Στην «υπερπαραγωγή» του Πατρών, βρέθηκε και ο ιερομόναχος Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής Σκήτης του Αγίου Παντελεήμονα!
Και ο π. Γκοτσόπουλος που κοινωνεί με τον Πατρών, μιλά σήμερα για τον άγιο Μάρκο Ευγενικό, που έμπρακτα δίδασκε, ούτε στην κηδεία του να πάνε τέτοιοι Επίσκοποι!
Αγαπητοί, σήμερα φτάσαμε στο σημείο να ρωτούμε τους εαυτούς μας, για ποιον λόγο γίνεται η Θεία Λειτουργία; Όχι διότι δεν στεκόμαστε με δέος μπροστά στα φρικτά Μυστήρια που τελούνται την ώρα της Θείας Λειτουργίας, αλλά διότι μας σκανδαλίζουν και μας προβληματίζουν οι ίδιοι οι ταγοί της Εκκλησίας με την συμπεριφορά τους.
Την 27η Ιανουαρίου, ημέρα της ανακομιδής του ιερού Λειψάνου του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ο Πατρών Χρυσόστομος εόρτασε τα ονομαστήριά του, καλώντας στον Ι.Ν. του Αγίου Ανδρέα 20 επισκόπους και πλήθος ιερέων!!
Η Μητρόπολη αναφέρει: «…τῆς Θείας Λειτουργίας προέστη ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρῶν κ.κ. Χρυσόστομος, συλλειτουργούντων τῶν Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν Φιλαδελφείας κ. Μελίτωνος, Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου, Καστορίας κ. Σεραφείμ, Καισαριανῆς, Βύρωνος καί Ὑμηττοῦ κ. Δανιήλ, Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, Ζιχνῶν κ. Ἱεροθέου, Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, Ἄρτης κ. Καλλινίκου, Γλυφάδας κ. Ἀντωνίου, Ἱερισσοῦ κ. Θεοκλήτου, Νέας Κρήνης καί Καλαμαριᾶς κ. Ἰουστίνου, Τρίκκης κ. Χρυσοστόμου, Μάνης κ. Χρυσοστόμου, Κανάγκας κ. Θεοδοσίου καὶ τῶν Θεοφιλ. Ἐπισκόπων Ὠλένης κ. Ἀθανασίου, Τεγέας κ. Θεοκλήτου καὶ Κερνίτσης κ. Χρυσάνθου. Συμπροσευχόμενοι παρέστησαν στό Ἱερό Βῆμα οἱ Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες, πρ. Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος, Μαντινείας καί Κυνουρίας κ. Ἀλέξανδρος καί Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας κ. Κοσμᾶς».
Η εικόνα ήταν θλιβερή, εάν την συνδυάσει κανείς με τα όσα συμβαίνουν αυτήν την στιγμή στην Εκκλησία της Ελλάδος.
Ο Ορθόδοξος Τύπος σχολιάζει το γεγονός στο άρθρο με τίτλο «Πρόβα Ἀρχιεπισκόπου διὰ τὸν Πατρῶν;»
«Τὸ ὑπέρλαμπρον αὐτὸ συλλείτουργον ἐπλαισιώθη ἀπὸ πλῆθος ἱερέων, οἱ ὁποῖοι (ἐντολῇ τοῦ Δεσπότου;) δὲν ἐλειτούργησαν εἰς τὰς ἐνορίας των, παρὰ τὴν μεγάλην αὐτὴν ἑορτήν. Μετὰ τὰ ὅσα ἔχουν συμβῆ, μᾶλλον ἡ ἀφοσίωσις τῶν ἱερέων πρὸς τὸν Σεβασμιώτατον ἐχρειάζετο ἐπιβεβαίωσιν… Πάντως ἡ συμμετοχὴ τοῦ κόσμου δὲν ἀντιστοιχεῖ πρὸς τὰς ἐνορίας ποὺ ἔμειναν χωρὶς Θ. Λειτουργίαν, οὔτε εἰς τὰς ὅσας Μητροπόλεις ἔμειναν ἀνεπίσκοποι… Τί νὰ κάνουν καὶ οἱ Ἐπίσκοποι, ἀφοῦ καὶ ἡ Ἱεραρχία κατήντησε «πρὸς ἐνημέρωσιν», μόνον τὰ συλλείτουργα τοὺς ἀπέμειναν…»
Ο Πατρών Χρυσόστομος, γνωστός για τις «υπερπαραγωγές» του, έκανε και πάλι το κομμάτι του προβάλλοντας τον εαυτόν του, και όλοι μαζί, εόρτασαν την ανυπαρξία τους.
Είναι δε αξιοσημείωτο ότι όσο πιο απόντες είναι από τα δρώμενα στην Εκκλησία, τόσο πιο πολύ μετατρέπουν τις Θείες Λειτουργίες σε πίστες προβολής της εξωτερικής τους παρουσίας. Κοιτούν ο ένας το χρυσάφι του άλλου και αρχίζουν πάλι να νοιώθουν σημαντικοί. Δεν μπορεί βρε παιδί μου, λένε μέσα τους, κοίτα πως λαμπυρίζουμε, πρέπει να είμαστε επίσκοποι τελικά.
Η «ατμόσφαιρα» είναι εκεί, όλοι ξέρουν ότι ήρθε η ώρα να φωτογραφίσουν πάλι την μάζωξη των παγονιών.
Από άξιοι λειτουργοί του Θεού, αξιοθέατα!
Από τότε που οι ταγοί της Εκκλησίας διολίσθησαν στο να συνυπάρχουν με τους διεφθαρμένους του κόσμου τούτου και να τους ομοιάσουν, δεν έμεινε και τίποτε άλλο παρά η μετατροπή της Θείας Λειτουργίας σε «χαλαρωτικό μασάζ» της χαμένης τους αξιοπρέπειας.
Η συνύπαρξη λοιπόν, για την οποία μας μιλάει εδώ ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, κατέληξε στην συνεργασία (αναπόφευκτο, έτσι δεν είναι;) και βλέπουμε τώρα τους επισκόπους να συμπεριφέρονται όπως οι κοσμικοί ηγέτες και να πράττουν τα ίδια έργα με αυτούς.
Εμείς εδώ στην Πάτρα βλέπουμε με θλίψη να έχει μετατραπεί ο Ιερός Ναός του Αγίου Ανδρέα σε κέντρο διεφθαρμένων διερχομένων, στους οποίους μάλιστα αποδίδονται τιμές. Ειδικές «εξέδρες» για τους άθεους εκκλησιομάχους πολιτικούς, ειδικά καλωσορίσματα στην είσοδο του Ναού, ειδική κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης.
Στην λαμπρή μάζωξη των παγονιών, ανήμερα της ανακομιδής του Λειψάνου του Ιερού Χρυσοστόμου, υπήρχαν και παγόνια που έχουν συλλειτουργήσει με τους αφορισμένους, αναθεματισμένους και καθηρημένους κρυφοουνίτες σχισματικούς της Ουκρανίας.
Αλλά ποιος ενδιαφέρεται; Τόσα πολλά συλλείτουργα τέτοιου είδους έγιναν και θα συνεχίσουν να γίνονται, για να το συνηθίσουν όλοι και να μην σημαίνει πια τίποτα.
Στην λαμπρή μάζωξη των παγονιών, ανήμερα της ανακομιδής του Λειψάνου του Ιερού Χρυσοστόμου, «έσκασε μύτη» χαμογελαστός και ο ιερομόναχος Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής Σκήτης του Αγίου Παντελεήμονα. Ναι. Αυτός που άνοιξε την αυλαία της ανομίας συλλειτουργώντας με τους σχισματικούς την ημέρα της «ενθρόνισης» του ψευδοΚιέβου Επιφανίου. Και αυτός που μετέδωσε την Θεία Κοινωνία στους σχισματικούς ΑΠΟ ΤΟ 2016!
Και πέντε ημέρες μετά τα ονομαστήρια του Πατρών, την 1η Φεβρουαρίου 2020, ο ιερομόναχος Χρυσόστομος της Κουτλουμουσιανής Σκήτης του Αγίου Παντελεήμονα βρέθηκε ξανά στο Κίεβο με αντιπροσωπεία Αγιορειτών που ηγείτο ο Ηγούμενος της Σιμωνόπετρας Ελισσαίος και συλλειτούργησε ξανά με τους σχισματικούς για την επέτειο της «ενθρόνισης» του ψευδοΚιέβου.
Όλα λοιπόν πάνε ρολόι για να εδραιωθεί πλήρως η ανομία, καθώς ο κόσμος θαυμάζει τα λαμπυριστά παγόνια και τα αγαπούλικα κηρύγματά τους
Κι εγώ ρωτώ ξανά: Υπάρχει κάποιος που ενδιαφέρεται;
Κοιμισμένε λαέ της Πάτρας. Εσύ ενδιαφέρεσαι;
Παρατήρηση 1 – Παρατηρείται ότι ορισμένοι Μητροπολίτες (σε αυτούς συγκαταλέγεται άνετα ο Πατρών Χρυσόστομος) πρωτοστατούν στην διοργάνωση πολυαρχιερατικών συλλείτουργων όπου αναμειγνύουν Αρχιερείς που έχουν συλλειτουργήσει με τους σχισματικούς και Αρχιερείς που δεν έχουν. Φαίνεται ότι αυτό γίνεται σκοπίμως για να γίνει έμπρακτα αποδεκτή η αποστασία των Βορειοελλαδιτών Ιεραρχών από τους Ιεράρχες της υπόλοιπης Ελλάδος και να κατέβει αυτό και στην συνείδηση ολοκλήρου του πληρώματος της Εκκλησίας, το οποίο ούτως ή άλλως κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Αναμένουν οι Αρχιερείς που διοργανώνουν αυτά τα πολυαρχιερατικά συλλείτουργα κάποια ανταμοιβή για αυτήν τους την υπηρεσία;
Παρατήρηση 2 – Παρατηρείται ότι «τρώμε στη μάπα» συνέχεια τους δύο αιρεσιάρχες, Κωνσταντινουπόλεως και Αλεξανδρείας, αφού καλούνται συχνά επίσκοποι από τις επαρχίες τους και μνημονεύονται τα ονόματά τους στις Θείες Λειτουργίες, μαγαρίζοντας το φρόνημα των πιστών. Άλλες Τοπικές Εκκλησίες δεν υπάρχουν; Τίθεται το ερώτημα εάν η Εκκλησία της Ελλάδος προτιμά να έχει κοινωνία μόνο με εκείνους που ανήκουν στο «κλαμπ» των φιλοΦαναριωτών και των σχισματόφιλων. Ή μήπως κανείς άλλος δεν θέλει πια να έχει κοινωνία με την «λεβέντικη Ιεραρχία»;
Φαίη