Επί τέλους και κάποιος μίλησε, αλλά μέχρι εκεί! (Σχόλιο)

Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς:

Ἡ μεγαλυτέρα αἵρεσι τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος, ὁ οἰκουμενισμός, μὲ τὸ νὰ κηρύσσει θρησκευτικὸ συγκρητισμὸ καὶ πανθρησκεία, ἀποτελεῖ θανάσιμο κίνδυνο γιὰ τὴ σωτηρία τῶν ὀρθοδόξων.



ΚΥΡΙΑΚΗ

 ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

γαπητο πατέρες κα δελφοί,
Κυριακή τς ρθοδοξίας σήμερα! ορτάζει ρθοδοξία μας μεγάλη κα γία μητέρα μας, ρθόδοξος κκλησία μας. στράφτει κα λάμπει κκλησία το Χριστο κα τ παιδιά της, ο ρθόδοξοι χριστιανοί, ταν ζον μ πακοή, μ εσέβεια κα μ ελάβεια μέσα στν γκάλη της, δέχονται φς π τ φς της, δέχονται τ χάρι το Τριαδικο Θεο, χουν χαρ κα ερήνη μέσα τους, χαίρουν κα πανηγυρίζουν.
Χωρς ν θέλουμε ν μειώσουμε τ χαρ κα τν ερήνη τν δελφν, διαπιστώνουμε τι ατ τ χαρ κα τν ερηνικ ζω δν τ ζον, δν τν μολογον λοι ο βαπτισμένοι κα μυρωμένοι χριστιανοί.
φοβερ σύγχυσι πο πλώθηκε παντο, δυστυχς κα μέσα στν πατρίδα μας, συκοφάντησε κα συκοφαντε, πολεμάει τν ρθόδοξο κκλησία μας, θόλωσε κα θολώνει τν νο κα τν καρδι τν μ γωνιζομένων ρθοδόξων κα δν μπορον ν δον τ φς κα τν λαμπρότητα τς ρθοδοξίας μας, τς ρθοδόξου κκλησίας μας.

Ο φανερο κα περισσότερο ο κρυφο κα πουλοι χθροί τς ρθοδοξίας μας, πλώνουν κα πιβάλλουν τς πλάνες τους, τος τελευταίους δ καιρος τν συγκρητισμό, τν πανθρησκεία κα τν παγκοσμιοποίηση γι ν κλονίσουν τν καθαρ πίστι τν λλήνων στν Χριστό, στν θεότητά του, ν νοθεύσουν τ Εαγγέλιο, ν λλοιώσουν τν γία παράδοσι τς κκλησίας μας, ν δηγήσουν τος λληνες, τος πογόνους τν προμάχων τς πίστεως, στν προδοσία τς ρθοδοξίας.
Παράλληλα, λιστικ κκοσμίκευση, ποία κατέκλυσε τν πατρίδα μας, ναγκάζει τος ρθοδόξους χριστιανος ν γαπήσουν τν λιστικ κα δονιστικ ζωή, ποία δν πιτρέπει στν νθρωπο ν κατανοήση κα ν ζήση τ μεγαλεο τς ρθοδοξίας.
Μ ατόν τν τρόπο πολλο βαπτισμένοι κα μυρωμένοι ρθόδοξοι χριστιανοί, διαιτέρως νέοι κα νέες, παρουσιάζονται διάφοροι, συγκίνητοι, ψυχρο κα ξένοι, μπρς στ μεγαλεο κα τν προσφορ τς ρθοδοξίας. Δν τος συγκινον οτε ο γιοι, οτε Παναγία μας, οτε ο φωτισμένες ορτές, οτε χτύπος τς καμπάνας, οτε ορανία λατρεία τς κκλησίας μας, οτε κα ατή γία Τράπεζα.
Κα ν ο σύγχρονοι λληνες βλέπουν τι χωρς Χριστό κα ρθοδοξία, χωρς κκλησιαστική βιοτή, ζον χωρς χαρά κα ερήνη, χωρς οκογενειακή νότητα κα ληθιν γάπη γι τος συνανθρώπους, πιμένουν μ τν γωισμό τους ν περιφρονον τν γιάζουσα κα σζουσα ρθοδοξία.
Πονομε γι λους ατος τος δελφος μας κα προσευχόμαστε ν δηγηθον στν συναίσθησι, στν μετάνοια κα στν σωτηρία.
Σήμερα, γαπητο, ατ τν γία Κυριακή τς ρθοδοξίας, σήμερα πο ορτάζει σζουσα ρθόδοξος πίστι μας, σήμερα πο κκλησία μας μς πενθυμίζει τος γνες τν γίων πατέρων της κα τος ποταμος αμάτων τος ποίους χυσαν γι τν διαφύλαξι τς ρθοδόξου ληθείας, μες ς θυμηθομε τν προτροπ το ρχαγγέλου Μιχαλ κα ς τν στερεώσουμε στν καρδιά μας∙ «Στμεν καλς»!
Μν φήσουμε τος, πάσης φύσεως, κλονισμένους κα συσχηματισμένους μ τος πολεμίους τς ρθοδοξίας μας ν λλοιώσουν τν δαμάντινη κα γιοπνευματικ λήθεια, πως κα τν ερ ρθόδοξο παράδοσι τς κκλησίας μας.
ρθοδοξία μας δν εναι γωκεντρικς κα νθρωποκεντρικς παπισμός, οτε νθρώπινος ρθολογιστικς προτεσταντισμός. γία μας κκλησία νομάζεται ρθόδοξος γιατί διατηρε, φρονε, πιστεύει κα σπάζεται ρθ τν γνησία ποκεκαλυμμένη διδασκαλία το Χριστο, τν θεοκηρύκων ποστόλων κα Πατέρων περ το Τριαδικο Θεο κα τν ντων.
«ρθοδοξία στ ψευδς περ Θεο κα κτίσεως πόληψις» διδάσκει σιος ναστάσιος Σιναΐτης. γιος Γρηγόριος Θεολόγος γράφει: « πίστις μου εναι ατ τν ποία κουσα π τ θεα λόγια, τν ποία διδάχθην παρ τν γίων πατέρων, τν ποία δίδαξα κατ πάντα καιρν μοίως, χωρς ν συμμορφομαι πρς τς διαφόρους περιστάσεις κα τος διαφόρους καιρούς. Τν πίστην ατν δν θ παύσω ν διδάσκω. Μαζί της γεννήθην κα μ ατν πέρχομαι τς παρούσης ζως».
Μέσα στν ρθόδοξο κκλησία δν χουμε μόνο καταφαν διάκοπη στορικ συνέχεια, π τν ποχ το Κυρίου κα τν ποστόλων. χουμε κυρίως κα προπαντς τν δία πίστι, τ διο πνεμα, τ διο θος μ τν πρώτη κκλησία.
κριβς πειδ κατέχει ρθοδοξία νόθευτη κα σζουσα τν λήθεια, διάβολος κα τ ργανά του π εκοσι αἰῶνες, γωνίζονται ν ξαλείψουν τν ρθόδοξο πίστι.
Ο ουδαΐζουσες αρέσεις ζήτησαν ν νοθεύσουν τν λήθειά της. Ο προσκυνοντες τ εδωλα θνικο φιλόσοφοι στρεψαν τν γραφίδα τους κα τ λόγο τους ναντίον τν θεμελίων τς ρθοδόξου πίστεως. Ο αμοχαρες χριστιανομάχοι ατοκράτορες, βαψαν τ γ μ ποταμος αμάτων τν ρθοδόξων χριστιανν. ρειος, Μακεδόνιος, Νεστόριος, γνωστο κα γνωστοι αρεσιάρχες, τότε κα σήμερα, γωνίσθηκαν κα γωνίζονται ν χύσουν τ δηλητήριο τς αρέσεως μέσα στν κκλησία.
Ο Ρωμαιοκαθολικοί, π δέκα αἰῶνες, περιέρχονται γ κα θάλασσα μ τος πράκτορες τς Ονίας γι ν προσυλητίσουν τος ρθοδόξους κα ν καταντήσουν τν ρθόδοξο κκλησία ποτακτικ το Πάπα. Τ ατ ποθον κα ο προτεστάνται.
δ μεγαλυτέρα αρεσι το εκοστο αἰῶνος, οκουμενισμός, κατ τν σιο ουστνο Πόποβιτς, μ τ ν κηρύσσει θρησκευτικ συγκρητισμ κα πανθρησκεία, ξισώνει λες τς χωρς λήθεια μολογίες μ τν δαμάντινη ρθοδοξία κα ποτελε θανάσιμο κίνδυνο γι τ σωτηρία τν ρθοδόξων.
Βέβαια, σο κα ν πολεμεται ρθόδοξος κκλησία μας, ς ληθινή πο εναι, δν φοβται.
Σ σους τν πολεμον παντ ερς Χρυσόστομος: «νθρωπον ἐὰν πολεμς νίκησες νικήθης. κκλησίαν ἐὰν πολεμες, νικσαι μήχανον. Οδες κκλησίας δυνατώτερος, νθρωπε. Λσον πόλεμον να μ καταλύσ σου τν δύναμιν. Μ εσαγε πόλεμον ες ορανόν».
κκλησία μας δν κινδυνεύει λλ κινδυνεύουμε μες, ἐὰν μείνουμε κοντ κα συσχηματιζόμαστε μ κείνους πού πολεμον κα λλοιώνουν τν ρθόδοξο λήθεια.
«Στμεν καλς» λοιπόν! πως ο γιοι πόστολοι, ο γιοι Πατέρες, μολογηταί, μάρτυρες, νεομάρτυρες, δν πρόδωσαν τν ρθόδοξο λήθεια κα τν κκλησία, τσι κι μες ς θελήσουμε ν μιμηθομε τ παράδειγμά τους.
Τίποτα λλο παρ μόνον ρθόδοξος πίστι κα ρθόδοξος κκλησία θ σώση τν κόσμο κα τν καθένα μας. μήν.
Μ γάπη Χριστο
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο ΑΙΤΩΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΟΣΜΑΣ
                                                                                            Πηγή: Εδώ.



Σχόλιο:  Ξεκινήσαμε, διαβάζοντες τον τίτλο «Ἡ μεγαλυτέρα αἵρεσι τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος, ὁ οἰκουμενισμός, μὲ τὸ νὰ κηρύσσει θρησκευτικὸ συγκρητισμὸ καὶ πανθρησκεία, ἀποτελεῖ θανάσιμο κίνδυνο γιὰ τὴ σωτηρία τῶν ὀρθοδόξων» και είπαμε, επιτέλους κάποιος Επίσκοπος τόλμησε να ενημερώσει τον λαό, ακολουθώντας την Παράδοση των Αγίων της Εκκλησίας μας.
Αλλά μετά από επισήμανση του μεγίστου κινδύνου εκ της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού, μετά τα ωραία λόγια και επίκληση πατερικών χωρίων, στο δια ταύτα «μία από τα ίδια»!
Γιατί, πώς συμβιβάζεται να γράφει ο Αιτωλίας κ. Κοσμάς ότι η «μεγαλυτέρα αἵρεσι τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος, ὁ οἰκουμενισμός, κατὰ τὸν ὅσιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς, μὲ τὸ νὰ κηρύσσει θρησκευτικὸ συγκρητισμὸ καὶ πανθρησκεία, ἐξισώνει ὅλες τὶς χωρὶς ἀλήθεια ὁμολογίες μὲ τὴν ἀδαμάντινη Ὀρθοδοξία καὶ ἀποτελεῖ θανάσιμο κίνδυνο γιὰ τὴ σωτηρία τῶν ὀρθοδόξων», ενώ γνωρίζει ότι η Εκκλησία της Ελλάδος ψήφισε αυτές τις οικουμενιστικές κακοδοξίες, μέλος της οποίας είναι κι αυτός, έχει αποδεχθεί αυτή την εξίσωση της Εκκλησίας μας με τις αιρέσεις στην Κολυμπάρια Σύνοδο, ενώ έχει δεχθεί την είσοδο της Εκκλησίας μας στο Π.Σ.Ε.;
Γράφει αλλού: «Ἡ Ἐκκλησία μας δὲν κινδυνεύει ἀλλὰ κινδυνεύουμε ἐμεῖς, ἐὰν μείνουμε κοντὰ καὶ συσχηματιζόμαστε μὲ ἐκείνους ποὺ πολεμοῦν καὶ ἀλλοιώνουν τὴν ὀρθόδοξο ἀλήθεια».
Εσείς, Σεβασμιώτατε, γιατί μένετε κοντά και συσχηματίζεστε με τους Οικουμενιστές;
Καταλήγει την Εγκύκλιο: «“Στῶμεν καλῶς” λοιπόν! Ὅπως οἱ ἅγιοι Ἀπόστολοι, οἱ ἅγιοι Πατέρες, ὁμολογηταί, μάρτυρες, νεομάρτυρες, δὲν πρόδωσαν τὴν ὀρθόδοξο ἀλήθεια καὶ τὴν Ἐκκλησία, ἔτσι κι ἐμεῖς ἂς θελήσουμε νὰ μιμηθοῦμε τὸ παράδειγμά τους».
Σωστά, αλλά πώς; Κοινωνώντας με τους πρωτεργάτες της Παναιρέσεως και αρνούμενος (όχι να διακόψετε τὸ μνημόσυνο αυτό θα σας είναι αδιανόητο) αλλὰ τουλάχιστον να κατονομάσετε τους πρωτεργάτες της;