Ἀπάντηση στὴν ἄρνηση ἀποδοχῆς εὐθυνῶν καὶ στὶς εἰρωνεῖες ἐκ μέρους τῆς «Φαίης»

 

Οἱ ἴδιοι ἔνοχοι στὸ γνωστὸ ἐδῶ καὶ χρόνια ἔργο τους: τὴν σπορὰ καὶ μετάδοση σύγχυσης στὸ ποίμνιο

Ἀπάντηση στὴν ἄρνηση ἀποδοχῆς εὐθυνῶν καὶ στὶς εἰρωνεῖες ἐκ μέρους τῆς «Φαίης»



Εἴδαμε (ἐδῶ) ὅτι ἡ γνωστὴ ἄγνωστη (λόγῳ ψευδωνύμου) «Φαίη» ἀπὸ τὴν μία μιλάει γιὰ ἀποτείχιση καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη ὑμνεῖ ὡς ἄξιο τὸν ἀρχιμανδρίτη Σεβαστιανὸ Τόπαλη, ποὺ ὄχι μόνο εἶναι ἐναντίον τῆς ἀποτείχισης ἀλλὰ εἶναι καὶ φανατικὸς θαυμαστὴς τοῦ Πατριάρχη, οἰκουμενιστής, ὑβριστὴς καὶ διώκτης τῶν μοναχῶν τῆς Ἱ. Μ. Ἁγ. Παρασκευῆς Μηλοχωρίου καὶ μνημονεύει τὸν Ἐπίσκοπο ἀπὸ τὸν ὁποῖο οἱ μοναχοὶ αὐτοὶ ἀποτειχίστηκαν καὶ σπιλώνονται δημοσίως ἀπὸ τὸν Ἐπίσκοπο αὐτόν.

Εἴδαμε ἐπίσης ὅτι ἡ «Φαίη» ἀπάντησε στὸ ἄρθρο μας μὲ τὴν γνωστὴ τακτική της τῆς εἰρωνίας καὶ τῆς ἄρνησης νὰ ἀναγνωρίσει τὶς εὐθῦνες της. Διότι δὲν μπορεῖς νὰ λὲς ὅτι δὲν γνώριζες, ἀφοῦ ὅπως θὰ ἀποδειχθεῖ παρακάτω, ἡ ἔρευνα καὶ μποροῦσε νὰ γίνει καὶ διαφωτιστικὴ εἶναι. Τὸ πόσο κακὸ κάνει ἡ «Φαίη» μὲ τὴν στάση της καὶ τὸν τρόπο προσέγγισης τῶν πνευματικῶν θεμάτων φαίνεται καὶ ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι μιλάει γιὰ ἐμπάθεια καὶ μισαδελφία, αὐτὴ ποὺ πρώτη πέταξε τόσο ἄνανδρα μπηχτές (τῆς ὑπευνθυμίζουμε διότι ἔχει πολὺ κοντὴ μνήμη «αναφέρομαι στους μη κατ’ επίγνωση ζηλωτές. Ονόματα δεν θα αναφέρω. Νομίζω καταλαβαίνουμε που και πότε»), ποὺ ἀρνεῖται νὰ δημοσιεύσει πολλὰ κείμενα ποὺ ἀποκαλύπτουν ἀλήθειες, μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ ἀκριβὼς εἶναι ἐμπαθής καὶ ποὺ προωθεῖ τὸ παραταξιακὸ πνεῦμα. Ἀγώνας κ. «Φαίη» σημαίνει νὰ κάτσεις πάνω στο πληκτρολόγιο, ὄχι μόνο γιὰ σχόλια καὶ μάλιστα αὐτὰ ποὺ μᾶς συμφέρουν, ἀλλὰ γιὰ τὴν ἀνάδειξη τῆς ἀλήθειας.

