Ποια
είναι η γνώμη του Φαναριώτη Πατριάρχη για τον Ποντίφικα; Πως τον περιγράφει;
… Κατά τις ομιλίες του στο Νταβός ο Οικ. Πατριάρχης αναφέρθηκε στο ρόλο της θρησκευτικής Πίστης στη δημιουργία ενός κόσμου βιώσιμου με κοινωνική συνοχή…
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Ο σοφός λαός έχει μια παροιμία για τους κόρακες
και τα μάτια τους. Αν την ξέρετε φέρτε την στο μυαλό σας, για να
δικαιολογήσετε παρόμοιες δηλώσεις. Τι άλλο να σχολιάσουμε… Ας αφήσουμε
τον μακαριστό π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο να μας μιλήσει για τον Πάπα! (Από
το βιβλίο «Κατά Αντιχρίστων» Αρχιμ. Χαραλ. Βασιλόπουλου, εκδ. Ορθοδόξου Τύπου, σελ. 64-67).
…Ο Παπισμός στις μέρες μας προσπαθεί να προωθήσει τα σχέδιά του. Μιλάει πάλι για «ένωση» και «διάλογο αγάπης», χωρίς όμως, ειλικρίνεια, χωρίς την παραμικρή ένδειξη παραιτήσεως από τις αντίχριστες κακοδοξίες του. Πεισματικά αμετακίνητος ο Παπισμός στο «αλάθητο» του Πάπα, επιδιώκει διάλογο, όχι μετανοίας, αλλά ευκαιρία να μας πείσει ότι κατέχει την αλήθεια.
Απώτερος σκοπός του Παπισμού είναι ένας. Να παγιδέψει την Ορθοδοξία, να την εκτρέψει από την πορεία της, να προκαλέσει σ’ αυτήν σάλο, διχασμό και να επωφεληθεί από το σχέδιο αυτό και να την απορροφήσει.
Αντιπρόσωπος του Βατικανού δήλωνε το 1969 τα εξής: «Την ένωση την εννοούν οι μεν Ορθόδοξοι σαν συμπλησιασμό, ημείς όμως υπό έναν Πάπα».
Την υποταγή της Ορθοδοξίας στον Πάπα επεδίωκε ανέκαθεν ο Παπισμός και για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησε τα πάντα. Και δόλο και υποκρισία και εκβιασμό και διπλωματικά τερτίπια και επεμβάσεις και απειλές και εγκλήματα.
Τι είναι όμως ο Παπισμός; Φοβερή αίρεσις. Φρικτή αποστασία. Μετέστρεψε την Εκκλησία σε κοσμική βασιλεία. Υποκατέστησε τον Θεάνθρωπο Χριστό με τον άνθρωπο Πάπα. Έδιωξε το Χριστό από αρχηγό της Εκκλησίας και στη θέση του ύψωσε τον Πάπα.
Ο Πάπας αυτοανακηρύχθηκε αλάθητος και πήρε θέση σαν θεός! Παρεποίησε ο Παπισμός τον Χριστιανισμό. Διέστρεψε τη διδασκαλία του Χριστού, αλλοίωσε το Σύμβολο της Πίστεως και δημιούργησε ένα παραποιημένο Χριστιανισμό.
Ο Ρωμαιοκαθολικισμός με πρότυπο την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία έγινε πολιτική δύναμη κι έτσι δραστηριοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα. Λειτουργεί σαν κοσμικό κράτος και όνειρό του είναι να κυριαρχήσει του κόσμου και κυρίως της Ορθοδοξίας.
Ο Άγιος Νεκτάριος έγραφε για τους Παπικούς: «Τα πάντα εσοφίσθησαν, τα πάντα έδρασαν, όπως αναδείξωσι τους Πάπας ηγεμόνας της Εκκλησίας και τυράννους της Οικουμένης».
Και τώρα χωρίς ν’ απορρίπτουν τις αιρετικές δοξασίες τους, χωρίς ν’ απαρνούνται το «Πρωτείο» και το «αλάθητο», χωρίς ν’ αποκηρύττουν σαν αιρετική την προσθήκη του «Φιλιόκβε» στο Σύμβολο της Πίστεως, ζητούν διάλογο και ένωση!
