Ο ΙΕΡΟΣ ΘΙΑΣΟΣ


Γεώργιος Κ. Τζανάκης

Ἀκρωτήρι Χανίων  


Λέει γιος Βαρσανούφιος: «Ποιοί εναι ο πνευματικο καρπο παρ τ ν γωνιστς γι τν πίστι το Χριστο κα ν στερεώσς τν Χριστιανισμό; Βέβαια κυρίως δι το Χριστο στερεώνεται, λλ θέλει Θες ν δοκιμάσ τς προαιρέσεις τν νθρώπων, στε ν φαν καθαρ πο ρέπουσι».

«Ποοι δ εσν ο πνευματικο καρποί, τ γωνίσασθαι περ τς πίστεως το Χριστο κα στναι τν Χριστιανισμόν; Ε γρ κα τ μάλιστα δι το Χριστο στήκει, λλ θέλει Θες δοκιμάσαι τς προαιρέσεις τν νθρώπων, ες πίδειξιν πάντως πο ρέπουσι» (ΑΓ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ: ΒΙΒΛΟΣ ΒΑΡΣΑΝΟΥΦΙΟΥ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΟΥ. κδ. Β. Ρηγοπούλου. Θεσ/κη 1974 σελ.358).

Κα στν συγκεκριμένο διωγμ τς πίστεως κα τν πιστν ατ πο πλέον ξεκαθαρίζει κα γι τος πλέον δυσκινήτους πνευματικς κα διανοητικς εναι ο προαιρέσεις τν νθρώπων.

Εδαμε ξακάθαρα τν νδοτικ στάσι τς εραρχίας ναντι τς τιμης πολιτείας κα τν πλήρη πεμπόλησι κόμη κα τν συνταγματικς κατοχυρωμένων δικαιωμάτων τς κκλησίας, πλν λαχίστων ρχιερέων πο τιμον, σο μπορον μέσα στν χαμό, τ σχμα τους κα τν ρκο τους.

Εδαμε τν θλιβερ στάσι πολλν ερέων κα πνευματικν ο ποοι διαμαρτύρητα δέχτηκαν ν κλείσουν τος ναος κα ν λειτουργον χωρς τν λαό το Θεο μετατρέποντας νίοτε τν να σ καρναβάλι τρομοκρατημένων μασκοφόρων.

Εδαμε κα τος ελαβες πιστος θρησκευόμενους, σν τ σκυλάκια το Παβλώφ ν πακούουν στ ντελς παράλογα κελεύσματα εραρχν κα παπάδων.

Εδαμε ν βρίζονται κα ν διαβάλλονται, π πισκόπους ερες, σοι προσπαθον ν κρατήσουν τ στοιχειώδη τς πίστεως, δηλαδ τ ν πς κα ν λειτουργηθς κα ν μεταλάβς. Εδαμε –κα βλέπουμε- πολλά, κα εναι μόνον προθέρμανσις στ νεοεποχίτικο καζάνι πο σιγοβράζει...

φτασε πίσκοπος ν λέ:

«Και εκείνος που απαιτεί ετσιθελικά να λειτουργηθεί ή να κοινωνήσει, δουλεύει στον διάβολο και η Θεία Κοινωνία γίνεται εις κρίμα και εις κατάκριμα». (ργολίδος Νεκτάρ-ιος: Ποιμαντικς συστάσεις γι τ γιο Δωδεκαήμερο. 21 Δεκεμβρίου 2020)(1)

ποιος παιτε τσιθελικά ν λειτουργηθ κα ν κοινωνήσ δουλέυει στν διάβολο!!!  Προσέξτε τς λέξεις: παιτε. Τι παιτε; Ν λειτουργηθ. Πο εναι τ πρόβλημα; παιτ σημαίνει «χω τν ξίωσι ες τί δι τί, ζητ τι φειλόμενον» (ΛΕΞΙΚΟ Δ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ τομ. 2 σελ. 705). π ποιόν τ παιτε; Προφανς π τν ερέα το ναο στν ποο συνήθως κκλησιάζεται, ν εναι νοικτός, διαφορετικ ψάχνει νοικτ ναό. φείλει ερέας ν κανοποιήσ μι τέτοια παίτησι; Μ γι’ ατ πάρχει ερες. Γι ν λειτουργ. Δηλαδ ν συγκεντρών τν λαό στε ν πιτελεσθ τ ργο το λαο.(Λας –λεός. Λεο τ ργον=λειτουργία). Ατ εναι δουλειά το παπά. Κα ατ διαδικασία λοκληρώνεται μ τν Θεία Κοινωνία. (Μ συγχωρετε πο γράφω τ πασίγνωστα κα ατονόητα, λλ μ ατος πο μπλέξαμε σ λίγο θ πρέπει ν πολογούμαστε γιατ θέλουμε ν ναπνέουμε έρα πο τν μύτη κα χι ν φορμε τος φερετζέδες τους). Λειτουργία γίνεται γι ν κοινωνήσ λαός. Κα γι᾿ ατ φωνάζ ερέας: «μετ φόβου Θεο, πίστεως κα γάπης προσέλθετε». Γιατί; Διότι χει πε Κύριος τι « τρώγων μου τν σάρκα κα πίνων μου τ αμα ν μο μένει κγω ν ατ». (Κατ ωάννην στ΄56) πίσης χει πε «ε τις θέλει πίσω μου λθεν, παρνησάσθω αυτόν κα ράτω τν σταυρν ατο κα κολουθείτω μοι» (Ματθ. ιστ΄ 24).  Δηλαδ κατ᾿ ρχν μν ησος Χριστς λέγει τι «ποιος τρώγει τν σάρκα μου κα πίνει τ αμα μου μένει μέσα μου κα γ μέσα του». Κα ποις τ κάνει ατό; ποιος θέλει. στις θέλει. Ε τις θέλει. τσιθελικά, σεβασμιώτατε. Τ ντιλαμβάνεστε; ποιος θέλει. Φυσικ μ τς προϋποθέσεις πο χει θεσπίσει κκλησία δι τν γίων πατέρων, τν ξομολόγησι κα τς δηγίες το πνευματικο. Τ δικαίωμα ατ το τ δίν διος Χριστός. Κα δν το δίνει μόνον τ δικαίωμα. Το πισημαίνει τι σ ντίθετη περίπτωσι, ἐὰν δηλαδ δν φάει τν σάρκα κα δν πιε τ αμα του δν χει ζωή μέσα του: «μήν μήν λέγω μν, άν μ φάγητε τν σάρκα το υο το νθρώπου κα πίητε ατο τ αμα, οκ χετε ζωήν ν αυτος» (κατ ωάννην στ΄ 53). Κα δν ξεχνον, σοι κάνουν τ γκλημα ν πιστεύουν στν Χριστό, τι χει πίσης πε: « ορανς κα γ παρελεύσονται, ο δ λόγοι μου ο μ παρέλθωσιν» (κατ Λουκάν κα΄ 33).

Ατ λέγει Χριστός. Γι᾿ ατ πάρχει κκλησία, γι᾿ ατ πάρχουν ο παπάδες κα σες ο πίσκοποι, γι᾿ ατ γίνονται ο λειτουργίες, γι ν μπορέσουν ατο πο θέλουν ν λειτουργηθον κα ν κοινωνήσουν. Τί ν κάμ, δηλαδή, ποιος τ παίρνει ατ στ σοβαρά; Ν μν κκλησιάζεται κα ν μν κοινων; Μ τσι δν θ χει ζωή μέσα του, ν φυσικ πιστεύει τέτοιες ποσχέσεις κα τέτοιες διαβεβαιώσεις. τσι γινόταν πάντα π συστάσεως τς κκλησίας. Δν μπορε ν μν τ χετε κούσ ατά. σως κα Καμ κάπου κάτι ν ναφέρ.

Κα τώρα ρχεστε σες, ες τόπον Χριστο καθήμενος κα λέτε τι ποιος θέλει ν λειτουργηθ κα ν κοινωνήσ δουλεύει στν διάβολο. Δηλαδ κάνοντας ατ πο λέγει Χριστς στ γιο εαγγέλιο, δουλεύει στν διάβολο. ν ν κάνει ατ πο λέτε σες δουλεύει σ ποιόν; φο Χριστς λέει ν λειτουργται κα ν κοινων, ποιος θέλει, γι ν χει ζωή αώνιο κα σες λέτε τι, ν τ κάν ατ δουλεύει στν διάβολο, σημαίνει τι Χριστς μ τ λόγια του πηρετε τν διάβολο. σες ποιόν πηρετετε μ τ δικά  σας λόγια κα τς προτροπές σας; Μήπως κάπου χετε μπερδευτε;

Λέτε συνεχίζοντας:

 «Ακόμη και ο ιερέας, που παρά την γνώμη του επισκόπου λειτουργεί κρυφά και κοινωνεί κρυφά κάποιους λεγόμενους «πιστούς», «τ διαβόλ δουλεύει».(1)  

ποχρέωσις το ερέως εναι ποχρέωσις ναντι το Χριστο ς κεφαλς τς κκλησίας. «ερες το ψίστου» λέμε. « ποιν τος γγέλους ατο πνεύματα κα τος λειτουργος ατο πυρός φλόγα». Στν ψιστο νήκουν. Ατν πηρετον. Τν λαό Του διακονον. σες, ς ρχιερες, χειροτονετε τος νθρώπους, τος δίνεται τ δικαίωμα ν πιτελον τ θεα μυστήρια πο ναλογον στν βαθμ τς ερωσύνης τους, λλ δν τος δίνετε κάτι δικό σας. Μ τν τελετουργία τς χειροτονίας μεσολαβετε στε ν λάβουν τν Χάρι το γίου Πνεύματος. Μέχρι κε. Οτε πάλληλοί σας εναι, οτε νεργούμενά σας εναι, οτε τίποτα π σα σες παρουσιάζεται στ γραφτά σας. ν πάρχουν λόγοι μπορε ν το παγορευτε τέλεσις τν μυστηρίων κα ν κπέσ τς ερωσύνης. λλ ατ προβλέπονται π τος κανόνες τς κκλησίας. Δν σχετίζονται μ τν «γνώμη το πισκόπου» αθαιρέτως κα γενικς, πως συνηθίζεται στς μέρες μας.

Στ τελευταο δράμα πο ζομε τώρα κα σχεδν ναν χρόνο, σες ς πίσκοποι αθαιρέτως κα ντικανονικς κα προδοτικς χετε συμμαχήσει μ τν θεη κα τιμη ξουσία κα καταπατντας τος ρκους τς ρχιερωσύνης σας ξευτελίζετε τν πίστι, διώκετε τος πιστος κα τος ερες κα λέτε ατ τ συμβίβαστα λόγια, γι ρχιερες πο ποτίθεται πηρετον Θε κα νθρώπους. Γιατί ν πακούσουν σ σς πο δν πακούετε στν Χριστό κα στν κκλησία, ταν μάλιστα ατ πο τος ζηττε εναι νάντια στν ρκο τους κα στς ποσχέσεις τους νώπιον το Κυρίου; Γιατ «δουλεύουν τ διαβόλ» ταν πιτελον τ χρέος τους; πειδ τ λέτε σες, πο δν πιτελετε τ δικό σας χρέος; Μήπως σες δουλέυετε τ διαβόλ, νομίζοντας τι δουλέυετε τ συστήματι κα τος πολιτικος, προκειμένου ν πιτύχετε σα χετε ς στόχο;

σες παγορεύσατε τς λειτουργίες, βάζετε τος νθρώπους ν εναι μ μουρίδες σν πρόβατα μέσα στς κκλησίες, διος δίνεται ατ τ παράδειγμα, κα δν ντρέπεστε ν φωτογραφίζεστε μ τέτοια μφάνισι, σες ρχιερεύς το ψίστου. πειλετε τος ερες κα τν λαό, κα ποιον λειτουργε, λέτε τι «λειτουργε κρυφά κα κοινωνε κρυφά». Στος διωγμος πολλ γίνονται κρυφ π τος δικτες, τς κατακόμβες τς γνωρίζετε ποθέτω. Κα μόνον π ατ δν ντιλαμβάνεστε τι σς ντιλαμβάνονται ς διώκτην, στε ν προβληματισττε; Κα μάλιστα ποιούς κοινωνε ερες; «Κάποιους λεγόμενους «πιστούς», λέτε. Γιατί λεγόμενους πιστούς, κα γιατί ντς παρενθέσεων; Τος γνωρίζετε σες; ερες σίγουρα τος γνωρίζει. Εναι τ ποίμνιό του. Εναι εθύνη του ναντι το Κυρίου. Γι᾿ ατ κα ψηφ τς πειλς κα τ πρόστιμα πακούοντας στν ερατική του συνείδησι. Γι᾿ ατν δν εναι «λεγόμενοι», εναι πιστοί. χετε τρόπο ν ποδείξετε τι εναι «λεγόμενοι», σοι θέλουν ν λειτουργηθον κα ν κοινωνήσουν; Θεωρ τι γι σς εναι πολ εκολο ν χρησιμοποιήσ κανες τν διο χαρακτηρισμό, τος «λεγομένους πισκόπους», διότι βρίθει πατερικ γραμματεία κα τ παραδείγματα π πισκόπους πο μετέτρεψαν τν πισκοπικ διακονία σ τυραννία κα αθαιρεσία, πως σες, προδίδοντας τν πίστι.

Καλν θ εναι ν τ ψάξετε μπως διαπιστώσετε τι βρισκόσαστε στν θέσι τν βραίων, γι τν εροσύνη τν ποίων λεγε γιος ωάννης Χρυσόστομος: «ν θέλεις ν σο π γι τος νόμους τς ερωσύνης πς γινόταν παληά, γι ν μάθς τι ατο ο λεγόμενοι π σς πατριάρχες οτε ερες εναι, λλ ποκρίνονται τος ερες κα δίνουν παραστάσεις πως στ θέατρο. Μάλλον δν μπορον οτε τος θεατρίνους ν παραστήσουν. Τόσο πολ πομακρύνθηκαν χι μόνο π τν λήθεια λλ κόμη π τν πόκρισι».

«Βούλει σοι τος περ τς ερωσύνης λαλήσω νόμους, πς τ παλαιν γίνοντο, να μάθς τι οτοι ο νν πατριάρχαι παρ' μν λεγόμενοι οχ ερες εσιν, λλ ερες ποκρίνονται, κα παίζουσι καθάπερ ν τ σκην, μλλον δ οδ πόκρισιν διατηρσαι δύνανται· τοσοτον οχ τς ληθείας μόνον, λλ κα τς ποκρίσεως ατς ξηκοντίσθησαν». (ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ PG48 911).

Μήπως κάτι τέτοιο συμβαίνει μ τν περίπτωσί σας; λοι βέβαια ατ τ βλέπουν κτς π σς. ( πληθυντικς ννοεται φορ λους τος μόφρονες κα μοίως πράττοντες κρατικοδίαιτους δεσπότες) κκλησία διώκετε κα σες ντ ν ντισταθετε στος δικτες συνεργάζεστε μαζί τους κα κυνηγάτε τος πιστος. Δίνετε λλοθι στος ντιχρίστους κα φορισμένους κα -Χρίστους κα χρήστους κυβερντες, στε διωγμς ν μν φαίνεται τι εναι διωγμός. ντ ν θυσιάζεστε γι τ πρόβατα, θυσιάζετε τ πρόβατα τς ποίμνης το Χριστο. ρα δν εστε ποιμένες, εστε λυκοποιμένες. ρα παριστάνετε τος πισκόπους. Παίζετε θέατρο. Θεατρίζετε κα τν πίστι κα τν λατρεία. Κα ν συνεργάζεστε μ τος δικτες, ν λα τ χετε προσυμφωνημένα παίζετε κα θέατρο κα παριστάνετε τι ντιδρτε κα γωνίζεστε. Κα ποι τ κατορθώματα τν γώνων σας; Ν νοίξουν ο κκλησίες γι τρες μέρες λο τ Δωδεκαήμερο κα ν μπον μέσα 25 πιστοί ντ γι 9 πο λεγαν ο πολιτικοί!!! Εγε!!! Μέγα κατόρθωμα!!! ς πουλούσατε μέσα λαχανικ κα μπρίκια, ν τς δηλώσετε ς μανάβικα κα σούπερ μάρκετ στε ν μπαίνουνε κατοντάδες κα ν κοινωνονε λάθρα. Πς δν τ σκεφτήκατε, σες ο τόσο πολυμήχανοι;

Τώρα ποφασίζει καίσαρ κα τ καισαρόπουλα τι δν πρέπει ν ορταστον τ Θεα Θεοφάνεια. τσι τος συμβούλεψε τ φεντικό τους. Κα σες, ΔΙΣ γι τν κρίβεια, παίζει τν ρόλο το ντάρτη κα ζητε ν φαρμοστ ΚΥΑ 80588/15.12.2020 δηλαδ ν νοίξουν ο ναο μόνον γι τν μέρα τν Θεοφανείων γι ν μπον μέσα 25 τομα!!! Κα στ διο νακοινωθν οσιαστικ βαντάρουν τος μβολιασμος ν δν εναι δουλειά τους: «Κάνει έκκληση ( εραρχία) τόσο προς την ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ενώσεως όσο και προς την Ελληνική Κυβέρνηση να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες ούτως ώστε να εξασφαλιστεί άμεσα ο ικανός αριθμός εγκεκριμένων εμβολίων για τους πολίτες».(2) Δν καταλαβαίνετε τι, πως λέγει κα γιος ωάννης, οτε ατν τν θεατρικ ρόλο δν μπορετε πλέον ν τν παίζετε πειστικά;

πως κα νχει, πειδ μακραίνει τ γραφτ, να εναι σίγουρο. τι μ σα συμβαίνουν ποκαλύπτονται πλέον ο προαιρέσεις τν νθρώπων δημοσίως ες πιδειξιν πρς τ πο ρέπουσιν, πως λέγει γιος Βαρσανούφιος. Εναι πασιφανς πλέον ρόλος τς πουλημένης κα νίκανης εραρχίας, λλ κα το ναρκωμένου βολεμένου κα ποχαυνωμένου θρησκευόμενου λαο, μς δηλάαδή, τν πίσης χρείων κα χρήστων. λλ συνεργο στ ξεφτίλισμα κα τν κοροϊδία δν θ γίνουμε. Γνωρίζουμε καλά τι πλησιάζει ρα πο Χριστς κα Παναγία κα ο γιοι κα ο πατέρες μας πο χυσαν τ αμα τος γι τν Πίστι κα τν πατρίδα θ πάρουν τν σκούπα κα θ ξεβρωμίσ οκος το Κυρίου κα πατρίδα π τος λυκοποιμένες κα χριστοκαπήλους κα πατριδοκαπήλους προδότες κα θ ρθ καινούργιο πλήρωμα στ καράβι το Θεο. τι πιτρέψει Θες ν περάσουμε μέχρι τότε θ τ δεχτομε κα μακάρι ν μς δώσ δύναμι κα πομονή. Μακάρι κα σες ν ντιληφθετε τν εθύνη τς θέσεώς σας κα ν μετανοήσετε γι τς προδοσίες σας κα τν ζημι πο χετε προκαλέσει στν κκλησία.

σοι ντιλαμβάνονται τ χρέος κα τν θέσι τους, ερες κα λαϊκοί, ς συνεχίσουν πως πρέπει, τηρώντας τς ντολς το Κυρίου κα χι τν συμβιβασμένων κα βολεμένων ποιμένων. Ο κκλησίες νοιχτς κα λειτουργικ ζωή ν συνεχίζετε κανονικά. μόνο πάντησι στος δικτες ς εναι «εμαστε χριστιανοί», τι κα ν κοστίσει. Μι φόρ ζομε κα μι φορ πεθαίνουμε. φο δν μπορομε ν ζήσουμε σν χριστιανο ς ποφέρουμε τουλάχιστον σο πιτρέψει Θεός, ς τέτοιοι, αν παραστε νάγκη κα ν μς γίνει τέτοια τιμή.

τ τ πιφανειακ κα προφαν κα παρακαλ τος κληρικος κα τος ν ζω νθρώπους το Θεο ν βγον ν μιλνε σο μπορον. «Παρακαλέσατε τν λαό μου, παρακαλέσατε». Εναι βάσταχτο διάφοροι γανακτισμένοι κα ηδιασμένοι πλέον λαϊκο ν προσπαθον μόνοι τους ν μιλήσουν στ ζαλισμένο κα φοβισμένο πλθος τν συνανθρώπων μας, ο ποοι νίοτε τος βλέπουν, κα δικαίως, πιφυλακτικά. Ο πολλο σέβονται τ σχμα, σέβονται τν ερωσύνη, σέβονται τν μοναχισμ παρ τν ξεπεσμ κα τν προδοσία πολλν. Ατ τ κμεταλεύεται διάβολος μ τος ν σχήματι μασκαρεμένους χθρούς τς πίστεως. Δεξτε μ τν στάσι σας τι ξίζει κα σήμερα στ σχμα ατς σεβασμς...)

Γεώργιος Κ. Τζανάκης

κρωτήρι Χανίων. 5.1.2021

 

(1) https://imargolidos.gr/%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%cf%83%cf%85%cf%83%cf%84%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%ac%ce%b3%ce%b9%ce%bf-%ce%b4%cf%89%ce%b4/

(2) νακοινωθεν ΔΙΣ 4/1/2021https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/41405-i-iera-sunodos-den-sunainei-sta-nea-kubernitika-metra-kai-emmenei-stin-arxiki-kua

Πηγή.