Ἡ (ἀ)πιστότης πρός τήν Ὀρθοδοξία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Γερμανίας

 


Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

 

Ὁ γνωστὸς στοὺς οἰκουμενιστικοὺς κύκλους γιὰ τοὺς αὐλικοὺς ἐπαίνους καὶ τὰ ἀπολογητικὰ ἄρθρα του πρὸς ὑπεράσπιση τοῦ Βαρθολομαίου καὶ κάθε οἰκουμενιστῆ ἀρχιεπισκόπου ἀρχιμανδρίτης τῆς Ἐκκλησίας τῆς Γερμανίας π. Γεράσιμος Φραγκουλάκης ἔγραψε πάλι ἕνα κατάπτυστο ἄρθρο κατηγορώντας αὐτὴ τὴν φορὰ τὸν Μητροπολίτη Πολωνίας Σάββα, ἐπειδὴ ὁ μητροπολίτης ἀμφισβήτησε λόγῳ τῆς ἀναγνώρισης τῶν Οὐκρανῶν σχισματικῶν τὴν πιστότητα πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (ἐδῶ).

Κατ’ ἀρχὴν ὁ ἀναγνώστης διαπιστώνει, ὅτι ἐνῶ ὁ ἐν λόγῳ ἀρχιμανδρίτης σπεύδει νὰ κατηγορήσει ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ ὡς σχισματικοὺς καὶ ἀνορθόδοξους, ὅσους διαμαρτύρονται ἐνάντια στὶς οἰκουμενιστικὲς δραστηριότητες τῶν παναιρετικῶν οἰκουμενιστῶν ψευδοποιμένων καὶ δὲν τοὺς ἀναγνωρίζουν ὡς ὀρθοδόξους, ὁ ἴδιος ἐπιτίθεται θρασύτατα καὶ ἀνάρμοστα καὶ ἄνευ ὁποιωνδήποτε ἁγιοπατερικῶν ἐπιχειρημάτων ἐνάντια σὲ κάθε κληρικό, ἀπὸ προκαθήμενο ἐκκλησίας ἕως τὸν τελευταῖο μοναχὸ ποὺ θὰ τολμήσει νὰ κατηγορήσει τὴν παναιρετικὴ αὐτὴ ὁμήγυρη, ἀποδεικνύοντας ὅτι ἡ ὑπακοὴ καὶ ἡ ἀλήθεια γιὰ τὸν π. Γεράσιμο εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ἐργασίας στὴν προκρούστεια κλίνη, ποὺ οἱ οἰκουμενιστὲς ἔχουν ἐφαρμόσει στὰ θέματα πίστεως.

Αὐτὸ ὅμως ποὺ κάνει τὸν ἀναγνώστη κατὰ τὸ λαϊκόν κυριολεκτικὰ «νὰ βγαίνει ἀπὸ τὰ ροῦχα του», εἶναι ἡ ἀναφορὰ τοῦ ἐν λόγῳ ἀρχιμανδρίτου καὶ ἐπίδοξου μελλοντικοῦ ἐπισκόπου περὶ πιστότητας στὴν Ὀρθοδοξία ρωτώντας μὲ ρητορικὸ φαρισαϊσμὸ τὸν μητροπολίτη Πολωνίας, ποὺ θὰ τὸν ζήλευε ἀκόμα καὶ ὁ Καϊάφας: «Τι είναι τελικά πιστότης προς την Ορθοδοξία, η τήρηση της τάξεως ή η υποστήριξη αυτών που την διασαλεύουν προς ίδιον όφελος;».

Δὲν θὰ ἐπέμβουμε στὴν διαμάχη Κων/πόλεως καὶ Μόσχας περὶ πρωτείου στὴν Ἐκκλησία. Καὶ οἱ δύο πατριάρχες εἶναι ὑπέρμαχοι καὶ προωθητὲς τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὅπως δὲν θὰ ἀρνηθοῦμε, ὅτι ἡ ἀναγνώριση τῶν Οὐκρανῶν σχισματικῶν ὡς κανονικῶν ἱεραρχῶν ἀποτελεῖ ἀντικανονική, παράνομη καὶ ἀνάλογη τοῦ ληστρικοῦ χαρακτῆρος τῶν Οἰκουμενιστῶν ἐνέργεια (ἀλήθεια, αὐτὸ δὲν τὸ βλέπουν, ὅσοι ὀρθῶς ἀντιμάχονται τὸ οὐκρανικὸ σχίσμα, κλείνουν ὅμως τὰ μάτια τους στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;).

Ἀντιστρέφουμε ὅμως τὸ ἐρώτημα στὸν π. Γεράσιμο, ρωτώντας τον, ποιά εἶναι ἡ πιστότης τῶν κληρικῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Γερμανίας πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία, ἡ τήρηση τῆς κανονικῆς τάξεως ἢ ἡ ὑποστήριξη αὐτῶν ποὺ τὴν διασαλεύουν πρὸς ἴδιον ὄφελος;

Ἀποτελεῖ πιστότητα πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία ἡ ἀναγνώριση αἱρετικῶν ἀπὸ τοὺς παπικοὺς μέχρι ἀκόμα καὶ τοὺς ἀντβεντιστὲς καὶ πεντηκοστιανοὺς ὡς «ἐκκλησίες» καὶ τὴν Ὀρθοδοξία ὡς μία ἀπὸ αὐτές; Ξέχασε ἡ ἱεραρχία τῆς Γερμανίας, ὅτι τὰ αἱρετικὰ μέλη τοῦ ACK («Ἐργασιακὴ Ὁμάδα Ἐκκλησιῶν τῆς Γερμανίας») καὶ ἐκτὸς αὐτοῦ, μὲ τὰ ὁποῖα συμπροσεύχονται ὁ π. Γεράσιμος καὶ ὅλη ἡ παναιρετικὴ ὁμήγυρή του, ἀνήκουν στὴν ἐπίσημη λίστα αἱρετικῶν τῆς Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος;


Ἀποτελεῖ πιστότητα πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία καὶ τήρηση τῆς κανονικῆς τάξεως ἡ καταπάτηση τόσων Ἱερῶν Κανόνων ἀπὸ τοὺς κληρικοὺς τῆς Μητροπόλεως Γερμανίας μὲ πρωτεργάτη τὸν ἀρχιεπίσκοπό της Αὐγουστῖνο; Ἔχουν καταπατηθεῖ τόσοι Ἱ. Κανόνες ποὺ φαίνεται ἀπίθανο ἂν οἱ ἱερεῖς τῆς Γερμανίας γνωρίζουν τὸ Πηδάλιο ἢ τὸ θυμοῦνται, μόνο ὅταν πρόκειται γιὰ θέματα πρωτείου καὶ ὑπακοῆς.


Ἀποτελεῖ πιστότητα πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία ἡ ἀποσιώπηση κάθε ἀναφορᾶς καὶ ἡ παντελὴς ἔλλειψη κηρύγματος γιὰ τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τὴν Κυριακὴ τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ στοὺς ὀρθοδόξους ναοὺς τῆς Γερμανίας καὶ στὴν ἐπίσημη ἱστοσελίδα τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς, ἀλλὰ καὶ στὴν ἀντίστοιχη τοῦ «ὀρθοδόξου μαχητοῦ καὶ ὑπερασπιστῆ» π. Γερασίμου (ἱ. Ναὸς Τριῶν Ἱεραρχῶν, Ἁννόβερο); Ποιά πιστότητα φανερώνει ἡ ἀποσιώπηση τοῦ μηνύματος τῶν Κυριακῶν αὐτῶν; Αὐτή, τοῦ νὰ μὴν προσβάλλουμε τοὺς φίλους μας παπικοὺς καὶ Προτεστάντες; Αὐτή, τοῦ νὰ μὴν προκαλοῦμε φανατισμούς; Αὐτή, τῆς φτηνῆς δικαιολογίας «ἄλλη χώρα, ἄλλα ἔθιμα»; Μιλᾶτε γιὰ τὴν νηστεία καὶ τὴν μετάνοια, ἀλλὰ γιὰ τὴν ὁμολογία καὶ τὴν ὑπεράσπιση τῆς Πίστεως, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ ὑψίστη ἐντολἠ, σιωπᾶτε κουνώντας παράλληλα τὸ δάκτυλο σὲ ὅσους δὲν σᾶς ἀκολουθοῦν.

Ἀποτελεῖ πιστότητα πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία ἡ ἐκκοσμίκευση τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὑποταγή της στὴν κρατικὴ ἐξουσία, ἡ παντελὴς ἔλλειψη ἀντίστασης στὰ ὅσα τρομερὰ συμβαίνουν μὲ τὴν δικαιολογία τῆς ψευδοπανδημίας τοῦ Κορονοϊοῦ; Ἀκόμα καὶ οἱ Προτεστάντες σᾶς ἔβαλαν τὰ γυαλιά, διαμαρτυρόμενοι ἐκεῖ ποὺ ἐσεῖς ποιεῖτε τὴν νήσσαν καὶ γίνεσθαι ὄρνιθες γιὰ νὰ πάρετε οἰκονομικὴ βοήθεια ἀπὸ τὴν κυβέρνηση. Καὶ τολμᾶτε καὶ ζητᾶτε οἰκονομικὴ ἐνίσχυση ἀπὸ τοὺς πιστούς, στοὺς ὁποίους δὲν ἐπιτρέπετε τὸν ἐκκλησιασμὸ εἴτε λόγῳ συνωστισμοῦ εἴτε λόγῳ ἄρνησης τῆς μάσκας;

Ἀποτελεῖ πιστότητα πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία, ἡ χρησιμοποίηση πολλῶν λαβίδων στὴν Θ. Κοινωνία γιὰ λόγους «ὑγείας», γαντιῶν, μασκῶν, ἀπολλυμαντικῶν ὑγρῶν, ἀπαγορευτικῶν ταινιῶν στοὺς ναούς; Δὲν φοβᾶστε καὶ δὲν ὑπολογίζετε οὔτε Θεὸ οὔτε ἀνθρώπους. Ψεύδεσθε ὁλοσχερῶς καὶ αἰσχρότατα ὅταν ἰσχυρίζεσθε, ὅτι ὅλα αὐτὰ τὰ κάνετε γιὰ τὸ καλὸ τῶν ἀνθρώπων καὶ προβάλλετε γελοιότητες ὡς μηνύματα τοῦ τύπου (Προ)σοχὴ καὶ (Προ)σευχή. Ἂν νοιαζόσασταν πραγματικά, θὰ ὑψώνατε λόγον Ἀληθείας καὶ Θεολογίας, θὰ προβάλλατε τὴν θεραπεία τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν Ἁγίων μὲ λιτανεῖες, ἀγρυπνίες, ἐξομολόγηση καὶ Θ. Κοινωνία.

Δὲν ἀγαπᾶτε οὔτε τὸν ἄνθρωπο οὔτε τὸν συνάνθρωπο, οὔτε τὸν ὀρθόδοξο οὔτε τὸν ἄθεο, οὔτε τὸν Ἕλληνα οὔτε τὸν Γερμανὸ καὶ γι’ αὐτὸ σιωπᾶτε δημοσίως σὲ ὅλα τὰ σκανδαλώδη θέματα ποὺ ἀποδεικνύουν τὴν ἀποστασία τῶν καιρῶν μας. Δὲν ἔχετε πεῖ τίποτα δημοσίως μέχρι στιγμῆς ὡς «ὀρθόδοξοι ποιμένες» γιὰ τὸ θέμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας ποὺ καταδικάζει ὁ Παῦλος τόσες φορὲς στὶς ἐπιστολές του καὶ ἐσεῖς ὑποστηρίζετε μὲ τὴν σιωπή σας. Δὲν ἔχετε πεῖ τίποτα δημοσίως μέχρι στιγμῆς ὡς «ὀρθόδοξοι ποιμένες» γιὰ τὸ θέμα τῶν ἐκτρώσεων, ποὺ καταδικάζει ὁ Μ. Βασίλειος καὶ ἐσεῖς ὑποστηρίζετε μὲ τὴν σιωπή σας. Γιὰ τὸ θέμα υἱοθεσίας παιδιῶν ἀπὸ ὁμοφυλόφιλα ζευγάρια, ποὺ τὰ ἀγοράζουν ἀπὸ τὶς ἐνοικιαζόμενες (!!!) μητέρες τους μὲ τὸ ποσό π.χ. τῶν 60.000 δολλαρίων (πληροφορία ἀπὸ τὸ ZDF), γεγονὸς ποὺ ξεπερνάει ἀκόμα καὶ τὰ Σόδομα καὶ Γόμορα ἢ τὴν ἀγορὰ ἀνθρώπων τῆς ἱστορίας.

Ἀποτελεῖ πιστότητα τῶν κληρικῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Γερμανίας πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία, καὶ τήρηση τῆς κανονικῆς τάξεως ἡ ὑπογραφὴ κειμένων ὅπως ἡ Οἰκουμενικὴ Χάρτα ἢ ἡ δήλωση συμμετοχῆς στὸ ACK καὶ ἀναγνώρισης τῶν Μυστηρίων (Βάπτισμα, Γάμο, Ἱερωσύνη) τῶν αἱρετικῶν; Μὲ ποιό δικαίωμα ὑπογράψατε ἐν ὀνόματι τῶν Ὀρθοδόξων τέτοια προδοτικὰ καὶ ἀντίθεα κείμενα; Ποιός σᾶς ἔδωσε τὴν ἐξουσιοδότηση αὐτή; Ἔγινε ποτὲ σύναξη τῆς Ἐκκλησίας (λαϊκῶν καὶ κληρικῶν) καὶ ἀποφασίστηκε τέτοια ἀπόφαση; Ἔγινε προσυζήτηση, στὴν ὁποία ζητήθηκε ἡ σύμφωνη γνώμη τῶν πιστῶν;  Εἶναι ἐκκλησία μόνο ὁ κάθε ἀρχιεπίσκοπος ἢ ὁ κάθε ἱερέας/ἀρχιμανδρίτης ὡς νέος Πάπας; Δὲν ἀποτελοῦν ὅλοι τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας μὲ κεφαλὴ τὸν Χριστό; Κι ἂν ἐπικαλεῖσθαι τὴν ληστρικὴ σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου, τότε σᾶς ἀπαντοῦμε, ὅτι αὐτὰ τὰ κάνατε πρὶν ἀπὸ τὴν Σύνοδο, ἄρα εἴστε κανονικῶς ὑπαίτιοι καὶ ὅτι ἡ σύνοδος αὐτὴ ἔχει ἀναγνωρισθεῖ ἀπὸ πλῆθος Ὀρθοδόξων ὡς ληστρικὴ καὶ παράνομη.

