Κάλεσμα Ἐλευθερίας! ΟΛΟΙ στό Σύνταγμα στίς 29/08 κατά τοῦ ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ!

 


Κανεὶς δὲν περισσεύει σὲ τοῦτο τὸν ἀγῶνα!

Πρόκειται γιὰ ἀγῶνα γιὰ την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας, ἀγαθὸ καὶ ἀξία ποὺ ὑπερτερεῖ κάθε ἄλλου βάσει τῆς Ἱστορίας τοῦ Τόπου μας!

Γι’ αὐτὸ ΚΑΛΟΥΜΕ τὸν ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ νὰ συγκεντρωθεῖ εἰρηνικὰ στὴν πλατεῖα Συντάγματος στὴν Ἀθῆνα τὴν Κυριακὴ 29 Αὐγούστου 2021 καὶ ὥρα 6:30 μμ!

Ὁ Ἅγιος Φανούριος ὁ Μεγαλομάρτυρας ὁ Νεοφανής



Ο Άγιος Φανούριος ο θαυματουργός

Τα Πρώτα Χρόνια.

Τα χρόνια της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, γεννήθηκε και μεγάλωσε ο Άγιος Φανούριος, με βάση την εικονογράφηση που μας δίνει πληροφορίες για την μαρτυρική διαδρομή του. Δεν γνωρίζουμε όμως ούτε που γεννήθηκε αλλά ούτε και ποιοι ήταν οι γονείς του Αγίου. 

Για την εποχή λοιπόν εκείνη γνωρίζουμε πολλά για του βίους χιλιάδων μαρτύρων της χριστιανικής πίστης. Υπήρχε πάντα ένας αιμοσταγής και άπιστος αυτοκράτορας που μία και από τις κύριες ασχολίες του ήταν και ο διωγμός των χριστιανών. Όσοι από τους χριστιανούς έπεφταν στα χέρια των στρατιωτών θα έπρεπε ή να αρνηθούν την πίστη του, ή να τους αρπάξουν την περιουσία τους και όλο το βιός τους και μετά ακολουθούσε η διαδικασία των βασανιστηρίων για να αρνηθούν τον Χριστό. Οι περισσότεροι λοιπόν από όσους ομολογούσαν την Πίστη τους στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό θανατώνονταν με φρικτό τρόπο.

Ιδού ποιός ιεράρχης είναι θεοειδής: "Θεοειδὴς Ἱεράρχης τῆς Ἐκκλησίας Χριστοῦ, ἀνεδείχθης ἀληθῶς Ὅσιε ἔνδοξε, καὶ τοῦ Ἀρείου καθελών, αἵρεσιν τὴν δυσσεβῆ, ἀξίως ἐστεφανώθης, παρὰ τοῦ πάντων Δεσπότου"·

 

Ὁ Ἅγιος Ὅσιος Ἐπίσκοπος Κορδούης τῆς Ἱσπανίας

 
  

                                                        


Ἔζησε στὰ χρόνια τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου καὶ διακρίθηκε γιὰ τὴν ἀρετὴ καὶ τὴ γενναία συμμετοχή του στοὺς ἀγῶνες ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδοξίας.

Πῆρε μέρος στὴν Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, ποὺ ἔγινε στὴ Νίκαια, καθὼς καὶ σ’ αὐτὴ τῆς Σαρδικῆς τὸ ἔτος 347.

Ἐπίσης συνέπραξε στὸ νὰ ἀθωωθεῖ ὁ Μέγας Ἀθανάσιος ἀπὸ τὶς ἐναντίον του κατηγορίες ἐκ μέρους τῶν Ἀρειανῶν. Ἀλλὰ ἐπειδὴ ὁ αὐτοκράτορας Κωνστάντιος καταδίωκε ἀμείλικτα τὸν Ἀθανάσιο, τὸ ἴδιο ἔκανε καὶ στὸν Ἱεράρχη τῆς Κορδούης Ὅσιο, ποὺ ὑπέβαλε σὲ πολλὲς ἐξορίες καὶ κακοπάθειες.
Ὁ Ὅσιος ὅμως, κράτησε ὄρθιο τὸ ὀρθόδοξο φρόνημά του μέχρι τέλους. Δίκαια λοιπὸν τὸν ἐγκωμιάζει γι’ αὐτὰ ὁ Θεοδώρητος, ὁ δὲ Μέγας Ἀθανάσιος τὸν τιτλοφορεῖ πατέρα τῶν Ἐπισκόπων.


Ἀπολυτίκιον. Ἦχος πλ. α΄. Τὸν συνάναρχον Λόγον.
Ἀρετῶν ταῖς ἀκτῖσι καταλαμπόμενος, θεοειδὴς Ἱεράρχης τῆς Ἐκκλησίας Χριστοῦ, ἀνεδείχθης ἀληθῶς Ὅσιε ἔνδοξε, καὶ τοῦ Ἀρείου καθελών, αἵρεσιν τὴν δυσσεβῆ, ἀξίως ἐστεφανώθης, παρὰ τοῦ πάντων Δεσπότου· ὃν ἐκδυσώπει ὑπὲρ πάντων ἡμῶν.


Κοντάκιον. Ἦχος β΄. Τοῖς τῶν αἱμάτων σου.
Ἐν Ἱεράρχαις περίβλεπτος πέφηνας, καὶ τῆς Κορδούης ποιμὴν ὤφθης ἔνθεος, σοφίᾳ τῇ θείᾳ κοσμούμενος, καὶ ἀρετῶν τῷ φωτὶ Πάτερ Ὅσιε· διὸ οἱ πιστοὶ εὐφημοῦμέν σε.


