Μια χρυσή ευκαιρία να εξουνιτιστούμε πιο γρήγορα…

ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ
 ΤΗΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΓ. ΙΑΚΩΒΟΥ

23 Oκτωβρίου μνήμη του Αγίου Ιερομάρτυρος Ιακώβου του Αδελφοθέου ... 

    Ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης στήν ὑποσημείωσή του στόν 32ο κανόνα τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, μᾶς παρέχει μιά πολύ ἐνδιαφέρουσα πληροφορία σχετικά μέ τό πόσο «κανονική», πόσο σύμφωνη δηλαδή μέ τούς Ἱερούς Κανόνες καί ἄρα πόσο δεκτή ἤ ὄχι, εἶναι ἡ Λειτουργία αὐτή. Μολονότι, λοιπόν, ὁ ἅγιος λέει ὅτι ἡ Λειτουργία αὐτή «εἶναι δεκτή», λέει ὅμως ἐπίσης ὅτι «ἠπράκτησε». Λίγο μάλιστα πιό κάτω ὁμολογεῖ ὅτι κατά τόν Μανουήλ Μαλαξό ἡ Λειτουργία αὐτή ἠπράκτησε ἀπό τούς καιρούς τοῦ Μ. Βασιλείου.
      Γιατί, λοιπόν, ἡ ξαφνική προσπάθεια (των Οικουμενιστών) ἐπαναφορᾶς μιᾶς Λειτουργίας τήν ὁποία ἡ Ἐκκλησία ἀπέρριψε;

Προφανῶς γιά ὑπόπτους λόγους. Ἄς σημειώσουμε ἐδῶ ὅτι στή χώρα μας ἡ Λειτουργία αὐτή τελέστηκε γιά πρώτη φορά τό 1894 ἀπό τόν Μητροπολίτη Ζακύνθου Διονύσιο Λάτα, στήν τελετή ἐνηλικιώσεως τοῦ διαδόχου Κωνσταντίνου. Τελέστηκε συνεπῶς ὡς ἕνα ἐκκλησιαστικό ὑπερθέαμα ἐνώπιον τῶν παρευρισκομένων «γαλαζοαίματων». Γιά τούς ἴδιους ὅμως λόγους, γιά τόν ἐντυπωσιασμό δηλαδή τῶν πιστῶν, τελεῖται καί σήμερα καί γι’ αὐτό ὁσάκις τελεῖται διαφημίζεται καί δεόντως.

