Τριτοκοσμικών προδιαγραφών η νέα "εκκλησία" του αρχι-Οικουμενιστή Βαρθολομαίου!

 Τριτοκοσμικές καταδίκες πισκόπων δίχως Δίκες

        Ε! Ε!! ΕΡΧΕΤΑΙΕΦΘΑΣΕ Η ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

 Γράφει ὁ κ. Λεωνίδας Ἀλεξάνδρου, θεολόγος

Μία μικρὰ καὶ ἀντικανονικὴ εἰς σύνθεσιν Σύνοδος, εἰς τὴν ὁποίαν μάλιστα δὲν μετεῖχε κανεὶς Ἱεράρχης τῶν ΗΠΑ, ἔλαβεν ἀναρμοδίως ἀποφάσεις, ἐκλέγουσα, τιμωροῦσα -ἄνευ ἀπολογίας- καὶ μεταθέτουσα Μητροπολίτας τῆς Ἀμερικῆς! Φοροῦν μάσκες, διότι κατανοοῦν ὅτι δὲν ὑπάρχει ἡ προστασία τῆς Χάριτος τοῦ Θεοῦ εἰς τὸ «ἄνομον συνέδριόν» των.

 Ἀνδραγαθήματα Νέας “Ψευτο-Συνόδου”. Μετά τήν Οὐκρανία “Kαταργεῖται” ἡ Ἀμερική

[Προφήτης Ἱερεμίας]: «Ποιμένες πολλοὶ διέφθειραν τὸν ἀμπελῶνά μου͵ ἐμόλυναν τὴν μερίδα μου͵ ἔδωκαν μερίδα ἐπιθυμητήν μου εἰς ἔρημον ἄβατον· ἐτέθη εἰς ἀφανισμὸν ἀπωλείας͵ δι΄ ἐμὲ ἀφανισμῷ ἠφανίσθη πᾶσα ἡ γῆ͵ ὅτι οὐκ ἔστιν ἀνὴρ τιθέμενος ἐν καρδίᾳ» (Ἱερεμ. ιβ’ 10). 

[Τρόμος:

Ἔ! Ἔ! Ἔρχεται ἡ “Ἀνεξαρτησία” τῆς Ἀμερικῆς]

Ἀφορμή γιά ἔμπονες σκέψεις καί οὐσιώδεις Ἀποφάσεις ἀποτελεῖ ἡ ἀπεχθής Καρατόμησις” ἀναπολογήτου ἑνός Ὀθροδόξου Ἕλληνος Μητροπολίτου, τοῦ κ. Εὐαγγέλου Νέας Ἰερσέης. Καί ἡ ἀτιμωτική “Τιμωρία” ἑτέρου, τοῦ Μητροπολίτου Βοστώνης κ. Μεθοδίου, ἀπό ἕνα ἀνύπαρκτο “Ὄργανο” καί “Δικαστήριο-Καταδικαστήριο”. Ἀπό μία Ἀντικανονική, Ἄκυρο, Διορισμένη καί γι’ αὐτό τό λόγο Νέα “Ψευδο-Σύνοδο” τοῦ “Φαναρίου”.

Τί νά πρωτοθαυμάση κανείς στόν ξεπεσμένο χῶρο τῆς “Φαναριώτικης” “Καταληψίας”; Τόν τρόμο τους; Τήν αὐθαιρεσία; Τήν ἀντικανονικότητα; Τόν παραλογισμό; Τήν σκληρότητα; Τήν Ἀναλγησία;

Οὔτε οἱ πιό ἀπηνεῖς ἐχθροί καί διῶκτες τῆς Ἐκκλησίας δέν ἀπετόλμησαν ἀνάλογα ἔργα καταστροφῆς. Ἰδού τό “Μελανόψυχο” κείμενο.

