Η συνεχιζόμενη προδοσία της πίστεως

Ο Καραμανλής, ο Ιερώνυμος, ο πρώην Καλαβρύτων Αμβρόσιος, και η συνεχιζόμενη προδοσία της πίστεως

 


Ο «Ορθόδοξος Τύπος» με την δημοσίευση που παρουσιάζουμε στην συνέχεια, ασχολείται και καταλογίζει στον νέο μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Ιερώνυμο ευθύνη, γιατί, όταν τον επισκέφτηκε στη Μητρόπολη ο υπουργός Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλής, δεν ήλεγξε για την πράξη του να απαγορεύσει την αφίσα «γιὰ τὸ δικαίωμα τῆς ζωῆς τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ», αλλά τον υποδέχτηκε μετά βαΐων και κλάδων.

Νομίζω ότι αυτή η παράλειψη του κ. Ιερώνυμου είναι ελάχιστη. «Μικρό το κακό»! Άλλο είναι το πρόβλημα με τον κ. Ιερώνυμο κι όλους σχεδόν τους Επισκόπους: ότι αποδέχτηκαν ΟΛΕΣ τις ΑΝΤΙΕΥΑΓΓΕΛΙΚΕΣ και ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ενέργειες των Οικουμενιστών και παραμένουν σε κοινωνία μαζί τους, οδηγώντας «εαυτούς και αλλήλους και πάσα την ζωήν» στον κατηφορικό δρόμο της αιρέσεως, της Ν. Τάξεως και του Αντιχρίστου!

Ειδικά ο κ. Ιερώνυμος (που γιορτάζει αυτές τις ημέρες τον πρώτο χρόνο από την ενθρόνιση του στην μητρόπολη) είχε μια κληρονομιά από τον κ. Αμβρόσιο: διαδέχτηκε τον μόνο Επίσκοπο που τόλμησε να χαρακτηρίσει τον Οικουμενισμό και τους φορείς του με τα μελανότερα χρώματα, αποδίδοντάς τους το ρόλο του προδότη της Ορθοδοξίας στους Επισκόπους, όπως θα διαβάσετε στη συνέχεια! (ανεξάρτητα από τις προθέσεις του κ. Αμβρόσιου και από αν ο αγώνας του αποτελούσε έναν «χαρτοπόλεμο»).

Ο κ. Ιερώνυμος, λοιπόν, ποιμαίνει το λαό με ποιμαντική αδιαφορία στον ευαίσθητο σημείο της διαφύλαξης της Πίστεως, αφού δεν κάνει αυτό που είναι το πρώτιστο καθήκον του Επισκόπου: όχι μόνο δεν πολεμά την αίρεση του Οικουμενισμού, αλλά κοινωνεί με τους αιρετικούς (τους προδότες της Πίστεως κατά τον κ. Αμβρόσιο) και δεν ενημερώνει το ποίμνιό του για την ύπαρξη της Παναιρέσεως και την καταστροφική δράση της.

Δημοσιεύουμε το μικρό σημείωμα του «Ορθόδοξου Τύπου» και κατόπιν κάποιες από τις τοποθετήσεις και τους χαρακτηρισμούς του πρ. Καλαβρύτων Αμβροσίου Λενή, του προκατόχου δηλαδή του κ. Ιερώνυμου.

 

 

Δεξίωσις τοῦ Ὑπουργοῦ Μεταφορῶν ἀπὸ τὸν Μητρ. Καλαβρύτων!


   ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ καιρὸ κάποιοι πιστοί, πληρώνοντας ἁδρὰ διαφημιστικὸ χῶρο στὸ μετρὸ Ἀθηνῶν, ἀνάρτησαν σχετικὴ ἀφίσα, γιὰ τὸ δικαίωμα τῆς ζωῆς τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ. Αὐτὸ ὅμως δὲν ἄρεσε στοὺς ἄθεους καὶ ἀμοραλιστές, οἱ ὁποῖοι ζήτησαν ἀπὸ τὴν κυβέρνηση νὰ ἀπαγορεύσει τὴν ἀφίσα, μὲ τὸ ἐξωφρενικὸ αἰτιολογικό, ὅτι «καταστρατηγεῖ τὸ δικαίωμα τῶν γυναικῶν στὴν ἔκτρωση»! Γι’ αὐτὸ καὶ ἡ «ἐθνοσωτήριος δεξιὰ» κυβέρνηση, διὰ τοῦ ὑπουργοῦ Μεταφορῶν, κ. Κ. Καραμανλῆ,  προερχομένου ἀπὸ τὸ γνωστὸ «πολιτικὸ τζάκι», ἀπαγόρευσε τὴν ἀφίσα, μὲ κάποιες χλιαρὲς ἕως ἀνύπαρκτες ἀντιδράσεις ἀπὸ τὴν διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας μας.

     Πρόσφατα ὁ ἐν λόγῳ ὑπουργὸς ἔγινε δεκτὸς ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Ἱερώνυμο, ὁ ὁποῖος τόν δεξιώθηκε στὸ ἐπισκοπικὸ μέγαρο! Μάλιστα, εὐχαρίστησε «ὅλως ἰδιαιτέρως τὸν κ. Ὑπουργὸ  γιὰ τὸ ἐνδιαφέρον του καὶ τὴν πολύτιμη συμβολὴ τοῦ ἰδίου προσωπικῶς στὸ ἔργο ποὺ σχεδιάζεται ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Μητρόπολη[…]

    Ὁ κ. Ὑπουργὸς εὐχαρίστησε τὸν Σεβασμιώτατο γιὰ τὴν ἐγκάρδια ὑποδοχὴ καὶ φιλοξενία, τόνισε ὅτι σέβεται καὶ τιμᾶ τὴν Ἐκκλησία […] εἶχαν τὴν εὐκαιρία νὰ συζητήσουν τρέχοντα ζητήματα καὶ θέματα τῆς πολιτικῆς καὶ ἐκκλησιαστικῆς ἐπικαιρότητος. Τέλος, ὁ Σεβασμιώτατος προσέφερε στὸν κ. Ὑπουργὸ ἐκδόσεις τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς μας καὶ ἀντίγραφο τῆς Ἱερᾶς Εἰκόνος τῆς Παναγίας Τρυπητῆς…» (Ἱστ. Ρομφαία)!

   Διερωτόμαστε: Ἀνάμεσα στὰ «εὐχαριστήρια» πρὸς τὸν ὑπουργό, ἦταν καὶ ἡ ἀπαγόρευση τῆς ἀφίσας; Τουλάχιστον, ἐπὶ τῇ εὐκαιρίᾳ, τὸν ἤλεγξε, ὅπως εἶχε ὑποχρέωση, γιὰ τὴν ἀνόσια πράξη του; Τοῦ ἐπισήμανε τὴ λύπη καὶ προσβολὴ τοῦ πιστοῦ λαοῦ; Κι ἀκόμα, δωρίζοντάς του τὴν εἰκόνα τῆς Παναγίας Τρυπητῆς, τοῦ ζήτησε ἐξηγήσεις γιὰ τὴν κυβερνητικὴ βεβήλωσή της, κατὰ τὴν ἑορτὴ τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς, ὅπου ἀστυνομικὰ ὄργανα, «ἔκοψαν» κλίση στὸ ἀγροτικὸ ὄχημα, γιὰ τὴν (ἄκρως περιορισμένη) περιφορά της;

"Ορθόδοξος Τύπος"

 

Μετά το κείμενο του «Ορθόδοξου Τύπου» ας δούμε τι έγραφε στις 3 Οκτωβρίου 2016 ο κ. Αμβρόσιος:

      «Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης το Σύμβολο της Πίστεως, δυστυχώς, έχει αλλοιωθεί... Ως εκ τούτου όσοι απ’ εδώ και εμπρός θα αναγνωρίσουν, θα αποδεχθούν και θα εφαρμόσουν τις Αποφάσεις της Κρήτης ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΟΥΝ πλέον να λέγουν: “Εις Μίαν….. Εκκλησίαν”. Οι Εκκλησίες γι’ αυτούς τώρα πια είναι περισσότερες! Είναι τρείς, τέσσερες ….δεκατέσσερες και βάλε!  Φρικτά πράγματα! Αδύνατο να τα αποδεχθεί η φιλόθεος και Ορθόδοξος ψυχή μας»! (εδώ). 

Μακάρι, βέβαια, να μην αποτελούσαν ένα χαρτοπόλεμο αυτές οι εκφράσεις. Διακρίνεται εδώ μια ανακολουθία και υποκρισία του κ. Αμβρόσιου, που μας ανάγκασε να ισχυριστούμε ότι δεν εννοεί, όσα λέγει. Αποδείχτηκε ότι όλα αυτά ήταν ένας πόλεμος εντυπώσεων. Γιατί τον υπόλοιπο χρόνο που έμεινε μητροπολίτης εν ενεργεία, συνέχισε να κάνει εκείνο που «η φιλόθεος και Ορθόδοξος ψυχή» μισούσε(!) και του υπαγόρευε να μην κάνει: Δηλαδή, «αναγνώρισε, αποδέχτηκε και εφάρμοσε τις Αποφάσεις της Κρήτης»(!!!), αφού μνημόνευε και κοινωνούσε με όλους εκείνους που πήραν τις «φρικτές»  κατ’ αυτόν αποφάσεις, οι οποίες επιβάλλονται, εφαρμόζονται από κάποιους συλλειτουργούς του και ισχύουν! Και ενώ παρατηρεί ότι μετά από αυτά που ψήφισαν στην Κρήτη, «δεν ημπορούν» να απαγγέλλουν το «Πιστεύω εις Μίαν Εκκλησία» αλλά «εις πολλές», το ίδιο κάνει κι αυτός, αφού ανήκει και αναγνωρίζει τη Σύνοδο, που αναγνώρισε πολλές εκκλησίες!

Οι Άγιοι, όμως, τους οποίους ο Αμβρόσιος γνωρίζει καλά, μας έχουν διδάξει ότι διακόπτουμε την κοινωνία με αυτούς που έστω και κάτι μικρό άλλαξαν ή πρόσθεσαν στην παραδοθείσα Πίστη· γιατί διαφορετικά –ακόμα και με τη σιωπή μας– δείχνουμε ότι συναινούμε στην αίρεση. Πόσο μάλλον εδώ, που υπάρχει Συνοδική αποδοχή της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού (και ο κ. Αμβρόσιος δέχεται ότι ο Οικουμενισμός είναι Παναίρεση και τον χαρακτηρίζει «επικατάρατο Οικουμενισμό»).

Και καταλήγων ο κ. Αμβρόσιος θεωρεί ότι αυτά «πρέπει να απορριφθούν άνευ αναβολής». Κάτι τέτοιο όμως –αν και πέρασαν τέσσερα χρόνια– δεν έχει γίνει, και παρά ταύτα κοινωνεί με όλους και ησυχάζει! Γράφει:

«Ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος, εάν αυτά δεν απορριφθούν ασυζητητί και άνευ αναβολής από το Σώμα της Εκκλησίας, δηλ. από εμάς τους πιστούς-Μέλη της Εκκλησίας,  ελευθερώνεται, ώστε να μένει ασύδοτος και ανέλεγκτος!

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αίγιον, 3η Οκτωβρίου 2016».(*)

 

Σε άλλο άρθρο του (13 Νοεμβρίου 2017, προχωρεί σε σκληρότερες εκφράσεις εναντίον του Οικουμενισμού. Γράφει:


       Σ’ αυτό το άρθρο που αρχίζει τόσο σκληρά, το τέλος του μας εκπλήσσει με αυτά που εν σημειώσει γράφει:

«Ως πρόσωπο, ως άτομο, έχω την πεποίθηση, ότι οι Παπικοί είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ! Πλήν όμως ως Επίσκοπος δεν έχω αυτό το δικαίωμα, αφού η Εκκλησία γενικώς, και η Εκκλησία της Ελλάδος ειδικώτερον, ΔΕΝ ΕΧΕΙ κατατάξει τους Ρωμαιοκαθολικούς στην κατηγορία των Αιρετικών!».

Αν είναι δυνατόν! Ένας Επίσκοπος να δηλώνει ότι πιστεύει διαφορετικά απ’ ό,τι πιστεύει η Εκκλησία στην οποία ανήκει, και να συνεχίζει να είναι Επίσκοπος! Βέβαια, αυτό που ισχυρίζεται, ότι η Εκκλησία δεν έχει καταδικάσει τον Παπισμό ως αίρεση, δεν ισχύει. Του έχουμε προσωπικά παρουσιάσει τόσα και τόσα κείμενα Αγίων και Συνόδων, ότι ο Παπισμός είναι αίρεση καταδικασμένη, αλλά για τον κ. Αμβρόσιο ισχύει το «ου με πείσεις καν με πείσης»!

Αλλά εκτός αυτού, αντιφάσκει με τον …εαυτό του, αφού σε άλλο σημείο (όπως θα δούμε) αναφέρει ότι η Εκκλησία είναι μία, και κατηγορεί την Σύνοδο της Κρήτης που αναγνώρισε ως Εκκλησίες τον Παπισμό και τον Προτεσταντισμό! Δηλαδή ομολογεί ότι δεν ήταν Εκκλησία ο Παπισμός, αλλ’ ήταν αίρεση, και η αιρετίζουσα Κολυμπάριος Σύνοδος τις αναγνώρισε ως Εκκλησίες! 

Και τον Απρίλιο του 2019, λίγο πρίν αντικατασταθεί από τον κ. Ιερώνυμο, πάλι χρησιμοποιώντας σκληρή γλώσσα, έγγραφε:

             Και συνέχιζε:

«Το κομμάτι, που αναφέρεται στην ενότητα των Θρησκειών, ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, διενεργείται από τους εκκλησιαστικούς Ηγέτες… μας καλούν να προδώσουμε τους Αγίους Πατέρας της Εκκλησίας μας! …Από την πλευρά των Ορθοδόξων Αρχηγός και Εμπνευστής της προσπάθειας αυτής, είναι ο Πρώτος της Ορθοδοξίας, ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ... που στρώνει με ροδοπέταλα το στρατί της προδοσίας… στρώνει το χαλί της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!...

Ένα πολύ σημαντικό βήμα αυτής της προδοτικής συμπεριφοράς ήταν η  Αγία καί Μεγάλη Πανορθόδοξος Σύνοδος στο Κολυμπάρι της Κρήτης (2016)! Δύο είναι τα ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ στη Σύνοδο εκείνη:

Πρώτον, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΑΓΙΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝ- ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ… Δεύτερον, στο Κολυμπάρι αποτόλμησαν μιά Απόφαση προδοσίας! Εχαρακτήρισαν ως ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ τους Ρωμαιοκαθολικούς και τους Διαμαρτυρομένους, που αιώνες τώρα θεωρούνται και ονομάζονται “χριστιανικές ομολογίες”!

O Οικουμενισμός είναι «ένα σύγχρονο προδοτικό Κίνημα». Και όπως ο άγιος Εφραίμ Κατουνακιώτη, είπε: «Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ»

https://www.vimaorthodoxias.gr/eipan/kalavryton-amvrosios-oikoumenismos-satanismos/

 Τέλος, το Νοέμβριο του 2019, στην τελευταία του ομιλία ως μητροπολίτης, είπε:

«Μήπως πρέπει να βγούμε στους δρόμους και να πολεμήσουμε για την Ορθοδοξία; Πρέπει να ξυπνήσουμε από τον λήθαργο που μας έχει κυριεύσει. Τα λέω αυτά διότι η καρδιά μου είναι πληγωμένη… Η προδοσία έχει… μπει πλέον μέσα στο ράσο, μέσα στην εκκλησιαστική διοίκηση! Σήμερα υπάρχουν Ιεράρχες και Ιερείς που προδίδουν την Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό!»

https://katanixi.gr/oikoymenismos/kalavryton-amvrosios-simera-yparchoy/

 

Αυτή την διδασκαλία-κληρονομιά έχει αφήσει ο κ. Αμβρόσιος στον διάδοχό του κ. Ιερώνυμο: Το ότι έχει συντελεστεί ΠΡΟΔΟΣΙΑ της Πίστεως από τη Σύνοδο, «την εκκλησιαστική Διοίκηση» και άρα από Επισκόπους που θεωρούνται ορθόδοξοι, αλλά είναι ψευδοποιμένες.

Βέβαια αυτή η κληρονομιά στην ουσία είναι άνευ αντικρίσματος, αφού ο κ. Αμβρόσιος έμεινε μόνο στα λόγια, στον χαρτοπόλεμο και στην δημιουργία εντυπώσεων. Αλλά παρά ταύτα, δεν παύει να είναι ξεκάθαρο ότι –σύμφωνα με τα λόγια του κ. Αμβρόσιου– ο Οικουμενισμός αποτελεί προδοσία της Πίστεως, η Κολυμπάρια Σύνοδος πρόδωσε την Πίστη, και ότι «πρέπει να βγούμε στους δρόμους και να πολεμήσουμε για την Ορθοδοξία».

Ερωτούμε λοιπόν τον κ. Ιερώνυμο:

1. Αποδέχεται την πίστη της Εκκλησίας ότι ο Παπισμός είναι αίρεση; Ή ασπάζεται την διγλωσσία του κ. Αμβρόσιου;

2. Αποδέχεται τον χαρακτηρισμό των συγχρόνων Αγίων, ότι ο Οικουμενισμός είναι ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ (άγ. Ιουστίνος Πόποβιτς), και ότι ο Οικουμενισμός «ΚΥΡΙΑΡΧΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ»; (άγιος Εφραίμ Κατουνακιώτης). Ή μήπως ανήκει στους Επισκόπους που έχουν προδώσει την Εκκλησία; (σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Αμβρόσιου, καθόσον μάλιστα διετέλεσε και Γραμματεύς της Συνόδου υπό τον οικουμενιστή αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο).

3. Τι έχει κάνει ως Μητροπολίτης για την ενημέρωση του λαού της Μητροπόλεως που του ενεπιστεύθει ο Θεός. Έχει κάνει έστω ένα κήρυγμα, έχει εκδώσει έστω ένα κείμενο, εγκύκλιο κ.λπ. για να τον προφυλάξει από τον κίνδυνο της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού; Γιατί Επι+σκοπος σημαίνει (όπως γνωρίζει) αυτόν που φυλάει συνεχώς σκοπιά, για να αποτρέπει τις επιθέσεις του εχθρού των ανθρώπων διαβόλου που πραγματοποιείται και δια των αιρέσεων.

Σημάτης Παναγιώτης

 

(*) «Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης το Σύμβολο της Πίστεως, δυστυχώς, έχει αλλοιωθεί… Τώρα πλέον «Εκκλησία» δεν είναι μόνον η Ορθόδοξος, αλλά και η Ρωμαιοκαθολική και η Προτεσταντική και η Αγγλικανική και όποια άλλη!... Αναγνωρίσθηκαν ως «Εκκλησίες»!... Ως εκ τούτου όσοι απ’ εδώ και εμπρός θα αναγνωρίσουν, θα αποδεχθούν και θα εφαρμόσουν τις Αποφάσεις της Κρήτης ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΟΥΝ πλέον να λέγουν: «Εις Μίαν….. Εκκλησίαν». Οι Εκκλησίες γι’ αυτούς τώρα πια είναι περισσότερες! Είναι τρείς, τέσσερες ….δεκατέσσερες και βάλε!  Φρικτά πράγματα! Αδύνατο να τα αποδεχθεί η φιλόθεος και Ορθόδοξος ψυχή μας. Ο χριστιανικός συγκρητισμός προβάλλει ενώπιόν μας με γυμνήν την κεφαλήν! Ο εν πολλοίς επικατάρατος Οικουμενισμός στον χώρο της Εκκλησίας τώρα πλέον πραγματοποιεί όχι διστακτικά βήματα, αλλά άλματα! Η Παγκοσμιοποίηση έχει επιβάλλει τις θέσεις της στον εκκλησιαστικό χώρο!

Ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος, εάν αυτά δεν απορριφθούν ασυζητητί και άνευ αναβολής από το Σώμα της Εκκλησίας, δηλ. από εμάς τους πιστούς-Μέλη της Εκκλησίας,  ελευθερώνεται, ώστε να μένει ασύδοτος και ανέλεγκτος!

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αίγιον, 3η Οκτωβρίου 2016»