Ἀποτελεῖ πιστότητα πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία ἡ ἁγιοκατάταξη φωτισμένων ἀπὸ τὸν Θεὸ ἀνθρώπων, ὅπως ὁ ἅγ. Παΐσιος, ὁ ἅγ. Ἰάκωβος Τσαλίκης, ὁ ἅγ. Πορφύριος, καὶ ταυτόχρονα ἡ ἀκύρωση τοῦ κηρύγματός των; Διότι, π. Γεράσιμε, καὶ ὅλοι ἐσεῖς τοῦ συναφιοῦ σας, δὲν εἶσθε εἰς θέσιν νὰ ἀντιληφθεῖτε ὅτι οἱ Ἅγιοι αὐτοί, ὅπως καὶ ὅλοι οἱ Ἅγιοι τοῦ αἰῶνος μας, καταδίκασαν τὸν Οἰκουμενισμό, καταδίκασαν τὶς συμπροσευχές, καταδίκασαν τὶς αἱρέσεις καὶ τὶς ψευδοαναγνώρισή τους ὡς «ἐκκλησίες», καταδίκασαν τὸ Π.Σ.Ε. καὶ τὸ ἑκάστοτε ACK, καταδίκασαν τὰ «μυστήριά» τους.


Ποτὲ κανεὶς δὲν ἔπραξε αὐτὰ ποὺ πράττετε ἐσεῖς, ποὺ κάνετε ἀρτοκλασία καὶ ψέλνετε τὸ «Θεοτόκε Παρθένε» παρουσία προτεσταντῶν ποὺ ἀρνοῦνται τὴν Παρθενία Της, καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Γερμανίας Αὐγουστῖνος πού, ὅπως λέει, μπορεῖ νὰ ἀφήσει τὴν φωλιὰ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ νὰ πετάξει ὡς ἐλεύθερο πουλὶ καὶ ἀλλοῦ γιὰ νὰ μάθει περισσότερα καὶ ὁ π. Κων/νος Μίρον, ὁ πρόεδρος τοῦ ACK ποὺ εὐλογεῖ τὴν ἡμέρα τῆς Πεντηκοστῆς τὸ παρὸν στὴν οἰκουμενιστικὴ ἐκδήλωση συνονθύλευμα αἱρετικῶν ὡς «φρικιὰ τοῦ Ἰησοῦ» ἀντὶ νὰ τοῦ ζητήσει νὰ μετανοήσει.

Γιὰ ὅλα ὅσα σᾶς κατηγορῶ, ὑπάρχουν οἱ ἀνάλογες ἀποδείξεις ποὺ ἔχουν ἤδη δημοσιευθεῖ καὶ μποροῦν νὰ ἐπαναληφθοῦν καὶ δὲν χωροῦν ἀμφισβητήσεως ἢ σχολίων τύπου «συνωμοσιολογίες» καὶ τὰ σχετικά.

Ὅσο γιὰ τὸ θέμα τῆς πιστότητας ποὺ χωρὶς φόβο Θεοῦ ἀναφέρετε καὶ τοῦ σχήματος ποὺ ἐσεῖς φέρετε ἀλλὰ δὲν τιμᾶτε καὶ τὸ ὁποῖο τόσο εὔκολα καταργεῖτε καὶ κακομεταχειρίζεσθε, σᾶς ὑπενθυμίζω τὰ χωρία: Ἀποκ. 2:10β, Ματθ. 25:21, Λουκ. 14: 26-27 καὶ 16:1012, Β΄ Κορ. 7:1, Δαν. 6:4, · Ἑβρ. 3, 5, Α΄ Κορ. 4, 1-2.

Καλύτερα νὰ μετανοήσετε καὶ νὰ συνειδητοποιήσετε ὄχι τὴν πιστότητα ἀλλὰ τὴν ἀπιστότητα ποὺ ἐπιφέρατε στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Γερμανίας. Γνωρίζετε ὅτι ὑπάρχει καὶ Θεὸς ποὺ κουνάει τὶς λυχνίες.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου