Μετά τους Αγιορείτες Πατέρες που δεν ξέρουμε πόσοι είναι και πως λέγονται εμφανίζονται τώρα οι Κελλιώτες Πατέρες. Όλοι αυτοί, πρέπει να μας πουν, που είδαν στην εκκλησιαστική ιστορία μία τέτοια μοναχική στάση: Την επαναλαμβανόμενη ανώνυμη δηλ. ομολογία/διαμαρτυρία άνευ διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας με τον αιρετικό. Όσο καλά κι αν είναι αυτά που λένε με την ανωνυμία δηλ. την φοβία (αυτός που δεν φοβάται, μιλάει επώνυμα) χάνουν την δύναμή τους, διότι ο ακολουθών και ομολογών τον Κύριο δεν φοβάται (ας πάρουν παράδειγμα από τον αδίκως καταδικασμένο σε θάνατο Αντώνιο Άντγουντ ο οποίος αύριο θα συναντήσει τον Δημιουργό του χωρίς να φοβάται. Οι προσευχές μας είναι μαζί του).
Εντυπώσεις Κελλιωτών Πατέρων από την επίσκεψη του Πατριάρχου και απαντήσεις στα λεγόμενά του.
Εντυπώσεις Κελλιωτών Πατέρων από την επίσκεψη του Πατριάρχου και απαντήσεις στα λεγόμενά του.
Ανάληψις του Σωτήρος 20/5 2/6/22
Ήλθε ο Πατριάρχης στο Α.Ο.,αλλά κατά την ομολογία πολλών ανθρώπων άφησε μια βαριά αίσθηση λόγω της αυστηρότητος των μέτρων που εφαρμόστηκαν καί το πλήθος των σωματοφυλάκων.
Ποιό ήταν το μήνυμα που έδωσε με αυτή του την επίσκεψη στο Περιβόλι της Παναγίας; Στην ομιλία της Ι.Μ.Καρακάλλου εκεί εξέφρασε τα μηνύματα που ήθελε να περάσει για να διαμορφώσει την σχέση που πρέπει να έχει το Α.Ο., οι αγιορείτες πατέρες και όλη η Εκκλησία με τον ίδιον και το Πατριαρχείο.
Κατ αρχάς εγκωμίασε τον κοινοβιακόν μοναχισμόν ενώ υποβάθμισε τον αναχωρητικόν, διότι αυτοί που αντιδρούν στις αντικανονικές ενέργειές του είναι οι κελλιώτες μοναχοί οι οποίοι έχουν στις τάξεις τους σχεδόν όλους τους διαλάμψαντες οσίους παλαιούς κ συγχρόνους, ενώ οι κοινοβιάτες μοναχοί οφείλουν να κάνουν υπακοή εις τον Ηγούμενον και να μην έχουν ιδίαν γνώμην και οι ηγούμενοι των κοινοβίων με τις οικονομικές, κρατικές και πατριαρχικές δεσμεύσεις, δεν μπορούν να αντιδρούν, όμως όσον αφορά στα θέματα της πίστεως δεν χωρεί ούτε η υπακοή ούτε η σιωπή.
Ανέφερε την μνημόνευσή του, <εν πρώτοις μνήσθητι Κύριε του Αρχιεπισκόπου ημών>, αλλά δεν ανέφερε την κατάληξη, <του ορθοτομούντος τον λόγον της αληθείας>, για το οποίον δημιουργείται όλος ο προβληματισμός και η αντίδρασις. Ελησμόνησε να αναφέρει το αυτοδιοίκητον του Α.Ο. και ότι μόνον κατά την τιμήν ανήκει στο Πατριαρχείο και ουχί διοικητικά.
Από ποίαν αίρεσιν έλαβε αυτό το δόγμα ότι η παραμικρά απόκλισις εκ της αρμονίας και συζεύξεως μετά του Οικουμενιστού Πατριάρχου θα αποτελεί αυτοαναίρεσιν του μοναχισμού; Ίσα- ίσα, οι όσιοι Πατέρες του Ιερού Άθωνος κατέλιπον εις υμάς αγίαν και απαρασάλευτον κληρονομίαν να μην εναρμονιζόμαστε με καμμίαν κακοδοξίαν του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Το Α.Ο. ονομάζεται θεματοφύλακας της Ορθοδόξου πίστεως και είναι καθήκον του η επιτήρησις του Κυριακού Σώματος ιδίως από τους εσωτερικούς κινδύνους των ψευδοχρίστων και ψευδοδιδασκάλων που πάντοτε αναφύονταν εις τας υψηλάς θέσεις της διοίκησης της Εκκλησίας, όπως έχουμε παράδειγμα την διακοπήν μνημονεύσεως του Πατριάρχου Αθηναγόρου από σύσωμον το Α.Ο. και από όλους τους συγχρόνους οσίους που αναγνώρισε προσφάτως το Πατριαρχείον.
Ποίον άγιον εκάλεσε οποιαδήποτε αιρετίζουσα εκκλησιαστική αρχή να ασχοληθεί με τα εκκλησιαστικά δρώμενα; Όλοι οι ομολογητές άγιοι αυτοβούλως εισήλθαν εις αυτόν τον αγώνα με κρίσεις και επικρίσεις ελέγχοντας την κακοδοξίαν της εκκλησιαστικής διοίκησης.
Αν δεν είναι έργον του μοναχού η τήρησις της ορθοδόξου πίστεως και η προστασία της Εκκλησίας από εσάς τους βαρείς λύκους που την οδηγείτε εις τα βάραθρα της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας, τότε ποιανού είναι;
Ποίος αμφισβητεί και ανατρέπει την δομήν της Εκκλησίας, εμείς οι κελλιώτες μοναχοί ή εσείς Παναγιώτατε που παραβλέψατε τις αντιδράσεις όλων των Πατριαρχείων και μόνος σας σαν να έχετε το Πρωτείον του Πάπα ενεργήσατε την αυτοκεφαλίαν επιφέροντας σχίσμα και ταραχήν εις την Εκκλησίαν; Αναλογίζεστε τι έχει να γίνει αν αλλάξετε το Πασχάλιο το 2025;
Τερατώδεις αιτιάσεις είναι η επιβολή της μάσκας στην εκκλησία, τα πλαστικά κουταλάκια, η διήμερος Ανάστασις του Κυρίου και ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των Ιερέων;
Παναγιώτατε συνέχεια μιλάτε για την Εκκλησία. Πότε γίνατε εσείς η Εκκλησία, <στύλος και εδραίωμα της αληθείας> που δεν δύναται κανείς να σας παραγνωρίζει.
Εσείς εκεί στο Πατριαρχείο κάνατε άρση αναθεμάτων των Οικουμενικών Συνόδων και αναγνώριση μυστηρίων των αιρετικών και καταδικάσατε τους αγίους Πατέρες ως πλανηθέντας εκ του αρχεκάκου όφεως και απορρίψατε ότι παρελάβατε απο αυτούς και τολμάτε να λέτε για εμάς <ανάθεμα έστω>;
Λέτε να έχουμε εμπιστοσύνην εις την Εκκλησίαν. Ποίαν Εκκλησίαν; Η ορθόδοξος Εκκλησία έχει Αποστολικούς Κανόνας και Οικουμενικές Συνόδους που εσείς καταπατήτε. Εις αυτήν την Εκκλησίαν πιστεύουμε και εμπιστευόμεθα, ενώ την φωνήν σας ούτε την ακούμε ούτε την ακολουθούμε, διότι είναι ξένη και αλλότρια,Ιω κεφ.10.
Θα θέλαμε να αναφέρουμε μετά πόνου και αυτό που μας έθλιψε ιδιαιτέρως. Είδαμε την υποδοχή του Πατριάρχη από τους Ηγουμένους και Αντιπροσώπους της Ι.Κ. και απορήσαμε πως αυτοί οι Πατέρες με την τόσο υψηλή θέση στο λίκνο της Ορθοδοξίας, το Αγιώνυμον Όρος, έπεσαν τόσο χαμηλά στα μάτια μας, να τους βλέπουμε να υποκλίνονται, να ασπάζονται και να χαριεντίζονται με αυτόν τον άνθρωπο που τόσα προβλήματα έχει δημιουργήσει στην Εκκλησία του Χριστού και τόσες ασεβείς ενέργειες έχει διαπράξει και συνεχίζει να επιτελεί την αποδόμηση της Ορθοδόξου Εκκλησίας;
Ευχόμαστε μετά πόνου και παρακαλούμε τον Χριστό μας και την Παναγία μας και οι άγιοι Πατέρες μας να βρούν έναν τρόπο για να σταματήσει αυτή η κατρακύλα της διοίκησης της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας που την οδηγεί στα βάραθρα της κακοδοξίας, αμήν.