Τραγικὲς διαπιστώσεις καὶ ἐρωτήματα γιὰ τὴν πνευματικὴ στάση στὸ θέμα τῶν ἐμβολίων ποὺ χρήζουν ἀπαραιτήτως ἀπαντήσεων


«Γιατ’ ειν’ ο χρόνος πιο πολύς που πρέπει
στους κάτω πάρα στους εδώ ν’ αρέσω,
αφού με κείνους θα ’μαι αιώνια· εσύ
μπορείς, αν θέλης, να περιφρονής
τα τίμια των θεών».

Σοφοκλή “Αντιγόνη”

 

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Θέλω νὰ πιστεύω, ὅτι ὅσοι γράφουμε δημόσια γιὰ νὰ ὑπερασπίσουμε τὴν Πίστη καὶ τὴν Ἀλήθεια καὶ νὰ βοηθήσουμε τοὺς ἑαυτούς μας καὶ τοὺς ἀδελφούς μας, τὸ κάνουμε ἀπὸ ὑπακοὴ στὴν Ἀλήθεια, μὴ φοβούμενοι τὸ κόστος, διότι ἡ Ἀλήθεια πάντα κοστίζει.

Κινούμενος λοιπόν, ἀπὸ τὸ καθῆκον μας στὴν Ἀλήθεια καὶ βλέποντας τὰ δημοσιεύματα τῶν τελευταίων ἡμερῶν θὰ προβῶ μὲ ὅλο τὸν σεβασμὸ σὲ κάποιες τραγικὲς παρατηρήσεις καὶ θὰ  ἐπαναλάβω κάποια ἐρωτήματα ποὺ ἔθεσα καὶ δημόσια (ἐδῶ) καὶ ἰδιωτικὰ σὲ ἱερεῖς καὶ μοναχούς, ποὺ καταδικάζουν ὡς συμμέτοχους σὲ φόνο καὶ ἀπαγορεύουν ἀκόμα καὶ τὴν Θεία Κοινωνία σὲ ὅσους ἔχουν ἐμβολιαστεῖ, ἀνεξάρτητα ἂν αὐτοὶ ἀναγκάστηκαν ἢ ὄχι, ἂν τοὺς εἶπαν ψέματα ἢ ὄχι, ἂν πείστηκαν ἀπὸ τὰ ὑπὲρ ἐπιχειρήματα (ἀφοῦ μέχρι τότε οἱ πνευματικοὶ σιγοῦσαν ἢ οἱ ἐπίσκοποι διαστρέβλωναν) ἢ ὄχι. Ἀπάντηση μέχρι τώρα γιὰ αὐτὰ τὰ ἐρωτήματα, πού, πιστεύω, δὲν στεροῦνται λογικῆς καὶ δὲν ἐκφράζουν μόνο ἐμένα προσωπικά, δὲν ἔχω πάρει. Μάλιστα οὔτε κἂν ἐπὶ ἐπιστημονικῆς βάσης πῆρα μία ἀπάντηση, παρόλο ποὺ οἱ ἱερεῖς καὶ μοναχοὶ αὐτοὶ λένε ὅτι ἐπιθυμοῦν τὸν δημόσιο διάλογο καὶ δὲν ἀποκλείουν κανένα (ἐδῶ).

Γιὰ τοῦτο ἐπαναλαμβάνω δημόσια τὸν προβληματισμό μου, διότι ἔχω τὴν ἐντύπωση ὅτι οἱ ἐκκλησιαστικοὶ Ταγοὶ καὶ Γέροντες φορτώνουν φορτία δυσβάστακτα στοὺς ἀνθρώπους, χωρὶς νὰ προσφέρουν λύσεις καὶ βοήθεια. Ὅμως σκοπός μας δὲν εἶναι ἡ καταδίκη τοῦ ἄλλου, ἀλλὰ ἡ σωτηρία του. Δὲν εἶναι ἡ ἐπιφόρτωση μεγαλυτέρων βαρῶν, ἀλλὰ ἡ ἐλάφρυνση τοῦ βάρους. Μὴν ξεχνοῦμε ὅτι oἱ Φαρισαῖοι, παράδειγμα πρὸς ἀποφυγή, κατηγορήθηκαν ἀπὸ τὸν Κύριο, ὅτι φόρτωναν τὸν λαό Του μὲ βάρη ἀβάστακτα, ἐνῶ τὸ φορτίο τὸ δικό Tου ἦταν ἐλαφρύ.

Τὸ ἐπιχείρημα τῶν ἱερέων καὶ μοναχῶν αὐτῶν ποὺ ἐκφράζεται δημόσια, κυρίως ἀπὸ τὸν  π. Στυλιανὸ Καρπαθίου, εἶναι ὅτι ἀσχολοῦνται μόνο μὲ τὸ ἐμβόλιο (ἀνεξαρτήτου ἑταιρίας) κατὰ τοῦ Κορονοϊοῦ καὶ καταδικάζουν αὐτοὺς ποὺ ἐμβολιάστηκαν μὲ αὐτό, διότι σ’ αὐτὸ χρησιμοποιήθηκε ἡ ἀνθρώπινη κυτταρικὴ σειρὰ HEK 293. Ἡ σειρὰ αὐτὴ προέρχεται ἀπὸ ἀνθρώπινα ἐμβρυικὰ κύτταρα, τὰ ὁποῖα λήφθηκαν ἀπὸ τὸ νεφρὸ ἑνὸς ὑγιοῦς θήλεως ἐμβρύου. Τὸ συγκεκριμένο ἔμβρυο «ματαιώθηκε νόμιμα», δηλ. ἐκτρώθηκε, σύμφωνα μὲ τὴν ὁλλανδική νομοθεσία, τὸ ἔτος 1973, στὸ ἐργαστήριο Alex van der Eb στὸ Leiden τῆς Ὁλλανδίας. 

Καὶ ρωτάει ὁ π. Στυλιανὸς ἐκφράζοντας καὶ τοὺς ἄλλους ἱερεῖς καὶ μοναχοὺς τῆς ἴδιας φιλοσοφίας:

«Eἶναι δυνατὸν νὰ γίνει ἀποδεκτὴ ἡ χρήση προϊόντων φόνου, μὲ σκοπὸ καὶ στόχο τὴν προστασία τῆς ὑγείας»; (ἐδῶ).

 Δὲν διαφωνῶ καθόλου μὲ τὸ σκεπτικό, τὴν ἠθικὴ ἀξίωση, καθὼς καὶ τὴν θεολογικὴ πλευρὰ τοῦ ἐρωτήματος αὐτοῦ. Ὅμως διαφωνῶ μὲ τὴν ἀβάσιμη καὶ σκληρότατη καταδίκη ποὺ ἐκφράζεται καὶ διαλαλεῖται καὶ ὑπενθυμίζω ὅτι γιὰ τέτοια σοβαρὰ θέματα, ποὺ ἀφοροῦν ὁλόκληρο τὸ ποίμνιο, ἀπαιτεῖται συνολικὴ ἐξέταση ἀπὸ Σύνοδο κι ὄχι μεμονωμένες καὶ διαφορετικὲς ἀπαντήσεις ἀπὸ ἱερεῖς καὶ Γέροντες, χωρὶς νὰ ἔχει γίνει οὔτε κἂν μία σύναξη. Διότι οἱ διαφορετικὲς ἀπαντήσεις διχάζουν καὶ προκαλοῦν σύγχυση γιὰ τοὺς ἑξῆς λόγους:

Ὁ π. Στυλιανὸς χρησιμοποιεῖ στὴν ὁρολογία του συνειδητὰ πληθυντικὸ «ἐμβόλια» γιατὶ γνωρίζει, ὅτι πολλὰ ἐμβόλια εἶναι προϊόντα ἐκτρώσεων. Λέει: 

«Γιὰ τὴν παραγωγὴ ἐμβολίων χρησιμοποιεῖται ἀνθρώπινο ἐμβρυϊκὸ ὑλικὸ ἀπὸ ἀμβλώσεις, δηλ. ἀπὸ προμελετημένους φόνους τελείων καὶ ἀνυπεράσπιστων ἀνθρώπων. Ἡ ἄμβλωση ὄχι μόνον ἐμπίπτει στὶς περὶ φόνου διατάξεις τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου, ἀλλὰ μνημονεύεται καὶ ὡς ἰδιαιτέρως ἀπεχθὴς πράξη, ὥστε νὰ μὴν ὑπάρχει καμμιὰ ἠθελημένη παρεξήγηση γιὰ τὴν πλήρη καὶ ἀπόλυτη ἀξία τοῦ ἐμβρύου ὡς τελείου ἀνθρώπου, σύμφωνα μὲ τὸν 91ον Κανόνα τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ τοὺς 2ον καὶ 8ον Κανόνες τοῦ Μεγάλου Βασιλείου. Ἐπιτιμοῦνται τόσον ὁ ἠθικὸς ὅσον καὶ ὁ φυσικὸς αὐτουργὸς τοῦ ἐγκλήματος» (ἐδῶ).

Καὶ καταλήγει ο π. Στυλιανός: 

« Κληρικὸς ἤ λαϊκός, ποὺ δέχεται ἤ συνιστᾶ τὰ νέα γενετικὰ ἐμβόλια, γνωρίζοντας ὅτι αὐτὰ εἶναι προϊόντα ἀμβλώσεων, ἐξισώνεται μὲ ὅσους δίνουν ἐκτρωματικὰ φάρμακα ( Κανὼν 91ος τῆς ΣΤ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου). Συναινεῖ στὴν ἀποδοχὴ προϊόντων ἐγκλήματος, ἔχει ἰσοδύναμη εὐθύνη μὲ τοὺς ἠθικοὺς αὐτουργοὺς τῶν ἐγκληματικῶν ἐκτρώσεων. Συμβάλλει στὴν ἄμβλυνση τῆς συνειδήσεως τῶν ἀνθρώπων ἀπέναντι στὴν ἔκτρωση καὶ εἶναι δυνάμει ἠθικὸς ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ (ὁ τονισμὸς δικός μου), διότι γίνεται αἴτιος θανάτου ἤ ἀναπηρίας, ποὺ συχνὰ ἀκολουθεῖ τὰ νέα ἐμβόλια».

Ἀκολούθως γεννιοῦνται τὰ ἑξῆς εὔλογα ἐρωτήματα κάθε ὑγιοῦς σκεπτόμενου ἀνθρώπου καὶ δὴ Χριστιανοῦ:

α) Ἂν εἶναι ἔτσι, π. Στυλιανὲ καὶ οἱ ἄλλοι ἱερεῖς καὶ μοναχοί, τότε πῶς καταδικάζετε τοὺς λαϊκοὺς ποὺ ἐμβολιάστηκαν ὡς, ὅπως τονίσατε, «ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ» καὶ δὲν τοὺς κοινωνεῖτε ἢ δὲν τοὺς θεωρεῖτε κἂν μέλος τῆς Ἐκκλησίας, ἐνῶ ἀντίθετα τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ καὶ ἐμβολιάστηκαν καὶ προτρέπουν στὸν ἐμβολιασμό, μάλιστα μὲ ἀπειλὲς καὶ ποινὲς καὶ διωγμοὺς τοὺς μνημονεύετε καὶ κοινωνεῖτε μαζί τους; Καταδικάζετε δηλ. ἐκκλησιαστικὰ τοὺς ἀδύναμους καὶ δὲν τολμᾶτε νὰ ἀγγίξετε καὶ ἀφήνετε ἀτιμώρητους τοὺς ἰσχυρούς; Καὶ πῶς εἶστε σίγουροι ὅτι οἱ λαϊκοὶ γνώριζαν, ὅ,τι λέτε, ὅταν ἐμβολιάστηκαν (λέτε “γνωρίζοντας”), καὶ γι’ αὐτὸ τὸν λόγο τοὺς ἀπαγορεύεται τὴν Θεία Κοινωνία ἢ τοὺς ἐπιτιμεῖτε; 

Β) Ἀφοῦ ἀκολουθεῖτε, καὶ μπράβο σας, τὴν ἀκρίβεια τῶν Ἱ. Κανόνων, πῶς οἰκονομεῖτε στὸ θέμα τῆς κατὰ τοὺς Ἁγίους παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Δηλ. στὰ ἐμβόλια εἶστε αὐστηροὶ καὶ στὴν αἵρεση ὄχι; Δὲν εἶναι ἡ αἵρεση «φόνος τῆς ψυχῆς» κατὰ τὸν Μ. Βασίλειο, τὸν ὁποῖο ἐπικαλεῖσθε ἀλλὰ ἐπιλεκτικά; Τί εἴδους πνευματικὴ στάση εἶναι αὐτή, ὅταν μάλιστα ὡς ἐπὶ τὶ πλεῖστον οἱ οἰκουμενιστὲς ἐπίσκοποι, ἡγούμενοι καὶ ἱερεῖς εἶναι αὐτοὶ ποὺ προωθοῦν τὸν ἐμβολιασμό;

Γ) Ἂν ὅσοι ἐμβολιάστηκαν μὲ τὸ ἐμβόλιο κατὰ τοῦ Κορονοϊοῦ εἶναι ὑπαίτιοι καὶ ἔνοχοι, τότε τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ γιὰ τοὺς ἐμβολιασμένους μὲ ἄλλα ἐμβόλια; Γιατὶ δὲν καλεῖτε, σύμφωνα μὲ τὸ σκεπτικό σας ὄχι μὲ τὸ δικό μου, σὲ ἀποχὴ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ ἐμβόλια καὶ γιατὶ δὲν καταδικάζετε καὶ τοὺς ἀνθρώπους ποὺ ἔκαναν κι αὐτὰ τὰ ἐμβόλια; Μήπως γιατὶ τότε θὰ ἔπρεπε νὰ καταδικάσετε τὸν συνολικὸ πληθυσμό, γέρους, νέους καὶ παιδιά, ποὺ ἐμβολιάζονται καὶ θὰ ἐμβολιάζονται μ’ αὐτά, πράγμα ἀδύνατο; Ἡ ἐπιλεκτικὴ ὅμως καταδίκη δὲν εἶναι πνευματικὰ ὀρθή. 

