Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

 

Γεώργιος Κ. Τζανάκης. κρωτήρι Χανίων

 

Ατ πο ζομε εναι διωγμός κατ τς πίστεως π τος δαιμονοκινήτους ρχοντες σ συνεργασία μ τος προδότες τς πίστεως, εράρχες κα κληρικος.

Φαίνονται βαρει τ λόγια ατά, λλ ατ λένε κα διδάσκουν ο γιοι πατέρες. Ατ κούσαμε π τος πατέρες πο γνωρίσαμε κα ατ βεβαιώνονται π τ λόγια κα τ παράδειγμα τν γίων.

Ο κκλησίες εναι κλειστς γι δεύτερη φορά. Τν πρώτη φορ ο εράρχες (κα κολούθως ο ερες) επαν τι αφνιδιάστηκαν, τι βρέθηκαν μπροστ σ πρωτόγνωρες καταστάσεις κα μ τ πρόσχημα τς φιλανθρωπίας, δθεν φροντίζοντας γι τος κινδυνεύοντες συνανθρώπους δέχτηκαν διαμαρτύρητα ν κλείσουν ο κκλησίες, παραδεχόμενοι μπράκτως σα λεγαν ο χθρο τς πίστεως, τι ο ναο κα τ ν ατος τελούμενα εναι πικίνδυνα γι τν γεία τν νθρώπων.... χουν επωθ κα χουν γραφτε τόσα, μως ο νθρωποι ατο κμεταλευόμενοι τ ερατικ σχμα κα τν προβολ τν πόψεών τους π τ πληρωμένα μέσα νημερώσεως  κα π τος κυβερνητικος κα μ μηχανισμούς, συνεχίζουν τν ξαπάτησι τν χριστιανν.

Τώρα συνενοονται μ τος πολιτικος γι τ δθεν νοιγμα τν κκλησιν τν περίοδο τν Χριστουγγένων, μ τρόπους πο θ πινοήσουν, στε ν φαν τι πάρχει μέριμνα γι τος πιστος κα τι γωνίστηκαν γι᾿ ατό. Κα τοτο διότι λαός, σο κατήχητος κα ν εναι, χει τν διαίσθησι, μυρίζεται τν προδοσία κα φοβονται ντιδράσεις, πως φοβονται κα ο πολιτικο μ τ λλόκοτα παράλογα κα τελέσφορα μέτρα πο φαρμόζουν.

Κα ν νοίξουν ο κκλησίες τν παραμον κα τν μέρα τν Χριστουγέννων κα τν Φώτων κα  προγραμματιστον περισσότερες τς μις λειτουργίες κατ περίπτωσι, τί θ σημαίν ατό; λλαξε τίποτα; Σταμάτησε διωγμός; Ο πίσκοποι γωνίστηκαν πρ τς πίστεως; Τ «προβληματίζομαι» κα «γωνι» κα «πον» κα «θλίβομαι», πο ναμασον, δείχνουν κάτι; Γι ατ πάρχουν ο πίσκοποι; Γι ν κφράζουν συναισθήματα, ν κάνουν δηλώσεις κα ν γράφουν σχόλια κα κείμενα;

Εναι δυνατν ν πικαλονται τν κόπωσι κα τν γανάκτησι το λαο  κα ν παρουσιάζουν πογραφς κα διαμαρτυρίες, προκειμένου ν «πιέσουν», δθεν, τος κυβερνντες ν παραχωρήσουν κάποια ψιχία κα ν τ μφανίσουν ς γώνα κα νίκη; Δν ντιλαμβάνονται πόσο ξευτελίζονται μ τν τρόπο ατόν;

 Ο κυβερνντες βλέποντας τι κόσμος γανακτε μ τ παράλογα κα καταστροφικ μέτρα τους κα λόγ τς  βεβαίας κβάσεως τους ς πρς τ γιεινομικ σκέλος κα τς βεβαίας οκονομικς καταστροφς πο παπειλεται, λλ κα λόγ τς κοπώσεως π τν γκλεισμ κα τ κατοχικ μέτρα περιορισμο τς λευθερίας, θέλουν ν κάμουν να μικρ διάλειμμα πρν τος μβολιασμούς κα τι λλο τος ποδείξουν ο κινοντες τ νήματα. Ο συνεργάτες τους κκλησιαστικοί, ασθανόμενοι τν πέχθεια το λαο, πο σιγά σιγά συνειδητοποιε τν πραγματικότητα τς προδοσίας τς πίστεως κα πομακρύνεται π τος φθορες πνευματικος πατέρες, θέλουν κα ατο κάτι ν παρουσιάσουν.