    Ο ἅγιος Νικόδημος χρησιμοποιεῖ καί τή μαρτυρία τοῦ Βαλσαμῶνος, στόν ὁποῖο βασίστηκε γιά τήν συγγραφή τοῦ «Πηδαλίου». Ἄς δοῦμε τί λέει ὁ ἴδιος ὁ Βαλσαμών γιά τή Λειτουργία αὐτή, ὅταν ἐρωτᾶται ἀπό τόν Πατριάρχη Ἀλεξανδρείας Μάρκο ἄν οἱ Λειτουργίες πού λέγεται ὅτι εγράφησαν ἀπό τους Ἀποστόλους Μάρκο καί Ἰάκωβο εἶναι δεκτές:
Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ἀπαντᾶ ὁ Βαλσαμών, γράφοντας προς τούς Κορινθίους λέει «ἀδελφοί παρακαλῶ ὑμᾶς, δι’ ὀνόματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἵνα τό αὐτό λέγητε πάντες, καί μή ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα ἦτε δέ κατηρτισμένοι ἐν τῶ αὐτῷ νοΐ, καί ἐν τῇ αὐτῇ γνώμῃ». Λέμε ,λοιπόν, πώς οὔτε ἀπό συνοδικό κανόνα μάθαμε γιά Λειτουργία τοῦ Μάρκου, μόνο δε ὁ 32ος τῆς ἐν Τρούλῳ λέει πώς ἔχει συντεθεῖ Λειτουργία ὑπό τοῦ ἁγίου Ἰακώβου. Ὅμως, ὁ 85ος τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καί ὁ 39ος τῆς ἐν Λαοδικείᾳ, ἀπαριθμῶντας τά βιβλία τῆς Παλαιᾶς καί Καινῆς Διαθήκης καί τά ἀποστολικά, δέν ἀναφέρουν Λειτουργία τοῦ ἁγίου Ἰακώβου ἤ τοῦ ἁγίου Μάρκου. Ἀλλά καί ἡ Καθολική Ἐκκλησία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου δέν τίς γνωρίζει καθόλου. Νομίζουμε λοιπόν, καταλήγει ὁ Βαλσαμών, ὅτι δέν εἶναι δεκτές διότι καί ἄν ἀκόμα ἔχουν γραφεῖ, περιέπεσαν σέ πλήρη ἀπραξία ὅπως κι ἄλλα πολλά. Αὐτό φαίνεται ἀπό τον 85ο τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καί τόν 2ο τῆς ἐν Τρούλῳ. Ὁ μέν ἀποστολικός ὁρίζει γιά τίς δύο ἐπιστολές τοῦ Κλήμεντος καί τίς διαταγές τῶν ὀκτώ βιβλίων αὐτοῦ νά ἀναγινώσκονται ἀλλά νά μή δημοσιεύονται, γιά τά μυστικά πού περιέχουν, ὁ δέ 2ος τῆς ἐν Τρούλῳ θέλει οὔτε νά ἀναγινώσκονται ἐξ αἰτίας τῶν νοθεύσεων ἀπό τούς ἑτεροδόξους. Γι’ αὐτό ὀφείλουν ὅλες οἱ τοπικές Ἐκκλησίες νά ἀκολουθοῦν τό παράδειγμα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καί νά ἱερουργοῦν κατά τίς παραδόσεις τῶν Πατέρων Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου καί Βασιλείου τοῦ Μεγάλου. Διότι λέει τό 51ο κεφάλαιο τοῦ 1ου τίτλου, τοῦ 2ου βιβλίου τῶν βασιλικῶν ὅτι γιά ὅσα θέματα δέν ὑπάρχει νόμος νά ἀκολουθεῖται ἡ παράδοση τῆς Νέας Ρώμης»

πΔημήτριος Αθανασίου.

Η ειδηση τώρα:

     Ο Αυστρίας λέει, προφανώς κατόπιν εντολής από το Φανάρι, ανακοίνωσε ότι "τέρμα" η Θεία Κοινωνία
 όπως την γνωρίζουμε…θα γίνεται σύμφωνα με το τυπικό του Ιακώβου!

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ(.

Λαμβάνοντας δηλαδή πρώτα το Σώμα στο δεξί μας χέρι 
κι έπειτα πίνοντας από κοινό Ποτήριο το Αίμα όπως πράττουν  οι ιερείς.
Όμως τελικά, φάσκουν και αντιφάσκουν , υποτίθεται   ότι επαναφέρουν τον τρόπο της μετάδοσης του αγίου Ιακώβου ώστε να μην κοινωνουν οι πιστοί από το ίδιο σκεύος -ιερά λαβίδα όπως σήμερα  (ίνα μη μιανθούν από το ιό άπαγε της βλασφημίας ) ,Μα, το άγιο ποτήριο από όπου  θα πίνουν επίσης όλοι  το άγιο αίμα δεν είναι το ίδιο, δουλευόμαστε; 

ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΝ ΜΟΝΙΜΩΤΕΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ.


Πιστεύουμε απλά είναι μια χρυσή ευκαιρία να  εξουνιτιστούμε πιο γρήγορα…
Πηγή: Εδώ.

Διαβάστε τώρα στην συνέχεια  τις πονηριές των Πατριαρχικών (από εδω)
aystrias arsenios
Στον Αιμίλιο Πολυγένη

Tηλεφωνική επικοινωνία είχε σήμερα το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αυστρίας και Έξαρχο Ουγγαρίας και Μεσευρώπης κ. Αρσένιο, σχετικά με το θέμα που προέκυψε ως προς τον τρόπο μετάδοσης της Θείας Ευχαριστίας.
Ο Σεβασμιώτατος τόνισε ότι η Ιερά Μητρόπολη Αυστρίας, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του ορθοδόξου ποιμνίου της, τόσο στην Αυστρία όσο και στην Ουγγαρία, και τηρώντας τα μέτρα των τοπικών κυβερνήσεων, αποφάσισε την ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ μετάδοση της Θείας Ευχαριστίας με τον τρόπο της αρχαίας λειτουργικής παραδόσεως των πρώτων χριστιανικών αιώνων, όπως αποτυπώνεται στη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου.
Επίσης ο Σεβασμιώτατος ανέφερε ότι η Μητρόπολη Αυστρίας εκφράζοντας το πνεύμα της Μητρός Εκκλησίας δεν καινοτομεί και δεν καταφεύγει σε εύκολες λύσεις, όπως θα ήταν το κλείσιμο των ναών, η εισαγωγή ξένων με την παράδοση της ορθοδόξου λατρείας στοιχείων ή ο αποκλεισμός των πιστών από τη Θεία Ευχαριστία, αλλά επιστρέφει σε μία ήδη εφαρμοσμένη και ιστορικά κατοχυρωμένη λειτουργική πρακτική της Εκκλησίας.
Κοινωνούμε το Άγιο Σώμα και το Τίμιο Αίμα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού για να ενωθούμε μαζί Του. Πιστεύουμε στην Αγάπη Του γιατί είναι ο Υιός του Θεού που ήρθε στον κόσμο, έπαθε ως άνθρωπος και ανέστη ως Θεός για να μας σώσει.
Έχουμε λοιπόν τη βαθιά πίστη ότι η Θεία Κοινωνία, το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού είναι πηγή της Ζωής και της Υγείας ψυχής και σώματος και αποκλείεται να γίνει ποτέ αιτία ή οδός μεταδόσεως ασθενείας.
Θεωρούμε πολύ σημαντικό, μετά από απομόνωση πολλών εβδομάδων, να δοθεί στους πιστούς και πάλι η δυνατότητα να συμμετέχουν στη Θεία Λειτουργία για να μπορέσουν να κοινωνήσουν το Άγιο Σώμα και το Τίμιο Αίμα του Χριστού, χορηγού της Ζωής και της Αθανασίας.
Πρέπει να τονιστεί ότι οι ισχυρισμοί ορισμένων ότι ο σημερινός τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας, με τη χρήση της ίδιας λαβίδας για όλους τους πιστούς, είναι ο μόνος ορθός και κανονικός και ότι αυτή είναι η μόνη ορθόδοξη παράδοση για δύο χιλιάδες χρόνια δεν ανταποκρίνονται στην ιστορική πραγματικότητα και δημιουργούν σύγχυση και προβληματισμό στους πιστούς.
Η απόφαση λοιπόν της προσωρινής επαναφοράς ενός μέρους της Θείας Λειτουργίας του Αγίου Ιακώβου βρίσκεται μέσα στα πλαίσια της κανονικής ορθοδόξου παραδόσεως της Εκκλησίας και ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ποιμαντικές ανάγκες που έχουν προκύψει στη δύσκολη συγκυρία της πανδημικής κρίσεως που μαστίζει σήμερα την ανθρωπότητα.
Γιατί όπως τόνισε η Α.Θ.Π. ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος «δεν κινδυνεύει η πίστη μας, αλλά οι πιστοί, δεν κινδυνεύει ο Χριστός, αλλά οι χριστιανοί, δεν κινδυνεύει ο Θεάνθρωπος, αλλά οι άνθρωποι».