Ἡ Ἐκκλησία σήμερα «πολεμεῖται» καί ἀπό τούς ἀντι-Οἰκουμενιστές, π. Διονύσιε!

ποκοιμισμένοι ες τν βίγλαν 

Το πρωτοπρεσβ. Διονυσίου Τάτση 

σοι πιστεύουν τι κκλησία εναι λεύθερη ν πιτελέσει τ πνευματικό της ργο, κάνουν μεγάλο λάθος. κκλησία πολεμεται, γιατί εναι ναντίον το κακο, τς δικίας κα τς μαρτίας. Μπορε ο ρχιερες ν διατηρον καλς σχέσεις μ τος κοσμικούς ρχοντες, λλ ατ εναι μία πικίνδυνη σχοινοβασία, φο ο σχέσεις μ το πολιτικούς, γι νά χουν θετικ ποτελέσματα γι τν κκλησία, προϋποθέτουν συνέχεια ποχωρήσεις σ θέματα ρχν κα θικς κ μέρους της, προκειμένου ν ψηφίζονται χωρς ντιδράσεις ντιχριστιανικο νόμοι! Πουλον δηλαδ ο ρχιερες τ ερ κα τ σια χάριν φήμερων διευκολύνσεων κα παροχν! ν θ πρεπε ν εναι τοιμοι γι ντίδραση κα κυρίως γι νημέρωση το θρησκεύοντος λαο, πικρίνοντας καθετ πο ρχεται σ ντίθεση μ τ Εαγγέλιο κα τν ρθόδοξη παράδοση. Δυστυχς, διαμορφώνουν να κλμα συναίνεσης κα συμβιβασμο, κάτι πο εναι παράδεκτο, ταν πρόκειται γι θέματα πίστεως.

Τ δυσάρεστη ατ πραγματικότητα λάχιστοι χριστιανο συνειδητοποιον, γι’ ατ κα δν πάρχουν διαμαρτυρίες. Θεωρον ρθς τς κινήσεις ατς τν ρχιερέων κα διαφορον γι τς πιπτώσεις πο χουν στν κκλησία. Μερικο πο χουν κάποιο αξημένο πνευματικ νδιαφέρον, κολουθον τ νοοτροπία τν ρχιερέων κα καθησυχάζουν τ συνείδησή τους. Πρόκειται γι μεγάλη πλάνη, ποία πρέπει ν καταπολεμηθε. Πρέπει ν νασυνταχθον ο δυνάμεις τν χριστιανν κα ν ποτελον πόρθητο φρούριο. [σ.σ.: Δυστυχῶς, συνεχίζει νὰ μὴν βλέπει ὁ π. Διονύσιος καὶ νὰ μὴν συνδέει «τ δυσάρεστη ατ πραγματικότητα» μὲ τὴν δική του ἀντιπατερικὴ στάση (ὅπως καὶ πολλῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν) ἔναντι τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. «Δν πάρχουν -λέγει- διαμαρτυρίες» τῶν πιστῶν γιὰ «τὴ δυσάρεστη ατ πραγματικότητα»! Καὶ πῶς νὰ ὑπάρξουν, πάτερ, «διαμαρτυρίες» ἀφοῦ ἐσεῖς (οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές) μείνατε ἐπὶ δεκαετίες στὸν χαρτοπόλεμο τῶν διαμαρτυριῶν, παρότι ἀπεδείχθη μὲ τὴν παρουσίαση ἑκατοντάδων πατερικῶν κειμένων καὶ ἄρθρων, ὅτι ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ οἱ Πατέρες ἐντέλλονται τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς; Καταφέρατε ἔτσι νὰ πείσετε ἱερωμένους καὶ τὸ λαό, ὅτι δὲν πρέπει νὰ κάνει διακοπὴ μνημοσύνου τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, ὅτι πρέπει νὰ συνεχίζει νὰ κοινωνεῖ, νὰ ἐξομολογεῖται, νὰ τιμᾶ, δηλαδὴ νὰ καθοδηγεῖται ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές! Πῶς θὰ «νασυνταχθον ο δυνάμεις τν χριστιανν», ὅσο κοινωνοῦν μὲ τὴν αἵρεση καὶ ὑπακούουν στοὺς Οἰκουμενιστὲς ἱερωμένους; Πῶς θὰ «νασυνταχθον ο δυνάμεις τν χριστιανν», ἀφοῦ ἐσεῖς (οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές) συνεχίζεται νὰ εἶστε μέλη τοῦ Π.Σ.Ε., συνεχίζεται νὰ ἀποδέχεστε ἔμπρακτα τὶς ἀποφάσεις τῆς κακόδοξης Συνόδου τῆς Κρήτης;].

είμνηστος πίσκοπος Αγουστνος Καντιώτης συχν ναφερόταν στ σοβαρ ατ θέμα κα πάντα νοχλονταν π τν τονη παρουσία τν συγχρόνων χριστιανν, τν συμβιβασμένων μ τν κόσμο. λεγε: 

« κκλησία μας σήμερα πολεμεται. Πολεμεται περισσότερο π κάθε λλη φορά. Κα ο χριστιανο κοιμονται. γώ, λέει ψευτοχριστιανός, πάω στν κκλησία, κάνω τ σταυρό μου, προσκυν τς εκόνες, νάβω τ κερί μου, κούω, κοινων κα τίποτα παραπάνω· μέχρι κε σταματον. ν τώρα ο δύσκολοι καιρο μς πιβάλλουν χριστιανς ν εναι μαχητικς κα ν γωνίζεται γι τν πίστη του».

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει κα μ πολλος κοσμικος ερομονάχους, ρχιμανδρίτες, ο ποοι ργάζονται μ τρόπο πο ν μ προκαλε τος σχέτους μ τν πίστη νθρώπους, λλ ν δίνει τν ντύπωση το προοδευτικο κα νοιχτόμυαλου. Παράλληλα φιλοτεχνον μι εκόνα γι τ πρόσωπό τους ρεστ στος προϊσταμένους τους ρχιερες, γι ν μπορέσουν κάποτε ν πετύχουν τν νοδό τους στν τρίτο βαθμ τς ερωσύνης. Ατ εναι μεγάλη τους δυναμία, λλ κα τ μεγάλο μπόδιο, γι ν κφράζονται λεύθερα, μ παρρησία, κα ν περασπίζονται τν ρθόδοξη πίστη, λέγχοντας τος πολιτικούς, τος τερόδοξους κα αρετικούς, λλ κα τος οκουμενιστς πο πιδιώκουν τν «νωση τν κκλησιν», περιφρονώντας τος ερος κανόνες κα τος γίους Πατέρες τς κκλησίας. Γνωρίζουν ο κληρικο ατο ν συμπλέουν μ παράδεκτες καταστάσεις κα ν ποτάσσονται σ ρχιερες πο στ μέλλον θ τος βοηθήσουν.

τσι στν ποχή μας δν βλέπουμε μολογιακ κα ντιαιρετικ κείμενα, οτε κομε ρθόδοξα κα παραδοσιακ κηρύγματα π τος εροκήρυκες κα τος θεολόγους. Δν θέλουν ν δυσ­αρεστήσουν τος αριανος κλέκτορες! Εναι ποκριτς κα καιροσκόποι. Εναι νθρωποι τς πιφάνειας κα τς κοσμικς λάμψης κα χι τς σωτερικς καλλιέργειας κα το ξαγιασμο.

πνευματικς γώνας προϋποθέτει λευθερία π πιθυμίες πο καθηλώνουν στ γ κα τρέφουν τ φοβερ πάθη τς φιλοδοξίας, τς καλοπέρασης, τς κοσμικς ξουσίας, τς πλεονεξίας λλ κα τν θικ χαλάρωση. Δίχως ατ τν λευθερία δν ποκτ κανες τν ρετ τς παρρησίας κα δν συνειδητοποιε τ βασικ καθκον τς μολογίας τς πίστεως, πο διος Χριστς μς τ ζητάει.

Πάντως ο ποκοιμισμένοι στ βίγλα χριστιανοί, κληρικο κα λαϊκοί, εναι πιζήμιοι στν κκλησία κα πρέπει κάποια στιγμ ν φυπνισθον. 

Ορθόδοξος Τύπος

 Πηγὴ ἐδῶ.