Του Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
Παρακολουθώντας ἀπὸ τὴν Γερμανία τὶς ἐκκλησιαστικὲς ἐξελίξεις στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο διακρίνω, ὅτι λαμβάνει μέρος μία προσπάθεια νὰ ἀνακηρυχθεῖ ὡς ὀρθόδοξο ἀντίβαρο στὸν αἱρετικὸ Κων/πόλεως Βαρθολομαῖο ὁ Μόσχας Κύριλλος. Παρότι ἔχουν ἀναρτηθεῖ πάμπολλες ἀποδείξεις τῶν οἰκουμενιστικῶν ἐνεργειῶν τοῦ Κυρίλλου, παρότι ἡ Μόσχα συνεχίζει νὰ λειτουργεῖ αὐτόνομα ὑπὲρ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, αὐτὸ δὲν πτοεῖ τοὺς ὑποστηρικτές του -ἄγνωστον γιατί ἢ μήπως γνωστόν;- νὰ τὴν προβάλλουν ὡς ὑπερασπίστρια τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τῆς κανονικότητος στὴν Ἐκκλησία.
Μάλιστα συμβαίνει καὶ τὸ ἑξῆς παράδοξο:
Μάλιστα συμβαίνει καὶ τὸ ἑξῆς παράδοξο:
Ἐνῶ μιλοῦμε συνέχεια γιὰ τὴν Οἰκουμενικότητα τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐνῶ τονίζουμε ὅτι οἱ ἅγιοι Πατέρες λειτουργοῦσαν ὄχι τοπικιστικὰ ἀλλὰ οἰκουμενικά, πολεμοῦσαν τὴν αἵρεση, ὄχι μόνο ὑπὸ τὴν προϋπόθεση ὅτι ἐμφανίστηκε στὴν τοπική τους ἐκκλησία, ἀλλὰ στὴν Ἐκκλησία συνολικά, στὴν Ἑλλάδα δυστυχῶς δὲν μποροῦμε νὰ ξεφύγουμε ἀπὸ τὸ στενὸ τοπικὸ πλαίσιο θεώρησης τῶν πραγμάτων, φυσικὰ καὶ λόγῳ τῶν προσωπικῶν βλέψεων καὶ συμφερόντων ποὺ ἔχει ὁ καθένας.
Γι’ αὐτὸ τὸν λόγο παρουσιάζω καὶ ἄλλα στοιχεῖα ποὺ ἀποδεικνύουν, ὅτι τὸ πατριαρχεῖο Μόσχας δούλευε καὶ δουλεύει γιὰ τὴν προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ οἱ ἀντιπρόσωποί του κάθε ἄλλο παρὰ ἀντιοικουμενιστές εἶναι. Μάλιστα πολλὲς φορὲς τὸ διέπρατταν σὲ συνεργασία μὲ τὴν Κων/πολη, ὁπότε τουλάχιστον ξενίζει ἡ ρητορία τους γιὰ τὴν αἱρετικὴ δραστηριότητά της, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι τὴν ὑποστήριζαν καὶ προωθοῦσαν.
Γι’ αὐτὸ τὸν λόγο παρουσιάζω καὶ ἄλλα στοιχεῖα ποὺ ἀποδεικνύουν, ὅτι τὸ πατριαρχεῖο Μόσχας δούλευε καὶ δουλεύει γιὰ τὴν προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ οἱ ἀντιπρόσωποί του κάθε ἄλλο παρὰ ἀντιοικουμενιστές εἶναι. Μάλιστα πολλὲς φορὲς τὸ διέπρατταν σὲ συνεργασία μὲ τὴν Κων/πολη, ὁπότε τουλάχιστον ξενίζει ἡ ρητορία τους γιὰ τὴν αἱρετικὴ δραστηριότητά της, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι τὴν ὑποστήριζαν καὶ προωθοῦσαν.
Παρουσιάζω, λοιπόν, καὶ ἄλλα στοιχεῖα, παλαιότερα καὶ νεότερα, μὲ τὴν ἐλπίδα, νὰ προκαλέσω μία ἐπαναθεώρηση τῶν καταστάσεων, μία θεώρηση ποὺ θὰ ἐπιφέρει τὴν ἐνδεδειγμένη ἁγιοπατερικὴ ἀντίδραση καὶ ὄχι τὴν διπλωματία.
Στὴν πρώτη φωτογραφία μὲ τὰ ἀνάλογα σχόλια βλέπουμε τὸν Κύριλλο Μόσχας νὰ συνδιαλέγεται τὸ 2018!!! γιὰ οἰκουμενιστικὰ θέματα μὲ παπικοὺς ἐπισκόπους ἀπὸ τὴν Γερμανία. Παρακαλῶ προσέξτε: Στὸν οἰκουμενιστικὸ αὐτὸν διάλογο συμμετέχουν καὶ Οὐκρανοὶ κληρικοί, φυσικὰ μὲ τὴν εὐλογία τοῦ Ὀνουφρίου. Ὁπότε ἐρωτοῦμε: Ὁμολογουμένως ἄδικο καὶ ἀντικανονικὸ τὸ σχίσμα. Εἶναι ὅμως δικαιολογημένες ἡ συμμετοχὴ σὲ οἰκουμενιστικὲς δραστηριότητες; Δικαιολογεῖται ἔστω καὶ γιὰ λόγους τακτικῆς ἡ προώθηση τῆς Παναιρέσεως; Εἶναι ἐλεύθερος κατηγοριῶν καὶ ὁ Ὀνούφριος;
Στὴν πρώτη φωτογραφία μὲ τὰ ἀνάλογα σχόλια βλέπουμε τὸν Κύριλλο Μόσχας νὰ συνδιαλέγεται τὸ 2018!!! γιὰ οἰκουμενιστικὰ θέματα μὲ παπικοὺς ἐπισκόπους ἀπὸ τὴν Γερμανία. Παρακαλῶ προσέξτε: Στὸν οἰκουμενιστικὸ αὐτὸν διάλογο συμμετέχουν καὶ Οὐκρανοὶ κληρικοί, φυσικὰ μὲ τὴν εὐλογία τοῦ Ὀνουφρίου. Ὁπότε ἐρωτοῦμε: Ὁμολογουμένως ἄδικο καὶ ἀντικανονικὸ τὸ σχίσμα. Εἶναι ὅμως δικαιολογημένες ἡ συμμετοχὴ σὲ οἰκουμενιστικὲς δραστηριότητες; Δικαιολογεῖται ἔστω καὶ γιὰ λόγους τακτικῆς ἡ προώθηση τῆς Παναιρέσεως; Εἶναι ἐλεύθερος κατηγοριῶν καὶ ὁ Ὀνούφριος;
Πρέπει ἐδῶ ἐπίσης νὰ τονιστεῖ, ὅτι οἱ Ρῶσοι καὶ οἱ Οὐκρανοὶ στὸ ἐξωτερικὸ ἔχουν ὑπογράψει, ὅπως ὁ Βαρθολομαῖος, ὅλα τὰ οἰκουμενιστικὰ κείμενα, κυρίως αὐτὰ τῆς ἀναγνώρισης ἐκκλησιαστικότητας καὶ τοῦ βαπτίσματος τῶν αἱρετικῶν, καὶ συμμετέχουν σὲ ὅλες τὶς οἰκουμενιστικὲς δραστηριότητες. Δυστυχῶς ὅμως οἱ ἀδελφοί μας ἀνεξήγητα στὴν Ἑλλάδα δὲν μᾶς ἀκοῦν, καὶ κρύβουν τὴν ἀλήθεια.
Στὴν δεύτερη φωτογραφία βλέπουμε τὸν Κύριλλο πάλι πρὶν ἀπὸ ἕναν χρόνο, ἄρα δὲν ἀποτελεῖ αὐτὸ σύμπτωση, νὰ συνδιαλέγεται σὲ συνέδρια γιὰ τὴν εἰρήνη τῶν θρησκειῶν καὶ τὴν συνύπαρξή τους ἐν οἰκουμενιστικὴ ἀγάπη. Στὴν φωτογραφία ποὺ ἀκολουθεῖ παρουσιάζεται ὁ «ὀρθόδοξος» Κύριλλος ἀνάμεσα σὲ ρώσους ραββίνους, βουδιστές, μουφτῆδες, εἰδωλολάτρες καὶ σχισματικοὺς ρώσους παλαιοημερολογίτες. Καὶ αὐτὰ συμβαίνουν ὑπὸ τὴν παρουσία/προστασία τοῦ Ποῦτιν, ποὺ ἀπὸ τοὺς δικούς μας παρουσιάζεται ὡς ἐχθρὸς τῆς παγκοσμιοποίησης. Πῶς μπορεῖ αὐτὸ νὰ χαρακτηρισθεῖ; Ἐξ ἀνάγκης διπλωματία;
Καὶ γιὰ νὰ διαπιστώσουμε πόσο βαθιὰ στὸ παρελθὸν ἄρχισαν αὐτὲς οἱ ἐνέργειες (π.χ. ἀπὸ τὸ 1986) διαβάζουμε τὸ παρακάτω ἄρθρο:
«Βοηθός επίσκοπος επισκέπτεται τη Μόσχα
Η αντιπροσωπεία επισκέφθηκε το Πατριαρχείο Μόσχας
Με αντιπροσωπεία της Γερμανικής Συνόδου Επισκοπών (DBK), ο Επικεφαλής Επίσκοπος Gerhard Feige επισκέφθηκε τους εκπροσώπους της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στη Μόσχα στα τέλη Νοεμβρίου ως πρόεδρος της ομάδας εργασίας Εκκλησίες της Ανατολής του DBK. Η αντιπροσωπεία, με επικεφαλής τον επίσκοπο Gerhard Ludwig Müller του Ρέγκενσμπουργκ, πρόεδρος της οικουμενικής επιτροπής, έγινε δεκτός από τον μητροπολίτη Kirill von Smolensk και το Καλίνινγκραντ, επικεφαλής του Υπουργείου Εξωτερικών του Πατριαρχείου Μόσχας. Στη συνομιλία, η οποία διήρκεσε αρκετές ώρες, επιβεβαιώθηκε το αμοιβαίο ενδιαφέρον για εμβάθυνση και συγκεκριμενοποίηση οικουμενικών ζητημάτων μεταξύ της Γερμανικής Συνδιάσκεψης Επισκόπων και της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας».
Ὁ ἴδιος Καρδινάλιος ἐπισκέφθηκε τὸν Κύριλλο τὸ 2011 καὶ ὡς πατριάρχη, σημάδι τῆς συνέπειας τῶν πράξεων καὶ τὴν συνέχιση τοῦ οἰκουμενιστικοῦ ἔργου
Ἡ μεγαλύτερη ἀπόδειξη ὅμως τοῦ πῶς λειτουργεῖ ὁ Οἰκουμενισμὸς καὶ τοῦ πόσο ἀφελεῖς εἴμαστε ἐμεῖς ποὺ σὲ ἀντἰθεση μὲ τὸν Δαβὶδ πιστεύουμε «υἱοὺς ἀνθρώπων» εἶναι ἡ ἀκόλουθη ἀνάρτηση:
«Ορθόδοξοι Χριστιανοί μνημόνευσαν τον κεκοιμημένο Καρδινάλιο Κönig στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Στεφάνου
Βαρκελώνη, 28 Μαρτίου 2004 (KAP) Σε ευγνωμοσύνη για το
«παραδειγματικό, μοναδικό και μεγάλο οικουμενικό πρωτοποριακό έργο», του
καρδινάλιου König τελέσθηκε την Παρασκευή το απόγευμα ορθόδοξο μνημόσυνο στο φέρετρο του αείμνηστου Καρδινάλιου του καθεδρικού ναού του Αγίου Στεφάνου στη Βιέννη.Όλοι οι Ορθόδοξοι ποιμένες της Βιέννης έλαβαν μέρος στο μνημόσυνο, με τον Μητροπολίτη Μιχαήλ Στάικο και τον Ρωσό Ορθόδοξο Επίσκοπο Ιλαρίωνα (Alfejew). Ο καρδινάλιος Christoph Schönborn ήταν παρών στο μνημόσυνο. Οι προσευχές και οι ψαλμωδίες ακουγόταν στις διάφορες γλώσσες των ορθόδοξων κοινοτήτων, αλλά και στα γερμανικά. Η προσευχή του Κυρίου έγινε από κοινού.
Ήταν η πρώτη φορά που έγινε ορθόδοξο μνημόσυνο στο φέρετρο ενός Καθολικού επισκόπου στην Ευρώπη. Η συνεργασία όλων των ορθόδοξων εκκλησιών, ιδιαίτερα απο τις εκκλησίες της Κωνσταντινούπολης και της Μόσχας, ήταν επίσης εξαιρετική.
«Αυτό το μνημόσυνο ήταν στο πνεύμα του Καρδινάλιου König», συνόψισε η πρόεδρος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών στην Αυστρία, Χριστίνα Γκλεξνέρ».
Ποιός ἀληθινὰ πιστὸς θὰ ἔκλεινε τὰ μάτια σὲ αὐτὲς τὶς ἐνέργειες; Ποιός θὰ ἀμφισβητήσει, ὅτι οἱ κατηγορίες τῶν Ρώσων γιὰ τὶς ἐπαίσχυντες αἱρετικὲς ἐνέργειες τοῦ Βαρθολομαίου δὲν ἔχουν δογματικὰ κίνητρα, ἀλλὰ κίνητρα ἐξουσίας; Ἡ μάχη μεταξὺ Κυρίλλου καὶ Βαρθολομαίου εἶναι μάχη ἐξουσίας καὶ ὄχι ὑπερασπίσεως τοῦ δόγματος. Διότι μέχρι τώρα συνεργάζονταν ὑπέροχα οἱ δύο τους εἰς βάρος τῆς Πίστεως.
Καὶ μία τελευταία φωτογραφία χωρὶς σχόλια γιὰ τὸν ἐπίσης πολυδιαφημιζόμενο ὡς ὀρθοτομὼν πατριάρχη Βουλγαρίας.
Στὴν Ὀρθοδοξία δὲν ἰσχύει τὸ «ἀνἀμεσα στοὺς τυφλοὺς βασιλεύει ὁ μονόφθαλμος» ἀλλὰ ἡ μόνη ἀλήθεια ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός.
Καλὰ Χριστούγεννα