώς την παρουσία του αισθητή σε όλη την Αφρικανική ήπειρο. Αλλά θα μου επιτρέψετε αυτήν την στιγμή να τον παρακαλέσω θερμά, δι υμών π. Σαμουήλ [σ.σ. εκπρόσωπος εκεί του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας], να προσέχουμε και τα θέματα της Πίστεώς μας, γιατί έφτασε διαδικτυακά η είδησις ότι στον Κόπτη «Πατριάρχη» του είπε «είμαστε μία Εκκλησία».
     Αυτό μας πονά πολύ. Δεν είμαστε μία Εκκλησία γιατί είναι η αίρεσις η οποία μας χωρίζει, είναι η πλάνη. Δεν μπορεί να έχουμε εμείς άγιο τον Διόσκορο που έχουν εκείνοι και όλα τα άλλα. Οι άνθρωποι βρίσκονται στην πλάνη. Όσο βρίσκονται στην πλάνη δεν μπορούμε να τους πούμε ότι αποτελούμε την Μία Εκκλησία.
    Θα παρακαλέσω πολύ να το μεταφέρετε αυτό, και επίσης και όλα τα άλλα τα οποία πονούν σήμερα την Ορθόδοξη Εκκλησία. Είναι το Ουκρανικό, που βλέπετε ότι υπάρχει ένας διχασμός. Έντεκα Αυτοκέφαλες Εκκλησίες…. δεν μπορούν να αποδεχτούν το γενόμενον. Αυτό το οποίον έγινε να αναγνωριστούν οι σχισματικοί, οι καθηρημένοι, οι αφορισμένοι και όλα αυτά. Αυτά τα πράγματα τραυματίζουν το Σώμα της Εκκλησίας όταν παραβαίνονται οι Ιεροί Κανόνες και όταν δεν λαμβάνουμε υπ’ όψιν την δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας μας.
      Τα είπε πολύ καλά ο κ. καθηγητής [σ.σ. Τσελεγγίδης] και τον ευχαριστούμε πάρα πολύ. Βέβαια επέμενε πολύ, επέμενε πάρα πολύ στο θέμα της μετανοίας, που είναι πρακτικό θέμα, και δεν μπορεί να είμαστε στην Εκκλησία και ούτε η Εκκλησία μπορεί να ασκεί την Αποστολή Της όπως θέλει ο Θεός, εάν δεν έχουμε μετάνοια εμείς οι ίδιοι, οι κληρικοί, οι επίσκοποι και οι χριστιανοί και όλοι μας. Η μετάνοια είναι μία προϋπόθεσις μεγάλη και σοβαρή.

«Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν» σε ...πολλαπλά επίπεδα!


Ποιος είδε ποτέ ψυχές να σφάζονται;

Ομιλία εις το «Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν»

(Αγ. Ιωάννης Χρυσόστομος)


      Πολλοί από τους πιστούς δεν είναι λιγότερο από τους απίστους προσκολλημένοι στην κακία. Μερικοί μάλιστα πολύ περισσότερο από αυτούς. Γι’ αυτό και σε εκείνους είναι αναγκαίο να ειπούμε: «Έγειρε ο καθεύδων και ανάστα εκ των νεκρών, και επιφαύσει σοι (θα σε φωτίσει δηλαδή) ο Χριστός». Προς αυτούς αρμόζει να ειπούμε και τούτο: «Ο Θεός ουκ έστι νεκρών, αλλά ζώντων». Εφ’ όσον λοιπόν δεν είναι Θεός νεκρών, ας ζήσουμε.

Τι σημαίνει να συμφωνεί πράξη και Προσευχή;

Του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου

Είπε ο αββάς Μωυσής: «Εάν δεν συμφωνήσει η πράξη με την , είναι χαμένος ο κόπος σου».


Και τον ρώτησε άλλος αδελφός:
«Και τι σημαίνει να συμφωνεί πράξη και προσευχή;»
«Σημαίνει -είπε ο Γέροντας- αυτά για τα οποία προσευχόμαστε να μας απαλλάξει ο , να μην τα κάνουμε πια.
Γιατί όταν ο άνθρωπος παραιτείται από τα θελήματά του, τότε ο Θεός γίνεται φίλος του και δέχεται την προσευχή του».