Μεγαλυνάριον.
Χαίροις τῶν ποιμένων ἡ καλλονή, καὶ ἀρχιερέων, ἐγκαλλώπισμα ἱερόν· χαίροις εὐσεβείας, ὁ θεῖος ὑποφήτης, Ὅσιε Ἱεράρχα, Πάτερ θεόσοφε.

πηγή

Aπό την Σκύλα στη Χάρυβδη

 Πονηρά μεθόδευση, από την Σκύλα στη Χάρυβδη


Η ΔΙΣ των Λυκοποιμένων όρισε τα πιό πειθήνια όργανα του οικουμενισμού ως ανακριτές των ομολογητών Μητροπολιτών Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά και Κυθήρων και Αντικυθήρων κ. Σεραφείμ.
Οι ανακριτές είναι, για τον σεβ. κ. Κοσμά όρισαν τον Ιγνάτιο Βόλου και για τον σεβ. Σεραφείμ όρισαν τον  Άνθιμο Αλεξανδρουπόλεως

Αποφάσεις ΔΙΣ για Αιτωλίας και Κυθήρων 

 Απόσπασμα ανακοινωθέντος

Συνήλθε επί διήμερο, την Τετάρτη 25 και την Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος της 164ης Συνοδικής Περιόδου, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου. ............................................................................

Κατά τις δύο Συνεδρίες η Δ.Ι.Σ.:

"- Λαβούσα υπ’ όψιν την εισήγηση της Συνοδικής Επιτροπής επί των Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων σχετικώς προς τις επιστολές και λοιπές ενέργειες των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά και Κυθήρων και Αντικυθήρων κ. Σεραφείμ και κατόπιν της από 15ης Ιουλίου ε.έ. αποφάσεώς Της, εδέχθη τους εν λόγω Αρχιερείς για να παράσχουν προφορικές εξηγήσεις αναφορικώς προς τις επιστολές και λοιπές ενέργειές τους, με τις οποίες εξεδήλωσαν απειθαρχία και έλλειψη σεβασμού προς την ομόφωνη απόφαση του συλλογικού οργάνου διοικήσεως της Εκκλησίας της Ελλάδος, ως προς την έκτακτη διαδικασία τελέσεως των Ιερών Ακολουθιών εξαιτίας των υγειονομικών περιορισμών.

Μαζική στατιστική απάτη εμβολιασμού


Όποιος πεθάνει εντός 14 ημερών από τον εμβολιασμό θεωρείται ότι δεν έχει εμβολιαστεί!

 



Μια νέα μελέτη CDC χρησιμοποιείται από τα κύρια μέσα ενημέρωσης για να τρομοκρατήσει τον πληθυσμό. Ο στόχος είναι για άλλη μια φορά προφανής. Πρόκειται για την αύξηση των ποσοστών εμβολιασμού.

Η Yahoo Finance δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο "Μη εμβολιασμένοι κάτοικοι του Λος Άντζελες 29 φορές πιο πιθανό να νοσηλευτούν με COVID-19: Μελέτη CDC".

Εάν ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στη δημοσίευση του CDC, θα αναγνωρίσετε την απάτη με την πρώτη ματιά (δείτε τον πίνακα).


Σημεία των καιρών! Άλλα λένε οι Άγιοι και άλλα λένε και πράττουν οι επίσκοποι.

 

Οι επίσκοποι με το στόμα τους τιμούν, υποτίθεται τους Αγίους, με τις πράξεις τους όμως και το αθεόφοβο, βλάσφημο πνεύμα τους, τους προδίδουν, τους προσβάλλουν και τους καταργούν.


Οι Μητροπολίτες πρώην Ζακύνθου Δωδώνης, ο Αξώμης Αιθιοπίας κ. Δανιήλ και ο νυν Μητροπολίτης Διονύσιος,με τον Ρωμαιοκαθολικό επίσκοπο Ζακύνθου , Κέρκυρας και Κεφαλονιάς κ. Γεώργιο Αλτούβα.

Ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, αναφερόμενος στο Λείψανο του Αγίου Διονυσίου, αλλά και στα Λείψανα του Αγίου Γερασίμου και του Αγίου Σπυρίδωνος, ανέφερε τα εξής :

Και βλέπετε πως τα έχει οικονομίσει ο Θεός! Επειδή η Κέρκυρα, η Κεφαλονιά, η Ζάκυνθος είναι κοντά στην Ιταλία και εύκολα οι άνθρωποι θα μπορούσαν να παρασυρθούν από τον Καθολικισμό, έβαλε φράγμα εκεί πέρα τον Άγιο Σπυρίδωνα, τον Άγιο Γεράσιμο και τον Άγιο Διονύσιο» (Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Στ΄ Περί προσευχής – Έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου ‘’Ευαγγελιστής Ιωάννης Θεολόγος’’).

Τέτοια ερμηνεία έδωσε ο Άγιος Παΐσιος για τα τρία άφθορα Άγια Λείψανα Επτανήσων: του Αγίου Διονυσίου, του Αγίου Γερασίμου και του Αγίου Σπυρίδωνα. Και όπως είδαμε στο προηγούμενο άρθρο οι με αφορμή την εορτή του αγ. Διονυσίου παρευρισκόμενοι επίσκοποι, για να τους «τιμήσουν», τον αγ. Παΐσιο, τον αγ. Διονύσιο και τους τρεις συνολικά Αγίους, συγκάλεσαν και συμπροσευχήθηκαν με παπικό επίσκοπο, δηλαδή αγνόησαν και κατήργησαν την ερμηνεία του Αγίου, το φράγμα του Θεού!

Εμείς, θα πράξουμε το ίδιο;


Από πτώση σε πτώση

Συμπροσευχή με παπικό στη Ζάκυνθο παραμονή της γιορτής Αγίου Διονυσίου(23/8/2021)







Σήμερα της γιορτής Αγίου Διονυσίου δεν έγινε λιτανεία, αρκέστηκαν μόνο στην περιφορά που έγινε χθές.Γίνεται πάντα 3ήμερο πανηγύρι και μαζεύει πολύ κόσμο.

Στις 17 Δεκεμβρίου, κάθε χρόνο, η Ζάκυνθος, το στολίδι των Επτανήσων, γιορτάζει τη μνήμη του Αγίου Διονυσίου. Με τη δεύτερη πανήγυριν των Ζακυνθινών για τον προστάτη του νησιού τους (η πρώτη λαμβάνει χώρα το καλοκαίρι, στις 24 Αυγούστου, σχετίζεται δε με τη μετακομιδή του ιερού σκηνώματος του αγίου από τις Στροφάδες στη Ζάκυνθο, το 1717) τιμάται η μνήμη της κοιμήσεως του αγίου, που συνέβη το 1622. 

Aξίζει να σημειωθεί ότι την ώρα που με απόφαση της Κυβέρνησης δεν θα γίνουν λιτανείες, πραγματοποιήθηκε υποδοχή και πομπή με την μαριονέτα Αμάλ που έφτασε από τη Συρία στη Χίο από πλήθος κόσμου.












Ρωμαιοκαθολικός επίσκοπος Ζακύνθου,Κέρκυρας και Κεφαλονιάς κ.Γεώργιος Αλτούβας είναι ο μεσαίος στους 3,αριστερά ο Μητροπολίτης πρώην ΖΑΚΥΝΘΟΥ Δωδώνης και δεξιά ο νυν Μητροπολίτης Διονύσιος.

Οι κύριοι υπεύθυνοι αυτής της συμπροσευχής με τον παριστάμενο ανάμεσα σε αιρετικό κατά την αρχαία Ορθόδοξη τάξη καί Παράδοση τής Εκκλησίας,όπου απαγορεύεται επί ποινή καθαίρεσης κάθε συμπροσευχή με αιρετικούς ήταν ο Μητροπολίτες πρώην ΖΑΚΥΝΘΟΥ Δωδώνης,ο Αξώμης Αιθιοπίας κ.Δανιήλ και ο νυν Μητροπολίτης Διονύσιος,με τον Ρωμαιοκαθολικό επίσκοπο Ζακύνθου , Κέρκυρας και Κεφαλονιάς κ.Γεώργιος Αλτούβας.



Επιστολή Ρώσων ορθοδόξων λαϊκών προς Επισκόπους κατά του μαζικού εμβολιασμού

 


Επιστολή της Σύναξης Ορθοδόξων Λαϊκών προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πσκοφ και Πορχόφ κ. Τύχων.

Στην παρούσα επιστολή, η οποία κοινοποιείται σε όλους τους Επισκόπους της Ρωσικής Εκκλησίας, ασκείται αυστηρότατη κριτική στη βάση της Ορθόδοξης Θεολογίας και της καλώς εννοούμενης επιστήμης στον κ. Τύχων, και στο πρόσωπό του σε όσους Επισκόπους προωθούν τα εφάμαρτα εμβόλια κατά του κορονοϊού.


Ανοιχτή επιστολή

Προς: τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πσκοφ και Πορχόφ κ. Τύχων.

Κοιν.: Μητροπολίτες, επισκόπους, ηγούμενους που υπηρετούν στη δικαιοδοσία της Ρωσικής Ορθόδοξου Εκκλησίας και βρίσκονται στο κανονικό έδαφος της Ρωσικής Ορθόδοξου Εκκλησίας: στη Ρωσική Ομοσπονδία, την Υπερόριο Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία (ROCOR), την Ουκρανία, την Δημοκρατία της Λευκορωσίας, την Δημοκρατία της Μολδαβίας, την Δημοκρατία του Αζερμπαϊτζάν, την Δημοκρατία του Καζακστάν, την Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, την Δημοκρατία της Κιργιζίας, την Δημοκρατία της Λετονίας, την Δημοκρατία της Λιθουανίας, την Μογγολία, την Δημοκρατία του Τατζικιστάν, το Τουρκμενιστάν, την Δημοκρατία του Ουζμπεκιστάν, την Δημοκρατία της Εσθονίας, την Ιαπωνία.

ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ

 

 ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ_ΤΙΣ_ΕΝΕΣΕΙΣ

https://agonasax.blogspot.com/2021/08/blog-post_135.html?m=1💉💉

Ο αγ. Κοσμάς ο Αίτωλος για τους ιερείς

 Διὰ τοῦτο, ἀδελφοί μου, εἶνε δύσκολον τὴν σήμερον νὰ σωθοῦν πατριάρχαι, ἀρχιερεῖς, ἱερεῖς, κ.λπ. 


