Τὰ «φρικιὰ τοῦ Ἰησοῦ»!!!
Π.
Κων/νος Μίρον: «Ὅλα αὐτὰ εἶναι ἐτικέτες
ποὺ τὶς κρέμασαν οἱ ἱδρυτὲς τῶν διαφόρων δογμάτων καὶ ἡ θεολογικὴ ἐπιστήμη καὶ
ποὺ ὁδήγησαν στὴν ὀνομασία τῶν δογμάτων καὶ δὲν ἔχουν σχέση μὲ ἕναν χωρισμὸ ἢ
μία ὑποβάθμιση ἢ μία ἐκτίμηση (σσ.) γιὰ τὸ κάθε δόγμα».
Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
Ἔχει
ἀμέτρητες φορὲς καὶ ἀντίθετα μὲ τὴν γνώμη κάποιων ρασοφόρων τονισθεῖ, ὅτι ἡ
ληστρικὴ σύνοδος τοῦ Κολυμπαρίου ὄχι μόνο δὲν ἀπέθανε καὶ ἐτάφη, ἀλλὰ ζεῖ καὶ
βασιλεύει καὶ τὸν κόσμο ‒μὲ τὶς αἱρετικὲς ἀποφάσεις καὶ διδασκαλίες‒ κυριεύει.
Οἱ ἀνὰ τὸν κόσμο Οἰκουμενιστὲς ἀσταμάτητοι ‒βλέπετε, γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό,
καθὼς δὲν πουλάει τόσο, δὲν ἐμφανίζονται στὰ κανάλια, οὔτε μιλοῦν στὸ ραδιόφωνο
οἱ νέοι «ὁμολογητὲς» κληρικοὶ καὶ λαϊκοί‒ ἐγκαθιστοῦν σὲ κάθε χώρα τὰ ὄργανά
τους/ἰνστρούκτορες καὶ προωθοῦν τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἕνας
ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς οἰκουμενιστὲς ἰνστρούκτορες, τουλάχιστον στὴν Γερμανία, εἶναι ὁ
πρωτοπρεσβύτερος τοῦ οἰκουμενικοῦ θρόνου, ὑπεύθυνος τοῦ οἰκουμενιστικοῦ
διαλόγου καὶ πρόεδρος τοῦ ACK, «Ἐργασιακὴ Ὁμάδα χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν» π.
Κων/νος Μίρον. Ὁ π. Κων/νος σὲ πρόσφατη ραδιοφωνική του συνέντευξη στὸν
ραδιοφωνικὸ σταθμὸ τῆς «Εὐαγγελικῆς Ἐκκλησίας» εἶπε μεταξὺ ἄλλων (ἐδῶ):
Στὸ
1:53 καὶ ἀφοῦ ὁ π. Κων/νος εἶπε ὅτι «ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ παλιὰ Ἐκκλησία καὶ
Ὀρθοδοξία, ἂν καὶ φαίνεται ὡς ἔπαρση, ἀλλὰ δὲν εἶναι ἔτσι, σημαίνει τὴν ὀρθὴ
πίστη» ὁ δημοσιογράφος τὸν ρώτησε, «αὐτὸ σημαίνει, ὅτι οἱ ἄλλες
ἐκκλησίες, ἡ ρωμαιοκαθολικὴ καὶ ἡ προτεσταντικὴ δὲν εἶναι κατὰ τὴν γνώμη σας
ὀρθόδοξες;»
Καὶ
ὁ «γεμάτος ἀγάπη καὶ ἀνοιχτὸ πνεῦμα ὀρθόδοξος» π. Κων/νος ἀπάντησε:
«Ὄχι αὐτὰ εἶναι ἐτικέτες ποὺ τὶς κρεμοῦμε. Κάθε Ἐκκλησία πιστεύει ὅτι εἶναι ὀρθόδοξη καὶ ὅλοι μας εἴμαστε καθολικοί, γιατὶ ὅλοι πρεσβεύουμε ἕναν γιὰ ὅλους ἔγκυρο Χριστιανισμό, καὶ φυσικὰ εἴμαστε ὅλοι μας εὐαγγελικοί, γιατὶ ἔχουμε ὡς πηγὴ καὶ ζοῦμε μὲ τὸ Εὐαγγέλιο. Ὅλα αὐτὰ εἶναι ἐτικέτες ποὺ τὶς κρέμασαν οἱ ἱδρυτὲς τῶν διαφόρων δογμάτων καὶ ἡ θεολογικὴ ἐπιστήμη καὶ ποὺ ὁδήγησαν στὴν ὀνομασία τῶν δογμάτων καὶ δὲν ἔχουν σχέση μὲ ἕναν χωρισμὸ ἢ μία ὑποβάθμιση ἢ μία ἐκτίμηση (σσ.) γιὰ τὸ κάθε δόγμα»!!!
Δὲν
θὰ ἀναλύσω περαιτέρω τὴν συνέντευξη τοῦ «φρικιοῦ τοῦ Ἰησοῦ» (ἔτσι χαρακτήρισε ὁ
π. Κων/νος σὲ οἰκουμενιστικὴ ἐκδήλωση τὴν ἡμέρα τῆς Πεντηκοστῆς τοὺς
παρευρισκομένους τῶν διαφόρων αἱρέσεων καὶ φυσικὰ τὸν ἴδιο, «φρικιὰ τοῦ
Ἰησοῦ»), στὴν ὁποία ὁμολόγησε, ὅτι ὅλες οἱ κατ’ αὐτὸν «Ἐκκλησίες» ἔχουν
ἀναγνωρισμένο βάπτισμα, χρίσμα καὶ ἱερωσύνη (!!!). Ἐπίσης εἶπε ὅτι ζηλεύει τὴν
κατήχηση πρὶν τὴν βάπτιση τῶν Προτεσταντῶν, γιατὶ στοὺς Ὀρθόδοξους βαπτίζονται
οἱ πιστοὶ ἀπὸ μωρὰ καὶ ὅτι δὲν ὑπάρχει σύμφωνη γνώμη μεταξὺ τῶν Ὀρθοδόξων ἂν
πρέπει οἱ γυναῖκες νὰ χειροτονοῦνται ἱερεῖς (!!!), ἀφοῦ οἱ μισοὶ λένε ὅτι ὡς
διάδοχοι τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἀποστόλων αὐτὸ δὲν γίνεται, οἱ ἄλλοι μισοὶ λένε,
ὅτι ἡ ἀπαγόρευση τῆς χειροτονίας γυναικῶν εἶναι κατάλοιπο τῆς ἀρχαιότητας, ὅπου
ἡ γυναίκα δὲν εἶχε δικαιώματα!!!
Θὰ
τονίσω τὸ βασικὸ σημεῖο τῆς συνέντευξης στὸ ὁποῖο ἐκφράζεται ἀπόλυτα ἡ
Οἰκουμενιστικὴ ἱδεολογία σχετικὰ μὲ τὸ τί εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία: Μία ἐτικέτα!!!
Ἐτικέτα
λοιπόν, κατὰ τὸν π. Κων/νο καὶ ὅλους τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἡ ὁμολογία τῶν ἁγίων
Μαρτύρων «ὀρθόδοξος εἰμί». Ἐτικέτα λοιπόν, κατὰ τὸν π. Κων/νο καὶ ὅλους τοὺς Οἰκουμενιστὲς
τὸ Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τὰ ἀναθέματα κατὰ τῶν αἱρετικῶν ποὺ ἐκφωνίζονται
σ’ αὐτό. Ἐτικέτα λοιπόν, κατὰ τὸν π. Κων/νο καὶ ὅλους τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἡ
Ὀρθοδοξία ποὺ ὑπερασπίστηκαν οἱ Οἰκουμενικὲς Σύνοδοι. Ἑτικέτα ἡ Ὀρθοδοξία,
ἐτικέτα καὶ ἡ αἵρεση. Ὅλοι εἴμαστε Χριστιανοί! Αὐτὸ εἶναι τὸ οἰκουμενιστικὸ
πνεῦμα.
Ποιός
εὐθύνεται ὅμως γιὰ τὸ γεγονός, ὅτι παρόλες τὶς προειδοποιήσεις ὅλων τῶν Ἁγίων
τοῦ περασμένου αἰῶνος γιὰ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ· παρόλες τὶς
δογματικὲς ἀναλύσεις κατάδειξης τῆς παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ φωτισμένους
ρασοφόρους καὶ μὴ κήρυκες· παρόλες τὶς συνεχεῖς δημοσιεύσεις τῶν αἱρετικῶν
ἐνεργειῶν τῶν ἀνὰ τὸν κόσμο Οἰκουμενιστῶν, ὁ Οἰκουμενισμὸς προχωράει ἀκάθεκτος
καὶ σαρώνει στὸ διάβα του τὶς παρακαταθῆκες, ποὺ ταχθήκαμε ὅλοι μας νὰ
διαφυλάξουμε· σαρώνει ψυχὲς ποὺ τάχθηκαν οἱ ποιμένες νὰ ποιμάνουν· σαρώνει τὴν
μάνδρα καὶ τὴν ποίμνη ποὺ τάχθηκαν οἱ ἐπίσκοποι ὡς σκοποὶ νὰ φρουροῦν;
Εὐθύνονται
ὄχι μόνο οἱ φεῦ ἐκκοσμικευμένοι καὶ προσληφθέντες καὶ ἐνεργοῦντες ὡς δημόσιοι
ὑπάλληλοι ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς, ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ ρασοφόροι ποὺ μιλοῦν στὰ
κανάλια γιὰ τὸν κορονοϊό (καὶ μάλιστα σὲ κανάλια ποὺ ἀνήκουν σὲ ἀνθρώπους, ποὺ
κερδίζουν χρήματα πωλώντας «ἐπιστολὲς τοῦ Ἰησοῦ» (ἐδῶ) καὶ μαγικὰ φίλτρα τοῦ
Ἁγίου Ὄρους (ἐδῶ), ἀλλὰ γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, τὴν κατὰ τοὺς Ἁγίους ἀλλὰ καὶ τὸν
π. Ἀθανάσιο Μυτιληναῖο (γιὰ νὰ ἀναφέρουμε κάποιον κατὰ γενικὴ ὁμολογία φωτισμένο
σύγχρονο ἱερέα καὶ κήρυκα) αἵρεση τῶν ἐσχάτων, δὲν βγάζουν κουβέντα· δὲν
διαμαρτύρονται· δὲν ἐνημερώνονται, οὔτε ἐνημερώνουν τὸ ποίμνιο, ἀλλὰ λένε ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός πέθανε καὶ ἐτάφη ἢ δὲν θὰ ὑπάρχει ἀκόμα γιὰ πολύ. Γιὰ ἄλλα ὅμως εἶναι λαλίστατοι· ἀκυρώνουν ἢ διαστρεβλώνουν
κρίσιμες σωτηριολογικοῦ χαρακτῆρος Εὐαγγελικὲς Ἐντολὲς καὶ παράλληλα δὲν
ἀπαιτοῦν τὴν ἐφαρμογὴ τῶν ἱ. Κανόνων δηλ. τὴν σύγκλιση συνόδου καὶ τὴν καταδίκη
τῶν ἀμετανόητων αἱρετικῶν.
Εὐθύνονται καὶ τὰ διάφορα λεγόμενα «παραδοσιακὰ» ἱστολόγια, ποὺ ξέχασαν, Ποιόν θὰ πρέπει νὰ ὑπηρετοῦν
καὶ λειτουργοῦν πιὰ δυστυχῶς ἀντιπατερικὰ πολεμώντας τὴν ἁγιοπατερικὴ
ἀντιμετώπιση τῶν αἱρέσεων, δηλ. τὴν ἀποτείχιση (δηλώνοντας παράλληλα φαρισαϊκά,
ὅτι δὲν εἶναι καὶ ἐναντίον της) καὶ φατριακά, μὴ δημοσιεύοντας καὶ ἀποκρύπτοντας
σημαντικὲς ἀποκαλύψεις πρὸς ἀφύπνιση τοῦ ποιμνίου, διότι αὐτὲς φέρουν τὴν
ὑπογραφὴ αὐτῶν ποὺ δὲν ἀνήκουν στὴν ὁμάδα τους, ἀκυρώνοντας ἔτσι τὸ τοῦ Παὺλου
ὅτι «ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ οὐ δέδεται».
Εὐθυνόμαστε ἐμεῖς οἱ λαϊκοί, ποὺ βρίσκουμε συνέχεια δικαιολογίες μεταθέσεως στὶς ρωμαϊκὲς καλένδες τῆς ἀνάληψης τῶν εὐθυνῶν μας καὶ περιοριζόμαστε στὴν λεγόμενη διαμαρτυρία ποὺ πιὰ κατήντησε ἀνούσια καὶ ἀκίνδυνη, ἀφοῦ δὲν συνοδεύεται ἀπὸ καμία πράξη. Διότι ἂς εἴμαστε εἰλικρινεῖς: Θὰ φοβηθεῖ ὁ κάθε αἱρετίζων ἢ παραβάτης κληρικὸς ἐπειδὴ ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς δημοσίευσε καὶ ξαναδημοσίευσε ἐπὶ μῆνες ἢ ἔτη ἕνα κείμενο, ἕνα βίντεο, μία ἀποκάλυψη καὶ τὴν ἄλλη Κυριακὴ εἶναι στὴν Ἐκκλησία συλλειτουργώντας μὲ τὸν αἱρετίζοντα καὶ ἔνοχο ρασοφόρο; Οἱ ναοὶ ἔκλεισαν τόσες φορὲς ἢ ἔγιναν λέσχες ἐκλεκτῶν μελῶν καὶ ἀκόμα διαβάζουμε καὶ ἀκοῦμε τὸ "ἂν ξαναγίνει αὐτό, τότε...". Οἱ ἐπίσκοποι ξαναβλασφήμησαν καὶ ἐπανέλαβαν διωγμούς καὶ ἀκόμα διαβάζουμε τὸ "ἂν ξαναγίνει αὐτό, τότε...". Δὲν χλευάζουμε ἔτσι τὸν Κύριο καὶ τοὺς Ἁγίους, τῶν ὁποίων τὴν ἔμπρακτη καὶ μὲ μαρτύρια καὶ διωγμοὺς συνοδευόμενη ὁμολογία διαβάζουμε ἀλλὰ δὲν μιμούμαστε;
Ὅλοι μας εὐθυνόμαστε.
Τελικὰ
μήπως καὶ ἐμεῖς δὲν βάλαμε ἐτικέτες στὴν πίστη μας; Δὲν ἦρθε τελικὰ ὁ καιρὸς νὰ
τὶς βγάλουμε;
Ἀδαμάντιος
Τσακίρογλου