Να το επαναλάβουμε: Αν η δημοσίευση των Οικουμενιστικών αθλιοτήτων δεν είναι στην προοπτική απομακρύνσεως απ' αυτούς, βλάπτει και δεν ωφελεί! Διότι εθίζει τους θεατές στις αιρετικές παρανομίες!

Συμπροσευχή με χαρακτηριστικά Πανθρησκείας στην Ουκρανία
από επίσκοπο του Φαναρίου (βίντεο)
      Ο «Επίσκοπος» της σχισματικής αυτοκέφαλης «Εκκλησίας» του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Ουκρανία Αλέξανδρος Ντραμπίνκο, συμμετείχε σε «συμπροσευχή» στο Κίεβο με χαρακτηριστικά ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.
     Ο Αλέξανδρος έγινε γνωστός στην Ελλάδα από το γεγονός ότι μετά την αναγνώριση που έλαβε η «Εκκλησία» του από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, προσπάθησε, χωρίς αποτέλεσμα, με ομάδα Ουκρανών σχισματικών κληρικών να λειτουργήσει στα μεγάλα προσκυνήματα της Ελλάδος.
     Στην «συμπροσευχή» αυτή προεξήρχε o «Επίσκοπος» Αλέξανδρος Ντραμπίνκο και ο Ουνίτης αρχιεπίσκοπος Ουκρανίας Σβιατοσλάβ και συμμετείχαν εκπρόσωποι των άλλων χριστιανικών ομολογιών αλλά και Εβραίοι.
     Στην ομιλία του ο Αλέξανδρος ανέφερε μεταξύ των άλλων και τα παρακάτω τραγικά για την Ορθοδοξία:
     «…Οι ιδέες του Πάπα Φραγκίσκου αποτελούν πρόκληση για όλους τους χριστιανούς του πλανήτη.

Ομιλία στους αγίους Συμεών τον Θεοδόχο και Άννα την Προφήτιδα - Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης (†)


     Η εορτή της Υπαπαντής έχει ένα μεγάλο νόημα. Είναι εορτή Μεσσιανική. Ο Μεσσίας, τον οποίο ο λαός του Ισραήλ ανέμενε, αρχίζει να εμφανίζεται – βρέφος βέβαια ακόμα – στο προσκήνιο της ιστορίας και μέσα στην καρδιά του εβραϊσμού, που ήταν ο Ναός του Σολομώντος. 

Εκεί που ήταν όλες οι ελπίδες του Ισραήλ, εκεί που ήταν στραμμένα τα μάτια των ευσεβών Ισραηλιτών. Από όλη την οικουμένη, όπου και αν ήσαν οι Εβραίοι, τα μάτια τους τα έστρεφαν πάντοτε προς τον Ναό του Σολομώντος.

Εκεί σε αυτό τον Ναό ο Κύριος εμφανίζεται αγκαλοφορούμενος υπό της αγίας και αειπαρθένου Θεοτόκου και τον υποδέχονται εξ ονόματος των Προφητών και όλων των Δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης ο πρεσβύτης Συμεών και η αγία Άννα η Προφήτις.

Τα κατορθώματα του Φαναρίου: Αιρέσεις, σχίσματα, "αποσάρθρωση" τοπικών Εκκλησιών για να γίνει παντοδύναμο ΠΡΩΤΟ το Φανάρι!

Τὰ σταυροπηγιακὰ μοναστήρια, οἱ Βοηθοὶ Ἐπίσκοποι καὶ οἱ… ψίθυροι εἰς τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Κρήτης





  Γράφει ἡ κ. Εὐαγγελία Καρεκλάκη
    ἐκλογὴ τῶν ἡγουμένων δύο Πατριαρχικῶν Σταυροπηγίων τῆς Κρήτης, τῆς Μονῆς Γουβερνέτου καὶ τῆς Μονῆς Τζαγκαρόλων, σὲ Βοηθοὺς Ἐπισκόπους τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη στὴν πραγματικότητα ἔχει προκαλέσει μούδιασμα στὴν Ἐκκλησία τῆς Κρήτης, σύμφωνα μὲ ὅσα συζητοῦνται παρασκηνιακὰ καί… χαμηλόφωνα τὶς τελευταῖ­ες ἑβδομάδες.
      Ἐκκλησιαστικοὶ κύκλοι διερωτῶνται τί ἦταν ἐκεῖνο ποὺ ὤθησε τὸν Παναγιώτατο, μετὰ ἀπὸ 200- 300 χρόνια, ὅπως λένε, νὰ ἐκλέξει καὶ νὰ χειροτονήσει Ἐπισκόπους κληρικοὺς ἐπὶ κρητικοῦ ἐδάφους. Ἀνησυχοῦν ὅτι ἡ ἀπόφαση αὐτὴ ἔρχεται νὰ σηματοδοτήσει ραγδαῖες ἐξελίξεις καὶ ἀλλαγὲς στὰ ἐκκλησιαστικὰ πράγματα τῆς Κρήτης, ἀφοῦ ἤδη ἡ συγκεκριμένη ἐκλογὴ ἔχει δημιουργήσει ἕνα ἰδιότυπο, πρωτοφανές, καθεστώς.
      Οἱ δύο νέοι Βοηθοὶ Ἐπίσκοποι, Εὐμενείας Εἰρηναῖος καὶ Δορυλαίου Δαμασκηνός, θὰ ἀναφέρονται ἀπευθείας στὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη, ὅμως ὡς ἡγούμενοι τῶν Μονῶν ὀφείλουν νὰ ἀναφέρονται στὴν τοπικὴ Ἐκκλησία σὲ σχέση μὲ τὴ διοίκηση καὶ τὴ διαχείρισή τους.

