Δημόσιο ερώτημα προς τον π. Διονύσιο Ταμπάκη: Για ποιούς διωγμούς μιλάτε πάτερ;

Στὸ παρακάτω κείμενο ὁ γνωστὸς γιὰ τὴν συγγραφική του δραστηριότητα καὶ τὶς μουσικές του ἱκανότητες στὰ ἔγχορδα π. Διονύσιος Ταμπάκης γράφει, ὅτι μόλις ἄρχισε ὁ δεύτερος κύκλος διωγμών, λέγοντας ὅτι ὁ πρῶτος εἶχε ἀρχίσει τὴν ἐποχὴ τοῦ Κορονοϊοῦ. Καὶ ἐμεῖς ρωτοῦμε εὐθέως καὶ δημοσίως: Γιὰ ποιοὺς διωγμοὺς μιλᾶτε, πάτερ; Ἀπ΄ ὅτι γνωρίζουμε ἐσεῖς στὴν περίοδο τοῦ Κορονοϊοῦ οὔτε διωχθήκατε οὔτε ἀντισταθήκατε. Ἀντιθέτως κλείσατε τοὺς ναοὺς καὶ λειτουργούσατε πριβέ, ἐνῶ δημοσίως μιλάγατε γιὰ ντροπή καὶ αἶσχος. Δὲν τολμήσατε νὰ κάνετε οὔτε τὴν περιφορὰ τῆς εἰκόνας τῆς Παναγίας μας παρότι ὁ Ἱ. Ναὸς τὸν ὁποῖο ὑπηρετεῖτε εἶναι ἀφιερωμένος στὸ ὄνομά Της!  Ἀπόδειξη; "Φέτος λόγω των μέτρων για την προφύλαξη από τον covid-19 δεν πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη περιφορά της εικόνας" (ἐδῶ). Παράλληλα μνημονεύετε ἕναν  μητροπολίτη ποὺ στὸν καιρὸ τοῦ Κορονοϊοῦ/διωγμοῦ ὅπως τὸ λέτε ἐσεῖς εἶπε: "Δεν μπορώ να δεχθώ λοιπόν πως διώκεται η εκκλησία ή ότι είναι στο στόχαστρο. Οι Εκκλησίες δεν έκλεισαν για λόγους διωγμού αλλά για προστασία" (ἐδῶ) καὶ "Νομίζω ότι έχουμε αρκετούς που τους ταιριάζει ο λαϊκός τίτλος «τζάμπα μάγκας»" (ἐδῶ). Τελικά ποιός ἔχει δίκιο καὶ ποιός λέει ψέματα, ἐσεῖς ἢ ὁ Μητροπολίτης σας; Κι ἂν λέει αὐτὸς ψέματα, γιατὶ τὸν ὑπακοῦτε καὶ γιατὶ τὸν μνημονεύετε, παρότι ψεύτη; Μείνατε ἐσεῖς, πάτερ ἄνευ Θείας Λειτουργίας καὶ Θείας Κοινωνίας, ἐπειδὴ δὲν ἐπιτρεπόταν ἡ εἴσοδος στὸν ναό; Σᾶς πῆγαν σὲ δικαστήρια, κρατητήρια, ἄσκησαν διώξεις ἐναντίον σας, σᾶς ἐπέβαλαν πρόστιμα, ὅπως ἔγινε σὲ ἄλλους ἱερεῖς, ποὺ τόλμησαν αὐτὰ ποὺ ἐσεῖς δὲν τολμήσατε; Τότε πῶς μιλᾶτε γιὰ διωγμούς;

Ἔχετε τὸ θράσος νὰ μιλᾶτε γιὰ "διήμερη ἀνάσταση" ὅταν πάλι ὁ Μητροπολίτης σας τὸν ὁποῖο ἐπαινεῖτε καὶ τὸν ἔχετε στὸ ἀπυρόβλητο δήλωσε ὑπὲρ τῆς ἀλλαγῆς τῆς ὥρας ἑορτασμοῦ τῆς Ἀναστάσεως: "Είναι τόσο σοβαρό θέμα η αλλαγή της ώρας ώστε να προκαλέσει άλλον ένα διχασμό; Πότε θα καταλάβουμε ότι για τον Θεό δεν παίζει ρόλο ούτε η ώρα, ούτε τα κοσμικά έθιμα, αλλά το πώς θα γιορτάσουμε το Πάσχα". Καὶ πάλι δὲν γίνεται νὰ μὴν τεθεῖ τὸ ἐρώτημα: Τελικά ποιός λέει ψέματα, ἐσεῖς ἢ ὁ Μητροπολίτης σας; Κι ἂν λέει αὐτὸς ψέματα, γιατὶ τὸν ὑπακοῦτε καὶ γιατὶ τὸν μνημονεύετε, παρότι ψεύτη; Πῶς γίνεται νὰ εἶστε ἐνάντια σ' ὅλες αὐτὲς τὶς ἀνομίες, ποὺ ἀναφέρετε, καὶ ὁ Μητροπολίτης σας, ποὺ εἶναι ὑπέρμαχος τῶν ἀνομιῶν αὐτῶν νὰ σᾶς ἄφησε στὴν ἡσυχία σας; Τί εἴδους νέα ἐκκλησιαστικὰ ἤθη εἶναι αὐτά; Ποιός Ἅγιος μνημόνευε ἐπίσκοπο ψεύτη, διώχτη καὶ καινοτόμο;

Δὲν χρειάζεται μάλιστα νὰ ἀναφέρουμε τὴν οἰκουμενιστικὴ δραστηριότητα τοῦ μητροπολίτου σας ποὺ παρὰ τὴν διδαχὴ τόσων Ἁγίων στήριξε τὶς ἀποφάσεις τοῦ Κολυμπαρίου καὶ ψευτοδιδάσκει ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς ἀποτελεῖ φαντασίωση (ἐδῶ) μιλώντας εἰρωνικὰ γιὰ  δῆθεν «σύνδρομο» τοῦ ἀγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ ποὺ διακατέχει τοὺς πιστούς.

Γεγονὸς εἶναι π. Διονύσιε, ὅτι οὔτε διωχθήκατε, οὔτε διώκεσθε. Καὶ αὐτὸ διότι συμβιβαστήκατε καὶ συμβιβάζεστε παρόλο ποὺ αὕριο θὰ διαβάσετε τὰ τρομερὰ λόγια τοῦ Παύλου: "Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; Ἂς μὴν μᾶς διαφεύγει: "Οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν διωχθήσονται".  Δὲν ὑπάρχει γιὰ ἱερέα μεγαλύτερη ὑποκρισία νὰ μιλάει γιὰ διωγμούς, ποὺ ὁ ἴδιος δὲν βιώνει, διότι συμβιβάζεται.Ἔτσι φθάσαμε ἐδῶ ποὺ φθάσαμε.

Μήπως τελικά ἀνήκετε στοὺς "τζάμπα μάγκες" ποὺ ἀναφέρει ὁ Μητροπολίτης σας ὄχι ἐγώ, παρότι στα ρεμπέτικα τραγούδια τὰ πάτε καλά π.χ. (ἐδῶ) κι (ἐδῶ).

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου


ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ (Ο 2ος κύκλος διωγμών μόλις άρχισε)

 

ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ (Ο 2ος κύκλος διωγμών μόλις άρχισε)

π. Διονύσιος Ταμπάκης

ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ φωτογραφία, 4 χρονια ἀκριβως πίσω, ἄρχιζε καὶ ἐπίσημα ὁ διωγμὸς τῆς Ἐκκλησίας μὲ φόντο καὶ ἀφορμὴ τὸν κορωνοιο… στην δευτερη, μόλις χθές, ἀνοιξε ὁ ἀσκος τοῦ Αἰόλου καὶ τοῦ διαόλου γιὰ ἕναν δεύτερο κύκλο διωγμῶν κατὰ τῶν Χριστιανῶν καὶ τῆς ἐν Χριστῷ Ἐκκλησίας.

Ἡ προηγούμενη τετραετία μονοπωλήθηκε ἀπὸ ποινικοποίηση τοῦ Χριστοῦ μὲ ὠμὲς καὶ θρασεῖς ἐπεμβάσεις τοῦ Κράτους πρὸς τὴν Ἐκκλησία (μέχρι καὶ διήμερη ἔκαναν τὴν Ἀνάσταση). Η τωρινὴ θὰ μονοπωληθεῖ ἀπὸ τὸ ἀπύθμενο μῖσος τῶν Σοδομιτῶν  πρὸς πᾶν ἀγαθὸ καὶ σέβασμα.

Ἐνδεχομένως νὰ ποινικοποιήσουν συνολικὰ τὴν Ἐλλαδικη Ἐκκλησία ὡς ἔχουσα ρατσιστικὸ καὶ ὁμοφοβικὸ λόγο. Κάτι παρόμοιο μὲ τὰ δεινὰ τῆς Ρωσικῆς Ἐκκλησίας τὸ 1917, ἐν ὅσῳ ἐμεῖς θὰ ἀσχολούμαστε γιὰ τὸ ἂν θὰ πρέπει ἢ ὄχι νὰ μπαίνουν οἱ πὸ(υ)λιτικοί στοὺς Ναούς.

Παραδώσαμε ἐπὶ κορωνοδικτατορίας τὰ ἅγια μαργαριτάρια στὸν Καίσαρα καὶ τώρα αὐτὸς σὰν ἄλλο γουρούνι ἀχάριστο ποδοπατεῖ τὰ ἱερὰ καὶ ὅσια τῆς οἰκογένειας, περιμένοντας νὰ κάνει τὸ ἑπόμενο βῆμα του καὶ τὸν ὁλομέτωπο πόλεμο πρὸς τὴν μεγαλύτερη Θεϊκὴ οἰκογένεια τῆς μητέρας μας Ἐκκλησίας. 

Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν, μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσουσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.(Ματθ.ζ.6-8)

Ας προετοιμαστούμε !