Είπε πάλι: «Για κάθε τι πού θα το υπομείνεις με φιλόσοφη διάθεση, θα βρεις τον καρπό του στην ώρα της προσευχής».
Είπε επίσης: «Εάν επιθυμείς να προσευχηθείς, όπως πρέπει, μη λυπήσεις καμιά ψυχή, αλλιώς, χαμένος ο κόπος σου».
«Να μη θέλεις οι υποθέσεις σου να προχωρούν, όπως εσύ νομίζεις, αλλά όπως αρέσει στον Θεό. Έτσι θα είσαι ατάραχος και θα ευχαριστείς στην προσευχή σου τον Θεό».

Πιο ευάρεστον στόν Κύριον από την αναξιότητα τών ιερέων, πού λειτουργούσαν!



   ...Τότε ένας ησυχαστής μου υπενθύμισε την περίπτωση του ασκητού πού, μετά την άλωση τής Κωνσταντινουπόλεως, είδε επάνω στήν αγία Πρόθεση ερειπωμένου Ναού, μία γουρούνα με τα νεογνά της και άρχισε να κλαίει και νά οδύρεται.

     Τότε ενεφανίσθη Άγγελος Κυρίου και του λέγει· Αββά, τί κλαίεις; Γνωρίζεις ότι, αυτό πού είδες, είναι πιο ευάρεστον στόν Κύριον από την αναξιότητα τών ιερέων, πού λειτουργούσαν;
       Και ο Άγγελος εγένετο άφαντος.
                                                                                                Πηγή

Από τα ποιήματα του αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου

- Το ρωτάς το μωρό και το βαφτίζεις;

- Ἐσεῖς ρωτήσατε ἐκεῖνα πού σκοτώσατε μὲ ἔκτρωση;

Λένε πολλοὶ (κακοπροαίρετοι): 
- Τὸ ρωτᾶς τὸ μωρὸ καὶ τὸ βαφτίζεις;''. Καὶ τοὺς ἀπαντάω:
- Ἐσεῖς ρωτήσατε ἐκεῖνα ποῦ σκοτώσατε μὲ ἔκτρωση; Ἐγὼ γιὰ νὰ τὸ σώσω πρέπει νὰ τὸ ρωτήσω, ἐσὺ ὅμως ποὺ τὸ σκοτώνεις, δὲν τὸ ρωτᾶς...
Ὁ νηπιοβαπτισμὸς εἶναι ἕνας θησαυρὸς στὰ χέρια τοῦ παιδιοῦ. Μεγάλη ὑπόθεση! Ὅταν μεγαλώσει τὸ παιδί, εἶναι στὸ χέρι του, ἂν ἀξιοποιήσει αὐτὸν τὸν θησαυρὸ ἢ ἂν τὸν πετάξει...
+  Ἱεροκῆρυξ Δημήτριος Παναγόπουλος
                                           Πηγή

Η εκκωφαντική σιωπή των Ιεραρχών στην επέλαση του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας!

Οι βασικοί πυλώνες ισχύος του έθνους πλήττονται καίρια!
-Η Πολιτική έχει παραλύσει καθώς δεν μπορεί να διαχειριστεί πολιτικά το θέμα, ούτε εντός της χώρας ούτε στο εξωτερικό.
-Οι Ένοπλες Δυνάμεις αντιμετωπίζουν επιπλέον σημαντικές ασύμμετρες απειλές, γεγονός που επηρεάζει αρνητικά την μαχητική τους ικανότητα, παράλληλα με την απαξίωσή τους τα τελευταία χρόνια των μνημονίων.
-Η οικονομία πλήττεται αφόρητα αφού τεράστια ποσά δαπανώνται για τους εισβολείς έποικους.
-Η Κοινωνική μας συνοχή διαλύεται, με το ποσοστό των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών να φτάνει σε 10 χρόνια από το 97% στο 80% με πτωτική τάση.
-Οι Υποδομές της χώρας κινδυνεύουν από καταστροφές και ανεξέλεγκτες δεσμεύσεις.