 


[Ἀνυπόστατες, Ἀνύπαρκτες Ἀνακοινώσεις]

Ἀνακοινωθέν Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως

«Σήμερον, Πέμπτην, 8ην Ὀκτωβρίου 2020, τρίτην ἡμέραν τῶν ἐργασιῶν αὐτῆς τοῦ τρέχοντος μηνός, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος ἠσχολήθη, μεταξύ ἄλλων, διεξοδικῶς μέ θέματα τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς καί ἐθεώρησεν ἐκθέσεις τοῦ οἰκείου Ἀρχιεπισκόπου Σεβ. κ. Ἐλπιδοφόρου, ἔλαβε δέ τάς ἑξῆς ἀποφάσεις:

α) ἀνέστειλε τήν ἰσχύν τοῦ Συντάγματος τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς μέ τήν προοπτικήν συστάσεως μικτῆς Ἐπιτροπῆς ἐξ ἀντιπροσώπων τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καί τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς πρός σύνταξιν νέου τοιούτου.

β) ἐπέβαλε τῷ Σεβ. Μητροπολίτῃ Βοστώνης κ. Μεθοδίῳ τήν ποινήν τῆς ἀργίας μέχρι τῆς Ἑορτῆς τῶν Χριστουγέννων διά τά εἰς ἅ ὑπέπεσε κανονικά παραπτώματα.

γ) μετέθεσε τόν Σεβ. Μητροπολίτην Νέας Ἰερσέης κ. Εὐάγγελον εἰς τήν Ἱεράν Μητρόπολιν Σάρδεων καί ὥρισε Πατριαρχικόν Ἐπίτροπον ἐν τῇ οὑτωσί χηρευσάσῃ Ἐπαρχίᾳ Νέας Ἰερσέης τόν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀμερικῆς κ. Ἐλπιδοφόρον.

 

[Ἀμερικῆς Ἰάκωβος: Ἐγκλημάτισα γιά Αὐτοκεφαλία]

Δίδουμε ἀπόλυτο δίκαιο στόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀμερικῆς Ἰάκωβο (1911-2005 μ.Χ.), ὁ ὁποῖος ἐκ τῶν μυχίων τῆς καρδίας του ἐξωμολογήθη:

Μετανιώνω, συνέχομαι βαθειά καί ελικρινά γιά τρία καταλυτικά γκλήματά μου κατά τήν πολυετ ρχιερατική διακονία μου:

-Πρτον ργον ἡ Μητροκτονία”. Διότι κατήργησα τήν λληνική γλσσα πό τή Θεία Λατρεία στόν λληνισμό τς μερικς.

-Δευτέρα πρξις  φέλεια. Διότι προέτεινα ς ρχιεπίσκοπο τόν πάνυ κατάλληλο κΔημήτριο Τρακατέλη.

-Καί τρίτη παράλειψις,  τολμία. Διότι δέν νεκήρυξα τό Ατοκέφαλο τς ζώσης λληνικς ρθοδόξου κκλησίας το ποδήμου λληνισμο. Τήν λευθερία τν πτά κατομμυρίων (7.000.000) ψυχν. Δειλανδρίσας πρό νυπάρκτων Τιτουλαρίων μέ ποίμνιο δύο χιλιάδων (2.000) νθρώπων. Δύο φορές “Δολιχοδρομήσαμε”, καί στό παρά πέντε πισθοχωρήσαμε νανδρα πρό μις “Σκις”.

θε  Πανοικτίρμων Κύριος νά μέ λεήση!» (Ατήκοος συζητητής, ν ζω, λληνόφρων Μητροπολίτης).

 

[Ἀνυπόστατος Νέα “Ψευδο-Σύνοδος”]

Τό ἀνωτέρω ἀνακοινωθέν ἀποτελεῖ μνημεῖο θρασυτάτης ἀνυπόστάτου πράξεως, διά λόγους Κανονικότητος, Ἐλευθερίας καί Λογικῆς.

·          Τό “Φανάρι” δέν συγκαλεῖ ποτέ, ἀλλά κατήργησε, τήν Ἱεραρχία τῶν ἑκατομμυρίων Ρωμιῶν, ἑκατόν εἴκοσι (120) Ἑλλήνων Ἐπισκόπων τῆς Διασπορᾶς.

·        Μή συγκαλουμένη δέ ἡ καταργηθεῖσα Ἱεραρχία, οὐδόλως ἐκλέγει τούς Ἀρχιερεῖς της καί τόν Προκαθήμενο αὐτῆς. Κατ’ οὐσίαν αὐτοί διορίζονται μέσα ἀπό ἀντικανονικές καί ἀντιευαγγελικές “Xοάνες”.

