Τότε γιατί συνεχίζετε να τους μνημονεύετε, αρνούμενοι παράλληλα και τις δικές σας ευθύνες για την ατέρμονη Οικονομία που κηρύττετε;

Πρώτα προβάλλουν την ομιλία του Μετεώρων Αθανασίου που επαινούσε την Ιεραρχία και τις οργανώσεις, τώρα κάνουν τους ανήξερους και καταδικάζουν την Ιεραρχία και τις Οργανώσεις. Γι' αυτό δεν αλλάζει τίποτα!!!
"Θά θέλαμε ἐξ ἀρχῆς νά ἐπαινέσουμε ὁλοθύμως τήν ὁμολογιακή παρρησία τῆς σεπτῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος... Πνεύματι Ἁγίῳ κινουμένη... Ὀφείλουμε, ἐπίσης, νά ἐπαινέσουμε καί τίς κατ’ ἰδίαν σπουδαῖες καί ἐμπεριστατωμένες εἰσηγήσεις καί τοποθετήσεις τῶν Ἁγίων Ἱεραρχῶν μας" (εδώ)

Να ευχαριστήσουμε τους τέσσερις…

                              

Τώρα που η Ελληνική παραδοσιακή οικογένεια θα γίνει μεζές της νέας τάξης και τα τρυφερά παιδιά της Ελλάδας φρέσκο κρέας της λεγόμενης «κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ», οφείλουμε να ευχαριστήσουμε ολόκαρδα την διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος, τους 80 και κάτι χρυσοφορεμένους εισοδηματίες ΕΣΠΑκηδες χαραμοφάηδες, την ωραία κοιμωμένη ΔΙΣ, τον αφωνότερο των ιχθύων και φονικότερο των δολοφόνων Ιερώνυμο Λιάπη, καθώς και τους τέσσερις σε ειδική αποστολή μητροπολίτες που μάντρωσαν τον λαό την μόνη ημέρα που είχε συλλαλητήριο μπροστά στη Βουλή.

Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος
Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας
Μητροπολίτης Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς Ιουστίνος
Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος

Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος εάν ήθελε θα μπορούσε να είχε σταματήσει αυτήν την θλιβερή εξέλιξη με σχετική ευκολία, αλλά μας έχουν αποδείξει πολλάκις ότι υπάρχουνε για να περνάνε αυτοί καλά κι εμείς χειρότερα. Ούτε για την Εκκλησία και την Αποστολή Της ενδιαφέρονται, ούτε για τους ανθρώπους ενδιαφέρονται. Όχι μόνο δεν έκαναν τίποτα, αλλά φρόντισαν να μαντρώσουν τον κόσμο για να διευκολύνουν την κυβέρνηση στο φρικτό έργο της.

Την ίδια ημέρα του συλλαλητηρίου, να μην ξεχάσουμε, η Αδελφότης «Ο Σωτήρ» διοργάνωσε ομιλίες σε τρία σημεία στην περιφέρεια της Αθήνας.

Άκαρδοι, ανεύθυνοι, αναίσθητοι, αθεόφοβοι άνθρωποι, κολλημένοι στην γλίτσα της δουλοπρέπειας, του ατομισμού και της αδιαφορίας.
Η συνέχεια εδώ