Οι θεσμοί της Πατρίδας μας, χειροπόδαρα δεμένες από το ξενόδουλο πολιτικό σύστημα, αδυνατούν να αντισταθούν.
 Μόνον ένας θεσμός υπάρχει που έχει τη δυνατότητα αντίδρασης, κι αυτός ο θεσμός είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Αλλά κι αυτή βρίσκεται σε σύγχυση!

Μοιραία λοιπόν στον πιστό λαό διάχυτα είναι τα ερωτήματα προς τους Αρχιερείς μας:
-Τι πάθατε σεβαστοί μας Δεσποτάδες; Τι εκκωφαντική σιωπή είναι αυτή; Δεν γνωρίζετε ότι «το σιωπάν δοκεί συναινείν»;
-Δεν βλέπετε την πυρκαγιά που καίει απ’ άκρη σ’ άκρη την Ορθόδοξη Πατρίδα μας;
-Πως αποδέχεστε την ισλαμοποίηση της χώρας μας, για την ελευθερία της οποίας το τιμημένο ράσο έδωσε χορεία μαρτύρων και ηρώων με ποταμούς αίματος;
-Ποιος περιμένετε να μιλήσει και να αφυπνίσει τον πιστό λαό του Θεού;  
- Τι φοβάστε;
-Σε ποια Βαβέλ, ποια κακά στοιχειά σας έχουν δέσει;
-Δεν γνωρίζεται ότι η Νέα Παγκόσμια Τάξη απαιτεί την πολτοποίηση των εθνικών ταυτοτήτων;
-Δεν αφουγκράζεστε ότι προωθείται η λεγόμενη Πανθρησκεία; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι ο λεγόμενος Οικουμενισμός προωθείται υπό την πρωτοκαθεδρία του Πάπα;
-Δεν ακούτε παντού τη βλαστήμια του άθεου και του απάτριδος την ασέβεια;
-Δεν βλέπετε που 'χουν στήσει χορό γύρω απ' τα συντρίμμια μας κάθε λογής βάρβαροι κι αλλοεθνείς κι αλλόθρησκοι εχθροί;
-Μήπως νομίζετε ότι θα τους κάνετε χριστιανούς; Δεν γνωρίζετε ότι είναι ιστορικά αποδεδειγμένο πως οι οπαδοί του Ισλάμ δεν ενσωματώνονται σε άλλες κοινωνίες;
    Σεβαστοί Αρχιερείς έχετε βαριές ευθύνες για την αποχριστιανοποίηση της χώρας και για όσα δεινά επακολουθήσουν στην Ελληνική κοινωνία.
     Αν αντιδρούσατε από την αρχή, τίποτε δεν θα είχε γίνει από αυτά που έγιναν! Αντισταθείτε τώρα! Ξεσηκωθείτε! Ξεσηκωθείτε και περισώστε ότι είναι δυνατόν!  Πριν η Ραχήλ θρηνήσει τα τέκνα αυτής!

* Νίκος Ταμουρίδης, Αντγος (ε.α) - Επίτιμος Α' Υπαρχηγός ΓΕΣ  
Πηγή

Η μίμηση του Παπικού σχολαστικισμού διέλυσε τις Ευαγγελικές αρχές της νεοελληνικής κοινωνίας! Ο Οικουμενισμός ένας από τους καρπούς!

Η απαξίωση των αρίστων


Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου


 

    Ο νέος ελληνισμός διέρχεται την τρίτη μεγάλη παρακμή κατά τη μακραίωνη ιστορία του. Το πλέον θλιβερό γνώρισμα της παρακμής είναι η μη αίσθηση της βίωσής της. Τα υγιή αισθητήρια αμβλύνονται και οι κοινωνίες καθίστανται έρμαια δημαγωγών, οι οποίοι διαθέτουν διαχρονικά δύο πολύ ισχυρά όπλα. Είναι άκρως επιτήδειοι στο να ψεύδονται και να κολακεύουν.  Σήμερα, χάρη στην εκπληκτική τεχνολογική πρόοδο, τα μέσα στη διάθεση των δημαγωγών είναι τρομακτικά. Οι κοινωνίες βομβαρδίζονται και είναι έρμαια της ψευδολογίας και της παραπληροφόρησης. Υπό τις επικρατούσες συνθήκες είναι εξαιρετικά δύσκολο όχι μόνο να διακηρυχθούν αλήθειες, αλλά, το θλιβερότερο, να γίνουν πιστευτές, καθώς οι πλείστοι έχουν εθιστεί στα ψεύδη!