Ἐκφράζεται ἔντονος προβληματισμός, ὅπως τουλάχιστον μεταφέρθηκε στὴν «Π», ὅτι ἴσως καλλιεργεῖται καὶ μεθοδεύεται ἀπὸ συγκεκριμένους κύκλους «ἡ ἀποσάθρωση τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης καὶ ἡ ἄμεση ὑπαγωγή της στὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο». Ὑπάρχουν φόβοι ὅτι ἐνδεχομένως ἐπιχειρηθεῖ στὸ μέλλον ἡ κατάργηση ἢ τροποποίηση τοῦ καθεστῶτος διοίκησης καὶ διαχείρισης τῶν Σταυροπηγιακῶν Μονῶν (παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι δὲν εἶναι εὔκολη ὑπόθεση).

Κατάντημα! Κι οι "ευσεβείς" ποιμένες ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ τους Ι. Κανόνες και την Παράδοση και συνυπάρχουν με Ποιμένες που έχουν κοινωνία με ανήκοντες στο «κλαμπ» των φιλοΦαναριωτών και των σχισματόφιλων!



Στην «υπερπαραγωγή» του Πατρών, βρέθηκε και ο ιερομόναχος Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής Σκήτης του Αγίου Παντελεήμονα!

Και ο π. Γκοτσόπουλος που κοινωνεί με τον Πατρών, μιλά σήμερα για τον άγιο Μάρκο Ευγενικό, που έμπρακτα δίδασκε, ούτε στην κηδεία του να πάνε τέτοιοι Επίσκοποι!



Αγαπητοί, σήμερα φτάσαμε στο σημείο να ρωτούμε τους εαυτούς μας, για ποιον λόγο γίνεται η Θεία Λειτουργία; Όχι διότι δεν στεκόμαστε με δέος μπροστά στα φρικτά Μυστήρια που τελούνται την ώρα της Θείας Λειτουργίας, αλλά διότι μας σκανδαλίζουν και μας προβληματίζουν οι ίδιοι οι ταγοί της Εκκλησίας με την συμπεριφορά τους.
Την 27η Ιανουαρίου, ημέρα της ανακομιδής του ιερού Λειψάνου του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ο Πατρών Χρυσόστομος εόρτασε τα ονομαστήριά του, καλώντας στον Ι.Ν. του Αγίου Ανδρέα 20 επισκόπους και πλήθος ιερέων!!
Η Μητρόπολη αναφέρει: «…τῆς Θείας Λειτουργίας προέστη ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρῶν κ.κ. Χρυσόστομος, συλλειτουργούντων τῶν Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν Φιλαδελφείας κ. Μελίτωνος, Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου, Καστορίας κ. Σεραφείμ, Καισαριανῆς, Βύρωνος καί Ὑμηττοῦ κ. Δανιήλ, Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, Ζιχνῶν κ. Ἱεροθέου, Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, Ἄρτης κ. Καλλινίκου, Γλυφάδας κ. Ἀντωνίου, Ἱερισσοῦ κ. Θεοκλήτου, Νέας Κρήνης καί Καλαμαριᾶς κ. Ἰουστίνου, Τρίκκης κ. Χρυσοστόμου, Μάνης κ. Χρυσοστόμου, Κανάγκας κ. Θεοδοσίου καὶ τῶν Θεοφιλ. Ἐπισκόπων Ὠλένης κ. Ἀθανασίου, Τεγέας κ. Θεοκλήτου καὶ Κερνίτσης κ. Χρυσάνθου. Συμπροσευχόμενοι παρέστησαν στό Ἱερό Βῆμα οἱ Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες, πρ. Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος, Μαντινείας καί Κυνουρίας κ. Ἀλέξανδρος καί Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας κ. Κοσμᾶς».

Θέλουν και την ΠΑΝΑΓΙΑ να στηρίζει την Παναίρεση και το σχίσμα!

Την πάγια τακτική του να διατηρεί λόγω και έργω τον διχασμό της Παγκόσμιας Ορθοδοξίας συνέχισε το Φανάρι και το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Καταρχάς ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας Μάξιμος απευθυνόμενος στον Οικουμενικό Πατριάρχη μετά την Θεία Λειτουργία, κατά την οποία χοροστάτησε, στον Ι.Ν. Γενεθλίου της Θεοτόκου, Πύλης Βελιγραδίου, στην Πόλη, το Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου είχε την ...έμπνευση να πει πως η Παναγία στηρίζει τον κ. Βαρθολομαίο έναντι όσων τον αμφισβητούν!!!
“Έχετε Παναγιώτατε ως ασπίδα ακαταμάχητο την Παναγία την Βελιγραδινή και να γνωρίζετε ότι συμπαραστέκεται στον δίκαιο αγώνα σας εναντίον των αμφισβητούντων, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται η αχάριστη Εκκλησία της Μόσχας, τον ρόλο και τη λειτουργία του Οικουμενικού Πατριαρχείου ως πρωτοθρόνου Εκκλησίας. Μην πτοείστε και μην αποκάμνετε. Έχετε την χάρη και την αρωγή της θαυματουργής Παναγίας της Βελιγραδινής.

Κι ακόμα είναι αρχή...! --Όταν θα ξυπνήσουμε θα είναι αργά!





Βάνδαλοι παράνομοι μετανάστες μετέτρεψαν σε υπνοδωμάτιο ιερό Εκκλησιάς!

…έχει καταληφθεί και χρησιμοποιείται σαν κατοικία. Ως υπνοδωμάτιο το ιερό του ξωκλησιού…


Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

   Πρόκειται για κατάντημα και της σημερινής Κυβέρνησης να αδυνατεί να εφαρμόσει κατάλληλες πολιτικές ώστε να προστατέψει τη χώρα από την παρανομία. Το μεταναστευτικό μας το παρουσιάζουν ως ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα, ώστε να κατανοούμε τη δυσκολία και να αναγκαζόμαστε να δεχόμαστε ως μόνη λύση τον εποικισμό. Όμως, πράγματι δεν υπάρχει πραγματική λύση στην αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης;
Για λόγους ενημέρωσης του αναγνωστικού μας κοινού προβάλλουμε ένα απόσπασμα από σχετικό βίντεο του StarTvGreece.



Βάνδαλοι παράνομοι μετανάστες μετέτρεψαν σε υπνοδωμάτιο ιερό Εκκλησιάς [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
Ολόκληρο το βίντεο μπορείτε να το δείτε εδώ
                                                                 Πηγή

«Η αναγνώριση της σχισματικής "εκκλησίας" της Ουκρανίας από άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες είναι έργο των ΗΠΑ»!

Ουκρανικό: Έπεσαν οι μάσκες με την επίσκεψη Πομπέο στο Κίεβο

Την έντονη ανησυχία του εξέφρασε γνωστός εμπειρογνώμονας σχετικά με τη νεκκλησιαστική πτυχή της επίσκεψης Πομπέο στην Ουκρανία.
“Τα λόγια του Pompeo σχετικά με το OCU είναι ένα μήνυμα δράσης για τις αρχές της χώρας” σχολίασε.
Συγκεκριμένα, στις 31 Ιανουαρίου, ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μ.Πομπέο είχε συνάντηση με τον επικεφαλής της νέα δομής Επιφάνιο κατά τη διάρκεια της οποίας οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία για διμερή συνεργασία, σύμφωνα με την Ένωση Ορθοδόξων Δημοσιογράφων.
Η συμφωνία συνεργασίας μεταξύ του Αμερικανού πολιτικού και της νέας εκκλησιαστικής δομής της Ουκρανίας θα επιδεινώσει την κατάσταση άλλων Εκκλησιών, σημείωσε ο πολιτικός αναλυτής Ruslan Bortnikο οποίος συμπλήρωσε πως “η έγκριση από τον Αμερικανό υπουργό Εξωτερικών Πομπέο για την αναγνώριση της OCU από την Ελλαδική και την Αλεξανδρινή Εκκλησία αποτελεί σήμα δράσης για τις ουκρανικές αρχές”.

Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, Περί ενότητος


 Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου:

Περί ενότητος, φθονερού και δίψυχου πιστού, περί πίστεως και επιγνώσεως!

Ἡ ἀπωλεσθεῖσα ἑνότητα τῶν Ὀρθοδόξων ἐν καιρῷ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μεγάλο ἁμάρτημα, ποὺ εὐνοεῖ τὴν ἐξάπλωση τῆς Παναιρέσεως!