Η Ορθοδοξία θα έπρεπε να δεχτεί αυτό τον διάλογο αν η Παπωσύνη, που αποκόπηκε από την Εκκλησία εκδήλωνε ειλικρίνεια και πρόθεση αγαθή, μετανοίας. Τέτοια πρόθεση όμως δεν βλέπουμε. Αντίθετα κυριαρχεί ψεύτικο σύνθημα αγάπης, υποκρισία και σκοπιμότητες αμαρτωλές από μέρους του Παπισμού.
Η Ορθόδοξος Εκκλησία τηρεί απαραχάρακτα τα της Πίστεως. Η Παπωσύνη είναι εκείνη, που διέστρεψε την Θεία Διδασκαλία του Χριστού και πολέμησε το Δόγμα και τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων. Η Παπωσύνη, λοιπόν, οφείλει σαν άσωτος υιός να επιστρέψει στην πηγή της Αληθείας. Αφού όμως μένει πεισματικά στις κακοδοξίες της, τι διάλογος αγάπης να γίνει;
Δεν υπάρχει, λοιπόν διάλογος με υποκριτάς αιρετικούς. Δεν μίλησαν οι Άγιοι Πατέρες σαν ίσοι προς ίσους. Δεν έκαμαν διάλογο «επί ίσοις όροις», με Αρειανούς και άλλους, όπως θέλουν σήμερα και αφελείς «Ορθόδοξοι» ενωτικοί.
Οι Πατέρες ανέτρεψαν τις πλάνες των αιρετικών και τους κάλεσαν σε μετάνοια. Όταν όμως εκείνοι έμειναν αμετακίνητοι στην πλάνη, οι Θεοφόροι Πατέρες τους απέκοψαν, τους καθαίρεσαν και τους αναθεμάτισαν…
Τι βλέπουμε όμως με τους αιρετικούς Παπικούς. Όχι μόνο δεν εκδηλώνουν μετάνοια, αλλά διαγράφουν εκείνοι αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων και Ιερούς Κανόνες Θεοφόρων Πατέρων!!
Αγάπη γι’ αυτούς σημαίνει να δεχτεί η Ορθοδοξία να πέσει στην παγίδα τους. Και αδίστακτα προωθούν το σχέδιό τους αυτό και με την σατανική απάτη της Ουνίας. Προσπαθούν, χρησιμοποιούντες εξωτερικά γνωρίσματα του Ορθοδόξου Κλήρου σε παπικούς Ιερωμένους, να προσηλυτίσουν τον Ορθόδοξο λαό και να τον προσκολλήσουν στο άρμα του Πάπα. Και για να πετύχουν τα σχέδιά τους κατά της Ορθοδοξίας έχουν επιλέξει την μέθοδο του Δούρειου Ίππου.
Έχουν επιστρατεύσει για το σκοπό αυτό τα πάντα. Συμπόσια και συνέδρια. Προσπάθειες για καθιέρωση κοινού εορτασμού του Πάσχα. Θεολογικές συζητήσεις με θεολόγους φιλενωτικούς. Διπλωματία και πολιτική.
Δυνάμεις σκοτεινές, που εχθρεύονται την Ορθοδοξία και την Ελλάδα νομίζουν, ότι μπορούν να κάνουν την Εκκλησία έρμαιο σε πολιτικές δυνάμεις και σκοπιμότητες του κόσμου τούτου. Νομίζουν, ότι μπορούν να κάνουν ένα είδος Θρησκευτικού ΝΑΤΟ. Έναν θρησκευτικά δηλαδή ενωμένο λαό της Ευρώπης!
Δεν μπορούν όμως να καταλάβουν οι σκοτεινές αυτές δυνάμεις, ότι ένωση στα της Πίστεως δεν σημαίνει συγκόλληση που επιβάλλουν οι εγκόσμιες σκοπιμότητες. Δεν μπορούν να καταλάβουν, ότι ο Χριστός δεν έχει καμία θέση σε Σύμφωνα τύπου Βαρσοβίας και ΝΑΤΟ.
Διαβάσαμε στο pentapostagma.gr:
Βαρθολομαίος για Πάπα: Είναι ανθρώπινος και ταπεινός – Όλα όσα είπε στο Νταβός
Μια ιδιαίτερη αναφορά για τον Πάπα Φραγκίσκο είχε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος μιλώντας προς τους συμμετέχοντες του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.Ο Πάπας είναι «πολύ ανθρώπινος, πολύ ταπεινός», δήλωσε ο Πατριάρχης σε συνάντηση του φόρουμ στις 21 Ιανουαρίου, σημειώνοντας ότι γνωρίζει προσωπικά τον Πάπα Φραγκίσκο και τον επισκέφθηκε πολλές φορές στο Βατικανό.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο ο ποντίφικας τον συνόδευσε προσωπικά στο αυτοκίνητο. Κάποτε, όταν ο Πατριάρχης έφευγε και πήγαινε στο αυτοκίνητο για να πάει στο αεροδρόμιο, είδε ότι ο πάπας τον ακολουθούσε.
Γύρισα και του είπα: «Η Αγιότητά σας, δεν αξίζει τον κόπο».
Στο οποίο απάντησε: «Όχι, θα σε πάω στο αυτοκίνητο, γιατί πρώτα απ ‘όλα πρέπει να είμαι βέβαιος ότι οι φιλοξενούμενοί μου έχουν φύγει και δεύτερον θέλω να σιγουρευτώ ότι δεν πήραν τίποτα από μένα», ανέφερε ο Πατριάρχης ολοκληρώνοντας την ιστορία του.
Μετά από αυτό, γύρισε με ποιμαντική προτροπή στους παγκόσμιους ηγέτες και είπε: «Θέλω να καλέσω τους ηγέτες του κόσμου, πολλοί από τους οποίους είναι εδώ στο Νταβός, ώστε να μην βάζουν τα υλικά, οικονομικά συμφέροντα των χωρών τους πάνω από τα πραγματικά συμφέροντα της ανθρωπότητας που σχετίζονται με την αλλαγή του κλίματος, πρέπει να σεβαστούν τις αποφάσεις που λαμβάνονται από κοινού προς το συμφέρον της ανθρωπότητας”.
Κατά τις ομιλίες του στο Νταβός ο Οικουμενικός Πατριάρχης αναφέρθηκε στο ρόλο της θρησκευτικής Πίστης στη δημιουργία ενός κόσμου βιώσιμου με κοινωνική συνοχή.
Επίσης στάθηκε στην αξία του διαλόγου ως του βασικού μέσου προς την κατεύθυνση αυτή, καθώς και στην καταδίκη κάθε μορφής βίας και θρησκευτικής μισαλλοδοξίας.
Ο κ. Βαρθολομαός έλαβε μέρος σε διάφορες Επιτροπές του Φόρουμ αλλά και σε παράλληλες εκδηλώσεις που γίνονται με αφορμή την φετεινή επετειακή συνάντηση στο Νταβός.
“Η πίστη μπορεί να επιτύχει την αποστολή της και να εκπληρώσει το ρόλο της συνοχής και της βιωσιμότητας μέσω του διαλόγου και της μαρτυρίας στον κόσμο”, σημείωσε ο Οικουμενικός Πατριάρχης, στην ομιλία που πραγματοποίησε στην αγγλική γλώσσα, και πρόσθεσε: “Κατά τη διάρκεια της σχεδόν τριακονταετούς Πατριαρχικής διακονίας μας, έχουμε αγωνιστεί για την προώθηση του διαλόγου, τον οποίο θεωρούμε ως το πιο αποτελεσματικό μέσο αντιμετώπισης προβλημάτων. Ο διάλογος είναι μια χειρονομία και πηγή αλληλεγγύης, οδηγεί στην υπέρβαση των προκαταλήψεων και της δυσπιστίας, προωθεί την αμοιβαία εξοικείωση και εκτίμηση, και χτίζει το σεβασμό για την ετερότητα”.