Η είσοδος στους ναούς της κοιλιάς και του Μαμμωνά επιτρέπεται. Στους ναούς του Θεού απαγορεύεται

σχόλιο Γ.Θ : Δεν υπάρχουν λόγια... μονάχα ένα μεγάλο μπράβο στον συγγραφέα του κειμένου.Διαβάστε το και διαδώστε το παντού
Γεράσιμος Γερολυμάτος

    Ξεκαθαρίζω ότι είμαι υπέρ των μέτρων, γεγονός που με έφερε σε αντιπαράθεση με κάποιους υποτιθέμενους "φίλους", αλλά σίγουρα είμαι και εναντίον των υπερβολών. Πώς όμως διαπιστώνει κανείς τις υπερβολές, αν όχι παρά συγκρίνοντας ομοειδείς περιπτώσεις για τις οποίες ισχύουν δυστυχώς διαφορετικά μέτρα και σταθμά; Π.χ. με ποιο κριτήριο επιτρέπεται η είσοδος σε σούπερ μάρκετ, τράπεζες και εφορίες, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τις εκκλησίες;
     Εφόσον η πρόφαση της απαγόρευσης για τις εκκλησίες είναι η αποφυγή του συνωστισμού, γιατί δεν ισχύει η απαγόρευση και για τους άλλους χώρους; Ή τέλος πάντων, γιατί δεν ισχύουν και για τις εκκλησίες τα μέτρα που λαμβάνονται για τα σούπερ μάρκετ, ώστε να μπαίνουν λίγοι-λίγοι και κρατώντας αποστάσεις; Αν υπάρχει καλή διάθεση όλα λύνονται. Υπάρχει όμως; Φοβάμαι πως όχι!

     Τελικά το κριτήριο δεν είναι η αποφυγή του συνωστισμού, αλλά το είδος της αναγκαιότητας κάθε χώρου. Η κοιλιά έχει ανάγκη να γεμίσει, και το κράτος χρήματα για να εισπράξει, έτσι όλα αυτά μένουν ανοιχτά. Αλλά για τον ναό του Θεού κάποιοι έκριναν ότι δεν υπάρχει κάποια αναγκαιότητα. Στην κλίμακα των αναγκών η πίστη έρχεται τελευταία και αμελητέα. Δεν αποτελεί αναγκαιότητα. Το "ουκ επ΄άρτω μόνο ζήσεται άνθρωπος" δεν ισχύει για την κυβέρνηση των ασεβών. Αλλά αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Έκπληξη όμως αποτελεί το γεγονός, ότι αυτή την άποψη ασπάζεται και εκφράζει και η ίδια η ηγεσία της Εκκλησίας! Ω ναι, και ας φαίνεται απίστευτο!

       Άκουσα τον μητροπολίτη της Ναυπάκτου να εξορκίζει μετά βδελυγμίας το ενδεχόμενο να ανοίξουν οι ναοί αυτές τις Άγιες ημέρες, έστω και για 2 ώρες. Μου θύμισε εκπρόσωπο της πολιτικής τάξης και όχι λειτουργό του Θεού. Ειρήσθω εν παρόδω, ο συγκεκριμένος ιεράρχης, ήταν από εκείνους που επέκρινε την πανορθόδοξη σύναξη στο Κολυμπάρι το 2016, μέχρι που στο τέλος την υπέγραψε πανηγυρικά, χωρίς ποτέ να εξηγήσει επί της ουσίας τον λόγο της μεταστροφής του! Τον άκουσα να λέει ότι οι εκκλησίες θα παραμείνουν κλειστές, διευκρινίζοντας ότι το ωράριο που ανακοινώθηκε από την ΔΙΣ "αφορά το προσωπικό των ναών"! Μάθαμε λοιπόν, ότι οι ναοί του Θεού έχουν "προσωπικό" και όχι ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ! Μας ενημέρωσε, ότι οι ναοί του Θεού, μοιάζουν με καταστήματα που έχουν πελάτες-χριστιανούς τους ονόμασε-και προσωπικό που εξυπηρετεί τους πελάτες με όρους ελεύθερης αγοράς.

      Οι παπάδες μας -και ας διαφωνεί ο ΙΣΚΕ με την απόφαση της ΔΙΣ, είναι προσωπικό, όπως οι εργαζόμενοι σε μια Α.Ε. Αυτή είναι η ιδέα που έχει ο κ.κ Ιερόθεος για τους λειτουργούς "του πυρός" και για την Εκκλησία του Θεού, όπου υπηρετεί ως δεσπότης. Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου οι φιλοδοξίες του και μέχρι ποίου σημείου μπορεί να φτάσει για να τις ικανοποιήσει. Θα κριθεί και αυτός από ψηλά, όπως όλοι μας. Με ενδιαφέρει όμως ότι η Εκκλησία μας στερείται θεόπνευστων και ευσεβών λειτουργών, καθώς έχει γεμίσει από επαγγελματίες της θρησκείας! Είναι δε ικανοί και να αφορίσουν όποιον διαφωνήσει μαζί τους. Και μετά αναρωτιούνται, τι έχουν και ψοφάν τα έρμα ποίμνια με τέτοιους "ποιμένες".

σχόλια:
Ανώνυμος
Να προσθέσω λίγα πράγματα:
Α. Ντιλίβερι για φαγητό έρχονται. Αλλά η διανομή του Αγίου Φωτός, δεν επιτρέπεται.
Β. Ακόμη και εκτός ναού δεν επιτρέπεται να είμαστε, δεν επιτρέπεται ούτε από τα μεγάφωνα να ακούμε.
Γ. Όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν κλείσει, ενώ με τη λογική σούπερ μάρκετ, θα έπρεπε να λειτουργούν και εκείνες, και να δέχονται κόσμο ανάλογα με τα τ.μ. με ανάλογα μέτρα προστασίας.
Δ. Όταν σε εκκλησίες αρκετές τις Σαρακοστες δεν ίσχυε το καθημερινό πρόγραμμα Όρθρος-Ώρες-Εσπερινός και τα απογεύματα Μ.Απόδειπνο αλλά παραλλαγές αυτού ή απουσία τους, τώρα με το κρατικό κλείσιμο και την πολύτιμη βοήθεια/υποταγή των Σεβασμιωτάτων, απλά βολευτήκαμε και οι μεν και οι δε. Και δεν είναι μόνο οι Σαρακοστες... Ενώ η εκκλησία μας προτρέπει στο να έχουμε ως υποδείγματα εργατικότητας πχ. τον Άγιο Νικόλαο Πλανά, τον οποίο τιμά και τιμούμε και ο οποίος καθημερινά διάβαζε χιλιάδες ονόματα, καθημερινά λειτουργούσε σύμφωνα με το τυπικό ή υποδείγματα αγωνιστικότητας όπως Ιερείς και Αρχιερείς που έδωσαν ακόμη και το αίμα τους αν όχι μόνο την ομολογία τους σε άλλες στιγμές, όταν λοιπόν δεν τα κάνει αυτά η εκκλησία τώρα, τότε μας εμπνέει πραγματικά; Και αν μας εμπνέει αυτές τις μέρες, σε τι μας εμπνέει; Το ότι σίγουρα δεν είναι ο ιός δογματικό θέμα, ίσως και τόσο το χειρότερο ως προς τη στάση της είναι.
Ε. Επαγγελματίες αδερφέ δεν ξέρω αν είναι γιατί χαριτωθηκαν από το Άγιο Πνεύμα για τη διακονία τους αλλά ζέση δεν φαίνεται να υπάρχει. Και το "επιτίμιο ακοινωνησίας ή μη συμμετοχής στα μυστήρια και στη γενικότερη λατρεία", μας πιάνει όλους, γιατί όλοι λίγο πολύ ούτε κοινωνούσαμε συχνά, ούτε συμμετείχαμε όπως έπρεπε.

Πηγή: Εδώ.