Κατά τη Θ. Λειτουργία των Χριστουγέννων στον Άγιο Νικόλαο του Χαμζάουι στο Κάιρο της Αιγύπτου, χοροστάτησε ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Αλεξανδρείας κ.κ. Θεόδωρος.
Μεταξύ των παρευρεθέντων βρέθηκε και εκπρόσωπος της ανώτατης αρχής των Μωαμεθανών της χώρας από το πανεπιστήμιο Αλ Αζάρ !!!
O Μακαριώτατος έσπευσε να επαινέσει τον ιμάμη, διότι άφησε τη μωαμεθανική προσευχή της Παρασκευής για να παρευρεθεί στην Θ. Λειτουργία.
Δεν θα συμμεριστούμε τον ενθουσιασμό του Μακαριώτατου για τη … θυσία στην οποία υποβλήθηκε ο ανωτέρω ιμάμης.
Το πρόβλημα που μας απασχολεί είναι άλλο: Επιτρέπεται να παρίστανται αλλόθρησκοι κατά την τέλεση του μυστηρίου της Θ. Ευχαριστίας;
Η απάντηση είναι κάθετα αρνητική.
Ως γνωστό ούτε οι κατηχούμενοι δεν έχουν το δικαίωμα να είναι παρόντες, αλλά υποχρεούνται να αποχωρήσουν από τη λειτουργία των πιστών μετά το τριπλό πρόσταγμα: -“Οι κατηχούμενοι προέλθετε, όσοι κατηχούμενοι προέλθετε. Μη τις των κατηχούμενων.”
Αν μη βαπτισθέντες κατηχούμενοι (που πιστεύουν σωστά στο Χριστό) δεν δικαιούνται να είναι παρόντες, πολλώ μάλλον οι αιρετικοί.
Όσο για τους αλλόθρησκους Μωαμεθανούς (και όχι μόνο) δεν συζητούμε καν το αποδεκτό της παρουσίας τους.
Θυμηθείτε μόνο την κατηγορία που προσήψαν (ψευδώς) οι Ιουδαίοι κατά του Απ. Παύλου και ζητούσαν το θάνατό του, διότι επέτρεψε σε εθνικούς να μπουν στην αυλή του Ναού (Πραξ. κα΄29). Άρα κατά την Παλαιά Διαθήκη ο συγχρωτισμός μετά των αλλοδόξων και αλλοθρήσκων και ο συγκρητισμός ήταν πράγματα αδιανόητα. Οι συγκρητιστικές εμμονές των σύγχρονων Οικουμενιστών δεν ακυρώνουν επ’ ουδενί το νόμο του Θεού.
Ούτε το Κοράνι (που αρνιέται μετά βδελυγμίας τη θεότητα του Χριστού) μπορεί να θεωρηθεί σαν ιερό από όσους πιστεύουν στον Χριστό.
Πηγή.