     Το πρώτο μεγάλο ψέμα, το οποίο η υποτελής στους ξένους «προστάτες» ελληνική Πολιτεία καθοδηγούμενη διέσπειρε στον λαό μας είναι η στρεβλή  εικόνα της χιλιόχρονης αυτοκρατορίας μας, της Ρωμανίας, την οποία οι εμπαθείς και ανθέλληνες αποκάλεσαν, μετά τον αφανισμό της Βυζαντινή. Έχοντας εκείνοι βιώσει τη μεσαιωνική βαρβαρότητα της φεουδαρχίας με την ευλογία του παπικού ολοκληρωτισμού, αισθάνονταν έντονη την πρόκληση του λαμπρού ρωμαίικου πολιτισμού. Γι’ αυτό και λυσσαλέα πολέμησαν τη ρωμηοσύνη. Κατά την πρώιμη τουρκοκρατία με ραδιουργίες, που εξύφαναν σε βάρος της υπόδουλης Εκκλησίας στην οθωμανική αυλή. Κατά την όψιμη με την εργώδη προσπάθεια να μεταλαμπαδεύσουν στους  ομογενείς σπουδαστές στη Δύση τις φιλοσοφίες, που με το προσωπείο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων οδήγησαν τη Δύση στην αποϊεροποίηση των πάντων και σήμερα αυτή δρέπει τους πικρούς καρπούς!

Ο Όσιος Εφραίμ ο Σύρος


Ἤκουσε γλῶτταν ψαλμικῶς, ἣν οὐκ ἔγνω,
Ἐφραίμ, ἄνω καλοῦσαν, ὁ γλῶσσαν Σῦρος.
Εἰκάδι ὀγδοάτῃ Νόες Ἐφραὶμ θυμὸν ἀπηῦρον.

      Ὁ Ὅσιος Ἐφραὶμ καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἀνατολὴ καὶ γεννήθηκε στὴν πόλη Νίσιβη τῆς Μεσοποταμίας πιθανῶς τὸ 308 μ.Χ. ἢ καὶ ἐνωρίτερα. Ἤκμασε ἐπὶ Μεγάλου Κωνσταντίνου (324 – 337 μ.Χ.), Ἰουλιανοῦ του Παραβάτου (361 – 363 μ.Χ.) καὶ τῶν διαδόχων αὐτοῦ.
      Ἀπὸ τὴν μικρή του ἡλικία διδάχθηκε τὴν πίστη καὶ τὴν ἀρετὴ ἀπὸ τὸν Ἐπίσκοπο τῆς γενέτειράς του Ἰάκωβο (309 – 364 μ.Χ.), ὁ ὁποῖος καὶ τὸν χειροτόνησε διάκονο, ἀλλὰ ὁ Ὅσιος ἀρνήθηκε νὰ λάβει μεγαλύτερο ἀξίωμα. Ἀκολούθησε πολὺ νωρὶς τὸν μοναχικὸ βίο καὶ μὲ τὸ φωτισμὸ τοῦ Παρακλήτου ἔγραψε πάρα πολλὰ συγγράμματα πνευματικῆς καὶ ἠθικῆς οἰκοδομῆς.
       Γι’ αὐτὸ καὶ θαυμάζεται γιὰ τὸ πλῆθος καὶ τὸ κάλλος τῶν ἔργων του. Γνώστης ἀκριβὴς ὅλων τῶν δογματικῶν θεμάτων, ἤξερε νὰ καταπολεμᾶ τὶς αἱρέσεις καὶ νὰ ὑπερασπίζει μὲ θαυμάσια σαφήνεια τὴν Ὀρθοδοξία. Ἦταν ἐκεῖνος ποὺ κατατρόπωσε σὲ διάλογο τὸν αἱρετικὸ Ἀπολλινάριο καὶ ὁδήγησε πολλοὺς αἱρετικοὺς νὰ ἐπιστρέψουν στὴν πατρώα εὐσέβεια.