μως στν κκλησία ο γνες δν γίνονται πλς κα γενικς ν νόματι το λαο πο γανακτε. Γίνονται πρ τς πίστεως, ποία πίστις εναι τ μέγιστο γαθ γι κάθε νθρωπο, ρα κα  γι τ σύνολο το λαο. Κα σ’ ατος τος γνες φείλουν ν πρωτοστατον ο πίσκοποι κα ο κληρικο κα ν άκολουθ λαός.

γωνίστηκαν γι τν πίστι ο πνευματικοί μας γέτες;  χι μόνον δν γωνίστηκαν, λλ ξ ρχς συνέπραξαν μ τος χθρος τς κκλησίας. Ατο νοιξαν τς πόρτες κα βαλαν μέσα τος πραιτωριανούς. Ατο πρόδωσαν, κα τώρα χριστιανς δν μπορε ν πά στν κκλησία, γιατ κα στν δρόμο κινδυνεύει κα ο κκλησίες εναι κλειστές. Ατο δωσαν τ παράδειγμα τς ποχωρητικότητος κα το συμβιβασμο στε ν κολουθήσ κα λαός. καμαν κριβς τ ντίθετο π ατ πο πρεπε ν γίν. πρωτομάρτυς Στέφανος γινε παράδειγμα στε ο  μάρτυρες πο θ κολουθοσαν ν χουν να σχυρ στήριγμα το ζήλου κα ν μν γίνουν μιμητς τς δειλίας.

 «να ο ξς ποικοδομούμενοι μάρτυρες σχυρν λάβωσι το ζήλου τν ποβάθραν κα μ δειλίας γένωνται μιμηταί» (ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΑΜΑΣΕΙΑΣ PG40, 345).

 Ο εράρχες καμαν τ ντίθετο π τν πρωτομάρτυρα Στέφανο. Συνεργάστηκαν μ τος πολιτικούς, χθρος τς κκλησίας, κα γιναν παράδειγμα δειλίας κα συμβιβασμο γι τος πιστος. Πρόδωσαν ξ ρχς τν κκλησία. Δν χρησιμοποίησαν οτε τν δύναμι τς πίστεως, οτε τν δύναμι το πλήθους τν πιστν, οτε τ δικαιώματα τ κ το Συντάγματος τς χώρας. Καθαρ προδοσία π μέσα. ξ λλου π μέσα πέφτουν ο πόλεις. π τος ντς προδότες.  Τς χυρωμένες πόλεις πολλς φορς τ πλα κα ο μεθοδεες τν πέξω δν κατάφεραν ν τς πορθήσουν. μως προδοσία νς δύο π τος κατοικοντες, τς παρέδωσαν χωρς κόπο στος χθροΎς.

«Κα γρ τς χυρς τν πόλεων πλα μν πάντα πολλάκις κα μηχανήματα τν ξωθεν οκ σχυσεν καθελεν, προδοσία δ νς δύο τν νδον οκούντων πολιτν πονητ παρέδωκεν τος χθρος» (ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, ΠΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΝ ΕΚΠΕΣΟΝΤΑ Β΄, PG 47 313).

δ τν κκλησία δν τν πρόδωσαν νας δύο τυχόντες π τος ντός. Τν πρόδωσαν ο διοι ο ποιμένες. Κα δν γινε προδοσία τώρα ξαφνικά. χει ξεκινήσει χρόνια τώρα. ν Χριστ ζω π προσωπικς δρόμος γάπης κα εθύνης ναντι το Χριστο κατήντησε σιγά-σιγά θιμο κα συνήθεια κα θεσμς κα στάδιο νέλιξης κα νόδου κα καριέρας κα ξουσίας κα ατοεπιβεβαιώσεως πολλν κα διαφόρων. τόνησε τ σκητικ κα γωνιστικ κα μαρτυρικ πνεμα κα φτάσαμε σ ναν κοπο, νευρο, γευστο, μαλακό, γκεφαλικ χριστιανισμό, δεκανίκι κάθε ξουσίας κα μοχλό χειραγωγήσεως το λαο. Κέντρο γινε πλέον νθρωπος κα ο πίγειες ξίες του κα χι Χριστς κα μαρτυρικς δρόμος του. Ποιός εράρχης ερες πλέον χει ς κέντρο τς διδαχς κα το παραδείγματός του τς θεες γραφς κα τος θείους νόμους κα τ παράδειγμα τν γίων, ποιήσας προηγουμένως σα διδάσκει; (ννοετε τι ναφέρομαι στος μηδίσαντες κα χι σ σους ντιστέκονται κα διώκονται χλευάζονται άπειλονται). Μιλνε γι σοφούς, γι εδικούς, γι φιλοσόφους, γι λογοτέχνες κα π κε ντλον ξίες κα παραδείγματα κα διδαχς κα προτροπς. Τί επε Καμύ, τί επε Ρουσσώ, τί γραψε Καζαντζάκης, κα κάθε μεγάλη διάνοια κατ᾿ ατούς. λλ ατο ο  νθρωποι οτε τν μαρτία ξέρουν, οτε τν διαβολο γνωρίζουν, οτε τ τεχνάσματά του, οτε γι τν σωτηρία τς ψυχς κα τν αώνιο ζωή νδιαφέρονται. τσι χάθηκε σφάλεια πο προστατεύει π τν μαρτία, τσι βρεθήκαμε στ βάραθρο τς γνοιας, ξεχάσαμε τος νόμους το Θεο κα τσι γεμίσαμε αρέσεις, ζωή κατήντεσε μι διεφθαρμένη κατάστασι κα λα γίναν νω κάτω. Ν προδοσία τς σωτηρίας. Ν κα ο προδότες ποιμένες (κα κολουθήσαμε κα μες ο λαϊκοί, φυσικά).

«Μεγάλη σφάλεια πρς τ μ μαρτάνειν τν Γραφν νάγνωσις, μέγας κρημνς κα βάραθρον βαθ τν Γραφν γνοια, μεγάλη προδοσία σωτηρίας τ μηδν π τν θείων εδέναι νόμων· τοτο κα αρέσεις τεκε, τοτο κα βίον διεφθαρμένον εσήγαγε, τοτο τ νω κάτω πεποίηκεν» (ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ .PG48 995).

ταν μένει λας χωρς πραγματικ ρετή, λλ μαθαίνει στν τυποποιημένο εσεβισμό, στν πίπλαστη εσέβεια, στν φαυλότητα το βίου, τότε πόλις τς κκλησίας χει δη προδοθ. δ ν ναζητηθ προδοσία, πο σήμερα εναι λοφάνερη σ λους, κτς π τος εράρχες κα τος πνευματικος πο πιμένουν ν ζητον πακο κα ν προπαγανδίζουν τν συμμόρφωσι σ καθε δαιμονικ καθεστωτικ κέλευσμα προσθέτοντας στμεν καλς, στμεν μετ φόβου Θεο!!!.

«σφάλεια γρ πόλεως, οκ οκοδομς ρμονία, οδ λίθων μέγεθος, λλ' τν νοικούντων ρετή. σπερ ον κα προδοσία πόλεως οκ οκοδομημάτων σαθρότης, λλ' τν πολιτν φαυλότης» (ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ PG64 793).

να πλό, λλ κραυγαλέο, παράδειγμα πομακρύνσεως π τν διδασκαλία τν πατέρων, εναι τ Κολυμπάρι κα , ς πομε,  σύνοδος πο γινε κε. Μόνον θελοτυφλοντες ἢ ἀσπόνδυλοι δογματικς δν καταλαβαίνουν τί συνέβη.  κε ναγνώρισαν ς κκλησίες κάθε αρετικ μόρφωμα, παπιστς προτεστάντες κα δν συμμαζεύεται, ν χει επωθ μυριάκις π τος γίους πατέρες τι ατ ποτελε δαιμονικ μεθοδεία, στε παρουσιάζοντας κα νομάζοντας πολλς κκλησίες διάβολος, καλύτερα στήνοντας εδωλα κκλησιν σ σους πειστον σ᾿ ατόν, τος κάνει ν ποταχθον π τν Χριστό.  πως παλη τος πομάκρυνε π τν Θε μ τ εδωλα, τσι κα τώρα δι τν λεγομένων κκλησιν τος πομακρύνει π τν ντως κκλησία. Μ τέτοιες μεγάλες παγγελίες συνηθίζει διάβολος ν ξαπατ. (Σήμερα μ τν «γάπη» γι τος επαθείς συνανθρώπους μήπως τος κολλήσουμε ρρώστια).

