Αμ δεν ειναι μόνο ο Αργολίδος με την Ζουμπουλάκιο σχολή έχει ουρά η υπόθεση ...

Μποζοβίτης:  Ὑπὲρ τοῦ ἐμβολίου καὶ τῶν κυβερνητικῶν μέτρων!!!


 (Τρελογιάννης): Όταν υποστηρίξαμε μετά βεβαιότητας ότι δυστυχώς οι οργανωσιακοί μετά "ιεράς μανίας" επιμένουν στις δαιμονικές μάσκες στους Ιερούς Ναούς, τα παπαγαλάκια τους που γυρίζουν το διαδίκτυο έπεσαν να μας φάνε ... Και ενώ μέχρι τώρα ήταν κεκαλυμμένα και στο μιλητό... τώρα ...!

Απολαύστε τοποθέτηση ορθόδοξου θεο-λόγου ...

 

Σταῦρος Μποζοβίτης
θεολόγος - συγγραφέας
μέλος τῆς ἀδελφότητος Θεολόγων "Ὁ Σωτήρ"


«Τίς δώσει κεφαλῇ μου ὕδωρ 
καὶ ὀφθαλμοῖς μου πηγὴν δακρύων, καὶ κλαύσομαι...»
 (Ἱερεμ. θ΄ 1)

     Ἔρχονται κάποιες ὧρες ποὺ ἡ μνήμη ὑποφέρει. Θυμᾶσαι τὸν φίλο, τὸν συμφοιτητή, τὸν ἀδελφό, τὸν ἀσυμβίβαστο ἀγωνιστή, τὸν ἐπίγειο ἄγγελο.
     Τὸ ὄνομά του· ἀρχιμανδρίτης Αὐγουστίνος Μύρου. Στὴν Κοζάνη.
     Σήμερα, 28 Δεκεμβρίου 2020 ἀναχώρησε γιὰ τὴ χώρα τῶν ζώντων. Θύμα καὶ αὐτὸς τοῦ ὕπουλου ἐχθροῦ τῆς κοινῆς μας ζωῆς. Ἕνα μήνα στὴν ἐντατικὴ καὶ τέλος. Ἐτῶν 68. Ἔτος γεννήσεως 1952 ὡς Παναγιώτης.
     Ἱεροκήρυκας θερμός. Πνευματικὸς πατέρας πολλῶν. Κατάφορτος καρπῶν πνευματικῶν. Συγγραφέας ἀξιόλογων πονημάτων καὶ μεταφραστὴς τοῦ ὑπέροχου βιβλίου τοῦ Schaeffer Frank μὲ τὸν τίτλο «Χορεύοντας μόνος».
   Ἀλλὰ ἐγὼ σκέφτομαι τὰ παλιά. Ἐκεῖνα τὰ κοινά μας, τὰ τέσσερα ὑπέροχα καὶ μοναδικὰ χρόνια στὴ Θεολογικὴ Σχολὴ τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν. Γι᾿ αὐτὸ καὶ τώρα ἀργὰ-ἀργὰ «στάζει ἀνθ᾽ ὕπνου πρὸ καρδίας μνησιπήμων πόνος»· στὸν ὕπνο μὲς στὴν καρδιὰ στάζει ὁ πόνος ἀπ᾿ τὴ θύμιση τῶν παλιῶν μας παθημάτων (Αἰσχύλου Ἀγαμέμνων, στ. 179, 180).
    Ἔφυγε ἀλήθεια ὁ φίλος. Εἶχε πιὰ ὡριμάσει ἐργαζόμενος ἀόκνως στὸν ἀμπελώνα τοῦ Κυρίου.
    Τότε, γιατί κλαῖς; θὰ μοῦ παρατηρήσει κάποιος.

     Δὲν κλαίω ἐκεῖνον. Ἐκεῖνος τώρα χορεύει (ὄχι μόνος) ἀλλὰ μετὰ τῶν μακαρίων πνευμάτων, μετὰ τῶν τετελειωμένων ἁγίων μὲς στὴ χαρὰ τοῦ Παραδείσου. Ναί, ὄχι ἐκεῖνον!

    Τοὺς ζωντανοὺς κλαίω. Καὶ γι᾿ αὐτὸ ἀποφάσισα νὰ ἀπευθυνθῶ στοὺς διαδικτυακοὺς (καὶ ὄχι μόνο διαδικτυακούς) φίλους. Καὶ εἰδικὰ σὲ κάποιους ποὺ ἔχουν ἀναλάβει μὲ ζῆλο παπικῶν ἢ προτεσταντῶν μισσιονάριων νὰ κηρύξουν τὸ νέο τους «εὐαγγέλιο»· ὅτι ὅλη αὐτὴ ἡ ἱστορία εἶναι φτιαχτή, ὅτι δὲν ὑπάρχει λόγος νὰ τηροῦμε τὰ κυβερνητικὰ μέτρα, κι ὅτι πολὺ περισσότερο δὲν πρέπει νὰ δεχτοῦμε τὸ ἐμβόλιο. Γι᾿ αὐτὸ καὶ διακινοῦν μὲ πάθος ὅλη τὴ σαβούρα ποὺ ἀνασύρουν μέσα ἀπὸ τὸν σκοτεινὸ χῶρο τοῦ διαδικτύου.

   Λέω καθαρὰ πὼς κάνουν λάθος. Καὶ πὼς ἐπιπόλαια φερόμενοι, συντελώντας στὴ μὴ τήρηση τῶν κανόνων ἀσφαλείας καὶ προστασίας, γίνονται, χωρὶς ὑπερβολή, ἀκούσιοι ἀναμφιβόλως, πραγματικοὶ ὡστόσο, συνεργοὶ φόνων. Ἀφήνω τὸν ἀνυπολόγιστο κόπο ποὺ προσθέτουν στοὺς γιατροὺς καὶ τοὺς νοσηλευτές.

    Τουλάχιστον ἂς σκεφθοῦν τὴν τρομερὴ εὐθύνη ποὺ θὰ τοὺς βαρύνει, γιὰ τὴν ὁποία καὶ θὰ λογοδοτήσουν κάποια μέρα αὐστηρὰ ἐνώπιον τοῦ Κριτοῦ τῶν πάντων.

Ἀλλὰ ἂς μὴν μακρύνω τὸν λόγο.

Χαῖρε, φίλε Παναγιώτη, ἀγαπητὲ καὶ σεβαστὲ π. Αὐγουστίνε! Μὴ λησμονεῖς τοὺς φίλους... ὅπως καὶ αὐτοὶ σὲ θυμοῦνται. Ἀλλὰ μὲ πόνο...

Μνησιπήμων πόνος!
 
Σταῦρος Μποζοβίτης
θεολόγος - συγγραφέας
μέλος τῆς ἀδελφότητος Θεολόγων "Ὁ Σωτήρ"
 
 
σχόλιο: Διάβασα με προσοχή το παραπάνω κείμενο και λυπάμαι που βρήκε ευκαιρία ο συγγραφέας να προπαγανδίσει υπέρ των μέτρων του εμβολίου κλπ.
Και μάλιστα όταν ο ίδιος ο π. Αυγουστίνος διαφώνησε με το κλείσιμο των Εκκλησιών δεχόταν κόσμο για εξομολόγηση για Θεία Λειτουργία δεν επέβαλε την μάσκα κλπ.
Προτίμησε με λίγα λόγια να ετοιμάζεται για την άλλη Ζωή παλικαρίσια αφού όλοι για κει είμαστε και όχι να ζει σαν τυφλοπόντικας φοβούμενος και τον ίσκιο του λες και δεν έγινε ποτέ η Ανάσταση και η πίστη μας είναι ηθικοί κανόνες και  τίποτα άλλο το γνωστό  Οργανωσιακο ήθος...
 
Επίσης, όλοι οι υπέρμαχοι του εμβολίου δεν καταλαβαίνουν πως δεν αρνούμαστε τα εμβόλια γενικά όμως είμαστε επιφυλακτικοί σ αυτό που τόσο σύντομα το ετοίμασαν που η ίδια η επιστημονική κοινότητα είναι διχασμένη που υπήρξε πρόσφατη διαρροή από το Βατικανό πως περιέχει έμβρυα νεκρά από εκτρώσεις;;.
 
Κατηγορεί ότι πλανόμαστε από το διαδίκτυο όταν και ο ίδιος πλανάται από τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης.
 
Πριν λίγες μέρες λοιμωξιολόγος ο Συψας ή ο Γώγος δήλωσαν πως τα Λοκ νταουν έγιναν για να δεχτεί ο κόσμος τον εμβολιασμό....
 
Η επιμονή τους να το κάνουμε και το ξαφνικό ενδιαφέρον των πολιτικών παγκοσμίως για την υγεία του λαού από μόνα τους είναι "υποπτα".
Ενώ υπάρχουν φθηνά φάρμακα που στην πρώτη φάση βοήθησαν πολύ στην αντιμετώπιση του ιού γιατί δεν προβαίνουν σε μεγάλη παραγωγή; 
Πιστεύω ότι ξαφνικά νοιάζονται τόσο για μας. Αν μαζευτούν σοβαροί γιατροί με φόβο Θεού και σοβαρή έρευνα βρουν εμβόλιο τότε ναι τώρα χάρισμα τους

Και αν αυτός ο αρθρογράφος  έμμεσα κατηγορεί όσους πήγαιναν χωρίς μάσκα ο ίδιος ο κοιμηθείς π. Αυγουστίνος  τους δεχόταν έτσι, άρα τι ζόρι τραβάει;; 
Και υπάρχουν και οι απόψεις αυτών που λένε, ότι κάπως βιαστικά έγιναν όλα και  μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και  εκει χειροτέρεψε από τις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις...
 
Φαύλος κύκλος που δεν οδηγεί πουθενά. 
 
Ήταν έτοιμος για να φύγει κ ο Θεος τον κάλεσε κοντά Του αν δεν ήταν ο ιός θα ταν κατι άλλο.
Μαρία

 

Διαβάστε  επίσης ένα ωραιότατο ρωμαίικο σχόλιο που αλιεύσαμε 


Παλιέ μου δάσκαλε, Σταύρο Μποζοβίτη, με πόνο σού γράφω σήμερα και με στενοχώρια, αλλά είναι ανάγκη να σου γράψω, εδώ, δημόσια, επειδή κι εσύ δημόσια έγραψες... Στ' αλήθεια, με ποια κριτήρια μπορούμε να αποφαινόμαστε για όλα τα εμβόλια; Δεν γνωρίζεις ότι, διαχρονικά, υπήρξαν εμβόλια που πραγματικά έσωσαν την ανθρωπότητα αλλά και εμβόλια που οδήγησαν σε πάρα πολλούς θανάτους;

Ως πτυχιούχος Θεολογικής Σχολής που είσαι, στα θεολογικά ζητήματα, μπορείς να εκφράζεις την άποψή σου, βεβαίως πάντοτε με σεβασμό προς την Αλήθεια τού Ευαγγελίου. Αλλά, από πότε μπορείς να εκφράζεις άποψη για τα εμβόλια; Δεν διαβάζεις ότι καθηγητές πανεπιστημίων, διάσημοι γιατροί, επιστήμονες ερευνητές έχουν αναπτύξει απόψεις που, εν πολλοίς, συγκρούονται μεταξύ τους για τον κορωνοϊό και για το εμβόλιο;

Δεν γνωρίζεις, επίσης, ότι αν η Κυβέρνηση είχε φέρει κάποια ειδικά φάρμακα (μονοκλωνικά κλπ.), πολύς κόσμος θα είχε σωθεί; Δεν γνωρίζεις ότι υπήρξαν περιπτώσεις όπου ειδικοί γιατροί κατήγγειλαν περιστατικά όπου ασθενείς έφυγαν από τη ζωή επειδή σε κάποια νοσοκομεία δεν υπήρχε το κατάλληλο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για μονάδες εντατικής θεραπείας (Μ.Ε.Θ.);

Δεν γνωρίζεις ακόμη ότι το νέο εμβόλιο δεν είναι το λεγόμενο "κλασικό εμβόλιο" αλλά «εμβόλιο» (με DNA και mRNA); Δεν γνωρίζεις ότι αρκετοί Έλληνες θα ήθελαν να εμβολιαστούν με το ρωσικό κλασικό εμβόλιο, επειδή δεν σχετίζεται με το DNA και mRNA; Κι όμως, υπήρξε δημόσια κυβερνητική δήλωση ότι δεν έχουν το δικαίωμα οι Έλληνες να διαλέξουν εμβόλιο. Τους το διάλεξε η κυβέρνηση...

Βεβαίως, υπάρχουν και αντίθετες απόψεις. Και εδώ γίνεται ένας "διάλογος" μεταξύ των επιστημόνων, επειδή ακριβώς οι απόψεις αυτές είναι αλληλοσυγκρουόμενες. Επομένως, παλιέ μου δάσκαλε, εσύ πώς έβγαλες το συμπέρασμα περί των εμβολίων; Γιατί δεν αφήνεις τους ανθρώπους να επιλέξουν το τι θα κάνουν, παρά βγάζεις το συμπέρασμά σου και δηλώνεις, εμμέσως, υπέρ των νέων εμβολίων για τα οποία και οι ίδιοι οι επιστήμονες, ακόμη κι εκείνοι που προτρέπουν τον κόσμο να εμβολιαστεί, έχουν τις αμφιβολίες τους;

Αλλιώς σε γνώρισα, παλιέ μου δάσκαλε, κι αλλιώς σε βρίσκω τώρα. Εσύ, πτυχιούχος Θεολογικής Σχολής, αποφαίνεσαι για ιατρικά θέματα για τα οποία υπάρχει διχογνωμία μεταξύ καθ' ύλην αρμοδίων επιστημόνων και μάλιστα μεταξύ κορυφαίων επιστημόνων.

Θα μπορούσα να δεχθώ να αποφανθείς, εάν είχες την αγιότητα των προφητών. Αλλά από το ύφος σου εδώ σ' αυτό το κείμενο, έχω τα ερωτηματικά μου για το εάν το Άγιο Πνεύμα σε καθοδήγησε να γράψεις αυτά που έγραψες περί του εμβολίου. Και αναρωτιέμαι, αν ο Σταύρος ο Μποζοβίτης που γνώριζα από τα γυμνασιακά μου χρόνια, είναι ο ίδιος σήμερα ή έχει αλλάξει και πόσο έχει αλλάξει...

Παρεμπιπτόντως, άκουσε και διάβασε και το τι λένε για το νέο εμβόλιο άγιοι Πατέρες τού Αγίου Όρους, αλλά όχι μόνο. Διάβασε τι λέει ο Μοναχός Ευθύμιος της Καψάλας. Διάβασε και σκέψου.

Εμείς οι πτυχιούχοι Θεολογικής Σχολής, ας είμαστε λίγο πιο συγκρατημένοι όταν πρόκειται να ανοίξουμε το στόμα μας για να μιλήσουμε δημόσια περί θεολογικών θεμάτων, πόσο μάλλον περί μη θεολογικών θεμάτων.

Ανδρέας Κατσιάπης - Γαλανός,
Πτυχιούχος Θεολογικής Αθηνών,
Δημοσιογράφος στην Κατερίνη.


Υ.Γ.: Για το ότι χρησιμοποιώ ενικό αριθμό αντί του πληθυντικού, μην επηρεάζεσαι. Απλώς, χρησιμοποιώ τη γλωσσική μας παράδοση, που υπήρχε μέχρι τη Βαυαροκρατία, οπότε οι Βαυαροί μάς επέβαλαν να μιλάμε, μεταξύ μας, σε πληθυντικό αριθμό, έτσι όπως μιλούσαν και τότε στην Ευρώπη. Περί του θέματος αυτού έχω γράψει και σχετικό άρθρο.εδω: stalagmaties