"Το σχέδιο του Οικουμενισμού προχωράει..."! --Δυστυχώς, με την άδεια των Ορθοδόξων!

“Ο Θεός θέλει την ενότητα”
 
Συμπροσευχή με Ορθόδοξους και Αγγλικανούς


Του Μανώλη Κείου


     Στο τέλος της 53ης Εβδομάδας Προσευχής για τη χριστιανική ενότητα, ο Πάπας Φραγκίσκος κάλεσε τους πιστούς “να μην αφιερώνουμε τον εαυτό μας αποκλειστικά στις δικές μας κοινότητες, αλλά να ανοίξουμε τον εαυτό μας προς το καλό όλων, στο παγκόσμιο βλέμμα του Θεού που έλαβε σάρκα για να να αγκαλιάσει ολόκληρη την ανθρώπινη φυλή και που πέθανε και αναστήθηκε για τη σωτηρία όλων”.
    Ο ποντίφικας σημείωσε ότι η υπέρβαση "των κληροδοτημάτων του παρελθόντος" για να υποδεχτεί κανείς τα δώρα της κάθε ομολογίας θα φέρει πιο κοντά την πλήρη χριστιανική ενότητα, κάτι που “θέλει θερμά ο Θεός”. Θα ενθαρρύνει επίσης μεγαλύτερη ανοχή μεταξύ των αδελφών της πίστης και προς όσους έχουν ανάγκη.

Οι θέσεις της ΠΕΘ για τη σχολική εορτή των Τριών Ιεραρχών


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ)
για τη σχολική εορτή των Τριών Ιεραρχών


    Η 30ή Ιανουαρίου, ημέρα εορτής των Τριών Ιεραρχών, Βασιλείου του Μεγάλου, Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου, έχει καθιερωθεί, από το 1842, ως ημέρα εορτασμού των ελληνικών γραμμάτων σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης. Στα πρόσωπα των Τριών Μεγάλων Πατέρων, που προστατεύουν την παιδεία μας, τιμώνται και εορτάζουν όλοι οι λειτουργοί της. Παραδοσιακά, στα σχολεία την ημέρα αυτή πραγματοποιούνταν εκκλησιασμός των μαθητών και ομιλία εκπαιδευτικού με σχετικό περιεχόμενο. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια η μεγάλη και σημαντική αυτή γιορτή υποβαθμίστηκε, με αποκορύφωμα την ουσιαστική κατάργησή της από την προηγούμενη κυβέρνηση, και την καθιέρωση αργίας και δίωρων εκδηλώσεων την προηγούμενη μέρα. Πρόσφατα, η σημερινή ηγεσία του ΥΠΕΘ εξέφρασε την πρόθεση να επαναφέρει την ημέρα ως σχολική εορτή. Σε αυτή την κατεύθυνση η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζαχαράκη εξέδωσε για το θέμα, μια κατά βάση ορθή εγκύκλιο. Όμως, στη συνέχεια, ακολούθησε το «άδειασμα» της Υφυπουργού από την Υπουργό κ. Κεραμέως, με ανακοίνωση που εξέδωσε και με μια δεύτερη άστοχη εγκύκλιο και νομοθετική ρύθμιση που κατέθεσε.

Οι Διάλογοι με τους Παπικούς και οι "Διάλογοι" των Ορθοδόξων με τους Οικουμενιστές!


Τοῦ Σημάτη Παναγιώτη
Οπροϋποθέσεις τῶν κατὰ Χριστὸν Διαλόγων εἶναι ἀποθησαυρισμένες στὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ εἶναι σαφεῖς καὶ ἀδιαπραγμάτευτες. Οἱ Οἰκουμενιστές, ὅμως, τὶς διαστρεβλώνουν ...«ἐπιτυχῶς»! Κι αὐτὸ γιατὶ οἱ πνευματικοὶ ποιμένες τοὺς τὸ ἐπιτρέπουν. Ἀρνοῦνται νὰ κάνουν ἐκεῖνο ποὺ δίδαξε ὁ ἑορταζόμενος σήμερα Μέγας Χρυσόστομος (κι ἂς μὴν ὀνομάστηκε ἐπισήμως Μέγας). 
 
Ὅλοι οἱ Ἅγιοι Πατέρες, ἀλλὰ καὶ ὁ σήμερα ἑορταζόμενος ἱ. Χρυσοστόμος, μᾶς διδάσκει πὼς πρώτη προϋπόθεση τῶν Διαλόγων μὲ τοὺς αἱρετικούς, εἶναι ὅτι πρέπει νὰ τοὺς βλέπουμε ὡς ἀσθενεῖς, νὰ τοὺς προσεγγίζουμε μὲ καλωσύνη ὡς ἰατροί καὶ νὰ μὴ συμμετέχουμε «ἰσότιμα» στοὺς Διαλόγους, ὡς ἀναζητοῦντες τὴν ἀλήθεια ἀπὸ κοινοῦ. Οὐδεὶς Ἅγιος ἀποδέχτηκε αὐτὴν τὴν "ἰσότητα" τὴν ὁποία καθιέρωσαν οἱ Οἰκουμενιστὲς καὶ στὴν πράξη ἀποδεχτήκαμε.

Ιερός Χρυσόστομος: Να ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ τον ΕΛΕΓΧΟ των ελάχιστων, αλλά και να ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ!



«Γιατὶ εἶδα», λέγει, «ἕναν ἄνθρωπο ποὺ φαντάστηκε τὸν ἑαυτό του ὅτι εἶναι σοφός, μεγαλύτερη ὅμως ἐλπίδα γιὰ διόρθωση ἔχει ὁ ἀνόητος παρὰ αὐτός». Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ Παῦλος λέγει· «μὴ θεωρεῖτε τοὺς ἑαυτούς σας σοφούς». Γιατί, κι ἂν ἀκόμα εἶσαι ἄπειρες φορὲς σοφὸς καὶ βλέπεις ἀμέσως τὰ σωστά, εἶσαι ὅμως ἄνθρωπος κι ἔχεις ἀνάγκη ἀπὸ σύμβουλο.
Εἶδον γάρ, φησίν, ἄνθρωπον δοκοῦντα σοφὸν εἶναι παρ' ἑαυτῷ, ἐλπίδα δὲ ἔχει μᾶλλον ὁ ἄφρων αὐτοῦ. Διὰ τοῦτο καὶ Παῦλος λέγει, Μὴ γίνεσθε φρόνιμοι παρ' ἑαυτοῖς. Κἂν γὰρ μυριάκις εἶ σοφὸς, καὶ τὰ δέοντα συνορῶν, ἀλλ' ἄνθρωπος εἶ, καὶ χρείαν ἔχεις συμβούλου.
Εἶναι μεγάλο ἀγαθὸ νὰ μπορεῖ κανεὶς νὰ ὑποφέρει τοὺς ἐλέγχους, εἶναι μεγάλο ἀγαθὸ νὰ μπορεῖ νὰ ἐλέγχει· αὐτὸ εἶναι ἀπόδειξη πολὺ μεγάλης φροντίδας...

Ο Νικολαϊτισμός και η μεταπατερική θεολογία, τώρα δικαιώνεται και από τον Πειραιώς!


Στην κατάμεστη από κόσμο κεντρική αίθουσα του Πανεπιστημίου Πειραιώς πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020 η καθιερωμένη κατ’ έτος κοινή εκδήλωση της Ιεράς Μητροπόλεως και του Πανεπιστημίου Πειραιώς, για την εορτή των Τριών Ιεραρχών, προστατών της Παιδείας.
Κεντρικός ομιλητής φέτος ήταν ο ομότιμος Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου κ.Χρήστος Γιανναράς, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα «Γιατί άλυτο το πρόβλημα της παιδείας στην Ελλάδα σήμερα;».

Ένα μεγάλο θαύμα, αδιανόητο για τους άπιστους!



 Η ΑΝΑΚΟΜΙΔΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
    Σήμερα η εκκλησία μας εορτάζει την ανακομιδή των λειψάνων του Ιερού Χρυσοστόμου. Είναι αλήθεια,  ότι πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να περιγράψει  την ζωή και το έργο   ενός τόσου μεγάλου αγίου, όπως του Ιερού Χρυσοστόμου, τον ένα εκ των τριών μεγάλων Ιεραρχών. Υπήρξε μία από τις  ηρωικότερες πατερικές μορφές της εκκλησίας μας. Υπήρξε αναντικατάστατος και μοναδικός.  Μέγας σαν ιεράρχης, μέγας σαν διδάσκαλος, μέγας σαν Πατριάρχης. Γι αυτό θα παραμείνει  για πάντα το χρυσό διαμάντι, το χρυσό στόμα,  το χρυσό κόσμημα της Ορθοδοξίας μας.

Πάλι και πάλι: Οι Οικουμενιστές Δύσης και Ανατολής σκοπό έχουν την διάλυση της Ορθόδοξης Εκκλησίας

Ποια είναι η γνώμη του Φαναριώτη Πατριάρχη για τον Ποντίφικα; Πως τον περιγράφει;


… Κατά τις ομιλίες του στο Νταβός ο Οικ. Πατριάρχης αναφέρθηκε στο ρόλο της θρησκευτικής Πίστης στη δημιουργία ενός κόσμου βιώσιμου με κοινωνική συνοχή…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
    Ο σοφός λαός έχει μια παροιμία για τους κόρακες και τα μάτια τους. Αν την ξέρετε φέρτε την στο μυαλό σας, για να δικαιολογήσετε παρόμοιες δηλώσεις. Τι άλλο να σχολιάσουμε… Ας αφήσουμε τον μακαριστό π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο να μας μιλήσει για τον Πάπα! (Από το βιβλίο «Κατά Αντιχρίστων» Αρχιμ. Χαραλ. Βασιλόπουλου, εκδ. Ορθοδόξου Τύπου, σελ. 64-67).

«Οι μακρύνοντες εαυτού από σου απολούνται»!

Βραδυφλεγής βόμβα 

 


Αποτέλεσμα εικόνας για Βραδυφλεγής βόμβα

   ναντίλεκτα, τό κρισιμότερο, πρωταρχικό ἐθνικό καί κοινωνικό πρόβλη­μά μας σήμερα εἶναι τό μετανα­στευτικό. Μέ δεδομένο μάλιστα τόν ἐξελισσόμενο δημογραφικό μας «θάνατο», πού σκοπίμως μᾶς τόν παρουσιάζουν ὡς μή ἀναστρέψιμο, ὡς ἔ­θνος ἔχουμε ἐλάχιστα χρονικά περιθώρια γιά τή συνέχιση τῆς κυριαρχίας στήν ἴδια μας τή χώρα. Ἡ ἐπιβίωσή μας, τόσο ὡς ἔ­θνους, ὅσο καί ὡς κράτους ἐξαρτᾶται ἀ­πό τήν ἀντιμετώπιση αὐτῶν τῶν δύο ἀλληλένδετων ζητημάτων.
 
   Πρῶτα, ὅμως, θά πρέπει νά δια­σαφηνίσουμε τή διαφορά τοῦ ὅρου «πρόσ­φυγας» ἀπό αὐτόν τοῦ «μετανάστης».
   Μετανάστευση εἶναι ἡ γεωγραφική μετακίνηση ἀνθρώπων εἴτε μεμονωμέ­να εἴτε ὁμαδικά. Διακρίνεται σέ νόμιμη καί παράνομη. Νόμιμοι μετανάστες εἶ­ναι οἱ ὑπήκο­οι τρίτων κρατῶν, οἱ ὁ­ποῖ­οι διαμένουν νόμιμα στή χώρα μας γιά ἐργασία καί σπουδές. Παράνομοι μετανάστες θεω­ροῦν­ται οἱ ὑπήκοοι τρί­των χωρῶν, οἱ ὁ­ποῖ­οι εἰσέρχονται στό ἔδαφος κρα­τῶν-μελῶν τῆς Ε.Ε. μέ πλαστά ταξιδιωτικά ἔγ­­γραφα ἤ καί χωρίς αὐ­τά.