«Ο παεται ( διάβολος) πατν τος στηρκτους· ς γρ πρ το εδωλα μετονομσας θεος π το ντως θεο πεπλνησε τος νθρπους, οτως κα νν πολλς κκλησας νομσας, μλλον δ, ε δε τ ληθς επεν, εδωλα κκλησιν ναστσας τ το Χριστο ποταγ τος πειθομνους ατ, ν' σπερ ττε δι τν λεγομνων θεν π το θεο πστησεν, οτως κα νν δι τν λεγομνων παρ' ατος κκλησιν τς ντως κκλησας ποσπσ. θος γρ τ διαβλ δι μεγλων παγγελιν πατν» (ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΙΚΟΝΙΟΥ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ, στ TLG 60- 75).

Δν τ ξέραν ατ ο γιοι πατέρες πο πγαν κε, στ Κολυμπάρι; Τ ξέραν, φυσικά. ν δν τ ξέραν τότε δν κάναν γι ατ τν δουλειά. λλα ταν κε κα ο πράκτορες τς CIA κα κυρία λισάβετ Προδρόμου -μετ τν λλων γυναικν το Πατριάρχου, πως γραφαν ο φημερίδες- κα εχαν τν δια νεοεποχήτικη τζέντα πο χουν κα τώρα λοι ατο ο ψευδοποιμένες.

ταν λοιπν τσι καθοδηγεται λαός, τσι γυμνάζεται, τσι κπαιδεύεται π τος πνευματικος του, μ φιέστες, χάπενινγκ, συνέδρια, κουβέντες, κδρομές, πολιτιστικ κέντρα, μιλητς στλ νεο(α)πατερικν στέρων, λείψανα κα εκόνες πο πηγαίνουν πέρα δώθε, κα χιλιάδες φωτογραφίες κα μπουρδολογίες στ κοινωνικά μέσα κα πάσαν νόσος κα πσαν μαλακίαν ν γίνεται πρότυπο πνευματικο βίου τότε τί περιμένουμε; Ο νθρωποι, ο πιστο προσκολλημένοι στν κάθε καν νίκανο ργανωτικ πνευματικό, ς παδο κόλουθοι θαυμαστές, σν μέλη συλλόγου, σν παδο μάδας, σν θαυμαστς εδώλου τς σύγχρονης βιομηχανίας το θεάματος, λλ ντελς σχετοι κα π παράδειγμα κα π βίωμα κα π μπειρία κα στόχευσι ρθοδόξου βίου, τί θ μποροσαν ν κάμουν μπροστ σ᾿ ατ πο ρθαν; λεγε γιος ωάννης Χρυσόστομος: «ν συμβ, πο μακαρ ν μν συμβ, πόλεμος ναντίον τν κκλησιν το Χριστο κα διωγμς σκέψου πόσο γέλιο θ πέσει κα πόσες κοροϊδίες. Κα εναι πολ φυσικ. ταν κανες δν γυμνάζεται πς θ παρουσιαστ λαμπρς στος γνες;»

«Ε τοίνυν γένοιτο, μ γένοιτο, μηδ συμβαίη ποτέ, γενέσθαι πόλεμον κκλησιν κα διωγμν, ννόησον πόσος σται γέλως, πόσα τ νείδη. Κα μάλα εκότως· ταν γρ ν τ παλαίστρ μηδες γυμνάζηται, πς ν τος γσιν σται λαμπρός;» (ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ, PG 57 395).

Κα διωγμς ρθε κα μαζ ναπόφευκτη γελοιοποίησις. Κα τ γελοιωδέστερον; πιμένουν ο εράρχες τι δν εναι διωγμός. Φυσικ εναι γι᾿ ατούς, διότι φο εναι συνεργο θέλουν ν ποσείσουν τς εθύνες τους. Κα ν δν εναι διωγμός, σεβασμιώτατοι, τί εναι; κκλησίες κλειστές, μυστήρια συκοφαντημένα, πίστις λοιδωρεται, ο πιστο διώκονται κα δικάζονται.

 Ποιός κόμη τολμ ν λέει τι τοτος καιρς εναι ερηνικς γι τος χριστιανος κα χι διωγμός; Κα μάλιστα διωγμς πο ποτ δν γινε μέχρι τώρα οτε λλος θ κάμ παρ μόνο « υἱὸς τς νομίας»;

«ρα τίς τι τολμ λέγειν τν καιρν τοτον ερηνικν εναι Χριστιανν κα ο μλλον διωγμόν; κα διωγμόν, οος οτε πώποτε γέγονεν οτε τάχα τις ποιήσει ποτ τοιοτον ε μ ρα « υἱὸς τς νομίας» (ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, PG 25 785).