Ὅπως δὲν εἶναι πνευματικὰ ἀλλὰ καὶ ἐπιστημονικὰ ὀρθὴ ἡ παράθεση ἀλλὰ ἡ ἀπόκρυψη Ἱ. Κανόνων γιὰ νὰ προβάλλω αὐτὸ ποὺ ἐγὼ θέλω δηλ. Νὰ διαστρεβλώσω τὴν ἀληθεια. Καὶ γίνομαι πιὸ σαφής:

Ὁ π. Στυλιανὸς στὴν ἐργασία του μὲ τὸν βαρύγδουπο τίτλο “Τὰ «ἐμβόλια» ἔναντι τοῦ Covid – Sars 2 ὑπὸ τὸ φῶς  τῆς διδασκαλίας τῆς Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας  τοῦ Χριστοῦ”, ἀναφέρει τὸ θέμα τῶν lapsi δηλ. τῶν ἀρνούμενων  ἀπὸ τὸν φόβο τοῦ μαρτυρίου  τὴν μαρτυρία τῆς πίστεως Χριστιανῶν ἐνώπιον τῶν εἰδωλολατρῶν ἀρχόντων καὶ θέτει τοὺς ἐμβολιασμένους στὴν ἴδια κατηγορία μὲ αὐτούς -φυσικά πρέπει νὰ μᾶς πεῖ, ὁ π. Στυλιανός, ἂν σὲ κάθε ἐμβολιασμὸ ἀπαιτεῖται (ὅπως ἀπαιτοῦσαν οἱ Ρωμαῖοι) ἡ ἐπίσημη ἄρνηση τῆς Πίστεως-(ἐδῶ). Ἐκεῖ ἀφοῦ ἀναλύει τὶς διάφορες κατηγορίες των καταλήγει: “Στοὺς lapsi ἡ Ἐκκλησία ἐπέβαλε  ἐπιτίμια,  συγκαταβαίνουσα στὴν φυσικὴ ἀνθρώπινη ἀδυναμία, μὲ παιδαγωγικὸ σκοπό,  ὥστε νὰ  κατανοήσουν τὸ μέγεθος τῆς πνευματικῆς ἐκτροπῆς τους καὶ νὰ ὡριμάσουν στὴν πίστη” καὶ ἀναφέρει ὡς πηγὴ τοὺς Α΄ -Β΄ -Γ΄ -Δ΄  Κανόνες τῆς ἐν Ἀγκύρᾳ Συνόδου.

Ὅμως, ἀκατανόητο γιατί, ὁ π. Στυλιανὸς δὲν φαίνεται νὰ κοίταξε ἰδίοις ὅμμασι τοὺς Κανόνες, διότι:

α) Οἱ Κανόνες Α΄ καὶ Β΄ ἀναφέρονται μόνο στὰ ἐπιτίμια Πρεσβυτέρων καὶ Διακόνων ὄχι σὲ λαϊκούς ποὺ ἐξέπεσαν σὲ καιροὺς διωγμῶν “Κανὼν Α΄ Περὶ πρεσβυτέρων ἐκπτώσεως ἐν διωγμῷ - Κανὼν Β΄ Περὶ διακόνων ἐκπτώσεως”. Μάλιστα ὁ Α΄ λέγει γιὰ τοὺς ἀποστάτες Πρεσβύτερους, ὅτι ἀπαγορεύεται νὰ λειτουργοῦν ἢ ἀκόμα καὶ νὰ κηρύττουν “προσφέρειν δὲ αὐτοὺς ἢ ὁμιλεῖν ἢ ὅλως λειτουργεῖν τι τῶν ἱερατικῶν λειτουργιῶν μὴ ἐξεῖναι”. Ἂς μᾶς πεῖ κάποιος ἀπὸ ὅλους αὐτοὺς τοὺς ἱερεῖς καὶ μοναχοὺς καὶ ὁ π. Στυλιανός: Ἂν ἰσχύουν αὐτὰ ποὺ λένε καὶ οἱ ἐμβολιασμένοι Πρεσβύτεροι εἶναι ἀποστάτες, τότε (μὲ τὴ ἑρμηνεία ποὺ ἐσεῖς δίδετε) ὅ,τι Μυστήριο τελοῦν εἶναι ἄκυρο, διότι κατὰ τὸν Α΄ Αγκύρας ὡς ἐπιτίμιο τῆς ἀποστασίας δὲν τοὺς ἐπιτρέπεται. Τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ γιὰ τοὺς διακόνους. Καὶ φυσικά, ὅποιο μυστήριο τελεῖται σήμερα στὴν Ἐκκλησία εἶναι κατὰ τὴν διδασκαλία σας στὴν πλειοψηφία του ἄκυρο. Τότε θὰ ρωτήσουμε ἐμεῖς ὡς ἀφελεῖς πιστοί, πῶς κοινωνεῖτε μὲ αὐτοὺς καὶ πῶς μνημονεύετε ἀποστάτες ἐπισκόπους (δηλ. αὐτοὺς ποὺ ἔχουν κάνει τὸ ἐμβόλιο);. Μήπως αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο δὲν ἀναφέρετε κανένα ἐπιτίμιο γιὰ τὸν ὅποιο ρασοφόρο; 

β) Ὁ Γ΄ Κανὼν “Περὶ ἰδιωτῶν δυναστικῶς μιαροφαγησάντων” δὲν ἀναφέρει κανένα ἐπιτίμιο γιὰ τὸν Χριστιανὸ ποὺ ἀναγκάστηκε μὲ τὴν βία νὰ φάγει εἰδωλόθυτα καὶ ποὺ παράλληλα δήλωσε ὅτι εἶναι Χριστιανὸς καὶ ἦταν θλιμμένος ἐπειδὴ τὸ ἔπραξε. Τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ γι’ αὐτοὺς ποὺ δὲν γνώριζαν. Μάλιστα ὁ Κανὼν προστάζει -σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν κύκλο σας- νὰ μὴν ἐμποδίζονται οἱ Χριστιανοὶ αὐτοὶ νὰ κοινωνοῦν “ὁμολογοῦντας δὲ διόλου ὅτι εἰσὶ χριστιανοὶ καὶ τὸ πένθος τοῦ συμβάντος ἀεὶ ἐπιδεικνυμένους τῇ πάσῃ καταστολῇ καὶ τῷ σχήματι καὶ τῇ τοῦ βίου ταπεινότητι, τούτους ὣς ἔξω ἁμαρτήματος ὄντας τῆς κοινωνίας μὴ κωλύεσθαι. Εἰ δὲ καὶ ἐκωλύθησαν ὑπὸ τινος, περισσοτέρας ἀκριβείας ἕνεκεν ἢ καὶ τινων ἀγνοίᾳ, εὐθὺς προσδεχθῆναι”.

Πατέρες, δυστυχῶς διαστρεβλώνετε τοὺς Ἱ. Κανόνες καὶ ἁμαρτάνετε κατηγορώντας πολλοὺς ἀθώους, ἀθωώνοντας παράλληλα τοὺς ἐνόχους; Ξέρετε πόσοι Χριστιανοὶ ἀναγκάστηκαν γιὰ νὰ ζήσουν τὴν οἰκογενεία τους νὰ ἐμβολιαστοῦν, θυσιάζοντας μάλιστα τοὺς ἑαυτούς τους γιὰ τοὺς δικούς τους, ἀφοῦ γνώριζαν ὅτι ὑπάρχουν βλαβερὲς παρενέργειες, καὶ πόσοι ἀκόμα τὸ ἔπραξαν διότι δὲν γνώριζαν; Καὶ ἐσεῖς ἀντὶ νὰ ὑπακούσετε στὸν Ἱ. Κανόνα, τὸν διαστρεβλώνετε κηρύσσοντας ἄλλα ἀντ’ ἄλλων; Καὶ ὀνομάζετε τοὺς Χριστιανοὺς αὐτοὺς ἀποστάτες καὶ ἀρνητὲς τῆς Πίστεως; Καὶ προπάντων: Γιατὶ ἀποκρύπτετε, ἀφοῦ γνωρίζετε τόσο καλὰ τοὺς Ἱ. Κανόνες, τὸν  12ο Κανόνα τοῦ Πέτρου, Πατριάρχου Ἀλεξανδρείας «Περὶ τῶν δόντων ἀργύρια, ὥστε μὴ ἀρνήσασθαι» ποὺ γράφτηκε μετὰ τον μεγάλο διωγμό τοῦ 304 μ.Χ. (οἱ Κανόνες τοῦ Πέτρου Ἀλεξανδρείας μᾶς διασώθησαν 14 στὴν ἐπιστολή "Περὶ Μετανοίας" καὶ 1 στὸ "Περὶ Πάσχα" σύγγραμμά του). 

Λέει ὁ Κανόνας αὐτὸς σὲ πλήρη ἀντίθεση μὲ τὴν διδασκαλία τοῦ π. Στυλιανοῦ:

«Τοῖς γὰρ ἀργύρια δεδωκόσι πρὸς τὸ ἀνενοχλήτους αὐτοὺς παντάπασι γενέσθαι ἀπὸ πάσης κακίας, οὐκ ἔστιν ἔγκλημα προσάγειν, ζημίαν γὰρ καὶ ἀπώλειαν χρημάτων ὑπήνεγκαν, ἵνα μὴ τὴν ψυχὴν ἑαυτῶν ζημιωθῶσιν ἢ ἀπολέσωσιν. ῞Οπερ ἄλλοι κατὰ αἰσχροκέρδειαν οὐ πεποιήκασι, καίτοι γε τοῦ Κυρίου λέγοντος· Τί γὰρ ὠφελήσει ἄνθρωπος, ἐὰν τὸν κόσμον ὅλον κερδήσῃ, τὴν δὲ ψυχὴν αὐτοῦ ζημιωθῇ ἢ ἀπολέσῃ, καὶ ὅτι· Οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ. Ἐφάνησαν γὰρ παρ' ἐκείνοις Θεῷ δουλεύοντες, τὰ ἀργύρια μισήσαντες καὶ καταπατήσαντες καὶ καταφρονήσαντες αὐτῶν, ἀπεπλήρωσάν τε καὶ ἐν τούτῳ τὸ γεγραμμένον· Λύτρον ἀνδρὸς ψυχῆς, ὁ ἴδιος πλοῦτος».

Τὸ συμπέρασμά μας εἶναι λοιπόν, ὅτι ἄλλα λένε οἱ Ἱ. Κανόνες, οἱ ὁποῖοι δὲν ἐναντιώνονται ὁ ἕνας στὸν ἄλλο, καὶ ἄλλα οἱ ἱερεῖς καὶ μοναχοὶ ποὺ καταδικάζουν τοὺς Χριστιανοὺς ποὺ ἐμβολιάστηκαν μὲ τὴν βαριὰ κατηγορία τῆς ἀποστασίας καὶ προδοσίας τῆς Πίστεως. Καὶ μάλιστα ἐνῶ καταδικάζουν τοὺς λαϊκούς, τοὺς ἐμβολιασμένους ἐπισκόπους, ἡγουμένους, ἱερεῖς καὶ διακόνους τοὺς μνημονεύουν, συλλειτουργοῦν μαζί τους ὡς ὑπηρέτες τοῦ Θεοῦ. Ἔτσι προκαλεῖται ἡ σύγχυση καὶ ἡ διχόνοια.

Καὶ ἐπειδὴ κάποιοι, π.χ. συγκεκριμένος γέροντας μὲ τὸν ὁποῖο συνομίλησα, ἀπάντησε λίαν ἐπιθετικὰ καὶ ἐπιτιμητικά, ὅτι αὐτὰ δὲν τὰ γνωρίζαμε, αὐτὸ δὲν ἰσχύει πιά, τώρα τὸ γνωρίζουμε, δὲν ὑπάρχουν ἀποδείξεις γι’ αὐτὰ ποὺ λέτε. Θὰ ἀποδείξω ὅτι ἐδῶ ἀρχίζει ἡ ἀνακολουθία:

Ὁ ἴδιος ὁ π. Στυλιανὸς Καρπαθίου παραδέχεται ὅτι ἐκτὸς τῆς κυτταρικῆς σειρᾶς HEK 293: 

«Ὁ ἰατρὸς Stanley Alan Plotkin, (1932-), καθ’ ὁμολογία του ἄθεος, σύμβουλος σὲ κατασκευαστὲς ἐμβολίων καὶ σὲ ἐταιρεῖες βιοτεχνολογίας, μεταξὺ αὐτῶν στὴν Pfizer, Sanofi, Merck, Glaxo, κλπ., γνωστὸς ἀπὸ τὴν δεκαετία τοῦ 1960 γιὰ τὴν συμβολή του στὴν παραγωγὴ ἐμβολίων, ἀνακρίθηκε ἀπὸ τὸν ἀμερικανὸ δικηγόρο Aaron Siri, γιὰ δικαστικὴ ὑπόθεση ἐμβολίου, τὸν Ἰανουάριο τοῦ 2018. Κατὰ τὴν κατάθεση πιστοποιεῖ, ὅτι ἐκτρώνονται καὶ κατατεμαχίζονται ἔμβρυα προκειμένου νὰ παραχθοῦν ἐμβόλια. (σσ. ἐδῶ δὲν πρόκειται γιὰ τὸ ἐμβόλιο τοῦ Κορονοϊοῦ, ἀλλὰ γιὰ αὐτὰ ποὺ θὰ ἀναφερθοῦν παρακάτω). Ὁ ἴδιος ὀμολογεῖ ὅτι σὲ μία περίπτωση χρησιμοποίησε στὸ ἐργαστήριό του 76 ἐκτρωμένα ἔμβρυα, ἡλικίας, τοὐλάχιστον, τριῶν ἐνδομητρίων μηνῶν» (ἐδῶ). 

Διαβάζουμε: «Στο θέμα των εμβρυικών κυττάρων αναφέρθηκε διεξοδικά στην εισήγησή του ο ομότιμος καθηγητής Γενετικής και Γενετικής του Ανθρώπου στο ΑΠΘ, Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης (σσ. ὁ ἰατρὸς ποὺ ἀρνεῖται τὴν ὕπαρξη κυτταρικῶν σειρῶν στὸ ἐμβόλιο κατὰ τοῦ Κορονοϊοῦ)…. Όπως διευκρίνισε, κατά το παρελθόν, στην προκλινική προεργασία παραγωγής εμβολίων πολυομελίτιδας, ιλαράς, ηπατίτιδας Α, ερυθράς κ.ά, γινόταν χρήση της κυτταρικής σειράς "Wi-38" που προερχόταν από έμβρυο 18 εβδομάδων από αναγκαστική διακοπή κύησης γυναίκας στη Σουηδία το 1962» (ἐδῶ). 