Καὶ κάτι τελευταῖο γιὰ τὴν κ. «Φαίη». Τὸ παρελθὸν κ. «Φαίη» τὸ ξεχνᾶς, ὅταν κάποιος μετανοήσει γι’ αὐτό. Ὁ π. Σεβαστιανὸς ὄχι μόνο δὲν μετανόησε, ἀλλὰ κάνει καὶ ἐπιλεκτικὴ ὁμολογία. Διότι ναὶ μὲν δὲν θέλει τὴν μάσκα, ἀλλὰ καὶ τὸν ναὸ ἔκλεισε καὶ διήμερη Ἀνάσταση ἔκανε ὅπως θὰ δοῦμε παρακάτω. Θὰ ἔπρεπε νὰ φερθεῖτε μὲ περισσότερη ταπείνωση Ἐσεῖς ὅμως, ἐνῶ δὲν γνωρίζετε, κάνετε καὶ τὴν ἔξυπνη. Δανειζόμενοι λοιπόν, τὸν τίτλο ἀπὸ τὸν κ. Σαραντίδη ξαναλέμε: «Δεν ήξερες, δεν ρώταγες»;

Δίπλα στὴν «Φαίη» ἦρθε τώρα νὰ προστεθεῖ καὶ ὁ κ. Βασίλης Κερμενιώτης, ὁ ὁποῖος μὲ σχόλιο στὸ ἱστολόγιο τῆς «Φαίης» «τὰς θύρας» (ἐδῶ προλαβαίνει ἡ κ. «Φαίη» νὰ κάθεται στο πληκτρολόγιο) ὑμνεῖ καὶ αὐτὸς μὲ τὴν σειρά του τὸν ἀρχιμανδρίτη π. Σεβαστιανό, ξεχνώντας διὰ μαγείας τοὺς λόγους καὶ τὰ ἔργα του, 

Βασίλης Κερμενιώτης on 13 Σεπτεμβρίου, 2021 στο 11:47 μμ said:

Συγχαρητήρια π. Σεβαστιανέ! Μακάρι και οι άλλοι κληρικοί να είχαν τη δική σας λεβεντιά και παρρησία

Ἀλλὰ ὁ ἴδιος ὁ κ. Κερμενιώτης πρὶν καιρὸ ἐναντίον τοῦ ἴδιου ἀρχιμανδρίτου ἔγραφε. 

«αλλά, θερμούς υποστηρικτές και θαυμαστές ο Πατριάρχης έχει και εδώ στην περιοχή μας! Ένας είναι ο εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίου Μηνά Εμπορίου Εορδαίας, π. Ναθαναήλ Φίλιος και άλλος ο αρχιερατικός επίτροπος Αμυνταίου, π. Σεβαστιανός Τοπάλης… Η τακτική της στρουθοκαμήλου, που ακολουθούν οι φιλοπατριαρχικοί κληρικοί μας, δεν είναι χριστιανική στάση» (ἐδῶ)

Καὶ ἀλλοῦ

«Γίναμε τον τελευταίο καιρό μάρτυρες μιας άνευ προηγουμένου λοιδορίας, χυδαιολογίας και λασπολογίας προερχόμενης όχι από ανθρώπους του υποκόσμου, αλλά …από “χριστιανούς” και μάλιστα… κληρικούς!...  Μετά από ένα τέτοιο υβρεολόγιο πώς οι άνθρωποι αυτοί μπόρεσαν να κοιμηθούν ήσυχοι τη νύχτα;... Θα ζητήσει, επιτέλους, η μητρόπολη, από τον Οικουμενιστή θεολόγο του Αμυνταίου, τον κ. Τρυφωνόπουλο, να ανακαλέσει όσα κακόδοξα διατύπωσε δημοσίως;...  έλος, θα απαιτήσει από τον αρχιερατικό επίτροπο του Αμυνταίου, π. Σεβαστανό Τοπάλη, να ζητήσει δημόσια συγνώμη για το επαίσχυντο λιβελλογράφημα που δημοσίευσε και το οποίο κατασκανδάλισε και πλήγωσε όλη την τοπική μας Εκκλησία;» (ἐδῶ

Ὁ π. Σεβαστιανὸς τελικὰ συγγνώμη δὲν ζήτησε. Ἀλλὰ γιὰ τὴν κ. "Φαίη"αὐτὸ δὲν παίζει ρόλο, οὔτε ἡ ὑποστήριξη τῆς αἵρεσης, ἡ λασπολογία καὶ ἡ χυδαιολογία.