Τολμον κα τ λένε ο διοι ο πίσκοποι τς κκλησίας κα ο πνευματικο ποιμένες το λαο. Κα κατηγορον κα π πάνω σους δν κολουθον τν προδοσία τους, κα μάλιστα προσπαθον ν τ στηρίξουν λα ατ πατερικς, διαστρεβλώνοντας τ πάντα.

Μν πλανσθε, πλανεμένοι ποιμένες. Κύκλ ο σεβες περιπατοσι. χουν γίνει κα ξαναγίνει λα ατά. Πράγματι διωγμς γίνεται γι τς μαρτίες μας, λλ ατ δν σημαίνει -πως σες τ ρμηνεύετε παραπλανντας τος νθρώπους- ν μείνουμε μ σταυρωμένα χέρια, δειλο κα φοβισμένοι, φαρμόζοντας κουσίως τς ντολς τν τυράννων πο διώκουν τν πίστι, στε ν μν φαίνεται διωγμς τι εναι διωγμός λλ τι πεισθήκαμε, κα τσι ντροπ κα ξευτιλισμός μας ν εναι μεγαλύτερος π τν κίνδυνο τν άπειλν τν τυράννων.

«Πειθος νομα προσεναι τ γινομν, μ τυραννδος, ς ν μεζον το κινδνου τ τς ασχνης αθαιρτως χωροσι πρς τν σβειαν»·(ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΕΙΣ ΚΑΙΣΑΡΙΟΝ, PG 35 768).

Κα βλέπουμε τι συνεχίζεται συνεργασία σας μ τος δικτες κα νακοινώνουν δημόσια τι « κκλησία θ συμμετάσχ στν κστρατεία μβολιασμο» (Κικίλιας 9/12). Στν κστρατεία μβολιασμο!!! Μ τί μβόλια; Παρ τ σα λένε ο πιστήμονες (χι ο πιταγμένοι κα πληρωμένοι) κα τς πιφυλάξεις πο διατυπώνουν... Κα καλ ο πιστήμονες. ποτε θέλουν κα ποιους θέλουν κον κα πικαλονται. Τουλάχιστον ν κουγαν λιγάκι κα τος γίους; Προλέγει γιος Παΐσιος:

«Τρα πλι παρουσισθηκε μι ρρστια, γι τν ποα βρκαν να μβλιο πο θ εναι ποχρεωτικ κα, γι ν τ κνη κανες, θ τν σφραγζουν» (ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ. ΛΟΓΟΙ Β΄. 1999 Σουρωτή Θεσσαλονίκης. σελ. 181).

λλ τν γιο Παΐσιο θ κούσουμε μες; μες εμαστε εραρχία. Κα τότε πο ζοσε τ δια γινόταν:

«Ξεκθαρα τ γρφω στ φυλλδιο “Σημεα τν καιρν”, ς νεργση καθνας νλογα μ τν συνεδησ του. Ββαια μερικο επαν: “, ατ εναι μι γνμη νς καλογρου· δν εναι θση τς κκλησας”. γ μως δν επα δικ μου γνμη, λλ διατπωσα πλ τ λγια το Χριστο, το Εαγγελου, γιατ τν δικ μας γνμη πρπει ν τν ποτσσουμε στ θλημα το Θεο, πο κφρζεται μσα στ Εαγγλιο» (ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ .π. σελ. 184).

καλόγηρος βέβαια γιοκατατάχθηκε, δηλαδ ναγνωρίστηκε κα πισήμως γιότης του κα ρίστηκε μέρα ορτς του. λλ μέχρι κε. δ δν κον οτε Χριστό, οτε ποστόλους, οτε τος παλαιος γίους πατέρες. Θ κούσουν τν φτωχ καλόγερο; σοι τν γνώρισαν κα σοι τν μπιστεύονται λπίζω ν ξέρουν τί θ κολουθήσουν. Ο πόλοιποι κινδυνεύουν ν πνε πάκουοι κα φασκιωμένοι:

«Δυστυχς, κα πλι ρισμνοι «Γνωστικο» φασκινουν τ πνευματικ τους τκνα σν τ μωρ, δθεν γι ν μ στενοχωριονται. «Δν πειρζει ατ· δν εναι τποτε. ρκε σωτερικ ν πιστεετε»! (ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ .π. σελ. 191).

Γεώργιος Κ. Τζανάκης. κρωτήρι Χανίων 10/12/2020

 Πηγή.