Τὸ γένος ἔχει ἀναγκη ἄξιων ἱερέων

Λέγω μόνον ὅτι ὅστις θέλει νὰ γίνῃ ἱερεύς, πρέπει νὰ εἶνε καθαρὸς ὡς ἄγγελος· νὰ ἠξεύρῃ γράμματα νὰ ἐξηγῇ τὸ ἅγιον Εὐαγγέλιον. Καὶ ὅταν γίνῃ 30 χρονῶν καὶ τὸν παρακαλέσουν οἱ κοσμικοὶ καὶ ὁ Δεσπότης, τότε νὰ γίνεται ἱερεύς, χωρὶς νὰ δώσῃ χρήματα. Καὶ νὰ κατοικῆ πλησίον εἰς τὴν ἐκκλησίαν, ὅποιαν ὥραν τὸν ζητήσουν οἱ κοσμικοὶ νὰ τὸν εὑρίσκουν. Νὰ στοχάζεται ποῖος εἶνε μαλωμένος μὲ τὴ γυναῖκα του, ποῖος ἀδελφὸς μὲ τὸν ἀδελφόν του, ποῖος γείτονας μὲ τὸν γείτονά του, νὰ τοὺς φέρη εἰς ἀγάπην, καὶ νὰ θυσιάζεται διὰ τὸ ποίμνιόν του. Καὶ ὅταν λειτουργῆ καὶ τελειώνη τὸ Εὐαγγέλιον, νὰ τὸ ἐξηγῆ εἰς τοὺς χριστιανούς, τί παραγγέλλει ὁ Χριστὸς νὰ κάμνουν. Καὶ νὰ στοχάζεται ὅτι οἱ φοῦντες, ὁποὺ εἶνε εἰς τὸ ἐπιτραχήλι, σημαίνουν τὰς ψυχὰς τῶν χριστιανῶν· καὶ ἂν χαθῆ μία ψυχή, ἔχει νὰ δώσῃ λόγον ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως. Καὶ νὰ στοχάζεται ὅτι τὸ φαιλόνι ὁποὺ φορεῖ καὶ δὲν ἔχει μανίκια, φανερώνει πὼς ὁ ἱερεὺς δὲν πρέπει νὰ ἔχῃ χέρια νὰ ἀνακατώνεται εἰς τὰ κοσμικὰ πράγματα, ἀλλὰ νὰ ἔχῃ πάντοτε τὸν νοῦν του εἰς τὸν οὐρανόν. Καὶ ὅταν μαζεύη τὸ φαιλόνιον καὶ γίνεται ὡσὰν δυὸ πτέρυγες, φανερώνει πὼς ἂν κάμνη καλὰ ἔργα, ὡσὰν ἄγγελος θὰ πετάξη νὰ ὑπάγη εἰς τὸν παράδεισον. Ἂν δὲ εἶνε ἀνάξιος, ἀγράμματος, μολυσμένος μὲ ἁμαρτίας, καὶ δίδη γρόσια, καὶ βάνη μεσίτας νὰ γίνῃ ἱερεύς, τότε μὲ αὐτὰ ἀγοράζει τὴν κόλασιν· καὶ ὅταν λέγη τὸ Εὐαγγέλιον, καὶ λέγη τόσα ψεύματα, ἀλλοίμονον εἰς ἐκεῖνον τὸν ἱερέα (39).

Φοβερὰ Προφητεία

Τὸν παλαιὸν καιρὸν οἱ ἄνθρωποι, ὅταν ἤθελον νὰ παιδεύσουν κανένα ἄνθρωπον, ἔκανον ὅρκον καὶ ἔλεγον, νὰ δώσῃ ὁ Θεὸς νὰ τὸν βάλῃ μὲ τοὺς ἱερεῖς τοῦ 18ου αἰῶνος. Διὰ τοῦτο, ἀδελφοί μου, εἶνε δύσκολον τὴν σήμερον νὰ σωθοῦν πατριάρχαι, ἀρχιερεῖς, ἱερεῖς, κ.λπ. Διὰ τοῦτο σᾶς συμβουλεύω, ἅγιοι ἱερεῖς, τώρα ποὺ ἔχετε καιρόν, μετανοήσατε, ἵνα σωθῆτε.

Ἁγ. Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, διδαχή Γ΄

πηγή

ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ

ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ

ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑΣΤΙΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ *

Εἶναι εὐλογία, Σεβασμιώτατε, σεβαστοὶ πατέρες, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, νὰ ἔχουμε ἐδῶ διδάσκαλο τὸν Ἅγιο Κοσμᾶ τὸν Αἰτωλό. Αὐτὴν τὴν προχωρημένη ὥρα ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς θὰ ἔλεγε: «Τώρα τί κἀνουμε, Χριστιανοί μου; Φθάνουν αὐτὰ ποὺ σᾶς εἶπα;». Φθάνουν αὐτὰ ποὺ ἀκούσαμε τόσες ὧρες τώρα, καὶ κοντεύει ἡ ἀντοχή μας νὰ ἔρθει στὸ τέλος της; «Ἔχω, λοιπὸν τώρα, λέει, δύο λογισμούς. ὁ ἕνας μοῦ λέγει. φθάνουν αὐτὰ ὁποὺ εἶπες εἰς τοὺς Χριστιανοὺς καὶ σήκω κομμάτι αὐγή, πήγαινε σὲ ἄλλο μέρος ν' ἀκούσουν κι ἄλλοι Χριστιανοί, ὁποὺ δὲν ἤκουσαν καμμίαν φορὰν λόγον Θεοῦ. Ὁ ἄλλος λογισμὸς μοῦ λέγει. ὄχι μὴν πηγαίνης. Κάθισε καὶ αὔριον τὴν αὐγὴν νὰ τοὺς εἰπῆς καὶ τὰ ἐπίλοιπα. Εὔχεσαι τοὺς Χριστιανούς, σοῦ εὔχονται καὶ ‘κεῖνοι καὶ τότε πηγαίνεις. -Τώρα τί λέγετε, χριστιανοί μου. νὰ πηγαίνω ἢ νὰ καθήσω; -Νὰ καθήσης, ἅγιε τοῦ Θεοῦ».

Ἅγιος Κοσμᾶς Αἰτωλός - Διδαχαί

 

ΔΙΔΑΧΗ Α´





Ἡ ἐνανθρώπησις τοῦ Θεοῦ Λόγου

Ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς καὶ Θεός, ἀδελφοί μου, ὁ γλυκύτατος αὐθέντης καὶ Δεσπότης, ὁ ποιητὴς τῶν Ἀγγέλων καὶ πάσης νοητῆς καὶ αἰσθητῆς κτίσεως, παρακινούμενος ὁ Κύριος ἀπὸ τὴν πολλήν του ἀγαθότητα ὁποὺ ἔχει εἰς τὸ γένος μας, σιμὰ εἰς ἄπειρα χαρίσματα ὁποὺ μᾶς ἐχάρισε καὶ μᾶς χαρίζει καθ᾿ ἑκάστην ἡμέραν καὶ ὥραν καὶ στιγμήν, ἐκαταδέχθη καὶ ἔγινε καὶ τέλειος ἄνθρωπος ἐκ Πνεύματος Ἁγίου καὶ ἀπὸ τὰ καθαρώτατα αἵματα τῆς Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καὶ Ἀειπαρθένου Μαρίας, διὰ νὰ μᾶς κάμη νὰ ἔβγωμεν ἀπὸ τὰς χεῖρας τοῦ διαβόλου, καὶ νὰ μᾶς κάμῃ υἱοὺς καὶ κληρονόμους τῆς βασιλείαςκρ του, νὰ χαίρωμεν πάντοτε εἰς τὸν παράδεισον μαζὶ μὲ τοὺς Ἀγγέλους καὶ νὰ μὴ καιώμεθα εἰς τὴν κόλασιν μὲ τοὺς ἀσεβεῖς καὶ τοὺς διαβόλους.

Τὸ ἔργον τῶν Ἀποστόλων

Καθὼς ἕνας ἄρχοντας ἔχει ἀμπέλια καὶ χωράφια καὶ βάνει ἐργάτας, οὕτω καὶ ὁ Κύριος ὡσὰν ἕνα ἀμπέλι ἔχει ὅλον τὸν κόσμον· καὶ ἐπῆρε δώδεκα Ἀποστόλους, καὶ τοὺς ἔδωκεν τὴν χάριν του καὶ τὴν εὐλογία του, καὶ τοὺς ἔστειλεν εἰς ὅλον τὸν κόσμον νὰ διδάξουν τοὺς ἀνθρώπους πῶς νὰ ζήσουν καὶ ἐδῶ καλά, εἰρηνικά, ἠγαπημένα, καὶ μετὰ ταῦτα νὰ πηγαίνουν εἰς τὸν παράδεισον, νὰ χαίρωνται πάντοτε· νὰ μετανοοῦν, νὰ πιστεύουν καὶ νὰ βαπτίζωνται εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, καὶ νὰ ἔχουν τὴν ἀγάπην εἰς τὸν Θεὸν καὶ εἰς τὸν ἀδελφόν των. Καὶ εἰς ὅποιαν χώραν πηγαίνουν οἱ Ἀπόστολοι καὶ τοὺς δέχονται οἱ ἄνθρωποι, τοὺς παρήγγειλεν ὁ Κύριος νὰ εὐλογοῦν τὴν χώραν ἐκείνην· εἰς ὅποιαν χώραν πάλιν πηγαίνουν οἱ Ἀπόστολοι καὶ δὲν τοὺς δέχονται, τοὺς παρήγγειλεν ὁ Κύριος νὰ τινάζουν καὶ τὰ τσαρούχια των καὶ νὰ φεύγουν.Ἔτσι οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι λαμβάνοντας τὴν χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὡς φρόνιμοι καὶ πιστοὶ δοῦλοι τοῦ Χριστοῦ μας, ἔτρεξαν ὡσὰν ἀστραπὴ εἰς ὅλον τὸν κόσμον. Μὲ ἐκείνην τὴν χάριν ἰάτρευον τυφλοὺς καὶ κωφοὺς καὶ λεπροὺς καὶ δαιμονισμένους, καὶ τὸ μεγαλύτερον μὲ τὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ μας ἐπρόσταζον τοὺς νεκροὺς καὶ ἀνεσταίνοντο. Καὶ εἰς ὅποιαν χώραν ἐπήγαινον οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι καὶ τοὺς ἐδέχοντο οἱ ἄνθρωποι, τοὺς ἔκαμνον χριστιανούς, ἐχειροτόνουν ἀρχιερεῖς καὶ ἱερεῖς, συνέστηναν Ἐκκλησίας, καὶ εὐλογοῦσαν τὴν χώραν ἐκείνην, καὶ ἐγίνετο ἕνας ἐπίγειος παράδεισος, χαρὰ καὶ εὐφροσύνη, κατοικία τῶν Ἀγγέλων, κατοικία τοῦ Χριστοῦ μας. Εἰς ὅποιαν χώραν πάλιν ἐπήγαινον καὶ δὲν τοὺς ἐδέχοντο οἱ ἄνθρωποι, τοὺς παρήγγειλε νὰ τινάζουν τὰ ὑποδήματά των, καὶ ἔμενεν εἰς ἐκείνην τὴν χῶραν κατάρα καὶ ὄχι εὐλογία, κατοικία τοῦ διαβόλου καὶ ὄχι τοῦ Χριστοῦ μας.

Το ένα χέρι νίβει το άλλο: Ενώ η διχόνοια βασιλεύει στις τάξεις των ορθοδόξων και η αίρεση έχει ξεχαστεί, οι αιρετικοί με την σύμπραξη της πολιτικής εξουσίας προωθούν με ταχύ ρυθμό την νέα Φερράρα Φλωρεντία


Μάξιμος Χαρακόπουλος από το forum του Ρίμινι: Βήματα για στενότερη συμπόρευση Ορθοδόξων και Καθολικών

 18:00 22/8


Ο ΓΓ της ΔΣΟ Μάξιμος Χαρακόπουλος με τον Σύμβουλο της Οργάνωσης Κώστα Μυγδάλη, τους οποίους συνοδεύει στην αποχώρησή τους εκ μέρους της διοργάνωσης ο Ανδρέα Μομπίλια.

Τη διοργάνωση εκδηλώσεων για το κοινό Πάσχα Ορθοδόξων και Καθολικών που συμπίπτει το 2025 και τη συμπλήρωση, το ίδιο έτος. 1700 χρόνων από την Α ´ Οικουμενική Σύνοδο της ενωμένης χριστιανοσύνης συμφώνησαν ο Γενικός Γραμματέας της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας (ΔΣΟ), Μέλος της Βουλής των Ελλήνων, δρ Μάξιμος Χαρακόπουλος και ο πρόεδρος της «Συνάντησης του Ρίμινι για τη φιλία των λαών» κ. Μπέρνχαρντ Σόλτς.

αγ. Ειρηναίος: Δεν υπάρχει η οικουμενιστική "ἐν ἑνότητι δογματικὴ διαφορετικότης" στην Εκκλησία


«ατ τ κήρυγμα χοντας παραλάβει  κκλησία, κα ατ τν Πίστη, καθς προείπαμε, μολονότι εναι διεσπαρμένη σ λο τν κόσμο τ φυλάσσει πιμελς, σν ν κατοικε σ να σπίτι· κα πιστεύει μοίως σ ατά, σν ν χει μία ψυχ κα τν δια καρδία κα τ κηρύσσει ατ μοφώνως κα τ διδάσκει κα τ παραδίδει, σν ν χει να στόμα»



Ολόκληρο το κείμενο : «1.2.1 Ἡ μὲν γὰρ Ἐκκλησία, καίπερ καθ' ὅλης τῆς οἰκουμένης ἕως περάτων τῆς γῆς διεσπαρμένη, παρὰ δὲ τῶν Ἀποστόλων, καὶ τῶν ἐκείνων μαθητῶν παραλαβοῦσα τὴν εἰς ἕνα Θεὸν Πατέρα παντοκράτορα, τὸν πεποιηκότα τὸν οὐρανὸν, καὶ τὴν γῆν, καὶ τὰς θαλάσσας, καὶ πάντα τὰ ἐν αὐτοῖς, πίστιν·

Άγιος Ειρηναίος. Ο αποστολικός Πατέρας της Παράδοσης (Πατρολογία Στυλιανού Παπαδόπουλου)

 




ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΥΩΝ.Ο θεολόγος της παραδόσεως.
ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ
Ο δεύτερος χριστιανικός αιώνας ανοίγει με τη μεγάλη αποστολική και πατερική μορφή του Ιγνατίου και κλείνει με το μεγάλο θεολόγο της Παραδόσεως Ειρηναίο. Και οι δύο αυτοί Πατέρες και Διδάσκαλοι αποτελούν τους γνησιότερους και σημαντικότερους θεολογικούς σταθμούς στην πορεία της Παραδόσεως τον δύο πρώτων μεταποστολικών αιώνων. Η σχέση μεταξύ τον δύο ανδρών είναι βαθειά. Ο Ειρηναίος κατανοείται σαν συνέχεια κι επέκταση του Ιγνατίου. Τη θεολογία του ο Ειρηναίος ασκεί με τις θεολογικές προϋποθέσεις της Ανατολής και την εμπειρία της Δύσεως. Φέρνει την παράδοση της μικρασιατικής Ανατολής και γνωρίζει τα προβλήματα της Δύσεως.
Νέο κλίμα.
 Η παρουσία του Ειρηναίου στο χώρο της Εκκλησίας και της θεολογίας στο τέλος του Β' αι. σημαίνει τη δημιουργία νέου κλίματος: τη στέρεη επανασύνδεση της θεολογικής σκέψεως με την αποστολική και ιγνατιανή Παράδοση και τη γνήσια προέκτασή της, ώστε να καταστή επαρκής προς αντιμετώπιση τον προβλημάτων της εποχής.

Αγ. Ειρηναίος Λουγδούνου: Ο Οικουμενικός Πατέρας και Διδάσκαλος της Εκκλησίας

 

Αγ. Ειρηναίος Λουγδούνου: Ο Οικουμενικός Πατέρας και Διδάσκαλος της Εκκλησίας

ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού

Ορισμένοι από τους αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας έλαβαν τον τίτλο του Οικουμενικού Διδασκάλου, διότι η προσφορά τους σε Αυτή υπήρξε καθοριστική για την διατύπωση της διδασκαλίας Της. Η δράση τους ξεπέρασε τα στενά γεωγραφικά όρια και την εποχή, που έζησαν και έδρασαν, επιδρώντας καταλυτικά στην διαμόρφωση της οικουμενικής διαστάσεως της Εκκλησίας. Ένας από αυτούς τους μεγάλους Πατέρες και οικουμενικούς διδασκάλους υπήρξε και ο άγιος Ειρηναίος, επίσκοπος Λουγδούνου.

Τί δεν καταλαβαίνουμε; Στοιχεία και αριθμοί που δείχνουν το αντίθετο από την τηλεοπτική προπαγάνδα

 Οι ακόλουθοι οργανισμοί δεν απαιτούν υποχρεωτικό εμβολιασμό και ποιά είναι τα ποσοστά εμβολιασμού στην Ευρώπη

Παγκοσμίως έχει εμβολιαστεί πλήρως μόνο το 24,9%.

Οι ακόλουθοι οργανισμοί δεν απαιτούν υποχρεωτικό εμβολιασμό από τους εργαζομένους τους

Λευκός οίκος, η κυβερνητική εκπρόσωπος Jen Psaki το ξεκαθαρίζει σε ερώτηση που της γίνεται. Επίσης στις Η.Π.Α. δεν θα υπάρχει διαβατήριο εμβολιασμού https://www.washingtonpost.com/gdpr-consent/?next_url=https%3a%2f%2fwww.washingtonpost.com%2fvideo%2fpolitics%2fpsaki-says-there-will-be-no-federal-vaccine-passport%2f2021%2f04%2f06%2fe47232ff-efea-4365-81a5-f9de18fd1e47_video.html

CDC (US-Disease-Control) Αμερικανικός Οργανισμός Πρόληψης και Προστασίας ασθενειών

FDA (Food and Drug Administration) Αμερικανικός Οργανισμός Ελέγχου και Πιστοποίησης/Αδειοδότησης φαρμάκων και τροφών.

WHO (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας)

Pfizer/ BioNTech εταιρία παραγωγής εμβολίων

Moderna εταιρία παραγωγής εμβολίων

Johnson & Johnson εταιρία παραγωγής εμβολίων

Τα δε ποσοστά εμβολιασμού στην Ευρώπη είναι:

Γερμανία: 58,9 %

Σουηδία: 50,4%

Νορβηγία: 47%

Φιλανδία: 46%

Γαλλία: 55%

Βέλγιο: 68,1%

Ολλανδία: 61,3%

Ελβετία: 50,9%

Αυστρία: 57,6%

Ιταλία 58,9%

Τσεχία: 51,8%

Πολωνία: 48,5%

Ρουμανία: 26%

Βουλγαρία: 15,5%

Λεττονία: 38,3%

Λιθουανία: 51,4%

Εσθονία: 39,8%

Σλοβακία 38,8%

Ουγγαρία: 56,3%

Ισπανία: 66,3%

Πορτογαλία: 66,9%

Κροατία: 38,7%

Σερβία: 39,9%

Ελλάδα: 52,3%

Στις Η.Π.Α. 51%

Παγκοσμίως έχει εμβολιαστεί πλήρως μόνο το 24,9%.

πηγή: https://ourworldindata.org/covid-vaccinations?country=OWID_WRL

Δηλαδή τα 3/4 του πληθυσμού της γης και ο μισός ευρωπαικός πληθυσμός (και εξυπακούεται και πολλοί από τους επιστήμονες της κάθε χώρας που συμβουλεύουν τους ανθρώπους αυτούς) δεν επιθυμεί τον εμβολιασμό ή γι' αυτούς δεν υπάρχει καν πρόγραμμα εμβολιασμού. Είναι όλοι αυτοί ψεκασμένοι; Είναι όλοι αυτοί φανατικοί και εχθροί του γενικού καλού; 

Είναι αλήθεια η πληροφορία των ειδικών των ΜΜΕ, ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων παγκοσμίως επιθυμεί να ἠ έχει εμβολιαστεί; Τι δεν καταλαβαίνουμε;








Δημοσιεύτηκε επιστολή Οικουμενικού με επιβεβαίωση αναθέματος του Φιλάρετου

 


Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος απηύθυνε επιστολή σχετικά με τον αναθεματισμένο μοναχό Φιλάρετο στον Πατριάρχη Μόσχας και πασών Ρωσιών Αλέξιο το 1997.

Το 1997 ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος επιβεβαίωσε το ανάθεμα του Φιλάρετου Ντενισένκο που επιβλήθηκε από τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία. Το έγγραφο, το πρωτότυπο του οποίου φυλάσσεται στο ΤΕΕΣ πατριαρχείου Μόσχας, δημοσιοποίησε στον αέρα του «Πρώτου Ανεξάρτητου» (εδώ)  ο κληρικός της Επισκοπής Κάμενετς της UOC ιερομόναχος Βιατσεσλάβ Μαξίμενκο.

Ο ιερομόναχος εξήγησε ότι στις 6 Μαρτίου 1997 ο Πατριάρχης Μόσχας και πασών Ρωσιών Αλέξιος ενημέρωσε τον επικεφαλής του Φαναρίου για την απόφαση της Ιεραρχίας της Ιεράς Συνόδου της Ρωσικής Εκκλησίας, η οποία έλαβε χώρα στη Μόσχα στις 18–23 Φεβρουαρίου.

«Με βαθύ πόνο και θλίψη η Ιερά Σύνοδο αναγκάστηκε να καταθέσει ότι έθεσαν τον εαυτό τους έξω από το φράχτη της εκκλησίας στερημένοι όλων των βαθμών της ιεροσύνης, ο πρώην Μητροπολίτης Φιλάρετος (Ντενισένκο) και ο πρώην ιερέας Γκλεμπ Γιακούνιν, έχοντας ριζώσει στο σχίσμα, χωρίς να λάβουν υπόψη το κάλεσμα της Εκκλησίας για μετάνοια, ενότητα, καταστρέφοντας την ενότητα της εκκλησίας, συκοφαντώντας την Εκκλησία και συνεχίζοντας βλάσφημα να τελούν "ιεροτελεστίες".

Κυριακή Θ΄ Ματθαίου Αγ. Γρηγόριος ο Παλαμάς:

 

Ομιλία 32η στο Ευαγγέλιο με θέμα την καθησύχαση της τρικυμίας όπου γίνεται λόγος και για τους πειρασμούς                                  

Ένα κείμενο που πρέπει να διαβάσουμε όλοι μας. Ιδιαίτερα όσοι αυτόν τον καιρό πιέζονται από θλίψεις, όσοι απελπίζονται και νιώθουν απόγνωση.
(Ματθ. 14, 22-34)

Ο άγιος Γρηγόριος ερμη­νεύει και αυτή τη διήγηση με την αναγωγική μέθοδο. Ιστορικά αυτή αποτελεί έκθεση του θαύματος της ηρέμησης των κυμάτων, ηθικά όμως υποδηλώνει την μέσω των πειρασμών τελειοποίηση της πίστεως, ενώ αναγωγικά παριστάνει τη δυσκολία του έργου των Αποστόλων στον εθνικό κόσμο. Ο Ιησούς Χρι­στός ανάγκασε τους μαθητές να μπουν στο πλοίο και να μεταβούν στην απέναντι όχθη πριν από αυτόν. Αφού έθρεψε προηγουμέ­νως σωματικά τις πέντε χιλιάδες, αποστέλλει τώρα τους μαθητές στην τρικυμιώδη θάλασσα των Εθνικών, για να κηρύξουν το Ευαγγέλιο, αντιμετωπίζοντας παντός είδους πειρασμούς. Η γνη­σιότητα της πίστεως στον Θεό χαρίζει υπομονή στους πειρα­σμούς, και αυτή πάλι τελειοποιεί την πίστη. Οι άνθρωποι βέβαια λυπούνται για τους πειρασμούς, που έπρεπε να χαίρονται, και «παρ’ εμού», λέγει ο ομιλητής, «ταύτην μάλιστα ζητείτε την άνεσιν των σωματικών πειρασμών, ης εγώ μάλλον καταφρονήσας προς ύμας ήλθον συμπάσχειν υμίν αιρούμενος». Ήταν περίο­δος θλίψεως των Θεσσαλονικέων, πιθανώς λόγω πολιορκίας.

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Α΄Κορ. 3,9-17]

 

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Α΄Κορ. 3,9-17] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Α΄Κορ. 3,9-17]                         

 ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

 ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

     «Θεο γρ σμεν συνεργο· Θεο γεργιον, Θεο οκοδομ στε (:είμαστε και οι δύο [:και ο Παύλος και ο Απολλώς] ένα, διότι και εκείνοι που φυτεύουν και εκείνοι που ποτίζουν, είμαστε συνεργάτες του Θεού στο έργο Του που αποβλέπει στην σωτηρία μας. Είστε αγρός που ανήκει στον Θεό και καλλιεργείται από Αυτόν. Είστε οικοδομή του Θεού που κτίζεται από Αυτόν με όργανά Του και κτίστες Του εμάς)» [Α΄Κορ. 3,9].

     Πρόσεξε ότι αποδίδει και σε αυτούς έργο όχι μικρό, αφού προηγουμένως απέδειξε ότι το παν είναι έργο του Θεού. Επειδή δηλαδή πάντοτε συμβουλεύει πειθαρχία στους άρχοντες, για τον λόγο αυτόν δεν υποτιμά απόλυτα τους διδασκάλους. «Θεο γεργιον(:είστε αγρός που ανήκει στον Θεό και καλλιεργείται από Αυτόν)». Επέμεινε δηλαδή στη μεταφορά, επειδή είπε «φύτεψα» [βλ. Α΄Κορ. 3,6: «γ φύτευσα, πολλς πότισεν, λλ᾿  Θες ηξανεν(:Εγώ ο Παύλος φύτεψα σε σας την πίστη με το κήρυγμά μου, ο Απολλώς πότισε τη νεοφυτεμένη πίστη σας, αλλά ο Θεός την αύξανε. Χωρίς όμως την αύξηση αυτή, η σπορά ούτε θα φύτρωνε, ούτε θα ριζοβολούσε, ούτε θα καρποφορούσατε)»]. «Εφόσον είστε αγρός του Θεού, είναι δίκαιο να ονομάζεστε όχι από το όνομα αυτών, που τον καλλιεργούν, αλλά από το όνομα του Θεού· διότι ένας αγρός δεν παίρνει το όνομά του από αυτόν που το καλλιεργεί, αλλά από τον ιδιοκτήτη».