Οι Οικουμενιστές Επίσκοποι -με οδηγίες Βαρθολομαίου- οι πολυτιμότεροι συνεργοί στην εφαρμογή των σκοπών της Ν. Τάξης!!!

Με μάσκα και γάντια οι Ορθόδοξοι ιερείς στην Ιταλία
κ α ι 
Το φαινόμενο των πολλαπλών κουταλιών και ο παραλογισμός στην εκκλησία





Νέαρχος Παναγή

Τελικά ο κορωνοϊός δεν έχει σκοτώσει μόνο πολύ κόσμο, ούτε έχει αρρωστήσει άλλους τόσους μόνο. Έχει προκαλέσει πολλά κακά αλλά και πολλά καλά.

Ένα από τα καλά είναι ότι έχει αποκαλύψει κεκρυμμένες συμπεριφορές, πιστεύω, λανθάνουσες πρακτικές και απομυθυποιήσει αξιώματα, οφίκια και ανθρώπους. Έχει βγάλει στην επιφάνεια σκουπίδια που τα είχαμε επιμελώς καταχωνιάσει και καλύψει με τον μανδύα του ψευδοευσεβισμού.  Έχει αποδείξει ο κορωνοϊός ότι είμαστε Χριστιανοί του καναπέ, της καλοπέρασης. Μας πείραξε την φιλαυτία μας και αμέσως πετάξαμε ότι μπορεί να μας αρρωστούσε.

Μας ξεγύμνωσε από τις ψευδεπίγραφες ταμπέλες που άλλοι μας κόλλησαν.Άγιοι, σεβάσμιοι, ελεήμονες κλπ. Μπροστά στον φόβο ενός αόρατου εχθρού δείξαμε τις προτιμήσεις μας. Σπουδάσαμε Θεολογία , μόνο και μόνο για να μας σέβονται και να ανέβουμε σκαλοπάτια. Στο μυαλό μας βαθιά την εκκλησία την είχαμε για λαογραφικό όμιλο με παραδοσιακούς χορούς και ποιήματα, ήθη και έθιμα και ψυχαναγκαστικές επαναλαμβανόμενες ενέργειες σε μια δουλική υποχρέωση μας απέναντι στο Θεό, τον οποίο ο κορωνοϊός απεκάλυψε ότι δεν Τον πιστεύουμε. Οφίκια και αξιώματα στην εκκλησία τα οποία στη δεδομένη στιγμή αποδείχτηκαν κούφια. Κούφια λόγια, κούφιες πράξεις, ανούσιες κινήσεις.


Εύχομαι να μην αληθεύει αλλά έχουμε διαβάσει ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος μετέτρεψε την Θεία Κοινωνία δυστυχώς σε οινοποσία μετ άρτου.

Με την ενεργεία του να ζητήσει την χρήση μεταλλικών κουταλιών μιας χρήσης στην Θεία Κοινωνία ουσιαστικά πρώτα μετέτρεψε τον εαυτό του από εκφραστή της αλήθειας του Ευαγγελίου στην γη αλλά και του ποιμένα των Ορθόδοξων Χριστιανών της Αμερικής σε ένα Αρχιερέα  που το μέγα μυστήριο της Θείας Κοινωνίας το θεωρεί μια τυπική πράξη χωρίς ουσία , κάτι για να θυμόμαστε τον Χριστό, χωρίς την μεσολάβηση του Αγίου Πνεύματος. Εάν ο προκαθήμενος σκέπτεται και ενεργεί με αυτό τον τρόπο πως άραγε θα ενεργήσουν οι ιερείς του και ο πιστός κόσμος ο οποίος και «κρέμεται από τα χείλη του»; Έχει αναρωτηθεί πόσους έχει σκανδαλίσει, πόσα άτομα βρίσκονταν στο μεταίχμιο του να πιστέψουν στον Χριστό και καταβαραθρώθηκαν στην απιστία;

Προφανώς το “τα άχραντα μυστήρια” πλέον δεν τον εκφράζει. Η λέξη άχραντος σημαίνει αντικείμενο ή ουσία που δεν επιδέχεται μόλυνσης (αποίκιση μικροβίων, ιών παρασίτων ή των σπόρων αυτών).

Επίσης μεταφυσικά μιλώντας, σημαίνει αυτό που είναι Άγιο. Απο-αχραντοποίηση έχει επιτελέσει ο Αρχιεπίσκοπος της Θείας Κοινωνίας. Αφού δεν δέχεται αυτό τον όρο με αυτή του την πράξη, θα πρέπει προφανώς να την αφαιρέσει από το λεξιλόγιό του. Η δεύτερη λέξη «Μυστήριο» υποδηλώνει το υπερφυσικό, το ανεξήγητο. Πως είναι υπερφυσικό κάτι που εσείς το ανάγετε σε οινοποσία μετά βουτήματος άρτου και κάτι που μπορεί κάποιος να κολλήσει ένα ιό; Άρα και την λέξη Μυστήριο πρέπει να την αφαιρέσετε από το λεξιλόγιο σας. Οι λέξεις έχουν νόημα όταν εκφράζουν την φύση του αντικειμένου. Και την χάνουν όταν αλλοτριώνουμε την έννοια του αντικειμένου.

Εάν δεν παραδέχεστε ότι είναι άχραντα αλλά και μυστήριο αυτό που συμβαίνει στην Θεία Κοινωνία τότε πως επικαλείστε το Άγιο Πνεύμα για να καθαγιάσει τα Άγια Δώρα , τον οίνο και τον άρτο; Άρα εκείνη την στιγμή τελείτε μηχανικά μια πράξη χωρίς να την πιστεύετε. Δυστυχώς αφού δεν είμαι Θεολόγος δεν μπορώ να αναφέρω όλες τις ενέργειες που τελεί ο Ιερέας στην Θεία Λειτουργία και οι οποίες ναι μεν δεν είναι άκυρες , αλλά ακυρώνονται στο μυαλό αυτού που πιστεύει ότι τα Άχραντα Μυστήρια δεν είναι ούτε άχραντα ούτε μυστήρια. Αλλά αν την κορυφαία πράξη στην Θεία Λειτουργιά την μετατρέπετε σε μετάδοση λίγου γλυκού οίνου και λίγου άρτου και ουσιαστικά την από-Αγιοποιείτε και της αφαιρείτε την ονομασία Μυστήριο τότε πώς εμείς να πιστέψουμε ότι και τα άλλα Μυστήρια της εκκλησίας τα θεωρείτε Μυστήρια και όχι τυπικές πράξεις μιας καθημερινής ακολουθίας χωρίς περιεχόμενο;

Άρα στο μυαλό σας ο Γάμος είναι μια υπόσχεση μεταξύ νεονύμφων και όχι ένωση ανθρώπων με την ευλογία του Θεού, η εξομολόγηση μια καλή κουβέντα με τον ιερέα ενώ ο Θεός ούτε ακούει , ούτε συγχωράει. Και αυτά, αφού δεν είναι Μυστήρια κατά τον πιο πάνω συλλογισμό. Το βάπτισμα δε , μια κατάδυση στο νερό με λίγο λαδάκι , που φοβάμαι ότι και αυτό αν υπάρχει κίνδυνος κορωνοϊού θα το αναμιγνύετε με αντισηπτικό. Οι κηδείες απλώς θάψιμο, η ιεροσύνη ένα καλό επάγγελμα για καλούς ανθρώπους, το μοναχικό σχήμα και η κουρά μοναχών ένα βάσανο χωρίς λόγο  και το άγιο Ευχέλαιο , λίγο λαδάκι και διάβασμα του Ευαγγελίου για να γίνουμε καλοί άνθρωποι στην κοινωνία.Εάν αναιρέσω το αξίωμα του προέδρου της δημοκρατίας και ισχυριστώ ότι δεν υπάρχει τότε αναιρώ και όλα τα εξαρτώμενα από αυτή την αρχή του κράτους. Τους υπουργούς, τους νόμους, την Βουλή κλπ. Αναρχία δηλαδή.
Εύχομαι ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος να φέρει την ελπίδα πίσω όπως και το όνομά του μαρτυρεί για να μην επαληθευθεί η προορατική ρήση ότι η αποστασία θα έρθει από τις κεφαλές.
orthodoxianewsagency
 

Με μάσκα και γάντια οι Ορθόδοξοι ιερείς στην Ιταλία

Λίγο πριν το άνοιγμα των εκκλησιών με τη συμμετοχή πιστών στην Ιταλία, που συνέβη ακριβώς την ίδια Κυριακή με την Ελλάδα, το ιταλικό κράτος εξέδωσε ένα πρωτόκολλο, που θα επέτρεπε την επιστροφή των πιστών στις λατρευτικές συνάξεις και τα μυστήρια για όλες τις θρησκευτικές ομολογίες. Στο πρωτόκολλο αυτό υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας, ενώ αναφέρεται ρητά πως οι κληρικοί δεν θα πρέπει να έρχονται σε επαφή με τους πιστούς κατά το Μυστήριο!
Το κείμενό του πρωτοκόλλου αποτελεί αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ της Ορθοδόξου Ιεράς Μητροπόλεως Ιταλίας και Μελίτης και του Υπουργείου Εσωτερικών της Ιταλίας, ενώ βρίσκεται ανηρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα της αυτής Μητροπόλεως.
Στην παράγραφο, που τιτλοφορείται ως «Attenzioni da osservare nelle funzioni liturgiche» (Παρατηρήσεις που πρέπει να προσεχθούν στις λειτουργικές πρακτικές) αναφέρονται όλες οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν αναφορικά με την τέλεση εσπερινού, Θείας λειτουργίας και ακολουθιών εν γένει.

Στην 2.1 αναφέρεται πως πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των ιερέων, προκειμένου να τηρηθούν οι κανονισμοί σχετικά με τις αποστάσεις ασφαλείας. Στην 2.2. αναφέρεται ότι επιτρέπεται η παρουσία ενός ψάλτη, ο οποίος θα ψάλλει με χαμηλή φωνή. Στην 2.3 αναφέρεται πως οι παρευρισκόμενοι θα πρέπει να τηρούν την απόσταση ασφαλείας του 1,5 μέτρου, ενώ στην 2.4 αναφέρεται η σημαντικότερη αλλαγή που συμφωνήθηκε μεταξύ των δύο μερών: ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας.
Συγκεκριμένα στην παράγραφο αυτή αναφέρεται επακριβώς: «Η Θεία Κοινωνία θα δίδεται αφού ο ιερεύς θα έχει φροντίσει την υγιεινή των χεριών του και θα έχει φορέσει γάντια μιας χρήσης. Οι κληρικοί θα πρέπει να φορούν μάσκα, καλύπτοντας τη μύτη και το στόμα και τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις – θα πρέπει δε να προσφέρουν την Θεία Ευχαριστία στο τέλος της Θείας Λειτουργίας χωρίς να έρχονται σε επαφή με τους πιστούς».
Απόδοση από την ιταλική γλώσσα: Ευγενία Δίτσα
"Ακτίνες"
"Ακτίνες"