Οι Οικουμενιστές, ποιές Εντολές ακολουθούν;


 γία Γραφ σεβόμενη τν λευθερία το νθρώπου μς θέτει να μεγάλο δίλημμα: κολουθομε τν Μία λήθεια το Εαγγελίου, δηλ. τν Χριστ κα τς ντολές Του, τς ντολές/παιτήσεις το κόσμου (τν ξουσία, τν πλοτο, τν δόξα, τν πόλαυση, τν συμβιβασμό) κα το ρχοντά του ΣατανΚα τ δύο δν γίνεται: «ε ον ν τ δκ μαμων πιστο οκ γνεσθε, τ ληθινν τς μν πιστεσει; κα ε ν τ λλοτρίῳ πιστο οκ γνεσθε, τ μτερον τς μν δσει; Οδες οκτης δναται δυσ κυροις δουλεειν· γρ τν να μισσει κα τν τερον γαπσει, νς νθξεται κα το τρου καταφρονσει. ο δνασθε Θε δουλεειν κα μαμων» (Λουκ. 16, 11-13).

πόφαση  σ ατ τ δίλημμα κφράζεται στν πράξη μ τ ν παρὰ τις ἁμαρτίες μας θ ἀγωνιστοῦμε νὰ φυλάξουμε τς παρακαταθκες το Κυρίου, τοτέστιν ν ἀγωνιστοῦμε ν μείνουμε πιστο στς ντολς το Κυρίου, ν θ πακούσουμε στς ντολς τν νθρώπων, τοτέστιν ν θ γίνουμε πλανεμένοι, νήθικοι, σεβες, αρετικο κα θεοι. πόστολος Παλος τ πενθυμίζει ξεκάθαρα, συμβουλεύοντας τν Τιμόθεο: « Τιμόθεε, τν ερν παρακαταθήκην τν ληθειν το Εαγγελίου φύλαξε τν κεραίαν κα νόθευτον κα πόφευγε τς νιέρους ματαιολογίας κα ντιλογίας τς πλάνης, ποία φέρει τ πλαστν κα ψεύτικον νομα τς γνώσεως. Ατν δ τν ψεύτικην γνσιν χοντες μερικο ς πάγγελμά τους κα ργον τους ξέπεσαν π τν πίστιν κα πλανήθησαν» (Α΄ Τιμ. 6, 20-21).

Ο ντολς το Κυρίου, ερ Παρακαταθήκη, δν εναι κάποιο ξηρ κα πιφανειακ γράμμα, τ ποο διαφυλάσσεται καταγράφοντάς το σ να βιβλίο, τν γία Γραφή γι τ θεαθναι κα ρμηνεύοντάς το κατ τ δοκον. ντιθέτως εναι μοναδικ σωτήριος λήθεια, ποία παρουσιάζεται διαρκς ζωνταν ν τος αἰῶνες μέσα στν Μία κκλησία, «τν στλον κα τ δραίωμα τς ληθείας» (Α΄ Τιμ. 3, 15) μέσ τς συνεχος παρουσίας το γίου Πνεύματος.

Παρακαταθήκη ατ παραδόθηκε στος γίους Πατέρες κα μπορε ν τν παραλάβει μόνο αυτς πο βρίσκεται σ κοινωνία μ ατος κα τν διδασκαλία τους. μακαριστς π. ντώνιος λεβιζόπουλος γράφει: «ντιθέτως, ατο ο ποοι βρίσκονται ξω π ατν τν κοινωνία (σσ. μ τος γίους Πατέρες), εναι νθρωποι σεβες κα αρετικο κα δν κατέχουν τν λήθεια» (Βασικ Δογματικ Θεολογία, σελ. 189).

Ατοί, τος ποίους ναφέρει π. ντώνιος, εναι ο νθρωποι πο διάλεξαν ν κολουθον τς ντολς το κόσμου, τς ντολς τν νθρώπων ντ γι τν Χριστό. Χριστς τος καταδικάζει ξεκάθαρα: «νώφελα δ μ σέβονται, διότι φήνουν τν δικήν μου λήθειαν κα διδάσκουν ντολς κα διδασκαλίας νθρώπων» (Ματθ. 15, 9). Εναι ατο πο πέκυψαν στος τρες πειρασμος το Σαταν κα πειδ λήθεια το Χριστο τος λέγχει προσπαθον, ο παράφρονες, ν τν διαστρεβλώσουν νάλογα μ τ δικά τους συμφέροντα.

Εναι ο Οκουμενιστές, ο ποοι ποταγμένοι στ πάθη τους κα στς πιθυμίες τους κολούθησαν ντολς νθρώπων-ψευδεπισκόπων, το Βαρθολομαίου, το Ζηζιούλα, το γνατίου Βόλου, το Χρυσοστόμου Μεσσηνίας, το Στυλιανο Αστραλίας, το Αγουστίνου Γερμανίας κλπ. κα κατήντησαν π ρθόδοξοι ντορθόδοξα χαλκεα κακοδοξίας, πλάνης, διαστρέβλωσης, διωγμν, κδικήσεως κα πονηρίας.

Εναι ατο πο νακήρυξαν τος γίους «θύματα το ρχέκακου φεως», πέρριψαν τν διδασκαλία τους ς παρωχημένη κα μ διαχρονική, κοψαν τν κοινωνία μαζί τους καί, κατ τν π. ντώνιο, χασαν τν λήθεια.

Εναι ατο πο προκρούστεια κα κατ τ δοκον παρερμηνεύουν τν διδασκαλία τς κκλησίας κα ατονομήθηκαν π τν συνέχιση τς ερς Παραδόσεως κα τν διαφύλαξη τν ερν Κανόνων.

Εναι ατο πο ντράπηκαν ν θεωρονται «πόμενοι τος γίοις Πατράσι» κα χρησιμοποιώντας τν αγλη τν πτυχίων τους κα τς κοσμικς τους ναγνώρισης πέλεξαν «τς νιέρους ματαιολογίας κα ντιλογίας τς πλάνης, ποία φέρει τ πλαστν κα ψεύτικον νομα τς γνώσεως».

Εναι ατο γι τος ποίους γράφει πόστολος ούδας στν πιστολή του (ουδ. 1, 4-19): «διότι μ τρόπον δόλιον κα πατηλν εσεχώρησαν ες τν κκλησίαν μερικο νθρωποι, δι τος ποίους Γραφ πρ πολλο χρόνου εχε προφητεύσει κα ρίσει, τι θ παιρναν πάνω τους ατν τν φοβερ καταδίκην. σεβες ατοί, νοθεύουν κα διαστρέφουν τν δωρεν κα τν λήθειαν, πο μς χει δώσει Θεός, ζητοντες μ σοφιστικ κα πονηρ πιχειρήματα ν δικαιολογήσουν τν φαυλότητα κα νηθικότητα ατν κα ρνούμενοι τν να κα μόνον Δεσπότην κα Κύριόν μας, τν ησον Χριστόν... νθυμηθτε,... πς κατ τος τελευταίους καιρούς, πο θ προηγηθον π τν παρουσίαν το Χριστο, θ πάρξουν νθρωποι ερωνες κα χλευαστα ναντίον το Θεο κα το θελήματός του, πο θ ζον κα θ συμπεριφέρονται σύμφωνα μ τς φαύλας πιθυμίας των, δι ν διαπράττουν τσι σεβείας. Ατο εναι πο δημιουργον διαιρέσεις ες τν κκλησίαν, νθρωποι ζωώδεις πο κυριαρχονται π τ κατώτερα νστικτα κα ο ποοι οτε Πνεμα Θεο χουν οτε κα τ δικόν των πνεμα χουν καλλιεργημένον κα προικισμένον μ τν θείαν χάριν».

Ατο διάλεξαν στ μεγάλο δίλημμα τς Πίστεως ποιόν δρόμο θ κολουθήσουν. ναπόκειται πι σ’ μς τος πιστούς, ποιά πιλογή θά κάνουμε. Θ κολουθήσουμε τν Μία λήθεια το Εαγγελίου, δηλ. τν Χριστ πακούοντας στς ντολές Του κα στος ληθινος Ποιμένες Του (προσπαθώντας σο μπορομε παρ τς σίγουρες δυναμίες μας κα λπίζοντας στ λεός Του) τς ντολς το «κόσμου» τν Οκουμενιστν;

 

δαμάντιος Τσακίρογλου