Το οικουμενιστικό δηλητήριο εκ στόματος Ιερομονάχου


Δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ ὁ ἱερομόναχος Ἀντύπας χύνει τὸ οἰκουμενιστικό του δηλητήριο. Τὸ ἔχει ξανὰ διαπράξει (Δεῖτε ἐδῶ). Καὶ γιατί ὄχι; Παρόμοια δὲν λέγει καὶ ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος; Ἂς τὰ βλέπουν αὐτοὶ ποὺ συνεχίζουν τὴν κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἢ ἐκεῖνοι ποὺ δήλωναν ὅτι ἡ «Σύνοδος τῆς Κρήτης ἀπέθανε καὶ ἐτάφη»!


Ὁ Ιερομόναχος Ἀντύπας ὑπὲρ τῆς ἐκκλησιαστικῆς «subordinatio»!

Κατάπληξιν προκαλον σα ες συνέντευξίν του δηλώνει ερομόναχος π. ντύπας, Γέρων το ερο βηριτικο Κελλίου γίας ννης Καρυν γίου ρους, ες τν στοσελίδα «παρχ» τς 23ης Μαΐου 2021. 

Ἡ ὁριζομένη ἀπὸ τὸν π. Ἀντύπα σχέσις μεταξὺ Ὀρθοδοξίας καὶ Ἐκκλησίας εἶναι παντελῶς ἐσφαλμένη. Ἂν ἡ Ὀρθοδοξία ὑπόκειται εἰς τὴν «Ἐκκλησίαν», ὅπως τὴν ἀντιλαμβάνεται ὡς Ἱεραρχικὴ δομή, τότε ἐφόσον ὡς «Ἐκκλησίαι» ἀναγνωρίζονται πλέον καὶ αἱ αἱρέσεις, καταλήγει κανεὶς νὰ δεχθῆ ὅτι Ὀρθοδοξία καὶ αἱρέσεις συνυπάρχουν ὑπὸ τὴν ἰδίαν σκέπην! Αὐτὰ ἀκριβῶς ποὺ λέγουν οἱ Οἰκουμενισταί! Διὰ τοῦτο, ἐπίσης, ἀμνηστεύει πλήρως τὰς συμπροσευχάς! Ἡ μόνη ὀρθὴ σχέσις μεταξὺ Ὀρθοδοξίας καὶ Ἐκκλησίας εἶναι ἡ σχέσις ταυτότητος, δηλ. ἂν ἡ ἱεραρχικὴ δομὴ ἀποκλίνει πρὸς τὴν αἵρεσιν, παύει νὰ εἶναι Ὀρθόδοξος, παύει νὰ εἶναι Ἐκκλησία. Εἰς τὸ ἐρώτημα «ποῖος θὰ μᾶς τὸ πεῖ» ὑπάρχει ἀπάντησις. Ποῖος κατέδειξε τὰς αἱρέσεις τῶν ἀρειανῶν, πνευματομάχων κ.λπ.; Οἱ Ἅγιοι Πατέρες πρὶν κἄν συν­έλθουν Σύνοδοι, αἱ ὁποῖαι κατεδίκασαν τοὺς αἱρετικούς, εἶχον ἤδη ὑποδείξει τὰς αἱρέσεις ὡς ἀλλοτρίους τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοὺς Ἐπισκόπους τους ἀκολουθοῦντες αὐτὰς ὡς ἀλλοτριεπισκόπους! Σήμερα, δόξα τῷ Θεῶ, ἔχομεν ἐκτὸς ἀπὸ τὸ Ἱ. Εὐαγγέλιον καὶ τὰς συγγραφὰς τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τὰς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ ὅποιος ἀποκλίνει ἐξ αὐτῶν, διακυβεύει τὴν σωτηρίαν του καὶ μαζὶ καὶ τὴν σωτηρίαν ὅλων μας!

Ἀπὸ αὐτὰ συνάγεται ὅτι τὸ νὰ ἀκολουθῶμεν τὴν «Ἐκκλησίαν» δὲν εἶναι ζήτημα, ἂν «μᾶς ἀρέσει εἴτε ὄχι», ἀλλὰ ἂν αὐταὶ συμφωνοῦν μὲ τὴν Ἱ. Παράδοσιν π.χ. ἡ παῦσις τῆς Θ. Λειτουργίας ἦτο κατάλυσις τῆς ἐντολῆς τοῦ ἰδίου τοῦ «ἰδιοκτήτου» τῆς Ἐκκλησίας! Ἡ ἀπόφασις περὶ τῆς Ἀναστάσεως προσέκρουεν εἰς Ἱ. Κανόνα Οἰκουμενικῆς Συνόδου! Ἀκολουθοῦμεν τὴν Ἐκκλησίαν, ὅταν ἀκολουθοῦμε τὴν Οἰκουμενικὴν Σύν­οδον ἢ ὅταν ἀκολουθοῦμεν τὸν τάδε Πατριάρχην ἢ τὴν τάδε διορισμένην Σύνοδον; Δὲν ἡσυχάζει ἡ συνείδησις ἁπλῶς, ἐπειδὴ μεταθέτομεν τὴν εὐθύνην, διότι ἡ εὐθύνη κάθε χριστιανοῦ, τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας, δὲν μετατίθεται εἰς κάνενα: εἶναι ἰδική μου, ἰδική σου, ἰδική του κ.λπ. Ὁ π. Ἀντύπας δυστυχῶς ὑποπίπτει εἰς αὐτὰς τὰς πλάνας τοῦ νοῦ, διότι ταυτίζει τὴν Ἐκκλησίαν μὲ μία ὁμάδα Ἐπισκόπων ποὺ ἔλαβεν ἀποφάσεις, τὴν ΔΙΣ, ἡ ὁποία δὲν εὐσταθεῖ συμφώνως πρὸς τοὺς Ἱ. Κανόνας. Ἂν ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἀποφασίση ὅτι ὁ π. Ἀντύπας πρέπει νὰ φύγη ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὅρος, θὰ κάνη ὑπακοή; Ἢ μήπως τὰ λέγει αὐτά, ὥστε νὰ μὴ πέση εἰς δυσμένειαν;

Ὁ π. Ἀντύπας πάλι βλέπει μίαν ἀντίθεσιν μεταξὺ τῶν Ἱ. Κανόνων καὶ τοῦ Ἱ. Εὐαγγελίου. Δὲν ὑπάρχει ἀνώτερον καὶ κατώτερον, διότι τὸ αὐτὸ Ἅγιον Πνεῦμα ἦτο Ἐκεῖνο ποὺ ἐφώτισε τόσον τοὺς Ἱ. Εὐαγγελιστὰς ὅσον καὶ τοὺς Ἁγίους Πατέρας, ἐκτὸς καὶ ἂν πιστεύη ὅτι οἱ Ἱ. Κανόνες εἶναι ἀνθρώπινον κατασκεύασμα! Ἑπομένως, οἱ Ἱ. Κανόνες δὲν στρέφονται ποτὲ ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ μόνον εἰς ἐκείνους τοὺς Ἱεράρχας, οἱ ὁποῖοι τοὺς καταπατοῦν. Αὐτοὶ στρέφονται ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας! Βεβαίως, πάντοτε ὑπάρχει τὸ περιθώριον ἀκριβείας ἢ οἰκονομίας τῶν Ἱ. Κανόνων… τί περίεργον πρᾶγμα ὅμως ὅτι ἡ οἰκονομία ἐξαντλεῖται πάντοτε ὑπὲρ τοῦ οἰκουμενισμοῦ καὶ ὑπὲρ τοῦ καίσαρος… Ἔχουν παραβῆ ὅλους τοὺς Ἱ. Κανόνας καὶ μᾶς λυπεῖ ἁγιορείτης νὰ προσάγη αὐτὴν τὴν κατάπτωσιν ὡς ἐπιχείρημα («ποῖος τηρεῖ σήμερα τοὺς Κανόνας») διὰ νὰ δικαιολογῆ τὴν αὐθαιρεσίαν!

Διὰ τὶς μάσκες καὶ τὰ ἐμβόλια νομίζομεν ἀπήντησεν ἡ ἰδία ἡ ΔΙΣ, ὅτι ἐμπίπτει εἰς τὰ θέματά της, ἀφ’ ἧς στιγμῆς διώκει Ἀρχιερεῖς, ἐπειδὴ διεφώνησαν δι’ αὐτά.

Ὅσα δὲ ἀναφέρει περὶ τῶν Ἁγίων Εἰκόνων εἶναι ἐπίσης ἐσφαλμένα. Ἡ θεολογία περὶ τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων εἶναι σαφής: ἐφόσον ὑπάρχει ἡ μορφὴ Ἁγίου, τότε πρόκειται περὶ εἰκόνος ἀνεξαρτήτως τοῦ ὑλικοῦ ἢ τῆς τεχνικῆς τῆς ἀποτυπώσεως καὶ ἡ προσκύνησις -εἴτε εἰς τὸ τζάμι εἴτε εἰς τὸ χαρτὶ- ἐπὶ τὸ πρωτότυπον διαβαίνει.

Τὰ περὶ τοῦ Ἁγίου Παϊσίου δὲν σημαίνουν ὅτι ὁ Ἅγιος ἐδέχετο τὸν Οἰκουμενισμόν. Δὲν εἶναι ἄλλωστε ἴδιαι αἱ ἐποχαὶ μὲ σήμερα. Τὸ ποῖος φυλάσσει τὸ κανδήλι τῆς Ὀρθοδοξίας φαίνεται ἀπὸ τὰς πράξεις, ὅταν π.χ. δίδη λειτουργικὸν ἀσπασμὸν ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἰς τὸν Πάπαν! Προτείνομεν μάλιστα εἰς τὸν π. Ἀντύπαν νὰ ἐπισκεφθῆ τὸ Φανάρι, διὰ νὰ ἀντικρύση ἰδίοις ὄμμασιν πῶς διαβιοῦν.

Ποίους ὅμως ὑπονοεῖ, ὅταν ὁμιλῆ περὶ ἱερέων εἰς Πάτρας καὶ Ἀγρίνιον ἢ περὶ ἐκείνου ποὺ μὲ ἐμβριθῆ μελέτην ἐχαρακτήρισε τὴν μάσκαν ὡς βλασφημίαν κατὰ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος; Μήπως θὰ ἔπρεπε νὰ ἀπαντήσουν; Δὲν θὰ ἐγράφαμεν καὶ ἐμεῖς τίποτε, ἐὰν δὲν ἦσαν χιλιάδες αὐτοὶ ποὺ παρηκολούθησαν αὐτὰς τὰς δηλώσεις, παραπλανώμενοι ὅτι αὐτὸ εἶναι τὸ ἐκκλησιαστικὸν φρόνημα τῆς «subordinatio» «ὑποταγῆς» εἰς τὰ ἀθεολόγητα τοῦ οἰκουμενισμοῦ. 

Δεῖτε στὴ συνέχεια αὐτά, μεταξ λλων ὁ ἱερομόναχος Ἀντύπας ναφέρει, πως τ πομαγνητοφωνήσαμεν:

« χλιαρότης πο χουμε λοι σήμερα στν πνευματικ ζω εναι μεγάλο πρόβλημα στν κκλησία, θ π ξίσου μεγάλο πρόβλημα εναι, λλειψη κκλησιαστικς συνειδήσεως λλειψη κκλησιαστικο φρονήματος… νομίζω τι σήμερα ατ εναι μεγαλύτερη μαρτία τς ρθοδοξίας… Τ επε κκλησία, τελείωσε! Επα κάποτε: κκλησία Θάνατος! ρθοδοξία θάνατος μπορε ν τ λέει οοσδήποτε κα ν βαπτίζει ρθοδοξία ,τι θέλει… κκλησία εναι τ μυστικ σμα το Χριστο. Δν πάρχει ρθοδοξία ξω π τν κκλησία. ν πάρχει εναι ψεύτικη. ρθοδοξία σημαίνει κκλησία κα κκλησία χει εραρχία, χει Προκαθημένους, χει Συνόδους.

Θ πον κάποιοι: «μ μα εναι αρετικοί;» Ποις θ μς τ πε τι εναι αρετικοί; Τ τι λλος λέει καλημέρα ατ πο λένε ατο συμπροσευχές, πειδ βρέθηκε σ μία κοινωνικ κδήλωση μ να καθολικ εναι λλειψη ρθοδοξίας ατ τ πργμα; Εναι αρεση; Μπορε ν τ πε καθένας ατ τ πργμα; Κα ν πάρχει αρεση πάλι κκλησία θ μς τ πε, δν θ τ πε καθένας.

σα γιναν σήμερα κα μ τ Πάσχα κα μ τν ρα το Πάσχα, τς κολουθίας το Πάσχα, λα σα γράφτηκαν κα λέχθησαν εναι, πειδ δν πάρχει κκλησιαστικ φρόνημα. Παίρνει κκλησία μία πόφαση. Ετε μς ρέσει ετε χι νομίζω πρέπει ν τν κολουθήσουμε. Δν εναι σ δό­γματα πίστεως λλαγή. Εναι θέματα τάξεως, στ ποα παίρνει κκλησία τν εθύνη. Ετε εναι σωστ ετε δν εναι σωστό, τ επε κκλησία, τελείωσε, ατ χει τν εθύνη. Δν τν χουμε μες, δν τν χει νας παπς στ’ γρίνιο στν Πάτρα δν ξέρω πο λλο, οτε νας καλόγερος στ γιον ρος. Τν εθύνη τν χει κκλησία. ταν πε κκλησία τσι, φείλουμε πακο στν κκλησία. Διότι πακο στν κκλησία εναι πακο στν Χριστ τν διο. Ατο δ πο βγάλαν κα να καινούριο ρο «γία νυπακο» εμαι περβέβαιος τι, τ λέω γι ν μ κούσει λόκληρος κόσμος ν κα γ εμαι να τίποτα, δν γεύθησαν ποτ τος καρπος τς σίας πακος. Πο καναν πακο ατο ο νθρωποι κα μιλνε γι γία νυπακοή; Σ πίσκοπο; Σ πνευματικ πατέρα; ταν βγάζουν τος νθρώπους π τν κκλησία, ταν καλλιεργον πέχθεια κα ποστροφ κα μσος, θ λεγα, σ πισκόπους, σ Προκαθημένους, σ Συνόδους, δν ασθάνονται ατο ο νθρωποι τν εθύνη τους, πο δηγον ατος τος νθρώπους;…

Ο Κανόνες καλ εναι ν τος φωνάζουμε. Ποις τος τηρε σήμερα τος Κανόνες τν Πατέρων; Οτε ο Κανόνες εναι ατόνομοι μέσα στν κκλησία. Δν εναι σν τ κανόνια πο βάζουμε μς στ μπέλια κα κάθε τόσο κα λίγο πυροβολο­νε. Ο Κανόνες εναι πλα τς κκλησίας, δν εναι πλα το καθενός. Τ χρησιμοποιε κκλησία, ταν κα πως πρέπει, ετε μ κρίβεια ετε μ οκονομία. Δν εναι ο Κανόνες πάνω π τ Εαγγέλιο, πάνω π τν γάπη πο κηρύττει τ Εαγγέλιο. Ο Κανόνες εναι, γι ν βοηθήσουν τος νθρώπους ν ζήσουν σωστ τ Εαγγέλιο. ταν ο Κανόνες στρέφονται ναντίον τς κκλησίας, φτάσαμε σ σημεο παπάδες κόμα κα λαϊκο ν ναθεματίζουν τν κκλησία… παπάδες πλο κα φθασαν στ σημεο ν βάζουν τος αυτούς τους δίπλα σ Οκουμενικς Συνόδους κα ν βάζουν ναθέματα…

Θ σχοληθε κκλησία μ τς μάσκες; Θ σχοληθε κκλησία μ τ μβόλιο; Εναι θέματα τς κκλησίας, γι ν σχοληθε μ ατ τ πράγματα;… Σήμερα πο πάρχει ατ πανδημία λς «τρέλλα πεσε;» κόμα κα μοναχο πο μάζεψαν πογραφς ετυχς λάχιστοι γιατί ν γίνεται τ ράπιντ τέστ στν Ορανούπολη, γιατί ν φορμε μάσκες. Παραλίγο ν κάνουν κα συλλαλητήριο στν . Κοινότητα, γι ν μ φορμε μάσκες. Πο εναι τ πρόβλημα; Ατ πο γραψε κάποιος λόκληρες σελίδες τι εναι βλασφημία στ γιο Πνεμα στς εκόνες, ταν προσκυνμε μ μάσκες. Πρτα πρτα κανες τραβάει τ μάσκα, γι ν προσκυνήσει τν εκόνα. λλ γ θ π κα μ μάσκα ν προσκυνήσει, δν τν πειράζει ατν πο τ γράφει τ τζάμι τς εκόνος; Δν τν πειράζει χάρτινη εκόνα; Γιατί τ χαρτ εναι εκόνα; Εναι φωτογραφία τς εκόνος, δν εναι εκόνα. Κι μως λος κόσμος δν δίνει σημασία, προσκυν κα παίρνει τ χάρη το γίου. στω κα μ τ τζάμι στω κα μ τ χαρτί. Κα θαύματα χουν γίνει. Πς μπερδεύουμε τος νθρώπους μ τέτοια πράγματα. Βλασφημία λέει κατ το γίου Πνεύματος μάσκα! Λέω κα γώ, πάτερ, χεις δέα τί εναι τ γιο Πνεμα; μάσκα μποδίζει τ γιο Πνεμα; Ατ πιστεύεις το λέω, ατ κατανοες πο εσαι τόσα χρόνια παπάς; , λέω μ συγχωρες, εσαι γευστος το γίου Πνεύματος, γι ν λς τέτοια κουβέντα.

πειδ επαμε γι τ σωστ κκλησιαστικ τ γνήσιο κκλησιαστικ φρόνημα πο πρέπει ν καλλιεργομε, εναι κα μάθημα ατό, λλ πρέπει ν γίνει τακτικ μάθημα κα στ Πανεπιστήμια κα στς ερατικς σχολς κα στ κατηχητικ κα στς νορίες κα παντο κα στ μοναστήρια, τ γνήσιο κκλησιαστικ φρόνημα. ρθε κάποτε Πατριαρχικ κκλησιαστικ ξαρχία κάποτε στ γιον ρος. γιος Παΐσιος ταν κοντ στν Μον Σταυρονικήτα. Βρέθηκε στ Μοναστήρι, κουσε τι ρθε Πατριαρχικ ξαρχία, ατος πο κάποιοι τος λένε Οκουμενιστές, κάποιοι τος λένε ξυρισμένους κα τί δν λένε, τος λένε Τούρκους, ς πνε κε, γι ν δον τί γώνα κάνουν, γι ν κρατηθε τ καντήλι τς ρθοδοξίας ναμμένο. τοι­μάσθηκε μ τ τροβαδάκι του, το λένε «Γέροντα πο πς;», λέει «θ πάω στς Καρυές», λένε «χετε κάτι ν κάνετε;», επε «ρθε Πατριαρχικ ξαρχία», λένε «καλά σς κάλεσαν ν πτε;», παντ «εναι νάγκη ν μ καλέσει; Θ πάω ν βάλω μετάνοια. ρθαν π τν Κωνσταντινούπολη ο νθρωποι ν μ πάω ν τος χαιρετίσω;». Τ’ κος; Ατ εναι τ γνήσιο κκλησιαστικ φρόνημα».


Πηγὴ ἐδῶ.