·        Ἡ λεγομένη “Διαρκής Σύνοδος” τοῦ Φαναρίου εἶναι ἀνυπόστατος Νέα “Ψευδο-Σύνοδος”, διότι εἶναι διορισμένη καί συναπαρτιζομένη ἀπό τούς΄κατ’ ἐπιλογήν “Προθύμους”. Δέν τηρεῖται, ἔστω τύποις, ἡ κατά σειράν συμμετοχή ὅλων τῶν Ἐπισκόπων εἰς αὐτήν.

 

[Ἀνυπόστατο “Διακαστήριο-Καταδικαστήριο”]

Ἐπιπλέον καί κατ’ ἐπέκτασι τῶν ἀνωτέρω, σημειώνουμε:

·        Οὐδεμία Σύνοδος, πολλῶ μᾶλλον μία ἀνυπόστατος “Ψευτο-Σύνοδος”, δέν ὑπέχει τήν θέσι Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαστηρίου.

·        Δι’ οἱαδήποτε περίπτωσι, ἐπιβάλλεται ὁ προσδιορισμός κατηγορίας. Καί στή συνέχεια ἡ συγκρότησις τοῦ “Φυσικοῦ”, Ἐλευθέρου Πρωτοβαθμίου καί Δευτοροβαθμίου Δικαστηρίου.

·        Ἐν προκειμένω, οὐδέν ἀνάλογο συνετελέσθη. Παρόμοια ἔργα διαδραματιζόταν μόνον στούς ἀπολιτίστους Πρωτογόνους Μάγους-Ἀρχηγούς τῶν ἀρχεγόνων Φυλῶν.

 

[Πραγματικός Κυρίαρχος τό Πλήρωμα Λαοῦ-Κλήρου]

Τό ἀπύθμενο θράσος τοῦ ἀνακοινωθέντος δέν ἔχει τά ὅριά του. Ἡ Νέα “Ψευτο-Σύνοδος”, ἀπεφάνθη “Παπικῶ” Δικαίω. Ἐντολῆ Τινός Καταπεσμένου Σωματικῶς, Διανοητικῶς καί Ψυχικῶς.

·        Προσέτι, «ἀνέστειλε τήν ἰσχύν τοῦ Συντάγματος τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς ...». Οὐδεμία ἁρμοδιότης ὑφίσταται πρός τοῦτο, στή ἐν λόγω Νέα “Ψευδο-Σύνοδο”.

·        Μόνος ἁρμόδιος ἀπό τό Χριστό εἶναι τό ζῶν Πλήρωμα τοῦ Λαοῦ καί τοῦ Κλήρου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἀμερικῆς. Αὐτό τό Πλήρωμα ἀποτελεῖ τόν μόνο Ἰδιοκτήτη Ἁρμόδιο καί Κυρίαρχο τῆς οἰκείας Ἐκκλησίας.  

·        Κατά συνέπειαν, οὐδόλως ἰσχύει καί κατά κανένα τρόπο μία Ἀσήμαντος Ἀναφορά.

 

[Νά συγκληθῆ Ἱερά Σύνοδος τῶν Ἐπισκόπων τῆς Ἀμερικῆς]

Προφανῶς, ἐπιβάλλεται νά συγκληθῆ Ἱερά Σύνοδος τῶν Ἐπισκοπων τῆς Ἀμερικῆς. Καί νά ἀναλάβη τίς δικές της, ἐν Πνεύματι Ἁγίω Ἀποφάσεις. Μέ βάσι μόνον τούς Ἱερούς Κανόνες καί τά Εὐαγγέλια.

·         Νά ἀνακηρύξη πάραυτα τό Αὐτοκέφαλο τῆς ἰδίας Ἐκκλησίας. Κάτι, τό ὁποῖον οὕτως ἤ ἄλλως δρομολογεῖται, καί θά πραγματωθῆ, ὅσο καί ἐάν τό ἐπιβραδύνουν μερικοί ἐπίορκοι τῶν Ἱερῶν Θεσμίων.

·        Καί φυσικά, νά προβῆ εἰς τήν κανονική Ἐκλογή, ἐν Πνεύματι Ἁγίω, τοῦ Ἀξίου, Πνευματικοῦ δικοῦ της Προκαθημένου, ἀποπέμποντας βεβαίως κάθε “Παρείσακτο”.

·        Νά μιμηθοῦν, καθυστερημένα ἔστω, ὅτι ἔπραξαν οἱ ἐλεύθεροι Ρωσο-Αμερικάνοι, ἐπιβάλλοντας τήν ἰδία Αὐτοκεφαλία καί τό δικό τους ἐκλεγμένο Προκαθήμενο, τή θέσι πού κατέχει σήμερα ο κ. Τύχων.

 

[Κανονικές διαδικασίες ἀπό τήν Ἐκκλησία Οὐκρανίας]

Ἀποτελεῖ ἀλγεινή πραγματικότητα πώς τό “Φανάρι” καί ὁ ὑποτακτικός τῆς Οὐασιγκτῶνος ἐπί δεκαετίες βεβηλώνει τούς Ἱερούς Κανόνες καί προκαλεῖ πολέμους καί Σχίσματα. Ἐπιβάλλεται λοιπόν ἡ λῆψις καταλυτικῶν μέτρων.

·        Ἐπειδή ἐπαπειλοῦνται νέες ταραχές ἀπό τόν μέγα ταραχοποιό ἀναφορικά μέ τή Λευκορωσία, τό Μαυροβούνιο καί τά Σκόπια, προέχει νά ἀναληφθοῦν ἄμεσες πρωτοβουλίες.

·        Δέν ἐπαρκεῖ ἡ ἀκοινωνησία πού ἐπέβαλε ἡ Ἐκκλησία τῆς Μόσχας. Ὄχι μέ κανέναν τρόπο.

·        Ἐπιβάλλεται ἀπό τήν Κανονική Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας τῶν ἑκατό (100) Ἐπισκόπων νά ἀπαγγελθῆ κατηγορία καί νά συσταθῆ Ἐκκλησιαστικό Δικαστήριο, κατά τούς Ἱερούς καί θεοπνεύστους Ἱερούς Κανόνες.

 

 

[Δειλέ, ὑπέγραψες ἀνύπαρκτο “Ἀκοινωνησία” Χριστοδούλου]

Ἡ ἔνοχος Σιωπή τῶν Ἑλλήνων Ἐπισκόπων τῆς Διασπορᾶς καί τῆς Ἑλλάδος θά ἀναχαιτισθῆ.

Οἱ Διάδοχοι τῶν Ἀποστόλων δέν ἐπιτρέπεται νά εἶναι Δίψυχοι.

Δυστυχῶς, ὁ Φόβος τους κατέστη μεγαλύτερος ἀπό τό Μῖσος τους πρός τούς ἀδιστάκτους παραβάτες τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί τούς ἐγκληματίες τῆς Ἑλληνορθοδοξίας.

Ὑπενθυμίζουμε τήν γελοία “Τελετή”, στό Φανάρι, ὅπου σαράντα δύο (42) Ἐπίσκοποι μέ Ὠμοφόρια καί Πετραχήλια, ἄφωνοι, ἄχρωμοι ἄνανδροι, ὑπέγραφαν μέ “Αἱμο-Δηλητήριο” τήν ἀνυπόστατο “Ἀκοινωνησία” τοῦ Προκαθημένου τῆς ἐλευθέρος Ἑλλάδος, τοῦ Χριστοδούλου, τό 2004. Ποτέ ὅμως δέν ἀνεκάλεσαν τήν “Αἰσχρή” ὑπογραφή τους, οὔτε πῆραν πίσω τό αἷμα τους!

-«Εσαι παράδεκτος αμοπότης γι’ ατό πού ξετέλεσες», κατακεραυνώνει εσεβής νέος ναν ξ κείνων τν “Δεσμίων” πισκόπων».

-«Εμαι ναπολόγητος, πραγματικά βαρύτατα πόλογος», παντ συντετριμένος  ρχιερεύς.

πάρχει καί μία παραστατική φωτογραφία σου, πού ποτυπώνει τό ασχος τς μαυροψυχς σας», συνέχισε  λεγκτής.

-«Νά τήν καταστρέψης, σέ παρακαλ πολύ, νά τήν ξαφανίσης», παρακαλε κενος.

-«Καί μως εχατε, γιά κάποιο λόγο, καί λίαν γαθές σχέσεις μέ τόν Χριστόδουλο», προσθέτει  συνομιλητής.

--«χεις τή δυνατότητα νά μο επης, πς θά τενίσης στά μάτια τόν φίλο σου τόν Χριστόδουλο», καταλήγει;

ντρέπομαι, ασχύνομαι τά μέγιστα, ς νοχος», παρεδέχεται καί κλείνει τό πρόσωπο.

-«Οδεμία δέ δημοσία μετάνοια. Οτε νας νδρεος νήρ; « Κύριος γγύς», « ξοδος γγύς», « τέχνη μακρά  βίος βραχύς»», συμπεραίνει  νέος.

 

[Δυναμικοί Ἐπίσκοποι, Μεθόδιος καί Εὐάγγελος]

Δυστυχῶς ταῦτα ἀποτελοῦν μία “Χθόνιο” κατάστασι. Καί, “Ὄνειρο Σκιᾶς” οἱ ὑποτεταγμένοι σκλάβοι κάθε σκοτεινῆς ἐποχῆς.

Προφανῶς, ὁ Βοστώνης κ. Μεθόδιος καί ὁ Νέας Ὑερσέης κ. Εὐάγγελος, ὑποχρεοῦνται, νά ἐνημερώσουν τό Ποίμνιό τους καί τούς Κληρικούς τους καί νά ἀπορρίψουν κάθε ἀντικανονική ἐνέργεια τοῦ ἀνόμου καί παρανόμου “Φαναρίου”.

Συναπτά, οἱ πανίσχυρες ἐλεύθερες Ὁμογενειακές Ὁμοσπονδίες, κατέχουν τόν τρόπο, ὥστε νά ἀποτινάξουν τόν ἄνομο ζυγό “Φυτευτῶν” καί ἀλλοτρίων “Ψευτο-Ποιμένων”.

Τί φοβοῦνται ἅπαντες οἱ Συν-Επίσκοποι; Διατί τρέμουν οἱ δύο; Δέν ὑπάρχει Ἡγέτης; Πόσων ἐτῶν λογίζονται (74 καί 59 ἀντιστοίχως); Τί ἆραγε θά ἀπωλέσουν; Πόσα “δεκαετίες” ἀκόμη ἀντέχουν νά ἐπιζήσουν, ὡς ἄβουλοι καί ὄχι ὡς ἀπελεύθεροι Χριστοῦ; Ἄς καταγράψουν μία φωτεινή σελίδα στήν Ἱερή Ἱστορία.

Ἄς ἐπιτελέσουν, νῦν, τό ἐπιβεβλημένο καθῆκον τους. Ἐκεῖνο τό ὁποῖο δέν πραγμάτωσαν, οὔτε ὁ Ἰάκωβος Ἀμερικῆς, οὔτε ἔστω ὁ Δημήτριος Τρακατέλης, Δειλανδρίσαντες ἀναξίως.

 

[Παπισμός μέ πρόφασι τών ἀνύπαρκτο “Ρωσικό Κίνδυνο”]

Ἡ Ὀρθοδοξία δέν δικαιοῦται νά καθεύδη. Συγκροτεῖ “Καταράκτη” φωτός καί χρωμάτων, ὁ ὁποῖος ὁμοιάζει ἀκίνητος, ἀλλά εἶναι διαρκῶς ἀνανεούμενος καί ἀνακαινιζόμενος. Ἡ Ἑλληνορθοδοξία δέν ἀνέχεται “Παπίζουσες” πρακτικές. Οὔτε μεθοδεύσεις ἀνάλογες τῆς Ἀνατολικῆς χρυσοπίκιλτης ἀρχαίας Περσικῆς Αὐλῆς. Ὀρθόδοξος σημαίνει, Ἐλεύθερος, Λογικός Εὐαγγελικός καί Πολιτισμένος ἄνθρωπος.

Τό “Φανάρι” δολίως ἐπισείει τόν ἀνύπαρκτο “Ρωσικό Κίνδυνο”, τέως “Σοβιετικό”, προκειμένου νά παρασύρη μερικούς ἀφελεῖς Ἕλληνες. Ὑφίσταται ὅτι οἱ Γραμματεῖς καί οἱ Φαρισαῖοι, οἱ ὁποῖοι ὑποψιαζόταν καί ἔτρεμαν, μήπως ὁ Ἰησοῦς μετέβαινε πρός τούς Ἕλληνες καί στή Διασπορά.

«(Κύριος): Ζητήσετέ με καὶ οὐχ εὑρήσετέ με͵ καὶ ὅπου εἰμὶ ἐγὼ ὑμεῖς οὐ δύνασθε ἐλθεῖν. Eἶπον οὖν οἱ Ἰουδαῖοι πρὸς ἑαυτούς͵ ποῦ οὗτος μέλλει πορεύεσθαι ὅτι ἡμεῖς οὐχ εὑρήσομεν αὐτόν; Mὴ εἰς τὴν διασπορὰν τῶν Ἑλλήνων μέλλει πορεύεσθαι καὶ διδάσκειν τοὺς Ἕλληνας;» (Ἰωάνν. ζ’34-35). (Δηλαδή, ὁ Κύριος προειδοποιεῖ: θά μέ ζητᾶτε καί δέν θά μέ βρίσκετε, καί ὅπου θά εἶμαι ἐγώ δέν θά δύνασθε νά ἔλθετε. Συνεζήτησαν τότε οἱ Ἰουδαῖοι μεταξύ τους τίς ὑποψίες τους. Ποῦ πρόκειται νά πάη ὁ Ἰησοῦς καί δέν θά τόν βρίσκουμε; Μήπως θά πορευθῆ στήν διασπορά τῶν Ἑλλήνων καί θά διδάσκη τούς Ἕλληνες

 

[Οἱ Ἅγιοι βιώνουν τό θεϊκό καί τό ἀνθρώπινο]

Ἐν κατακλείδι, ἡ ἀληθής Ὀρθοδοξία εὑρίσκεται ΜΟΝΟΝ ἐκεῖ ὅπου ἐνοικεῖ ὁ Κύριος. Ἔνθα Διοικεῖ τό Πανάγιο Πνεῦμα καί ἀσκητεύουν οἱ Ἅγιοι. Ὄχι στούς “Τύπους” καί Τόπους τῆς χλιδῆς, τοῦ ἐγωϊσμοῦ καί τῆς ἀντικανονικότητος.

«κε που ο πραγματικά ζντες γιοι βιώνουν τό μπονο δρμα τους. Γεύονται τήν Τραγωδία τς ζως, φο ταυτόχρονα νεργον τό θεϊκό καί τό νθρώπινο, τό συγκυριακό καί τό προσωπικό».

Ἤγουν, οἱ “Λεονταρό-Ψυχοι”, οἱ Ἀθανάσιοι, οἱ Βασίλειοι, οἱ Χρυσόστομοιοἱ Γρηγόριοι, οἱ Φώτιοι, οἱ Ἅγ. Νεκτάριοι.

Προσέτι ἐπικαίρως, οἱ σύγχρονοι “Λεοντ-Άρνες”, οἱ Καντιώτηδεςοἱ πιφάνιοιοἱ Θεολόγοι, οἱ Νικόδημοι, οἱ Φιλόθεοι Ζερβᾶκοι, οἱ Μάρκοι Μανώληδες κ.ἄ..

Οὐδείς ἕτερος “Ψευδο-Ευσεβής” «Ἀπιθανώτερος ὢν κολοιοῦ (=καλιακούδας) καὶ ἀφωνότερος πέρδικος καὶ κυνὸς (=σκύλου) ἀγεννέστερος͵...» (Πλούταρχος, Περί τοῦ μή δεῖν δανείζεσθαι).-

      Λεωνίδας Ἀλεξάνδρου, θεολόγος

 -------------------------

 [1] Ἐδημοσιεύθη εἰς τήν ἐφημερίδα “Ὀρθόδοξος Τύπος”. Νο 2325 τῆς 16/10/20 μέ τίτλο «Αὐτοκεφαλία ἤ Φαναριοκρατία».

 ========================================================

 σ.σ.  Ἐνδιαφέρουσες Φωτογραφίες πού μάς ζητήσατε