Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης συμπεριλαμβάνει όλη την κατασταλαγμένη παράδοση μας και φυσικά δεν είναι απλά η γνώμη του, ακούστε το λέει και ο Γέροντας...
Τότε λοιπόν στο μακρινό παρελθόν 2019 έλεγε αυτά τα Ορθόδοξα.
Για να καταλάβουμε την σταθερότητα των θέσεων και την αξιοπιστία του ταυτόχρονα, δείτε πως με μια κολοτούμπα ο "Γέροντας" κάνει το άσπρο-μαύρο και λέει και την ρετσέτα του: "Σχισματικοί και πλανεμένοι όσοι εναντιώνονται στην αλλαγή εορτασμού του Πάσχα".
Πηγὴ ἐδῶ.
Δεῖτε τώρα τὸ
βίντεο ποὺ προσπαθεῖ νὰ βγάλει τοὺς ἐμμένοντας εἰς τὴν Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας
σχισματικοὺς καὶ ἐκτὸς Ἐκκλησίας, καὶ τὸ μόνο ποὺ καταφέρνει εἶναι νὰ ἀποδείξει
ὅτι ὁ ἴδιος παραπλανᾶ καὶ σὲ αὐτὸν ἐπιστρέφουν οἱ κατηγορίες ποὺ προσάπτει στοὺς ἄλλους!!!
Άξιος γιά Μητροπολίτης τῆς νέας Οἰκουμενιστικῆς "ἐκκλησίας"! Ὑπάρχουν ἀκόμα κάποιες κενές θέσεις!
Καὶ ὁ ἅγιος Κύριλλος ἀλλὰ καὶ ὁ π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος (τοὺς ὁποίους χρησιμοποιεῖ γιὰ νὰ πείσει) τὸν διαψεύδουν, γιατὶ λένε τά ...ἀντίθετα!!! Καὶ ψέματα Γέροντα Νεκτάριε;
Ο άγιος Κύριλλος Πάπας Αλεξανδρείας (+444) επιβεβαιώνει τον άγιο Νικόδημο, με την ερμηνεία του στο κατά Ιωάννη:
«Είναι αξιοσημείωτο, όταν ο μακάριος ευαγγελιστής Ιωάννης μας εξιστορεί την ώρα της αναστάσεως, λέει: «Τῇ δὲ μιᾷ τῶν Σαββάτων Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ ἔρχεται πρωΐ σκοτίας ἔτι οὔσης εἰς τὸ μνημεῖον» (Ιω. 20,1). Ο Ματθαίος όμως, θέλοντας επίσης να μας υποδείξει την ώρα, λέει ότι η ανάσταση έλαβε μέρος όταν είχε περάσει η «βαθιά νύκτα» (Ματθ. 28,1: «Ὀψὲ δὲ σαββάτων»). Υποθέτω, πως κανείς δεν φαντάζεται ότι υπάρχει αντίθεση μεταξύ των Πνευματοφόρων συγγραφέων, ή ότι ο ένας διορθώνει τον άλλον ως προς την ώρα της αναστάσεως. Εάν κάποιος επιχειρήσει να ψάξει το νόημα αυτών των ενδείξεων, θα βρει σύμφωνες τις φωνές των αγίων Ευαγγελιστών. Διότι, οι λέξεις «όρθρος βαθύς» και «βαθιά νύκτα», δείχνουν το ίδιο πράγμα: τα μεσάνυχτα, δηλαδή, την έλευση του μέσου διαστήματος της νύκτας. Λοιπόν, δεν υπάρχει καμία διαφωνία μεταξύ τους. Ο ένας μετράει την ώρα από το τέλος της νύκτας και ο άλλος από την αρχή της νύκτας, αλλά και οι δύο καταλήγουν στο ίδιο σημείο, όπως μόλις τώρα είπα: το μέσο της νυκτός».
[26] π. Αθανάσιος Μυτιληναίος (+23-5-2006):
«Απορία 32η:
Στον Άδη; Τυπικώς είναι τρεις ημέρες.
Τυπικώς. Ουσιαστικά είναι 33 ώρες. Αλλά λέω 33, διότι αυτό βγαίνει, ας το
πούμε, ερμηνευτικά. Είναι μυστήριο πότε ο Χριστός ανεστήθη. Είναι από τα
κεκρυμμένα. Την αρχήν της Αναστάσεως δεν την ξέρομε. Δηλαδή πότε ανεστήθη ο
Χριστός δεν το ξέρομε. Ξέρομε μόνο την αρχή…, το τέλος της Αναστάσεως.
Αντιθέτως ξέρομε την αρχή της Αναλήψεως. Αλλά δεν ξέρομε το τέλος της
Αναλήψεως. Πού έφθασε ο Χριστός; Καταλάβατε;
Λοιπόν ο Χριστός απέθανε επί του Σταυρού
την Παρασκευή στις 3 το μεσημέρι. Και ανεστήθη ξημερώνοντας Κυριακή. Η Κυριακή
όμως ξέρετε από πότε άρχιζε; Η δευτέρα ημέρα της εβδομάδος; Μετά τη δύση του
ηλίου το Σάββατο. Σε μας η αλλαγή του 24ώρου γίνεται τα μεσάνυχτα. Κατά το
εβραϊκό ημερολόγιο εγίνετο από δύση σε δύση ηλίου. Συνεπώς, ο Χριστός έμεινε 3
ώρες την Παρασκευή, 24 ώρες το Σάββατο, 27, και κάποιες ώρες, άγνωστο πόσο, την
Κυριακή. Αλλά επειδή πολλές φορές οι Πατέρες θέλουν, οι ερμηνευταί γενικά,
θέλουν να ταιριάζουν μερικά πράγματα, ερμηνευτική αδεία, θα λέγαμε, επειδή ο
Ιησούς ήτο 33 ετών κατά το ανθρώπινον επί της γης, είπαν 33 ώρες. Συνεπώς
προσέθεσαν άλλες 6 ώρες. Αλλά εάν υποτεθεί ότι στις 6 βασιλεύει ο ήλιος το
Σάββατο, και 6 ώρες, είναι 12 τα μεσάνυχτα. 12 δηλαδή «Χριστός ανέστη».
Καταλάβατε; Αυτό είναι. Αλλά σας είπα ότι ονομαστικώς είναι τρεις ημέρες. Δεν
είναι όμως πραγματικές 3 ημέρες με την έννοια του 24ώρου. Γι΄ αυτό πολλοί λένε:
“Μά, πώς είναι τρεις ημέρες;”. Είναι όπως σας είπα. Παίρνει από την κάθε ημέρα
τμήμα. Αυτό είναι».
Πηγὴ ἐδῶ.