Καὶ οἱ δύο ὑμνοῦν τὸν ἀρχιμανδρίτη αὐτόν (ποὺ δὲν ἄλλαξε σὲ τίποτα τὴν οἰκουμενιστικὴ καὶ σχισματικὴ στάση του) προκαλώντας σύγχυση στὸ ποίμνιο, ποὺ νομίζει, ὅτι ὁ ἱερομόναχος αὐτὸς εἶναι πύργος ὀρθοδοξίας καὶ εὐσεβείας μόνο καὶ μόνο ἐπειδή… δὲν φοράει μάσκα. Δηλαδὴ ἡ ἄρνηση μάσκας ἔγινε σύμβολο Ὀρθοδοξίας καὶ εὐσεβείας. Δηλ. ὁποιοσδήποτε ἀρνηθεῖ τὴν μάσκα εἶναι ὁμολογητὴς τῆς Πίστεως. Καὶ ἔτσι προκαλοῦν σύγχυση ὅπως ἔκαναν καὶ μετὰ τὸ Κολυμπάρι κάνοντας τοὺς ἀντιοικουμενιστές, ἀλλὰ ἀπορροφώντας τὶς ἀντιδράσεις μὲ τὸ νὰ ἀνακαλύπτουν καὶ νὰ ὑμνοῦν ἥρωες ὅπως ὁ Πειραιῶς, μὲ τὸ νὰ μιλοῦν γιὰ Οἰκονομίες, θὰ ἐπέμβει ὁ Θεός, πλησιάζει ἡ τιμωρία τους, ὁ ζηλωτισμὸς κάνει κακὸ κλπ. Ἀπὸ αὐτὰ ὅμως ποὺ δίδασκαν, τίποτα δὲν ἔγινε, ἀντιθέτως ὅλα ἦρθαν ἀνάποδα, τὴν εὐθύνη τους ὅμως ποτὲ δὲν τὴν ἀναγνώρισαν.

Καὶ τώρα κάνουν πάλι τὰ ἴδια, ἄλλοι νέοι «ἥρωες, λέοντες, ἄξιοι» ἄνευ ἀντικρύσματος.

Παρουσιάζουμε κάποια ἀπὸ τοὺς λόγους καὶ τὰ ἔργα του π. Σεβαστιανοῦ γιὰ νὰ καταλάβει ὁ ἀναγνώστης τὴν τέχνη τῆς σπορᾶς καὶ διάδοσης σύγχυσης τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν, ποὺ μιλοῦν γιὰ ἀλήθεια, ἀλλὰ παράλληλα τὴν ἀποκρύβουν. Εἶχε γράψει σὲ ἄρθρο του κατὰ τῆς ἀποτείχισης καὶ ὑπὲρ τοῦ Βαρθολομαίου ὁ π. Σεβαστιανὸς: «Τις μέρες αυτές βλέπεις ένα πολεμικό μένος να κινείται μέσα από πράξεις και γραφίδες κληρικών και λαϊκών που σαν μονάδες απόμακρες και μοναχικές και απόξενες ορμούν εναντίον του Πατριάρχου των Ελλήνων και της Ορθοδοξίας και να πετροβολούν την κεφαλή τους και να κινούνται σε παράδρομους εκκλησιαστικής ανακολουθίας και ακαταστασίας…Από την μια αποτειχίζονται από την Εκκλησία και από την άλλη δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους για την αποκοπή τους… Κινούνται μέσα από μια κινδυνολογία και μια μανία πνευματική και έναν θρησκευτικό καταναγκασμό που είναι η αρρώστια που εμφιλοχωρεί σαν βδέλλα φαρισαϊσμού μέσα στην σκέψη τους και την καρδιά τους… ροβάλλουν συνεχώς ‘’φτιαγμένα’’λόγια, πράξεις, εικόνες και να τα πιπιλίζουν σαν ‘’γλυφιντζούρι’’ αυτογλυκαινόμενοι συνεχώς και να τα καταγράφουν μόνο και μόνο για να πείσουν τους εαυτούς των ότι κάνουν αγώνα υπέρ της ΟρθοδοξίαςΚάνετε μεγάλη βλακεία αδελφοί απέναντι στον Θεό και στην Εκκλησία. Κι αυτή η αμαρτία σας, η απόσχιση και ο σκανδαλισμός των ψυχών, ούτε με το αίμα μαρτυρίου δεν απαλείφεται» (ἐδῶ).

