Κατάντησαν την Εκκλησία μπάχαλο. Καταδικάζουν όσους ιεροκανονικά και δικαιολογημένα λόγω αιρέσεως δεν τους μνημονεύουν και αφήνουν ιερείς σαν τον ακόλουθο να κατασπαράζει το ποίμνιο.

Άλλος Κονάνος αναδείχθηκε, τώρα από την Κρήτη. Ήδη έχει πολλές φορές κατασκανδαλίσει το ποίμνιο, λέγοντας  ότι "το Άγιον Φώς είναι μεγάλη πλάνη" (εδώ) ή "Το κύριο τώρα επιχείρημα ημών των πιστών, ότι δηλαδή μέσω της Θείας Κοινωνίας δεν μεταδίδονται ασθένειες που κολλάνε με το σάλιο, μάλλον είναι υβριστικό" (εδώ), ότι είμαστε όλοι "πελάτες του σεξ" και το αποκορύφωμα (να μας συγχωρέσουν οι αναγνώστες, αλλά πρέπει να δειχθεί το μέγεθος της πτώσεως) στην προσπάθεια του να φανεί δίκαιος "Πόσες φορές τον παίζουμε. Πόσο μέγεθος τον έχουμε. Με πόσες και ποιες έχουμε πάει, συγκεκριμένα, πόσες έχουμε π#δ@ξει" (εδώ) αλλά οι "αυστηροί" Μητροπολίτες Κρήτης δεν τον αγγίζουν. Ποιός τον χειροτόνησε; Ποιός τον αφήνει στην θέση του; Δεν γνωρίζουν τί λέει εδώ και χρόνια; Παράλληλα διώκονται οι ιερείς που ζητούν ευσέβεια και ορθόδοξο ήθος. Αιδώς Αργείοι!


ΚΡΗΤΗ – ΙΕΡΕΑΣ Π. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΠΑΝΑΚΗΣ: ΤΑΧΘΗΚΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ


Από την πρώτη ημέρα που τέθηκε το θέμα της νομοθετησης ισότητας στη σύναψη πολιτικού γάμου και μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φυλου, τάχθηκα υπέρ, με αρκετές αναρτήσεις που εξηγούσα τους λόγους.

Χαίρομαι λοιπόν σήμερα, μαζί με όλο τον κόσμο που επίσης χαίρεται, για την περαιτέρω διεύρυνση θεσμικών δυνατοτήτων και στην πληθυσμιακή κοινότητα των ΛΟΑΤΚΙ συνανθρώπων μας.
Μια κοινωνία που θέλει να θεωρείται σύγχρονη, χρειάζεται να λειτουργεί συμπεριληπτικά. Αυτό είναι για μένα το κυριότερο στοιχείο αξιολόγησης συγχρονικότητας των κοινωνιών.
Το αν είναι έτοιμη ή όχι η κοινωνία, θα φανεί σε ένα μήνα το πολύ, που κανείς πια δεν θα το κουβεντιάζει.
Το επόμενο που περιμένω, είναι η καθιέρωση αποκλειστικά του πολιτικού γαμου, για όλα τα ζευγάρια.
Είναι αδιανόητο οι θρησκευτικές τελετές οποιουδήποτε δόγματος, να έχουν νομική ισχύ σε σύγχρονο κράτος.
Μέχρι αυτή τη στιγμή που μιλάμε, στις ενορίες διεκπεραιώνουμε γραφειοκρατία κρατική, εκδιδοντας έγγραφα αδειών γαμου με την υπογραφή των κατά τόπους επισκόπων.
Μετά το γάμο υπογράφουμε δήλωση τέλεσης γάμου με νομική ισχύ, την οποία καταθέτει το ζευγάρι στις αρμόδιες υπηρεσίες για καταχώρηση.
Σε περίπτωση λύσης του γάμου, το διαζύγιο για να έχει ισχύ, πρέπει απαραίτητα να υπογραφεί από τον επίσκοπο που επίσης είχε υπογράψει την άδεια του γάμου.
Έχουν λογική όλα αυτά;
Καμία.
Το κράτος πρέπει να διευθετει τις υποθέσεις του με τους πολίτες και όχι κληρικοί ή μουφτήδες.
Κάνε τον εκκλησιαστικό σου γάμο εφόσον το επιθυμείς και η ενορία θα κρατήσει στο αρχείο της τα έγγραφα που το πιστοποιούν.
Πήγαινε έπειτα και σε μια αρμόδια κρατική υπηρεσία, να υπογράψεις έγγραφα σύναψης πολιτικού γάμου και μόνον έτσι ο γάμος σου θα έχει νόμιμη υπόσταση.
Έτσι θα είμαστε όλοι πιο συνεπείς και με τα λεγόμενα του Χριστού σε σχέση με τις κρατικές και θρησκευτικές υποθέσεις.