Ἀπὸ τὴν ἀρχαιότητα μέχρι σήμερα, εἶναι γνωστὸν τοῖς πᾶσι, ὅτι ὁ ἱερὸς χῶρος τῶν ναῶν ἦταν ἄβατος καὶ ἀπαραβίαστος. Καμία πολιτικὴ ἐξουσία δὲν μποροῦσε νὰ εἰσέλθη καὶ νὰ συλλάβη τοὺς ἀντιπάλους της, ἐὰν προελάμβαναν καὶ εἰσήρχοντο στὸν ἱερὸ ναό. Καὶ τότε ὀνομάζοντο «ἱκέτες». Ἡ παραβίαση τοῦ ἀβάτου τῶν ἱερῶν χώρων κατακεραυνώνεται μὲ πολλοὺς τρόπους στὴν ἀρχαία ἑλληνικὴ γραμματεία, πάμπολα τὰ παραδείγματα ποὺ τὸ τεκμηριώνουν.
Ἀπαραβίαστα τά ἱερά καί σεβαστοί οἱ Ἱκέτες
Τὰ πιὸ χαρακτηριστικά: Τὸ «κυλώνειον ἄγος», ὅπου ἐφονεύθησαν οἱ ἱκέτες τοῦ Κύλωνα, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ πέση μεγάλος λοιμὸς στὴν Ἀθήνα καὶ θανατικὸ φοβερό. Δὲν ὑποχωροῦσε μὲ κανένα τρόπο, ἕως ὅτου νὰ κάνη καθαρμοὺς θυσιῶν ὁ σοβὸς Ἐπιμενίδης ἀπὸ τὴν Κρήτη. Ἄλλο χαρακτηριστικὸ περιστατικὸ ἦταν, ὅταν ὁ Δημοσθένης διωκόμενος ἀπὸ τὴν Ἀντίπατρο, τὸν βασιλέα τῆς Μακεδονίας, κατέφυγε στὸν ναὸ τοῦ Ποσειδώνα στὸν Πόρο, ὅπου ἤπιε τὸ δηλητήριο ρουφώντας το μέσα ἀπὸ τὸν κονδυλοφόρο ποὺ ἔγραφε.
Στὴν χριστιανικὴ ἐποχὴ ὁ Πρωθυπουργὸς Εὐτρόπιος, ἐνῷ εἶχε νομοθετήσει κατὰ τῆς Ἐκκλησίας, ἔπεσε σὲ δυσμένια καὶ προκειμένου νὰ σώση τὴν ζωή του εἰσῆλθε στὸν Ναὸ καὶ ἔθεσε τὰ χέρια του στὴν Ἁγία Τράπεζα. Μὲ ἀφορμὴ αὐτὸ τὸ γεγονὸς ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος ἐξεφώνησε τὸν πρῶτο καὶ δεύτερο πρὸς Εὐτρόπιον Λόγους του.
Μόνον μουσουλμάνοι καί κουμουνισταί εἰσέβαλαν στούς Ἱ. Ναούς
Στὴν σύγχρονη Πολιτεία τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑλληνικοῦ Κράτους εἶναι αὐτονόητο ὅτι τὰ διωκτικὰ ὄργανα δὲν ἐπιτρέπεται νὰ εἰσέρχωνται στοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς μὲ κανένα ψεύτικο ἢ κατ’ ἐπίφασιν δικαιολογητικό. Προφανῶς τὸ ἄβατο τῶν Πανεπιστημίων ἐπεβλήθη, γιὰ νὰ ὑπάρχη ἐλεύθερη διακίνηση ἰδεῶν, ὄχι νὰ γίνωνται τὰ Πανεπιστήμια ἄντρα ἀνηθικότητας, ἐγκληματικότητας καὶ διαφθορᾶς. Προφανῶς λοιπόν, κανεὶς ἱερεύς, ἡγούμενος, ἐπίτροπος ἢ ἐπίσκοπος δὲν δικαιοῦται νὰ ἐπιτρέψη σὲ ἀστυνομικοὺς νὰ εἰσέλθοουν στὸν χῶρο τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ, μὲ πρόφαση τὸ χτικιὸ τοῦ κορωνοϊοῦ καὶ νὰ κάνουν ὁποιοδήποτε ἔλεγχο ἢ διαπίστωση.
Πολὺ δὲ περισσότερο νὰ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ τὴν θείαν ζωοποιὸ Κοινωνία ἢ νὰ ἐπιβάλλουν τὴν μετάδοσή της μὲ κουταλάκια τῆς ἀπιστίας τοῦ Ἀναστημένου Σώματος τοῦ Κυρίου μας. Διαφορετικὰ φοβούμεθα ὅτι θὰ ἐνσκύψη ἀντὶ γιὰ τὸ Κυλώνειον ἄγος, τὸ Κορωνόειον ἄγος.
Οὐδείς ἀστυνομικὸς ἐπιτρέπεται νὰ εἰσέλθη ἐν ὑπηρεσίᾳ στοὺς Ἱεροὺς Ναούς μας καὶ τὶς Ἱερὲς Μονὲς καὶ τὰ Ἱερὰ Σεβάσματα στὴν Ἑλλάδα ΚΑΙ στὸ ἐξωτερικό.
"Ορθ. Τύπος"