Σὲ ἔνα τέτοιον ἱερέα φωνάζουν «ἄξιος» ἡ ὑποτιθέμενη «φίλη» τῆς ἀποτείχισης καὶ «ἐλεύθερη» ἀπὸ ἐμπάθεια «Φαίη» καὶ ὁ «ἀντιοικουμενιστὴς» κ. Κερμενιώτης (τώρα θὰ λένε δὲν τὸ γνωρίζαμε).

Ἂς δοῦμε ὅμως κι ἄλλες ἀποδείξεις τοῦ ποιός εἶναι ὁ π. Σεβαστιανὸς καὶ ὅτι ἡ ἄρνηση τῆς μάσκας δὲν ἀρκεῖ γιὰ νὰ χαρακτηριστεῖ κάποιος εὐσεβής:

Ἀναφερόμενοι στὸν π. Σεβαστιανὸ ρωτοῦν πιστοὶ τῆς Πτολεμαΐδος: «Πρώτον, όλοι οι πιστοί γνωρίζουν ότι ο επίσκοπος Φλωρίνης, τουλάχιστον μία φορά μέσα στο ‘18 (27 Δεκεμβρίου) και άλλη μία μέσα στο ‘19, μνημόνευσε αντικανονικά την ώρα της Θείας Λειτουργίας μία σχισματική και αφορισμένη «εκκλησία» (από την Εκκλησία της Ρωσίας), την νεοσυσταθείσα  δηλαδή «εκκλησία» της  Ουκρανίας. Και το ερώτημα είναι το εξής: Πότε και πού αρθρογραφήσατε και ποιος ο τίτλος του άρθρου σας για το ενδεχόμενο φόβο του Σχίσματος μεταξύ της Εκκλησία της Ελλάδος και αυτής της Ρωσίας (που πλέον είναι ΟΡΑΤΟΣ λόγω της πραξικοπηματικής – αντικανονικής αναγνώρισης της δήθεν Ουκρανικής «εκκλησίας» από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τους συν αυτώ); Μήπως για τους εν λόγω Ιεράρχες – Αρχιερείς δεν ισχύει ο παραπάνω λόγος σας: «Από την μια αποτειχίζονται από την Εκκλησία (της Ρωσίας) και από την άλλη δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους για την αποκοπή τους (ενν. λόγω της αναγνώρισης μιας σχισματικής δήθεν Ορθόδοξης «εκκλησίας» που κατ’ ουσίαν είναι ουνιτικής προελεύσεως, κοινωνούν δηλαδή με τον Πάπα της Ρώμης) και θέλουν να έχουν λόγο και ξεσηκώνουν τον λαό (ενν. με το πραξικοπηματικό «Δελτίο Τύπου» του επισκόπου Ιεροθέου Ναυπάκτου!) σε ένα σχίσμα»;» (ἐδῶ).

Δηλαδὴ ὁ π. Σεβαστιανὸς μνημονεύει καὶ τοὺς σχισματικοὺς τῆς Οὐκρανίας. Καὶ ἡ «Φαίη» καὶ ὁ κ. Κερμενιώτης φωνάζουν «ἄξιος» ἐνῶ παράλληλα καταδικάζουν τὴν ἀναγνώριση τῶν σχισματικῶν (τώρα θὰ λένε δὲν τὸ γνωρίζαμε). Εἶναι φοβερὸ πόσο ἀνεύθυνα καὶ προκλητικὰ κάποιοι ἐπηρεάζουν μὲ τὸν λόγο τους τὸ ποίμνιο. 

Ἂς δοῦμε τώρα καὶ τὴν λογικὴ ἀπορία τοῦ τύπου ἐν ἀντιθέσει μὲ τὴν «Φαίη» καὶ τὸν κ. Κερμενιώτη (τώρα θὰ λένε δὲν τὸ γνωρίζαμε) γιὰ τὴν ἀντίδραση τοῦ «ἄξιου» ἀρχιμανδρίτου ἐνάντια στὴν μάσκα, ἀφοῦ κοινωνεῖ καὶ συμφωνεῖ μὲ τὴν Ἱεραρχία ποὺ τὴν ἐπιβάλλει:

«Μάλιστα, ο αρχιμανδρίτης Σεβαστιανός Τοπάλης, εκτός του ότι είναι ο υπ’ αριθμόν ένα εκπρόσωπος της Μητρόπολης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας στην ευρύτερη περιοχή του Αμυνταίου, είναι παράλληλα και ιεροκήρυκας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, την ώρα που ίδιος ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έχει εξ αρχής ταχθεί υπέρ της χρήσης της μάσκας εντός των ναών, ως μέτρο αντιμετώπισης του κορωνοϊού» (ἐδῶ).

Ὁ δὲ ἀπὸ τὸν «ὁμολογητή» π. Σεβαστιανὸ μνημονευόμενος Φλωρίνης Θεόκλητος εἶπε:

«Η αποδοκιμασία αυτή όμως δεν ήρθε ποτέ, τουλάχιστον σε επίπεδο Μητρόπολης. «Επρεπε και η διευθύντρια να προσέξει και ο ιερέας να προσέξει… Εγώ ό,τι εντολή παίρνω από την Ιερά Σύνοδο τις διαβιβάζω στους ιερείς μας. Να κάνουν τα εμβόλια, να φορούν μάσκες να κρατούν αποστάσεις και να προσέχουν τη νόσο του κορονοϊού», αρκέστηκε να πει ο μητροπολίτης Φλωρινας Θεόκλητος» (ἐδῶ).

Και τώρα ἂς δοῦμε τί ἔκανε ὁ «ἄξιος» ἀρχιμανδρίτης τὂ Πάσχα, ὅταν ἡ «Φαίη» καὶ ὁ κ. Κερμενιώτης κατακεραύνωναν τοὺς ἱερεῖς ποὺ ἔκαναν διήμερο Ἀνάσταση στὶς 09:00 τὸ βράδυ, ἐπειδή ἔτσι τὸ διέταξε ὁ ἐπίσκοπος τους (τώρα θὰ λένε δὲν τὸ γνωρίζαμε! Σὰν πολλὰ δὲν εἶναι αὐτὰ ποὺ λένε ὅτι …δὲν γνωρίζουν!). Διαβάζουμε στὸ πρόγραμμα τοῦ ναοῦ στὸν ὁποῖο εἶναι ἀρχιερατικὸς ἐπίτροπος καὶ κηρύττει ὁ π. Σεβαστιανός:


https://www.facebook.com/143494969049005/photos/pcb.3866485373416594/3866485133416618/?type=3&theater

Τί βλέπουμε; Ὁ «ἄξιος» ἔκανε Ἀνάσταση στὶς 09:00 τὸ βράδυ!!! Καμία ἀναφορὰ γιὰ αὐτὰ ἀπὸ τὴν «Φαίη» καὶ τὸν κ. Κερμενιώτη, οὔτε γιὰ τὴν Ἀνάσταση, οὔτε γιὰ τὴν ἀναγνώριση τῶν σχισματικῶν, οὔτε γιὰ τὴν μνημόνευση καὶ ὑμνολογία τοῦ Βαρθολομαίου, οὔτε γιὰ τὴν οἰκουμενιστικὴ δραστηριότητα τοῦ συγκεκριμένου ἀρχιμανδρίτου. Φθάνει ποὺ δὲν φόρεσε μάσκα.
Ἡ «Φαίη»καὶ ὁ κ. Κερμενιώτης τὸν συγχώρεσαν!!!

Δυστυχῶς ὅλοι αὐτοὶ ποὺ ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ, καὶ γιὰ λόγους ποὺ μόνο αὐτοὶ γνωρίζουν, ἀναδεικνύουν «ἄξιους» οἰκουμενιστὲς ἱερεῖς καὶ «ἀνάξιους» ἀγωνιζόμενους ἀδελφούς, συνεχίζουν μέχρι σήμερα τὸ βλαβερὸ ἔργο σπορᾶς καὶ διάδοσης τῆς σύγχυσης ποὺ ἄρχισαν ἀπὸ τὸ Κολυμπάρι. Μακάρι νὰ καταλάβουν καὶ νὰ ἀναλάβουν τὶς εὐθῦνες τους. 

Ἐκ τοῦ ἱστολογίου