«Καὶ μήτε κατὰ τὰ δόγματα νὰ διαφερώμεθα, μήτε κατὰ τὴν ζωὴν καὶ τὰ ἔργα νὰ ἔχωμεν σχίσματα ἀναμεταξύ μας» (Ἁγ. Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου)
 «Πρὸς τὸν καταρτισμὸν τῶν ἁγίων εἰς ἔργον διακονίας, εἰς οἰκοδομὴν τοῦ σώματος τὸν Χριστοῦ».
Βλέπεις, ὦ ἀναγνῶστα, πόσον εἶναι τὸ ἀξίωμα τοῦ κάθε χριστιανοῦ; Ὁ καθ’ ἕνας, λέγει, καταρτίζει τὸν ἄλλον, ὁ καθ’ ἕνας διακονεῖ  εἰς τὴν οἰκοδομὴν τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ, ἤτοι τῆς ἐκκλησίας. Ὥστε τί λυπῆσαι ἐσὺ χριστιανὲ πὼς ἔλαβες μικρότερον χάρισμα; Ἰδοὺ καὶ ἐσὺ χρησιμεύεις εἰς τὸν καταρτισμὸν τῶν ἁγίων, ἤγουν εἰς τὴν ὠφέλειαν καὶ τελειότητα τῶν χριστιανῶν. Βλέπε λοιπὸν ἀδελφὲ καὶ πρόσεχε, μήπως λαμβάνοντας χάρισμα, διὰ νὰ οἰκοδομῇς τοὺς ἄλλους σου ἀδελφούς, ἔπειτα φθονώντας ἐκείνους, ὅπου ἔχουν τὰ μεγαλύτερα χαρίσματα, ἐκ τούτου ἀπολέσῃς τὸν ἑαυτόν σου.
Ἔπειτα καὶ τοῦτο στοχάσου, ὅτι ἂν καὶ ὁ ἄλλος ἔλαβε μεγαλύτερον χάρισμα ἀπὸ τὸν Θεὸν διὰ τὴν ὠφέλειαν τῶν χριστιανῶν, πλὴν καὶ ὁ κόπος καὶ ἡ διακονία ὁποῦ ἔκαμεν εἶναι μεγαλυτέρα. Ἀκολούθως δὲ καὶ ἡ κόλασις εἶναι μεγαλυτέρα εἰς αὐτόν, ἐὰν δὲν μεταχειρισθῇ καλῶς τὸ τοιοῦτον χάρισμα ὁποῦ τοῦ ἐδόθη. Καὶ κατὰ ἄλλον δὲ τρόπον· Πῶς δὲν εἶναι σατανικὸν πάθος αὐτό, ὁποῦ ἐσὺ πάσχεις, δηλαδὴ τὸ νὰ φθονῇς τὸν ἔχοντα τὸ μεγαλύτερον χάρισμα ἀδελφόν σου, ὁ ὁποῖος καταρτίζει καὶ οἰκοδομεῖ τὸ σῶμα καὶ τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ; Ἀντιχρίστου γὰρ καὶ ἀντιθέου εἶναι γέννημα ὁ τοιοῦτος φθόνος.

Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ (Ερμηνεία στο Ευαγγέλιο, Λουκ. 2,22-40)


Ερμηνεία της ευαγγελικής περικοπής για την Υπαπαντή του Κυρίου από τον άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας
      «Καὶ ὅτε ἐπλήσθησαν ἡμέραι ὀκτὼ τοῦ περιτεμεῖν τὸ παιδίον, καὶ ἐκλήθη τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἰησοῦς, τὸ κληθὲν ὑπὸ τοῦ ἀγγέλου πρὸ τοῦ συλληφθῆναι αὐτὸν ἐν τῇ κοιλία.καὶ ὅτε ἐπλήσθησαν αἱ ἡμέραι τοῦ καθαρισμοῦ αὐτῶν κατὰ τὸν νόμον Μωϋσέως, ἀνήγαγον αὐτὸν εἰς Ἱεροσόλυμα παραστῆσαι τῷ Κυρίῳ, καθὼς γέγραπται ἐν νόμῳ Κυρίου ὅτι πᾶν ἄρσεν διανοῖγον μήτραν ἅγιον τῷ Κυρίῳ κληθήσεται (:και όταν συμπληρώθηκαν οι οκτώ ημέρες για να γίνει στο παιδί η περιτομή, του έκαναν περιτομή, για να επιβεβαιωθεί και με την πράξη αυτή ότι ήταν γνήσιος απόγονος του Αβραάμ. Και Του δόθηκε το όνομα Ιησούς, όπως δηλαδή το είχε ονομάσει ο άγγελος προτού ακόμα συλληφθεί το παιδί στην κοιλιά της μητέρας του. Και η παρουσίαση και η αφιέρωση αυτή γινόταν σύμφωνα με εκείνο που είχε γραφεί στο νόμο του Κυρίου, ότι κάθε αρσενικό παιδί που για πρώτη φορά ανοίγει τη μήτρα της μητέρας του και γεννιέται, δηλαδή κάθε πρωτότοκο και πρωτογενές, πρέπει να θεωρείται και να ονομάζεται αφιερωμένο στον Κύριο)» [Λουκ. 2,22-23].

Η Υπαπαντή του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού


    «Νῦν ἀπολύεις τὸν δοῦλόν σου, δέσποτα, κατὰ τὸ ρῆμα σου ἐν εἰρήνῃ· ὅτι εἶδον οἱ ὀφθαλμοί μου τὸ σωτήριόν σου, ὃ ἡτοίμασας κατὰ πρόσωπον πάντων τῶν λαῶν, φῶς εἰς ἀποκάλυψιν ἐθνῶν καὶ δόξαν λαοῦ σου Ἰσραήλ» (Λκ. 2. 29 32)

† Μητροπολίτης Σουρόζ Αντώνιος Bloom

Tὰ λόγια τοῦ Ἁγίου Συμεών σημειώνουν τὸ τέλος μιᾶς μακρᾶς περιόδου, χιλιάδων χρόνων κατὰ τὴ διάρκεια τῶν ὁποίων οἱ ἄνθρωποι ζοῦσαν χωρὶς τὸ Θεό· εἶχαν περάσει χιλιάδες χρόνια ἀπὸ τότε ποὺ ὁ Ἀδὰμ εἶχε χύσει τὸ πρῶτο του δάκρυ, ἀπὸ τότε ποὺ εἶχε θρηνήσει γιὰ πρώτη φορὰ πάνω στὴ γῆ ἐκείνη στὴν ὁποία δὲν εὕρισκες πιὰ τὸ Θεὸ ἀνάμεσα στὰ πλάσματά Του.
Ὁλόκληρη ἡ γῆ, ὅλο τὸ γένος τῶν ἀνθρώπων ποθοῦσε τὴν ἡμέρα ἐκείνη ποὺ ἐπιτέλους θὰ συναντοῦσε γιὰ μιὰ ἀκόμη φορὰ τὸ Θεό του πρόσωπο μὲ πρόσωπο. Νά λοιπὸν ποὺ ἡ μέρα ἐκείνη εἶχε φτάσει: ὁ Θεὸς ἔγινε ἄνθρωπος μέσα σὲ μιὰ φάτνη στὴ Βηθλεέμ· ὁ Αἰώνιος μπῆκε μέσα στὸ χρόνο· ὁ Ἀπεριχώρητος καὶ Ἀτελεύτητος ὑπάχθηκε στοὺς περιορισμοὺς τῆς κτιστῆς μας κατάστασης.

Λόγος του Μ. Αθανασίου εις την Υπαπαντή του Κυρίου


     Με το να ειπή δέ η Παναγία Παρθένος, «Ιδού η δούλη Κυρίου, ας γίνη εις εμέ όπως είπες», εφανέρωσε τούτο. Είμαι πίναξ, λέγει, επάνω εις τον οποίον γράφεται ό,τι θέλει ο Κύριος του παντός. Αφού δε ο άγγελος ελαβε την διαβεβαίωσιν της πίστεως της Παρθένου ανεχώρησεν άπ’ αυτής.
     «Δοξάζει η ψυχή μου τον Κύριον»…
   «Διότι είδε με εύμένειαν την ταπεινην δούλην του. Διότι από τώρα θα με μακαρίζουν όλαι αι γενεαί», Αλλά πόσο μεγάλο κατόρθωμα είναι η παρθενία; 
 Όταν κανείς θέλη να ασκήση τας, επειδή είναι ανωτέρα του νόμου και έχει ως ύψηλότερον σκοπόν την διαμόρφωσιν της προσωπικής ζωής, είναι αφ’ ενός μεν γνώρισμα του μέλλοντος αιώνος, αφ’ έτερου δε εικών της καθαρότητας των αγγέλων.

Η Υπαπαντή: τύπος της χριστιανικής ζωής


ΑΚΑΤΑΛHΠΤΟΝ ΕΣΤΙ - ΘΕΟΤΟΚΕ Η ΕΛΠΙΣ

ΥΠΑΠΑΝΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ


Η ὑπαπαντή: τύπος τῆς χριστιανικῆς ζωῆς
    Η ἑορτή τῆς ῾Υπαπαντῆς τοῦ Κυρίου, κατά τήν ὁποία ὑπαντᾶται, δηλαδή συναντᾶται ὁ Κύριος ὡς τεσσαρακονθήμερο βρέφος μέ τόν δίκαιο γέροντα Συμεών στόν Ναό τῶν ῾Ιεροσολύμων κατά παρακίνηση τοῦ ῾Αγίου Πνεύματος, μπορεῖ νά θεωρηθεῖ τύπος ὅλης τῆς χριστιανικῆς ζωῆς. Διότι σέ ὅλες τίς φάσεις τῆς συναντήσεως αὐτῆς διαβλέπουμε τά στοιχεῖα τῆς συναντήσεως τοῦ Χριστοῦ μέ τόν κάθε ἄνθρωπο.
  Τρεῖς φάσεις μποροῦμε νά διακρίνουμε στό γεγονός: τήν πρώτη, πού τό ῞Αγιον Πνεῦμα παρακινεῖ τόν γέροντα Συμεών νά ἔρθει στόν Ναό. Τή δεύτερη, πού συναντᾶται ὁ γέροντας μέ τόν Χριστό καί Τόν παίρνει στά δικά του χέρια, γιά νά ξεσπάσει στόν εὐχαριστήριο ὕμνο ῾Νῦν ἀπολύεις τόν δοῦλόν Σου, Δέσποτα…᾽ – κάτι πού ἀδιάκοπα ἔκτοτε ἐπαναλαμβάνουμε στό τέλος τῆς ἑσπερινῆς ἀκολουθίας. Καί τήν τρίτη, πού σχετίζεται ἀκριβῶς μέ τό περιεχόμενο τοῦ ὕμνου αὐτοῦ: ἡ συνάντηση μέ τόν Χριστό ὁδηγεῖ τόν Συμεών σέ ἀποκάλυψη τῆς ἁγίας συνειδήσεώς του, κύριο γνώρισμα τῆς ὁποίας εἶναι ἡ προσδοκία μέ λαχτάρα καί τοῦ ἴδιου τοῦ θανάτου λόγω τελείας αγάπης του πρός τόν Θεό.

Οι Οικουμενιστές -μεθοδικά και υπομονετικά- επιβάλλουν την αίρεση, ιδιαιτέρως στο ευαίσθητο θεολογικό χώρο! --Οι Ορθόδοξοι αδιαφορούν!


Εβδομάδα συμπροσευχών σε Θεσσαλονίκη και Κέρκυρα

(18-25/1/2020) [φωτογραφίες & βίντεο]

    …Θέμα της εκδήλωσης ομιλιών στην τελετή ήταν «η Αγία Γραφή Λόγος του Θεού ώθηση στην ενότητα των Χριστιανών»...
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
     Δεν είναι μόνο στην Κέρκυρα η αιτία καταστροφών και ολέθρου (ορατού και αοράτου). Είναι και στη Θεσσαλονίκη.
    Καθηγητές της Θεολογίας και φοιτητές, υποτίθεται Ορθόδοξοι, συμπροσευχήθηκαν στο Ναό της Αιρέσεως, της Ασπίλου Συλλήψεως, για την απροϋπόθετη ενότητα. Έχει γίνει πια θεσμός με την ανοχή της μητρόπολης Θεσσαλονίκης, όπως άλλωστε και σε άλλες πάμπολλες μητροπόλεις της Οικουμενικής Ορθοδοξίας. Σε αυτές τις συμπροσευχές, δεν έχουν πρόβλημα οι αιρετικοί να «υποχωρήσουν» και να απαγγελθεί το «Πιστεύω» κατά τον Ορθόδοξο τρόπο. Αρκεί να γίνει η συμπροσευχή, να αναγνωριστεί η αίρεση σαν κανονική Εκκλησία. Όπως δηλαδή κάνουν οι Ουνίτες.
  Παραθέτουμε πρώτα φωτογραφικό και βιντεοσκοπημένο υλικό από ρεπορτάζ της Ιστοσελίδας μας, από την συμπροσευχή στη Θεσσαλονίκη (18 Ιανουαρίου 2020) και στη συνέχεια μεταφερόμαστε στην Κέρκυρα.

ΟΛΟΦΩΤΕΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ… ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ.

«Νεκροταφείο αγέννητων»!!!

 ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΗΡΩΑ ΒΙΕΤΝΑΜΕΖΟ, ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ, ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΜΒΡΥΩΝ.

 



Η απίστευτη ιστορία ενός Βιετναμέζου αποκαλύπτεται για να μας διδάξει την αξία της ζωής και το μεγαλείο ενός ανθρώπου.
Ήταν το έτος 2001 όταν ο Tong Phuoc Phuc από το Βιετνάμ πήγε με την έγκυο γυναίκα του στο νοσοκομείο, περιμένοντας την να γεννήσει. Ενώ περίμεναν, παρατήρησε ότι άλλες έγκυες γυναίκες πήγαιναν σε ένα δωμάτιο και αργότερα έβγαιναν με δάκρυα στα μάτια τους από εκεί.
Ο Tong χρειάστηκε λίγο καιρό για να καταλάβει τι συνέβαινε. Όταν συνειδητοποίησε ο ίδιος τι έκαναν οι γυναίκες σε εκείνο το δωμάτιο, σοκαρίστηκε και η καρδιά του ράγισε, καθώς κατάλαβε ότι αυτά τα παιδιά καταδικαστήκαν να μην έρθουν στον κόσμο και το χειρότερο, δεν τους έδιναν καν το δικαίωμα για μια απλή κηδεία.

Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ (Ερμηνεία Αποστόλου)


[Εβρ. 7,7-17]


    «Ὃ δὲ μὴ γενεαλογούμενος ἐξ αὐτῶν δεδεκάτωκε τὸν Ἀβραάμ (:Ο Μελχισεδέκ όμως, ο οποίος δεν γενεαλογείται και δεν κατάγεται από τη γενεά του Λευί, έχει πάρει το ένα δέκατο από τον Αβραάμ)» [Εβρ. 7,6].
     Στη συνέχεια δεν το προσπέρασε έτσι απλά, αλλά και πρόσθεσε: «καὶ τὸν ἔχοντα τὰς ἐπαγγελίας εὐλόγηκε (:και έχει ευλογήσει αυτός τον Αβραάμ που είχε δεχθεί τις θείες επαγγελίες)». Επειδή αυτό ήταν παντού το καύχημα των Ιουδαίων, δείχνει και από την κοινή κρίση όλων ότι ο Μελχισεδέκ ήταν σπουδαιότερος από τον Αβραάμ.
    Και συνεχίζει λέγοντας: «χωρὶς δὲ πάσης ἀντιλογίας τὸ ἔλαττον ὑπὸ τοῦ κρείττονος εὐλογεῖται (:και βέβαια είναι αναντίρρητο και ομολογημένο ότι το μικρότερο και κατώτερο ευλογείται από το μεγαλύτερο και ανώτερο. Για να ευλογήσει λοιπόν ο Μελχισεδέκ τον Αβραάμ, σημαίνει πως ήταν ανώτερός του)» [Εβρ. 7,7].Δηλαδή, όλοι πιστεύουν ότι το κατώτερο ευλογείται από το ανώτερο. Επομένως ο τύπος του Χριστού είναι ανώτερος και από εκείνον που είχε τις επαγγελίες.

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (Διδαχή)



                1. ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΡΕΤΟΙ

 “Θέλεις νά γίνεις ἐνάρετος; Κάνε μόνο τήν ἀρχή. Ἀλήθεια, πές μου, στήν περίπτωση ὅλων τῶν τεχνῶν, ὅταν θέλουμε ν’ ἀσχοληθοῦμε μ’ αὐτές, ἀρκούμαστε μόνο στή θέληση, ἤ καί ἐπιδιδόμαστε μέ δραστηριότητα στά ἔργα; ... δέν ἀρκεῖ μόνο τό νά θέλης, ἀλλά πρέπει νά προστεθῆ καί τό ἔργο, ἐνῶ ἐδῶ θέλοντας ν’ ἀνεβῆς στόν οὐρανόν, λές «θέλω», μόνο; Πῶς τότε, λέγει, ἔλεγες, ὅτι ἀρκεῖ τό νά θέλη κανείς; Ἡ θέλησις πρέπει νά συνοδεύεται ἀπό τά ἔργα, πρέπει καί νά ἐπιχειρῆται τό πρᾶγμα, πρέπει καί νά κοπιάση κανείς. Ἔχουμε βέβαια συνεργό καί συμβοηθό τό Θεό, μόνο νά τό ἐπιχειρήσουμε, μόνο νά καταπιαστοῦμε μ’ αὐτό τό ἔργο, μόνο νά ἐνδιαφερθοῦμε, μόνο νά τό βάλουμε στό μυαλό μας, καί ὅλα τά ἄλλα ἀκολουθοῦν. Ἐάν ὅμως κοιμώμαστε καί περιμένουμε ροχαλίζοντας νά μποῦμε στόν οὐρανό, τότε θά μπορέσουμε νά κατακτήσουμε τήν κληρονομία τῶν οὐρανῶν;”[1]


              2. ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΗΜΟΝΕΣ


“Παρ’ ὅλο πού ἡ παρθενία, ἡ νηστεία καί τό νά κοιμᾶται κανείς στό χῶμα ἔχουν πιό δύσκολο κόπο ἀπό τήν ἐλεημοσύνη, ὅμως τίποτε δέν εἶναι τόσο δυνατό στό νά σβήνει τή φωτιά τῶν ἁμαρτημάτων, ὅσο αὐτή. Αὐτή εἶναι ἀνώτερη ἀπ’ ὅλα, στήνει τούς ἐραστές της κοντά στόν ἴδιο τό βασιλιᾶ. Καί πολύ σωστά. Γιατί ἡ παρθενία, ἡ νηστεία καί τό νά κοιμᾶται κανείς στό χῶμα σταματάει μόνο γύρω ἀπ’ αὐτόν πού τήν ἀσκεῖ καί δέν σώνει κανέναν ἄλλο, ἡ ἐλεημοσύνη ὅμως ἁπλώνεται σέ ὅλους καί ἀγκαλιάζει τά μέλη τοῦ Χριστοῦ. Ἄλλωστε τά κατορθώματα ἐκεῖνα πού ἁπλώνονται σέ πολλούς εἶναι πολύ μεγαλύτερα ἀπ’ αὐτά πού σταματοῦν γύρω ἀπό ἕναν.

"Εἰμαι ελεύθερος να σκοτώνω"!





     Ἡ ἀφίσα κατατρόμαξε ἐνόχους!

1. Ἐκδόθηκε ἀπό το κίνημα «Θέλω νὰ ζήσω» ἢ «Ἀφῆστε μὲ νὰ ζήσω». Εἶναι ἡ φωνὴ τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ, πού δὲν μπορεῖ ἀκόμα νὰ μιλήση. Εἶναι ἡ ὑπεράσπισις τοῦ ἀθώου κατηγορουμένου, πού ἀναπολόγητος καταδικάζεται στὴν ἐσχάτη τῶν ποινῶν, στὸν πιὸ σκληρὸ θάνατο. Εἶναι ἡ συνηγορία σὲ ἑκατοντάδες χιλιάδες ζωντανὰ βρέφη, ποὺ ἀνυπεράσπιστα ὁδηγοῦνται στὴν ἄγρια σφαγὴ τῶν ἐκτρώσεων.
του ἀρχ/του Δανιήλ Ἀεράκη
2. Τί παρουσιάζει ἡ ἀφίσα; Ἕνα βρέφος, στὸ σάκκο τῆς κυήσεως, μὲ ἤδη ἀνεπτυγμένη τὴ σωματικὴ του διάπλασι, πού δέχεται ἄσπλαχνα τὴ φονικὴ ἐπίθεσι ἀπὸ τὸν ἐκτρωσιολόγο γιατρό.

«Ευσέβεια, Πίστις και Δόγματα»


 (Ι. Χρυσόστομος – Κατήχησις 1η – Ε.Π.Ε. 30)
Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

Σήμερα, δίνεται από τους οικουμενιστές έμφαση (σκόπιμη) στην απροϋπόθετη «υπακοή» στον Επίσκοπο, στον Γέροντα, ως βασικό στοιχείο–κριτήριο «της προς τον Θεόν αμέσου ενώσεως», ενώ τον κεντρικό πυρήνα, τα δόγματα της Ορθοδοξίας, τα διαχειρίζονται ως μετασχηματιζόμενες γνωστικές λειτουργίες.
Ο Ι. Χρυσόστομος απαντά στο «στρατήγημα» των οικουμενιστών:
«Επεί ουν ο θεμέλιος της ευσεβείας η πίστις εστί, φέρε μικρά περί ταύτης υμίν διαλεχθώμεν ίνα, τον θεμέλιον αρραγή καταβαλόμενοι, ούτω λοιπόν μετά ασφαλείας την πάσαν οικοδομήν ποιησώμεθα».
Μετάφραση: «Επειδή λοιπόν το θεμέλιο της ευσεβείας είναι η πίστη, εμπρός ας σας πω λίγα γι’ αυτήν, ώστε τοποθετώντας στερεό το θεμέλιο, έτσι στη συνέχεια να χτίσουμε όλη την οικοδομή με ασφάλεια» (σελ. 339).
Το σημείο εκκίνησης, η παραίτιος και γονιμοποιός παρέμβαση στην πνευματική ζωή–θέωση, είναι η ενεργός–ορθή πίστις, υπογραμμίζει παραπάνω ο Ι. Χρυσόστομος.
Είναι, η ορθή πίστις, η έγκυρη και αξιόπιστη βασική προϋπόθεσις της υπακοής στον Επίσκοπο ή στον Γέροντα.
Όταν ένας πιστός έχει αυτεπίγνωση των μετατιθέμενων ορίων της πίστεως από τον Επίσκοπο, τότε η «υπακοή» του δημιουργεί «επίπλαστη ευημερία». Αυτή η «υπακοή» στην αίρεση δεν δρομολογεί την εσχατολογική δωρεά της αιωνίου ζωής. Δεν αποτελεί, πλέον, σωτηριολογική πράξη.
Αυτή η απροϋπόθετη στάση «υπακοής» προς τον επίσκοπο–Γέροντα εμπεριέχει παραβλεπτικότητα και αποβλεπτικότητα, σκόπιμη δηλ. έλλειψη συνειδητοποίησης της πτωτικής βαρύτητας των οικουμενιστικών φρονημάτων–δραστηριοτήτων του Επισκόπου ή του Γέροντα.

Δεσποτική διαφθορά χριστιανικών συνειδήσεων!


Ο Αυτογελασμένος επίσκοπος Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος


 Αυτογελασμένος επίσκοπος Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος

 
Μετά το σάλο και σκανδαλισμό που προκάλεσε η μπροσούρα των θέσεων του οικουμενισμού στο μεταναστευτικό που, ως «κήρυγμα» διανεμήθηκε στο λαό της Εκκλησίας που παρεπιδημεί στην Αλεξανδρούπολη, ο «επίσκοπός» της σε μια «αυθόρμητη» συνέντευξη, προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Με λόγο ασύνδετο, ασύνταχτο και νηπιάζουσα ευρεσιολογία υποστήριξε πως, το πεμπτοφαλαγγίτικο «κήρυγμα πέτυχε το σκοπό

Τί θά μας κρατήσει ορθίους σέ ημέρες Αντιχρίστου;

Απάντηση με βάση τη Διδαχή των 12 Αποστόλων.

Η ιστορία τελειώνει!


π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου