«Η των κακοδόξων την άνοιαν απελάγξασα», παρακαλούμε να καταισχύνεις την κακοδοξίαν και την αυθάδεια των Οικουμενιστών!

                      

Κάθε χρόνο τν 11η Ιουλίου τελεται γρυπνία στ μοναστήρι το γίου ωάννου το Θεολόγου στ Σουρωτ Θεσσαλονίκης. Χιλιάδες εναι ο νθρωποι πο πισκέπτονται τ μοναστήρι γι ν προσκυνήσουν τν τάφο το γίου Παϊσίου κα ν παρακολουθήσουν τν γρυπνία.

σιος Παΐσιος κοιμήθη τν 12η ουλίου το 1994, μία μέρα μετ τν ορτ τς γίας Εφημίας. Κα τοτο δν εναι τυχαο, φο σιος εχε διαίτερη πνευματικ σχέση μ τν γία Ευφημία.

γία Εφημία ορτάζεται σήμερα, 11 ουλίου κα κατ τν μερα ατή, γίνεται νάμνηση το θαύματος πο πραγματοποίησε γία, ταν, κατ τν ποχ τν εσεβν ατοκρατόρων Μαρκιανο κα Πουλχερίας, συντάχθηκαν δύο Τόμοι ο ποοι περιείχαν τν ρο Πίστεως (Δόγμα) τς Συνόδου τς Χαλκηδόνα (451 μ.Χ.). νας ρος ταν τν ρθοδόξων κα λλος τν κακοδόξων Μονοφυσιτν. Γι ν διαπιστωθε ποιος ρος εναι ρθόδοξος, ποφασίστηκε ν τεθον κα ο δύο Τόμοι μέσα στ λάρνακα τς γίας Εφημίας, στε κείνη ν ποφασίσει. Μετ τν ποσφράγιση τς λάρνακας, βρέθηκε μν Τόμος τν αρετικν στ πόδια τς γίας πεταμένος, δ Τόμος τν ρθοδόξων στ στθος της.

Γι’ ατ κα στ πολυτίκιον τς γίας γράφεται:

Λαν εφρανας τος ρθοδξους, κα κατσχυνας τος κακοδξους, Εφημα Χριστο καλλιπρθενε· τς γρ Τετρτης Συνδου κρωσας, ο Πατρες καλς δογμτισαν, Μρτυς νδοξε, Χριστν τν Θεν κτευε, δωρσασθαι μν τ μγα λεος.

 

ς γνωστν σιος Παΐσιος εχε τν ελογία ν τν πισκεφθε γία Εφημία στο κελί του. πως διαβάζουμε στ βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου» (σελ. 224-228) ερομόναχος σαάκ γράφει:

Γέροντας Παΐσιος «διηγούμενος το γεγονός πρόσθεσε με ταπείνωση ότι παρουσιάστηκε η αγία Ευφημία, “όχι γιατί το αξίζω, αλλά επειδή με απασχολούσε εκείνο τον καιρό ένα θέμα που είχε σχέση με την κατάσταση της Εκκλησίας γενικά, και για δύο άλλους λόγους”».

Δυστυχς, πως παρατηρε γιορείτης Γέροντας, π. σακ δν μς ποκαλύπτει ποιός ταν κκλησιαστικς λόγος πο πασχολοσε τότε τν Γέροντα Παΐσιο. Ν συμπεράνουμε τι γία, πο πεκύρωσε μ τ θαμα της τν δογματικ ρο μις Οκουμενικς Συνόδου, πισκέφτηκε τν σιο Παΐσιο γι ν τν συνδράμει στν ποσαφήνιση κάποιου δογματικο κκλησιαστικο προβλήματος πο τν πασχολοσε, πως τότε, πο κατ τν μνογράφο της:

"ρους παραλαβοσα σεμν, νδον το τφου, εσεβν κακοδξων τε, κατεχες ν τας χερσ σου, ν ο Πατρες καλς, νωθεν πνευσθντες συνεξθεντο, τν δ κατεπτησας, ς ψευδ κα ντθεον, τν κακοδξων, ος ες τλος κατσχυνας· θεν παντες, εσεβς εφημομν σε, χαροντες ν τ μνμ σου, ος μρτυς πρεδρος, ερς Βυζαντων, πισυνγαγε σμερον· δι τν Σωτρα, κδυσπησον δοθναι, τ μγα λεος".

,τι κι ν συνέβη, μες σήμερα παρακαλομε τν γία Εφημία δι το γίου Παϊσίου, ατ τν πρώτη χρονι τς ορτς του, καθς μάλιστα στν ορτ του θ εναι παρν γι ν τν τιμήσει νας λλος κακόδοξος, πατριάρχης Βαρθολομαος, παρότι δν εμαστε ξιοι ν βοηθήσει κα ν φωτίσει:

Τν μν Πατριάρχη ν ντιληφθε ποιόν βαραθρώδη δρόμο πωλείας βαδίζει, τν δ κακοδοξία του ν καταισχύνει.

Ν φωτίσει τος ρθοδόξους Ποιμένες κα πιστος (σχέτως μ τ τί θ κάνει Πατριάρχης κα ο δυσκολομετανόητοι αρετικοί) ν πράξουν γι τν αρεση το Οκουμενισμο ,τι γι τν αρεση τς ποχς της γία Εφημία, « τν τυρννων τ θρση καταργσασα, κα τν κακοδξων τν νοιαν πελγξασα».

Λοιπόν,

"Δετε πντες ο πιστο, τν τσιον μνμην, τς πανευφμου Εφημας, μτ' γκωμων μνσωμεν, λγοντες, χαροις θληφρε κα Μρτυς, τν τυρννων τ θρση καταργσασα, κα τν κακοδξων τν νοιαν πελγξασα· Χαροις, τς Χαλκηδνος τ κλλιστον θρμμα, κα τν ρθοδξων τ σειστον ρεισμα· Χαροις, δι Χριστν τν νυμφον σου, τν μν κμν το σματος τας βασνοις καταναλσασα, τν δ ψυχν τας κτσι το Πνεματος κλαμπρνασα· Χαροις, πρεσβεουσα πντοτε, πρ τν πστει κα πθ τελοντων σου τ μνημσυνα.

Τος τς θλσεως Μρτυς γνας κα τς πστεως, ος πρ Χριστο γωνσω, ν σθενε το θλεος φσει, παξως τς διηγσεται; τς ξειπεν κατισχσει τν ρετν σου τ προτερματα, κα τν σν θαυμτων τ πλθη, Εφημα πανεφημε; τ τε στερρν τν ρθν δογμτων, κα ρθοδοξας τ μνιμον· δι κα π τν θεων Πατρων, τν τς πστεως ρον, ς ζηλωτς τατης πεπστευσαι, ν κα φυλττεις δι παντς παρτρεπτον, κα πρεσβεεις πρ τν ψυχν μν.


Πηγή