σσ. Ο π. Στυλιανός Καρπαθίου κάνει αγώνα ενάντια των παράλογων κυβερνητικών και βλάσφημων εκκλησιαστικών μέτρων κατά του Κορονοϊού, καταγγέλοντας ακόμα και Επισκόπους. Στην παρακάτω συνέντευξη ο π. Στυλιανός Καρπαθίου παραδέχεται, ότι η Εκκλησία λειτουργεί πια με εντολή αλιβάνιστων και ότι είναι για κλάμματα. Η δε απόφασή της για τα rapid-test σχετικά με τον εκκλησιασμό είναι για τον π. Στυλιανό παρανοειδής σχιζοφρένεια!!! Παραδέχεται επίσης ότι η Ιεραρχία αναγκάζει μία πενταμελή οικογένεια να πληρώνει 50 Ευρώ κάθε Κυριακή για να εκκλησιαστεί, ποσό απίστευτο για την Ελλάδα των μνημονίων.
Και όμως, ενώ ομολογεί τα παραπάνω ο π. Στυλιανός Καρπαθίου σε άλλη συνέντευξη (εδώ) από το 21:00 και μετά κατηγορεί την αποτείχιση ως σχίσμα και έξοδο από την Εκκλησία, καταργώντας την αγιοπατερική διδασκαλία και διαστρεβλώνοντας τους Ι. Κανόνες, διδάσκοντας παράλληλα την υπακοή στους ανίερους και βλάσφημους Επισκόπους, που ο ίδιος καταγγέλει, μέχρι να επέμβει ο Θεός. Μάλιστα φέρνει ως παράδειγμα τον αγ. Πέτρο Αλεξανδρείας διαστρεβλώνοντας και την ιστορία του Αγίου και το μήνυμα του ονείρου του, στο οποίο ο Άγιος πληροφορήθηκε ότ ο Άρειος σχίζει τον χιτώνα του Χριστού. Διότι ο Άγιος και τον Άρειο (ήταν μάλιστα ακόμα διάκονος ο Άρειος) αφόρισε συνοδικώς -πράγμα που ο π. Στυλιανός όχι μόνο δεν επιδιώκει για τους σημερινούς Επισκόπους, αλλά και κατηγορεί αυτούς που το επιδιώκουν- και αρνήθηκε να τον συγχωρέσει όταν ο Άρειος προσποιητά έκανε τον μετανοημένο.
Διαβάζουμε στον Συναξαριστή: "ο Άρειος θεώρησε κατάλληλη την ευκαιρία και έστειλε ιερείς και διακόνους να μεσιτεύσουν στον Άγιο να άρει τον αφορισμό και, ως φιλεύσπλαχνος, να του δώσει συγχώρηση. Ο Άγιος όμως, επειδή γνώριζε τις πονηριές του Αρείου και ήταν βέβαιος ότι αυτός δεν είχε μετανοήσει στ’ αλήθεια και έμενε στην κακοδοξία του, δεν του έδωσε τη συγχώρηση που ζητούσε. Και όχι μόνο αυτό· απέπεμψε τους απεσταλμένους του ιερείς και διακόνους, λέγοντάς τους: «Ο Άρειος ας είναι αφορισμένος και χωρισμένος από τη δόξα του Χριστού, και στην παρούσα ζωή και στην αιώνια» " (Συναξαριστής Νοεμβρίου, εκδ. Αποστ. Διακονία, σ.215-216).
Αυτά φυσικά ο π. Στυλιανός δεν τα αναφέρει, αλλά τα αποκρύβει, ενώ τα γνωρίζει, πράγμα που μεγαλώνει την ενοχή του.
Εννοείται φυσικά ότι ο Άγιος δεν είχε καμία εκκλησιαστική κοινωνία με τον Άρειο ή Αρειανό αιρετικό, όπως και όλοι οι Άγιοι δεν είχαν καμία εκκλησιαστική κοινωνία μέ βλάσφημους και αιρετικούς.
Έτσι ο π. Στυλιανός Καρπαθίου φοβούμενος κι αυτός για την θεσούλα του ή για λόγους που μόνο αυτός γνωρίζει από κατήγορος γίνεται συνένοχος προστατεύοντας τους βλάσφημους Επισκόπους. Α. Τ.
π. Στυλιανός Καρπαθίου – Για μια πενταμελή οικογένεια, μόνο για μια Κυριακή να πάει στην Εκκλησία απαιτούνται 50 ευρώ, 200 ευρώ το μήνα !
π. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ: Αν λοιπόν αληθεύει ότι το ανάστημα! Τσίπρας! έδωσε τα συγχαρίκια του στον πρόεδρο της Ιεράς Συνόδου για την επονείδιστη αυτή Εγκύκλιο, τότε είμαστε για κλάμματα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ: Αληθεύει. Του τηλεφώνησε. Αληθεύει. Δεν είναι «αν αληθεύει π. Στυλιανέ. Αληθεύει.»
π. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ: Ωραία. Ο Καισαροπαπισμός στο απόγειό του. Όμως δεν θα αφήσουμε εμείς να ακουστεί κραυγή από αντίχριστους και αλιβάνιστους -εσμούς ‘η Εκκλησία εάλω’. Με όποιο δικό μας προσωπικό ή όχι κόστος. Ζει Kύριος και διασκορπισθήσονται οι εχθροί Aυτού.
Και επιπλέον να τονίσω το πρωτόγνωρο ιστορικώς και επονείδιστο σημείο της Εγκυκλίου, είναι η απαίτηση της Ιεράς Συνόδου να πληρώνουν οι Χριστιανοί 10 ευρώ -το είπατε κύριε Καψαμπέλη- για την είσοδό τους στο Ναό. Απλά. Σκεφθείτε, μόνο μια 5αμελή οικογένεια. Μόνο για μια Κυριακή απαιτούνται 50 ευρώ. Δηλαδή, μηνιαίο έξοδο για τον γλίσχρο μισθό που προέκυψε από τα αλήστου μνήμης μνημόνια, 200 ευρώ!
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ: Μόνο για την Εκκλησία. Όχι για τις υπόλοιπες… γιατί πρέπει να κάνει συνέχεια.
π. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ: Μόνο για την Κυριακή. … Θα ΄ρθουν οι γιορτές.. της Αγίας Αικατερίνης, του Αγίου Στυλιανού, τα Εισόδια της Θεοτόκου κλπ. Αυτό είναι άλλη ιστορία!
Αν λοιπόν αυτό -και θα μιλήσω σαν ψυχίατρος- δεν είναι βαριά ψυχιατρική
πάθηση, που προσδιορίζεται από τον κωδικό F20.0 και χαρακτηρίζεται ως
παρανοειδής σχιζοφρένεια, οι λέξεις έχασαν το νόημά τους.