Θὰ ἐπαναλάβω τὸ ἐρώτημα: 

Γ) Ἂν ὅσοι ἐμβολιάστηκαν μὲ τὸ ἐμβόλιο κατὰ τοῦ Κορονοϊὸ εἶναι ὑπαίτιοι καὶ ἔνοχοι, τότε τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ γιὰ τοὺς ἐμβολιασμένους μὲ ἄλλα ἐμβόλια; Γιατὶ δὲν ἀναφέρετε αὐτὰ τὰ ἐμβόλια στὴν ἐργασία μὲ τὸν τίτλο “Τὰ «ἐμβόλια» ἔναντι τοῦ Covid – Sars 2 ὑπὸ τὸ φῶς  τῆς διδασκαλίας τῆς Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας  τοῦ Χριστοῦ”; Τὰ ἐμβόλια αὐτὰ εἶναι ἀθῶα; Γιατὶ δὲν καλεῖτε, σύμφωνα μὲ τὸ σκεπτικό σας ὄχι μὲ τὸ δικό μου, σὲ ἀποχὴ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ ἐμβόλια καὶ γιατὶ δὲν καταδικάζετε καὶ τοὺς ἀνθρώπους ποὺ ἔκαναν κι αὐτὰ τὰ ἐμβόλια; Μήπως γιατὶ τότε θὰ ἔπρεπε νὰ καταδικάσετε τὸν συνολικὸ πληθυσμό, γέρους, νέους καὶ παιδιά, ποὺ ἐμβολιάζονται καὶ θὰ ἐμβολιάζονται μ’ αὐτά, πράγμα ἀδύνατο; Ἡ ἐπιλεκτικὴ ὅμως καταδίκη δὲν εἶναι πνευματικὰ ὀρθή.

Καὶ ἐπειδὴ ὁ γέροντας αὐτὸς μοῦ εἶπε ὅτι τὰ ἐρωτήματά μου εἶναι ἀβάσιμα, διότι δὲν ἔχουν πηγές, συνεχίζω τὴν παράθεση πηγῶν:

Διαβάζουμε: 

«Η άλλη πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη κυτταρική γραμμή είναι η WI-38, η οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 1962 από κύτταρα προερχόμενα από ένα λευκό κορίτσι που υπέστη έκτρωση κατά την 12η εβδομάδα κύησης. Είναι και αυτό διαθέσιμο για εμπορικούς σκοπούς στην ίδια τιμή.

Αυτές οι κυτταρικές σειρές (ή καλλιέργειες) έχουν χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη ιών που χρησιμοποιούνται στα εμβόλια ιλαράς, πολιομυελίτιδας, παρωτίτιδας, ερυθράς, ανεμοβλογιάς, και στα αντιλυσσικά. Σύμφωνα με τον δρ. Paul Offit, έναν ειδικό στον εμβολιασμό στο Νοσοκομείο Παίδων της Φιλαδέλφεια, είναι αδύνατο να αφαιρεθούν όλα τα ανθρώπινα κύτταρα από τα εμβόλια πριν χρησιμοποιηθούν. Είπε, βέβαια, ότι «ενδεχομένως δισεκατομμυριοστά του ενός γραμμαρίου» του ανθρώπινου DNA παραμένει.

Ωστόσο, η προέλευση των MRC-5, WI-38 και άλλων εμβρυϊκών κυτταρικών σειρών που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή εμβολίων προβληματίζει βαθιά πολλά άτομα» (ἐδῶ).

Διαβάζουμε στὸ ἀγγλόφωνο ἄρθρο μὲ τίτλο «Ο εφευρέτης του εμβολίου της ερυθράς ηγήθηκε της χρήσης εμβρυϊκών κυττάρων από εκτρώσεις, σε εμβόλια» τοῦ ὁποίου ἡ πηγὴ βρίσκεται στὸ https://www.filoi-esfigmenou.com/articles/article/3917:

«Ο εφευρέτης του εμβολίου της ερυθράς ηγήθηκε της χρήσης εμβρυϊκών κυττάρων από εκτρώσεις, σε εμβόλια.

Ο Δρ Stanley Plotkin (σσ. ὁ ἰατρὸς ποὺ ἀνέφερε παραπάνω ὁ π. Στυλιανός) θεωρείται ως ο εφευρέτης του εμβολίου της ερυθράς στη δεκαετία του 1960. Εκείνη την εποχή, οι περισσότεροι από τους συναδέλφους του δεν συμφώνησαν με την ανήθικη πρακτική της χρήσης εμβρύων από εκτρώσεις για τον έλεγχο και την παρασκευή εξασθενημένων εμβολίων ζωντανών ιών.

Η επίσημη ιστορία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μόνο σε δύο μωρά έγιναν εκτρώσεις, για να αναπτύξουν τις κυτταρικές σειρές WI-38 WI-26 και WI-44 (σσ. αὐτὲς οἱ κυτταρικὲς σειρὲς δὲν βρίσκονται στὰ ἐμβόλια Κορονοϊοῦ ἀλλὰ στὰ κοινὰ ἐμβόλια. Καὶ ὅμως οἱ ἱερεῖς καὶ μοναχοὶ αὐτοί, ἐνῶ πιὰ τὸ γνωρίζουν σιωποῦν. Τὴν ἀπάντηση γιατί, θὰ προσπαθήσω νὰ τὴν ἐμβαθύνω παρακάτω). Αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Ενώ αυτές οι κυτταρικές σειρές χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες για την αναπαραγωγή ιών για την ανάπτυξη εμβολίων, η αρχική τους ανάπτυξη απαιτούσε το θάνατο δεκάδων μωρών.

Δεκάδες μωρά θυσιάστηκαν, τα συστατικά τους συλλέχθηκαν για να δημιουργήσουν τα σημερινά εμβόλια
Στις 11 Ιανουαρίου 2018, ο Δρ Stanley Plotkin έδωσε μια κατάθεση, παραδέχοντας ότι εβδομήντα έξι μωρά ματαιώθηκαν για να δημιουργήσουν την κυτταρική σειρά WI-38». 

76 μωρὰ θυσιάστηκαν γιὰ τὴν κυτταρική σειρά WI-38 μὲ τὴν ὁποία παράγονται πολλὰ ἐμβόλια ποὺ κάνουμε ὅλοι μας, ἀλλὰ οἱ ἱερεῖς καὶ μοναχοὶ ποὺ καταδικάζουν τόσο εὔκολα δὲν βγάζουν ἄχνα γι’ αὐτά, λέγοντας μάλιστα πολλοὶ δὲν εἶναι τὸ ἴδιο! Μήπως γιατὶ τότε, ἐπαναλαμβάνω, θὰ ἔπρεπε νὰ καταδικάσουν, ὅλο τὸν πληθυσμὸ ποὺ ἐμβολιάζεται; Διότι ἡ ἁμαρτία, ὅπως αὐτοὶ τὴν παρουσιάζουν, εἶναι τόσο μεγάλη καὶ πράττεται ἀπὸ τόσους πολλοὺς ποὺ θὰ καθιστοῦσε τοὺς ρασοφόρους αὐτούς, ποὺ μάλιστα δηλώνουν ὅτι δὲν εἶναι ἐναντίον τῶν ἐμβολίων, ἀκραίους καὶ φανατικούς; Ἄραγε τώρα δὲν εἶναι; [Ἴσως καὶ γι’ αὐτὸ τὸν λόγο δὲν τόλμησε νὰ ἀπαντήσει ἡ Δ. Ι. Σύνοδος στὸν π. Καρπαθίου, γιὰ νὰ μὴν ἀνοίξει τοὺς ἀσκοὺς τοῦ Αἰόλου μὲ τὸ ὅποιο συνταρακτικὸ ἀποτέλεσμα!]. Ἂν εἶναι ὅμως ἔτσι δὲν μποροῦν καὶ δὲν εἶναι ὀρθὸ νὰ καταδικάζουν ἀλὰ κάρτ!

Συνεχίζουμε μὲ τὶς πηγές: 

Διαβάζουμε στὸ ἄρθρο μὲ τίτλο «Τα αμφιλεγόμενα κύτταρα των εμβολίων προέρχονται από ένα έμβρυο του '60» Το WI-38 είναι τώρα μία από τις παλαιότερες και πιο ευρέως διαθέσιμες κυτταρικές σειρές στον πλανήτη (σσ. Ὄχι τὸ HEK 293 τοῦ ἐμβολίου τοῦ Κορονοϊοῦ ποὺ εἶναι πιὸ νέο. Ὁπότε σύμφωνα μὲ τὸ σκεπτικὸ τῶν Πατέρων ἀθωώνουμε τὸ παλιὸ καὶ καταδικάζουμε τὸ καινούργιο). Όπως έχει αναφέρει ο Χέιφλικ το 1984, το WI-38 είχε γίνει «ο πρώτος καλλιεργημένος φυσιολογικός πληθυσμός ανθρώπινων κυττάρων που έφτασε ποτέ σε ηλικία ψήφου» Σήμερα τα κύτταρα χρησιμοποιούνται συνήθως για την παρασκευή εμβολίων κατά της πολιομυελίτιδας, της ιλαράς, της παρωτίτιδας, της ερυθράς, της ανεμοβλογιάς, του έρπητα ζωστήρα, του αδενοϊού, της λύσσας και της ηπατίτιδας Α. (ἐδῶ)

Ἄρα πατέρες, ἱερεῖς καὶ μοναχοί, μὲ τὸ σκεπτικό σας, ὅσοι κάνουν καὶ θὰ συνεχίσουν νὰ κάνουν αὐτὰ τὰ ἐμβόλια εἶναι κατὰ τὸ σκεπτικό σας «ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ». Ὅμως ἐσεῖς τὸ ἀποσιωπεῖτε. Ἄρα γιὰ ἐσᾶς οἱ Ἱ. Κανόνες στὸ ἐμβόλιο Κορονοϊοῦ ἰσχύουν καὶ στὰ ἄλλα ἐμβόλια δὲν ἰσχύουν: Μήπως θὰ ἔπρεπε νὰ ἐπανεξετάσετε τοὺς λόγους σας, μήπως βιαστήκατε μὲ τὶς καταδίκες σας ἀπὸ ἄμβωνος καὶ δημοσίως;

Διαβάζουμε γιὰ τὸ ἐμβόλιο ἐρυθρᾶς:

«*50% μολυσματικής δόσης ιστοκαλλιέργειας 1 παραγόμενος σε κύτταρα εμβρύου όρνιθας. 2 παραγόμενος σε WI-38 ανθρώπινους διπλοειδείς πνευμονικούς ινοβλάστες» (ἐδῶ).

Διαβάζουμε: 

«Όχι, δεν χρησιμοποιούνται σε κανένα από τα εμβόλια απευθείας εμβρυϊκά κύτταρα, αλλά ναι, σε αρκετά από αυτά χρησιμοποιούνται κυτταρικές σειρές που προέρχονται από έμβρυα που έχουν εκτρωθεί τις δεκαετίες του 1960 ως και 1980. Δηλαδή, νομίμως τότε, τα κύτταρα εμβρύων από εκτρώσεις καλλιεργούνταν συνεχώς σε εργαστηριακές συνθήκες και χρησιμοποιούνταν για να γίνουν τεστ σε φάρμακα και εμβόλια»  (ἐδῶ).

Διαβάζουμε ἀπὸ τὸν τραγικό «Orthodox Theological Society in America (OTSA)» να παραδέχεται «(1)Τα εμβρυϊκά κύτταρα που χρησιμοποιούνται σήμερα προέρχονται από δύο ή τρεις θεραπευτικές εκτρώσεις που πραγματοποιήθηκαν πριν από αρκετές δεκαετίες. Οι αμβλώσεις ΔΕΝ προορίζονταν για την ανάπτυξη εμβολίων και όλα τα μέρη (συμπεριλαμβανομένης και της κυβέρνησης των ΗΠΑ) συμφώνησαν ότι κανένα νέο έμβρυο δεν θα θανατωθεί ή θα χρησιμοποιηθεί για αυτόν τον σκοπό.

(2) Πολλά εμβόλια (εκτός του COVID) που χρησιμοποιούμε στις ΗΠΑ και σε όλον τον κόσμο παράγονται από αυτά τα κύτταρα, και άλλες υποκατάστατες κυτταρικές σειρές δεν έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές για την ανάπτυξη των εμβολίων» (ἐδῶ).

Πατέρες, εἶναι ἔγκυρες ἢ ὄχι οἱ πηγές; Μποροῦμε νὰ παίζουμε μὲ τὶς ψυχὲς τῶν ἀνθρώπων καὶ τὶς ζωές τους; Καταδικάζετε ἀνθρώπους, ποὺ παρασύρθηκαν ἀπὸ τοὺς ἐπισκόπους, ποὺ ἐσεῖς δὲν τολμᾶτε νὰ καταδικάσετε, ποὺ γιὰ νὰ ζήσουν τὶς οἰκογένειές τους ἢ ἐπειδὴ φοβήθηκαν ἢ ἐπειδὴ δὲν εἶχαν ἐνημερωθεῖ ὅπως ἐσεῖς, ἐμβολιάστηκαν, ἀλλὰ γιὰ τὰ ἄλλα ἐμβόλια ποιεῖτε τὴν νήσσαν; Τί εἴδους πνευματικὴ στάση εἶναι αὐτή; Ὁ π. Στυλιανὸς εἶπε σὲ συνέντευξή του, ὅτι θὰ κρίνει ἡ ἱστορία τὴν Ἐκκλησία (ἐδῶ). Καὶ ἐγὼ ὡς ἱστορικὸς ρωτάω: Τί θὰ πεῖτε στὴν ἱστορία γιὰ τὴν στάση σας;

Ὁ γερμανικὸς ἰατρικὸς σύλλογος «Ἰατροὶ γιὰ τὴν Ζωή» προειδοποιεῖ, ὅτι στὴν Γερμανία, τὶς Η.Π.Α., στὴν Μ. Βρεταννία ἀλλὰ καὶ σὲ ὅλη τὴν Εὐρώπη τὰ ἐμβόλια γιὰ τὴν Ἐρυθρά, Ἰλαρά, Ἡπατίτιδα Α, Ἀνεμοβλογιά καὶ ἄλλες ἀσθένειες προέρχονται ἀπὸ προϊόντα ἐκτρώσεων καὶ εἶναι ἠθικὰ μὴ ἀποδεκτά. Μάλιστα πολλοὶ σύλλογοι γονέων μάχονται γιὰ τὴν κατάργησή τους. «In Deutschland weitgehend unbeachtet läuft in den USA und England seit Jahren eine Auseinandersetzung um Impfstoffe, für deren Herstellung Zellen abgetriebener Kinder (Foeten) verwendet werden. So lehnte in den 1990er Jahren eine katholische Vorschule in England die Teilnahme an einem Impfprogramm der Regierung ab, weil die Rötelnkomponente des Mehrfachimpfstoffes von abgetriebenen Foeten stammte… Bereits seit den 1960er Jahren werden aufbereitete Zellen von abgetriebenen Kindern (humane fetale Zelllinien) für die Herstellung bestimmter Aktiv-Impfstoffe vermarktet. Dabei handelt es sich um die Aktiv-Impfstoffe gegen die Virusinfektionskrankheiten Hepatitis A, Röteln und Windpocken, die auch heute noch in Deutschland und europaweit ausschließlich mit Hilfe humaner fetaler Zelllinien hergestellt werden… In den USA starteten Eltern- und Lebensschutzgruppen Kampagnen, um die Herstellerfirmen zur Produktion alternativer Impfstoffe zu bewegen oder die Regierung zu zwingen, Importe von Impfstoffen aus anderen Ländern zuzulassen, die nicht mit Hilfe von Zelllinien aus abgetriebenen Foeten hergestellt wurden» (ἐδῶ).

Ὅποιος ἐρευνήσει τὸ ἔγκυρο περιοδικὸ “The National Catholic Bioethics Quarterly” θὰ βρεῖ πάμπολλα ἄρθρα ποὺ ἀποδεικνύουν τὴν ὕπαρξη κυτταρικῶν σειρῶν ἀπὸ ἀμβλώσεις σε πολλὰ ἐμβόλια.

Στὸ δὲ εὐρωπαϊκὸ πρόγραμμα ἐκπαίδευσης γιὰ τὰ ἐμβόλια διαβάζουμε, ὅτι τὰ παρακάτω ἐμβόλια, ὄχι μόνο τὰ τοῦ COVID-19 ἀλλὰ ὅσα ἀναφέραμε προηγουμένως περιέχουν κυτταρικὲς σειρὲς ἀπὸ ἔμβρυα, ποὺ φυσικὰ φονεύθηκαν: 

«Some people wonder whether the vaccines made using human fetal cells (chickenpox, rubella, hepatitis A, one version of the rabies vaccine, and one version of the COVID-19 vaccine) could cause harm if the DNA from the fetal cells “mixes” with the vaccine recipient’s DNA. This is not likely to happen:» (ἐδῶ).

Τὸ τρομερὸ μάλιστα εἶναι ὅτι ὄχι μόνο ἐμβόλια ἀλλὰ καὶ φάρμακα (!!!) κατασκευάζονται μὲ κυτταρικὲς σειρές: “αποκάλυψη πως πολλά κοινώς χρησιμοποιούμενα φάρμακα όπως το Tylenol, Ibuprofen, Aspirin, Claritin, Benadryl, Albuterol, Pepto Bismol, Tums, Lipitor, Senokot, Motrin, Maalox, Ex-Lax, Sudafed, Prilosec, Preparation H και το Zoloft –για να ονομάσω μερικά επειδή ο Δρ. Nash είπε με πολύ ευκολία αρκετά ακόμη– όλα περιλαμβάνουν τη χρήση εμβρυικών κυτταρικών σειρών που προέρχονται από εκτρώσεις!  Μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο για τους «ανθρώπινους διπλοειδείς ινοβλάστες του πνεύμονα» επιβεβαιώνει ότι αυτές οι σειρές ανήκουν στη WI-38 κυτταρική σειρά που προέρχεται από τον ιστό του πνεύμονα ενός θηλυκού εμβρύου που κυοφορήθηκε για τρεις μήνες και αμβλώθηκε...  κάντε κλικ πάνω στον τελευταίο υπερσύνδεσμο παρακάτω για να διαβάσετε την έκδοση του περιοδικού «Δια μέσου των Καθολικών Φακών – (Through Catholic Lenses)» στις 28 Ιανουαρίου 2021 και ίσως να πιάσετε κι εσείς τον εαυτό σας να πέφτει, όχι όμως στο πάτωμα, αλλά σε μια εντελώς διαφορετική πραγματικότητα. Θα δείτε μια εκτενή λίστα από πολύ γνωστά φάρμακα, περιλαμβάνοντας τα πολυσυζητημένα, Ivermectin και Remdesivir. Κάνοντας αναζήτηση «εμβρυικές κυτταρικές σειρές» στο διαδίκτυο, θα ανακαλύψετε ακόμη αρκετές ιστοσελίδες από όπου μπορεί κανείς να αγοράσει μερικά… προς μόνο λίγες χιλιάδες δολάρια. Όσο περισσότερο αναζητεί κανείς, τόσο πιο ρυπαρή γίνεται όλη η (κυριολεκτική) επιχείρηση των εμβρυικών κυτταρικών σειρών που προέρχονται από αμβλώσεις” (ἐδῶ).

Ἡ ἔρευνα αὐτὴ θὰ μποροῦσε νὰ ἀποκαλύψει ἀκόμα καὶ πόσα καλλυντικὰ καὶ ἄλλα προϊόντα προέρχονται ἀπὸ ἐκτρώσεις.

Πιστεύω ὅτι ἀρκοῦν τόσες πηγὲς γιὰ νὰ δείξουν ὅτι ἡ στάση τῶν ἱερέων αὐτῶν καὶ οἱ καταδίκες τους εἶναι μονοδιάστατες καὶ γιὰ μένα λάθος. 

Διότι, ἀγαπητοὶ πατέρες, ποιός ἀπὸ ἐσᾶς θὰ ἀπαγορεύσει στὸν κόσμο νὰ ἐμβολιάζεται ὄχι μὲ τὸ ἐμβόλιο τοῦ COVID-19 ἀλλὰ μὲ τὸ ἐμβόλιο τοῦ Τέτανου, τῆς Ἰλαρᾶς, Ἐρυθρᾶς κλπ.; ἀκόμα καὶ ἡ Ἰνσουλίνη τῶν διαβητικῶν προέρχεται ἀπὸ κυτταρικὲς σειρές. Ποιός ἀπὸ ἐσᾶς θὰ πεῖ στὸν κόσμο νὰ μὴν στέλνει τὰ παιδιά του στὸ σχολεῖο μὲ τὸν κίνδυνο νὰ τοῦ τὰ πάρουν, ὄχι γιατὶ δὲν κάνουν τὸ ἐμβόλιο τοῦ COVID-19, ἀλλὰ τὰ ἄλλα ὑποχρεωτικὰ ἐμβόλια; Πότε κηρύξατε ἐσεῖς νὰ μὴν κάνουμε κανένα ἐμβόλιο ἀπὸ ὅλα αὐτά; Ἀντιθέτως ἐσεῖς εἴπατε, παρόλο ποὺ τὸ γνωρίζετε, ὅτι δὲν εἶστε ἐναντίον τῶν παραπάνω ἐμβολίων παρόλο ποὺ αὐτὰ, ὅπως ἀποδεικνύεται, προέρχονται ἀπὸ κυτταρικὲς σειρές. Ποιά ἄλλα βάρη πρέπει οἱ λαϊκοὶ νὰ βάλουν στοὺς ὤμους τους, ὅταν ἐσεῖς λειτουργεῖτε μὲ μία ἐπιλεκτική, διχαστική, ἀσυνεπή, ἀλόγιστη λογικὴ καὶ παράλληλα τοὺς πνευματικοὺς ὑπεύθυνους, τὶς ἐκκλησιαστικὲς ἐπιτροπὲς γιὰ αὐτὰ τὰ θέματα καὶ τοὺς  ἐπισκόπους, τοὺς μνημονεύετε καὶ προσκυνᾶτε ὡς διαδόχους τῶν Ἀποστόλων; Γι’ αὐτοὺς ἀπαιτεῖτε ἀκοινωνησία; Καὶ τὸ τραγικό; Σύμφωνα μὲ τὴν λογική σας ἀκόμα καὶ οἱ ἰσχύοντες ὡς εὐσεβεῖς ἐπίσκοποι εἶναι ὑπεύθυνοι, διότι γνωρίζουν καὶ δὲν καταδικάζουν συνοδικὰ τοὺς ὑπεύθυνους!

Ἀντὶ γιὰ καταδίκες, ἀπομονώσεις, μεγαλύτερο διχασμὸ καὶ μίσος δὲν θὰ ἦταν προτιμότερο κατ’ ἀρχὴν μία ἀναλαβὴ προσωπικῶν εὐθυνῶν. Ζητεῖστε καὶ ἕνα προσωπικὸ συγγνώμη, διότι ἐμπιστευτήκατε τόσο καιρὸ ἀνάξιους ἐπισκόπους, δὲν ψάξατε καὶ δὲν ενημερώσατε ἐγκαίρως (ὅπως καὶ μὲ τὴν αἵρεση) αὐτὰ γιὰ τὰ ὁποία τώρα κατηγορεῖτε τὸ ποίμνιο; Δὲν θὰ ἦταν προτιμότερο ἕνα ἀπὸ κοινοῦ καὶ μὲ βάση τὴν ἑνότητα (ὄχι ὁ καθένας κάνει, ὅ,τι θέλει) ψήφισμα μετὰ ἀπὸ μία πραγματικὴ σύναξη ὅλων στὸ ὁποῖο θὰ μποροῦσε νὰ ἀναφέρεται ἡ ἀπαίτηση π.χ.

“1. Μίας βαθύτερης ἐνημέρωσης καὶ εὐαισθητοποίησης καὶ διαύγειας γύρω ἀπὸ τὸ θέμα ὅλων τῶν ἐπικείμενων βιοηθικῶν ζητημάτων, ὥστε τότε νὰ παρθοῦν οἱ ἀνάλογες καὶ σύμφωνα μὲ τὶς Συνόδους ἀποφάσεις, ποὺ θὰ ἰσχύουν γι’ ὅλους καὶ ὅλα.

2. Μίας ξεκάθαρης ἀπαίτησης διαφάνειας στὴν ἀνάπτυξη, παραγωγὴ καὶ δοκιμή ὅλων τῶν φαρμάκων, καλλυντικῶν, προϊόντων φροντίδας τοῦ δέρματος, τροφῶν κλπ μὲ τὶς ἀνάλογες συνέπειες, ἂν δὲν ληφθεῖ ὑπόψη. 

3. Μίας ξεκάθαρης ἀπαίτησης ἐπισήμανσης σὲ ὅλα τὰ προϊόντα γιὰ τυχόν χρήση ἐμβρυικῶν κυτταρικῶν σειρών ἀπὸ ἀμβλώσεις, καθὼς καὶ ὅλων τῶν παρενεργειῶν.

4. Μίας σύνταξης ἐπιστολῶν σ’ ὅλες τὶς φαρμακευτικὲς ἑταιρίες, ἐνθαρρύνοντάς τους νὰ ἀντικαταστήσουν τὴν χρήση τῶν ἐμβρυικῶν κυτταρικῶν σειρῶν στὴν ἔρευνα, τὴν ἀνάπτυξη καὶ τὴ δοκιμὴ τῶν φαρμάκων τους καὶ καταδικάζοντάς τους ἂν δὲν τὸ πράξουν. Ἡ ἐταιρία Pasteur τὸ ἔπραξε μετὰ ἀπὸ μία τέτοια ἐνέργεια.

5. Μίας ἄσκησης πίεσης στὶς κυβερνήσεις, ποὺ φοβοῦνται μὴ χάσουν ψήφους, ὅσο τίποτα ἄλλο, γιὰ μία νέα νομοθεσία ποὺ θὰ ἀπαγορεύει τὴν πώληση ἐμβρυικῶν σωματικῶν μερῶν καὶ κυτταρικῶν σειρῶν.

6. Μίας, ἐπιτέλους κάθαρσης τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τοὺς ψευδεπισκόπους καὶ τὴν χειροτονία ἀληθινῶν ποιμένων, ποὺ θὰ στηρίξουν, θὰ εὐλογήσουν, θὰ ὀργανώσουν καὶ θὰ προωθήσουν τὰ παραπάνω.

 

Τὸ πρόβλημα, σεβαστοὶ Πατέρες, δὲν εἶναι οἱ ἁπλοὶ ἄνθρωποι, τὰ θύματα τῶν κυβερνήσεων, τῶν ἀπάνθρωπων φαρμακευτικῶν ἑταιριῶν, τῆς εὐγενικῆς ἐπιστήμης. Τὸ πρόβλημα εἶναι ὅτι δὲν ἔχουμε πνευματικούς, δὲν ὑπάρχει ὁμόνοια (κανεὶς δὲν θέλει νὰ προχωρήσει μαζὶ μὲ τοὺς ἄλλους), ταπείνωση (κανεὶς δὲν θέλει νὰ ἀκούσει τὴν γνώμη τοῦ ἄλλου) καὶ αἴσθημα εὐθύνης. Οἱ Ἅγιοι μᾶς προειδοποίησαν. Διότι αὐτὰ ποὺ λέτε, πατέρες, ἐπηρεάζουν τὴν ζωή καὶ τὴν ψυχικὴ κατάσταση ὅλων τῶν ἀνθρώπων.

Τὸ ζήσαμε καὶ τὸ ζοῦμε στὴν περίπτωση τῆς στάσεως τῶν ποιμένων ἀπέναντι στὴν αἵρεση. Τὸ ζοῦμε καὶ τώρα μὲ τὸν Κορονοϊό. Μακάρι τὰ ἐρωτήματα καὶ οἱ παρατηρήσεις νὰ ληφθοῦν ὑπόψη καὶ νὰ ἀπαντηθοῦν.

Χριστὸς ἐτέχθη καὶ καλὴ κι εὐλογημένη χρονιά!

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου